13 Ağustos 2019, Salı 11:33:28

Dreamliner push-back sırasında duvara çarptı!

Londra-New York seferini yapmaya hazırlanan yolcu uçağı push-back sıradında talihsiz bir kaza yaşadı.
  • Yeni havalimani olsaydi cok sey yazardim ama Gatwick mis bosver
  • ben bile carpmam corludan selam
  • Bırak beter olsunlar.
  • İst de olsa başlık şöyle olurdu. İstanbul havalimanında yorgunluk kazayı getirdi. O uçak çok büyük zarar gördü
  • :)))
  • Ülkemizde olsa yazmadığınız eleştiri, etmediğiniz saygısızlık kalmazdı
  • Bizimkileri de carparlar yakindir.
  • Bende cin çarptı sandım nas Felak ayatel kursi okudum.

Norwegian’ın Londra’dan New York’a gitmeye  hazırlanan Boeing 787-9 Dreamliner tipi yolcu uçağı Gatwick Havalimanı’nda push back sırasında duvara çarptı.

DI7017 sefer sayılı uçuşa hazırlanan G-CKWB kuyruk tescilli uçağın APU kısmında ciddi hasar meydana geldi.

Yetkililer yaşanan kaza nedeniyle kimsenin yaralnmadığını ancak uçağınseferden alındıpını duyurdu.

Dreamliner push-back sırasında duvara çarptı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (13)

Duvar Ustasi ~ 10 gün önce
Yeni havalimani olsaydi cok sey yazardim ama Gatwick mis bosver

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ADAYADAYIEFO ~ 10 gün önce
ben bile carpmam corludan selam

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Halkmen ~ 11 gün önce
Bırak beter olsunlar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vatandaş ~ 11 gün önce
İst de olsa başlık şöyle olurdu. İstanbul havalimanında yorgunluk kazayı getirdi. O uçak çok büyük zarar gördü

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Erdal ~ 11 gün önce
Yok yok hicete oyle yazmaz idi bence soyle yazardi AKP nin yaptigi havalimaninda ilk kaza hukumet istifa bu havalimaninin buraya yapilmamasi gerektigini soylemis idik
Salla Salla Vur Duvara ~ 11 gün önce
:)))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Talihsiz kaza ~ 11 gün önce
Ülkemizde olsa yazmadığınız eleştiri, etmediğiniz saygısızlık kalmazdı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eleştiri. ~ 11 gün önce
İnsan kendi ülkesindeki yanlışlıkları eleştirir, biz niye gidip İngilizin yanlışlığını eleştirelim. Biz kendimizi düzeltelim, kim kimi eleştirmiş önemli değil.
Doğru haber ~ 11 gün önce
Kesinlikle eğerki gerçek olanı eleştiriyorsak haklisiniz, yalan haber uzerinden karalama yapmak için uğraşılıyorsa ülkemize yazık ediyoruz
... Elestiri(!) ~ 11 gün önce
Siz eleştirdiğinizi mi düşünüyorsunuz? Eleştirmek yapıcı olmak için yapılır. Milleti birbirine düşürmek için kutuplastirmak için değil... Bilginize sayın eleştirmen(!)
Yakinda ~ 11 gün önce
Bizimkileri de carparlar yakindir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aman diyeyim ~ 11 gün önce
Ağızınızı hayra açı
Duvar ahmet ~ 11 gün önce
Bende cin çarptı sandım nas Felak ayatel kursi okudum.

Yanıtla