31 Mart 2021, Çarşamba 09:40:50

Antalya merkezli yeni bir hava yolu şirketi kuruluyor

Pandemi nedeniyle zor günler yaşayan Türk sivil havacılık sektörüne yeni bir oyuncu katılmaya hazırlanıyor.
  • O havalimanına uçacak pilot bulmak lazım. Covid açısından en riskli meydan.
  • Hangi siyasi partinin genclik kollarina cv bırakıyoruz?
  • ne oldugu belli olmayan mc21er mi yoksa kendini kanıtlamıs embraer mi? brezilya'ya da batı hayranlıgı dedin ya helal sana. lol
  • Hocam hayırlı olsun kazasız belasız
  • Filo Embraer ile planlanıyorsa daha başlamadan "Geçmiş olsun" diyorum. Bir de yorumlara bakıyorum ki bazı yorumcular maşallah ticaret bilirkişisi olmuş.
  • Embraer uçaklarını kullanacaklarına Rusya üretimi MC-21 uçaklarını kullansalar hem daha ucuz hem Türkiye sivil havacılık sektörü için daha uyumlu olur. Bu batı hayranlığının nedeni nedir?
  • Borajet geri dönüyor gençler
  • Embraer uçakları iyidir, hayırlı olsun
  • Bu kadar işsiz pilotun olduğu bu pandemi döneminde,istahdam için ilaç gibi gelecektir
  • ÇOK AMA ÇOK HAKLISINIZ. BU İŞ YAPILACAKSA YA A320 İLE YAPILIR YA DA B737 İLE

Pandemi nedeniyle zor günler yaşayan Türk sivil havacılık sektörüne yeni bir oyuncu katılmaya hazırlanıyor.

AirportHaber'in edindiği bilgiye göre; Antalya'ya merkezli uçuşlar yapmayı planlayan hava yolu şirketinin operasyonlarını Embraer tipi uçaklarla icra edeceği öğrenildi.

Fizibilite raporu hazırlanan şirket, ilk etapta 5 adet Embraer tipi uçakla sektöre adım atacak.

Kısa süre içerisinde ön izin için Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'ne (SHGM) başvuru yapacağı öğrenilen şirketin temsilcileri, Antalya'da hangar yatırımı yapmak için de görüşmelere devam ediyor.

Başlangıçta kısa mesafeli uçuşlar gerçekleştirmesi beklenen şirketin Antalya'dan KKTC'ye de sefer düzenleyeceği öğrenildi.

Covid-19'un etkilerinin yoğun hissedildiği şu günlerde kurulması beklenen şirketin sahibinin yurtdışında yaşayan bir Türk iş insanı olduğu ancak şimdilik adının açıklanmasını istemediği belirtildi.

©AirportHaber.com

Antalya merkezli yeni bir hava yolu şirketi kuruluyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (54)

Kktc ~ 12 gün önce
O havalimanına uçacak pilot bulmak lazım. Covid açısından en riskli meydan.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Referans ~ 13 gün önce
Hangi siyasi partinin genclik kollarina cv bırakıyoruz?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
komiksin ~ 13 gün önce
ne oldugu belli olmayan mc21er mi yoksa kendini kanıtlamıs embraer mi? brezilya'ya da batı hayranlıgı dedin ya helal sana. lol

Yanıtla

Kalan karakter 1000
U. Baş ~ 13 gün önce
Hocam hayırlı olsun kazasız belasız

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Embraer ~ 13 gün önce
Filo Embraer ile planlanıyorsa daha başlamadan "Geçmiş olsun" diyorum. Bir de yorumlara bakıyorum ki bazı yorumcular maşallah ticaret bilirkişisi olmuş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Neden ? ~ 13 gün önce
Suanda dunyanin sayili havayollarinin filolarinda bolgesel ucus icin embraerler oldugunu biliyormusun ??
Neden?' e ~ 13 gün önce
Ben uçak tipini gayet iyi biliyorum ama maalesef sizin üslubunuz kaba ve havacılık bilginiz eksik. 5 adet uçak sayısı, şayet sadece AYT-ECN-AYT uçuşları düzenlemek için ise hele hele başlangıçta çok fazladır. Asıl önemlisi sadece "kısa mesafe uçuşlar" denilince içhat ve dışhat uçuşları birlikte uygulanacak olarak anlaşılmaktadır. Haberde yeni havayolunun içhat taşıyıcısı bir firma olarak kurulduğundan bahsedilmemiş, "kısa mesafe uçuşlar gerçekleştirilmesi beklenen" ibaresi kullanılmıştır. Bir de sahibinin ismini gizlemiş olması pek anlamlı değildir. Benim havayolu kuracak param olsa ve ülkeme yatırım yapsam ismimin anılmasından ancak gurur duyarım. Bir de dünya çapında yaşanılan pandemi felaketi sırasında ülkesine yatırım yapan bir kişi veya grup son derece anlamlı bir iş yapıyor demektir ki sadece alkışlamak gerekir.
MC-21 ~ 13 gün önce
Embraer uçaklarını kullanacaklarına Rusya üretimi MC-21 uçaklarını kullansalar hem daha ucuz hem Türkiye sivil havacılık sektörü için daha uyumlu olur. Bu batı hayranlığının nedeni nedir?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bora ~ 14 gün önce
Borajet geri dönüyor gençler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TEMİZLİKÇİ ~ 13 gün önce
İnşallah canım benim, insanlar çalışıp ekmek yesinler.Darısı daha ni elerinin başına.....
Remzi ~ 14 gün önce
Embraer uçakları iyidir, hayırlı olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İstihdam ~ 14 gün önce
Bu kadar işsiz pilotun olduğu bu pandemi döneminde,istahdam için ilaç gibi gelecektir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TUTMAZA YANIT ~ 14 gün önce
ÇOK AMA ÇOK HAKLISINIZ. BU İŞ YAPILACAKSA YA A320 İLE YAPILIR YA DA B737 İLE

Yanıtla