10 Ocak 2019, Perşembe 20:14:20

Oman Air'in Manchester uçağı İstanbul'a acil iniş yaptı

Ummanlı havayolu şirketi Oman Air'in Maskat-Manchester seferini yapan uçağı Atatürk Havalimanı'na acil iniş yaptı.
  • Araba böyle uçak satarsan olacağı budur
  • Rüya uçak
  • ISL ne güne duruyor???
  • Bu değil de airbus A380 ile yolculuk yapmadan ölmek istemiyorum. Emieates'e o kadar yazdım nolur sponsor olun günübirlik uçup döneyim. Her mecrada reklamınızı yapacam dedim ama nafile...
  • Camdaki ısıtıcı çalışmadığı için camın dış yüzeyi parçalanmış. Daha önce değiştirilmiş ama düzgün takılmamış sanırsam kısa devre diye tahmin ediyoruz. Fakat kaptan bir türlü ikna olmadı, adam İstanbul'da zar zor gitti otele. Eee tabi Manchester dururken :))
  • Kimse endişelenmesin biz görevimizin başındayız
  • Rüya uçak da yerli ve milli mi? Değilse almayalım.
  • Ar ef efcilere destek icin inmistir care arefef!
  • İndirseler ya Yeni Yavalimanına niye Atatürk'e ??? ((((( hazır değil mi Yeni Havalimanı (((((
  • Yine torpille ise alim yaptilar,beter olsunlarrrrrr..

Ummanlı havayolu şirketi Oman Air'in Maskat-Manchester seferini yapan uçağı Atatürk Havalimanı'na acil iniş yaptı.

Umman'ın başkenti Maskat'tan havalanan Boeing B787-8 Dreamliner tipi uçağı Türkiye hava sahası üzerinde acil durum deklare etti. 

Uçak az önce Atatürk Havalimanı'na sorunsuz bir iniş gerçekleştirdi. Airporthaber'in edindiği  bilgiye göre, uçağın kokpit camında yaşanan çatlaktan dolayı acil iniş kararı alındığı öğrenildi.

Oman Air'in Manchester uçağı İstanbul'a acil iniş yaptı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

Arap ~ 2 ay önce
Araba böyle uçak satarsan olacağı budur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
T ~ 2 ay önce
Rüya uçak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bilirkişi ~ 2 ay önce
ISL ne güne duruyor???

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çaça ~ 2 ay önce
Bu değil de airbus A380 ile yolculuk yapmadan ölmek istemiyorum. Emieates'e o kadar yazdım nolur sponsor olun günübirlik uçup döneyim. Her mecrada reklamınızı yapacam dedim ama nafile...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sen kimsin? ~ 2 ay önce
:D
Çaça ~ 2 ay önce
Hâlâ o dev gibu uçak nasıl havalanıyor aklım almiyor. Senin o rolls royce motorlarına kurban olayım. 2. Katında first class uçayım demiyorum. Altta premium economy uçsam kafi. Yok mu burayı okuyan Emirates veya Etihad yöneticisi. Sesimi duyun...
Dinlenci ~ 2 ay önce
Online dilenci
Köyün delisi? ~ 2 ay önce
Bence evlenme teklif et belki kabul eder
Cara'ya ~ 2 ay önce
Emirates yazamadigin icin sponsor olmamistir UAE :)
Engineer is coming ~ 2 ay önce
Camdaki ısıtıcı çalışmadığı için camın dış yüzeyi parçalanmış. Daha önce değiştirilmiş ama düzgün takılmamış sanırsam kısa devre diye tahmin ediyoruz. Fakat kaptan bir türlü ikna olmadı, adam İstanbul'da zar zor gitti otele. Eee tabi Manchester dururken :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tesekkurler ~ 2 ay önce
Bilgi icin. Kolay gelsin hepinize
A-r-f-f ~ 2 ay önce
Kimse endişelenmesin biz görevimizin başındayız

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dreamliner ~ 2 ay önce
Rüya uçak da yerli ve milli mi? Değilse almayalım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kesin ~ 2 ay önce
Ar ef efcilere destek icin inmistir care arefef!

Yanıtla