28 Haziran 2020, Pazar 12:03:27

British Airways’te Pilotlarla Anlaşma Sağlandı mı?

British Airways’te pandemi dolayısıyla krizden çıkış yolları aranıyor. Zorunlu işten çıkarmaların önüne geçmek için farklı formüller aranmaya devam ederken The Sun gazetesi edindiği bilgiyi yayınladı.
  • 300 pilotu isden cikardi.
  • en erken 2021 Mart'a kadar min maaş yoksa işten çıkarma olur.
  • ben parama bakarim arkadaş covid movid anlamam yatirin parami ucmasam bile adam olun
  • Yabancılar hemen gönderilmeli,askerler askere geri gönderilmeli,yaşlılar emekli edilmeli ;eğer bunlar yapılırsa zaten hiçbir sorun kalmaz
  • Maaşı kesilmeli kokpitin..Uçuş yok yolcu yok hala paranın peşindeler utanmadan
  • Alternatif bölge ve iş kalmayınca bizim kaptanlar ya emekli ya da kuzu oldular ne oldu biz olmazsak olmaz diyordunuz
  • Hava-İş maaşıma dokundurtma ma yoksa sendikadan çıkarım nasıl olsa alternatifin var...ki çoğu kişi öyle yapacak herkes gizliden konuşuyor uçuşlarda
  • Hava-iş!!!
  • Dunyada ortalama yuzde 30 kesinti yapildi tk da yuzde 50 pgssda yuzde 75
  • Olması gereken, zannediyorlar ki işten atmayınca herkes mutlu olacak, ama tazminat vermek istemediği için çıkartamıyor

British Airways’te pandemi dolayısıyla krizden çıkış yolları aranıyor. Zorunlu işten çıkarmaların önüne geçmek için farklı formüller aranmaya devam ederken The Sun gazetesi edindiği bilgiyi yayınladı.

Gazetenin haberine göre 350 pilot işten çıkartılacak, ayrıca 300 pilotta uçuştan çekilerek bekletilecek. Bekletilen pilotlara baz maaşın yarısı kadar ödeme yapılacak. Diğer çalışanlar ise %15 kesintili maaş alacaklar.

British Airways’te görevli personelin %30una tekabül eden 12.000 kişinin işsiz kalabilecek olması sebebiyle sendikalar bir hayli sert çıkışlar yapmıştı.

©️AirportHaber

British Airways’te Pilotlarla Anlaşma Sağlandı mı?

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (50)

Haranli ~ 3 gün önce
300 pilotu isden cikardi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
mecbur ~ 4 gün önce
en erken 2021 Mart'a kadar min maaş yoksa işten çıkarma olur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cpt ~ 4 gün önce
ben parama bakarim arkadaş covid movid anlamam yatirin parami ucmasam bile adam olun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nobre ~ 4 gün önce
Yabancılar hemen gönderilmeli,askerler askere geri gönderilmeli,yaşlılar emekli edilmeli ;eğer bunlar yapılırsa zaten hiçbir sorun kalmaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
En az yüzde 40 ~ 4 gün önce
Maaşı kesilmeli kokpitin..Uçuş yok yolcu yok hala paranın peşindeler utanmadan

