13 Şubat 2019, Çarşamba 18:57:37

Airbus A380 kararını yarın açıklayacak

Dünyanın en büyük uçak üreticilerinden Avrupalı şirket Airbus'ın yarın A380 ile ilgili bir basın açıklaması yapacağı öğrenildi.
  • Açıklandı karar bu sabah.A380 hattı kapatıldı
  • Ama şunu unutmamak gerek hiç bir zaman 747den üstün bir uçal değildi
  • Biraz düz mantık olacak ama hemen hemen aynı menzile sahip 2 motorlu 787 ve 350 uçakları karşısında ben de kendisine pek şans vermiyorum. 747 kadar olmasa da 380 inde havacılar için yeri ayrı olacaktır.
  • Şahsi görüşüm Airbus üreteceği uçağın pazarını iyi hesaplayamayan bir kurum. 320 başarılı ama pazar açısından düşünüldüğünde menzil vb bakımından 37 örnek alınarak yapılmış. 330 ise 87 yapılana kadar birşey ifade edebilirdi ama şu an için anlamsız bir uçak orta menzil kullanayım desen maliyeti kadar yolcu taşımıyor uzun menzil desen utanmasa bavulu alamadan kalkıcak. 340 desen muhtemelen havayollarını batırmak için yapılmış. Bu airbus tasarım ekibi uçak tasarlarken neyi amaçlıyor ne içiyor çok merak ediyorum ben havayolu yöneticisi olsam airbus tan anca 320 alırım bence 350 siparişi vermek için en az 5 yıl daha kendini göstermesi beklenmeli
  • dert oldu sana kardeş.
  • Yolcu sayısı artsa dahi sadece prestij için A380 almak mantıklı bir davranış değildi.Emirates A380 elinde hali hazırda tüm gerekli eleman,teçhizat olsa dahi gelecekti durumu ve filodaki o kadar A380'i ne yapacağı tartışılır.Sadece prestij için kar güdüsü olmadan iş yapmanın sonucunu kendileri de merak ediyor..
  • Airbus ve Boing batıyor çok şükür bize yaptıkları ekonomik darbenin geri dönüşü bunlar. Yakında kendi uçağımızı üreticez diye hepsi tir tir titriyor. Hele bi test uçuşlarını başlatalım ikiside batıcak bakın buraya yazıyorum. Airbus ve Boingi tarihe gömücez.
  • Artık dünya daha az maliyetli uçakların peşinde . 380 i ancak Çin Hindistan gibi nüfusu fazla ülkeler tercih edebilirler. Onlar dahi düşünmediğine göre cift koridorlu uçaklar gelecekte revaçta olacak . AIRBUS 330 .800 900 neo 350 9 10 modelleri en çok sipariş alan modeller olacak . Thy yi kutluyorum 380 hiçbir zaman gündemine almadı. Yarın elinde 380 bulunan havayolları ise onları ileride filodan çıkaracaklar 747 400 ler gibi . Devir tasarruf devri.
  • Üretim durursa sistemdeki hava araçları ne olur? Yedek parça desteği vs. hizmet süresi boyunca kim nasıl sağlar?

Dünyanın en büyük uçak üreticilerinden Avrupalı şirket Airbus'ın yarın önemli bir basın toplantısı düzenleyeceği açıkladı.

Yapılacak basın toplantısında dünyanın en büyük yolcu uçağı unvanını elinde bulunduran A380 modeli ile ilgili kararın açıklanacağı belirtildi. 

Kulislerde konuşulanlara göre Airbus şirketi A380'in üretimini durdurma kararını paylaşacak. 

A380'in en büyük ve en önemli iki kullanıcı Emirates ve Qantas Havayolları teslim alacakları A380 siparişlerini geçtiğimiz haftalarda iptal etmişti. Emirates A380 siparişlerini A350 ve A330'a çevirmiş, Qantas Havayolları ise A380 yerine filosuna B777X, B787S ve A350 tipi uçaklarından ekleyeceğini açıklamıştı. 

Airbus A380 kararını yarın açıklayacak

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (34)

Cpt aras ~ 6 gün önce
Açıklandı karar bu sabah.A380 hattı kapatıldı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Emre ~ 6 gün önce
Ama şunu unutmamak gerek hiç bir zaman 747den üstün bir uçal değildi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kesinlikle ~ 6 gün önce
katılıyorum
İniş takımı ~ 6 gün önce
Biraz düz mantık olacak ama hemen hemen aynı menzile sahip 2 motorlu 787 ve 350 uçakları karşısında ben de kendisine pek şans vermiyorum. 747 kadar olmasa da 380 inde havacılar için yeri ayrı olacaktır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Airbus klasiği ~ 7 gün önce
Şahsi görüşüm Airbus üreteceği uçağın pazarını iyi hesaplayamayan bir kurum. 320 başarılı ama pazar açısından düşünüldüğünde menzil vb bakımından 37 örnek alınarak yapılmış. 330 ise 87 yapılana kadar birşey ifade edebilirdi ama şu an için anlamsız bir uçak orta menzil kullanayım desen maliyeti kadar yolcu taşımıyor uzun menzil desen utanmasa bavulu alamadan kalkıcak. 340 desen muhtemelen havayollarını batırmak için yapılmış. Bu airbus tasarım ekibi uçak tasarlarken neyi amaçlıyor ne içiyor çok merak ediyorum ben havayolu yöneticisi olsam airbus tan anca 320 alırım bence 350 siparişi vermek için en az 5 yıl daha kendini göstermesi beklenmeli

