19 Şubat 2020, Çarşamba 09:54:44

Pazar mesaisi davasında ilk duruşma yarın

THY uçucularının yetkili sendikası Hava İş'in pazar mesaisi için açtığı davanın ilk duruşması yarın görülecek.
  • DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN...
  • Pegasus dahil dünyanın tüm büyük havayolları gece uçuşuna prim veriyor. THY de veriyordu. Pazar dan önce gece gitmişti.
  • Arkadaşlar tis’e göre pazar mesai verme zorunluğu yok. Dikkat edin sarı sendika zaten referans göstermiyor açıkça. Genel tatil günleri ifadesi var vardiya düzeninde çalışanlar için. Uçucu ekip için konu kapanmıştır. Hiç bir şey çıkmaz. Bu mahkeme olayları kuru gürültü. Hava-İşin rol kapma çabaları. Zaten adamlar kaldırmadı ki. 7 gün üst üste çalışırsan veririm diyor kılıf hazır yani.
  • Şirkete bak resmen gasp etti pazar paralarini..resmen cebimizden parayi caldi..hak hukuk tanimaz kişılikler..hakkimi helal etmiyorum...
  • Yarın insallah orda olacagız.Ekmeğimize sahip çıkacağiz
  • Şirket bir dönem bu parayı vermeyecek elinde geldiğince erteleyecrk sonra geri adım atacak ezberledik, artık
  • Tis ten gelen bir hak değildi. Şirket bir yönetmelikle vermişti. Bir yönetmelikle geri aldı. Sendikal bir hak değildi yani. Pazar mesaisi ile kıyaslamayın. Pazar mesaileri tis te imzalanmış bir hak. Alınamaz. kralı gelse alamaz
  • Thy'nin başındaki şahıs mahkeme kararını tanımıyor,takmıyor senin dava açmanı mı takacak? Seni thy'ye alan sonra sendikaya başkan yapanlara posta koyabilir misin,bırak bu ayakları. Yaptığınız danışıklı dövüş.
  • Lütfen arkadaşlar şükredelim Kartal İmam Hatip'li arkadaşlarımızın façası yanmasın
  • bekleyemem yıllarca ben master'ım imperial kolejden terfi etmeliyim şimdi hemen abi beni müdür yap mağdurum ben ezelden başörtüm versaceden liyakat falan demeden abi beni müdür yap

THY uçucularının yetkili sendikası Hava İş'in pazar mesaisi için açtığı davanın ilk duruşması yarın görülecek.

Yarın Çağlayan Adliyesi'nde görülecek ilk duruşma için üyelerini adliyeye çağıran Hava İş; 'Emeğimizi çaldırmayacağız' dedi.

Pazar mesaisi davasında ilk duruşma yarın

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (63)

Cpt ~ 1 ay önce
DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gece mesaisi ne oldu? ~ 1 ay önce
Pegasus dahil dünyanın tüm büyük havayolları gece uçuşuna prim veriyor. THY de veriyordu. Pazar dan önce gece gitmişti.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tis ~ 1 ay önce
Arkadaşlar tis’e göre pazar mesai verme zorunluğu yok. Dikkat edin sarı sendika zaten referans göstermiyor açıkça. Genel tatil günleri ifadesi var vardiya düzeninde çalışanlar için. Uçucu ekip için konu kapanmıştır. Hiç bir şey çıkmaz. Bu mahkeme olayları kuru gürültü. Hava-İşin rol kapma çabaları. Zaten adamlar kaldırmadı ki. 7 gün üst üste çalışırsan veririm diyor kılıf hazır yani.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Trole ~ 1 ay önce
Verilmiş hak diye bişeyvar. Duymamışsan bil diye söylüyorum. Kesin yer çalışanısın sen. Ama o paralar hakkımız. Söke söke de alırız sen rahat ol.
Bir tarafından uydurma ~ 1 ay önce
Tis te madde 38 ve 39 da hafta tatilinin açılımı PAZAR diyerek yazılmış. ASGARİ ÜCRETLİ BİR CALİSAN OLARAK ZORUNA GİDİYOR ANLIYORUM SENİ AMA PAZAR MESAİSİ TOPLU ÖDENECEK SENDİKA ÜYELERİNE
Tis 'e ~ 1 ay önce
Sen kimin avukatısın sarı sendika seni kovalasın küçük adam
112 Ap0 ~ 2 ay önce
Şirkete bak resmen gasp etti pazar paralarini..resmen cebimizden parayi caldi..hak hukuk tanimaz kişılikler..hakkimi helal etmiyorum...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kabin ~ 2 ay önce
Yarın insallah orda olacagız.Ekmeğimize sahip çıkacağiz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uyanın ~ 2 ay önce
Şirket bir dönem bu parayı vermeyecek elinde geldiğince erteleyecrk sonra geri adım atacak ezberledik, artık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yol parası ~ 2 ay önce
Tis ten gelen bir hak değildi. Şirket bir yönetmelikle vermişti. Bir yönetmelikle geri aldı. Sendikal bir hak değildi yani. Pazar mesaisi ile kıyaslamayın. Pazar mesaileri tis te imzalanmış bir hak. Alınamaz. kralı gelse alamaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Afad ~ 1 ay önce
Görürsün alıyor mu alamıyor mu. Anca bakarsın.
AFAD a ~ 1 ay önce
Kardeş al asgari ücretini de git buralardan. Kedinin ciğere baktığı gibi bakma hayat standartlarımiza
Kabin ~ 1 ay önce
Danışıklık dövüş bence eyer pazar mesaileri geri alınırsa ben birşey bilmiyorum yalandan mahkeme ha ne olacak yapılacak tek şek Havasene geçemek kimsede buna engel olamayacak Yeter birazda onlar yesin öyle böyle yeniyor .Değişim her zaman için iyidir.NE YOL NE PAZAR MESAİSİNİ ŞİRKET KAFASINA GÖRE ALMAMIŞTIR KESİNLİKLE SENDİKANIN OARMAĞI VAR VE FORMALİTEDEN BİR MAHKEME .GEÇMİŞ OLSUN HEPİMİZE .ANKET YAPIYORLAR YA GÖREMİYORLARMI İNSANLAR MUTSUZ YOLCUDA MUTSUZ BU ARADA.
Pala bıyık ~ 2 ay önce
Thy'nin başındaki şahıs mahkeme kararını tanımıyor,takmıyor senin dava açmanı mı takacak? Seni thy'ye alan sonra sendikaya başkan yapanlara posta koyabilir misin,bırak bu ayakları. Yaptığınız danışıklı dövüş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tj ~ 2 ay önce
Gercekci ol sen olsan ne yapardin yada yapabilirdin..Klavyeden atmak cok kolay.Alana geldinmi?
Bu kafayla ~ 1 ay önce
Sen bu kafayla gidersen verilen emekler yazık. İkramiyelerin de alınsın. O zaman böyle sahte kabadayılık yapabilecenmi bakalım. Erkekliğini burda diil git sendikaya orda yap. Ayrıca sana soran mı oldu. Beğenmiosan istifa et. Adliyede dava görülüyo hala ne danışıklısı ya? Ne cahil insansın. Sen zaten bir kayıpsın. Dünyaları verseler senin gibilere yaranamazlar. Yürekli ol istifa et
Bıyık ~ 1 ay önce
Söle sendikaya da fazla raporum var atsınlar ona uğraşıom ztn onuda atmıyor ki sendika sendika olsa bari sende anca cay yap iç orda
km ~ 2 ay önce
Lütfen arkadaşlar şükredelim Kartal İmam Hatip'li arkadaşlarımızın façası yanmasın

Yanıtla