09 Ekim 2021, Cumartesi 19:04:56

Air Astana Pilot Arıyor

Covid-19 nedeniyle hava yolu şirketleri zor bir dönemden geçerken, geleceğe dair yapılanmaı da ihmal etmiyor. Kazakistan'ın bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi Air Astana pilot alımı yapacağını duyurdu.
  • abicim senin ne pilotluktan ne piyasadan haberin var bulasma baba parasi olmayan parani da kaybedersin :)
  • Gidiyorum. Gidicem Gidiyoruz bak Hadi gidelim artık Burdan birşey olmaz ben gittim Keşke gitsek Bak yine gidemedik Neyse gideriz belki Ooo ilan var gitsek mi ya Artık GİT !!!!
  • Gidenlerin yerine illa ki birileri alınacak.Tecrübeliler gitsin ki yeni mezunlara yer açılsın.
  • Bende basvurdum Bilal efendi. Daha fazla calamiyacaksin benden!
  • Kimsenin öyle bir düşüncesi yok emin olabilirsin
  • THe North Remembers.
  • su kokpit ve kabin olmada tk ne guzel bir yer olacak . bütün sorunların kaynagı bu ikisi gercekten. yoksa simdi ucmus kacmıştık
  • Yahu siz nasıl insansınız ? Evet mücadele edin hakkınızı arayın ama ülkemizin bayrak taşıyıcısı bir kurumu yıpratmak için bu kadar ağır sövgü nefret hakaret olur mu ? Bu vatan bu şirket bizim yahu düşman ülke değil !! Gören de dizi temelli gidiyor sanacak. Yazdım buraya 3 sene sonra hepiniz geri döneceksiniz. Kürkçü dükkanı burası. Unutmayın
  • İyi bir üniversitesinde son sınıf mühendislik öğrencisiyim. Kendi imkanlarımla(baba parası değil) Cpl alabilirim. Sizce cadet mi beklemeliyim yoksa eğitimi bir an önce alıp ilan mı beklemeliyim?
  • Allah aşkına hepiniz gidinde bizde iş güç sahibi olalım 3 bintane ıssız bekliyor kapıda, sirket bilmiyor mu bunu gidin hadi, ucak falan kalmaz yerde korkmayin, on bin liraya uçacak adam çok ,üç senedir millet ıssız, yaşamayan bilmez bu süreci, size üç beş bin sadaka parası gelirken kimi ev gecindirir o paraya, özet olarak tok açın halinden anlamaz, gidin lutfen

Covid-19 nedeniyle hava yolu şirketleri zor bir dönemden geçerken, geleceğe dair yapılanmaı da ihmal etmiyor. Kazakistan'ın bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi Air Astana pilot alımı yapacağını duyurdu.

Covid-19 pandemisi nedeniyle olumsuz etkilenen sektörlerden biri olan sivil havacılık sektöründe aşılanmalar ve kısıtlamaların hafifletilmesiyle birlikte toparlanma süreci başladı. Şirketler geleceğe yönelik planlarını yaparken Air Astana da pilot alımı için harekete geçti.

A320 filosu için hem kaptan pilot hem de first officer alımı yapacağını duyuran şirket başvuruların 31 Aralık 2021'e kadar kabul edileceğini duyurdu.

©AirportHaber.com

İLANA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
 

Air Astana Pilot Arıyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (129)

