"YARDIMCI PİLOT KASTEN UÇAĞI DÜŞÜRMÜŞ OLABİLİR"

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 14:32:58 Ne oldu almanların muhteşem DLR 2 testi.CRM için bel bağlanan almanların durumu 1
    • ögrenci 26 Mart 2015, Perşembe 15:05:43 Ne Mutlu Türküm Diyene ! :) 2
    • HAHA 26 Mart 2015, Perşembe 15:58:28 Haha dlr dan kalanlar hemen üşüşmeye başladı. 5
    • bravo 26 Mart 2015, Perşembe 16:01:53 Şu durumda bile aşırı milliyetçilik yapıp 150 kişinin öldüğü bir olaya dalga geçiyorsunu ya bravo...zaten bu bile psikolojik bir sorun bence... 1
    • UÇAN BALIK OLMA 26 Mart 2015, Perşembe 16:54:24 OLTAYA GELME ,HEMEN ATLAMIŞSINIZ YEME,YORUM BOL YİYEN YİYENE 0
  • iPhone Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 15:50:29 eskiden kokpit kapısı açık uçulurdu bazen nerdeyse tüm uçuş boyunca. iyice psikopat oldu toplum. pilotlar da daha az maaş alırdı, ama daha çok huzur vardı. şimdi para çok, huzur yok, insanlar mutsuz, yalnız. 1
    • HaklisiniZ 26 Mart 2015, Perşembe 16:18:31 1998'de Tunus'a tura gittik. Tunus havayolları, A310. Biz buss.class'da idik. Bir ara yerimden kalktım telsiz sesleri gelen kokpite bakmak istedim. Kapı açıktı. Kaptan pilot yaşlıca tonton bir amca idi ve keyifle piposunu içiyordu. Hoş bir görüntüydü. O anı fotoğraflamadıma hep pişmanımdır. 0
  • Tüm yorumlar

  • Oduncuya 27 Mart 2015, Cuma 21:32:46 Sivil havacılıkta odunu verirsen sonuç böyle olur.Odun yerine Crm var,Insanların şahsiyetine zarar verilirse bir toplumda işte böyle gizli arızalar çıkar. 0
  • kaptanlargidiyor 27 Mart 2015, Cuma 10:00:23 Airbus firması başkanının yaptığı açıklamaya göre şu an halihazırda 2 insansız a320 tipi uçak hazırda fakat birtakım testler nedeniyle uçuşa surulmuyor. Dolayısı ile garson olarak nitelendirdiginiz insana dokunan bin kahirlarini çeken sen inkapasite olduğunda sana maskeyi takacak olan yolcu emniyeti ve güvenliğini sağlayan garsona alternatif yok ama sana var. Ömrünüz tükeniyor o zaman belki sende birikiminle cafe açarsın sen de patron garson olursun. 0
  • iPhone Uygulaması 27 Mart 2015, Cuma 00:50:46 Geçmiş olsun sally :D bittin sen 0
  • Cologne 26 Mart 2015, Perşembe 23:10:45 Burada Kaptanlarin FO'lari nasil azarladigini sürekli okuyorum. Siz FO'lari kibiriniz'le psikolojik baski yaparsaniz - herseyi daha iyi biliyorum; sen bir hicsin - muamele yaparsiniz, bu pilot sizi kokpit'te nasil ve ne kadar destekleye bilir? Sizin yaniniza ikinci pilot vermisler size yardimci olsun, sizi desteklesin diye. Onlar da egitim görmüs pilot lisansi olan meslektaslariniz. Bence biribirinize saygili olursaniz beraber calismak/ucmak hepimiz icin (yolculari kast ediyorum) daha emniyetli olmaz'mi? Insaniz hata yapabiliriz, kaptan da hata yapabilir; yaninizda oturan azarlanacagim diye yanlisi görüp susarsa hepimiz kaybederiz. Degilmi? Elbette son söz kaptanlarin dir, ama insanca muamele görmeye de FO'un hakki dir. Bu bir kültür meselesi. Herkeze hayirli geceler. 0
