07 Haziran 2022, Salı 12:31:12

Pegasus Hava Yolları Uçaklarını Satıyor

Türkiye'nin en büyük düşük maliyetli hava yolu şirketi Pegasus, 4 uçağını satışa çıkardığını duyurdu.
  • Pilotu yok ki uyaracak ilan verdi başvuru yok….Mecburen satacak.
  • Ali nin tapulu malı,hepsini sattım dese kim ne diyecek?işadamı çalışanı mı düşünür çıkarını mı?
  • Gidenlerden kalanlardan, auplardan tip ücretlerinden yoldukları yetmemiş yok parasına uçak satıyorlar apar topar neden? Temmuz zammına nakit para olsun diye sanırım.
  • Şimdi bizim bi eleman vardı ehehhe, babası tuttu bana getirdi buna iş ver heheheh, param yok dedi heheheh, bir gün kapıya baktım ehehhe, Kırmızı üstü açık bir araba ehehhe, hani yoktu paran dedim? Ehehhe. Hikaye bu kadar.
  • SATAMAZSA 50 UÇAK GÖNDERİRİZ DİYE TEHDİT ETSİN UÇAKLAR KENDİ KENDİNE GİDER ZATEN
  • Aracımız Antalya'dan C.A. beye opsiyonlanmıştır. İlginiz için teşekkür ederiz.
  • FİLOSUNDA PİLOT KALMAYAN HİÇBİR ŞİRKET, UÇURAMADIĞI UÇAĞI DE-ICE ALANINDA BEKLETEMEZ.
  • Şu uçakları alın 73.5 diyorda 60 a falan kapatırsınız. Daha 50 kişilik liste tam dolmadı.
  • 5 Ay önce sayınız fazla, 50 kişillik liste verin(istifa edin) yoksa AUP (ücretsiz izin devam) "Kasasında para kalmayan hiçbir şirket olmayan parayı kullanmadağı çalışanına dağıtamaz" gibi üst perde sözler, sanarsın pilot değilde CEO. 1 Ay önce çıkışınızı vermem, giderseniz şikayet ederim. 2 Hafta önce, Boeing lisansı olan gelsin pazartesi başlasın. Bugün 4 uçağı satıyorum. AYIP be kardeşim AYIP dicem de atanmış liderlerle ancak bu kadar oluyor.
  • Artık geniş gövde alman lazım küçük şirket olarak nereye kadar kalıcaksın..

Türkiye'nin en büyük düşük maliyetli hava yolu şirketi Pegasus, 4 uçağını satışa çıkardığını duyurdu.

Pegasus Hava Yolları tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) gönderilen açıklamada, toplam 4 Boeing 737-800NG tipi uçağın tamamının 31 Temmuz 2022 tarihine kadar teslim edileceği belirtildi.

Satıştan elde edilecek toplam değerin ise 73.500.000 ABD Doları olacağı ifade edildi.

Satılacak uçaklarla ilgili Jackdaw Aviation Limited, Magpie Aviation Limited, Siskin Aviation Limited ve Wren Aviation Limited şirketleri ilgili anlaşma sağlandığı açıklandı.

©AirportHaber.com

Pegasus Hava Yolları Uçaklarını Satıyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (13)

Capt ~ 2 ay önce
Pilotu yok ki uyaracak ilan verdi başvuru yok….Mecburen satacak.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Adam ~ 2 ay önce
Ali nin tapulu malı,hepsini sattım dese kim ne diyecek?işadamı çalışanı mı düşünür çıkarını mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
First Officer ~ 2 ay önce
Gidenlerden kalanlardan, auplardan tip ücretlerinden yoldukları yetmemiş yok parasına uçak satıyorlar apar topar neden? Temmuz zammına nakit para olsun diye sanırım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mr. Rich Blackhill ~ 2 ay önce
Şimdi bizim bi eleman vardı ehehhe, babası tuttu bana getirdi buna iş ver heheheh, param yok dedi heheheh, bir gün kapıya baktım ehehhe, Kırmızı üstü açık bir araba ehehhe, hani yoktu paran dedim? Ehehhe. Hikaye bu kadar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Araba? ~ 2 ay önce
Arabanın markadı ve modeli ne acaba??? Hehehe.
Satış önerisi ~ 2 ay önce
SATAMAZSA 50 UÇAK GÖNDERİRİZ DİYE TEHDİT ETSİN UÇAKLAR KENDİ KENDİNE GİDER ZATEN

Yanıtla

Kalan karakter 1000
G&G Motors ~ 2 ay önce
Aracımız Antalya'dan C.A. beye opsiyonlanmıştır. İlginiz için teşekkür ederiz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
homer ~ 2 ay önce
FİLOSUNDA PİLOT KALMAYAN HİÇBİR ŞİRKET, UÇURAMADIĞI UÇAĞI DE-ICE ALANINDA BEKLETEMEZ.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çoban ~ 2 ay önce
Yeni alınan Airbus A 320 21 Neo serisi ucaklar alındıktan sonra 737 serisi biraz daha düşük model ama bunlarında kullanacak şirketlere satmak tabiki daha mantıklı apronlarda boşuna niye bekletsin
Kırmızılılar ~ 2 ay önce
Şu uçakları alın 73.5 diyorda 60 a falan kapatırsınız. Daha 50 kişilik liste tam dolmadı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
50 FO ~ 2 ay önce
5 Ay önce sayınız fazla, 50 kişillik liste verin(istifa edin) yoksa AUP (ücretsiz izin devam) "Kasasında para kalmayan hiçbir şirket olmayan parayı kullanmadağı çalışanına dağıtamaz" gibi üst perde sözler, sanarsın pilot değilde CEO. 1 Ay önce çıkışınızı vermem, giderseniz şikayet ederim. 2 Hafta önce, Boeing lisansı olan gelsin pazartesi başlasın. Bugün 4 uçağı satıyorum. AYIP be kardeşim AYIP dicem de atanmış liderlerle ancak bu kadar oluyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pegasus ~ 2 ay önce
Artık geniş gövde alman lazım küçük şirket olarak nereye kadar kalıcaksın..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ucuz FO ~ 2 ay önce
Çift katlı Setra otobüs alcakmış, 2+1 Koltuk düzeniyle, sofya seferlerine başlayacak. Boeingde kalan FO'lara D sınıfı ehliyet aldırılacak (eğitim masrafı maaştan %10 düşülecek).

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000