30 Temmuz 2022, Cumartesi 12:21:55

Alaska uçağının kokpitinde kavga!

Alaska Airlines'ın Washington'dan San Francisco'ya gidecek yolcu uçağında kalkış öncesi iki pilot kavga etti, kaptan pilot kalkıştan vazgeçti.
  • asker emeklisi kaptan pilot sivilden gelen kaslı fo'ya üstünlük tasladi. kaslı ve karizmatik fo'muz da kendini ezdirmedi. :))
  • Pilot profesyonel agir akili ve durust olmali yoksa anlaşmak zor
  • Kokpit candır. Yaşlandım ama f/o arkadaşları hep kardeşim görüp sevdim. Şimdi çoğu kaptan. Ufak tefek tartışma olur,işin düzgün yapılması gerekir. Çok güzel karar olmuş.
  • Aralarında uçuştan vazgeçecek kadar ne yaşandı bilemeyiz ama en azından durum yolculara yansıtılmamalıydı. Kaptan, anons yaparken kendini iyi hissetmediğini ve uçuş emniyeti için başka bir kaptanla devam etmenin uygun olduğunu dile getirip uçağı park pozisyonuna getirdikten sonra uçaktan inebilirdi.
  • HTA icin guzel bir tartisma konusu . Beyaz ile zenci arasinda bir kavgadit Alaska havayollari Kaptan in ve First officer in kapi disari etmeli
  • Pilotların hergün kavga ettiğini yazan kim olduğu meçhul kişi büyük bi ihtimal purser değil..Şahsen 23 yıldır bilfiil uçuyorum.1kere bile rastlamadım..Buraya yalan yanlış yorum yazan herkese niye izin veriliyor.Okuyanlar için jezeyan uyandıracak şeyler niye kaldırılmıyor...Böyle saçma bir yorum olur mu..Niye yorumları kontrol etmiyorsunuz...Klavyenin arkasında kim olduğu ne olduğu belli olmayan insan görünümlü varlıkları niye engellemiyorsunuz acaba
  • Biz bu durumda kalip ucmaktan vazgecsek sirket operasyon zarari diye bizden savunma isterdi
  • Tk da hergun karsilastigimiz seyler
  • Abicim tatava yapma sakin sakin gidip gelelim lütfen

Alaska Airlines'ın Washington'dan San Francisco'ya gidecek yolcu uçağında kalkış öncesi iki pilot kavga etti, kaptan pilot kalkıştan vazgeçti.

Edinilen bilgiye göre; Yolcu alımını tamamlayarak piste doğru ilerleyen Alaska Airlines'ın kaptan pilotu ve yardımcı pilotu henüz bilinmeyen bir nedenle tartışmaya başladı. Tartışmanın şiddeti artınca kaptan pilot kalkıştan vazgeçti. Yolculara yaptığı anonsta; 'Değerli yolcular ben bu kişiyle uçmak istemiyorum. Emin olun bu sizin güvenliğiniz için daha uygun olacak. Özür dilerim' ifadelerini kullandı.

Park pozisyonuna geri dönen uçağın yolcularından bazıları tartışmanın şiddetinin hissettiklerini ve kokpitteki yüksek sesleri net olarak duyabildiklerini açıkladı.

Alaska Airlines ise uçak için yeni bir kokpit ekibi tayin ederek yolculardan özür diledi. Yapılan açıklamada; 'Pilotlarımızın tartışma nedenini henüz bilmiyoruz. Bu konuyu inceleyeceğiz ancak uçmaktan vazgeçmeleri uçuş güvenliği için doğru karar olmuştur. Yolcularımızdan çok özür dileriz' denildi.

Toplamda 2.5 saat gecikmeye uğrayan seferin yolcularına Alaska Airlines tarafıından gecikme için 175 Dolar ödeneceği duyuruldu.

