05 Ağustos 2020, Çarşamba 11:49:22

ITF, THY'yi müzakere masasına dönmeye çağırdı

Uluslararası Taşımacılık İşçileri Federasyonu (ITF), THY yönetimini müzakere masasına dönmeye çağırdı.
  • CIMER e yazın, bu arsız yönetimi ancak Cumhurbaşkanı düzeltir.
  • Neyin neyi ne ne
  • Bi kaptan olsam şu dönemde şirketten 70 bin lira maaş beklemezdim. Haddimi bilirdim, empati kurardım. Mesela kesilecekse herkesten aynı oranda da kesilsin demezdim. 70bin lira, 50bin olsa mi daha cok zorlar insanı yoksa 7 bin lira, 5 bin olsa mı? Elimi vicdanıma koyardım. 2018’de %40 zam alırken nasıl sesimi çıkarmadıysam şimdi de çıkarmazdım.
  • Uluslararası haberler çıkmaya başladı, THY çalışanlarının yıllardır emek verip markalaştırdığı bu değer siz liyakatsız yöneticiler yüzünden zedelenmeye devam ediyor. The New York Times, The Guardian, The Washington Post gibi gazetelerde “Turkish Airlines SAFETY ISSUE due to pilot’s economic distress” başlıklarını görmeye az kaldı. EN KISA ZAMANDA ANLAŞMA SAĞLANMALI.
  • Personel ihanete uğramış hissiyatına kapılmış. Neyse mesut geçen günlerine saysınlar. Dünyada sektör 3000-5000 çalışanı çıkarırken siz hala burada cukkanın derdinde siniz. Yağma Hasan’ın böreği bitti
  • Suraya yorum yapip sirketimizi kotuleyenlerin buyuk cogunlugu maasi 10.000 ve uzeri olanlar. Onlar içindeki büyük oran ise kabin ve kokpit. 2 sene sabredip azla geçinmeyi bilseniz şirketimizi böyle kötüleyenlere yem vermemiş olurdunuz. Bazı insanlar var ki ne yapılsa beğenmez ve çamur atar. İşte sizler onlardansınız. Keşke daha öerhamet ve vicdani duyguları yüksek, ülkesini şirketini iş arkadaşlarını düşünen insanlarla iş arkadaşı olabiliseymişim. İşten çıkarılsın cümlesini ne kadar kolay ağza alıyorsunuz. Yazık.
  • hocam siz kimsiniz yoksa bekelnen uzaylılar siz misiniz:)
  • Turkiyede sendika mendika yok. Hele THY calisanlarina hic yok.
  • Açıklama yapamayacak kadar kısa !
  • ya siz nerden çıktınız beee:)

Uluslararası Taşımacılık İşçileri Federasyonu (ITF), THY'yi müzakere masasına dönmeye çağırdı.

Kurban Bayramı arifesi olan 28 Temmuz’da THY yönetimi ile ITF üyesi Hava-İş Sendikası arasında, Covid-19 pandemisinin yarattığı krizi aşabilmek adına görüşmeler gerçekleştirildi.

ITF tarafından yapılan çağrıda şu ifadeler kullanıldı:

"Hava-iş sendikası görüşmelerde esnek ve yapıcı bir tutum sergiledi.

Ancak, iki gün sonra havayolu yönetimi bu durumdan faydalandı.  Türk Hava Yolları ilk vaatlerini yerine getireceğini ancak bunun yanında acımasız ek tavizler istedi.

Hava-iş yönetimi bu fırsatçı manevraya karşılık olarak güven ortamının yaratılmasına vurgu yaparak bir açıklama ile tepkisini ortaya koydu.

Bu açıklamaya yanıt olarakta Türk Hava Yolları sendika ile görüşmelerini tek taraflı olarak feshetti. 

Korkutmaya dayalı bir yaklaşım ile karşı karşıya bırakılan THY personeli şu anda tarihindeki en belirsiz gelecek ile yüz yüze bırakıldı.

