14 Kasım 2016, Pazartesi 10:01:03

Cumhurbaşkanı Erdoğan 3. havalimanı için tarih verdi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Türkiye'nin en büyük sorunu kendini iyi anlatamamasıdır" dedi. İş adamlarına çağrı yapan ve "Yatırımlarınızı ertelemeyin" diyen Erdoğan, 3. havalimanın ilk etabının 2018'in ilk çeyreğinde açılacağını dile getirdi.
  • 3.havalimanında ne taşıyacağız cok merak ediyorum:)
  • Yaşa varol uzun adam, reis! Ne büyüksün sen! Öl de ölelim!
  • yeni havaalanınI kullanacak yerli uçak ve şirket kalmayacak hala önlem almasınlar sonra herşey yolunda gidiyormuş. YOLUN DA GİTMİYOR YA BİR ARA CAMDAN DIŞARI BAKIN.
  • Bizans artıklarını üzen kahreden haber. Çok üzülüyorlarmış ülkenin durumuna, yazık kıyamam ben onlara. Bu büyük projeler tamamlanıp hizmete girdikçe daha beter olacaksınız.
  • Gelişmiş,büyümüş olduğu iddia edilen,81 ili,80 milyon nüfusu olan bir ülkenin nüfusunun çeyreğinden fazlası sadece bir şehirde ve bir bölgede yaşar mı? Hemen hemen bütün yatırımlar oraya yapılır mı? Havalimanı,köprü,yol vs yapmak güzel de buralarda kullanılan malzemelerin çoğu aleyhimize çalışan ülkelerden geliyor! Ayrıca bunları yapmakla iş bitmiyor,istihdam oranı ne? İşsizlik oranı ne? Göç neden önlenemiyor? En ufak bir krizde neden böylesine sallanıyoruz? Başta thy,tatil bölgeleri batık durumda,döviz fırladı,herşey daha da pahalanıyor,insanlar ayrıştırılmış,mutsuz,huzursuz,suç patlama yapmış,ekonomik kriz piyasaları vurmuş,işsizliğin % 15'i geçeceği tahmin ediliyor hala nutuk atılıyor! Bunları düşünen,sorgulayan,soran var mı?
  • Güzel olan hiçbir şeyi çekemeyen hazımsızlar beğensede beğenmesede bu ülke güzel günlere güzel projelerle kavuşacak. teröre ve terör peçetecisi ab ye hayır.
  • Hiç begenmıyorum ülkemizde yazık ettiniz
  • BUYUK ATATURK AİRPORT YAKIŞIR. NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ OLMASAYDI OLMAZDIK. Sayesinde minarelerimizden ezanların yükseldiği ülkemizi kuran kurucu liderime slm olsun. Nur içinde yat paşam. Astığın vatan haini hacı hoca takımı için de sonsuz minettarız sana. Sen ülkemiz için savaşırken o hainler düşmanla işbirliği yapıyorlardı. Tıpkı bugünün fettoşları gibi. Darağacına kurban. Keşke olsanda Allah ile aldatan fettoşları bugün de assan çatır çatır. Cahil cüheyla takımı seni din düşmanı ilan ederdi ama olsun paşam. Biz biliyoruz. OLMASAYDIN OLMAZDIK
  • Bu gidisle havalimani biticek ama ucacak hava yolu kalmadı ne yazik ki. Herkes elini ayagini cekiyor Istanbuldan. Uzucu bir durum :-(
  • Vatan hainlerine selam olsun yakında sms alacaksınız.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Tuzla Sedef Tersane'sinde aralarında dünyanın en büyük enerji gemilerinin de yer aldığı dört yeni Enerji Gemisinin Gana, Myanmar ve Endonezya'ya yolcu edilmesi ve 2017 yılı içinde üretilecek 14 yeni Enerji Gemisinin inşa törenine katıldı.

Törende konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, " Türkiye kendisine inanan, kendine güvenen, yatırım yapan hiç kimseyi mahcup etmedi, mahcup etmez" dedi.

