07 Mayıs 2020, Perşembe 15:32:26

Milletvekilleri pilotların gelirlerinde kesinti istedi

Hollandalı milletvekilleri, KLM için istenen destek paketi için şirkete şart koştu.
  • Sevgili uçuş ekibi meslektaslarim bu gibi mecralarda kendini bilmeyen hayata çok dar bir çerçeve olan "para" penceresinden bakan insanlar için üzülmekten başka birşey yapmaya gerek olmadığını düşünüyorum, hiç birine cevap vermeye gerek yok, it ürür kervan yürür, bizler isimizi düzgün yaptigimiz sürece hakkimizi aliriz, piyasamizi dünya ekonomisi belirler, elbette bu kötü günler de geçecek ve eskisi gibi uçacak ve hakkımız olanı alacağız,gerisi boş laf, keyfimize bakalım!
  • UCUCU MAASLARI DUSERSE,BU DIGER PERSONELIN MAASI 2 KAT DUSECEK DEMEKTIR.SIZ KENDI HALINIZI DUSUNUN ARTIK:)))
  • Türk müüü,aman aman,heryer de şirret bir milletsiniz!!Hep başkasının malında,mülkünde,namusunda gözünüz...Hollanda meclisinde kimsenin aklına gelmemiş,bir türk vekilinin aklına gelen:)))onaylansın,adam değilim!!orada kimse yok öyle ben neden az alıyom,o neden çok alıyo diye!!!herkes işinde gücünde..
  • Gördüğüm kadarıyla havayolu pilotu olduğunu ifade eden kişiler kelle koltuktan bahsetme cüretinde bulunuyor.Otomatik pilotu seyreden tipler,kelle koltuk uçan pilotlar sadece askeri uçakla tehlikeli göreve uçanlardır.Baba parasıyla lisans alıp, koltuk işgal edenler değil.O nedenle onun bunun maaşımı örnek gösterip ağlamak sadece saçmalık.Asgari ücret'in 3 katına çok şükür de.
  • Kezinler hanı varlık fonu vs Kabul efin THY kendi ayakları üzerinde duramaz Fikonun en az 40% yerde kalmazı gerekiyor. Lufthansa devi batarda pöftürükten TK mı kalaçak! Yönetim bir kere iyi degil maaşlar kesileçek o kadar...
  • Arz-talep konusudur bu. Normalde, özel durumlar hariç, hiç kimse yabancı personel çalıştırmak istemez. Ancak, temininde güçlük çekilen personel durumunda çok dikkatli olmak lazım. Pilot ithal ederken, şu anda ihraç etmeye başladık. Dünyanın her tarafındaki şirketlerde Türk pilotları uçuyor, Türk şirketleri wet lease olarak çalışıyor. Neticede, iyi ücretle iş bulan gideceğinden, talep yine artacaktır. Yorum yazan kişiler, dünyaya daha geniş açıdan bakmalı. Pilotluk uluslar arası geçerli bir iştir. Kendisine aracın üzerinde gördüğü ARFF rumuzu ile yazan kişi, sen itfaiyecisin kardeşim. Bu yaptığın mesleğinle gurur duyma sınırlarını aşıp, efhumizm denilen kendini olduğundan değerli görme psikolojik sorununa giriyor. Hepimiz şu dünyada birer noktayız, bunu yapma. Pilotların ücretlerini uluslar arası piyasalar belirliyor. Umarım herkes alın terinin parasını alır.
  • Burada Pilot ve kabin memuru maaşlarına yazan insanların çoğu vasıfsız ve hayallerini gercekleştirememiş insanlar.Tüm öfkeleri bizim dünyayı dolaşarak Türkiye şartlarında “Hak ettiğimiz “ maaşı almamız..Kendi girdiğim dönem çok başarılı arkadaslarla adım attık bu aileye.Burada Türk Hava Yolları standardını yolcuya en iyi şekilde gösteriyoruz.Tabiki de bu maaşları alacağız.. Qatar , Emirates de calışanların kimse maaşına laf söylemiyor çünkü “İş tanımı ve işin riskleri ” herkesin bildiği bir durum. Bizim burada yılda 1 ucuş yapan adam gelip “ sadece sandviç dagıtıyorlar “ diyip kendi zekasınıda gösteriyor..Sen öyle bilmeye devam et ben 30 ülke gezmemin dışında ; Dünyada yasanacak en güzel anları yaşamaya devam edeceğim :)
  • Pilotların maaşına goz dıke dıke bir hal oldunuz adamların gecesi gunduzu özeli vs yok kelle koltukta onca insanın sag salim bir yerden bir yere ulaşmadını saglayana kadar kan ter içinde kalıyorlar arkadaş az buçuk gozunuz slıyorsa siz yapın bu meslegı slın goz dıktıgınız parayı siz karnızın koynunda mışıl mışıl bilmem kaçıncı uykunuzdayken onlar gecenin bilmem hangi saati gayet dinç bi şekilde kalkıp gidiyorlar sonuna kadar helaldir aldıgı paralar gozu olanın gozu cıksın
  • Zaten maaslar dusecek. Bir kac yil pilota talep yok. Arzi farla olan seyin fiyati duser. Sonucta pilotlarin cogu ev,araba kredisi ,okul taksiti falan oduyor. Baska bir is de yapamayacagina gore onerilen maaslari kabul etmek zorundalar.
  • Pilot baska ne is yapabilir? Isler duzelince tipis tipis gidip calisacaklar. Arz talepten az olunca da eski maaslara geri donus olacak, bu kadar basit.

