17 Temmuz 2016, Pazar 15:20:35

Cumhurbaşkanı'nın uçağı AHL'ye böyle indi

Darbe girişiminin yaşandığı 15 Temmuz gecesi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın bulunduğu uçağın pilotu ile kule arasında yaşanan görüşme kayıtları ortaya çıktı.
  • seni seviyoruz UZUN ADAM yolun ve bahtın açık olsun
  • Simdi Hollywood A çok güzel bir senaryo hazır. Meğerse bu senaryo çok önceden yazılmış, oyuncularda iyi seçilmiş!!! Bizde seyrediyoruz!!! Ama bu film şimdiden B Class film oldu!! Bu filmi ancak kargalar seyreder ve kahkahalar atarak gülerler!!! Demek açığa alınacak kişilerin listesi hazırdı ve hemen ilk bir olayda yürürlüğe konulacaktı ve konuldu!!! Şimdi başkanlık sistemi gelecek!! Peşinden Şeriat!!
  • GÜZEL TİYATRO , KURGU BAYA KÖTÜ AMA ŞEHİRLERDE CİHATÇILAR , KAFA KESENLER CUMHURİYETLE ALAKASI OLMAYANLAR SÖZDE DEMOKTASİ NÖBETİ TUTUYORMUŞ PEHHH , HER İLDE SADECE AK PARTİ MİTİNGİ OLUYOR.TİPLERE BİR BAKIN SOKAKTAKİ İNSANLARIN DEMOKRASİ İLE NE ALAKASI VAR ONLARIN ŞERİATÇI TİPLER
  • Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
  • Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
  • Olay günü öncesi ve olay günü Rte nin tatil konumu sözcü gazetesinde yazılmıştır. Böyle bir girişimde bulunanlar her türlü istihbarata sahipken başbakana suikast düzenlemek dururken, sivilleri nişan alması kuşku yaratıyor insanda. Kaldıki T.C. Uçağının bulunduğu havalimanı son teknoloji ye sahip askeri üstler tarafından tespit edilememesi yada uzman pilotlar kalkış iniş hava meydanı belli olan bir uçağı takip edememesi gülünecek bir durum yaratıyor. Yaşanan bütün olaylar bir kurgudan öteye gitmemekte. Ne yazık ki yaşanılanları bedelini suçsuz halk ve emir erleri ödemiştir. Şehit yakınlarına başsağlığı diliyorum.
  • bu darbe kalkışması içerdiği hatalar nedeni ile çok sorgulanacaktır, bu anlamda bunun bilinçli olarak yapıldığının da düşünülmesi son derece doğrudur; kaldı ki ben de öyle düşünüyorum. ancak siyasi olarak şu oldu bu oldu tartışmasından çok, bu kalkışmanın fetö eksenli ve abd destekli bir kalkışma olduğu ve tc devletine yönelik bir iktidar değişikliğinden çok tehdit, ihtar veya gözdağı niteliğini taşıdığının bilinmesidir. üç başlıkta 1. pkk mücadelesinden vazgeçilmesi, açılım adı altındaki görüşmelerin tekrar pkk lehine başlatılması 2. suriyede abd politikaları doğrultusunda planlanan kürt koridoru (kuzey kürdistan, abd-israil koridoru) projesinde abd yanlısı politika izlemesi 3. rusya ve almanya ile olan ilişkilerin düzeltilmesinin dondurulması ve abd politikaları doğrultusunda bir politika izlemesi... olarak değerlendirilebilir. aslında bu bundan sonraki süreçte daha dikkatli olunmasının da bir kanıtıdır, zira el kaide temelli bir terör tehdidi sürekli başımızda olacaktır.
  • Jet olsa ne olur. Bilmedigi ucaklari vuracak degil ya! Ucak thy codu ile ucuyor. Reis ucar. Türkiye de her yerde jetler ucmadi. O an istanbula kactane ucak uctu. Jetler hepsini vuramazdi sonucta. Indikten Snr vurma sansi dogardi. Ama Bir jet darbe olsa bile cbadkani vursa. Millet Daha cok kenetlenir. Büyük olaylar olurdu. Hedef Reis canli ele gecirip cezalandirmakti. Direk öldürmek degil. Cumhur elimizde. Sizde yola gelin gibi. Ama Sen cumhur jetle indirip milleti düsünüyorum diyemezdin. Reis gitse gül var davitoglu var binali yildirim var
  • bir de bu çıktı, girişim başarılı olsaydı oh diyecekmişiz de bayram edecekmişiz, siz ya darbeyi bilmiyorsunuz ya da darbe olayı size bu yaşananlar gibi geliyor; ya da yazılanları anlamıyorsunuz... burada anlatılmak istenen darbe yanlısı olup hükümet karşıtı olmak değildir, darbeye karşı olmaktır; bu milli bir olaydır ve milli duruş gerektirir; siyaset elbette tartışılır, eleştirilir ama oyun oynanmaz... bu senaryodur ve oyundur. zaman içinde bu ipleri kimin çektiğini anlayacağız işte o zaman bunun arkasındaki güçlere adam gibi bir duruş koyabilecek miyiz, sorun budur.
  • Abi o kadar kurgu yazıldı ki bu konuda , en çok hoşuma gidenini anlatacağım. CB'nin uçağı alçalmaya geçerken Pilotun CB 'a " Efendim sizde izin verirseniz tüm ışıklarımızı vs kapatıp ineceğiz " demesi. CB ise "bizim Allahtan başka korkumuz yok" diyerek bu teklifi geri çevirmesi . bunu ciddi ciddi okudum :)) Bakın o kadar eğitim almış bir " Pilot" tüm uçuş güvenliğini yoksayarak böyle bir öneride bulunuyor :) Ey benim yaratıcı milletim . Ben kesinlikle başka bir ülkede yaşayamam :))

