VE THY'DE GREV KARARI ALINDI

    Çok beğenilenler

  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 14:08:57 Çalışanların hakettikleri ücreti alma konusunda daima çalışanların arkasındayız. Ancak ülkedeki asgari ücretin de ne olduğunu ve ülkenin yüzde kaçının açlık sınırında yaşadığını sendika temsilcilerine hatırlatmakta yarar var. Ayrıca reklam vermenin nersi yanlış, yönetimden anlamayanların gündem değiştirmesi bu. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 14:19:05 THY'ye guzel bir 77inci dogum gunu hediyesi olacak calisanlarindan. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 22 Mayıs 2010, Cumartesi 19:39:53 2.pilot maasi gercekten az kalıyor 12bin tl net alıyoruz yatılarla beraber 13-14 arası oluyor yüzde 20lik bir düzenlemeyle sorun hallolur 15bin net olsa sorun olmaz 0
  • Misafir 22 Mayıs 2010, Cumartesi 00:03:26 thy içinde birazcık hakkınız oldugunu düsünseydiniz dalga gecercesine isteklerde bulunmaz orta yolu bulurdunuz. siz sadece thy içeriden yıpratmak adına kullanılan piyonlarsınız. thy marka olmak adına yapması gerekeni yapmıstır sponsorluklarıyla. bu sponsorluklarla reklamdan elde edilen gelirlerle maaşlarınız vermiyorlarmı? thy sesleniyorum thy tamamını özellestirinde sonraki yıllarda nasıl haklarını arayacaklar yada ellerindekilere nasıl sahip cıkacaklar görelim... 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 15:07:33 yer personeli olarak çalışan arkadaşlarında haklarını yememek lazım. milyonlarca yolcu, yüzlerce uçuş ve 100 küsür uçak. bu yoğun yolcu, uçak ve uçuş hatını başarı ile ve özveri ile yönetmek zor iş. çok büyük başarılara imza atıyorlar. şoföründen genel müdürlük personeline kadar herkes çok büyük özveriler gösteriyorlar. bütün uçakların zamanında ve eksiksiz havalanması gerek ve onlar bu işi başarıyorlar. insanları beraberlerindeki bagajlarla uçağa bindirmek onlarca seferi düzenlemek ve bu seferlerin aksamadan sağlanmasıda onların işi. yani herkesin aklında kaldığı gibi THY sadece pilotların ve kabin memurlarının görev yaptığı bir kuruluş değil. THY yek vücut ve güçlü bir şirkettir. Bunlarında üstesinden gelir. Hayırlı günler buda son artık. 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 15:00:15 Thy yönetiminin başarısını da görmemek onlara haksızlık olur. şirketin mali açıdan ilerlemesi ve filo yapısını genişletmesi büyük bir başarı. Sayın Temel Kotil çok bnaşarılı bir yönetici ve ileri görüşlü bir insan. kendisini tebrik ediyorum ve saygı duyuyorum. Sorunu kişiselleştirmemek lazım. sonuçta kendisi bir şirket yöneticisi ticari bir kuruluşun başında olarak görevi olarak kar odaklı olmak zorunda çalışanlarda kendileri açısından hakkettiklerini istemek durumunda. bence dışardan yorum yapıp galeyana gelip bilmeden içinde olmadan yorumlar yapılmamalı. hataya düşmektense susmak bazen daha etik olur. çalışanları ve yöneticileriyle THY bu işi kendileri çözmelidir. Tüm THY çalışanlarına ve yöneticilerine saygılar ve güvenli uçuşlar. 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 14:37:03 size göre uçan garson olan kabin memurları. uçak biraz sallandığında herkes onların gözüne bakıyor hemen. neden acaba. acil bi iniş yaptınız diyelim yorum yapan arkadaşlar. kapıyı nasıl açacaksın. yangın çıktı uçakta nasıl söndüreceksiniz. durum maaş durumu değil bi kere bu parasal konularada girmek yanlış. insanlar çalışma koşullarının iyileştirilmesini istiyor. ailelerini daha sık görmek onlara daha etkin zaman ayırmak istiyor. asıl para göz olan milletin aldığı maaşlara yorum yapanlar. futbolcular trilyon liralar para alır ama siz para verip onların isimlerini ciğerleriniz yırtılırcasına haykırırsınız. siz adaleti aramıyorsunuz. siz ulaşamadığınız mevkideki insanları kendi egolarınızla eleştiriyor ve kendinizi tatmin ediyorsunuz.saygılar 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 14:28:58 herkes kendine göre yorum yapmış. 