YABANCI PİLOTLAR TÜRK KÜLTÜRÜNE HAYRAN

    Çok beğenilenler

  • ÜLKÜ 03 Şubat 2014, Pazartesi 14:29:11 Rezaletin daniskası. Kendi şirketimiz Halkını sömürür, Devlet yüksek vergi alır, rektörü sömürür gider Afrika'ya pilotaj okulu açar bunu başarı sanar, sivil havacılığı sömürür. Mafyası bile yabancıdan hara almaz yine kendi vatandaşını öncelikle sömürür. Bu kadar tezattın aynı yerde olması ihtimal altı iken. Birde bu insanlar halen içimizde her alanda seçilmiş insanlar veya uzantıları. Artık milliyetperver insanlara ihtiyacımız var. Atatürk olmasaydı da olurduk diyenler, buyurun bir tane etkili ve dürüst yöneticimiz bile yok. Derin devlet Türkçü diyen romantik milliyetçi arkadaşlar o devlet 'devrik devlet' olmuş. Artık başkasından beklemeyin. Dürüst ve şerefli her vatandaşın etkin görevlere gelmesi bir vatan borcudur. 'Önce Ülkem, ülküm sonra ben' 3
  • Mert ol 03 Şubat 2014, Pazartesi 21:34:16 Mert Bey'e Sol koltuğa oturanda önce biraz ülkesinin ona bahşettiği. Evet bahşettiği o imkanlara minnet duymalı ve ülkesindeki vatandaşlarına öncelik tanıyacak hakları savunmalıdır. Örneğin sizin bu düşüncenize başka bir sübjektif yargı sürüp, bu kadar enternasyonalseniz neden Türkiye'de uçuyorsunuz, inandığınız kadar haklıysanız yurtdışında çalışın, ve kendinize önce kendinizi ispat edin. Lakin bunun mümkün olmadığının farkındasınız. Ek olarak havayolu şirketleri stratejik önceme sahiplerdir. Sınırları emanet etmek ise 'kara hakimiyeti' teoreminin kabul edilirliği tartışılmaya başladığı günden bu yana değişmektedir. Ek olarak 'milli düşünmek' sadece sınır savunması ile değil sınırlarının içindeki düşüncelerle ilgilidir. Yine örnek olarak, İstanbul'un surlarının sağlamlığına karşın fetih öncesinde içerden fetih edildiği bilinmektedir. Şimdi size soruyorum, siz kaleyi içten fetih etmek isteyen kişilerden misiniz? Değilseniz ülkenize ve milletinize minnet duyun ve önce onun için çalışın. 0
  • Tüm yorumlar

  • İŞSİZPİLOT 11 Şubat 2014, Salı 02:33:33 İnsallah hayırlısıyle sizlerde seçilirsiniz sizinde çalışmalarınızı göruruz .THY ve diğer şirketler eskıden pilotların evlerıne kadar gıderlerdı.yabancı hayranlığı ozaman yoktu vatan evladı önceliği vardı.ama şimdi şirket kapılarında dolaşan bızlerı adeta aşağılar tarzda muameleler ve saçma sapan sınav evrak bahanelerıyle saf dışı ederek yapancı pilotlara ne hayranlıkla sandalyesını verecek çayı elıyle ıkram edecek durumda olmaları ıçler acısı..sorunlarımızı talpa ya ılettığımızde bızım yapacak birşeyımız yok demelerı yetıyorda artıyor bıle eskılerı gıtsın elbette yabancıları yuzde 10 olması bıle bızım işsiz kalmamıza yetıyor.FAA .ICAO SHGM kuralalrına hıç rıayet edılmıyor.gereksız ve haksız adaletsız ve zorlayıcı belgeler istemekteler.zaten işsizim ben 225 dolarda sınav parası veremıyorum.shgm ye verdım zar zor.işsizlikten lisansımı geçerliği için okullar dünya kadar para alıyor parayı veren ıyı pilot olayı oldu artık.bunlara çözum bulun türk pilotlara sahıp çıkın. lütfen saygılar. 1
  • İşi Bilen 06 Şubat 2014, Perşembe 14:17:36 Sallamacı/Öfkeli arkadaşa; Pilotları küçümsemenden belli ne kadar isteyip de olamadığın! Ben şu anda senin işini gözü kapalı senden çok daha iyi yaparım, ama sen benimkini yapamazsın; bu kadar basit. Ancak hırsını kalitesiz yabancı pilotları doldurarak piyasayı ucuzlatma yoluna giderek çalıştığın birimin üstlerine kendini iyi göstermeye çalışarak alabilirsin. Ancak şunu unutma ki olacak ilk olayda yaptığın usulsüz ve kontrolsüz alımların hesabını fazlası ile vereceksin. 0
    • Bildiğini sanan 06 Şubat 2014, Perşembe 20:27:50 Hodri meydan :) 2
  • iPhone Uygulaması 04 Şubat 2014, Salı 22:31:31 Yabancılar tabii ki ülkemizi beğenecektir. Ülkemiz onlar için çok ucuz , Avrupa'dan hiç farkı yok v.s biz herhangibir Avrupa ülkesine gitsek hangi airline da uçururlar???? Bunları çok baş tacı yapıyoruz ama , birçoğu başka bir ülkede dikiş tutturmaz.kimse işe işe almaz. Her neyse benim en çok onuruma dokunan, bizim şirketlerimiz de uçuyorlar , ama hiçbir şekilde kontrol edemiyoruz. Biz EASA ÜYESI DEĞILIZ ve lisanslarımız onları kontrol etmeğe yetmiyor. Illa yabancı bir exeminer tarafından kontrol a alınabiliyorlar. Kapitülasyonlar ! Gibi!!! Onları öveceğimize bunları çözmeğeçalışalım . Bizde çalışmak istiyorlarsa! Türk lisansı nı alıp öyle uçabilirler. 2
    • Kim kime 05 Şubat 2014, Çarşamba 12:29:28 Anlaşılan o ki biz Avrupa birliğine değil, avrupa birliği bize girmiş. Pilot olarak Almanya'dan vize almaya çalışın bakalım neler oluyor. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Şubat 2014, Salı 14:50:17 Sendemi Airport haber.ne diyim bugünde sapıtma gününmüş... 0
  • Android Uygulaması 04 Şubat 2014, Salı 14:35:08 Bu kadar işsiz Türk pilotu varken yabancıları bağrına basan ve Türk düşmanlığı yapan Türk hava yollarının ve torpil yumağı halina gelen yonetimin başına kötü şeyler gelecek. Şimdiden söylüyorum. 0
