Uçuş okulları para tuzağı mı?

    Çok beğenilenler

  • Öğrenci 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:18:43 Bizde pilot yetiştirmek kadar pis bir meslek yok ... Ben ayjette öğrenciyim ve hayatımda bu kadar pis bir meslek eğitimi görmedim neymiş efendim bizi havayollarına hazırlıyorlarmış ego larını tatmin etmekten başka yaptıkları hiçbir şey yok ben bu işe başlmadan önce pilotluğun saygın bir meslek olduğunu ve bu işte çalışanların aklı başında insanlar olduğunu düşünürdüm fakat ayjet benim bütün hayallerimi yerle bir etti ... Askeri kadro dan havayolu pilotu olmaz öğretmende olmaz .... Bütün ömrünü yatılı okullarda geçirmiş ne aile düzeninden bir haber ne sivil hayattan hem başka bir bakış açısıyla savaş pilotundan , yolcu taşıma pilotumu olurmuş bence bu ülke havacılıkla ilgili adım atacaksa ilk yapması gereken bu işe sevdalı sivil pilotlar yetiştirmeli .... Asker olan askerde kalsın .... Herkese saygılar,sevgiler 16
    • Genelleme yapma 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:35:01 İnsanları ve kurumları genellemeniz hiç doğru değil. O zaman bende sivil havacılıktan yetişen pilotlar yeteneksizliklerinin ve tembelliklerini asker kökenli hocalara bahaneler bularak örtmeye çalışıyorlar diye genelleme yaparım bu ne kadar doğruysa senin genellemende o kadar doğru 16
    • ... 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:36:26 günaydın kardeş daha bişey görmedin. hele bi line'a gel, o askerlerin elinde yetişen sivillerin, askerlere rahmet okuttuğunu kendi gözlerinle göreceksin... 2
    • Öğrenci ye 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:41:38 madem isim verdin " ayjet " en iyi okullardan biri bunu kabul ettiğinizi biliyorum. Ama başka bir okulun yönetiminden biri iseniz " yinede biliyorsunuz dur " saygılar. 10
    • Rumuzsuz Pilot 24 Ağustos 2016, Çarşamba 12:18:24 Yorumuna kesinlikle katiliyorum kardeşim. Line'a giremeyen ve ingilizce bilmeyenler ucus okullarinda ogretmenligi seciyor. Dolayisiyla hayatinda hic line'da ucmamis adamlar seni line'a hazirliyor. Ancak cok iyi ogretmenlerde mevcut ama maalesef sayilari cok az. 1
    • bebek 24 Ağustos 2016, Çarşamba 13:45:31 Pilotluk ciddi bir meslektir. Senin gibi düşünenlerin mesleği değil. Senin gibi ne olduğu bilinmeyen birine canını teslim ediyorsun risk alıyorsun ve bu öğretmen hep senin gibilerle uçuyor. ve her gün uçuyor sen ne yapıyorsun haftada bir uçuş sonra yat Sürekli öğretmenden birşey bekleniyor sen ne veriyorsun karşılığında çalışma yok bilgi yok o öğrenme yerine ezber artislik diz boyu sonra işler ter gidince öğretmen kendini tatmin ediyor de çık işinden Yemiyorsa bu işe soyunmazsın. 12
    • Türkçe 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:43:24 Kesinlikle haklısın, önce türkçe öğretseler çok iyi olacak. Sevda önemli tabi, ama ben derim ki yüzlerce kişiyi sevda diyerek riske sokma sen. Çünkü pilotluk için duygudan çok mevcut algoritimleri kullanmak önemlidir. Sana pek gelmez. 5
    • hüsnü 25 Ağustos 2016, Perşembe 11:52:36 Bence sen pilot olma. 3
    • Ulan 25 Ağustos 2016, Perşembe 12:49:20 Ulan demiş ki biri line a giremeyenler öğretmen pilot oluyor. Ayjetin öğretmen kadrosundan bi habersin hocaların geçmişinden bi habersin. Sırf boş konuşma. 4