Darbe girişiminin yaşandığı 15 Temmuz gecesi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın bulunduğu uçağın pilotu ile kule arasında yaşanan görüşme kayıtları ortaya çıktı. Atatürk Havalimanı kontrol kulesi görevlisi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın içinde olduğu TC Ata uçağının pilotuna yakınlarında Akıncılar üssünden kalkan F 16 savaş uçaklarının olduğu bilgisini verdi.

Darbe girişiminin yaşandığı saatlerde, Dalaman Havalimanı'ndan havalanan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın uçağı Atatürk Havalimanına inişi sırasında darbecilere ait F 16'lar da havadaydı. Atatürk Havalimanı kontrol kulesi görevlisi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın içinde olduğu TC Ata uçağının pilotuna yakınlarında Akıncılar üssünden kalkan F 16 savaş uçaklarının olduğunun bilgisini verdi. Bu arada Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın içinde olduğu TC Ata uçağı Atatürk Havalimanı'na indikten sonra güvenlik nedeniyle Genel Havacılık Terminaline yönlendirildi. Burada bir süre uçak içinde bekleyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, daha sonra uçaktan inerek araba ile Atatürk Havalimanı Devlet Konuk Evine geldi.

Pilot ile kule arasında geçen o konuşmalar:

Kontrolör: Şuan hangi piste iniş yapacağınızla ilgili şuan tam karar veremedik. Kule tarafından ben sizi yaklaştırmaya devam edeceğim 05 pistine (Florya-Ataköy yönündeki) doğru kendileri bilgi verecekler hemen.

Pilot: Mümkün olursa 3.5'e(Florya-Sefaköy yönündeki pist) inmeyi talep ederiz

Kontrolör: Mutabık hocam ayrıca şunu da 05 inerseniz y apronu olabilirmiş bu da net değil 3.5 inecek olursanız v apronu olabilirmiş

Kontrolör: TK8456 İstanbul hocam bir trafik bilgisi vereceğim askeri trafik temasımız yok. Akıncı'dan kalktığını öğrendik şu an boğaz üzerinde bin 500 feet ile 6 bin 7 bin feet arasında sürekli dalış tırmanış yapıyor meydan kuzey doğusu civarlarında dolanıyor yani genelde boğaz civarı kuzeye çıkmadan dolaşıyor yani niyetini bilmiyoruz temasımız yok. Nasıl bir trafik olduğunu da bilmiyoruz. Hızlı bir trafik muhtemelen askeri.

Pilot: Anlaşıldı efendim radar teması mevcut o uçakla mutabık mıyız?

