21 Ekim 2019, Pazartesi 22:23:33

İstanbul Havalimanı’nda inanılmaz hata!

İstanbul Havalimanı’nda inanılmaz bir hata gerçekleşti.
  • SIRF BU YÜZDEN İŞİNE SON VERİLEN KABİN AMİRİ ARKADAŞIMIZ VAR..
  • ya arkadas yolcunun hicmi hatasi yok el insaf? kabinde ne uçuruyoruz patatesmi anlamadim?
  • Thy ak parti gençlik kollarından adam almayı bırakması lazım artık
  • 2 gate de aynı anda Boarding başladı ve geçen yolcuda business yolcusu roblarin altından eğilerek geçiyor :))
  • Kendi ülkesini bukadar aşağılayan bir toplum görmedin yaaa yolcuda hicmi hata yok biletde kapı numarası yazar uçakta koltuk numarası var orada başkası yokmuymus biniste barkot okutuyor bilet uçağa ait değilse red veriyor..ve bu yolcu hepsini geçiyor.. bence haber yalan veya adam bileti yanlış kesti okadar
  • Amma abarttınız bi araştırın bakalım başka alanlarda kaç defa yaşanmış bu olaylar 100 den fazla ama siz gömmekten başka bişey bilmiyorsunuz
  • Bileti alırken hata olmuştur belki, münih ile zürih ismi benzer. Bir arkadaşına veya torununa aldıran bir dede de olabilir.
  • Hata değil kasıtlıda olabilirdi büyük güvenlik açığı aslında olay
  • O kadar uçağa biniyorum niye bir kere benim başıma gelmiyor
  • Ne kadar eski sokak tombalacısı varsa TGSde toplanmış normaldır!Yine sevinsinki Batmana gitmemiş.

İstanbul Havalimanı’nda inanılmaz bir hata gerçekleşti.

İstanbul Havalimanı’ndan Almanya’nın Münih kentine gitmek isteyen bir yolcu, yanlışlıkla Zürih’e giden uçağa bindi.

Yer hizmetleri görevlileri de yolcuyu fark etmeyince Alexandrs Joerger isimli yolcu İsviçre’nin Zürih kentine uçtu.

Havalimanına indikten sonra yanlış ülkeye geldiğini fark eden yolcu görevlilere durumu izah etti. Yolcunun başka bir uçakla Münih’e gönderildiği öğrenildi. 

AirportHaber Özel

İstanbul Havalimanı’nda inanılmaz hata!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (100)

KABİN ~ 28 gün önce
SIRF BU YÜZDEN İŞİNE SON VERİLEN KABİN AMİRİ ARKADAŞIMIZ VAR..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
... ~ 28 gün önce
ya arkadas yolcunun hicmi hatasi yok el insaf? kabinde ne uçuruyoruz patatesmi anlamadim?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Türkkk ~ 29 gün önce
Thy ak parti gençlik kollarından adam almayı bırakması lazım artık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yolcu ~ 28 gün önce
Npsın ? HDp limi doldursun heryeri
Gerçekler ~ 29 gün önce
2 gate de aynı anda Boarding başladı ve geçen yolcuda business yolcusu roblarin altından eğilerek geçiyor :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
BK ~ 29 gün önce
İyi ya işte, Zürih e de gitmiş olmuş,gezsin görsün bedavaya..))
Seyfiddin ~ 28 gün önce
Olabilir böyle hatalar fazla buyutmeyin daha biz adana gidecekken diyarbakır uçağına bindik allaha şükür uçak dolu oturduktan sonra esas yolcular geldi böylelikle farkedildik
O değil de ~ 28 gün önce
Scanner’a cok güveniyorsunuz:) okumayınca security no’dan ucus yolcu hic bisi bakmadan boardlıyorsunuz. Bi de yolcu rob altından gecmis, yalanın daniskası; orta kapıyı kapatmadan boarding veriyorsanız zaten hic bi bilinciniz yok demektir:)
Orta kapı? ~ 28 gün önce
Double boarding orta kapı acık ki bsn yolcu rob altından gecicek? Bana pek inandırıcı gelmedi.
Bi ara F pierindeki ~ 28 gün önce
İzmir ve Antep yolcularını da toplayın.
Ertoktay ~ 29 gün önce
Kendi ülkesini bukadar aşağılayan bir toplum görmedin yaaa yolcuda hicmi hata yok biletde kapı numarası yazar uçakta koltuk numarası var orada başkası yokmuymus biniste barkot okutuyor bilet uçağa ait değilse red veriyor..ve bu yolcu hepsini geçiyor.. bence haber yalan veya adam bileti yanlış kesti okadar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fark mı ~ 29 gün önce
Amma abarttınız bi araştırın bakalım başka alanlarda kaç defa yaşanmış bu olaylar 100 den fazla ama siz gömmekten başka bişey bilmiyorsunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Silisyan ~ 29 gün önce
Bileti alırken hata olmuştur belki, münih ile zürih ismi benzer. Bir arkadaşına veya torununa aldıran bir dede de olabilir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Z R H ~ 29 gün önce
Hata değil kasıtlıda olabilirdi büyük güvenlik açığı aslında olay

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ege ~ 29 gün önce
O kadar uçağa biniyorum niye bir kere benim başıma gelmiyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tombalacı ~ 29 gün önce
Ne kadar eski sokak tombalacısı varsa TGSde toplanmış normaldır!Yine sevinsinki Batmana gitmemiş.

Yanıtla