Korona virüsün havacılık sektörü üzerinde yarattığı kriz sebebiyle dünya genelinde hükümet desteği arayışına giren şirketlerden KLM’e, milletvekilleri, desteği sağlamak İçin şart koşarak, pilot maaşlarında kesinti yapılmasını ve ikramiyelerin kaldırılmasını istedi. Ayrıca KLM ve Air France ın ortaklığının bitirilmesinin de her iki şirketinde menfaatine olacağı kaydedildi.

Milletvekillerinden Mahir Alkaya’da konuya ilişkin olarak “Başbakandan iki kat fazla para kazanan pilotlar İçin neden kamu gelirlerinin kullanılması gerektiğini” sordu.

KLM pilotlarından en kıdemlı olanları yıllık olarak 256 bin 700 euro aylık yaklaşık ortalama 21 bin 400 euro kazanıyor.

©️AirportHaber

Milletvekilleri pilotların gelirlerinde kesinti istedi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (157)

Kpt ~ 20 gün önce
Sevgili uçuş ekibi meslektaslarim bu gibi mecralarda kendini bilmeyen hayata çok dar bir çerçeve olan "para" penceresinden bakan insanlar için üzülmekten başka birşey yapmaya gerek olmadığını düşünüyorum, hiç birine cevap vermeye gerek yok, it ürür kervan yürür, bizler isimizi düzgün yaptigimiz sürece hakkimizi aliriz, piyasamizi dünya ekonomisi belirler, elbette bu kötü günler de geçecek ve eskisi gibi uçacak ve hakkımız olanı alacağız,gerisi boş laf, keyfimize bakalım!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ARKADASLAR ~ 20 gün önce
UCUCU MAASLARI DUSERSE,BU DIGER PERSONELIN MAASI 2 KAT DUSECEK DEMEKTIR.SIZ KENDI HALINIZI DUSUNUN ARTIK:)))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Plt ~ 20 gün önce
Türk müüü,aman aman,heryer de şirret bir milletsiniz!!Hep başkasının malında,mülkünde,namusunda gözünüz...Hollanda meclisinde kimsenin aklına gelmemiş,bir türk vekilinin aklına gelen:)))onaylansın,adam değilim!!orada kimse yok öyle ben neden az alıyom,o neden çok alıyo diye!!!herkes işinde gücünde..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kelle Koltuk ~ 20 gün önce
Gördüğüm kadarıyla havayolu pilotu olduğunu ifade eden kişiler kelle koltuktan bahsetme cüretinde bulunuyor.Otomatik pilotu seyreden tipler,kelle koltuk uçan pilotlar sadece askeri uçakla tehlikeli göreve uçanlardır.Baba parasıyla lisans alıp, koltuk işgal edenler değil.O nedenle onun bunun maaşımı örnek gösterip ağlamak sadece saçmalık.Asgari ücret'in 3 katına çok şükür de.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tklı ~ 20 gün önce
Kezinler hanı varlık fonu vs Kabul efin THY kendi ayakları üzerinde duramaz Fikonun en az 40% yerde kalmazı gerekiyor. Lufthansa devi batarda pöftürükten TK mı kalaçak! Yönetim bir kere iyi degil maaşlar kesileçek o kadar...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kpt ~ 20 gün önce