truehdng ~ 14 gün önce
abicim senin ne pilotluktan ne piyasadan haberin var bulasma baba parasi olmayan parani da kaybedersin :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dönem 128 ~ 14 gün önce
Gidiyorum. Gidicem Gidiyoruz bak Hadi gidelim artık Burdan birşey olmaz ben gittim Keşke gitsek Bak yine gidemedik Neyse gideriz belki Ooo ilan var gitsek mi ya Artık GİT !!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sen bence ~ 14 gün önce
Kendi döneminle oynamaya git. Yanlış sayfadasın.
Niye ~ 14 gün önce
Sende mi geleceksin ? Ha yooo sen gelemezsin doğru ya , heryere yazdığın döneminden başka nasıl ifade edersin kendini hayatta
128 milyar nerde ~ 13 gün önce
4/3 dolu bardakta yüzde 10 şekerli çay yapıp getirir misin abicim. Hadi
Kabinciler ~ 13 gün önce
Hani kasap önünde bekleyen kediler olur bilirsiniz. Belki bize de biseyler düşer diye. Kokpitten başka şirketlere kaçış olmasını umarak o şekilde maaşlar artar diye bekleyen o kadar çok kedi var ki inanamazsınız.
Olsun ~ 14 gün önce
Gidenlerin yerine illa ki birileri alınacak.Tecrübeliler gitsin ki yeni mezunlara yer açılsın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nasıl olcak? ~ 14 gün önce
Tecrübelinin işini acemi nasıl yapacak? Bi oku yazdığın cümleyi. Cehalet ne güzel.
2.sinif vatandas ~ 13 gün önce
Sen merak etme yunandan alirlar,TC pilot acigini yabancilarla kapatir nede olsa TC bayragi tasiyan bir sirket.
Yeni mezunlari ~ 13 gün önce
Ucurdu di mi pandemiden sonra? Hepsi yatti tecrubeli uctu, sayemizde isten atilmadiniz!
A320 Fo ~ 14 gün önce
Bende basvurdum Bilal efendi. Daha fazla calamiyacaksin benden!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
AAa ~ 14 gün önce
Kimsenin öyle bir düşüncesi yok emin olabilirsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
The North Remembers ~ 14 gün önce
THe North Remembers.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
2017 ~ 14 gün önce
su kokpit ve kabin olmada tk ne guzel bir yer olacak . bütün sorunların kaynagı bu ikisi gercekten. yoksa simdi ucmus kacmıştık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kürkçü Dükkanı ~ 14 gün önce
Yahu siz nasıl insansınız ? Evet mücadele edin hakkınızı arayın ama ülkemizin bayrak taşıyıcısı bir kurumu yıpratmak için bu kadar ağır sövgü nefret hakaret olur mu ? Bu vatan bu şirket bizim yahu düşman ülke değil !! Gören de dizi temelli gidiyor sanacak. Yazdım buraya 3 sene sonra hepiniz geri döneceksiniz. Kürkçü dükkanı burası. Unutmayın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hey ~ 14 gün önce
THY den ayrılıp THY ye geri dönen kaç kişi gördünüz? Ben söyleyeyim, muhtemelen 0 Sizden kaç milyon haksız yere çalındı? Evet, susun o zaman.
Tecrübeli fo ~ 14 gün önce
Bayrak taşıyıcı dediğin şirket dışarıda ATPL Frozen sahibi en az 500 kişi, Onur ve Atlas dan ayrılmış yüzlerce tipli ve tecrübeli adam varken 6 tane ilan vermiş yurt dışından pilot arıyor.
Kaçıncı boyut ~ 14 gün önce
Hangi evrendensin kardeş? Şirket çalışanına sahip mi çıkıyor yoksa sırtından para kazanıp başkalarına mı yediriyor?. Az bile söylemişler. Goy goy yapma çekil köşene
Doneriz ~ 13 gün önce
3 sene sonra bu abukaubuk tıpler burada olmassak doneriz
Ne dicem ~ 13 gün önce
Kümsenin şirkete bir hakareti yokki. Yönetenlere şarkılar armağan ediliyor. Dikkatli oku karşim
Kafa ~ 13 gün önce
Hükümetle devleti aynı zanneden bir kafa işte. Şirket bizim zaten yöneticilerin başarısızlığı,liyakatsizlikleri, adam kayırmacılıkları,fırsatçılıkları konuşuluyor. Ha sen bunlara da konuşmayın diyorsan, kölelerin fikrini kimse merak etmez, o yüzden işine bak.
Mühendis adayı ~ 14 gün önce
İyi bir üniversitesinde son sınıf mühendislik öğrencisiyim. Kendi imkanlarımla(baba parası değil) Cpl alabilirim. Sizce cadet mi beklemeliyim yoksa eğitimi bir an önce alıp ilan mı beklemeliyim?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bitcoin ~ 14 gün önce
Bence boşver pilotluğu, bitcoin al.
Nasıl oluyor? ~ 14 gün önce
Son sınıf öğrenci olarak cpl parası nasıl oluyor? Atma Ziyaaa
Mühendis adayı ~ 13 gün önce
1-)Sebep sonuç ilişkisi bile kuramayan sen idrak edemezsin. Böyle bir konuda yalan söyliyerek ne gibi çıkarım olabilir? 2-) Yeteri kadar eth var artınca satıcam beklemedeyim
Yaw ~ 14 gün önce
Allah aşkına hepiniz gidinde bizde iş güç sahibi olalım 3 bintane ıssız bekliyor kapıda, sirket bilmiyor mu bunu gidin hadi, ucak falan kalmaz yerde korkmayin, on bin liraya uçacak adam çok ,üç senedir millet ıssız, yaşamayan bilmez bu süreci, size üç beş bin sadaka parası gelirken kimi ev gecindirir o paraya, özet olarak tok açın halinden anlamaz, gidin lutfen

Yanıtla