14 Eylül 2022, Çarşamba 13:15:31

AHMET BOLAT AÇIKLADI; PRİM MİKTARI 30 BİN LİRA

Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat, iştirak şirketlerde çalışanlara 30 Bin Lira prim verileceğini açıkladı.
  • 30 bin lira dediniz milleti kandirdiniz. En basta aciklanmis olsa sorun yoktu .yok 280 gunu doldurmak lazimmis falan filan . 1 ay calisan taserona bile bizden fazla yatti . 20 bin aldi adamlar biz anca yarisini aldik haksizlik.
  • Promosyonlar hesabimıza yattı
  • Günde 12-16 saat çalışırsın 2 dk durunca laf yersin emek harcarsın alın teri dökersin 15 günde 1 gün izin verirler sonra onuda adam eksik diye harcarlar.Sonra karşına geçip hakkın olan primi sen şu zaman girdin bu zaman çalıştın diye yerler.Tebrikler !!!! Afiyet olsun.
  • Herkese calıstığı gün kadar yatmıs madem böyle olacak ne diye 30 bin diye hava civa yapıyorsunuz. doco calısanlarının parasına çökmüş.
  • Doco calisaniyim 1 hazitanda isbasi yaptim benimle beraber tasotonde calisan arkadaslar 20 binlira aldilar bize neden farkli uatiyor thy kendisi yatirmadigi belli doco kesinti yapip cebe indiriyor bu adaletli degil ahmet bey aciklamasinda herkesin 30 binlira alacavini soyledi simdi neden farkili . Hıç vermeyin daha iyi insanlari kandırmayın bari .
  • 1 ayını dolduran herkes alacak
  • Docco calisanyim burda ahmet bolat bey herkez alacak diyor gun ay yil soylenmiyor herkez alsin diyor ama docco nun basindakiler uc bes kurusu cebine atacaklar belli oldu bugun doco da sefler kagit gelmis 240 gun altinda olan para alamayacak mis hayirli isler orhanli docco insallah thy bu yazdigimi görür
  • Gorulmemis prim oldu gercektende,gorebilene askolsun.vaad veripte,bir bilgilendirme mailini mesajını cok gormek ,nasıl bir hissiyat acaba?millet paranoyak oldu,herkes birbirine soruyor.kimse birsey bilmiyor..ay sonu dediler eyv. Ama bir bilgilendirme bu kadar zor olmamali,su gun bu gun diye. Neyse gerçekten zehir ettiniz.bravo
  • Tasorende 2 hafta 3 hafta olan 20 bin tele aldi biz 2 aydir doco da calisaniz burda ki basinizdakiler 240 gunu doldurmayana oara verlmicek diyir lar sacma aitketeler paranin usutune yatmanin pesindeler
  • Yorumlarda malesef çok üzülerek söylüyorum Turkish Ground Services çalışanlarına ağır ithamlar yakışıksız sözler sarf edilmekte . Unutulmamalı ki bugün Milli Havayolu firmamızın en büyük destekçisi ve iş ortağıdır Turkish Ground Services günde yüzlerce uçağın yükünü merkez base de çeken firmadır , yakışıksız yorumlar okudum alt tarafta Havaş çelebi olsunlar gibilerinden Onur Air ve Atlas Global malesef battı Havaş ve çelebi yer hizmetleri mesailerine devam etmekte . Herkes bir eteğindeki taşları döksün ne oluyoruz ? Pandemide hasta annesinin kucağında ağlayan miniğin kahramanıdır Tgs personeli Kışın 6 saat apronda mahsur kalan uçakların kurtarıcısıda aynı , ıga nin ulaşamadığı ucaklara kendi araç ve imkanları dahilinde ulaşan da bu firmanın elemanlarıdır hayatında 3 kere göreceği mesul kaptana saygısını gösteren de bu firmanın elemanıdır , Türk Hava Yollarının bu günlere gelmesindeki en büyük katkı sağlayanı önce Türk Havayolları personeli ve gayreti sonra da bu firmadır arkadaşlar ! Yolcunun ilk ve son gördüğü arkadaşlarımız da bu firmada calismaktalar . Kara saplanmış bir uçağın ön dikmesinde soğuktan elleri yapışan da mesul kaptanına taksi onayını verirken o son göz göze gelmede sağ salim gidip gelmesini temenni eden de bu aynı firmada çalıyor . Ne oluyoruz ? Bir aşağılama bir karalama bir üstten bakma İstanbul Üniversitesi iktisat mezunu da bu firmada çalışıyor , sebepleri ne olursa olsun eğitim alamamış arkadaşlarda bu firmada çalışıyor neyi neye göre kıyaslıyorsunuz ? Lütfen birbirimize biraz daha nazik olalım ve kimin ne aldığını ne kadar hak ettiğini ne fedakarlıklar yaptığını bilmeden yorum yapmayalım .

Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat, iştirak şirketlerde çalışanlara 30 Bin Lira prim verileceğini açıkladı.

Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat, Turkish DO&CO çalışanları ile bir araya gelerek burada verilecek prim miktarını duyurdu. Buna göre; THY'nin iştiraki olan TGS, Turkish DO&CO VE THY Opet'te çalışanlara 30 Bin Lira prim ödemesi yapılacak.

Öte yandan TGS'de şeflere 40 Bin, diğer çalışanlaran 30 Bin Lira ödeneceği kaydedildi.

 

AHMET BOLAT AÇIKLADI; PRİM MİKTARI 30 BİN LİRA

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (917)

Hak ve adalet ~ 1 gün önce
30 bin lira dediniz milleti kandirdiniz. En basta aciklanmis olsa sorun yoktu .yok 280 gunu doldurmak lazimmis falan filan . 1 ay calisan taserona bile bizden fazla yatti . 20 bin aldi adamlar biz anca yarisini aldik haksizlik.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Parababası ~ 1 gün önce
Promosyonlar hesabimıza yattı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Harikalar diyarı doco sözleşmeli çalışanı ~ 1 gün önce
Günde 12-16 saat çalışırsın 2 dk durunca laf yersin emek harcarsın alın teri dökersin 15 günde 1 gün izin verirler sonra onuda adam eksik diye harcarlar.Sonra karşına geçip hakkın olan primi sen şu zaman girdin bu zaman çalıştın diye yerler.Tebrikler !!!! Afiyet olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Doco ~ 1 gün önce
Herkese calıstığı gün kadar yatmıs madem böyle olacak ne diye 30 bin diye hava civa yapıyorsunuz. doco calısanlarının parasına çökmüş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ahmet ~ 1 gün önce
Doco calisaniyim 1 hazitanda isbasi yaptim benimle beraber tasotonde calisan arkadaslar 20 binlira aldilar bize neden farkli uatiyor thy kendisi yatirmadigi belli doco kesinti yapip cebe indiriyor bu adaletli degil ahmet bey aciklamasinda herkesin 30 binlira alacavini soyledi simdi neden farkili . Hıç vermeyin daha iyi insanlari kandırmayın bari .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yok öyle bişey ~ 2 gün önce
1 ayını dolduran herkes alacak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yakamoz ~ 2 gün önce
Docco calisanyim burda ahmet bolat bey herkez alacak diyor gun ay yil soylenmiyor herkez alsin diyor ama docco nun basindakiler uc bes kurusu cebine atacaklar belli oldu bugun doco da sefler kagit gelmis 240 gun altinda olan para alamayacak mis hayirli isler orhanli docco insallah thy bu yazdigimi görür

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bravo! ~ 2 gün önce
Gorulmemis prim oldu gercektende,gorebilene askolsun.vaad veripte,bir bilgilendirme mailini mesajını cok gormek ,nasıl bir hissiyat acaba?millet paranoyak oldu,herkes birbirine soruyor.kimse birsey bilmiyor..ay sonu dediler eyv. Ama bir bilgilendirme bu kadar zor olmamali,su gun bu gun diye. Neyse gerçekten zehir ettiniz.bravo