  • rambo 26 Mart 2015, Perşembe 23:01:44 Yanlış anlaşılmasın ben kesinlikle olay intihar değildir demiyorum. Yalnızca bana inandırıcı gelmediğini yazdım. Zira kısa bir uçuşta pilot niye kokpiti terketsin. Ayrıca daha önce pilot emergency ilan etti dediler sonra tekzip ettiler bu durumu. Bence 2 pilotda kokpitteydi. Peki bu intihar hikayesini niye kurguladılar? Zira A320 lere karşı muazzam bir güvensizlik oluştu kabin ekiplerinde ve yolcularda. Pilotlar A320 ile uçmayı redettiler. Bunun önüne geçmek istediler. Yazık ki airbusteki uçuş kontrol yazılım sıkıntısının devam ettiğini düşünüyorum. 0
  • Birisi 26 Mart 2015, Perşembe 22:27:47 Rambo nun fikrine ben de katılıyorum ..açıklama hiç inandırıcı gelmedi zira benzer durum Brezilya Fransa uçuşu esnasında okyanusa düşen aırbus da yasanmisdi ... Teknik bir sıkıntı var gibi .. 0
  • Rambo 26 Mart 2015, Perşembe 21:43:16 Aydınlanmakta direnenler, cahil kalmak isteyen okuyucular bu siteyi niye okur niye yorum yazar anlabilmek zor. Yaptıkları tek şey "Allah rahmet eylesin" veya "Çok iyi bir yazı olmuş .. bey yazılarınızdan yararlandım ". Gerçekten değişik fikir ortaya koyanlar ya ölenlere saygısızlık olarak algılanır ya da yazara hakaret etmiş olur veya ahmak olur. Bilim şüphecilik ve deney üerine kurulmuştur. Kaza kırım ders çıkartmak için araştırılır. Bazılarında bırakalım devletler ve sermaye araştırsın bize sonucu bildirsin havası olabilir. Diğer bir kesim ise yalnız rahmetle yetinmiyor, olabidiğince bilgi sahibi olup fikir üretiyorlar. Fark bu işte burda. 0
  • 777 26 Mart 2015, Perşembe 21:36:34 ne ara dinlediler cvr yi arkadaş ya 0
  • Eee Nasilmis, 26 Mart 2015, Perşembe 20:27:14 Ahmak yorumcularin yok Boeing iyi, yok Airbus kotu, yok ucak yasliydi, yok teknik ariza vardi gibi asli olmayan bos yorumlarini okumaktan gina gelmisti. Sanki butun havacilik uzmanlari toplanmis vaaz veriyordu. Gordunuz mu adam intahar etmis. Simdi herkes yavasca basi onunde dagilsin lutfen. 1
    • sayın cahil 26 Mart 2015, Perşembe 23:42:00 olasılık 1: pilot herkesi öldürmüştür olasılık 2: auto-pilot herkesi pilotlara rağmen öldürmüştür. 2. olasılığın açıklanma şansı var mı? Airbus batar. on milyarlarca euro luk anlaşmalar çöpe siparişler çöpe. Airbus kullanan firmalar sarsılır. on milyarlarca euro ne demek biliyor musun? birkaç savaş çıkartmaya değer bir para... ekonomik ve siyasal olarak uçağı deli pilot düşürdü demekten başka seçenekleri yok... bu yüzden politik konularda sıfır bilgi ve derin bir yabancı hayranlığı ile fransız-alman(airbus) açıklamalarına derinden itibar edip bakın gördünüz mü diye saçmalamayınız... 0