Personel haklı olarak hayal kırıklığına uğrayarak öfke ve ihanete uğramış hissiyatı taşımaktadır"

ITF sivil havacılık sekreteri Gabriel Mocho Rodriguez ise bu şartlarda Türk Hava Yolları Yönetimini Hava-İş sendikası ile iyi niyetli olarak müzakerelere devam etme çağrısında bulundu.

©️AirportHaber

ITF, THY'yi müzakere masasına dönmeye çağırdı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (46)

NGümüşdağ ~ 2 ay önce
CIMER e yazın, bu arsız yönetimi ancak Cumhurbaşkanı düzeltir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pardon da beyin ~ 2 ay önce
Neyin neyi ne ne

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haddini Bilen Kaptan ~ 2 ay önce
Bi kaptan olsam şu dönemde şirketten 70 bin lira maaş beklemezdim. Haddimi bilirdim, empati kurardım. Mesela kesilecekse herkesten aynı oranda da kesilsin demezdim. 70bin lira, 50bin olsa mi daha cok zorlar insanı yoksa 7 bin lira, 5 bin olsa mı? Elimi vicdanıma koyardım. 2018’de %40 zam alırken nasıl sesimi çıkarmadıysam şimdi de çıkarmazdım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Lal ~ 2 ay önce
Bence siz sesinizi hiç çıkarmayın!
Bravo ~ 2 ay önce
İşte ses çıkarmaya çıkarmaya bütün hakların elinden alınır tek tek. Birşey gittimi gelmiyor şirkette, çok güzel çöküyorlar fırsattan istifade. İnsanların güveni sıfır. -mazdım -mezdim diyeceğine kendi işine bak da ülkeye bir yararın dokunsun.
Okumayı bil, haddini bil ~ 2 ay önce
Boş yorum yapacağına önce bir okuyun. Kimse o paraları beklemiyor. Kaldı ki, hava-iş’in anlaşmasında yüzde 30-40-50 arası maaş indirimi ile Anlaşma yapılmış ve herkes kabul etmiş. O gecenin sabahında anlaşma bozulmuş. Sorun maaş dışındaki yan haklarda. Onları da TİS ile kazanmışız. Anlaşma da bu yan haklarda kayıplar minimuma indirilmiş ama sabah tekrar alınmak istenmiş.Bi açın okuyun neyin ne olduğunu. Sendika anlaşma metnini paylaşmıştı. Sizin sorununuz bu. Bilginiz yok ama fikriniz var. Bilmeden,okumadan insanların hakkında fikir yürütmeyin. Haklarına girmeyin
Kaptan ~ 2 ay önce
Sana mı kaldı benim maaşımı irdelemek.Eski maaş beklentimiz yok zaten.Ama kendimizi de ezdirmeyiz.Köle değiliz.
THY YÖNETİMİ DİKKATİNE ~ 2 ay önce
Uluslararası haberler çıkmaya başladı, THY çalışanlarının yıllardır emek verip markalaştırdığı bu değer siz liyakatsız yöneticiler yüzünden zedelenmeye devam ediyor. The New York Times, The Guardian, The Washington Post gibi gazetelerde “Turkish Airlines SAFETY ISSUE due to pilot’s economic distress” başlıklarını görmeye az kaldı. EN KISA ZAMANDA ANLAŞMA SAĞLANMALI.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Lufthansa ~ 2 ay önce
Personel ihanete uğramış hissiyatına kapılmış. Neyse mesut geçen günlerine saysınlar. Dünyada sektör 3000-5000 çalışanı çıkarırken siz hala burada cukkanın derdinde siniz. Yağma Hasan’ın böreği bitti

