06 Ağustos 2020, Perşembe 09:14:57

Lufthansa 2. Çeyrekte 1,5 Milyar Euro Net Zarar Açıkladı

Covid-19 pandemisi sebebiyle zor günlerden geçen Avrupa’nın en büyük havayollarından biri olan Lufthansa, ikinci çeyrekte 1,5 milyar Euro net zarar açıkladı.
  • Milletin hakkini gasp ediyor resmen.
  • Olsun ben 60.000 tl mi isterim. Kargodan para kazaniyorlar
  • Dünya çapında bir daralma bekleniyor , lufthansayı Almanya kurtarır rahat bi şekilde ancak şirketler küçülmek zorunda 1-2 sene , devletler büyük destek olmalı Milli hava yolu taşıyıcılarına , personel yük değil , devletin koruması altında olmalıdır
  • Türkiye' de olanların üç aşağı beş yukarısı dünyada da oluyor. Onlarda %80 yolcu sayısında düşüş var ise hadi biz daha becerikliyiz desek bile yolcu sayısındaki düşüş %75 i buluyor. Kuyruğu dik tutmaya çalışıyorlar ama nafile. Eninde sonunda patlayacak. Havayolu şirketlerinin yöneticileri ise ahlaktan, dürüstlükten bahsediyor ama ne üst yönetimdekilete, ne yolculara ne de kendi çalışanlarına kesinlikle dürüst davranmıyorlar. İçten içe önce kendilerinin sonrada yakın bulduğu kişilerin arkadaşlarının işini korumaya çalışıyorlar.
  • Tk nın gücünu göreceksiniz!!
  • THY krizi süper atlatıyor , Bilet iadelerini yapamayız diyerek.
  • Sunexpress'in de Türkiye'deki tüm havayolları gibi zarar etmesi bekleniyor . Bu durumda ortağı olan LH destek olamayacak demektir . Allah tüm havayollarının yardımcısı olsun .

Covid-19 pandemisi sebebiyle zor günlerden geçen Avrupa’nın en büyük havayollarından biri olan Lufthansa, ikinci çeyrekte 1,5 milyar Euro net zarar açıkladı.

Alman havayolu şirketininin iflas edebileceği söylentileri çıkmış, hükümet ise Haziran ayında şirkete 9 milyar Euro’luk kurtarma operasyonu için Avrupa komisyonuna başvurmuştu.

Kurtarma operasyonuna Avrupa komisyonundan yeşil ışık yakılmıştı. Ancak bilet satışları geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 80’lik düşüş göstermesi sonucu şirket zarar etmekten kurtulamadı.

©️AirportHaber

Lufthansa 2. Çeyrekte 1,5 Milyar Euro Net Zarar Açıkladı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (15)

Yuh artik ~ 2 ay önce
Milletin hakkini gasp ediyor resmen.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Akepeli alsinlar Yonetime zarari katlarlar ~ 2 ay önce
Adamlar acik net. Badem biyiklilar gibi yiyip icmedikleri icin...
Cahill Captan ~ 2 ay önce
Olsun ben 60.000 tl mi isterim. Kargodan para kazaniyorlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
telafi ~ 2 ay önce
Dünya çapında bir daralma bekleniyor , lufthansayı Almanya kurtarır rahat bi şekilde ancak şirketler küçülmek zorunda 1-2 sene , devletler büyük destek olmalı Milli hava yolu taşıyıcılarına , personel yük değil , devletin koruması altında olmalıdır

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gerçekler ~ 2 ay önce
Türkiye' de olanların üç aşağı beş yukarısı dünyada da oluyor. Onlarda %80 yolcu sayısında düşüş var ise hadi biz daha becerikliyiz desek bile yolcu sayısındaki düşüş %75 i buluyor. Kuyruğu dik tutmaya çalışıyorlar ama nafile. Eninde sonunda patlayacak. Havayolu şirketlerinin yöneticileri ise ahlaktan, dürüstlükten bahsediyor ama ne üst yönetimdekilete, ne yolculara ne de kendi çalışanlarına kesinlikle dürüst davranmıyorlar. İçten içe önce kendilerinin sonrada yakın bulduğu kişilerin arkadaşlarının işini korumaya çalışıyorlar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ercan ~ 2 ay önce
Tk nın gücünu göreceksiniz!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
THY ~ 2 ay önce
THY krizi süper atlatıyor , Bilet iadelerini yapamayız diyerek.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bencil yaratık ~ 2 ay önce
goren de bilete servet yatırdın sanacak ... bekle biraz alırsın verdigini ... bi dahaki sefere de ucakla degıl deve ile git gidecegın yere ....kıymetli paran cebınde kalır ....
havacı ~ 2 ay önce
herkese yardım gonder kendi insanin icin dua ve sabir tavsıye et ... bravo ...
Almanyadaki ögrenci ~ 2 ay önce
Merhabalar mayista istanbul dusseldorf ucusum olmadi . Bilettim iptal oldu merkezle görustum ucus yasagi kalkinca paranizi iade edilecek. Hala göndermediler zaten ögrenciyiz hem okul hem calis birde bu . Benden buyuk olan buyuklerim bu islerin uzmani lutfen yazarmisiniz ne yapmamiz lazim??? Zora100 lerce ögrenci benim gibi tesekurler
Bencil Harami ~ 2 ay önce
Bencil Yaratık diye cevap yazan bir harami var. Bu türlere çök bedevisi de deniyor. Böyle trollük, bedevilik yapınca prim mi alıyorsunuz nedir? Parasını alamayan öğrenci kardeşim o parayı iade etseler bile kesinti olabilir, başka tarihe bilet verirlerse fark isteyebilirler. En iyisi sen belgelerinin çıktısı alıp her ilçenin Kaymakamlıklarında Tüketici Hakem Heetleri var. Bi dilekçeye ekleyip faizi ile birlikte paranı geri iste. Arkadından uçuşu yapamadığı için değil, paranı iade etmek için oyaladıklarından dolandırmaya kalktıklarından dava aç, 40-50 bin her ne istersen tazminat davası aç. Psikolojimi bozdular, konsantrasyonumu kaybettim bile diyebilirsin. Aynı zamanda Almanyada da dava açabilirsin
SX ~ 2 ay önce
Sunexpress'in de Türkiye'deki tüm havayolları gibi zarar etmesi bekleniyor . Bu durumda ortağı olan LH destek olamayacak demektir . Allah tüm havayollarının yardımcısı olsun .

Yanıtla