  • :) 04 Şubat 2014, Salı 13:30:58 Karacı denizci sivil pilot çocuğu kavgasına son verdi yabancı pilotlar:) 2
    • Böl parçala yönet 05 Şubat 2014, Çarşamba 12:26:03 Yorumsuz 0
  • iPhone Uygulaması 04 Şubat 2014, Salı 13:01:44 Bu kafayla daa cokk yabanci pilotlar icinn konusuruzz :(( 2
  • iPhone Uygulaması 04 Şubat 2014, Salı 12:54:08 YUZYILLARDIR "şiş kebap, törkiş lokum çok güzel" ayaklarıyla yabancılara haksızca verilen hakların ve menfaatlerin haddi hesabı olmadığını bilmiyormusunuz? Kabahatli alan değildir. VERENLERDİR. 0
  • UTANIN 04 Şubat 2014, Salı 12:25:53 UTANIN BE SABAHDAN AKSAMA KADAR ASGARI UCRETLE CALISAN TURK INSANIN VERGI PARALARINI YUNANLILARA YEDIRIONUZ.ZATEN DUNYANIIN EN HAYIN INSANIN BIZIM ICIMIZDE DEYILMI???? KANITI BU ISTE.RABBIM BU INSANLARI ISLAH EYLESIN VE TURK MILLETININ ALIN TERIDE BU INSANLARA HARAM OLSUN. 1
    • ??? 05 Şubat 2014, Çarşamba 11:53:04 Yunanlı çalışmıyor yayılıyor da onun maaşını asgari ücretli çalışan mı veriyor?Allah iyiliğinizi versin,kafanız nasıl çalışıyor. 4
  • durmus durmus 04 Şubat 2014, Salı 01:31:42 tabii severler , bu kadar ucuz hayat + bu kadar yüksek maaş başka nerede var acaba, Hele bööle birde memleket varken yabancıları nedense herşeyden muaf tutup kendi insanına zenci muamelesi yapan... Baktılar pabuç pahalı yeni düzenlemeler var.. etrafa gülücükler dağıtıyorlar.. gidin allahaşkına yaaa 1
  • iPhone Uygulaması 04 Şubat 2014, Salı 01:30:55 En azından adamlar sadece uçuşla ilginiyorlar. özellikle asker ve sivil sanılan askerlerin çoçukları gibi kokpiti siyasi propaganda alanı olarak görmüyorlar. CRM derki kokpitte siyaset, din vb gibi konuları konuşmak negatif etki gösterir. Hangi türk kaptan kendi siyasi düşüncesini veya dini anlayışını empoze etmeye çalışmaktan kendini alabiliyor. Arkandan pilot olmuşsun ama adam olamamışsın dedirttikten sonra yabancı olmuşsun ne yazar türk olmuşsun ne yazar. Bugün türklükten bahsedenler geçmişte karacı ve denizci kökenli türk vatandaşlarını aralarına kabul etmeyen ilkel bir kabilecilik anlayışına sahip sorunlu bireylerdir. 67
    • Kabile 04 Şubat 2014, Salı 15:40:39 Kabilecilik anlayışı, ile Milliyet perverlik arasında ciddi anlam farkları var. Herhangi konu ile ilgili konuşurken işin lügatine uygun konuşmak daha uygun olur. Aksi taktirde, Türklük gibi geniş ve bilimsel bir kavramı kabile ile özleştirirsen 'aile mefhumuna' karşı bir bakışa sahip olduğunuzu iddia edilebilir kılarsınız. 0
  • Emirates 04 Şubat 2014, Salı 00:51:21 Altta yazan yorumda 'Asılgerçek' rumuzlu kişiden almaktayım. Emiratesteki çalışan Çifte vatandaşlık lı Türklerin sayısını verilmiş İşte, her şirket yabancı çalıştırıyor diyen cahillere duyurulur. Her hâlükârda yeterince az sayıda.. Araplar dan daha az milliyet bilincine sahip olduğumuza inanamazdım. Rezalet. Emirates te 1i kaptan 7si f/o toplamda 8 Türk vatandaşı çalışmaktadır. 2si arkadaşım olup, arkadaşlarımdan birisi hariç kalanları çifte vatandaştır. 3ü Belçika, 1i Almanya, 2 si ABD ve 1 arkadaşımızda Ürdün ün çifte vatandaşlığı bulunmaktadır. Bilgi pilot arkadaşımdan özellikle istenmiş ve alınmıştır. Saygılarımla. 1
    • Kendi gibi 05 Şubat 2014, Çarşamba 03:44:40 Bilirmiş kişi herkesi... Çifte vatandaş olunca yabancı pilot sayılmıyor muymuş? :) Ya da sadece Türkler mi çalışıyormuş o şirketlerde? Bilumum EASA pilotu Arap tabiyetine mi geçmiş meğerse? Okyanusyalılar, Amerikalılar da Bedevi milliyetinden miymiş? En azından kendi zekanıza hakaret edecek şekilde yazmasaydınız. Sıkıcı olmaya başladı artık Türk olduğumuz için bize hak ettiğimiz değeri vermiyorlar ajitasyonu. Bu meslekte Türk olduğunuz için değil mesleği iyi yapıyorsanız başarılı olursunuz. Hem Türkiye de hem de dünyanın her yerinde. Hiç kimse de biz sivil havacılık gelişsin diye burada çalışıyoruz, vatan aşkından buradayız diye kendini kandırmasın. O kadar vatan millet sakarya edebiyatı yapanlara maaşlarını Mehmetçik vakfına mı bağışlıyorsun yoksa diye soruverirler belki de. 2
  • Işi Bilen 04 Şubat 2014, Salı 00:30:59 "Sallayalım" diye cevap yazan arkadaşa: Şimdi ben de size Air China'da kalp problemimi yakaladılar, kaçtım ülkenizde rahatlıkla işe girdim veya alkol bağımlılığımı yenemiyorum gibi itiraflarda bulunan iki yabancı kaptanın adını yazsam ne yapacaksınız, öyle garip söylemlerle , yok psikolojik,yok analitik vs benim ve çok kişinin bildikleri ve gördükleri gerçekleri çürütemezsiniz. Bunları yerleştiren head-hunter şirketlere vermiş oldukları başvuru formlarındaki bilgiler baz alınmış ve bu kişilerin hiçbirinin daha evvel çalıştığı şirketler veya ilgili sivil havacılık birimleri bizzat aranarak teyid alınmamış ve ya bu birimlerden resmi yazılı teyid alınmadan işe alınmışlardır. Emin olun bu konu doğrudur ve bana öyle geliyor ki( öfkenizden belli) siz de bunu çok iyi biliyorsunuz. Eğer biz Türk kaptanlar sizin söylediğiniz gibi gayri centilmen , otobüs şöförü veya bilgisiz kişiler olsa idik bize. Bahsettikleri bu bilgiler sonucubu arkadaşları çoktan ifşa eder kendileri ile uçmayı red ederdi 1