Arz-talep konusudur bu. Normalde, özel durumlar hariç, hiç kimse yabancı personel çalıştırmak istemez. Ancak, temininde güçlük çekilen personel durumunda çok dikkatli olmak lazım. Pilot ithal ederken, şu anda ihraç etmeye başladık. Dünyanın her tarafındaki şirketlerde Türk pilotları uçuyor, Türk şirketleri wet lease olarak çalışıyor. Neticede, iyi ücretle iş bulan gideceğinden, talep yine artacaktır. Yorum yazan kişiler, dünyaya daha geniş açıdan bakmalı. Pilotluk uluslar arası geçerli bir iştir. Kendisine aracın üzerinde gördüğü ARFF rumuzu ile yazan kişi, sen itfaiyecisin kardeşim. Bu yaptığın mesleğinle gurur duyma sınırlarını aşıp, efhumizm denilen kendini olduğundan değerli görme psikolojik sorununa giriyor. Hepimiz şu dünyada birer noktayız, bunu yapma. Pilotların ücretlerini uluslar arası piyasalar belirliyor. Umarım herkes alın terinin parasını alır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TK Kabin memuru ~ 20 gün önce
Burada Pilot ve kabin memuru maaşlarına yazan insanların çoğu vasıfsız ve hayallerini gercekleştirememiş insanlar.Tüm öfkeleri bizim dünyayı dolaşarak Türkiye şartlarında “Hak ettiğimiz “ maaşı almamız..Kendi girdiğim dönem çok başarılı arkadaslarla adım attık bu aileye.Burada Türk Hava Yolları standardını yolcuya en iyi şekilde gösteriyoruz.Tabiki de bu maaşları alacağız.. Qatar , Emirates de calışanların kimse maaşına laf söylemiyor çünkü “İş tanımı ve işin riskleri ” herkesin bildiği bir durum. Bizim burada yılda 1 ucuş yapan adam gelip “ sadece sandviç dagıtıyorlar “ diyip kendi zekasınıda gösteriyor..Sen öyle bilmeye devam et ben 30 ülke gezmemin dışında ; Dünyada yasanacak en güzel anları yaşamaya devam edeceğim :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ah km ahh ~ 20 gün önce
hiç boşuna hikaye anlatma.vasıfsızsınız.dil bilmiyorsunuz.bugün işsiz kalsanız hiçbir yere girebilecek eğitim ve kaliteniz yok.tam tersine aldığınız maaş miktarı çok yüksek ve hak etmiyorsunuz.türkiye şartlarına bakacaksınız diğer ülkelere değil.kimse de size özenmiyor sen yurtdışına bana uçakta hizmet ederek gidip uyuyup geliyorsun ben ise içeceğimi yudumlayıp tatilimi yapıp geliyorum.hiç artistlik yapmayın. herkes hakkını almaya başlayacak merak etme. çoğunuz da işten çıkarılacak. bakalım o iddia ettiğin vasıflarınla piyasada nasıl talep göreceksin?
Para kazanmayı da bilmez bunlar ~ 20 gün önce
Basit bir çiğ köfteci ayda 15 e para demez ama siz “maaş” olarak aldığınız için zoruna gider. Bir sağına soluna bak o kadar lüks otomobili, evi kimler alıyor. Maaşla çalışan mı? İnsanlar sevdikleri in bu işi yapıyor. Yoksa Türkiye de ki para hiç bir yerde yok. KENDİ İŞİNİ YAPTIKTAN SONRA. Maaşla zaten olmaz Türkiye’de maaşlar çikolata bisküvi parası.
