20 Temmuz 2018, Cuma 11:00:22

Atatürk Havalimanı’nda çıplak kadın krizi!

Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nde yabancı uyruklu bir kadın yolcu çırılçıplak soyundu, ceketiyle kadının üzerini örtmeye çalışan personel zor anlar yaşadı.
  • Abi girsene içeri diyor bizdeki zihniyet bu buldun mu kaçırma
  • yüzde doksan aşırı doz kokain çekmiş bu !
  • Iyi oksamiş....tropeti
  • İyi bari bugune bir renk katmış oldu
  • Çalışanlar çok profesyonelmiş konuşmalar, laubalilik hat safhada _skee.... M _abi içeri götür istersen _i dont have no no no..
  • ne kadar ayıp ya. insanlarda ahlak kalmamış. neyse link var mı?
  • tgs alım var mı?
  • Orda hasta belkide sorunlu ya da alkollü bi kadin var. Siz gidip ateş bacayı sarmış yok yanıyor falan saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz. Bi kurtulun artık belatında yaşamaktan çirkinleşmekten. Kadın bir bireydir ne sizin herseyi yakıştırabileceğiniz seks objeniz ne de umarsızca ezip eleştirip mahvedeceginiz birşey değil. Kadın istediğini giyer yapar eder srn bakarken süzerken gözlerinle yerken hatta otobüste orda burda değdirirken adamsında kadın yapınca başka bir şey mi oluyor. Iki yüzlüsünüz ığrençsiniz. Açık giyinen içen kadına tacizi tecavüzü savunacak hatta oyle bir kadın görse yapma cesaretinde bulunacak kadar.
  • Yine her zaman ki gibi polis efendiler, beyler, lordlar ortalikta yok. Çaylar sogumamali tabiki
  • Bodur ve kilolu. Su gobege bak. Bunu tk km yapin dayayin ayda 130 saat ucus programini akillansin

Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nde yabancı uyruklu bir kadın yolcu çırılçıplak soyundu, ceketiyle kadının üzerini örtmeye çalışan personel zor anlar yaşadı.

Atatürk Havalimanı’nda dün ilginç bir olay yaşandı. Alkolün etkisiyle kendinden geçen kadın turist, Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali Geliş Katı'ndaki 206-207 numaralı kapıların bulunduğu alandaki bir tuvalette çırılçıplak soyunarak yolcu salonuna çıktı.

Çıplak halde terminal içerisinde dolaşan kadına havalimanı personeli müdahale etti. AirportHaber’e ulaşan görüntüde, alkollü olduğu belli olan kadının ayakta durmakta güçlük çektiği gözlenirken bir çalışan ceketiyle kadının üzerini örtmeye çalıştı. Bu sırada kadın, personeli eliyle taciz etmeye çalıştı.

Bir süre havalimanı içerisinde çıplak şekilde dolaşan kadın daha sonra polis tarafından gözaltına alındı.

©AirportHaber.com

Atatürk Havalimanı’nda çıplak kadın krizi!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (54)

Hayvan ~ 4 yıl önce
Abi girsene içeri diyor bizdeki zihniyet bu buldun mu kaçırma

Yanıtla

Kalan karakter 1000
dikkatli ! ~ 4 yıl önce
yüzde doksan aşırı doz kokain çekmiş bu !

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Okssssa ~ 4 yıl önce
Iyi oksamiş....tropeti

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kkk ~ 4 yıl önce
İyi bari bugune bir renk katmış oldu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Memur ~ 4 yıl önce
Çalışanlar çok profesyonelmiş konuşmalar, laubalilik hat safhada _skee.... M _abi içeri götür istersen _i dont have no no no..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
. ~ 4 yıl önce
ne kadar ayıp ya. insanlarda ahlak kalmamış. neyse link var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
SKANDAL ~ 4 yıl önce
tgs alım var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yazıklar olsun ~ 4 yıl önce
Orda hasta belkide sorunlu ya da alkollü bi kadin var. Siz gidip ateş bacayı sarmış yok yanıyor falan saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz. Bi kurtulun artık belatında yaşamaktan çirkinleşmekten. Kadın bir bireydir ne sizin herseyi yakıştırabileceğiniz seks objeniz ne de umarsızca ezip eleştirip mahvedeceginiz birşey değil. Kadın istediğini giyer yapar eder srn bakarken süzerken gözlerinle yerken hatta otobüste orda burda değdirirken adamsında kadın yapınca başka bir şey mi oluyor. Iki yüzlüsünüz ığrençsiniz. Açık giyinen içen kadına tacizi tecavüzü savunacak hatta oyle bir kadın görse yapma cesaretinde bulunacak kadar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kimseli ~ 4 yıl önce
Yine her zaman ki gibi polis efendiler, beyler, lordlar ortalikta yok. Çaylar sogumamali tabiki

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Analiz ~ 4 yıl önce
Bodur ve kilolu. Su gobege bak. Bunu tk km yapin dayayin ayda 130 saat ucus programini akillansin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Adamsan ~ 4 yıl önce
Erkeksen delikanlıysan adamsan varsa yüreğin ismini yaz buraya bende ismimi adresimi telefonumu yazıcam bu laflarını yüzümü söyletcem sana bakalım var mı yüreğin. Bekliyorum.

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000