    • Yok öfke möfke 05 Şubat 2014, Çarşamba 03:31:48 O öfke sadece milliyetçiymiş gibi takılıp gerçekte pilot arzının artmamasıyla daha çok para kazanabileceğini düşünen hayalperest ve dar vizyonluların sosyo-ekonomik gelişime ayak uyduramayıp komünist kafaca çözmeye kalkmalarından doğuyor ve örnekleri ortada pek çok yorumda. Yazdıklarınız kendi içinde tutarsız, madem head-hunter şirkete verdiği formda bu bilgi var o şirket servis verdiği operatörü kandırıyor medical checkten nasıl geçmiş bu pilot? Siz biliyorsanız niye işletmenizle paylaşmadınız? OML bile yok muymuş lisansında? Bırakın biz çok centilmeniz söylemini, bir kişinin mesleği o kişiyi ne daha üstün yapar ne de daha aşağı. Bu psikoz ne yazık ki pek çok pilotta var. Bir mesleği yapıyor olmanın kendilerini daha üstün insan gibi sanmalarına yol açıyor. Eğer varsa bir pilot hakkında operasyonunu riske atacağına dair bilginiz bunu uçuş işletmeyle paylaşmanız gerekirdi. Bu ifşa olmazdı: Cesaret olurdu. Yargılarınız kendinizi üstün görme eğiliminizden. Bunun kaynağı ise kibir. 2
  • KAPTAN 04 Şubat 2014, Salı 00:15:27 Bunların herbiri ülkelerine dönünce birer GECE YARISI EKSPRESİ senaryosu yazarlar..... Örnek : Danimarkalı pilotlar..... 2
  • F/O 03 Şubat 2014, Pazartesi 22:38:37 Anadolujet'te uçtuğum kaptanlar arasında durumundan en rahatsız, en şikayetçi, şirketi en az beğenen, sürekli yok ankara böyle, yok şirket şöyle, yok havaalanı şehre uzak diye ağlaşanlar yabancı kaptanlar. "madem öyle memleketinizde uçsaydınız, zorla mı getirdiler ankara'ya" lafını ima edince susuyorlar. şimdi oturup kimse "türkiye çok güzel rakı shish kebap cok güzel" diyor diye anlatmasın bu yabancıları, hepsinin içini bilirim. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 20:59:04 Allahim,Alica THY'demi,saka mi bu,ya ben onunla cok uctum skyda,yemin ederim,serefim uzerine,tam bir facia,hayret,nasil gecti sinavlardan acep.E tabi,yabaci ve bayan.Yabanci olacak bir sozum yok,ama mutekanilyet esasina gore olmali.Ama Alica ne is anlamadim,kesin kumanda vermiyorlardir. 0
  • keptın 03 Şubat 2014, Pazartesi 20:33:13 Danimarkalılar da çok seviyordu :( 0
  • Tatar Ramazan 03 Şubat 2014, Pazartesi 20:32:24 THY'ye Teklif Adının başındaki T harfini değiştir G (global) yap sen de rahat et biz de , o T sana yakışmıyor. 2
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 20:11:17 Yazıklar olsun burada yabancı pilot avukatlığı yapan kişilere; bu kadar mı şahsiyetsiz olunur; bana ne çok iyi insan olmalarından veya bilgili pozunda dolaşmalarından, bu bir milliyetçilik meselesi, sanki Türkiye'de pasta çok büyükmüş de, herkese iş varmış gibi düşünüyorsunuz. Gidin bakalım Air France, Lufthansa, KLM ,Swiss AA, DL ,SW, UA vb şirketlere; vatandaş olmadan ve adamların ana lisanını konuşmadan adama başvuru formu bile yollamazlar, peynir ekmek gibi oturma ve çalışma izni dağıtmazlar, ciddi bir background check yapmadan gel arkadaş uç demezler. Bunun sebebi kendi insanını ve vatandaşının iş bulma garantisini korumaktır; toplama adamla iş tutan şahsiyetsiz ve manda altındaki toplumları örnek alırsanız tabii ki iş değişir, bu günkü gibi olur. Buradaki yabancıların yüzde sekseni daha evvelki iş hayatlarında dikiş tutturamamış, medikal problemi olup burada yolunu bulan, alkol problemi veya geçmişte kazası dahi olan kişilerden oluşmaktadır.Bu bir iftira değildir, inanın işin içinde olanlar bunu rahatlıkla görmektedirler.Türk kaptanlarla istediği gibi at oynatamayan F/O'lar ve kabin görevlileri ise bu platformda Türk kaptanlara giydirmektedirler. Hayırlı uğurlu olsun 2
    • Hatbakım 03 Şubat 2014, Pazartesi 20:58:05 Ellerine sağlık demek istedim sadece beğenmekle kalmamak adına, aynı zamanda Thy hat bakım uçak teknisyeniyim, bunu tam olarak yaşıyoruz, adamın iyi olması vs. Bir işe giriş kriteri değildir. Sıcakkanlıymış, sevecenmiş vs. ama kabin ve sağ koltuğun hoşuna gidiyor. Keşke Türk kaptanlardan daha çömezken yediğim haklı zılgıtları yesemde en azından memleketine gittiğimde 3.sınıf insan muamelesi gördüğüm burdaki o yalancı gülümsemelerle uğraşmasam. Bir teknisyen olarak yazdıklarının tamamen arkasındayım. 0
    • Sallayalım... 03 Şubat 2014, Pazartesi 21:40:31 Şimdi ben size o saydığınız şirketlerden başka ülke vatandaşı pilot isimleri versem utanır mısınız? Sanmam... Yabancıların %80 i hakkındaki istatistik bilginiz nereden? SHGM? DİE? Sanmam...İşkembe-i kübra gibi duruyor. İşin içindeyim ve sizin gibi kerameti kendinden menkul sanan çok pilot gördüm ve inanın bu bir milliyet meselesi de değil. Otobüsten hallice bir aracı kullanma becerisine sahip olunca küçük dünyaları ben yarattım egosunda boğulma sadece. Milliyetten bağımsız bu psiko-travmatik durum. Pilot olmadan önce asıl almanız gereken lisansı pas geçmeseymişsiniz iyi olurmuş, Şovenist hezeyan sergilemek yerine. Bir de Kaptanlık saygın bir meslek derler. Burada sergilediğiniz tutum bu söylemin ne kadar boş olduğunu ispat etmiş. 46
