25 Mart 2019, Pazartesi 09:30:25

Boeing fabrikasında yer kalmadı

Boeing 737 MAX modelinin tüm dünyada yere indirilmesi ve teslimatların belirsiz tarihe ötelenmesi sonrası Boeing fabrikası teslim alınmayan uçaklarla doldu.
  • cidden öyle delta ve çin
  • Ulan solcularıda gördük
  • Amerikan firmasının zora girmesi zoruna mı gitti
  • ABD'nin yerli ve milli markası olan boing dış mihraklar tarafından sabote edildi. Bunun arkasında abd'nin 2023 hedeflerini kıskanan çin, iran ve rusya var. Hedef ABD'nin birliği ve bütünlüğüdür. Trump reisin arkasında durma zamanı. Safları sıklaştırın. Şer odakları harekete geçti.
  • china uçağı Boeing 737 max değil kuyruktaki apu ng serisinden o niye orda yazık
  • Her gun iki ucakmi uretiyor Boing ?
  • bu hafta yeni software geliyor, Boeing FAA e gönderdi, FAA kontrol ediyor.
  • Bu uçakları bize versinler,ne söylesen inanan millete yerli ve milli uçak yaptık,buyrun işte buradalar diyelim,oy peşinde koşalım...
  • Tarzan zor durumda.
  • Araya 2 NG kaynamış onları gönder boink

Boeing 737 MAX modelinin tüm dünyada yere indirilmesi ve teslimatların belirsiz tarihe ötelenmesi sonrası Boeing fabrikası teslim alınmayan uçaklarla doldu.

Seattle’daki Boeing fabrikasının yanında bulunan Renton Havalimanı’na park ettirilen uçakların ne zaman teslim edileceği bilimmezken bir taraftan yeni uçakların üretim bandından çıkması park sorununu ortaya çıkardı. Renton’da park ettirilen 14 uçaktan biri de THY’ye teslim edilmesi gereken TC-LCO tescilli 737 MAX.

Bu arada Boeing bu fabrikada her ay 57 adet 737 model uçak üretiyor




 

Boeing fabrikasında yer kalmadı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (29)

w ~ 27 gün önce
cidden öyle delta ve çin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mehmet ~ 27 gün önce
Ulan solcularıda gördük

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mehmet ~ 27 gün önce
Amerikan firmasının zora girmesi zoruna mı gitti

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İran Ve Rusyanin Ayak Oyunları ~ 29 gün önce
ABD'nin yerli ve milli markası olan boing dış mihraklar tarafından sabote edildi. Bunun arkasında abd'nin 2023 hedeflerini kıskanan çin, iran ve rusya var. Hedef ABD'nin birliği ve bütünlüğüdür. Trump reisin arkasında durma zamanı. Safları sıklaştırın. Şer odakları harekete geçti.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
boeing ~ 30 gün önce
china uçağı Boeing 737 max değil kuyruktaki apu ng serisinden o niye orda yazık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
2 Max ~ 30 gün önce
Her gun iki ucakmi uretiyor Boing ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bu hafta ~ 30 gün önce
bu hafta yeni software geliyor, Boeing FAA e gönderdi, FAA kontrol ediyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
deney faresi ~ 24 gün önce
yeni software için kimler deney faresi olmak istiyor bakalım? 2 uçak dolusu deney faresi telef olduktan sonra, boeing in ilk uçak kazası sonrası "aylarca"
deney faresi 2 ~ 24 gün önce
düzeltilmeyen/düzeltilemeyen sorunu, 2. kaza ve uçakların ground olması ile bir kaç haftada çözüveren boeing e güvenerek? Prestijli hiç bir havayolu o uçak yıllarca sorunsuz şekilde denenmeden uçamaz artık saçmalıkla! Yolcu sayısında düşüş yaşar, bu ticari risk alınamaz...
eyyy boeinggg ~ 30 gün önce
Bu uçakları bize versinler,ne söylesen inanan millete yerli ve milli uçak yaptık,buyrun işte buradalar diyelim,oy peşinde koşalım...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
üst düzey espri ~ 30 gün önce
muhalif olacağım diye embesil olmuşsun galiba.
Göktürkler. ~ 29 gün önce
Bu kadar geri zekali bir yorum okumadim. Agzi olan konusuyor.
cvp ~ 29 gün önce
Asıl embesil ve gerizekalılar siz ve sizin gibilerdir.
Zeka 0-6 yaş grubu ~ 29 gün önce
Ay ne komik!
ona bakarsan ~ 29 gün önce
evt konusuyor.O da bi sey mi diplomasi olmayan basgan bile oluyor.
bay airbus ~ 29 gün önce
sen khimsin yhaa
anti-embesil ~ 27 gün önce
asıl embesiller yıllardır bin bir yalanı yutan makarna beyinlilerdir.
Boink ~ 30 gün önce
Tarzan zor durumda.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ng ~ 1 ay önce
Araya 2 NG kaynamış onları gönder boink

Yanıtla