Kontrolör: Biz radarımızda görebiliyoruz çok hızlı bir trafik bizde yetkisi olmadığı için ne yapabileceğini bilmiyorum o yüzden ben takip edilsem bile ayırma konusunda kesinlikle bir şey söylemem ne amaçla dahi kalktığını bilmiyorum. O yüzden bunu söylemek istedim. Sizin de niyetiniz de etkili olabilecek.

Pilot: Anlaşıldı efendim biz 05'e devam ederiz bir an önce iniş olursa memnun olacağız. Trafikle ilgili bir durum olursa bilginizi bekliyoruz.

Kontrolör: Anlaşıldı hocam ben yaklaştığınız zaman tekrar sürekli bilgilendirme yapacağım. Pozisyonunu vermeye çalışacağım.

Cumhurbaşkanı'nın uçağı AHL'ye böyle indi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (55)

SAW ~ 4 yıl önce
seni seviyoruz UZUN ADAM yolun ve bahtın açık olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hollywood ~ 4 yıl önce
Simdi Hollywood A çok güzel bir senaryo hazır. Meğerse bu senaryo çok önceden yazılmış, oyuncularda iyi seçilmiş!!! Bizde seyrediyoruz!!! Ama bu film şimdiden B Class film oldu!! Bu filmi ancak kargalar seyreder ve kahkahalar atarak gülerler!!! Demek açığa alınacak kişilerin listesi hazırdı ve hemen ilk bir olayda yürürlüğe konulacaktı ve konuldu!!! Şimdi başkanlık sistemi gelecek!! Peşinden Şeriat!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TT ~ 4 yıl önce
İnsanda biraz utanma olur yazıklar olsun farkındaysan insanda biraz utanma olur dedim üzerine alınmadın umarım
ahm ~ 4 yıl önce
Vatan hainliği mi, zeka kıtlığı mı?
KURGU ~ 4 yıl önce
GÜZEL TİYATRO , KURGU BAYA KÖTÜ AMA ŞEHİRLERDE CİHATÇILAR , KAFA KESENLER CUMHURİYETLE ALAKASI OLMAYANLAR SÖZDE DEMOKTASİ NÖBETİ TUTUYORMUŞ PEHHH , HER İLDE SADECE AK PARTİ MİTİNGİ OLUYOR.TİPLERE BİR BAKIN SOKAKTAKİ İNSANLARIN DEMOKRASİ İLE NE ALAKASI VAR ONLARIN ŞERİATÇI TİPLER

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Darbeci seni ~ 4 yıl önce
Yav he heee, sen simdi viskini aç ve millete koyun demeye basla
Tkn ~ 4 yıl önce
Boşver sen takma kafana bunları aç bi tane bol savaş sahneli holywood yapımı film izle ver damardan sakinleş!!!
HD'ye ~ 4 yıl önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tiyatrocu ~ 4 yıl önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Anonim ~ 4 yıl önce
Olay günü öncesi ve olay günü Rte nin tatil konumu sözcü gazetesinde yazılmıştır. Böyle bir girişimde bulunanlar her türlü istihbarata sahipken başbakana suikast düzenlemek dururken, sivilleri nişan alması kuşku yaratıyor insanda. Kaldıki T.C. Uçağının bulunduğu havalimanı son teknoloji ye sahip askeri üstler tarafından tespit edilememesi yada uzman pilotlar kalkış iniş hava meydanı belli olan bir uçağı takip edememesi gülünecek bir durum yaratıyor. Yaşanan bütün olaylar bir kurgudan öteye gitmemekte. Ne yazık ki yaşanılanları bedelini suçsuz halk ve emir erleri ödemiştir. Şehit yakınlarına başsağlığı diliyorum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tahlil ~ 4 yıl önce
bu darbe kalkışması içerdiği hatalar nedeni ile çok sorgulanacaktır, bu anlamda bunun bilinçli olarak yapıldığının da düşünülmesi son derece doğrudur; kaldı ki ben de öyle düşünüyorum. ancak siyasi olarak şu oldu bu oldu tartışmasından çok, bu kalkışmanın fetö eksenli ve abd destekli bir kalkışma olduğu ve tc devletine yönelik bir iktidar değişikliğinden çok tehdit, ihtar veya gözdağı niteliğini taşıdığının bilinmesidir. üç başlıkta 1. pkk mücadelesinden vazgeçilmesi, açılım adı altındaki görüşmelerin tekrar pkk lehine başlatılması 2. suriyede abd politikaları doğrultusunda planlanan kürt koridoru (kuzey kürdistan, abd-israil koridoru) projesinde abd yanlısı politika izlemesi 3. rusya ve almanya ile olan ilişkilerin düzeltilmesinin dondurulması ve abd politikaları doğrultusunda bir politika izlemesi... olarak değerlendirilebilir. aslında bu bundan sonraki süreçte daha dikkatli olunmasının da bir kanıtıdır, zira el kaide temelli bir terör tehdidi sürekli başımızda olacaktır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
HD ~ 4 yıl önce
Jet olsa ne olur. Bilmedigi ucaklari vuracak degil ya! Ucak thy codu ile ucuyor. Reis ucar. Türkiye de her yerde jetler ucmadi. O an istanbula kactane ucak uctu. Jetler hepsini vuramazdi sonucta. Indikten Snr vurma sansi dogardi. Ama Bir jet darbe olsa bile cbadkani vursa. Millet Daha cok kenetlenir. Büyük olaylar olurdu. Hedef Reis canli ele gecirip cezalandirmakti. Direk öldürmek degil. Cumhur elimizde. Sizde yola gelin gibi. Ama Sen cumhur jetle indirip milleti düsünüyorum diyemezdin. Reis gitse gül var davitoglu var binali yildirim var