  • Rambo 26 Mart 2015, Perşembe 20:14:24 Kazanın nedeni ıntihar değil, zira 8 dakikalık bir alçalma var. İntihar vakalarında bugüne kadar daha dikey bir çakılma söz konusu. Soma ve Katmandu nun gerçek nedeni bulundu mu? Böylesı olayların gerçek nedenleri hiç bir zaman kamuoyuyla paylaşmaz, sermaye(Airbus ve Lufthansa). Görünen o ki airbuslerde software den kaynaklanan bir yavaş alçalma dolayısıyla kaza kırım sorunu var. Bu sorun ilk Airbuslerden bu yana var. Hala tam olarak çözemediler. Bilindği gibi Airbuslerde pilot(genelde) uçağı bılgisayar vasıtasıyla uçuruyor. Halbu kı 777 lerde aynı sistem(fly by wire) kullanıldığı halde uçağı uçuran pilot ve pilot istese uçağa bir kaç takla attırır, uçağa zarar verecek manevra yaptırablir. Ancak bu airbuslerde olmaz, yazılım uçağı pilot hatasından koruma adına pilotun her dediği yapmıyor(bu yazılımı pilot devre dışı bırakılabilir). Sorunda tam da burada aramak lazım. Kaza intihar değil Airbusun uçuş kontrol software hatası olarak duşünüyorum. 0
    • intihar 26 Mart 2015, Perşembe 22:12:58 icerdeki fo niye acmiyor o zaman kapiyi? yazilim hata veriyor, bu arada fo kapiyi kilitleyip disaridan mudaheleyi devre disi birakiyor ve bayiliyor oyle mi? 0
    • rambo 26 Mart 2015, Perşembe 23:09:17 Bence 2 pilot ta kokpitdeydi. Sen BEA ve Lufthansanın sana verdiği bilgiyle bu soruyu soruyorsun. Yorumu iyi okursan intihar yok diyorum. Yani pilotlarda bir sıkıntı yok diyorum. Bu benim algım, yanlı, olabilir tabii. Ancak Fransız savcısının ve BEA nin basına sızdırmaları tam bir desinfarmasyon, bana göre. 0
  • Cologne 26 Mart 2015, Perşembe 19:05:03 Hayretler icindeyim. Bu sabah kimin aklina gelirdi ki FO kasten ucagi dag'a caksin. Pilotlarin DLR testi gecen % 3 riskli mis; yani tam ayiklayamiyorlarmis. Bazi hava sirketleri (Norvegian ve Canada hava sirketleri) bugün den ihtibaren Cockpit'te devamli iki kisi olma uygulamasi getiriyorlarmis, bu üzücü olaydan sonra. Bakalim bizim hava sirketleri nasil tepki gösterecek. 0
  • Doğru 26 Mart 2015, Perşembe 18:50:07 Hakikatten adam Müslüman olsaydı olayı abartıp dinci işit mişit diye ortalığı ayağa kaldırırlardı olayı islama bağlarlardı, bu hırıstiyanlarıda incelemek lazım.. 0
  • 330 pilot 26 Mart 2015, Perşembe 18:17:40 Sen brifingde fo yu boz laf sok bak neler olmus 3
    • Dayak 26 Mart 2015, Perşembe 19:01:47 Odun havaciligin egitim aracidir, odunu eksik olanin ucusu kotu olur. Bizim hocalarla ucsaydi olumun kurtulus olmayacagini bilirdi, derdi bunlar beni obur taraftada bulur odunlar. 3
    • zavallılar 26 Mart 2015, Perşembe 20:26:13 ne diyorsun kardeşim! her fırça yiyen uçağı çakacaksa sizin gibilerle işimiz var! Sizin gibi psikolojisi bozuk adamlar yüzünden bunlar oluyor.Odun size az gelmiş anlaşılan! 1
    • Dayakçıya 27 Mart 2015, Cuma 16:08:04 Sen odunu yiye yiye odun manyağı olmuşsun anlaşılan. O odunu alırlar ne yaparlar sen daha iyi bilirsin 0
  • Relagion 26 Mart 2015, Perşembe 18:00:06 Rubin, pilotun dini ya da etnik kökenleri hakkında ayrıntı vermeyi redderek, "Üzerinde durmamız gereken noktanın bu olduğuna inanmıyorum" dedi. Eğer müslüman olsa hemen dini ön plana çıkartırlardı!!! 1
