12 Ağustos 2020, Çarşamba 17:32:46

"Bir askeri pilot olarak göreve hazırım"

Ergenekon Kumpası mağduru eski askeri pilot ve CHP İzmir Milletvekili Mehmet Ali Çelebi Akdeniz’de Yunanistan’la yaşanan gerilimin ardından sosyal medya hesabından bir çarpıcı açıklamalarda bulundu.
  • bu ulsalcı gurup devamlı gaz verir ama arka kapıdan kaçarlar:)
  • Tuna neeeeehriii akmam diiiiiiyor
  • Konuştu balkabağı, isimsiz vasıfsız ancak boş laf yaparsın zaten. Kimsin sen de kimin pilotluğunu sorguluyorsun?!
  • Üç günlük pilotlara ihtiyaç yok Silahlı kuvvetlerde tecrübeli pilot lazım popüler ve siyasi değil ,bu arkadaş hep olmuş armutları toplamakla meşkul
  • Siz ne olur az muhalefet yapin
  • Bzide görevimizin başındayız!!!
  • Hiç bırakmasaydın şu askerliği daha iyi olurdu, komutanım.
  • Şov yapma.bilmeyende jet pilotu zanneder.tek motorlu kara pilotusun.sana sıra gelmez.para azsa havayollarına.vatandaşın sorunlarıyla uğraşın.milletin vekili olun.vatandaş aç,işsiz.türkiye Suriye cenneti olmuş.sen savaşırım diyorsun.içerdeki ekonomik savaşla uğraşın.dolar 7.35
  • işniz gücünüz gaz:) gti desen yolu bilmez!
  • Olsun Milletvekilime, Milliyetçilik budur işte. Söz konusu Vatan ise gerisi teferruattır.

Ergenekon Kumpası mağduru eski askeri pilot ve CHP İzmir Milletvekili Mehmet Ali Çelebi Akdeniz’de Yunanistan’la yaşanan gerilimin ardından sosyal medya hesabından bir çarpıcı açıklamalarda bulundu. Askeri pilot olarak göreve hazır olduğunu belirten Çelebi, "Bir askeri pilot olarak da devletimiz, milletimiz nerede, ne zaman ihtiyaç duyarsa ona da hazırım. Yunanistan bunu böyle bilsin!" ifadelerini kullandı.

Akdeniz'de Yunanistan'la yaşanan gerilimin ardından sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan CHP İzmir Milletvekili Mehmet Ali Çelebi, bir askeri pilot olarak göreve hazır olduğunu ifade etti.

“BİR ASKERİ PİLOT OLARAK GÖREVE HAZIRIM”

Mavi Vatan'da Yunanistan'a karşı hiçbir taviz verilemeyeceğini belirten Çelebi paylaşımında şu ifadeleri kullandı;”Mavi Vatan Misak-ı Millinin denizlerdeki karşılığıdır.

Siyasi desteğim tamdır, hiçbir taviz verilemez. Bir askeri pilot olarak da devletimiz, milletimiz nerede, ne zaman ihtiyaç duyarsa ona da hazırım. Yunanistan bunu böyle bilsin!”

MEHMET ALİ ÇELEBİ KİMDİR?

İlk ve orta öğrenimini Amasya’da tamamladı. İzmir Maltepe Askeri Lisesi’nden birincilikle mezun oldu. Kara Harp Okulu’nu dördüncülükle bitirip 2007 yılında Teğmen rütbesini aldı.

Sistem Mühendisi olarak mezun oldu. Bir senelik eğitimden sonra askeri helikopter pilotu oldu. Askerlikten ayrıldıktan sonra uçak pilotluğu eğitimi aldı. Kumpas davalardan dolayı 41 ay cezaevinde yattı. CHP 35 ve 36.Kurultaylarında Parti Meclisi Üyesi olarak seçildi.