  • flying 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:30:17 Erah öğrencileri olarak mutlu değiliz. Yetkililer göreve ! 9
    • Sıkıntı ne?? 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:53:17 Onu söylermisin bi zahmet? Gidişatta problem yaşamıyorlar görülen.. 11
    • Erah 24 Ağustos 2016, Çarşamba 16:54:10 Kesinlikle katıldığımız bi durum, Erah teori olarak kesinlikle sınıfta kaldı, hiç kimse memnun değil sebebi bence yetersizlik değil sadece hocaların yer dersi hocası olmamasından kaynaklanıyor, herkes çok bilgili olabilir ama bildiklerini aktaramıyor, okulda bi anket yapılsa herkesin mutsuz olduğunu göreceksiniz sayın erah yetkilileri. Kurum içinde kimse kimseye selam dahi vermiyor büyük kopukluklar var iki birim arasında, öğrencilere de yansıyor bu durum, hiç kimse güler yüzlü değil "merhaba hosgeldiniz" bile denmiyor.. burda karalamak için bulunmuyorum ama erah yer dersleri sadece yapılmak için yapılıyor bunu erahta öğrenci olan herkes destekliyor, hiç kimsenin birşeyler öğrendiği yok malesef, erah kötü yönetiliyor burdan yetkililere duyurulur 12
    • Mesut Sevinç 24 Ağustos 2016, Çarşamba 23:43:51 Değerli öğrencimiz veya öğrenci yakınımız. Yaşadığınız sıkıntıları [email protected] adresine lütfen e-posta ile gönderiniz. Er-Ah Uçuş Okulu Antalya ve İstanbul olmak üzere iki ayrı teorik eğitim merkezine sahip bildiğiniz gibi. Eleştirilerinizin direk olarak yönetime ulaşması için en etkin method info'ya e-posta atmanızdır. Bilgilernize sunulur; 10
    • Öğrenci pilot 25 Ağustos 2016, Perşembe 02:08:12 Vallahi sen yalan söylüyorsun şuan eğitim kalitesi olarak Türkiye de Ada'm gibi pilot yetiştiren er-ah var öğrenci olduğum için söylemiyorum 9
    • Mutlu 25 Ağustos 2016, Perşembe 10:09:30 Mutlu olmanan normal.mutlu olmak icin cok calisman gerek.okuman,gelismen gerek.bunu yapmadigin icin mutsuzsun.erah bunlari her gun dolu dolu yasayanlarin ayni cati altinda toplandigi bir egitim kurumudur.tembeller,basarisizlar,sikayetini muhataplari yerine alakasiz bir haber baslginin altindaki yorum kismina yazanlara uygun bir kurum degildir.orada pilot yetisir adam yetistirmek ayri mesele. 8
    • ER-AH 25 Ağustos 2016, Perşembe 10:57:52 Sayın Flying, yetkililerin görevlerini yapabilmesi için öncelikle sizlerin görevinizi yaparak sorun ve şikayetlerinizi ilgili yerlere iletmeniz gerekmektedir. Son derece dolaylı ve ilgisiz mecralarda karalama kampanyaları yürütmektense sorunlarınızın çözümünü arama yoluna gidiniz. 7
    • ER-AH 25 Ağustos 2016, Perşembe 11:06:16 Erah rumuzlu arkadaşımız hocaların yer dersi hocası olmaması derken ne demek istediğini anlatırmısın lütfen? Yer dersi yetkisi olmayan herhangi birinin uçuş okullarında ders vermesi mümkün mü? Hiç kimse memnun değil, herkes destekliyor gibi genelleme yapma hakkını size kim verdi? 300 öğrenci adına nasıl konuşabiliyorsunuz? Kimin ne öğrendiğini nerden biliyorsunuz ve bunu değerlendirecek altyapıya nerden sahipsiniz? Karalamak için bulunmadığınızı söylemişsiniz fakat yaptığınız tek şey budur. Şikayetlerinizi ilgilere ilettiniz de dönüş mü alamadınız. Lütfen değerlendirmelerinizi yaparken kişisel sorunlarınızı bir kenara bırakarak yapın. Hiçbir kuruluş 1-2 kişinin yorumuna bakılarak değerlendirilemez. 7
    • hüsnü 25 Ağustos 2016, Perşembe 11:55:07 Bence sen de pilot olma. 7