  • DLR 26 Mart 2015, Perşembe 17:39:03 Haberi okudumda soruyorum DLR testi bunlarda da yokmu!!?? Sanırım o kadar gencimizi eleyen bu test herşeyi garanti etmiyormuş.. İster DLR 1 ister DLR 2.. Ölenler rahmet yakınlarına Allahtan sabırlar olsun. 0
  • Alm- Fra 26 Mart 2015, Perşembe 17:22:00 Şu durumda Fransızlar Airbus ı kollamak için olayı pilota yıkmaya çalışıyor Almanlar açıklamaları "şok edici" buluyor. DFDR ı ne alakaysa ilk olarak Amerikan askeri casusluk ajansının personeli inceliyor. Ödenecek tazminat adam başı 2 milyon € ortalamadan 300 milyon € artı uçağın parası toplam 400 milyon € gibi bir para . Konu para olunca bunlar da babasını bile tanımaz avrupa birliği filan esamesi okunmaz . Bu savaş Airbus ve Lufthansa nın sigorta şirketi arasında geçecektır. 25 yaşındaki uçakta bakımı yapılsa da her türlü olay mümkündür DFDR dan uçağa FCU dan veya manuel side stick ten verilen kumandanın her saniye çıkarılması mümkündür . Uçağın bu şekilde çakılması için pilotun FAC ları , ADR ları felan kapatıp protectionları devre dışı bırakması gerekir bunlar DFDR da vardır ama fransızlar her türlü maymunluğu yapacaktır her zamanki gibi 0
  • Emergency Code 26 Mart 2015, Perşembe 17:11:24 Istedigin kadar emergency kodunu/sifresini girebilirsin, icerdeki insan kapi switch'ini "deny" yaptigi anda o kapiyi acma sansin yok. Tek sansin var, o kursun gecirmez kapiyi kirmak, ona da rambo olsan sökmez. 0
  • Android Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 16:53:42 TK ya 40 yaşını geçtik diye almayanlar, biraz daha düşünmenize sebep olacak bir durum, ayrıca bu iş, yani line pilotluğu 35-65 yaşları için uygun bir meslek, birçok açıdan, bu olay sadece biri. 0
  • Kapıcı/Odacı 26 Mart 2015, Perşembe 16:47:56 Şimdi bi daha böyle olaylar olmasın, içerdeki pilot kapıyı kilitleyemesin diye uçaklara kokpit kapısından sorumlu bir kapıcı/odacı kadrosu açılır. 10 Bin maaş, pass biletler + jakarta nights falan, pozisyonu kapan yaşadı. 2
    • osman. 26 Mart 2015, Perşembe 17:05:45 mal mal yorum yapmanın alemi yok.2 kaptana ayrı ayrı şifre verirsin olur biter.puk kodu gibi mesela. 10
    • Osman'a 26 Mart 2015, Perşembe 17:19:42 O dediğin de olmaz malak osman. 0
  • fo 26 Mart 2015, Perşembe 16:45:49 hta a gırseydı bunları yapmazdı:))) 0
  • iPhone Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 16:42:13 Çok rahatsız edici bir durum.Detaylı şekilde sebebin açıklanması gerekir. İnsanlar,şüpheyle seyahat Eder duruma getirmesinler. Pilotaj mı? Teknik mi? İdari mi? 0
  • iPhone Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 16:40:51 THY deki ikinci pilotların parelelci olup olmadıklarının acilen incelenmesi gerekiyor..Adam cennete gitmek için uçağı çakar mı çakar kardeşim...Heriflere o kadar fazla yüz verdiler ki, kimse kaptanı falan takmıyor... 1
  • inandik 26 Mart 2015, Perşembe 16:36:39 Bizde inandık :-)desenize bizim bakım yaptığımız uçak da cockpit cam çatladı yada gaz sızıntısı oldu kabin basıncı düştü hipoksi den kaptanlar baygın oldu buna çocuk bile inanmaz emergency code ile kabin amiri bile içeri girer .... yalan dolan işler 2