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yakamoz ~ 2 gün önce
Tasorende 2 hafta 3 hafta olan 20 bin tele aldi biz 2 aydir doco da calisaniz burda ki basinizdakiler 240 gunu doldurmayana oara verlmicek diyir lar sacma aitketeler paranin usutune yatmanin pesindeler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgss ~ 2 gün önce
Kimse bir şey bilmiyo
Ne alaka ~ 2 gün önce
240 gün ne alaka? Yönetim bu zamana kadar 30 gün sigorta şartı koymuştu verdiği her ücret için. Do&Co kendi payına düşeni alıyordur muhtemelen THY'nin personele verdiği paradan. Airclinik de öyle yaptı galiba. Ayıptır be. 2 ay 5 ay neyse, adamın üç kuruşunda olur mu koskoca bir şirketin gözü.
Kulak ~ 2 gün önce
Kulaktan dolma sözlere kanma herkes hak ettiğini alacak, yapmış olduğun boş bir yorum.
Gezgin ~ 2 gün önce
Herkes yarını bekliyor çok beklersiniz başkan piyasada yok paravda yok Eylül ayı içerisinde dedi Eylül diyenler ay sonu diyenler para yatmazsa ne olacak iş mi bırakacaksınız para para yokk yarın görün bakın
Kalben ~ 2 gün önce
Ben herkesin alacağını duydum çünki Başkan konusmada tüm personellerime dedi ayırt etmedi etseydi orda söylerdi
Öyle bişey yok ~ 2 gün önce
Kardeşim böyle bişey artık olmaz başkan 20 bin kişiye vericez dedi eğer öyle olursa da bisekilde başkana yazin hatta decont gönderin birde parayı THY yatıracak doco degil
Fransız Kalan Oyuncu ~ 1 gün önce
Doco da 2 aylık taşeron işçiler 20 bin TL ALDI. Eğer ki bugün yatacak olan paradan bize verilmezse dava açar 10 katını onlardan alırız öyle bir şey mi var ? Hayırdır cebe indiremez kimse bizim hakkımızı seve seve verecekler. Sonuçta bir imza atmadık ikramiye yatarsa şu tarihe kadar alamazsınız diye. Taşeron e dağıtıldıysa bu para bugün bizede YATACAK.
Genel Yorum ~ 2 gün önce
Yorumlarda malesef çok üzülerek söylüyorum Turkish Ground Services çalışanlarına ağır ithamlar yakışıksız sözler sarf edilmekte . Unutulmamalı ki bugün Milli Havayolu firmamızın en büyük destekçisi ve iş ortağıdır Turkish Ground Services günde yüzlerce uçağın yükünü merkez base de çeken firmadır , yakışıksız yorumlar okudum alt tarafta Havaş çelebi olsunlar gibilerinden Onur Air ve Atlas Global malesef battı Havaş ve çelebi yer hizmetleri mesailerine devam etmekte . Herkes bir eteğindeki taşları döksün ne oluyoruz ? Pandemide hasta annesinin kucağında ağlayan miniğin kahramanıdır Tgs personeli Kışın 6 saat apronda mahsur kalan uçakların kurtarıcısıda aynı , ıga nin ulaşamadığı ucaklara kendi araç ve imkanları dahilinde ulaşan da bu firmanın elemanlarıdır hayatında 3 kere göreceği mesul kaptana saygısını gösteren de bu firmanın elemanıdır , Türk Hava Yollarının bu günlere gelmesindeki en büyük katkı sağlayanı önce Türk Havayolları personeli ve gayreti sonra da bu firmadır arkadaşlar ! Yolcunun ilk ve son gördüğü arkadaşlarımız da bu firmada calismaktalar . Kara saplanmış bir uçağın ön dikmesinde soğuktan elleri yapışan da mesul kaptanına taksi onayını verirken o son göz göze gelmede sağ salim gidip gelmesini temenni eden de bu aynı firmada çalıyor . Ne oluyoruz ? Bir aşağılama bir karalama bir üstten bakma İstanbul Üniversitesi iktisat mezunu da bu firmada çalışıyor , sebepleri ne olursa olsun eğitim alamamış arkadaşlarda bu firmada çalışıyor neyi neye göre kıyaslıyorsunuz ? Lütfen birbirimize biraz daha nazik olalım ve kimin ne aldığını ne kadar hak ettiğini ne fedakarlıklar yaptığını bilmeden yorum yapmayalım .

Yanıtla