ERDOĞAN 3.HAVALİMANI İÇİN TARİH VERDİ

Türkiye'nin Suriye ve Irak krizleri karşısında hiçbir yerden kayda değer bir yardım gelmese dahi, tüm dünyaya örnek teşkil edecek insani bir duruş sergilemeyi sürdürdüğünü belirten Erdoğan; "Dünyada örneğine pek az rastlanabilecek dev projeler, hem de kamu özel sektör işbirliğiyle ard arda hayata geçirilebilir. Bu projeler için ne finansman sıkıntısı çekilir. Ne teknik kapasite, sorunu yaşanır. Mesele güven meselesidir. Mesele, istikrar meselesidir. Bu güven olmasa, bu istikrar olmasa sizlere dünyanın çeşitli ülkelerinden bu krediler gelmez. Dünyanın en büyüğü olacak yeni havalimanımızın inşaası tüm hızıyla sürüyor İnşallah ilk etabını 2018'in ilk çeyreğinde açıyoruz" diye konuştu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan 3. havalimanı için tarih verdi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (30)

Orpan ~ 4 yıl önce
3.havalimanında ne taşıyacağız cok merak ediyorum:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Trol ~ 4 yıl önce
Yaşa varol uzun adam, reis! Ne büyüksün sen! Öl de ölelim!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
aferin ~ 4 yıl önce
Şüphen mi vardı? Öyle tabii ki. Sonunda anlamaya başlamışsınız.
yeni alan.. ~ 4 yıl önce
yeni havaalanınI kullanacak yerli uçak ve şirket kalmayacak hala önlem almasınlar sonra herşey yolunda gidiyormuş. YOLUN DA GİTMİYOR YA BİR ARA CAMDAN DIŞARI BAKIN.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bilim ve icatlar ~ 4 yıl önce
Madem bilim ve icatlar tüm medeniyetlerin katkısı ile olmuşsa biz hangi katkıyı vermişiz,hangi buluşun altında imzamız var,patenti Türkiye'ye ait kaç icadımız var ve neden bu icatları satın alıp,kullanıp değer üretiyoruz? Hem hiçbir şey üretmeyelim hem de adamların icatlarına kendi aklımızca ortak olalım. Nasıl bir kafaysa bu? Biz,yabancılara hakaret edip ancak icatlarına tonla para saçıp alıp,onları zengin edip, sonra birbirimize hava atan milletiz. Bakan Bayraktar da diyordu ya bizden icat yapacak adam çıkmaz ancak ara eleman olur diye böyle bakanın böyle vatandaşı olur tabii ki...
başarı ~ 4 yıl önce
Bizans artıklarını üzen kahreden haber. Çok üzülüyorlarmış ülkenin durumuna, yazık kıyamam ben onlara. Bu büyük projeler tamamlanıp hizmete girdikçe daha beter olacaksınız.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sen kahrolsan ~ 4 yıl önce
bizanslıların hiçbir icadını alıp kullanma o zaman adamsan! büyük projelerde! hep onların malzemeleri,mühendislikleri var!
HARRANLI ~ 4 yıl önce
Arkadas Bor-2023 ile calisiyor
başarı ~ 4 yıl önce
Bilim ve icatlar tüm medeniyetlerin katkısı ile oluşmuştur, o neden tüm insanlığın ortak malıdır. Kim kullanıp değer üretiyorsa ona aittir. Ayrıca bilmiyorsan öğren, müteahhidlik sektöründe Türkiye dünyada sayılı ülkeler arasında gelir. Sen biraz çağın gerisinde kalmışsın galiba...
başarı mı ? ~ 4 yıl önce