  • Pisikolojisi bozuk 26 Mart 2015, Perşembe 16:28:21 Bu fo bizim 37 filosunda ucsaydi cok daha erken kafayi yerdi. Sagolsun bazi kaptanlarimiz sayesinde ne ucusdan nede hayattan tat aliyoruz. Tk'ya duyurulur buradan. 0
    • Aman ha ! 27 Mart 2015, Cuma 00:13:08 Buradan kendi şirketinin cockpit sırlarını paylaşacağına adam gibi arkasında dur kendi haklarının inince yazarsın safety report olur biter.Uçuşta hata yapmıyorsan Manuelleri prosedürleri ezbere biliyorsan kimse sana hayatı dar edemez.Hayattan tat almıyorsan istifa et o zaman geç Lufthansa ortaklığına kimse dar etmesin hayatı sana ama o da olmaz değil mi? 1
  • pullar 26 Mart 2015, Perşembe 16:21:50 Lufthansa'nin pullari dokuldu... 0
  • yoklama 26 Mart 2015, Perşembe 16:08:05 Yolcu sayısı eksik 0
  • PU dan K/A ya cevap 26 Mart 2015, Perşembe 16:01:37 Güzel meslektaşım öncelikle olayı ve yayınlanan yazıları güzelce bir okumanı tavsiye ederim . uçak 52. dakikasında decent e geçiyor ve o dakikadan sonra 8 dakika içinde ne yazık ki çakılıyor. Bu bir. İkinci olarak gerçekten merak ediyorum ne tarz filmlerde kitaplar okuyorsun? Adam eğer (iddialara göre, henüz bir kesinlik yok) uçağı bilerek çarpacak durumdaysa neden yer değiştirmek için uğraşsın. Ayrıca gerçekten bak çok merak ettim kaç senedir uçuyorsun. Ona göre limiti şirketinin yükselmesi gerek yeterli gibi gelmedi kurduğun cümlelerden. Biraz mantık tamam mı canm? Hadi iyi uçuşlar sayın "amirim" . PU olman dileğiyle... 0
  • İlginç 26 Mart 2015, Perşembe 15:55:06 Umarım Lufthansa ve airbus(fransızlar) kendini kurtarmak için böyle bir iğrenç oyun oynamıyordur.. Ses kayıtlarını açıklasınlar bakalım kamuoyuna 0
  • Düşük ihtimal 26 Mart 2015, Perşembe 15:49:04 Resimden pek intahar edecek birine benzemiyor. 30 yıl Almanlarla çalıştım. Piikopatları tiplerinden belli olur. Bu temiz çocuğa benziyor. Diğer arkadaşlar haklı. Kendi teknolojik hatalarını örtmek için iyi kılıf bulmuşlar: Asla cevap verip kendini savunamayacak pilotlar. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 15:48:01 Hic bir cpt 8 dk wc cikmaz ne komik yorumlar--- ergenler ergen ondan dir daha23 yasindalar eli cek cek tutmuyanlar eli titriyenler--- ben guveniyorum yinede 0
  • İsim / Rumuz 26 Mart 2015, Perşembe 15:45:47 DLR ın sonu gelmiştir. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 15:45:08 28 yasinda bir co-pilot ben artik genc co-pilot lardan korkmaya basladim thy de dolu 23yasinda adam var daha ergenler allah bizi korusun!!!! 7
    • Yavuz 29 Mart 2015, Pazar 18:33:40 thy ne yapmaya çalışıyor, ne ilan açsa çömezi ergeni toplayıp duruyorlar? lütfen kimse eğitimden yeterlikten bahsetmesin, o konuyu şirketin zaten riske atmayacağını umuyoruz. ama ne kabin ne kokpit hiç güven hissettirmiyor, siz dinamik profil derken biz huzursuz oluyoruz. 0