Alaska uçağının kokpitinde kavga!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

dur tahmin edeyim ~ 11 gün önce
asker emeklisi kaptan pilot sivilden gelen kaslı fo'ya üstünlük tasladi. kaslı ve karizmatik fo'muz da kendini ezdirmedi. :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Erport ~ 11 gün önce
Pilot profesyonel agir akili ve durust olmali yoksa anlaşmak zor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Canlar ~ 11 gün önce
Kokpit candır. Yaşlandım ama f/o arkadaşları hep kardeşim görüp sevdim. Şimdi çoğu kaptan. Ufak tefek tartışma olur,işin düzgün yapılması gerekir. Çok güzel karar olmuş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Profesyonellik ~ 12 gün önce
Aralarında uçuştan vazgeçecek kadar ne yaşandı bilemeyiz ama en azından durum yolculara yansıtılmamalıydı. Kaptan, anons yaparken kendini iyi hissetmediğini ve uçuş emniyeti için başka bir kaptanla devam etmenin uygun olduğunu dile getirip uçağı park pozisyonuna getirdikten sonra uçaktan inebilirdi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
HTA ~ 12 gün önce
HTA icin guzel bir tartisma konusu . Beyaz ile zenci arasinda bir kavgadit Alaska havayollari Kaptan in ve First officer in kapi disari etmeli

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Real purser ~ 12 gün önce
Pilotların hergün kavga ettiğini yazan kim olduğu meçhul kişi büyük bi ihtimal purser değil..Şahsen 23 yıldır bilfiil uçuyorum.1kere bile rastlamadım..Buraya yalan yanlış yorum yazan herkese niye izin veriliyor.Okuyanlar için jezeyan uyandıracak şeyler niye kaldırılmıyor...Böyle saçma bir yorum olur mu..Niye yorumları kontrol etmiyorsunuz...Klavyenin arkasında kim olduğu ne olduğu belli olmayan insan görünümlü varlıkları niye engellemiyorsunuz acaba

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Biz ~ 12 gün önce
Biz bu durumda kalip ucmaktan vazgecsek sirket operasyon zarari diye bizden savunma isterdi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Notmal degil mi ~ 12 gün önce
Bu pilotlardan da isteyecektir emin ol. Kural disi davranam ve Crm’e uymayan kisi veya ikisi birden isten cikartilacaktir.
FO ~ 11 gün önce
Normal Değil mi yazan arkadaşa sözüm, Senin bu CRM algın taşra CRM i . Eğitim verilir devam ederler. İşten neden çıkarılsınlar, Her tartışıp, uçmayanı işten çıkarırsan pilot bulamazsın. Üstelik doğru karar almışlar.
Isten mi cikartilicak ~ 11 gün önce
Hahhaha
Purser ~ 12 gün önce
Tk da hergun karsilastigimiz seyler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nasil ~ 12 gün önce
Nerede karsilasiyormussun? Kokpitte oyle seyler olmuyor ama sizin kabinde dedikodu kavga gurultu raporlama girla gidiyor
Birisi ~ 12 gün önce
4 yaşımdan beri türk hava yolları ile uçuyorum senede en az 4 defa bir kere bile uçuş iptaline denk gelmedim boş sıkma
adam olun. ~ 12 gün önce
saygıszlık yapmayın. topunuz raporcu ispici. son no KA i raporlar cabası .hergün farklı senaryo.
37 ~ 12 gün önce
Yanlış biliyorsun Tk da çok nadir olan şeyler bunlar. Bi sütlü kahve alıyım şekersiz
Q ~ 11 gün önce
Her zamanki gibi maaslari az gelmistir amirim :))
Pursümüş ~ 11 gün önce
Senın zamanında oluyodur:)))
FO ~ 11 gün önce
Dediğiniz gerçekle bağdaşmıyor. 330 da uçuyorum, filomuzun kaptanlarının en az 95%i son derece beyefendi, profesyonel, liyakatli kişiler. Kalan yüzde 5 ise son derece CRM i bozuk insanlar. Kötü olan taraf şu şirket etik konularla ilgili hiç tolerans yapmazken CRM i bozuk olan bu kişileri senelerdir uçuruyor. 10-15 tane adamı herkes biliyor, haklarında bir sürü rapor var ama hala uçuruyorlar. Son derece emniyetsiz, fo ları ezerek yaptıkları uçuşlarda bir kırım olursa bunda tüm tip müdürlerinin
FO ~ 11 gün önce
….. vebali ve sorumluluğu olacak. Sadece 1 kişi ücretsiz izne ayrıldı bu listeden ki o da kabin kökenli bir ruh hastası. Tip müdürlüğüne vekalet eden kişi araya kaptan çocuklarını P3 olarak sokacağına bunları temizlese oturduğu koltuğun hakkını verirdi….
:)) ~ 11 gün önce
Kedili purserin canı sıkılmış... sallıyooo...
Pilot ~ 12 gün önce
Abicim tatava yapma sakin sakin gidip gelelim lütfen

Yanıtla