20 Ocak 2019, Pazar 14:40:21

İnsanları uçuracak kıyafet "Iron Man Suits' tanıtıldı

İngiliz mucit Richard Browning, tasarladığı 'Iron Man Suits' ürününün tanıtım uçuşunu yaptı.
  • Ulan adamlar uçuyo bizdede Poşet nie parağğlıı yhaaa yok bilmem ne ailesi saçma saçma haberler afrika bizden daha ileride....
  • GTA San Andress şifre rocketman.. bilenler favlasın az oynamadık
  • Teknisyen ve tgs alsın bundan, kokpit ve kabinden eksikleri olmadigini ucarak gostersinler
  • Bunlar buz dağının görünen yüzü bir o kadar da görünmeyen var ama orada kimse kalkıpta demiyor ki aga doğulular bizi kıskanıyor. Adamlar her zaman elinden gelenin en iyisi için çalışıyorlar ve bir şey yaptıkları zaman bizim gibi dünyanın en iyisi, en büyüğü, en hızlısı diye lanse etmiyorlar. Bizim gibi üçüncü dünya ülkeleri batının gelişmesini anca ağızlarının suyu aka aka izler.
  • DLR sürecinden geçmeniz gerekiyor kullanmanız İçin parası olan yapamıyor yani
  • Hep iron man sandim iran man mis. Bizimkiler de bi ayran man yapsa
  • Nasıl biri ki?
  • Amirim ben seni ucururum.
  • menzili ne kadar
  • Biz yerli ve milli kafasıyla daha iyisini yaparız evelallah hamdolsun amin.

İngiliz mucit Richard Browning, tasarladığı 'Iron Man Suits' ürününün tanıtım uçuşunu yaptı. 

İngiliz Kraliyet Donanması'nda geçmişte görev alan Browning, Gravity Industries isimli şirketi ile birlikte bir süredir üzerinde çalıştığı Iron Man jetini tanıttı. İngiliz Kraliyet Donanması'nın Twitter hsabından da paylaşılan görüntülerde Browning, iki kolunda toplam 4 üçük jet motoru ve sırtındaki jet motorundan oluşuyor. 

Toplam 5 jet motorundan oluşan kıyafet 1000 hp güce sahip ve saatte 80 kilometre hıza çıkabiliyor. Jet yakıtı kullanılan kıyafetin ağırlığı ise 22 kilogram. Iron Man Suit'e sahp olmak için ödemeniz gereken tutar ise 340 bin İngiliz sterlini (Yaklaşık 2 milyon 335 bin Türk Lirası).

İnsanları uçuracak kıyafet "Iron Man Suits' tanıtıldı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (22)

Vayy bee ~ 2 yıl önce
Ulan adamlar uçuyo bizdede Poşet nie parağğlıı yhaaa yok bilmem ne ailesi saçma saçma haberler afrika bizden daha ileride....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gta ~ 2 yıl önce
GTA San Andress şifre rocketman.. bilenler favlasın az oynamadık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İste firsat ~ 2 yıl önce
Teknisyen ve tgs alsın bundan, kokpit ve kabinden eksikleri olmadigini ucarak gostersinler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
gerek yok ~ 2 yıl önce
gerek yok çünkü tekniğin her ikisinden de eksiği yok fazlası var. Her gün saçma sapan sorulara muhatap oldukça güvenip te o uçağa binesim gelmiyor. Neyse ki biz iyi bakıyoruz, içini de biliyoruz diye binmeye devam. Bu yorum da sadece senin gibi düşünen egosu yüksek ama ne yaptığını dahil bilmeyenlere.
EU ~ 2 yıl önce
Bunlar buz dağının görünen yüzü bir o kadar da görünmeyen var ama orada kimse kalkıpta demiyor ki aga doğulular bizi kıskanıyor. Adamlar her zaman elinden gelenin en iyisi için çalışıyorlar ve bir şey yaptıkları zaman bizim gibi dünyanın en iyisi, en büyüğü, en hızlısı diye lanse etmiyorlar. Bizim gibi üçüncü dünya ülkeleri batının gelişmesini anca ağızlarının suyu aka aka izler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
doğulu ~ 2 yıl önce
ama batılılar bizi gerçekten kıskanıyor :)
Dogulu 'ya ~ 2 yıl önce
Ben de bir Dogu'lu olarak diyorum ki; meşaziniz alindi :)
Airman ~ 2 yıl önce
DLR sürecinden geçmeniz gerekiyor kullanmanız İçin parası olan yapamıyor yani

Yanıtla

Kalan karakter 1000
No english admin? ~ 2 yıl önce
Hep iron man sandim iran man mis. Bizimkiler de bi ayran man yapsa

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İran man ~ 2 yıl önce
Nasıl biri ki?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Harekatçı ~ 2 yıl önce
Amirim ben seni ucururum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cacık ~ 2 yıl önce
menzili ne kadar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
adıyaman ~ 2 yıl önce
menzil-Adıyaman:)
İron mannn ~ 2 yıl önce
Biz yerli ve milli kafasıyla daha iyisini yaparız evelallah hamdolsun amin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sen ~ 2 yıl önce
Once sogan yetistir .hadi yaptin onuda gider qatar
Siz ne yaptınız ~ 2 yıl önce
Füze yaptınız uzayamı çıktık. Sizin bu kafayla bisiklet bile yapamazsınız.
Siz ne yaptınız rumuzluya ~ 2 yıl önce
Savunduğun zihniyet yüzünden bisiklet bile ithal tıpkı soğan gibi ayrıca sayelerinde dış borç,işsizlik, faiz,ithalat,döviz rekorları kırılıyor,paralar betona yatırıldı,tarım ve hayvancılık bitti,ekonominin hali ortada, herşeye hergün zam geliyor, kör değilsen görürsün.
komik ~ 2 yıl önce
80-90 yılda bayrak direği ipinden öteye gidememişler yapılanları beğenmiyorlar. Siz boş konuşmaya birileri de üretmeye devam edecek. Keşke sizde az biraz üretmeyi becerebilseniz. Valla soğan da kabul.
Siz ne yaptınız'a ~ 2 yıl önce
Füze bilmem ne yapamadık ama Allah'a şükür kimseye yapmadığımız,yapamayacağımız şeyleri yaptık,yapıyoruz, yapacağız diye utanmadan,arlanmadan yalan da söylemedik. Koyun olmayın artık diyeceğim de senin gibi sahibinin sesi olanlar için çok zor.

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000