15 Kasım 2019, Cuma 13:30:01

Anadolujet'ten flaş Sabiha Gökçen kararı

Türk Hava Yolları'nın düşük maliyetli taşımacılık yapan alt markası AnadoluJet, Sabiha Gökçen Havalimanı çıkışlı uçuşlarıyla ilgili flaş kararlar aldı.
  • Sabiha gökçen den trabzona yaz kış tüm uçaklar dolu, nasıl beklenti karşılanamamış anlamadım, bunda başka bi iş var
  • Memleketim Iğdır'a kayısı zamanı gitmek için bilet baktım. Şimdiden 450 TL. VE BU YÜZDEN MEMLEKETİME GİDEMİYORUM, SORUMLULARA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM !!!
  • Istanbul havalimani kapasitenin cok altinda calisiyor. Alternatifi olmayan bütün uçuşlar yeni havalimanına kaydırılmalı. Hem hava trafiği hem kara trafiği dengelenmeli. Yeni havalimanina ulaşım gerekirse sübvanse edilmeli. Mutlaka IGA otopark fiyatlarini Sabiha çevresindeki otoparklarla benzer rekabetçi seviyelere getirmeli koskoca otopark bomboş... Avrupa yakasında ikamet edenler bile Sabiha'yi tercih eder hale geldi yazık... Bu koşullarda Sabihaya yeni terminal pist yapsalar istanbul havalimani batacak duruma gelir. İstanbul Havalimanina ulaşım için UKOME devreye girmeli. Talep oluşmazsa Gayrettepe metrosu bomboş dolaşır hatta artık.
  • Iğdır uçakları dolu aylar öncesinden bilet almanız lazım bide fiyatlar uçuk
  • Anadolujet adamsin
  • ucuşlarda en iyisi THY lari başka alternatifi yok ozellerde susuzluktan bayilsan bir bardak su vermezler kabin gorevlilerin isi gucu para tesekurler turk hava yollari
  • Anadolu Jet ile Sadece bir kere saw tzx Uçuşu gerçekleştirdim onuda yapmaz olaydım Biletimi Önceden alıyorum Havaalanına gittiğimde şok oldum bana diyorlarki bilmem ne uygulaması varmış yedek oldunuz birisi gelmez ise siz uçacak siniz şaka gibi resmen Pegasus herşeyi ile süper firma gayette memnunum seyahatlerde AnadoluJet bu kafayla daha çok sefer düşürür .)
  • Sırf ucuza uçmak için pegasus diyor adamlar ya 2 kere mecburi pegasus kullandım (çokta ucuz değil) ikisi de rezalet otesiydi sürekli uçak sallanır mi san ki uçak aşağı düşecek gibi kalitesiz basınç aşırı fazla eğer marketten herhangi birsey almazsanız suratınıza bakmıyorlar velhasıl ucuza ucacagim diye THYnin kalitesinden vazgeçemem dreamlinerin buseniss class bölümü pegasuscularin göremeyeceği yer yazık. Uçaktan inene kadar ikram sanırım tek THYde var emeklerine sağlık bir laf vardır kalite asla tesadüf değildir.
  • Sözde Anadolu Jet alt marka daha ucuza bilet satması lazım ama THY ile aynı para hatta aynı güzergahta daha pahalı sattığını gördüm. Ha birde Pegasus var o da rekabet ortamı kalmadığı için iyice kurumsallığı bırakmış. Fiyatlar desen hiç hiç uygun değil artık. Kampanya yapıp uyguna bilet satıyoruz diye reklam yapıyorlar. Ama her ne hikmetse söyledikleri fiyattan bilet bulmak imkansız. Saniye içinde bitiyor heralde.
  • Saw’da nal topluyolar

Türk Hava Yolları'nın düşük maliyetli taşımacılık yapan alt markası AnadoluJet, Sabiha Gökçen Havalimanı çıkışlı uçuşlarıyla ilgili flaş kararlar aldı.

Türk Hava Yolları'nın Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan gerçekleştirdiği Abu Dhabi ile Riyad seferlerini durdurma kararı almasından sonra alt markası Anadolujet de iç hatlarda benzer bir uygulamaya gidecek.

Anadolujet, Aralık 2019'dan itibaren İstanbul çıkışlı Bodrum, Dalaman, Balıkesir ve Iğdır seferlerini durduracak. İstanbul-Ankara sefereri 7 frekanstan 4'e, haftada 8 frekans olarak gerçekletirilen Trabzon uçuşları da 4'e, Antalya seferleri 4'ten 3'e, haftada 3 frekans olarak icra edilen Ordu-Giresun seferleri de 2'ye düşürülecek.

Söz konusu sefer sayılarının yolcu doluluk oranlarının beklentileri karşılamaması nedeniyle azaltıldığı öğrenildi.