kabinden ~ 20 gün önce
boş yapıyon kanka, gezdiğim dediğin şu ; dışarı çıkıp yemek üç beş selfie tamam birbirimizi kandırmayalım ayrıca lisan bilgisi konusuna hiç girmeyelim katardaki emirates ingilizce master degree artı ana dilleri
Andr0meda ~ 20 gün önce
Hak etmediginiz maaşlarla hava yapmayın bence adalet kavramı yok bir kere kimsenin gözü yok sizin maaşlarınızda asıl işi yapanların hakkını vermek lazım mesela normal çalışan isciler sizlere 8 10 bin verilip asıl işi yapan isci emekciye hakkını vermemek hangi ülkede var !! Üstüne bilet haklarınız bedava maaş dolgun bir eliniz yağda bir eliniz balda konuşursunuz tabi her insan kendi işine geldigi gibi çıkarına vede paranın vermiş olduğu öz güvene göre konusuyo vede yaşıyo tuzu kuru olmak böyle bişey tabi
:) ~ 20 gün önce
Bu bahsi geçen meslek kabin memurluğu mu pilotluk mu :) o kadar komik geldi ki anlamak istemedim .
Xy ~ 20 gün önce
Pilotların maaşına goz dıke dıke bir hal oldunuz adamların gecesi gunduzu özeli vs yok kelle koltukta onca insanın sag salim bir yerden bir yere ulaşmadını saglayana kadar kan ter içinde kalıyorlar arkadaş az buçuk gozunuz slıyorsa siz yapın bu meslegı slın goz dıktıgınız parayı siz karnızın koynunda mışıl mışıl bilmem kaçıncı uykunuzdayken onlar gecenin bilmem hangi saati gayet dinç bi şekilde kalkıp gidiyorlar sonuna kadar helaldir aldıgı paralar gozu olanın gozu cıksın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yz ~ 20 gün önce
herşeyin bir sınırı bir oluru vardır. pilot ücretlerinin de.ilah yaptınız şu pilotları amma büyüttünüz amma ajite ettiniz. iyi o zaman sınırsız para verilsin bu adamlara.iş bulamayan bi baltaya sap olamamış parayla pilot olmuş adamlara!
Andr0meda ~ 20 gün önce
Kaptanlara kimse laf söylemesin aynen öyle onlar aldiklari maaş hak ediyorlar kabin memurları gibi bir elinde kahve diğer elinde sigara sabahtan akşama kadar oturdukları yerden para almıyolar hak ederek alın teri ile kazanıyolar..Kabin çalışanlarına memurlar önlerinde bir ekran iki üç çıktılarla meillerle oturdukları yerde sadece hic bisey yapmadan para kazaniyolar bunun neresi adaletli sorsan hepsine memurların bide yoruluyoruz ediyoruz derler ))
arz-talep ~ 20 gün önce
Zaten maaslar dusecek. Bir kac yil pilota talep yok. Arzi farla olan seyin fiyati duser. Sonucta pilotlarin cogu ev,araba kredisi ,okul taksiti falan oduyor. Baska bir is de yapamayacagina gore onerilen maaslari kabul etmek zorundalar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
crew'e ~ 20 gün önce
Pilot baska ne is yapabilir? Isler duzelince tipis tipis gidip calisacaklar. Arz talepten az olunca da eski maaslara geri donus olacak, bu kadar basit.

Yanıtla