Yanıtla

Kalan karakter 1000
darbe ~ 4 yıl önce
bir de bu çıktı, girişim başarılı olsaydı oh diyecekmişiz de bayram edecekmişiz, siz ya darbeyi bilmiyorsunuz ya da darbe olayı size bu yaşananlar gibi geliyor; ya da yazılanları anlamıyorsunuz... burada anlatılmak istenen darbe yanlısı olup hükümet karşıtı olmak değildir, darbeye karşı olmaktır; bu milli bir olaydır ve milli duruş gerektirir; siyaset elbette tartışılır, eleştirilir ama oyun oynanmaz... bu senaryodur ve oyundur. zaman içinde bu ipleri kimin çektiğini anlayacağız işte o zaman bunun arkasındaki güçlere adam gibi bir duruş koyabilecek miyiz, sorun budur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ya ~ 4 yıl önce
Yav he heee oyun... Hepsi oyun, milletin de hepsi koyun zaten sana gore... Bir sen akillisin, simdi git viskini icerken derin analiz yapmaya devam et, bu millet bu vatani kimseye birakmaz
he he gibi olana. ~ 4 yıl önce
yahu sen de viskiye taktın hep, biz rakı içeriz hoca.. geç onu, sen anlatılanlara diyeceğin var mı, kafan basıyor mu o na cevap ver. rakı içer yatar uyuruz ama memleketi zemzem içip satmayız.
Kapat ışıkları ~ 4 yıl önce
Abi o kadar kurgu yazıldı ki bu konuda , en çok hoşuma gidenini anlatacağım. CB'nin uçağı alçalmaya geçerken Pilotun CB 'a " Efendim sizde izin verirseniz tüm ışıklarımızı vs kapatıp ineceğiz " demesi. CB ise "bizim Allahtan başka korkumuz yok" diyerek bu teklifi geri çevirmesi . bunu ciddi ciddi okudum :)) Bakın o kadar eğitim almış bir " Pilot" tüm uçuş güvenliğini yoksayarak böyle bir öneride bulunuyor :) Ey benim yaratıcı milletim . Ben kesinlikle başka bir ülkede yaşayamam :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
?? ~ 4 yıl önce
Havada tehdit unsurlari var, karartma yapmayi aklina getirmeyecek tek insan senin gibi bir tek hücrelidir olsa olsa.. Neyse hepsi oyun, tiyatro, size gezi gibi olaylar lazim, simdi telefonunu eline al ve "hepsi oyun yaaaa tabi yaaaaa" gibi seyler yazmaya basla.. Oyunu da koyunu da millet gosterdi size, gostermeye de devam edecek
Gereksiz polemik ~ 4 yıl önce
İyi de kardeşim ben okuduğum bir olayı buraya aktardım. Bi nevi kopyala yapıştır yani. Direk darbeci olarak vurgulamışsın beni , yaftalamak bu kadar basit mi yahu. Düşünmeden hareket edip , kurban arıyorsunuz sizde , ayıptır . Sukunete davet ediyorum sizi..

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000