Anadolujet'ten flaş Sabiha Gökçen kararı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (72)

Vatandaş ~ 18 gün önce
Sabiha gökçen den trabzona yaz kış tüm uçaklar dolu, nasıl beklenti karşılanamamış anlamadım, bunda başka bi iş var

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sivil Havacı ~ 2 ay önce
Memleketim Iğdır'a kayısı zamanı gitmek için bilet baktım. Şimdiden 450 TL. VE BU YÜZDEN MEMLEKETİME GİDEMİYORUM, SORUMLULARA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM !!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Istanbul havalimani kapasitesinin çok altinda! ~ 2 ay önce
Istanbul havalimani kapasitenin cok altinda calisiyor. Alternatifi olmayan bütün uçuşlar yeni havalimanına kaydırılmalı. Hem hava trafiği hem kara trafiği dengelenmeli. Yeni havalimanina ulaşım gerekirse sübvanse edilmeli. Mutlaka IGA otopark fiyatlarini Sabiha çevresindeki otoparklarla benzer rekabetçi seviyelere getirmeli koskoca otopark bomboş... Avrupa yakasında ikamet edenler bile Sabiha'yi tercih eder hale geldi yazık... Bu koşullarda Sabihaya yeni terminal pist yapsalar istanbul havalimani batacak duruma gelir. İstanbul Havalimanina ulaşım için UKOME devreye girmeli. Talep oluşmazsa Gayrettepe metrosu bomboş dolaşır hatta artık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Demek ki ~ 2 ay önce
Yanlis hesaplanmis gereken kapasite, konumu ve fiyatlari yüzünden de ic hatlar yolcusu kacmis.
Nefret ~ 2 ay önce
Iğdır uçakları dolu aylar öncesinden bilet almanız lazım bide fiyatlar uçuk

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arap ~ 2 ay önce
Anadolujet adamsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
orhan kasap ~ 2 ay önce
ucuşlarda en iyisi THY lari başka alternatifi yok ozellerde susuzluktan bayilsan bir bardak su vermezler kabin gorevlilerin isi gucu para tesekurler turk hava yollari

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aviator ~ 2 ay önce
Arkadasim, iyi misiniz? Lowcost firmalarda tabii ki parayla satilacak su, cunku bilet fiyatinda almamis senden o parayi. Gidip THY den 900 liraya ic hat bileti alirsiniz, onunuze bi sandivicle su koyarlar ooo THY cok kaliteli flaan :d ama ayni bileti lowcostta 600e alirsin sandivicle kahvenin fiyatida total de 21 tl birde su icersen yedigin ictigin olsun 30 tl
Beles ~ 2 ay önce
Para vermeden ucunca böyle oluyor heralde.
Pala ~ 2 ay önce
Yalan söyleme
Superman ~ 2 ay önce
Biletler de ona göre , yediğini içtiğini bedava mı sanıyorsun?
Amokachi ~ 5 gün önce
Sonradan görme yolcuların hastasıyız dedeeee..
Şener ~ 2 ay önce
Anadolu Jet ile Sadece bir kere saw tzx Uçuşu gerçekleştirdim onuda yapmaz olaydım Biletimi Önceden alıyorum Havaalanına gittiğimde şok oldum bana diyorlarki bilmem ne uygulaması varmış yedek oldunuz birisi gelmez ise siz uçacak siniz şaka gibi resmen Pegasus herşeyi ile süper firma gayette memnunum seyahatlerde AnadoluJet bu kafayla daha çok sefer düşürür .)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ELAZIĞLI ~ 2 ay önce
KEMAL ANKARA UÇAĞINA BİNECEĞİNE ÇORUM UÇAĞINA BİNMEK İSTEDİĞİ GÜNDEN BERİ BU ÜLKEYE HUZUR GELMEDİ...
Ayja ~ 2 ay önce
Overbook'tan bahsediyorsunuz ve bütün havayollarında olabilen bir durum. Araştırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız.
Şener ~ 2 ay önce
Pegasus ta o sistem olmadığı için başıma da böyle birşey gelmediği için Pegasusta bileti aldinmi ucuyorsun garanti ( AnadoluJet Hariç ) ayrıca AnadoluJet Arap yolcular için Türk Yolculardan vazgeçiyor anlican kendi yolcusu mağdur ediliyor
Var yemezler ~ 2 ay önce
Sırf ucuza uçmak için pegasus diyor adamlar ya 2 kere mecburi pegasus kullandım (çokta ucuz değil) ikisi de rezalet otesiydi sürekli uçak sallanır mi san ki uçak aşağı düşecek gibi kalitesiz basınç aşırı fazla eğer marketten herhangi birsey almazsanız suratınıza bakmıyorlar velhasıl ucuza ucacagim diye THYnin kalitesinden vazgeçemem dreamlinerin buseniss class bölümü pegasuscularin göremeyeceği yer yazık. Uçaktan inene kadar ikram sanırım tek THYde var emeklerine sağlık bir laf vardır kalite asla tesadüf değildir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ah_varyemez_ah ~ 2 ay önce
Uçakların yaş ortalaması olarak en genci Pegasus. Sallanmadır, iniştir, kalkıştır Anadolu jet mukayese edilemez. Andjetin yeni uçağına ben denk gelmedim henüz.
Kartal ~ 2 ay önce
Ucagin sallanmasnin sirketle ya da ucagin kalitesi ile alakasi yoktur, buna turbulans denir, Emirates ile de ucsan aynidir, THY ile se ucsan aynidir, pek bir cahilmissin sen arkadas.
Eagle ~ 2 ay önce
Sözde Anadolu Jet alt marka daha ucuza bilet satması lazım ama THY ile aynı para hatta aynı güzergahta daha pahalı sattığını gördüm. Ha birde Pegasus var o da rekabet ortamı kalmadığı için iyice kurumsallığı bırakmış. Fiyatlar desen hiç hiç uygun değil artık. Kampanya yapıp uyguna bilet satıyoruz diye reklam yapıyorlar. Ama her ne hikmetse söyledikleri fiyattan bilet bulmak imkansız. Saniye içinde bitiyor heralde.

Yanıtla