31 Mayıs 2020, Pazar 11:01:57

İETT'den Atatürk Havalimanı'ndaki hastaneye yeni hat

İETT, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından açılışı yapılacak Atatürk Havalimanı arazisi içerisinde yer alan Prof. Dr. Murat Dilmener Acil Durum Hastanesi için yeni ulaşım hattını, 1 Haziran Pazartesi günü hizmete alacak.
  • E5 SEFAKÖY METRO ? ne zaman biter acaba bilen var mı ? aylar oldu bitti.Hala bir hareket yok. Sadece tabela var.
  • Güzelim havalimanı heba oldu
  • İett ilkin bi sefer sayılarını azaltıp milleti tıka basa doldurmayı düzeltsin de sonra buraya yeni hat açması kusur kalsın
  • AVRUPADA yasayan biri olarak. Burda hastaneler dolup tasinca milleti hasanelere kabul etmediler. Insanlari evlerine geri gonderdiler. Hastanelere yollara koprulere barajlara ve dahi herseye karsi olan zihniyet. Siz gidin heykel yapin daglara isimler yazin, Allah krusun bir ikinci dalga gelmesi durumunda heykellerden yardim istersiniz.
  • Hastaneyi napacaz artik?
  • ATATÜRK'ün ismini silmek için özellikle yapılmış bir olay
  • Kendi menfaatleri için güzelim havalimanını berbat ettiler
  • Dünyanın en değerli Havalimanlarından birini rant uğruna çöpe at, yenisini yapmaya milyar dolarlar yetmez, Allah’a havalesiniz direkt allah gözünüzü doyursun!
  • 73H pek de anlamlı geldi bana!
  • Muhtemel, olası İstanbul depreminde çok işe yarayacak.Allah razı olsun diyoruz; diyeceksiniz o zaman.

İETT, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından açılışı yapılacak Atatürk Havalimanı arazisi içerisinde yer alan Prof. Dr. Murat Dilmener Acil Durum Hastanesi için yeni ulaşım hattını, 1 Haziran Pazartesi günü hizmete alacak.

İETT'den yapılan açıklamada, Atatürk Havalimanı içinde açılacak olan Prof. Dr. Murat Dilmener Acil Durum Hastanesi'ne ulaşım sağlamak için 73H hattının hizmete alınacağı belirtildi.

Açıklamada, "Hastanenin ilk etapta 300 personel ile hizmete başlayacağı ifade ediliyor. Bu kapsamda, hastane çalışanlarının Marmaray, metrobüs ve metro hattına ulaşımı için 73H Atatürk Havalimanı-Acil Durum Hastanesi hattı pazartesi günü devreye giriyor. Hat, 2 araçla Beşyol ve Sefaköy metrobüs durakları ile Atatürk Havalimanı Metro durağına entegre olarak planlandı." bilgisi verildi.

Seferlerin hastane mesai saatlerine uygun şekilde oluşturulduğu aktarılan açıklamada, ilerleyen dönemde hattaki talebin artması durumunda sefer ve araç sayısında artış yapılabileceği kaydedildi.

İETT'den Atatürk Havalimanı'ndaki hastaneye yeni hat

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (29)