  • İşimiz zor 26 Mart 2015, Perşembe 15:39:41 Biz ne yapıcaz peki. İndiğini zannedip siste görmeden, intahar gibi piste dalan astronot dolu uçakların önünde yer alan kapıları kitli o yarım mağaracıklar. (Bari tuttursalar. Bi teker dışarda, burun sürtük, tabi ki g..leri havada. Bkz. Everestin oralarda bir yer.) 2
  • iPhone Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 15:33:19 Acaba ağırlıklı olarak fransa ve avrupa üretimi olan airbus ın hatalarını gizlemek adına bu tip bir açıklama yapılmış olabilirmi ? 1
  • Android Uygulaması 26 Mart 2015, Perşembe 15:31:38 Arff tazminat ve pass bilet istiyor..hakkimizi vermezseniz boyle duser iste ucaklar..bugun ora yatin bura 14
    • Savcılık 26 Mart 2015, Perşembe 16:06:03 Bu adamın tespit edilip derhal işten atılması lazım. Umulur ki sen ve ailen, çocukların da içinde olursun. 1
  • Yurt 26 Mart 2015, Perşembe 15:25:59 Gercekten bazi yazanlarda utaniyorum....rezil milletsiniz ya... burda 150 kisi ölmüs halen yok DLR 2 testi bahsediyorsunuz... bukadar mi yükresizsiniz???? THY adam olsun kendi sistemini yaratsin o halde, ne hemen köpek gibi kosuyor o halde??? rezil milletsiniz, sorun bakalim neden hic bir zaman Türkiye gelismez, isde sizin gibi milleten !!!!! 5
    • tohum 26 Mart 2015, Perşembe 15:45:44 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • doğru 26 Mart 2015, Perşembe 16:05:01 doğru söze ne denir... 0
  • dogru degil 26 Mart 2015, Perşembe 15:17:47 Lufthansayi kurtarmak için uydurulan yalanlar bunlar, zaten grevler nedeniyle batmisti simdi daha da zor durumda, beter olsunlar 3
    • Aviator 26 Mart 2015, Perşembe 15:37:39 haklisin ama beter olurlarsa bu sefer thy lufthansa pilotu ile dolar. binlerce saati olan binlerce pilot bosta kalmaz o da var. olan yine Turk pilotlara olur. 1
    • Pilot 26 Mart 2015, Perşembe 15:50:53 Gelsin Lufthansa Pilotları THY'ye de hem yolcular hemde bizim bazı pilotçuklar mesleki profesyonellik neymiş görsünler. 7
    • pilot 26 Mart 2015, Perşembe 16:48:19 Amma çok pilotçuk varmış, eksileyen eksileyene :) kendine güvenen pilotlar alınmıyor, eksileyenler pilotçuklar :) 0
  • Dutluk 26 Mart 2015, Perşembe 15:13:09 Şimdi buralar hep entry dolar :) 0
  • Kod 26 Mart 2015, Perşembe 15:11:55 A320 de emergency code la kokpit kapısı açılır 30sn mi ne süresi var dışardan bu kodu denemişmi acep Bir de uçak üreten şirketler ticari kaygılar sebebiyle böyle durumlarda suçu bir an önce pilotlara ittirmeye çalışırlar Keza sigorta şirketleriyle beraber çalışırlar ve artık onlar için Ölen ölmüştür o kadar tazminatı ödemenin bi anlamı yoktur Bu kan emen vampirler için , ne malum uçakta sorun olmadığı ?? neden kamuoyuna açık şekilde kontrol edlimiyor DFDR ve CVR ?? 1
  • Airporthaber 26 Mart 2015, Perşembe 15:08:49 Sizden rica ediyorum lütfen THY yetkililerine sorun bu almanların biz türk pilotlarını maymun ettikleri sistemi kullanmaya devam edecekler mi? Bu adamlara dünya para ödüyorsunuz, bizi maymun ediyorsunuz, daha ne kadar sürecek bu büyük engel? Allah aşkına THY lufthansa ile ortaklık kuruyor şart koşun benim psikologlarım sizin pilotlarınızı testlere tabii tutacak size ne diyecekler. Lütfen ama lütfen şu rezilliğe bir son verin. 0