Adam kafa patlatsın,çalışsın,çabalasın,denesin,teknolojiye,sanayiye her şeyden önemlisi insanına yatırım yaparak icatlar yapsın,dünyaya satsın,para ve ün kazansın sonra bizim gibi geri kalmış ülkelerin geri kalmış tembel,çıkarcı,şark kurnazı,sahtekarları da tam tersini yapsın sonra da kargaların bile güleceği şekilde 'bilim ve icatlar tüm medeniyetlerin katkısı ile oluşmuştur ortak maldır' gibi trajikomik,ancak kendisinin ve kendi gibilerin inanacağı,abuk sabuk laflar söylesin! Yeni havalanında Almanlar, köprülerde Japonların mühendislikleri ve malzemeleri var ayrıca Türkler hangi icatlarıyla müteahhitlik yapıyorlar? Vinçler,kamyonlar falan kim yapıyor? Haa pardon ortak maldı değil mi onlar...Kendini daha fazla güldürme millete...
bilim ve icatlar ~ 4 yıl önce
Madem bilim ve icatlar tüm medeniyetlerin katkısı ile olmuşsa biz hangi katkıyı vermişiz,hangi buluşun altında imzamız var,patenti Türkiye'ye ait kaç icadımız var ve neden bu icatları satın alıp,kullanıp değer üretiyoruz? Hem hiçbir şey üretmeyelim hem de adamların icatlarına kendi aklımızca ortak olalım. Nasıl bir kafaysa bu? Biz,yabancılara hakaret edip ancak icatlarına tonla para saçıp alıp,onları zengin edip, sonra birbirimize hava atan milletiz. Bakan Bayraktar da diyordu ya bizden icat yapacak adam çıkmaz ancak ara eleman olur diye böyle bakanın böyle vatandaşı olur tabii ki...
! ~ 4 yıl önce
Gelişmiş,büyümüş olduğu iddia edilen,81 ili,80 milyon nüfusu olan bir ülkenin nüfusunun çeyreğinden fazlası sadece bir şehirde ve bir bölgede yaşar mı? Hemen hemen bütün yatırımlar oraya yapılır mı? Havalimanı,köprü,yol vs yapmak güzel de buralarda kullanılan malzemelerin çoğu aleyhimize çalışan ülkelerden geliyor! Ayrıca bunları yapmakla iş bitmiyor,istihdam oranı ne? İşsizlik oranı ne? Göç neden önlenemiyor? En ufak bir krizde neden böylesine sallanıyoruz? Başta thy,tatil bölgeleri batık durumda,döviz fırladı,herşey daha da pahalanıyor,insanlar ayrıştırılmış,mutsuz,huzursuz,suç patlama yapmış,ekonomik kriz piyasaları vurmuş,işsizliğin % 15'i geçeceği tahmin ediliyor hala nutuk atılıyor! Bunları düşünen,sorgulayan,soran var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
UMBRELLA OPEN ~ 4 yıl önce
Güzel olan hiçbir şeyi çekemeyen hazımsızlar beğensede beğenmesede bu ülke güzel günlere güzel projelerle kavuşacak. teröre ve terör peçetecisi ab ye hayır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yolcu nerede ~ 4 yıl önce
Aynen öyle güzel kardeşim. Umbrella open. Çünkü içinde bulunduğumuz derin kriz neticesinde uçaklar boş gidip geliyor. Bayrak taşıyıcılar bir bir çekiliyor istanbuldan. Milli havayolumuz uçakları yere indiriyor. Yani umbrella open. Tebrikler cuk oturmuş dediğin :)
sen bunları hazmet ~ 4 yıl önce
ab üyesi ülkelerin çoğunun vatandaşları ülkemize sadece kimlikleriyle ki geçerlilik tarihleri geçmiş olsa bile girip aylarca kalabiliyorlar! sence bu kimin zamanında oldu? sen onların ülkesine kimliğinle gidebiliyor musun? ayrıca laf dediğin ab ülkelerinin ilaç,araba,uçak,teknolojik vs hiçbir icadını kullanma da görelim!
yolcu nerede-gelir ~ 4 yıl önce
Güzel arkadaşım sen rahat ol,derin kriz dediğin eskiden Sezercik zamanında havaya atılan bir anayasa yüzünden çıkmıştı.Böyle şeyler ummak artık gereksiz.Olmayacak artık öyle dengesizlikler.Herkes farkındaki son yıllarda yaşadıklarımız o zamanlar olsaydı akla hayale gelmeyen şeyler olurdu.Ama artık Güçlüyüz,varız ve biriz. Ülkemizin bekaası,dimdik ayakta durması bazılarının çok önemsediği yolcu sayısından,gecikme oranlarından daha önemli.Yolcuda gelir kargoda.Evet sıkıntılı ve aşılması gereken günler yaşayabiliriz ama dört tarafı ve içeriside vatan hainleri dolu olan bir coğrafya burası,kolay değil.Ülkesini destekleyip hedefe götürmek isteyen seven insanlar,tekerine çomak sokanlara karşı galip gelecektir.Her zorluk aşılır,her zamanki gibi.Sevgiyle kalın