10 gündür eşimi sadece 2 saat gördüm. çocuk olursa naparız bilmiyorum. parasal konuda Allah'a şükür durumumuz iyi. her seferinde evden helalleşip ayrılıyoruz. birbirimizi göreceğimiz muallak. uçak düşünce ailelerimize bu da senin evladın diye bir dirhem et veremiyorlar. anlıcanız cenaze var ama ceset yok ortada. gıyabında cenaze namazı. Allah saklasın ölümünüzü göre göre gidiyorsunuz bişey olsa. pilot olmak zor. arkada 200 kişi ve senin bir hatana bakıyor hepsinin canı. doğru kararı doğru zaman da doğru yerde vermen lazım. stresin biri bin para. yağmurda araba kullanazken siz, onlar fırtınada uçak indiriyor. hangi para haram onlara acaba. 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 10:56:48 zamanında spor toto kuponu yerine hocanın anlattığı dersi dinleseydin sen de kaptan olurdun o kıskandığın maaşları alırdın.canım kardeşim ben 200 milyon dolara uçak alsam onu 1000 tl maaş alan insanlara teslim etmem.hatta lise mezununu yanına bile yaklaştırmam.yaklaştırınca ne oluyor görüyorsunuz(uçağın kapısına çarpan operatör tek hareketi ile 500 bin dolar zarar verebiliyor.737-800 fwd pass door AOG fiyatı) 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 02:52:08 Grevin kabin ve uçuş tayfasıyla alakası yoktur..Yerde olan,çalışan emektarlarla alakası vardır..Ve yaptığımız işin(kabin de dahil) ballı yer olduğnu belirten arkadaşları da kınıyorum...Bilmeden görmenden böle bir açıklama yapılamaz... 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 02:41:28 volvo nickli arkadaş demişki benim maaşımdan kesilen vergilerle thy çalışanının maaşı haram olsun. biz maaşımızı vergilerden gelen gelirle almıyoruz. önce bunu bil. vergiler polis doktor öğretmen vs. devlet memurlarına dağıtılır. hiç merak etme senin kaçırdığın vergileri devlete biz ödüyoruz. her ay aldığımız maaşın yarısını devletimize vergi veriyoruz. son kuruşuna kadar da helal olsun. 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 00:44:19 yazdığın şeyler sadece kabin personeli için geçerlidir(özelde çalışanların thy'ye girmek istemesi).thy teknik için durum tam tersidir.thy tekniğin en değerli personelleri hızlı bir şekilde özel şirketlere geçmektedir.son 4 yıldır özel şirketlere geçen thy teknisyenlerinin sayısı artmıştır.istersen araştırabilirsin.bu sayı önümüzdeki 2-3 yıl içinde UÇAK TEKNİSYENİ lisans işlemlerinin düzenlenmesi ve onur air ve mng'nin yeni hangarlarının hizmete girmesi ile daha da artacaktır. 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 00:44:01 hayır haketmiyoruz.ama bırakın ingilizce almanca bilmeyi türkçeyi bile doğru düzgün konuşamayan,yüzüne baktığım zaman korkacağım kadar bakımsız ve suratsız kişiler bizim gibi eğitimli ve bir kaç yabancı dil bilenlere tercih edilip birilerinin sayesinde thy de hostes veya host yapıldığı için bizler az paralar karşılığında özel şirketlerde çalışmak zorunda kalıyoruz.hakettiğimiz için değil mecbur olduğumuz için çalışıyoruz,çünkü yaşamak zorundayız ! ama ne olursa olsun grevinizi destekliyoruz.gecesi gündüzü bayramı seyranı olmayan,hayatımızın ne zaman nerede son bulacağını bilmediğimiz bir iş yapıyoruz ve buna rağmen siz yani ülkemizin bayrak taşıyıcısı thy nin personeli bile hakettiğiniz maaşı almıyorsunuz.sonuna kadar savaşın 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 00:26:22 yorumları okuyunca thy çalışanlarının sadece uçuştakilerden oluştuğu ve grev kararının sadece para yüzünden olduğu ve çok maaş alan bu insanların greve gitmesi doyumsuzluk gibi algılanmış sanki.oysa o uçaklarda seyahat eden milyonların da güvenliği tehlikede belli ki.bilmediğimiz iş kollarında hele eleştirmek yerine azıcık da destek olmaya çalışsak şimdi hepimiz daha iyi şartlarda yaşiyor olurduk.çalışma koşullarının geliştirilmesi her bireyin hakkıdır.ancak biz sadece politiacıların bizi sömürmesine razı gelip çalışıp hak arayanlara hakaret ediyoruz.bebbelli ki o insanlarbu eleştirileri yazanlar yine birilerinin adamları ve hakla özgürlükle değil kendi cepleriyle ilgililer.sonuna kadar destek verelim ve o günlerde uçuş yapmayalım thy ile. 0