    • sallama 04 Şubat 2014, Salı 00:44:40 Vereceğiniz isimlerin çift vatandaş olmadığında ispat edin. Birde özellikle THY deki orana göre konuşun. Mesela; bahsi geçen şirketlerdeki yabancı çalışanların Türk çalışanlara oranı. Türk çalışanlardan kaçı o ülkede sadece çalışmak için bulunuyor. Gibi sorgulamalarda yapmalısınız. Ek olarak, psiko travmatik durum tam olarak sizin yaşadığınız, bir konuda hemen isim vermek ve karşıdaki kişinin kişilik özellikleri hakkında kırıcı olmaya çalışmanın başka açıklaması olamaz. İşin içindesiniz belli zaten yukarıdaki analiz ancak işin içinde ancak çokta içinde olamadığını hisseden kişi davranışıdır. Önce sakin olun ve kendinize sorun. Problemim Türk pilotlarla mı yoksa yabancılara karşı ayrı bir ilğim mi var 1
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 19:09:15 Öğrenci pilot olarak demek isterim ki; lise mezunu hepsi! buradaki akademilerin aynısını bitirir gelir davul zurnayla karşılanır,maaşın alasını alır,vergi ödemez zaten thy ve diğer havayolları kendi vatandaşlarını ezer onları vezir eder.askerlik dertleri yok.dört yıllık lisans dertleri yok.geldikleri ülkenin hava yollarının verdiği maaşın ve bu ülkede yerli pilotlara verilen maaşın fazlasını alır, o maaş bu ülkede hayat standartların üstündeyse gel keyfim gel neden memnun olmasınlar ki.......... 0
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:20:35 Bu kadar maasi baska hangi sirketten alacaktiniz ecnebi kardeslerim 0
    • ohannes 03 Şubat 2014, Pazartesi 21:45:05 50 bin lira maaş mı olur? 0
  • sakin 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:18:26 euro kurundan dolayı yabancilar eskisi gibi memnun değiller. maaşları yüzde 35 düştü. yakında teker teker giderler o zaman görelm Türkiyeyi ne kadar seviyorlarmiş görelim. Kimse kaşımızın güzelliğine gelmez ülkemize, başka yerde biraz fazla para bulsalar giderler. herkesin bir geçimi bakması gereken aileleri var. 0
    • tamam 03 Şubat 2014, Pazartesi 21:44:20 geldikleri gibi gitsinler inş 0
    • thy pilotları 05 Şubat 2014, Çarşamba 01:53:19 işallah valla bizde bunu istiyoruz 0
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:03:02 Aviate, navigate,communicate guys , it's same wherever you work in the skies, at the end of the day you get paid, that's all about it, for peaceful safe and friendly skies, stop that yabangee nonsense.. 50
    • mavera 03 Şubat 2014, Pazartesi 21:43:53 huhuu,yabancılar da takip edip anlıyor burayı?Adam Türkçe bile öğrenmiş 0
    • go home yankee 03 Şubat 2014, Pazartesi 23:11:50 Go Home! 0
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:00:58 Pilot pilottur duz mantik yabancisi yerlisi olmaz hangisi daha az maliyet en iyi olani odur sonucta kar etmek istiyorsan bunu da dusunmelisin 99
    • İkame 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:07:26 Senin yabancı versiyonun varsa, ithal ikame talep edeceğim. Belki daha az Yerel Düşünüp Global davranırsın. 2
    • sekreter 03 Şubat 2014, Pazartesi 21:42:26 patronların sözcüsü,pilot makine parçasıdır diyorsun yani.maliyet düşürdükçe bonus var mı? 0
  • mert 03 Şubat 2014, Pazartesi 17:39:50 Thy'de uçan bir pilot olarak yabancı kaptanların birçoğunun hem kişilik hem de uçuculuk olarak çok iyi seviyede olduklarını söyleyebilirim. Çok sayıda yabancı kaptanla uçtum. Genel olarak oldukça iyi seviyedeler. Havacılık liyakate dayalıdır (öyle olması gerekir). Yerli yabancı olması önemli değil, gerekli şartları sağlayanlar uçar düşüncesindeyim. Türk olması sebebiyle pozitif ayrımcılık uygulanabilecek bir sektörden bahsetmiyoruz. En iyisi kimse o alınsın şirkete. Türk'se Türk Yabancıysa Yabancı. 70
    • Komik 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:10:29 Vay, sağ koltuktan bakınca bunlarımı gördün. Boş zamanlarında işsiz pilotun ve diğer bu gibi işsizlerin ülkemize maliyeti üzerinde düşünürsen. Sol koltuğa hak kazanırsın belki 1
    • mert 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:24:45 yazdıklarımda subjektif herhangi bir şey olmamasına rağmen rekor seviyede negatif oy almış çok ilginç. adamlarla her gün uçuyorum insani ve uçuculuk değerlerinin iyi seviyede olduğunu düşünüyorum, ayrıca en iyi kimse o alınsın diyorum. Sonuca bakın. Bu kadar tahammülsüz olmayın. Sivil havacılıktan bahsediyoruz. Bu adamlara sınır koruyuculuğumuzu emanet etmiyoruz. Tekrar etmekte yarar var sanıyorum. Türk veya Yabancı o koltuğa en iyi kimse o oturmalı. Konu memleket meselesiyse de böyle düşünmeliyiz. Birçok işsiz üniversite mezunu varken yabancı yöneticiler şirketlerin başına getirilebiliyorsa veya çok sayıda işsiz teknik direktörlük lisansına sahip vatandaşımız varken liglerimizin yabancı teknik direktörlerle dolu olması yadırganmıyorsa bu konu da benimsenmelidir artık. 49