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Avni ~ 4 gün önce
Benim maaşımı konuşan ezik; sana ne?
Boyle ~ 4 gün önce
Boyle hakaret eden, kuculten yorumlari ya atanmis sendikanin kapisindaki fedailer yada Tk nin trolleri yapiyor, bundan eminim
Nedenn ~ 4 gün önce
Ya nedir bu pilotlardan yana olan yaranı yok bilmem kaç kesilsin sen neye göre kesilsin diyorsun ki pilot olabilmek için neler neler yaptığından haberin var mı senin hangi meslekte sağlığında en ufak Bi sorunda atılıyorsun hangi meslek 6 ay da bir sınava giriyor geçemezse lisansı elinden alınıyor adamlar İngilizce öğrenmek için neler neler yaptılar bu konuşanlar 2 kelime bilmiyorlar kimisi uçuş okuluna gidebilmek için ailelerin tüm varını yoğunu riske attı ve garanti değildi en ufak bişey de lisans elden gidiyor 100k € çöp bu kadar riske rağmen sen kalkıyorsun diyorsun %40 anlamadım adamların yaşadığı hayatın %1 ini yaşayamadığınız için mi bu kadar öfke çokmuş az bile 20-30 k Bi pilot için az bile emin ol
%40 az!!! ~ 4 gün önce
Maaşları şu şekilde planlanmalıdır acilen. Kaptanlar 6000, fo 5000, purser 6000, kabin amiri 5500, kabin memurları 5500 almalıdır. Bu şekilde efektif bir çözüm üretilmiş olur. En az 24 ay süreyle.
Kes ~ 4 gün önce
Kes babam kes sektorun agir iscileri tillarin enegi ve tecrubesindeki bunkisileri at bagrindan size ancak inamlar hocalar tarikatlar yakisir Ebi Cehil nesli
Kaptan ~ 4 gün önce
Kaptanların kendi sendikaları olsaydı şurada biriniz ağzını açıp konuşabilir miydi acaba ama nitekim Türkiye şartları, herkesin gözü kaptanların cüzdanında, yazıklar olsun
Soyle ~ 4 gün önce
Thy teklifi:yer personeli:20,kabin30,pilotlar 40,Kaptanlar 50 oraninda kesinti teklif edildi.Fakat yerdeki ve kabindeki arkadaslarin sozkonusu kesintilerle (ikramiyelerin de yilsonuna kadar kaldirildigi dusunuldugunde)gecim sıkıntisi yasayacagi icin bu teklif kabul gormedi simdilik.Bakalim kanarya seven dernegi(SENDIKA)ne yapa(maya)cak
Sen ~ 4 gün önce
Senin maaşını kin vercek ozaman? Yazık aç kalırsın bak. O sebeple şimdi sus ve seni bulmayalım diye dua et.
Yok mu ? ~ 4 gün önce
Kafan güzel heralde
hakkını yedirmeyen kaptan ~ 4 gün önce
seni bulacam oğlum....
Hayhay ~ 4 gün önce
Lütfen kesilsin, sıfıra insin (zaten nisanda sıfır yaptı) sonra ne olacak hep beraber seyredelim. Bence sorun yok . Kinaye yapmıyorum. Ama olacakları kestirebilcek eğitim sende yok.
Hayhay ~ 4 gün önce
Bencede hepsini kalıcı kessinler , zaten nisanı sıfır lirayla geçirtti , Sufır lira bordro mu çıkar ? Çıktı. Kinaye yapmıyorum , su akar yolunu bulur. Sonra ne olur , ben biliyorum.
Kaptancuklar ~ 4 gün önce
Alternatif bölge ve iş kalmayınca bizim kaptanlar ya emekli ya da kuzu oldular ne oldu biz olmazsak olmaz diyordunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sana ne ~ 4 gün önce
Ne kadar ezikmişsin.
Kaptanciklar kzansin ~ 4 gün önce
Siz belesciker bankamatikler yandaslar yattiginiz yerde yiyin sonundada cennete gidersiniz, inancinizda bu 72 bakire 70 bin hatun, irmak kenari orman ici malikane, bari alf soyleme az utan
Yanlis dusunuyorsun dostum ~ 4 gün önce
Daha cok isimiz var, sana yeni kardesler gelecek
YOK ~ 4 gün önce
Ben menejerlik ajansı açtım. İlk çalışan olarak seni kaydetmek istiyorum. Ne dersin güzelim?
Biz olmazsak olmaz ~ 4 gün önce
Pandemi bitip normale dönünce gelip uçarsın o zaman. Şimdi de Pilotlar uçuruyor farkındaysan. Kafaya bak
Boşver ~ 4 gün önce
Onları, yarın sektör düzelmeye başlayınca ilk onlar yararlanır, olan sana olur
Palu ailesi ~ 4 gün önce
Palu ailesi uyesi yorum yazmis
Adam ne laf sokmus ~ 4 gün önce
Sesli guldum
HAVA-iş ~ 4 gün önce
Hava-İş maaşıma dokundurtma ma yoksa sendikadan çıkarım nasıl olsa alternatifin var...ki çoğu kişi öyle yapacak herkes gizliden konuşuyor uçuşlarda