  • Misafir 21 Mayıs 2010, Cuma 00:25:46 T H Y ve daha zam istiyorlar... Başka söze gerek yok. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 22:50:30 teknik a.ş. alayına karşı.... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 22:49:29 Öncelikle o rakamları yazanların amacı biraz farklı gibi..Ben problemin para olduğunu sanmıyorum..Maaşları yurt dışındaki maaşlarla karşılaştırmak ne kadar doğru..Biz türkiye de yaşıyoruz.. Bence sorun THY nin özellikle teknik personeline gereken değeri vermemesidir...Teknik bu şirketin herşeyidir..Yönetim bunu anlamalı.. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 22:43:13 ödüller biraz önce açıklandı. Türk havayolları güney avrupanın en iyi havayolu, avrupanın en iyi 3. havayolu ve en iyi ekonomi sınıfı catering ödüllerini aldı. biraz yolculara güler yüzle davranalım da şu en iyi kabin ekibi ödüllerine de girelim 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 22:31:05 HAK VERİLMEZ . ALINIR . 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 22:02:20 thy içinde birazcık hakkınız oldugunu düsünseydiniz dalga gecercesine isteklerde bulunmaz orta yolu bulurdunuz. siz sadece thy içeriden yıpratmak adına kullanılan piyonlarsınız. thy marka olmak adına yapması gerekeni yapmıstır sponsorluklarıyla. thy yönetimine sesleniyorum thy tamamını özellestirinde sonraki yıllarda nasıl haklarını arayacaklar yada elindekilere nasıl sahip cıkacaklarlar görelim... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 21:21:25 12.000 tl 20.000tl maaş alıyorum ama yetmiyor diye yazan kişilerin pilot olduğunu sanmıyorum.. art niyetli kötü düşüncelere sahip bu kişileride kınıyorum.. ayrıca anayasal bir hak olan ve emeğimizin karşılığını alma mücadelesi niçin bu kadar sertçe eleştiriliyor..burda çalışan kişilerin yıllarca süren mücadeleleri ile sahip oldukları haklar ve güçlü sendikaları da tüm türkiyeye örnek olmalı... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 21:10:41 THY de grv kararı alındı ve utanın başlıklarına, sizlerin emekciye uygun gördüğü bu rakamı dünyadaki diğer madencilerin aldığı rakamlardan herhalde haberin yok en düşük işci 3500 tl . sizin gibi düşünenler ..... söyleyecek söz bulamıyorum. bu kafaları değişme zamanı geldi. patron kilimanın önünde neskahvesini yudımlarken 10 kazanack emekci 2 kazanmasına çok denecek adalet bununun neresinde ......... yorum yapanlara duyurulur vicdanlı olalım. tebrik ederim keşke tüm emekci hakkını arayabilecek konumda olsa, hava iş e sahip çıkın.... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 21:08:21 arkadaşlar siz başka şirketlerde veya dışarıda çalışıp 900-1000 lira almayı hakediyormusunuz! önce bunu düşünün bu mudur size layık olan. bu mudur hayaliniz!!! lütfen ilk önce kendi haklarınıza sahip çıkın... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 21:07:04 THY'de çalışıp biryere gelmek özellikle yerde, eğer yanlış gruptansan ve yanlış bölüme gitmiş ve adamını bulup çıkamamışsan imkansız!! Sorun maaşlar değil, çalıştığınız işteki motivasyon ve başarı karşısındaki takdir edilme beklentiniz. Bu bilimsel olarak da kanıtlanmış bir olgudur. THY işte bunu çalışanına verememiştir. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:58:22 Türk Hava Yolları gibi saygın bir kurumun Saygın kaptanlarının aldığı para da elbet saygın yaşamak için yeterli olmalı. Kabin ekibinin de esas işi acil durumda canını tehlikeye atarak dahi olsa yolcularımızı kurtarmaktır. Maden işçileri örneği ile olayı manipüle edenler. Bu saygın kurumda çalışan insanları çekemeyen zavallılara sadece acıyorum. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:51:11 THY kazandığının bir miktarını çalışanlara dağıtsa problem kalmaz çok kar ediyor doğru bunu paylaşmak çok mu zor TGS personeli ne kadar alıyor onlarda THY personeli neden düşük maaşlarla çalışıyorlar... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:49:06 hadi bakalım öyle pencereden bakarak oluyormuymus hep birlikte görecegiz arkanızda teknik olmadan 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:44:24 Kasa para dolu, sponsor olmaya devam edelim ama kasanın para dolması için gece gündüz ter akıtan emekcinin haklarına gelince, verilene dua edin , çok maaş alıyorsunuz, haklarınz yeterlidir sözleriyle çalışanları karalamaya hiç hakkınz yoktur. önce kendi haklaarınızı ve menfatlerinizi gözden geçirin gece gündüz 24 saat 365 gün çalışan bu emekçinin alınterine laf uzatmayın hak yemek en büyük günahtır. günahtan kor....için, 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:33:46 madende calisan o insanlarin aldigi maas yüzünden baska calisanlar utanacaksa vay ben bu zihniyetin icine ediyim,devlet utanacagina calisan insanlarmi utansin,bu ülkede bir cok meslek gurubu var aldigi parayi hakeden ve etmeyen ama bu dengesizligin en büyük suclusu tabikii devletten baskasi degildir,siz burda gelmis birbirinizi yiyorsunuz... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:29:01 burada birbirinizi yiyeceginize ilkokul mezunu milletvekili,sizlere "gözünü toprak doyursun "diyen sayın başbakanızın maaş ve mal varlığınızı tartışın. daha da sayamadığımın nice parti sendika başkanları...Artık fesatlık yapmayı bırakın hak arayan insanlara da ayak bağı olmayın bırakın eylem yapan yapsın alırsa haklarını alsınlar alamazlarsa isede sizi ilgilendirmez.siz fesatlarda elinize kına yakar fesatlık yapmaya millete ayak bağı olmaya korkak hayatınıza devam edersiniz 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:27:31 Pardon ama sen asgari ücretin 700 lira olduğu bir ülkede niye busıness uçuyorsun?Ayıp degil mi 500 paunda uçmak varken 2000 paund vermek.Birde arkadaşların çoğu okumuş ve senden daha geniş bir vizyona sahipler eminim,yaptıkları iş gerği.Bir kişinin ingilizce bilmemesi diğerlerini etkilememeli genelleme yapılmamalı.saygılar 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:17:13 Ben bir pilotun çıkıpta 12 bin 20 binm alıyorum az diyeceğini tahmnin etmiyorum eger diyorsada onları Allah a havale ediyorum sen ken d,n, geliştiremediysen hamal kaldıysan ben ne yapayım hakkım 20 binde fazla diyor be özürlü vatandaş diyorum sana bu memlekette 20 bin lira aylığı olan kaç kişi var yaz başbakandan dahamı kendini geliştirmişsinde bu paraya az diyorsun nankörsünüz nankör kimsenin gözü sizin aldığınız parada değil hepimiz aynı yere gidecez biraz elinsaf de objektif olun Allah a şükür edin inşallah yabancı pilotlar gelirde hepiniz aç kalırsınız size avrupada hangi havayolu iş veriri bi düşünün bide kendinizi LUFThansa pilotları ile aynı kefeye koymuşunuz zavallılar LH hiç bir zaman zarar etmed, cahil araştır öle yaz 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:15:34 peki sen o busınes clasta ucabılmek için kazandığı parayı hakedıyormusun sen nerde okudun amerikadamı yuh utanması gereken kendını bılmıyor aslında bu arada ayıp yolcularımı dınlıyorsunuz yuh sıze.. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:13:19 sen otan otanman olsa önce madencılere ALLAHTAN RAHMET DILERDIN ALLAH AİLELERİNE SABIR VVERSIN ..sanada insanlık nasıp etsın 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 20:07:26 Vay be tebrik ederim sendikayı dünya markası olmuş bir firmayı ancak böyle yıkarsınız osmanlı dış etkenlerden değil içten yıkıldı sizde bunu yapın. Sendikalar işçinin kanını sömürürler sözde onların haklarını savunurlar maaşlarından kesinti olur . Türkiye de yıllardır kanayan artık kanamaktan kangren olmuş bir konuda sendika ağalarının istekleri, arzuları babalarının çiftliği gibi istedikleri şeyler olmak zorunda. Bugün yerin 540 metre altında insanlar ekmek parası kazanıyor bunu yazan arkadaşı kutluyorum ve katılıyorum 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:43:20 yerin 540 metre altında ölenlerin canı tehlıkededir..700 tl için çalışırlar..sizler evinizde sıcacık oturun dıye..allah hepsıne rahmet eylesın..thy de calısıp aldıkları parayı begenmeyenler ınsanlıktan nasıplerını almamışlardır..yazıklar olsun.. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:34:48 kaç tanesi okumuş bunların:))güldürmeyin?geçen hafta business class ta londraya uçuyorum..yan koltuğumdaki ingiliz hostese sordu tepsidekı somon için..ıs ıt smoked??bizim 4000 tl lık hostes...no smokıng ın aircraft please...dedı:)))))))bunlara verılen paralar haram haram.... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:32:09 Hostesler.. yazısına cevap, bu yorumu yapan arkadaşa sormak lazım 30 bin fitte portakal suyu servisi yapmak ve canınızın her an tehliketed olduğu çalışma saatinizin beli olmadığı alınan maaşında ortada olduğu bu durumda böyle yorumlar yapmanızı vicdanınza brakıyorum. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:26:31 hava-iş sendikasına bağlı thy personelini bu kararı onayladıkları için kınıyorum. thy nin bir çok departmanında çalışan ve host/hostes arkadaşlarım var.birisi bile maaşının eksik yattığını ya da geç yattığını söylemedi ki bunlar yıllardır çalışan kişiler. herkese yazık. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:22:08 anlamadigin isler hakkinda yorum yapma 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:21:26 gelde sana göstereyim ne is yapildigini.... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:08:45 istanbul gibi hayatın pahalı oldugu yerlerde 2bin tl altında çalışanlara destek veriyorum ama 5bin den fazla alıp da "daha daha" diyen aç gözlülere Allah gözünüzü doyursun diyorum. benimde arkadaşım thy de 5-6 senedir çalışıyor 2500 ile işe girmiş şimdi 4bine yakın maaşı var eşide alıyor 2 civarı.güzel bir evde aldı araba da. mükemmel maaş alıp da yetiremeyenler ne alıyor merak ediyorum herhalde ya uçak ya gemi. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:07:13 waaaay çok güzel bir hesap yaptın arkadaşım. bende şöyle diyorum 1000 işçi çalıştırıp 1000ininde aç bırakacağına 100 işçi çalışsın ama çalışarak karnı doysun. senin yaptığın hesap 1000 işçiyi açlığa mahkum etmektir 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:05:36 rakamlar yanlıştır oltaya gelmeyin burada yazan arkadaşalar lütfen terbiye sınırlar içinde kalın.olan herkese olacak.rakamlar bazıları tarafından abartılmıştır.rakamlar oyle değildir.bende başka türlü yaklaşayım olaya gecen bir kaptanımız söylüyordu.birayda 18 ton yakıt tasarufu yapmış.hemde harcanan yakıttan 18 tonla bir boeing uçağaı londraya gider frankfurta geri döner 3 tonda artar.bu uçak londrya yaklaşık ortalama 80bin dolara gider.40 doları masraf olsa 40 dolar şırkete kalır.olaya birde öyle bakın.burada hakeret vari cümleler kullanarak kalıtenizi indirgemeyin..çünkü şirket hepimizin ağrıda işçi taşıyan şöför mehmetle jhonnseburgtaki akip şöförüde buradan para kazanıyor. iyi uçuşlar..iyi çalışmalar 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 19:04:51 Ne garip insanlarsiniz siz yaa, kendi onunuze degilde baskasinin cebine bakmaktan , dedikodu yapmaktan baska sey bilmezmisiniz, yok o su kadar aliyo yok bu o kadar alio.. kimse sizi engelledimi sizde okuyup sizde calisip sizde ucucu olsaydiniz , hayret birsey ne cirkin yorumlar bunlar.. 20 de alir 50 de alir... 80 milyon dolarlik bir makineyi opere etmeyi 2 milyarlik adama yaptirmiyacaklarina gore .. herkes isine bakmali hasetlik yapmamali... okusaydiniz sizde olsaydiniz kardesim.. isin ucunda olum riski var o yuzden bu kadar ... cirkin insanlar sizi... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 18:57:29 10-20 bine 100 işçi çalıştıracağına 5-10 bine 1000 işçi çalıştır 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 18:54:05 allahınızı seversenız soyleyın portakal suyu dagıtmaktan baska ne iş yaparsınız????sizin hakkınız asgarı ucretten tek kuruş fazla degıldır... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 18:46:50 10 bınde alsan 20 bınde alsan 25 bınde alsan yetmez ..yurdum insanı 685 tl maaş alıyor kira ödüyor ewini çocuğunu barındırıyor yetmiyor..kaptanlara ne yeter..maaşınız düşmeli 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 18:29:40 millet yediği kazıklara ayaklanmıyorda bizim 3kuruş maaşımıza mı ayaklanacaklar. yedikleri zamlara ayaklansınlar da hayat standrtları yükselsin. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 18:28:01 4BİN LİRAYI ALDIĞIMIZI NERDEN BİLİYOSUNUZ 3MİLYAR ETMİYOR MAAŞIMIZ AMA HERKESİN GÖZÜ VAR.BİZ HAK ETTİĞİMİZİ İSTİYORUZ FAZLASINI DEĞİL 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 18:27:48 sen kendini geliştirmeyip hamllıkta kaldıysan bu kendi suçun. arkadaşıma katılıyorum. 