24 Ocak 2022, Pazartesi 17:25:01

İstanbul Havalimanı'nda çatı çöktü

İstanbul Havalimanı'nda kargo terminallerinin bulunduğu alanda çatı çöktü.
  • Burası bana, THY'nın 5 Şubat'ta taşınacağı, iki pist arasındaki bölgede yer alan yeni ve büyük kargo terminali değil gibi geliyor. Ya o yeni terminalin bir eki (müştemilatı) ya da Havalimanı ilk açıldığı zaman uçak altı kargoların muhafazası için TK^nin terminal civarına ikram ünitesiyle birlikte yaptırdığı geçici kargo depolama/ayırma ünitesi.
  • Yani okadar ovdunuz ovdunuzde sonucu bumu olacakti ey iga yonetimi denetleyin yapilanlari sata pata onem vermeyin orda insablar calisacak gerekirse tonlarca agirlik uygulayin insanlarin cani hice sayilmamali gerci oranin temelinde kactane isci kardeslerimizin kani var onemli deyil yani sizin icin yazik harcanan okadar para ve ayrilan okadar odenek yaptiginiz is havaciliktan anlamayan bir yonetimden ne beklersin cizgiyi aracin tekeri gecti. Diye 150dolar ceza kesen yonetimden ne beklersinkin
  • yaziklar olsun. azicik kar yagisinda boyle oluyorsa iyi valla
  • Meşhur beşli grubun yaptığı inşaat değil mi burası
  • Çok şükür kötü günleri atlattık, şimdi
  • Rabbim korusun inşallah kimseye bir şey olmamıştır
  • standart malzemeden inria gandi
  • ALLAH ın gücüne gidecek her şeyi yaptılar igada daha iyi günleri bunlar akla hayale gelmeyecek şeyler olucak orda

İstanbul Havalimanı'nda kargo terminallerinin bulunduğu alanda çatı çöktü.

Havasosyal medyada yer alan bilgilere göre; Kargo terminalleri kısmında bir binanın çatısı çöktü. Yoğun kar yağışının ağırlına dayanamayan çatı kısmı çöktü.

 

İstanbul Havalimanı'nda çatı çöktü

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (14)

mafaky ~ 4 ay önce
Burası bana, THY'nın 5 Şubat'ta taşınacağı, iki pist arasındaki bölgede yer alan yeni ve büyük kargo terminali değil gibi geliyor. Ya o yeni terminalin bir eki (müştemilatı) ya da Havalimanı ilk açıldığı zaman uçak altı kargoların muhafazası için TK^nin terminal civarına ikram ünitesiyle birlikte yaptırdığı geçici kargo depolama/ayırma ünitesi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Geçici ya da diil! ~ 4 ay önce
Yahu havalimanı yeni zaten yeninin geçicisi olmaz. Kalyon ve ilker aycı bu iltennsıyrılamıcsk ilk fırsatta! N
Tgs sofor ~ 4 ay önce
Yani okadar ovdunuz ovdunuzde sonucu bumu olacakti ey iga yonetimi denetleyin yapilanlari sata pata onem vermeyin orda insablar calisacak gerekirse tonlarca agirlik uygulayin insanlarin cani hice sayilmamali gerci oranin temelinde kactane isci kardeslerimizin kani var onemli deyil yani sizin icin yazik harcanan okadar para ve ayrilan okadar odenek yaptiginiz is havaciliktan anlamayan bir yonetimden ne beklersin cizgiyi aracin tekeri gecti. Diye 150dolar ceza kesen yonetimden ne beklersinkin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
rezalet ~ 4 ay önce
yaziklar olsun. azicik kar yagisinda boyle oluyorsa iyi valla

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Beşliler ~ 4 ay önce
Meşhur beşli grubun yaptığı inşaat değil mi burası

Yanıtla

Kalan karakter 1000
trt ~ 4 ay önce
nein. İlker Ayci'nin takdiriyle tek bir firma yapmisti ihalesiz
Hayir besli diil ~ 4 ay önce
Beslinin cantaci olan firmasi var meshur..eski plastik dogramaci kalpen. Basindada buyuk Turk dusunuru MK var babasi nin oglu ;) anlayan anladiiii
Kpt ~ 4 ay önce
Çok şükür kötü günleri atlattık, şimdi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TGS ~ 4 ay önce
Rabbim korusun inşallah kimseye bir şey olmamıştır

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yaaa ~ 4 ay önce
Kardesim Rabbimiz korusun tamam da! Neden bu insaati ihalesiz kalyon yapti masraf arti kar bi de onu sorgulasaniza??? Rabbim korusun he?? Peki bu kadar haksiik icin me olacak? Ben o teki dunya daki hesap disinda bu dunya da da hesap gorulsun istiyorum kardesim!!?? Anladin!?
İşine ne gelirse ~ 4 ay önce
Her şey Allah tansa,çatıyı çökertende rabbin değilmi.Niye korusun
cengo ~ 4 ay önce
standart malzemeden inria gandi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Doğa intikamını alıyor ~ 4 ay önce
ALLAH ın gücüne gidecek her şeyi yaptılar igada daha iyi günleri bunlar akla hayale gelmeyecek şeyler olucak orda

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eski CEO ~ 4 ay önce
Ulen Simdi anladiniz mi Yusuf Akcayoglu nun degerini!!! O ayrildiktan sonra yapilan insaatlar bunlar iste!! Tuuuu be!

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000