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gizliden? ~ 4 gün önce
Uçuşlarda planlama ve maaş dışında bir şey konuşan yok.
Tehdit ~ 4 gün önce
Thy yi zamanında tehdit edip yüzde 50 zam aldınız şimdi sıra sendikada mı?? Bunlar son çırpınış artık değersizsizniz alternatifiniz çoookkkkk hadi koçum başka kapıya
Duysun okusun bu haberi ~ 5 gün önce
Hava-iş!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dunya turkiye ~ 5 gün önce
Dunyada ortalama yuzde 30 kesinti yapildi tk da yuzde 50 pgssda yuzde 75

Yanıtla

Kalan karakter 1000
%50 ?? ~ 4 gün önce
TK’da %50 mi?? Hangi TK bu? Pandemi sürecinde Sunex’in uçmayan kaptanı, TK’nın uçan kaptanından 2 kat fazla aldı. Neyin kafası bu?
%50’ye ~ 4 gün önce
Hiçbir Sunexpress kaptanı TK’nın FO’su kadar maaş alırken biz neden TK FO’su kadar maaş alıyoruz bize de vereceksiniz dememiştir. Siz hak aramayı bilmiyorsunuz ki sendikanız da bilsin. Böyle yaptığınız için de pilot maaşları dillere düştü. Güç elinizde kullanmasını bilirseniz. Zam istiyoruz diye haklarınızda iyileştirme isterseniz dillere düşersiniz böyle elinizdekinden de olursunuz. Kaptan gibi kaptan olup vakur ve dik durup hakkınızı alacaksınız. Böyle o bu kadar aldı bu bu kadar aldıyla saldırırsanız biri de gelir aldıklarınıza sayın der. ARFF’nin, ofis çalışanının diline düşersiniz.
Saneks kaptanı sevsin sizi ~ 4 gün önce
Dilerim ki sadece zeka seviyesinde trolluk yapıyordur, teka kaptanı uçmayan sunex kaptanından az aldı vs vs diye beyin fakiri yorum yapan. “Bizden daha fazla alıyorlar, biz de çok alalım” demek varken “onlar da az alsın” demek, en basit tabirle herkes sizin gibi cinnah yokuşuna çıksın demektir. Terbiyesizlikse aynı şekilde cevap veriyorum, daha akademiye kabul maili alır almaz kuduz it gibi sağa sola saldırmayın, canınız sıkılır, gidin bi iki nefes sigara için, aynada kendinize bakın, sakinleşin, adam olun öyle yorum yazın şuraya. İnsanların cebine giren parayı kıyaslayıp, “herkes az alsın” diye ağlamak yerine akıllı olun, biraz cesur olun ve içinde bulunduğunuz koşulları düzeltmek için çaba sarfedin.
Sxs hr ~ 4 gün önce
Gel sunexe madem öyle yanlız torpil geçmiyo sxs de haberin olsun
Saneks kaptanına ~ 4 gün önce
“Tk bu kadar az alıyorken, saneks de az alsın” diye düşündüğünü mü sanıyorsunuz tkda herhangi bir kaptanın?
Sxs hr’ye ~ 4 gün önce
Orada yanlız mı yazıyorsunuz “yalnız” yerine. Türkçe pek sallanmıyor sanırım.
THY ~ 5 gün önce
Olması gereken, zannediyorlar ki işten atmayınca herkes mutlu olacak, ama tazminat vermek istemediği için çıkartamıyor

Yanıtla