12bin ytl az. kaptan pilot arkadaşıma da katılıyorum 20bin ytl az. avrupa stantarlarına göre çok az maaş alıyoruz. lufthansada 1nci kaptan maaşı 25bin euro civarında ve adamlar zarar ediyorlar. zarar eden bir şirket 25bin euro veriyorsa biz kar ediyoruz sürekli ve en az %100 zam ile kapanır aradaki fark. ama o kadar istemiyoruz ortalama %20 versinler yeter. ayrıca aldığımız parada gözü olanın gözü çıksın. grevi destekliyorum 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 18:02:41 Ucucu personel bu greve katilirsa resmen ayip bu millet ayaklanir hostes 4bin kaptan 20bin tl maas alirken basbakan dusursun bu maaslari yariya ne bu? 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:53:42 ben 12 yıllık thy kaptanıyım..yaklaşık 20000 tl maaş alıyorum.ınanın yetmıyor..grev hakkımız.. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:48:41 türk hava yolları türkiye ve dünya üzerinde bir tanedir başka thy yoktur fakat bakarsanız ki ve takdir edersiniz ki thy yönetimi yanlış politika izlemektedir neden diye sorucak olursanız thy bugün birçok dünya markası futbol takımı ve birçok firmayla sponsorluk anlaşması yapmış ve çok büyük bir reklam uygulamasına geçmiştir fakat yapılan bu şeyler tabi ki güzel ama çalışanını sen göremezsen bu işler yürümez sayın kotil.. yöneti 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:45:01 BEN THY'YE 1985 TARİHİNDE GİRDİĞİMDE BİZLERİ YETİŞTİREN AĞABEYLERİMİZ "DÖRT AYLIK İLE EV ALIRDIK" DERLERDİ BİZLER EV ALAMADIK EMEKLİ OLDUK AMA ŞİMDİKİ ARKADAŞLARDA ALDIKLARI MAAŞLA RAHAT GEÇİNSİNLER..............................HAKLI DAVALARIN DA TÜM DOSTLARA KOLAY GELSİN DİYORUM MANEN YANLARINDA OLDUĞUMU BİLDİRİYORUM...............SAYGILARIMLA ŞARHOŞAHTAPOT 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:44:14 Gönül isterki herkes çok iyi maaş alsın ama bazı insanlar gerçekten abartıyorlar.doktorlar 10 binlerde maaşta alsa hala bıçak parası isterler özelden para kazanmak isterler doymazlar.pilotun biri yazmış 12.000 TL alıyorum yetmiyor diyor el insaf diyorum başka bir şey demiyorum.Taşeron olarak yer hizmetlerinde çalışainsanlar ne kadar maaş alıyor hiç sordun mu nasıl geçiniyorlar mış onuda sor.20.000 bin al bunu isterim ama ülkenin gerçeklerinide görün abartmayın. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:24:05 isteklerinizde haklısınızdır,destekliyoruz da.ama şunu da bilmek istiyorum, yarın birgün THY de (Allah korusun)batma noktasına gelse çalışanlar nasıl tepki verecek.çalışanların kaçı "birkaç ay maaş almasak da olur" mu diyecek yoksa "düşene siz de vurun" mu 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:19:34 elin yabancısına para vermeseydi bugünkü sonuç değişecekmiydi 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:18:49 ya 2. pilot 12000 maaş alıyorum ve az diyorsun ha inanamıyorum gözüne dizine dursun nankörsün sen nankör bak ayda 1500 tl ye çalışan madanciler öldü gitti sende bizim işmiz riskli kozmik mozmik diyorsun ya sen ve senin gibi düşünenler ölmüyecekmisiniz be kardeşim bu devirde bu parayı bulupta az diyorsunuz çoçuğunu bırakıp göreve gidiyormuş bende anamı eşimi evladını bırakıp dönüp dönmeyeceğim belli olmayan görevlere gidiyorum ama senin aldığının çeyreğini alıyorum ama ben şükrediyorum sense nankör bakıyorsun ekmeğe Allah büyüktür böyle düşünmeye devam et senin alacağın en fazla 4000 tl olmalı fazlası harak 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:11:55 Sıkıyorsa yapsınlar grev zaten hepsi hangi bolüm olursa olsun piyasanında ülke standartlarında üzerinde para alıyorlar daha belalarınımı istiyorlar yıllardır yan gelip yatarak para kazanma devri bitti 0 zam verilmesi lazım tüm THY çalışanlarına greve falanda gidemezler sıkıyorsa gitsinler 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:11:35 bravo isteyin hakkınızdır.... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:07:43 thy çalışanları çok şey değil hakkını istiyor bu şirketi marka yapan bu insanları görmezden gelmek haksızlıktır thy yönetimi bir an evvel karmaşaya son vermelidir yaz sezonu geliyor 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:03:28 elin yunan basketbol takımına para var ama çalışana gelince yok işler yolunda giderken bu noktaya gelinmesi çok yanlış bir adım ayrıca thy çalışanlarına dil uzatanlar yürekleri yetiyorsa karşımıza çıkarak konuşsunlar 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:02:28 YEDIGI KABA (AFEDERSINIZ) PISLEMEMENIN BENCE COK VAHIM SONUCU BURDA BAZI YAZILANLAR. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:01:37 Senin ne istediğin bellide burada yazarsam editörler yayınlamaz. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 17:01:32 thy çalışanının rızkında gözü olanlara sesleniyorum kedi ulaşamadığı ciğere murdar dermiş herkes kendi derdine yansın biliyorum hasedinizden çatlıyorsunuz ama yapacak birşey yok 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 16:57:23 ben normalde bu konuya karışmazdım ama yorumlardan birinde thy çalışanlarına ve sendikaya haksızlık yapıldığını fark ettim. çalışanların bulunduğu istekler maddi açıdan çok , manevi açıdan uçuş saatleri gibi. ayrıca grev tam olarak başladı mı? başlamadıysa ne zaman başlayacak? umarım hiç bir türk şirketi ve onların çalışanları zarar görmeden bu sorun çözülür. tüm Türk Hava Yolları çalışanlarına kolay gelsin... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 16:48:57 insanız sonuçta, sadece havacılıkta da değil maaşlar artınca harcamalar da artıyor.sonra zam zam diye tutturuyoruz.10.000 tl alsak 15.000 isteriz,50 alsak 100 isteriz. doymuyoruz ne yapacagız huyumuz böyle.içimizde çok düşük maaşa çalışanlara diyeceğim yok ama maaşı iyi olanlar da aynı. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 16:30:45 Hocam halinize çok üzüldük arkadaşlarla karar aldık aramızda para toplayıp size göndermek istiyoruz...hesap numaranızı yazarsanız seviniriz..iyi uçuşlar... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 16:23:36 heryere para buluyolar bi çalışanlara gelince tık nefes oluyolar uçaklar yerde kaldığında vermedikleri paranın misli cıkcak 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 15:59:52 bazı arkadaşlarda kör düşmanlık öyle kök salmış ki bu yönetim thyyi dünyanın 1.si yapsa yine bunlara yaranamaz.sizler bu şirketin iyiliği için mi eleştiriyorsunuz bu yönetimi yoksa kendi koltuklarınızdan oldunuz onun telaşı mı var?gerçekten thynin geleceğiyle dertleniyormusunuz yoksa sadece kendi koltuklarınız mı ilgilendiriyor sizi? bir de bazıları cem kozlu zamanında şöyleydi böyleydi diye geyik yapıyor.ya cem kozlu zamanında bu şirket en kötü dönemini yaşadı,rakamlar yerlerde sürünüyordu.ki o zaman thy piyasada tekeldi istediği fiyatlardan bilet satıyordu.ona reğmen şirket sürekli zarar ediyordu.nasıl bu adamı yere göğe sığdıramıyorsunuz hayretler içindeyim?çıkarın ideolojik gözlüklerinizi gerçek dünyaya dönün. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 15:56:20 Hepsinin de gözüne dizine dursun. Benim maaşımdan kesilen vergilerden bunların maaşına giden payı THY çalışanlarına haram-zıkkım ediyorum. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 15:53:23 Atilay sözleşmeyi imzalamıştır..Her seferinde grev kararı alıp sonrada kuzu kuzu imzayı atmıyormu? Eminim çoktan imzalamıştır... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 15:43:55 ben kendi adıma konuşuyum 2nci pilotum ve 12bin ytl maaş alıyorum. ikramiyeler mesailer falan hariç. inanın yetmiyor. bu nedenle de grevi sonuna kadar destekliyoruz. ayrıca herşey para değil. bizim zorluklarımızın karşılığı para ile ölçülemez. soruyorum size hanginiz hasta çocuğunuzu ananızı bacınızı kardeşinizi bırakıp dünyanın öbür ucuna gidiyorsunuz? aranızda hangi anne 1 yaşında çocuğunu bırakıp dünyanın öbür ucuna gidiyor. ya bizlerin yediği kozmik radyasyon? 8000mtrelik basınç? birgün turkiyeden 10saat ilerideki bir ülkeye sonra gel 10 saat gerideki başka bir ülkeye. bizim aldığımız her kuruş son zerresine kadar helal. ve evet az. daha fazla istiyoruz. milletin aldığı maaşta gözünüz olmasın herkes kendi geleceğine baksın 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 15:33:25 thy de grevin konusu yabancı pılot ve teknisyenlerin istihdam edilmesi grev oylamasının sonucu etkiliyecektir.cünkü alınan bu yabancılar özellikle pılotlar ve teknisyenler arasında huzursuzluk yaratmıştır.alınan yabancılar kalıteli değildir.enaz 20 senesini şirketi için veren kaptanlar dişarıdan alınan yabacıların büyük ucaklarda ucurulup fazla para almalarını içlerine sindirememişlerdir.bu durum cok fazla huzursuzluk yaratmıştır.pılotlar içten içe