30 Temmuz 2010, Cuma 09:05:50

HAVADA EŞEK ŞAKASI! (VİDEO)

İnternet'te son günlerde tıklanma rekorları kıran video herkesi kahkahalara boğdu.
  • tipi bellenca zannedersem müdür.
  • aynen öyle pilotlar hakkında astronot diye atıp tutanları bir gün oturtacaksın kokpite görecekler o zaman dünya kaç bucak.pilot bayılınca nasıl oluyormuş? çok güzel çok birde bu yönden düşününelim.amannn bayılmayın hocam!
  • gündeme gelmek için güzel bi oyun...bir insan hem kameraya çekip hemde ölüm korkusu yaşayacak öyle mi? Hadi oradan..hadi oradan..!
  • uçağın modelini söyleyebilecek kadar b ilgili olan bir hava mensubu varsa sev inirim. piper cub tarzı bir şey ama çıkaramadım.
  • Hahah cok kotu bi saka bu yaa :D
  • dün alşam arkadaşım sayesinde izledim. yıkıldım gülmekten. Bunun aynısını cabinde artistlik yapan yolculara yapıcaksın. Hani geçenlerde trabzondamı nerde bir gazeteci artislik yapmıştı. sokun onu kokpite aynısını yapın görsün dünya kaç bucakmış :)))
  • umarım mesaj alınmıştır,demek ki hostes Perihan Savaş ın ucak indirmesine benzemiyormuş olaylar:)
  • adamin ömrü 20sene azaldi cok kötü bir saka yaaaa.adam altina bile etmisdir.
Video'da iki kişilik özel uçakla arkadaşını gezdiren pilot bir anda bayılma numarası yapınca bakın neler oluyor!




HAVADA EŞEK ŞAKASI! (VİDEO)

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (8)

Misafir ~ 12 yıl önce
tipi bellenca zannedersem müdür.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
aynen öyle pilotlar hakkında astronot diye atıp tutanları bir gün oturtacaksın kokpite görecekler o zaman dünya kaç bucak.pilot bayılınca nasıl oluyormuş? çok güzel çok birde bu yönden düşününelim.amannn bayılmayın hocam!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
gündeme gelmek için güzel bi oyun...bir insan hem kameraya çekip hemde ölüm korkusu yaşayacak öyle mi? Hadi oradan..hadi oradan..!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
uçağın modelini söyleyebilecek kadar b ilgili olan bir hava mensubu varsa sev inirim. piper cub tarzı bir şey ama çıkaramadım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
Hahah cok kotu bi saka bu yaa :D

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
dün alşam arkadaşım sayesinde izledim. yıkıldım gülmekten. Bunun aynısını cabinde artistlik yapan yolculara yapıcaksın. Hani geçenlerde trabzondamı nerde bir gazeteci artislik yapmıştı. sokun onu kokpite aynısını yapın görsün dünya kaç bucakmış :)))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
umarım mesaj alınmıştır,demek ki hostes Perihan Savaş ın ucak indirmesine benzemiyormuş olaylar:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
adamin ömrü 20sene azaldi cok kötü bir saka yaaaa.adam altina bile etmisdir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000