    • mert 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:28:43 Sol koltuğa oturma hakkı ülkemizdeki işsizliğin maliyeti üzerine düşünerek kazanılmıyor beyefendi. Keşke burada yorum yapabilmek için önce analitik düşünce yeteneği şartı olsa da seviyeli bir tartışma yürütebilsek.. 48
    • AsılGerçek 03 Şubat 2014, Pazartesi 20:47:04 Birkaç arkadaş ya ne olacak gibisinden yorumlar yapmışlar belli ki pilot ne demek havacılık ne demek bilmiyorlar, 400 küsur adama istihdam sağlamışız diyor yurtdışında binlerce çalışanımız var diyor. Efendi 200 milyon dolar + 150 can taşıyorsun. Libya'da Kazakistan'da inşaatta çalışmıyorsun. Benim ülkemin 700e yakın Atpl lisanslı evladı işşiz. Mert arkadaşım sen yabancı kaptanlarınla iyi anlaşıyor olabilirsin. Ortada hakedip haketmeme iyi olup olmama durumu yok, anlamıyorsun herhalde ya da bilerek yapıyorsun. Olay siyaset, sağ koltuktan sana öyle gelemeyebilir, analitik düşünce algıların koltuktan sonra değişmiştir. Bizim gibi hayatını ortaya koyup, bütün kriterleri yerine getirip 5 kuruşşuz dolaşmıyorsun. Üstelik sana sorduklarında pilotum diyorsun. Haketmeyen iş tabii ki bulamasın ama Atpl frozen, toefl ibt 87, sunex dlr ım var ama hem Türküm, Atatürk çocuğuyum hemde dayım amcamvs. Tanıdığım yok, ordan oturup çok sallama istersen. Her ortamdada senle bunu tartışırım. Adil olmayı dene 2
  • global 03 Şubat 2014, Pazartesi 17:18:19 bugun emirates;Qatarda türk pilotlar uçarken;Thy neden yabancı pilot olmasın..Emirates kaptan türk pilotlar gördüm...yolcu 43
    • The Turk 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:02:48 Çifte vatandaşlık sahibi olmasın onlar. Ayrıca Türk olduğunu nasıl anladın. 5
    • Zor sormuşsun 03 Şubat 2014, Pazartesi 19:42:45 Adam daha 2,5 sayıdaki Türk Operatöre giremiyor sen dünyanın tüm pilotlarının girmek için yarıştığı yeri referans vermişsin. Kendi başarısızlıklarını başkalarına havale ederek içlerini rahatlatacaklarını sananlara zor sorular sormayın kardeşim. Zaten Türk operatörler paso yabancı alıyor, hiç Türk almıyor, yoksa bu adamlar da girerdi işe değil mi? Türk gibi gözükenler de büyük ihtimal sahte vatandaştır, elemeleri bir şekilde geçmiştir de kılıfına uydurmak için Türk vatandaşı taklidi yapıyorlardır. Türk düşmanı olduklarından almıyor şirketler, halbuki her Türk anasının karnından pilot doğar, doğal yeterliliktir pilot olmak için Türk olmak. Zaten niye sınav falan yapılıyor ki? Madem Türksün, göster ürksün tüm yabancılar ve koltukları boşaltsınlar. Bir de etrak-ı bi idrak denilince kızıyorlar. Bakın aynaya da bu kadar Türk pilot işe giriyorken bizi niye almıyorlar diye kendinize bir sorun bakalım. 39
    • Asılgerçek 03 Şubat 2014, Pazartesi 21:04:01 Emirates te 1i kaptan 7si f/o toplamda 8 Türk vatandaşı çalışmaktadır. 2si arkadaşım olup, arkadaşlarımdan birisi hariç kalanları çifte vatandaştır. 3ü Belçika, 1i Almanya, 2 si ABD ve 1 arkadaşımızda Ürdün ün çifte vatandaşlığı bulunmaktadır. Bilgi pilot arkadaşımdan özellikle istenmiş ve alınmıştır. Saygılarımla. 0
    • asılgerçek 03 Şubat 2014, Pazartesi 23:13:55 f.yassin'i Türk mü saydın? Türk değil ki abi o,hatta bildiğin Türk düşmanı rezilin biri.Türkçe anlıyor fakat sinsilikten konuşmuyor. 1
  • yalakalar !!! 03 Şubat 2014, Pazartesi 16:41:25 bol paralı,yağlı ballı işi buldunuz tabii türkler şöyle güzel türkler böyle iyi yemekler şahane vs...yağcılık,yalakalık her yerde her millette tavan yapmış maalesef !!! hele yunanlılara ne demeli? tabii ki suç onlara iş verende ben ırkçı değilim ancak bugün thy'de 60 dan fazla yunan kaptan var sorarım size bir yunan şirketinde değil 60 6 tane türk çalışıyor mudur veya çalıştırırlar mı??? bunları türkiye'ye vize değil kimlik ile sokan zihniyet bunlara iş de verir ev de verir kebab ta verir herşeyi verir !!!!!!!! 2
    • Turgay 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:45:44 ayıptır kardeşim bizim de bir sürü vatandaşımız yurt dışında çeşitli işlerde çalışıyor. bu ne nefret. biraz hoşgörülü olun. Bizim ülkemizde 10 tane yabancı varsa diğer ülkelerde bizim 1000 tane vatandaşımız var. Hiç mi mantıklı düşünmezsiniz. 450-500 adama istihdam sağladık diye nedir bu davranış ve düşünce şekli Allahaşkına ben utanıyorum okurken. 96
    • iyi oku 04 Şubat 2014, Salı 17:07:47 çok basitçe yazılmış bir yoruma ne kadar da saçma bir cevap veriyorsun? adam sadece yunanlılar ile ilgili bir soru sormuş sen tüm dünyayı kattın işin içine!!! ayrıca gerçeklerden utanıyorsan hiç okuma !!! 0
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 16:30:28 Allah büyüktür ya Türk pilotları nı siz eleyin ipe sapa gelmez nedenlerle işe almayın dlr bilmem ne diye . Bu bebe ler bir gün başınıza bir iş açar başınız yanar bakalım sonra hala o yüzündeki samimiyetsiz gülücük kalacakmı ? Allah büyük er yada geç tükürdüklerinizi yalayacaksınız ve bu kadar işsşiz yetenekli ve havacılık aşkıyla yanıp tutuşan gencin hakkı üstünüzde kalmayacak bunu iyi bilin !!! 1
