05 Ocak 2023, Perşembe 19:47:00

Pegasus uçağına tavşan çarptı

Sabiha Gökçen Havalimanı'nda Pegasus uçağı tavşana çarptı.
  • Pilotun ifadelerine bayıldım Olaya ve terminolojiye bu kadar hakim ancak bu kadar olur. Tebrik ederim.
  • anti kemalistmiş zaten tipinden belli oluyor
  • Rabit strike denilir...gayet normal. Prosedür bird strike dan farkı yok
  • Bir olay yaşanıyor, havacılar bir sorunla karşılaşıyor yada bir kaza bela bir şey oluyor Airport habere yorumlara bir giriyorum herkes her şeyi biliyor, azarlayan var, dalga geçen var, kötüleyen var. Havacılıkta böyle şeylerin olmaması gerekiyor. Kaç tane havacı kaybettik aileleri arkasından ağlıyorlar acıları daha taze, buraya bir geliyorum saçma sapan yorumlar, işte herkes pilot olursa böyle olurmuş da şöyle olurmuş. Bilmem kim bir yerde şöyle şöyle iniyormuş ta birileri inememiş falan her koşulda aynı stabil ya zaten. Mesleğimizin seviye düzeyini düşürmeyin! Havacı adam haddini bilir terbiyesizlik girişimlerinde bulunmaz.
  • Pegasus uçağı tavşana çarpmış olmasın
  • Bi karar verin sevgili yazar. Tavşanmı uçağa, uçakmı tavşana ? Yoksa her ikisi bahçivana mı?
  • hemen pansuman olmali canim benim kiyamam
  • Pegasus tazmimat verecek mi yakınlarına?
  • What’s up doc ?
  • Kaptan milli piyango bileti alsaymış dicem ama tüpçü o işi de mahvetti..!

Sabiha Gökçen Havalimanı'nda Pegasus uçağı tavşana çarptı.

Pegasus Havayolları'nın Sabiha Gökçen Havalimanı'na inen uçağına pistte tavşan çarptı.

Yaşanan olay nedeniyle iki uçak pisti pas geçmek zorunda kaldı. 

Pegasus uçağına tavşan çarptı

Yorumlar Tüm Yorumlar (26)

Hımm ~ 1 yıl önce
Pilotun ifadelerine bayıldım Olaya ve terminolojiye bu kadar hakim ancak bu kadar olur. Tebrik ederim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
gara emmi ~ 1 yıl önce
anti kemalistmiş zaten tipinden belli oluyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bugs Bunny ~ 1 yıl önce
Rabit strike denilir...gayet normal. Prosedür bird strike dan farkı yok

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Havacı ~ 1 yıl önce
Bir olay yaşanıyor, havacılar bir sorunla karşılaşıyor yada bir kaza bela bir şey oluyor Airport habere yorumlara bir giriyorum herkes her şeyi biliyor, azarlayan var, dalga geçen var, kötüleyen var. Havacılıkta böyle şeylerin olmaması gerekiyor. Kaç tane havacı kaybettik aileleri arkasından ağlıyorlar acıları daha taze, buraya bir geliyorum saçma sapan yorumlar, işte herkes pilot olursa böyle olurmuş da şöyle olurmuş. Bilmem kim bir yerde şöyle şöyle iniyormuş ta birileri inememiş falan her koşulda aynı stabil ya zaten. Mesleğimizin seviye düzeyini düşürmeyin! Havacı adam haddini bilir terbiyesizlik girişimlerinde bulunmaz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
37 ~ 1 yıl önce
Pegasus uçağı tavşana çarpmış olmasın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kim kime çarptı? ~ 1 yıl önce
Bi karar verin sevgili yazar. Tavşanmı uçağa, uçakmı tavşana ? Yoksa her ikisi bahçivana mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hayvan sever ~ 1 yıl önce
hemen pansuman olmali canim benim kiyamam

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tavşanın yakını ~ 1 yıl önce
Pegasus tazmimat verecek mi yakınlarına?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bugs bunny ~ 1 yıl önce
What’s up doc ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
~ 1 yıl önce
Kaptan milli piyango bileti alsaymış dicem ama tüpçü o işi de mahvetti..!

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000