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Lufthansali ~ 2 ay önce
Basimiza ne geldiyse kendimizi kotulerle kiyaslamaktan geldi zaten. Bir de utanmadan lufthansa yazmis basliga, 1 kisinin bile isten cikarilmadigi, tum surecte tam maas odeme yapan sirket. Onunla da kiyaslasana
Lufthansanın Paralı Askerine ~ 2 ay önce
Tabi siz boş beleş ceplerinizi doldurun doldurun sonra gel buraya emekçinin parasına laf et ilahi adalet diye bişey yok olsaydı o haram paralar bir bir çıkardı sizden ama ballısın tertemiz yaşa bakalım şimdilik :)
Lufthansanın Paralı Askerine ~ 2 ay önce
Tabi siz boş beleş ceplerinizi doldurun doldurun sonra gel buraya emekçinin parasına laf et ilahi adalet diye bişey yok olsaydı o haram paralar bir bir çıkardı sizden ama ballısın tertemiz yaşa bakalım şimdilik :)
System ~ 2 ay önce
Kendini mi tarif ettin Lufthanzo?
~ 2 ay önce
Zorla kesin bizim maaşımızo rahat edelim diyorlar çok garip
!! ~ 2 ay önce
Herkes yaptığı işin karşılığını almak istiyor. Herkes kendi hakkını aramakta özgür ... kıskandığını bu kadar belli etme üzerler seni ;)
börek ~ 2 ay önce
yağlı kol böreği yersin bu kafayla anca sen.
X ~ 2 ay önce
Ne kadar terbiyesizsiniz. İçinizde bu kadar kinle yaşamak zor olsa gerek.
GARİP ~ 2 ay önce
Ülkede Euro olmuş 8.40 Bildiğim kadarıyla eğitim ücretleri döviz bazında sabit değil aldığı maaş enflasyon karşısında sürekli eriyor 2018 maaşlarına dönerlerse taş mı yiyecek bu insanlar hesap basit Fırsatçılığa gerek yok Pegasus gibi çalıştırdığın kadar öde neden işçinin cebindeki paraya göz dikiyorsun ki
Sen raad ol ~ 2 ay önce
Dünya normale döner, pilot maaşı yeniden rayicini bulur, sen raad ol. Ama malesef senin geleceğin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, ırgatlığa devam be terso.
Beleşçi ~ 2 ay önce
Al işte, çalışmadan didinmeden, pilot maaşlarından yapılan kesintilerle karnını doyurmak isteyen bir beleşçi daha.
Yoyo ~ 2 ay önce
Yağma Hasan’ın böreğini kim yediyse onun maaşını kessinler, herkes emeğinin karşılığını istiyor, köle gibi bedavaya çalışma günleri 150 yıl önceydi !
Cukkacı seni ~ 2 ay önce
Cukkaları indiren sen değilsen ben de birşey bilmiyorum üslûba bak
Nonamesiz ~ 2 ay önce
Suraya yorum yapip sirketimizi kotuleyenlerin buyuk cogunlugu maasi 10.000 ve uzeri olanlar. Onlar içindeki büyük oran ise kabin ve kokpit. 2 sene sabredip azla geçinmeyi bilseniz şirketimizi böyle kötüleyenlere yem vermemiş olurdunuz. Bazı insanlar var ki ne yapılsa beğenmez ve çamur atar. İşte sizler onlardansınız. Keşke daha öerhamet ve vicdani duyguları yüksek, ülkesini şirketini iş arkadaşlarını düşünen insanlarla iş arkadaşı olabiliseymişim. İşten çıkarılsın cümlesini ne kadar kolay ağza alıyorsunuz. Yazık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:) ~ 2 ay önce
hocam siz kimsiniz yoksa bekelnen uzaylılar siz misiniz:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hala anlamadiniz ~ 2 ay önce
Turkiyede sendika mendika yok. Hele THY calisanlarina hic yok.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aycı’nın ömrü ~ 2 ay önce
Açıklama yapamayacak kadar kısa !

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:) ~ 2 ay önce
ya siz nerden çıktınız beee:)

Yanıtla