yolcu merakı ~ 4 yıl önce
2003 yılından beri Türkiye’yeistediklerini yaptıramıyorlar. Çünkü Türkiye’de bağımsız olmak isteyen bir siyasi otorite var. Türkiye’nin bağımsızlığına inanan bir lider var. Türkiye’nin üretmesini gerektiğini düşünen bir lider var. Lüksemburg’un Türkiye’e bir milyon dolar hibe verdiği günler var. Herkes bunları araştırsın. Hala o günlerde kaldığını sana Lüksemburg bugün Türkiye’yi tehdit ediyor. Baktığınız zaman Almanya dahil Avrupa ülkelerinin Türkiye’ye yapabileceği hiçbir şey yok. Bugün Alman bankları çok kötü. İtalyan bankaları, İspanya, Portekiz default. Böyle bir yapı içinde her tarafı şantiye olan, dünyanın en büyük havalimanını inşa eden, İstanbul’dan Sivas’a, İzmir’e, Antalya’ya hızlı tren yollarının inşa edildiği, Çanakkale Köprüsü’nün, otoyolunun ihale edildiği, birçok köprü ve otoyolun aynı anda yapıldığı bir ekonomik yapı var. Avrupa’da şuan bir tane otoyol, köprü inşaatı yoktur. Sömürgecilikten gelen mirası yiyerek bugün dünyada ortaya yeni bir ürün koyamayan bir Avrupa v
Dolar 3.40 ~ 4 yıl önce
Derin kriZin tam ortasındayız da yazacak babayiğit kalmadı. Doları 1tl idi bunlar geldğinde. Yüzde 350 zamlanmış 12 yılda. Uyuuuuuuuuusunda büyüsün.
yolcu merakına! ~ 4 yıl önce
hangi aklı başında ülkede yapılan köprü,yol vs böbürlenilerek anlatılır? kaldı ki onların hemen hepsinde yabancı mühendisiği,teknolojisi,aleti ile yapılıyor! kendi başlarına hızlı tren yapmaya kalktılar gördük ne olduğunu! imdada yabancılar yetişti! bankaları kötü,teknolojisi,sanayisi olmayan! almanların uçağına,arabasına binmesini biliyorsunuz değil mi? ayrıca dünyanın gelire göre en pahalı arabası,benzini,doğalgazı,interneti,elektriği,pasaportu,vergileri nerede bir tahmin et bakalım o muhteşem zekanla!
iPhone ~ 4 yıl önce
Hiç begenmıyorum ülkemizde yazık ettiniz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tartışmasız ~ 4 yıl önce
BUYUK ATATURK AİRPORT YAKIŞIR. NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ OLMASAYDI OLMAZDIK. Sayesinde minarelerimizden ezanların yükseldiği ülkemizi kuran kurucu liderime slm olsun. Nur içinde yat paşam. Astığın vatan haini hacı hoca takımı için de sonsuz minettarız sana. Sen ülkemiz için savaşırken o hainler düşmanla işbirliği yapıyorlardı. Tıpkı bugünün fettoşları gibi. Darağacına kurban. Keşke olsanda Allah ile aldatan fettoşları bugün de assan çatır çatır. Cahil cüheyla takımı seni din düşmanı ilan ederdi ama olsun paşam. Biz biliyoruz. OLMASAYDIN OLMAZDIK

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hhh ~ 4 yıl önce
Bu gidisle havalimani biticek ama ucacak hava yolu kalmadı ne yazik ki. Herkes elini ayagini cekiyor Istanbuldan. Uzucu bir durum :-(

Yanıtla

Kalan karakter 1000
RTE AIRPORT ~ 4 yıl önce
Vatan hainlerine selam olsun yakında sms alacaksınız.

Yanıtla