Yanıtla

Kalan karakter 1000
! ~ 6 gün önce
A380 satısını sağlamak için bütün avrupa havaalanlarında slot sayısını düşürürler .tek seferde daha fazla yolcu taşıyabilmek için yine a380 e mecbur bırakırlar. Demokrasilerde care tükenmez derler
LightOffBleedOn ~ 6 gün önce
İlginç bir yorum. 1992 de üretilmiş ve hala dünya üzerinde bir çok havayolunun kullandığı hatta yenisini sipariş ettiği 330 u 2009 da servise 787 yle karşılaştırıp başarısız bulmuşsunuz. Haklısınız tabi md11 ler de çok başarısız 787 varken ne gerek var. 340 için havayolu batırır demişsiniz ama bu söylem 77 için söylenir genelde ve daralma yaşayan firmalarda görülen filodan ilk (çıkarılan) kiralanan uçak 77 olmuştur. Kişisel beğenilerinize dayanarak yaptığınız yorum rasyonel doğrulara dayanmamaktadır.
MURO ~ 6 gün önce
Sen kim? Bu kafayla havayolu yöneticisi çok iyi olursun. Ezip kötülediğin airbus tayfası senin benim yapamadığımı yapmış yapıyor. Boeing in 757 hangi kafayla yapılmış acaba senin kafayla. Yaramıyorsa binme kardeşim :D
ABC ~ 6 gün önce
A330’un muadili 787 değil 767’dir ve baktığın zaman dünyada sayılı havayolu 767 kullanılırken hala bir çok havayolu A330 kullanıyor. A350 ise 787 ve 777 aralığına cevap veren bir uçak ve de oldukça da başarılı bir performans sergiliyor. Sadece A380’den konuşacak olursak evet başarısız bir proje oldu ancak Boeing de 747-8 modelini çıkarttı ve o da başarısız oldu. Yani gidip de Airbus’a çamur atmaya gerek yok.
Niye ~ 7 gün önce
dert oldu sana kardeş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sana Niye ~ 6 gün önce
Dert oldu birader.Adam doğru söylüyor.
Kral şakir ~ 6 gün önce
Herkes yorum yapıyor, o iyi deği de şöyleydi böyleydi. Zenginin malı züğürtün çenesini yorarmış. Hadi dağılın,
EkUnk. ~ 7 gün önce
Yolcu sayısı artsa dahi sadece prestij için A380 almak mantıklı bir davranış değildi.Emirates A380 elinde hali hazırda tüm gerekli eleman,teçhizat olsa dahi gelecekti durumu ve filodaki o kadar A380'i ne yapacağı tartışılır.Sadece prestij için kar güdüsü olmadan iş yapmanın sonucunu kendileri de merak ediyor..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Emiratesin derdi ~ 6 gün önce
Senimi gerdi, sana ne adamlarin isinden..
Yorum ~ 7 gün önce
Airbus ve Boing batıyor çok şükür bize yaptıkları ekonomik darbenin geri dönüşü bunlar. Yakında kendi uçağımızı üreticez diye hepsi tir tir titriyor. Hele bi test uçuşlarını başlatalım ikiside batıcak bakın buraya yazıyorum. Airbus ve Boingi tarihe gömücez.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fx ~ 7 gün önce
He he
Ruhsuz adam ~ 6 gün önce
Uçağı rüyanda gördün sanırım. Rüyada uçağa binmek,ucak ürettiğini görmek,başka uçak firmalarının batacağına delâlet eder.Rahmetli Aziz Nesin'in %60'lık Anadolu insanı, bakalım kendi uçağıyla cennete uçabilecek mi?
Keşke de ~ 6 gün önce
Buna ancak gülünür :))))
Saka gibi ~ 6 gün önce
Senin beynini fena yikamislar kardes. Cok ahaber izliyor, sabah ve akit okuyorsun sanirim. Gecmis olsun.
......... ~ 7 gün önce
Artık dünya daha az maliyetli uçakların peşinde . 380 i ancak Çin Hindistan gibi nüfusu fazla ülkeler tercih edebilirler. Onlar dahi düşünmediğine göre cift koridorlu uçaklar gelecekte revaçta olacak . AIRBUS 330 .800 900 neo 350 9 10 modelleri en çok sipariş alan modeller olacak . Thy yi kutluyorum 380 hiçbir zaman gündemine almadı. Yarın elinde 380 bulunan havayolları ise onları ileride filodan çıkaracaklar 747 400 ler gibi . Devir tasarruf devri.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
? ~ 7 gün önce
Üretim durursa sistemdeki hava araçları ne olur? Yedek parça desteği vs. hizmet süresi boyunca kim nasıl sağlar?

Yanıtla