  • Reklam!!!! 03 Şubat 2014, Pazartesi 16:28:25 Anlamak mumkun degıl.... tam bır yabancı pilot reklamı olmus haberı hazırlayan arkadsın elıne saglık!!!!!!!!!! 1
  • Asılgerçek 03 Şubat 2014, Pazartesi 16:05:21 Koskoca airporthaber.com olarak ve genel anlamda büründüğünüz yabancı pilota hayır siyaseti üzerine, zaten bütün Türk pilotların canı burnundayken böyle bir haber yayınlamanız neden ? Sayın Kotil, kriterlerimize uymuyorlar dediğinde neyi kastediyor, anlatsın. Yunan pilot hangi üstünlüğüyle Türk pilottan birkaç adım önde ? Tutturdular Toefl,ingilizce, arkadaş kule ile uçak birbirlerine hayat hikayelerini İngiltere dış işleri bakanlığından herhangi bir diplomatla konuşuyormuş gibi anlatmayacak. İngilizce olmasın değil bilakis olsun ama kriterler diyipte bir ingilizcede takılıp kalınmasın. Yunan yada diğerleri gibi bütün Türk pilotlar dünyanın heryerine uçacak ingilizceye sahip. Siz bu işin arkasında olan asıl gerçeği açıklayın. Siyaset gereği Türk pilotlara daha çok problem yaratılıyor. Bugün Suriyeden 100 pilot gelsin kökeni Suriye olan ihtiyacı olsun veya olmasın THY sorgusuz sualsiz işe başlatır. Yeterki bi atpl lisansları olsun. Bu kadar vurdumduymaz bir yönetim hiç olmamıştı. Bravo. 4
    • yabancının 03 Şubat 2014, Pazartesi 21:32:25 vitamini kabuğunda 1
  • ne desek boş 03 Şubat 2014, Pazartesi 16:03:04 ne kadar güzel bir haber şimdi uçuş okuluna başlayacak ve uçuş okulundan olan ayrıca işsiz pilot kardeşlerimiz bu haberi okurken içlerinden geçirdikleri şeyleri burda söylemek istiyorum hatta yazmak isterdim ama airporthaber izin vermez , bi marifetmiş gibi habere bak 448 yabancı pilot varmış , padişahım çok yaşa 3
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 15:59:07 Sonucta yabanci pilotta olsa adam meslegini yapiyor ve karsiligini tabiki alacak demekki boyle bir acik mevcut thy bunu birilerine sormasina gerek yok istedigi kadar alabilir bence sorun yok hersey arz talep meselesi 8
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 15:58:20 2008 yılında arkadaşım lufthansanin mülakatına gitti söylediği aynen şu: "oglum başımızda duran pisikologlardan birisine birsey sordum kadın aşağılayıcı bir şekilde başını çevirdi. O zaman anladım boşuna geldik bunlar bir türkü eğitmez diye. Yanımdaki Alman'a gayet iyi davranmıştı" Biz dolduralım maşallah. Baştan söyliyeyim bunlar hazır eğitimli türkü de almaz pilotluk için. 0
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 15:36:07 NASIL BIR YABANCI HAYRANLIGI VAR BIZDE ? HER FIRSATTA BIZE KAZIK ATANLARA HAYRANIZ ...VAKTI GELIR GENE ANLARIZ ...KENDI EVLATLARINI RED EDEN BIR ANLAYIŞ AYNI OSMANLI ZAMANI ...BIZE BIZDEN BASKA KIMSENIN FAYDASI YOK ZAMANI GELIR ANLARIZ GENE ... 1
  • 2. Sinif vatandas 03 Şubat 2014, Pazartesi 15:32:37 Yabancilar turkiyeyi seviyor ama turk hukumeti, devleti kendi vatandasini sevmiyor, asil haber yapilmasi gereken bu. Bir yabanci pilot ne kadar vergi veriyor bir bakin, hangi extra haklarla ulkemde calisiyor arastirin, hangi genc insanimin hakkini yiyor biraz dusunun sonra haber yapin. Aralarinda hicbir astronot gormedim bugune kadar, birkaci yalan beyandan sirketten atildi, birkaci kaptanliktan FO a downgrade oldu. Bunlarida haber yapin. Insanima alimlarda takla atmasini isteyen yonetim, hicbir sirketin is vermedigi, yalan beyanlarla belgelerle sirkete alim yapiyor. 2
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 15:24:31 NEW JOB !! Türk Hava Yolları'nda görev yapacak havacılıkla kendi ülkesinin işsiz "Türk" Pilotlari kadar ilgili olan, havacılığı hakkıyla bilen ve seven, Tavrının her zaman irtifasını belirlediğini iş ahlakı edinmiş, kagıt ve imza işlerinde yurdum personeli kadar deneyim aranmayan, calışma arkadaşlarını seçerken etik değerlerini kendi vicdan değerlerini kullanabilen ve TÜRK VATANDAŞI olabilen iyi derecede GENEL Müdür GENEL Başkan GENEL Ceo aranmaktadir. Başvurularınızı vicdanınıza yapabilirsiniz. Bir kritersiz pilot adayı.. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 15:24:16 Maeifetmiş gibi yabancı pilot çalıştırmakla övünen globally bir thy var yazıklar olsun sana. başarısızdın thy başarısız.atatürk başımızda olsa size yol vermezdi rantcılar sizi. 1
  • Sanalpilot 03 Şubat 2014, Pazartesi 14:08:04 O kadar parayı ben de alsam, ben de hayran olurdum. 1
    • Al 03 Şubat 2014, Pazartesi 15:35:38 Al kardeşim. Neden almıyorsun? Yoksa, canın istediğinde 'pause' layıp eşine çocuğuna zaman ayırmak artık sana sıkıcımı gelmeye başladı. 2
    • Sanalpilot 03 Şubat 2014, Pazartesi 18:10:08 Verecek olan sensen hemen almaya başlarım! 0