kaynamaktadır.kaptan olmayı bekleyen ikinçi pılotlarda önlerine çıkarılan yabacı dil sınavından ve dlr testinden cok rahatsız olmuşlardır.bu sınavların alınan yabancılara yapılmaması bu durumu negatif yönde etkilemiştir.asıl sınav şimdi başlamıştır yönetim için.kendi adamlar dahi bu duruma isyan 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 15:18:23 trajıkomik arkadaşımız haketen siz çok trajıkomiksiniz. Hayatınızda siz ne yaşadınız bilmiyorum ama yazınızda bunalmışsınız. bir doktora görününüz. Atilay Ayçin in arkasında ise işçiler var ve sizce olmalı mı olmamalı mı. Buna siz karar vermeyeceksiniz tabii ki. THY çalışanları karar verecek. Kolay gelsin. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 15:02:54 bu grevin konusu.yabancı(yalancı) teknisyenler ve yabancı(yalancı) pılotlar olmalı.bakın bu arkadaşlar kaptanlığı ve teknisyenliği thy de öğreniyorlar.hiçbiri kaptan değil.bunlar kaptancık bile değil.neden bu şekilde davranıyor thy yönetiçileri anlamak mümkün değil.şu anda enaz 150 tane ikinçi pılot cıkar kaptan adayı olarak.yapmayın.hintli,yunanlı.sırp.slavak.bizim kutsal değerlerimizi hiçe sayan norvec,danimarkalı insanlar...uçuş emniyeti crm ...ne oluyor.kokpıtte anadil konuşulmalı yeri ve zamanı geldiğinde.giderken dağılan bir thy görmek istemiyoruz lütfen aklımızı başımıza alalım 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 14:57:01 THY çalışanları daha ne istiyor ? Zaten Türkiyenin en kıyak, en ballı şirketinde çalışıyorlar. Bu yüzden özel sektörde çalışanların amacı THY ye geçmek olmuyormu ? Bana bir tane daha THY gibi bir devlet kurumu gösterinki, özel sektör çalışanları geçmek için can atsın. Havacılıkdan başka yok. Sendika THY nin karlılığını ve harcadığı sponsorluk paralarını göstererek daha fazlasını istemiş. Başka hangi devlet kurumu çalışanlarının böyle bir hakkı var? Vergiler sokaga atılmasın, THY şartları ülkemiz gerçeği seviyesinde tutulsun. THY 2. pilotu, özel sektör kaptanı kadar maaş alıyor. İki taraftan birinde bir yanlışlık var. Hangi devlet kurumunda özel sektörden bu kadar daha iyi şartlar var. Devlet bu kadar zengin mi ? 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 14:56:50 biz onca yılın emeğinin karşılığını alamayalım sonra birileri tepeden inme gelsin sırf cemaat adamı diye yağlı,ballı mevkilere bol maaşlara ve özlük haklarına hiç de hak etmedikleri halde konsunlar sonra da biz hakkımızı ararken, maaş ve özlük haklarımızın iyileştirilmesini isterken kötü olalım öyle mi???? ben de sana ülkemizdeki bütün bu fakirliğin, kokuşmuşluğun,adiliğin sebebibinin sen ve senin gibilerin oy verdiği devleti yönetenler olduğunu söyleyeyim... 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 14:54:23 Her dönem aynı şey ne bu be.Grev yapacak adam mı kaldı.Yine Ayçin efendi ve adamları gereğini yaparlar merak etmeyin(!)İmzalanır bu sözleşme.Şimdiden hayırlı uğurlu olsuun. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 14:50:04 ülkemizdeki mevcut asgari ücret, vatandaşlarımızın çoğunun açlık sınırında yaşamaları iktidarların ayıbıdır,sorumsuzluğudur insanca yaşamak isteyen thy çalışanlarının değil...ayrıca kötü örnek örnek midir??? madem ülkemizin durumu bu kadar kötü iye thy başbakanlığa 200 küsür milyon dolara uçaklar aldı?? neden her yerde makam arabaları bolluğu var?? neden devlet imkanları sorumsuzca,bencilce iktidarın ve ailelerin ve yandaşlarının zevki,gösterişi için harcanıyor?? iş çalışanlarının haklarının iyileştirilmesine, daha iyi koşullar istenmesine, insanca yaşama isteğine geldi mi kötü, yöneticilerin,mevki,makam sahipleri her türlü maddi manevi imkanı kullandılar mı iyi...adil mi ?? hakka ve hakkniyete sığar mı?? sadaka değil hakkımızı istiyoruz.. 0
  • Misafir 20 Mayıs 2010, Perşembe 14:30:08 asgari ücret düşük olması bu ülke yönetiminin suçudur.kalkıp bizlere avucunuzu yalayın kimse diyemez herkes hakkını alsın asgari ücret alan insanlarla gerekirse beraber hak aranır.kalkıp ben düşük alıyorum diye yüksektekinin paçasından tutup indirmek çok saçma varsa bir derdiniz gidin onu seni bu hallere düşüren oy verdiğin hükümete soracaksın bursa hakkını arayan insanlara değil..... 0