  • ne alaka 26 Mart 2015, Perşembe 15:05:53 DLR testi ile ne alaka simdi? En yapilacak yorum suraya. Lufthansa Munih-Ankara seferinde yaklasik 19:00 seferinde yolcuydum. A321 ucagi nerden baksan 90-100 kisi vardi. Tek tek oturuyorduk 3 kisilik koltuklarda yemekler yendi isiklar kapatildi. Ben uyumayi sevmem ucakta, islerime bakiyordum. Birden Kaptan pilot belirdi ufukta. Yanina bir hostesi almis arkaya dogru gidiyorlar. Allah dedim birsey oldu. Arkalarindan baktim mutfaga gittiler. Hemen kalktim tuvalet bahanesiyle arkalarindan gittim. Birde ne goreyim adam sohbete dalmis, kah kah kih kih, gülüsüyor hosteslerle. Bende kaptana dogru baktim, o da bana ters ters bakti. Lufthansa ya sikayet edecektim ama vazgectim cunku grevlerden dolayi acayip bir otorite boslugu var zaten. Ben be sektorde bu isi yapan biri olarak siddetle kiniyorum. Kaldiki bu olayda böyle bir sorumsuzluk varsa, konuyu yasamis biri olarak artik Lufthansa benim icin bitmistir. Ben hic THY pilotlarinin boyle sacmaladigini gormedim. 6
    • Başka 26 Mart 2015, Perşembe 15:57:17 Belden üstleri çıplak, elleri dei eldiven 40-50 kişilik bir grupta var mıydı? 0
  • soru ? 26 Mart 2015, Perşembe 15:02:40 Diğer kara kutu ne demek ya , bilgisi olan varmı acaba? Voice recorder ve DFDR dışında A320 de başka kara kutularda mı var ? Bilen var mı ? 0
  • Şizofren 26 Mart 2015, Perşembe 14:56:41 Arkadaşlar geçtiğimiz sene bir THY kaptanı atrium'da silahla birilerini rehin alıp beni yabancı ajanlar takip ediyor demişti, bu yardımcı pilotun delirip uçağı çakmadığı ne malum? Bu arada o atrium'da ki kaptandan haber var mı? 0
  • DLR 26 Mart 2015, Perşembe 14:53:28 Demekki neymis maymun testiyle olmuyomus bu isler 1
    • AYNEN 26 Mart 2015, Perşembe 17:34:57 Bakarsan Lufthansa vs şirketlerde de oluyor bu testler. Netice ne peki? 0
  • Tesadüf 26 Mart 2015, Perşembe 14:53:00 Yardımcı Kaptanın uçağı bilerek dağa çarptığı iddia ediliyor marsilya savcısı tarafından,zaten ya böyle bir şey olması lazım yada Kaptanın bilinçini kaybetmiş olması lazım,ama kara kutudan gelen seslere göre içerde ki kaptanın kendinde olduğu ve uçağı bilerek çarptığı anlaşılıyor,Son günlerin dikkat çeken bir filmi var bir ispanyol filmi Relatos Salvajes(Wild Tales) diye ,bu filmde ayrı ayrı 6 hikaye var,hikayenin ilki tamda bu olayın birebir benzeri izleyin hak vereceksiniz,Hikayede Kabin amiri bütün uçağa ona kötü davranan aldatan ve sevmeyen İnsanları dolduruyor,uçak havalanıyor K.Amiri kokpite iki tane kahve götürüyor ve kapıyı kilitliyor,bir süre sonra kokpitten hiç ses çıkmıyor ve uçak hızla alçalmaya başlıyor,ve burun üstü yere çakılıyor... 0
