10 Haziran 2019, Pazartesi 15:22:42

Antalya'da uçak kazası!

Antalya'nın Manavgat ilçesi Ulualan mevkiinde bir karpuz tarlasına tek motorlu uçağın düştüğü, olayda ilk belirlemelere göre yaralılar olduğu bildirildi.
  • kırılıyor yen içinde kalıyor. ders düşüp ölünce alınıyor. saçma bir uygulama
  • Mekânın cennet olsun Levent abi.
  • Levent hoca 10 numara karakterli beyefendi bu coğrafyadaki insan kalitesinin ötesinde bilgili bi pilot du,mekanı cennet olsun,Allah rahmet eylesin..
  • 8 Gün önce levent beyle beraber deneme uçuşu yapmıştım.Öğrendiğimde çok üzüldüm.
  • Devrim Hocam çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsiniz umarım. Diğer arkadaşlarımıza da Allahtan rahmet diliyorum başımız sağolsun çok üzücü çok
  • Işılar içinde uyuyun Levent hocam, bana kattıklarınızı hiçbir zaman unutmicam. Allah mekanınızı cennet eylesin.
  • Vefat edenlere Allah’tan rahmet,yaralılara acil şifalar dilerim.
  • kardeşim bu hurdalarla eğitim yapılmaz uçulmaz
  • öncelikle allah rahmet eylesin.çok üzücü. fakat bazı soruların da cevabı hemen bulunmalı ve kamuoyuyla paylaşılmalı. acaba neden düştü bu uçak? daha önce düşen thy uçuş akademisi uçağının ve meşhur tc-kim'in de düşme nedenleri resmi olarak açıklanmadı. bunlar açıklanmazsa biz nasıl ders alacağız? söylentilerden bir şeyler öğrenmeye çalışıyoruz yalan yanlış. neden şeffaflığın had safhada olması gereken havacılık sektöründe, bu tip raporlar saklanıyor. ntsb'nin hemen her uçak kazasıyla ilgili raporlarına internetten ulaşabiliyoruz. aynısı niye shgm'de yok çok merak ediyorum.
  • Uçağın pilotu Levent hocamız vefat etmiş,Allah rahmet eylesin,yaralılara acil şifalar diliyorum.

Antalya'nın Manavgat ilçesi Ulualan mevkiinde bir karpuz tarlasına tek motorlu uçağın düştüğü, olayda ilk belirlemelere göre yaralılar olduğu bildirildi. Bölgeye ambulans ve itfaiye ekipleri sevkedildi.

Antalya'nın Manavgat ilçesinde 3 kişinin bulunduğu eğitim uçağı düştü. Kazada ilk belirlemelere göre 1 kişi hayatını kaybetti, 2 kişi yaralandı.

30 Ekim 2018 tarihinde de aynı bölgeye bir eğitim uçağı düşmüş ve 2 kişi hayatını kaybetmişti.

AirportHaber'in edindiği bilgiye göre; kazada düşen uçağın TC-DBO kuyruk tescilli Cessna 172 P tipi bir uçak olduğu öğrenildi.

(Güncellendi) Antalya'da düşen eğitim uçağında ağır yaralanan öğrenci Ataberk Gökmen, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Böylece kazada hayatını kaybedenlerin sayısı 2'ye yükseldi.
 



Antalya'da uçak kazası!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (37)

kol ~ 3 ay önce
kırılıyor yen içinde kalıyor. ders düşüp ölünce alınıyor. saçma bir uygulama

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kadrican Pehlivan ~ 3 ay önce
Mekânın cennet olsun Levent abi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ragnarrr ~ 3 ay önce
Levent hoca 10 numara karakterli beyefendi bu coğrafyadaki insan kalitesinin ötesinde bilgili bi pilot du,mekanı cennet olsun,Allah rahmet eylesin..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Taylan ~ 3 ay önce
8 Gün önce levent beyle beraber deneme uçuşu yapmıştım.Öğrendiğimde çok üzüldüm.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk ~ 3 ay önce
Devrim Hocam çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsiniz umarım. Diğer arkadaşlarımıza da Allahtan rahmet diliyorum başımız sağolsun çok üzücü çok

Yanıtla

Kalan karakter 1000
F/O ~ 3 ay önce
Işılar içinde uyuyun Levent hocam, bana kattıklarınızı hiçbir zaman unutmicam. Allah mekanınızı cennet eylesin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ÖğrenciPilot ~ 3 ay önce
Vefat edenlere Allah’tan rahmet,yaralılara acil şifalar dilerim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
teneke ~ 3 ay önce
kardeşim bu hurdalarla eğitim yapılmaz uçulmaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
öğrenci pilot ~ 3 ay önce
öncelikle allah rahmet eylesin.çok üzücü. fakat bazı soruların da cevabı hemen bulunmalı ve kamuoyuyla paylaşılmalı. acaba neden düştü bu uçak? daha önce düşen thy uçuş akademisi uçağının ve meşhur tc-kim'in de düşme nedenleri resmi olarak açıklanmadı. bunlar açıklanmazsa biz nasıl ders alacağız? söylentilerden bir şeyler öğrenmeye çalışıyoruz yalan yanlış. neden şeffaflığın had safhada olması gereken havacılık sektöründe, bu tip raporlar saklanıyor. ntsb'nin hemen her uçak kazasıyla ilgili raporlarına internetten ulaşabiliyoruz. aynısı niye shgm'de yok çok merak ediyorum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Teknik ~ 3 ay önce
Uçağın pilotu Levent hocamız vefat etmiş,Allah rahmet eylesin,yaralılara acil şifalar diliyorum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000