"Bir askeri pilot olarak göreve hazırım"

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (39)

:) ~ 1 ay önce
bu ulsalcı gurup devamlı gaz verir ama arka kapıdan kaçarlar:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
F. T. ~ 1 ay önce
Tuna neeeeehriii akmam diiiiiiyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kendini bilmeze hitaben ~ 1 ay önce
Konuştu balkabağı, isimsiz vasıfsız ancak boş laf yaparsın zaten. Kimsin sen de kimin pilotluğunu sorguluyorsun?!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pilotmu ~ 1 ay önce
Üç günlük pilotlara ihtiyaç yok Silahlı kuvvetlerde tecrübeli pilot lazım popüler ve siyasi değil ,bu arkadaş hep olmuş armutları toplamakla meşkul

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sen ~ 1 ay önce
öyle düşün dur.
Gardiyan ~ 1 ay önce
41 ay cezaeivinde yat ondan sonra konuş artist
Başvur ~ 1 ay önce
Alırız.
Misafir ~ 1 ay önce
Be cahil.sen kaç günlük pilotsun.Bu adam kara harp okulunu birincilikle bitirdi.Kumpasla Hapis yattı.. Fetöcü hakimlere yaptığı konuşmayı youtubdan izlede utan biraz.. .ondan da şüpheliyim ya....
Show ~ 1 ay önce
Bu ulusalcılar hep show peşindeler
Gerçek ~ 1 ay önce
Fetöcü köppeklerin pusu kurduğu şerefli bir askerdir kendisi helal olsun.Şehit Ali TATAR gibi Allah rahmet eylesin. Hainlerin de canı cehenneme.
Anonymous ~ 1 ay önce
Sana hic ihtiyaç yok.
Offf ~ 1 ay önce
Ya bıktık siyasi artizlikten..tutanmi var ver dilekçe dön
Neden ~ 1 ay önce
Bu cocuğu neden hala karalma peşindesiniz? 5 yil haksiz yere yatmiş, sizi hala tatmin etmedi mi
Iki yuzluler ~ 1 ay önce
Yahu, bir muhalefet parti mensubu Akdenizle ilgili olumsuz bir yorum yapsa adami FETÖCÜ yaparsiniz, ote yandan boyle bir adam cikiyor ve hukumeti destekler tarzı aciklamalar yapiyor, yine begenmiyorsunuz? Sahi siz ne begenirsiniz, biraz aynaya baksaniz.
Degerli Teģmenim ~ 1 ay önce
Sayin Celebi kardesim, her turlu fikrine katiliyoruz. Olumsuz yorumlar moralini bozmasin. Onlar sen içerideykende ayni kişilerdi.
Chp olarak ~ 1 ay önce
Siz ne olur az muhalefet yapin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ARFF ~ 1 ay önce
Bzide görevimizin başındayız!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
SN ~ 1 ay önce
Hiç bırakmasaydın şu askerliği daha iyi olurdu, komutanım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pilot ~ 1 ay önce
Şov yapma.bilmeyende jet pilotu zanneder.tek motorlu kara pilotusun.sana sıra gelmez.para azsa havayollarına.vatandaşın sorunlarıyla uğraşın.milletin vekili olun.vatandaş aç,işsiz.türkiye Suriye cenneti olmuş.sen savaşırım diyorsun.içerdeki ekonomik savaşla uğraşın.dolar 7.35

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tek motor ~ 1 ay önce
F16 da tek motir :)
Tebrikler ~ 1 ay önce
Guzel bir konuşma. Mehmet Ali cok degerli ve akilli bir insandir. Daha genc. Yolu açık olsun.
Jet? ~ 1 ay önce
Askeri Havacilik F16 ibaret degil. Kara Havacilik 20 bin feetten bomba birakmaya benzemez. Kara Havacilik binlerce komandoyu füze tehditi altinda Kuze Irakta Pence-1-2-3-4 ü yapmak demektir, Suriye harekatlari demektir, Hakurkta Haftaninde sinir otesindeki mehmetcigi erzakini ve mermisini tasimak demektir. Biraz işe saygi.
:) ~ 1 ay önce
işniz gücünüz gaz:) gti desen yolu bilmez!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Helal ~ 1 ay önce
Olsun Milletvekilime, Milliyetçilik budur işte. Söz konusu Vatan ise gerisi teferruattır.

Yanıtla