E5 SEFAKÖY METRO ? ~ 1 ay önce
E5 SEFAKÖY METRO ? ne zaman biter acaba bilen var mı ? aylar oldu bitti.Hala bir hareket yok. Sadece tabela var.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yazık ~ 1 ay önce
Güzelim havalimanı heba oldu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Asker ~ 1 ay önce
İett ilkin bi sefer sayılarını azaltıp milleti tıka basa doldurmayı düzeltsin de sonra buraya yeni hat açması kusur kalsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Peh ~ 1 ay önce
Binme
Devlet ~ 1 ay önce
AVRUPADA yasayan biri olarak. Burda hastaneler dolup tasinca milleti hasanelere kabul etmediler. Insanlari evlerine geri gonderdiler. Hastanelere yollara koprulere barajlara ve dahi herseye karsi olan zihniyet. Siz gidin heykel yapin daglara isimler yazin, Allah krusun bir ikinci dalga gelmesi durumunda heykellerden yardim istersiniz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pandemi mi kaldi? ~ 1 ay önce
Hastaneyi napacaz artik?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
devam et ~ 1 ay önce
bu kafayla devam edenler oldukça bitmez bu virüs, bir bakmışsın birgün seni kaldırmışlar o hastaneye...
Medical ~ 1 ay önce
Deprem anında o hastane bile yetersiz kalacak hastaneden hiç bir zarar olmaz
Alper Tunga ~ 1 ay önce
Pandemi mi kaldı öyle mi? yapilan hastaneler,son uykundan önce imamla muhatap olmaman için gerekebilir. Yapılmış bir hizmete kuru bir teşekkür bu kadar mı zor ?
fırat ~ 1 ay önce
ATATÜRK'ün ismini silmek için özellikle yapılmış bir olay

Yanıtla

Kalan karakter 1000
he ya he ~ 1 ay önce
bi bitmedi şu zihniyetiniz, diğerlerinin cahilinden bir farkınız yok, sözde okumuşsunuz ama kafa akıl mantık sıfır. atatürk yazınca heryere derdin tasan kalmayacak değil mi? boşsunuz boş
Sami ~ 1 ay önce
Ne alaka, boş laf yapıyosun. Eleştirmek yerine 2 tuğla koyun şu vatana
Sessizlik ~ 1 ay önce
Koruduğunuz kişilerin vatana millete bir hayır yaptımı geleceğe hazırlık yaptımı kalkmışsınız isim değiştiriyor felan filan siz sadece gidin yazı yazın bilmem put yaptığın millete ne kazancı oldu şuana kadar sizin sevdiğiniz saydığınız kişilerin milettimize daha çok zararları olmuştur. İbb nin kalkmış logosunu siliyor başka bir logo getiriyor neden bunu birşey demediniz yok illa türkiye güzellik getirenleri baş aşağı ediyorsunuz soruyorum sizlere sevdiğiniz kişilerin vatana millete ne yaptı bir tek yararını söyleyin öyle boş kelimelerle konuşmayın içinizdeki vatan sevdanız kör edilmiş yarın bir gün vatan elden giderse sadece yazdığınız putlara yazılara taparsınız cehalet burdan geliyor bir isim sildirmek değil bu işler
Bozkurt ~ 1 ay önce
Kendi menfaatleri için güzelim havalimanını berbat ettiler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kullanılamaz ~ 1 ay önce
atıl durumdaki pisti ne yapacaksın güzel kardeşim, iga nedeniyle zaten kullanılmıyordu o pistler 1 yıldır. çıkar kafanı kumdan gerçeği anla
Havale... ~ 1 ay önce
Dünyanın en değerli Havalimanlarından birini rant uğruna çöpe at, yenisini yapmaya milyar dolarlar yetmez, Allah’a havalesiniz direkt allah gözünüzü doyursun!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hayyam ~ 1 ay önce
saraylarda yaşarken sokakta 1 tane aç varsa bu hakiki müslümanlık değildir müslüman dediğin hassas olur riyakarlıktan sakınır gösterişten uzak durur
Boeingci ~ 1 ay önce
73H pek de anlamlı geldi bana!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ne gibi ~ 1 ay önce
Nasil bir anlam?
73h ~ 1 ay önce
adam ne anlamı diye soruyor, havacılık sitesinde geziyor ama 73h ne demek onu da bilmiyor. adamın işi polemik aramak, anca siyasi mesaj yazsın bulsun, havacılığa kafası basmaz
Muhterem ~ 1 ay önce
Muhtemel, olası İstanbul depreminde çok işe yarayacak.Allah razı olsun diyoruz; diyeceksiniz o zaman.

Yanıtla