  • K/A 26 Mart 2015, Perşembe 14:51:40 O kadar senedir ucuyorumhic bir kaptanin ilk 8dk icinde kokpitten ciktigini gormedim. Ciktiysa tuvalete cikmistir. Ucustan once ne yedigine kadar arastirilsin kimin erken tuvalete cikabilecegi bir ip uci erebilir. Atiyorum F/o tuvalete cikti kaptan onun adini kullanarak ucagi dusurmek istedi ve onun koltuguna gecip kontrolu ordan devraldi yada tam tersi. Olamaz mi ! 4
    • kaka 26 Mart 2015, Perşembe 15:10:41 sanal kabin amirleri türedi 1
    • ???? 26 Mart 2015, Perşembe 15:20:03 ilk 8 dakika ne alaka.... 0
    • Töbe 26 Mart 2015, Perşembe 15:30:41 Uçağı düşürmek için onun koltuğuna oturması gerektiğini mi düşünüyorsun? Uçak atomlarına ayrılmış en büyük insan bedeni el çantası kadarmış, sen ne uçuş öncesi ye eğinden bahsediyorsun. Sen şu ingilizce bilmeyen şans eseri kabin amiri olmuşlardansın değil mi? Olamaz mı demiş birde töbeeee 0
    • km-ultraviyole 29 Mart 2015, Pazar 18:37:34 hamfendi çok film izlemişse demek ki. sizi kim amir yaptı? 3aylık oldum eskidim hala amir olamadım da ben:( bundan daha güzel senaryolar da yazabilirim halbükü. neyse.. 0
  • woineer 26 Mart 2015, Perşembe 14:49:40 Uçağı üreteceksin. Hava sahası ve teknik bakım kontrollerini süper yapıyorum diyeceksin. Ondan sonra da kaza senin sınırların içerisinde gerçekleşecek. Sanırım AB ülkeleri için en uygun bahane pilot. Geçmişte örnekleri olmasa tamam diyeceğim ama... 0
  • İsim / Rumuz 26 Mart 2015, Perşembe 14:49:12 DLR kurumu uyguladığı testlerin ve mülakatın %97 civarında güvenilirliği olduğunu savunur. Diğer bir deyişle, test ve mülakat olmadan daha fazla sorunlu adam girebilecekken, DLR sayesinde en fazla %3 sorunlu kişi çıkabilir. Eğer uygulandıysa ve ithamlar doğruysa burada maalesef o %3'ün içine giren birisi çıkmış. Sorunlu olabilecek kişi sayısının azaltılmasına bakmayıp bağcıyı dövmeye çalışmak misali sistemi tümden kötülemeye çalışmak dikkatsizliktir. Ölenlere rahmet, geride kalanlara sabır! 2
  • kamyoncu 26 Mart 2015, Perşembe 14:47:10 Şu anda aynı eylemi gerçekleştirebilecek kaç tane yabancı pilot var THY'de , üstelik bunların hiç birisine THY pilot alımlarında HTA testi yapmadılar..durum çok ciddi..THY işe aldığı yabancı pilotların öz geçmişine ne kadar vakıf ? Yabancı pilotların psikolojik durumlarını inceleyebilecek HTA ekibi mi var THY'nin ? Yunanı var , İngilizi var,Almanı var,İranlısı var, kimi hindu kimi yamyam kimi bilmem ne bela.. HTA =eşittir her başvurudan elde edilen ve yandaşa giden 300 TL para. 1
    • Irkçı 26 Mart 2015, Perşembe 18:00:59 Siz ırkçı mısınız? Ne biçim insanlar var aramızda! Utanıyorum sizinle meslekdaş olarak anılmaktan. 1
  • dlr 2 26 Mart 2015, Perşembe 14:47:01 ilk önce herkesin başı sağolsun ama DLR-2 den kaldım hta'dan geçtim ancak kurulda dlr-2 de kaldıgımı duyunca bana ayrı baktılar. DLR-2'den gecmek demek psikolojimizin iyi oldugunu gostermıyormus!!!!! 0
  • Dlr2 testi diyene 26 Mart 2015, Perşembe 14:46:31 Noldu la gecemedinmi dlr2 den :))) 4
    • Aslan Parcasi 26 Mart 2015, Perşembe 18:24:35 Sen gectin galiba fistik, senin gibi gencleri biz TAV otoparkinda gormek isteriz. 0