26 Eylül 2020, Cumartesi 16:40:03

Cumhurbaşkanı Erdoğan; 'İHA alanında dünyada sayılı ülkeler arasındayız'

Cumhurbaşkanı Erdoğan, TEKNOFEST'te yaptığı konuşmasında, "İHA alanında dünyanın sayılı ülkeleri arasına girdik. İnşallah benzer başarıyı otomobilde de yakalayacağız" dedi.
  • KAÇ HEYKEL YAPTINIZ BANA ONDAN HABER VER GERISI BOSSSS
  • Alman Teknolojisi sayesinde Hamdolsun.
  • Thy’de calisan pilot ve kabin memurlari hukumetten memnun degilse yaeisi devlete ait olan bu sekilden istifa etmeliler. Para tatli mi geliyor
  • İşsizlik ve suç oranı düşüklüğü,adalet,hak,hukuk,eşitlik,güvenlik,alım gücü,refah düzeyi,hayat standartları,spor,sanat,eğitim,bilim,teknoloji,yetişmiş insan kalitesi yüksekliğinde dünya'nın sayılı ülkeleri arasında olmaktır gerisi boştur.
  • Senin attığın okunmuş çay bile içilmez...
  • İnsanların yaşamı ve alım gücü olarak dünyada kaçıncı sıradayız?
  • Geyik muhabbeti olsun
  • Yerli uçağımız göklerdeydi enson ona ne oldu... Pass mı geçti.
  • Tam çay dağıtmalık aletler.
  • Dünyada sayılı falan da değiliz . Ne ihalar var dünyada . Neyse Silivri soğuk gidiyim linkedn de bayraktar vidyosu beğeneyim biraz.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, TEKNOFEST'te yaptığı konuşmasında, "İHA alanında dünyanın sayılı ülkeleri arasına girdik. İnşallah benzer başarıyı otomobilde de yakalayacağız" dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Gaziantep'teki TEKNOFEST alanını ziyaret etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan fuar alanında gerçekleştirdiği konuşmasında şu ifadeleri kullandı;

Yapay zekadan siber güvenliğe kadar her alanda çığır açacak yenilikler burada tohumlanacak, filiz bulacak, kök ve boy salacak.

İHA alanında bugün dünyanın sayılı ülkeleri arasına girdik. İnşallah benzer başarıyı otomobil ve uçan arabalarda yakalayacağız.

Türkiye'nin hedeflerine ulaşmak için tasarlanan, üreten başarılı gençlere, başarılı insanlara ihtiyacı bulunuyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan; 'İHA alanında dünyada sayılı ülkeler arasındayız'

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (38)

ahmed ~ 1 ay önce
KAÇ HEYKEL YAPTINIZ BANA ONDAN HABER VER GERISI BOSSSS

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sayılı ülkeler ~ 1 ay önce
Alman Teknolojisi sayesinde Hamdolsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Thy ~ 1 ay önce
Thy’de calisan pilot ve kabin memurlari hukumetten memnun degilse yaeisi devlete ait olan bu sekilden istifa etmeliler. Para tatli mi geliyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yaw he ~ 1 ay önce
Cumhuriyeti düşmanları arabistana gitmedi yıllardir. Onlar gitsin bizde birakicaz söz
~ 1 ay önce
Kafalar nasıl pırıl pırıl görüyorsunuz değil mi?
mesele ~ 1 ay önce
İşsizlik ve suç oranı düşüklüğü,adalet,hak,hukuk,eşitlik,güvenlik,alım gücü,refah düzeyi,hayat standartları,spor,sanat,eğitim,bilim,teknoloji,yetişmiş insan kalitesi yüksekliğinde dünya'nın sayılı ülkeleri arasında olmaktır gerisi boştur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
B737 ~ 1 ay önce
Teknoloji yazmışsın benim senin yorumundan anladığım iha teknoloji alanına girmiyor. Böyle devam et
Sana Oy Moy Yok ~ 1 ay önce
Nokta.
B737'ye ~ 1 ay önce
İha teknolojisi kimin,nereden alınmış ? Almanlardan parça alındığı ortaya çıkmadı mı? Ondan bundan teknoloji,parça,ham madde alıp burada yapmayı marifet sanıyorsan asıl sen devam et...
B737 efendi ~ 1 ay önce
Teknoloji konusunda diyelim ki haklısın ya diğer konular?
b737 rumuzluya ~ 1 ay önce
Sen de haklısın zira böyle iktidar yağcısı,yalakası olmasan ne iş ne para ne de dişleyecek kemik bulamayacaksın...
Reiss ~ 1 ay önce
Senin attığın okunmuş çay bile içilmez...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Festivalden goturuyordur ~ 1 ay önce
Iha satisindan cok festivalden parayi vuruyorlardir kesin, beleyedicikten global yemeye..tebrikler ak parti..
... ~ 1 ay önce
İnsanların yaşamı ve alım gücü olarak dünyada kaçıncı sıradayız?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Birinci tabi ki ~ 1 ay önce
Ama sondan:))))
Marcı ~ 1 ay önce
Geyik muhabbeti olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Net ~ 1 ay önce
Yerli uçağımız göklerdeydi enson ona ne oldu... Pass mı geçti.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haaaainnnn ~ 1 ay önce
2023 e goklerde olur :D
Heheh ~ 1 ay önce
Tam çay dağıtmalık aletler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Babacola ~ 1 ay önce
Dünyada sayılı falan da değiliz . Ne ihalar var dünyada . Neyse Silivri soğuk gidiyim linkedn de bayraktar vidyosu beğeneyim biraz.

Yanıtla