  • Gerçekler... 03 Şubat 2014, Pazartesi 13:57:43 Hiç bir şirket Türk Pilot varken yabancı pilot çalıştırmak istemez. Sebebi tamamen duygusal :) Yabancı pilotların maliyeti daha yüksektir. Hem çalışma izni hem oturma izni hem de diğer sosyal sorunları nedeniyle zaman ve finansal maliyetleri yüksektir. Ancak kalifiye iş gücü arzı sınırlıysa da Şirketler sadece Türk Pilotlara mecbur kalarak işletme maliyetlerinin kontrolsüz artmasını istemezler. Keynesyen ekonominin temel kuralı :) Sonuçta bu işin hem teknik hem de ticari tarafları vardır. Teknik anlamda şirket operasyonuna uymayacak pilotu sırf Türk diye almak ne kadar yanlışsa yabancı pilota ağırlık verip daha zor bir personel politikasını sürdürmek de o derece yanlıştır. Şirket kriterlerine göre kalifiye olmayan Türk pilotlara tavsiyem burada ağlayıp sızlanacaklarına dünyanın pek çok ülkesinde olan ihtiyacı değerlendirip kendi kalifikasyonlarını ve tecrübelerini artırmaları ve sonra yine istiyorlarsa ülkemize gelip çalışmalarıdır. 3
    • iş yok 03 Şubat 2014, Pazartesi 16:07:45 tamamda bakın tüm iş ilanlarına hemde hepsine flight time :500 in type yazar bu adamlar nasıl başka bir ülkede çalışsın çalışabilecekleri bir havayolu var rynair o da sizden type ve line ücretini alır sizi işe alıp almayacağını kendi karar verir 30-40 bin euro çöpe de gidebilir sonuç olarak türk pilotlar tecrübesizken dünyanın hiçbir yerinde iş bulamazlar 0
    • İş var... 03 Şubat 2014, Pazartesi 19:27:03 Ryanair olmadı mı? Gözünüzü doğuya çevirin o zaman? Yakındoğuda ve Uzakdoğuda çalışan pek çok Türk Kaptan ve F/O var. Şartlar sizi zorluyorsa, uygun değilse siz kendinizi şartlara uygun hale getirmek zorundasınız. Şirketlerin adaletli davranacağını düşünmek abesle iştigaldir. Şirketler ekonomik ve politik gerekçelerine göre hareket ederler. 3
  • feyza 03 Şubat 2014, Pazartesi 12:31:26 FAZLA KEBAP , TATLI YEMESİNLER, SONRA THY KRİTERLERİNE UYMAZLAR TÜRK PİLOTLAR GİBİ... 1
  • Perez 03 Şubat 2014, Pazartesi 12:25:17 Bana da elin gavur memleketinde el üstünde tutup,20 bin verseler ben de baklavaya Antep'e kahvaltıya Van'a,cağ kebabı yemeye Erzurum'a giderim tabi bayan Perez.Sınırsız pasla hayat güzel. 2
  • Yazık 03 Şubat 2014, Pazartesi 12:13:05 Hiç bir ülkede, mozambik dahil, kendi ülkesinde yüzlerce işsiz pilot varken yabancılara istidham sağlamaz.. Yazıklar olsun.. 1
  • vurun Yunana 03 Şubat 2014, Pazartesi 12:04:07 Fırsat doğdu vurun Yunan'a. Bizden başkası insan değil ya, vurun palikaryaya! :)) 15
    • Olympic 03 Şubat 2014, Pazartesi 12:21:41 Sen batmadan önce Olympic'e başvursaydın seni kapıdan içeri alırlar mıydı acaba? 1
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 12:03:08 Sizin ülkenizde bizlere Türk vatandaşı olduğumuz için 5. sınıf insan gözüyle bakarlar,ama burası Türkiye rakısı sert olduğu kadar baştaki kodaman insanlar şarap gibidir:) 0
  • Katılıyorum 03 Şubat 2014, Pazartesi 12:00:10 İlk yorumcu arkadaşıma kesinlikle katılıyorum, a şahsa özellikle dikkat 0
  • He he 03 Şubat 2014, Pazartesi 11:58:14 Bizi seviyorlar He He şşşşvvvvvçşrlpzzzzzt 0
  • tk1 03 Şubat 2014, Pazartesi 11:42:38 ahh güzel memleketim ahh genc bir pilot adayıyım Allah'ım beni bir türk olarak türk hava yollarının eline düşürmesin başka bir şey istemem şu hayatımda..Uçak alıyormuş güzel,kim uçuyormuş yunan benim bayrağımı yunan mı taşıyormuş,ne diyelim ki, yabancı meraklıları sizi eskiden thy uçağı görünce tüylerim diken diken olurdu vay be derdim.Şimdi ba veya lh uçağını görsem tkdan daha fazla sevineceğim kesin..Ey yöneticiler başardınızzz duyun bi genç daha sizin yüzünüzden ülke düşmanı oldu..reklamlarda söylediğiniz gibi BU GURUR HEPİMİZİN.. 3
  • Kalispera 03 Şubat 2014, Pazartesi 11:08:17 Durmak yok Yunanlıları beslemeye devam. 7
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:47:08 Bu yabanci pilotlar cok sirin dostum !!! 2006 dan beri girmeye calisirim thy ye bi turlu begenemediler, ingilizce diyenin kalbini kirarim bastan soyliyeyim, ispanyol arkadaslarin ingilizcedeki ustaliklarini sanirim bilmeyen yoktur anlayabilene ask olsun... Keske bir gun thy personel sayisinda azaltmaya gitse de yunanlilari buraya dolduran yonetici buyuklerimiz bir yunan sirketine basvursalar, tek temennim bu. Ama sunu da belirtmeden gecemeyecegim, bu adamlari simulator assesment ta eleyemeyen guzide vatansever ogretmenlerimizi de ellerinden opuyorum... 1
  • İkinci sinif tc 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:46:59 TC vatandaşına ikinci sınıf yabancıya kapitilasyonun tüm hakkınıverir ,kendi pilotuna iş imkanı vvermezsen ,adamlar sonsuz pas hakkı firs klasta kullanır kenndi vatandaşın F/O bu imkanı vermezsen adamlar herhalde mutlu olacaklar diye düşünüyorum. 0
  • Turk F/O 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:30:24 Egitimim yurtdisinda tamamladim calisma izni alamadim vizemin suresi bitti.. hemen ulkemizi terk edin egitim bitti bundan sonra burda kalirsaniz gocmen olarak kabul eder size bir daha vize vermeyiz ulkeye giremezsiniz dediler.. Sultanahmete kofte yemeye 2 yildir gitmek istememe ragmen hic zaman bulamadim bir yandan ekmek parami kazanip bir yandan thy na girmeye calisiyorum..Her alimda onceden haber verilmeyen uydurma bir kriter yuzunden aylarimi hatta kazandigim paranin cogunu bu kriterler icin girdigim sinavlara ve kurslara veriyorum. 30 yasinda rus kokenli bir insanin benim ingilizcemi test etmesine 400 tl den daha fazla para vermekteyim.Sonrasinda da onun keyfine gore bana not vermesini bekliyorum. Taksime cikmaya korkuyorum ismim fislenir diye. Nisantasina yilbasinda gidelim dedik bir kac gun oncesinde thy tekrar ilan acti cebimizdeki parayi eglenmeye degil supriz ingilizce sinavlarina yatirmak icin tasarruf etmemiz gerekiyordu evde girdik.. 0
  • 10% 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:29:53 bu yuzde 10 talimat ne oldu yabanci FO icin. Sunexpress tekrar 45 tane yabanci FO aliyormus 0
  • Avrupali Pilot 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:24:28 Acaba arastirilmismi bu yabanci arkadaslarin adli ve havacilik gecmisi, niye kendi ülkelerinde is bulamamislar??? Ben bunlarin icinde büyüdüm ve bunlarin icinde calisiyiorum yani ben bunlari cigerini biliyorum, hic birisi normal sartlarda ülkesini birakip Türkiye´ye gelmez helede Avrupalilar hic gelmez! Yunan arkdaslarin niye geldigi yine az cok belli sirketleri iflas etme durumundaydi ve baska careleri yoktu! Peter Kalina arkadasimizin Avusturya hava yollarinda kesin eski is sözlesmesi vardi sirketi Tyrolien e gecirirken yeni sözlesme isine gelmedigi icin yaklasik yarim milyon Euro isden cikarilma parasi aldi ve Emirates cok yasli oldugu icin almadi ve sonuc itibariyla THY´de! Bayan Acaba Alicia Perez üniversite mezunu sormak lazim! Hicbir alman, avusturyali, isvicreli, italyan, fransiz, ingiliz, belcikali, hollandali vs. kendi ülkesini sebepsiz yere birak Türkiye´ye gelmez ve bu arkadaslar niye Emirates yada Etihad a gitmemis acaba onuda sormak lazim! Niye BAE daha cazip gelmemis??? 0
  • Yabancı Yöntici 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:17:02 Yok yok THY ye "YABANCI YÖNETİCİ" de lazım artık tamamen yabancılar tarafından yönetilmesini öneriyor ve destekliyorum... hatta satılsın ki bizde haddimizi bilelim artık :( 0
  • ali 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:01:20 Yazıklar olsun..Ben teknisyen olarak Avrupa birliği üyesi ülke olmadığımız için ,eleman aramalarına rağmen kabul edilmiyorum,yunanlı pilot ve teknisyenler güzel ülkemde çalışıyor ve ben ülkemde işsizim..Yaşasın yabancı hayranlığı... 0
  • AB pasaportu. 03 Şubat 2014, Pazartesi 09:56:24 Sadece pasaport mu adamı sopayla kovarlar!!! 0
  • baska ... 03 Şubat 2014, Pazartesi 09:42:17 ne kadar güzel bır yazı olmuş. bır yabancının benım ülkemde nasıl sefa ıcınde yasadıgını nasıl etınden sütünden ımkanlarından yararlandığını gösteren bır yazı yazmışsınız. bır ıspanyon nasıl benım ülkemde para kazanırken onun karsılıgı olan bır turk pılotun ıse nasıl ıssız gezdıgının gerceklerını yazmışsınız. yada bır ıronımı yapmaya calıstınız. bunun ıle ovunmek mı gereklı yoksa basımızı ıkı elımızın arasına alıp ne durumlara dusmusuz mu demelıyız cok merak edıyorum. bu güzel yazılarınızın devamını dılıyorum. 0
  • Muhittin 03 Şubat 2014, Pazartesi 09:41:01 Biz Avrupa'da çalışmaya kalksak bizden AB pasaportu istenecek. Bizimkiler ise gel babam gel diyor. Buradan Sayın Cumhurbaşkanına, Başbakana, Ulaştırma Bakanına, SHGM Genel Müdürüne seslenmek istiyorum: YÖNETİCİLER UYUYOR MU?.. İşsiz Yerli Pilot Muhittin 1
    • işsiz pilot 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:10:09 İngilizce yetersiz, geliştirme yok sabahın köründe çalışanlara laf et zor be kaptanım 0
    • ingilizce 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:21:04 THY TOEFL'dan en az 75 istiyor. Ben de bundan yüksek aldım. Muhtemelen kendi dil sınavından kaldın diyecekler. O da olmazsa DLR'ın İngilizce'sinden kaldın derler. Memlekette İngiliz hocadan özel konuşma dersi alıyorum. Adam İngilizce bilgimin çok iyi olduğunu söylüyor. Bizimkiler kötü diyor. Ahh ahhh. Muhittin 0
    • İngilizce 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:21:28 THY TOEFL'dan en az 75 istiyor. Ben de bundan yüksek aldım. Muhtemelen kendi dil sınavından kaldın diyecekler. O da olmazsa DLR'ın İngilizce'sinden kaldın derler. Memlekette İngiliz hocadan özel konuşma dersi alıyorum. Adam İngilizce bilgimin çok iyi olduğunu söylüyor. Bizimkiler kötü diyor. Ahh ahhh. Muhittin 0
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 09:39:08 kendi vatandasina oncelik vermeyenlere hakkimi helal etmiyorum 4
  • Ahh ahh 03 Şubat 2014, Pazartesi 09:38:53 Memleketlerine dönünce Türkler hakkında atar tutarlar.. Özellikle Alicia için söylenecek çokşey var.. Skyda çalışanlar anlatacaktır.. Yazık! 0