    • flying 25 Ağustos 2016, Perşembe 12:14:00 İlgili şikayetlerin hocalara, yönetime bildirilmediğini nereden biliyorsunuz? Herkes bıkmış vaziyete. Burası bir eğitim kurumu ise ona göre davranılmalı. Ticarethane gibi değil. Madem öğrencilerin sıkıntılarını kimse dinlemiyor. Gerçekleri bilmek herkesin hakkı. 1
    • Arkadaşlar Lütfen 25 Ağustos 2016, Perşembe 12:23:35 Flying adlı arkadaşımıza kesinlikle katılıyoruz, yorumlarda bitanesi çok çalışman gerek flan yazmış lütfen ama ya bizi tanıyor musunuz da ne kadar çalışıp çalışmadığımızı biliyorsunuz ? zaten biz çalıştığımız için PPL checklerin üstesinden gelebiliyoruz, okul tamamen student based bi okul, öğrencinin çalıştığı kadar.. burda kesinlikle bi karalama kampanyası flan yapılmıyor okulda bi anket yapılsın kaç kişi okuldan memnun ortaya çıkar, uçuş hattınız belki iyi olabilir ama derslerde iyi olmadığı konusuna ben de katılıyorum.. bazıları pilot yetiştirmek adam yetiştirmek böyle yorumlara girmişler lütfen burda eleştirdiğimiz tamamen erahın verdiği eğitim.. yoksa bizde hocaların kişiliklerini dökelim ortaya isterseniz ? bir ilgisizlik vardı herzaman hep de böyle olacak sanırım saygılar, güler yüzlü insanlar değilsiniz kendinize eleştiri yapılınca sinirleniyorsunuz bunları kabul edin lütfen 4
    • erahzede 25 Ağustos 2016, Perşembe 12:30:30 Anonymous memnuniyet anketi yapılsın öğrenciler arasında. Hep beraber sonuçları görelim ?? 0
  • Tüm yorumlar

  • iyide 31 Ağustos 2016, Çarşamba 17:47:44 üniversitelerin pilotaj bölümü dediğiniz okulun arka bahçesindeki alanda eğitim uçakları olan yerden gelenler mi daha bilgili. Yaw o üniversiteler hanı yetersiz dediğiniz o uçuş okullarında öğrencilerinin uçuş eğitimlerini yaptırıyor. O yetersiz hocalar !! ve kalitesiz uçaklar !! ile. 0
  • Parayla pilot 25 Ağustos 2016, Perşembe 23:53:11 Parası olanın pilot olduğu veya pilot yapanın para hesabı yaptığı yerde ne eğitim olur ne kalite... Alın size kapitalizmin dibi... Adamlar o kadar çok uçak üretip satma peşindeki o kadar pilot Nasıl yetişecek, o üretenin sorunu değil nasılsa, alanın sorunu. Bırakınız yapsınlar zihniyeti. İçerik değil görüntü, kalite değil sayı önemlidir zihniyeti.. Bu işlerin sonu hayıra çıkmaz. Devlet eliyle bu memleketin en yetenekli ve zeki çocukları seçilerek devlet kontrolünde sivil havacılığa pilot yetiştirilmelidir. Biraz para harcarsınız ama beton gibi bir bayrak taşıyıcı firmanız olur ve dünya ile rekabete girer. Aksi takdirde önümüzdeki uzun yıllar boyunca başımız dertten kurtulmaz. Bu konu birçok başka ülke için de geçerlidir. Dünya havacılığı da kalitesizliğe doğru hızla yol alıyor... 0
  • ......... 25 Ağustos 2016, Perşembe 22:01:23 Peki sadece bir soru ; hayatında hiç uçuş yapmamış konu ile alakalı yer dersi hocası ve askeri kökenli ya da değil hiç bir line uçuşunda görev almamış olmayı bırakalım hiç kokpite girmemiş uçuş hocasından Nasıl bir beklenti içine girilebilir ki? 0
  • ASTRONOT 25 Ağustos 2016, Perşembe 21:19:04 1-BU ARKADAŞIMIZ NASADAN GELME ASTRONOTMU!*AMERİKADA EĞİTİM YAPMAKLA ALİM OLUNMUYOR.KENDİSİNE GEREKLİ PİLOTAJ EĞİTİMİ VERİLİR.KAÇ GÜNDÜR REKLAM YAPIYOR. 2-NE KADAR SAATLİK UÇUŞU VAR,NE KADARLIK EĞİTİM ALMIŞ Kİ HER YERİ ELEŞTİRİYOR?AMERİKA DA EĞİTİM ALMAKLA BULUTLARIN ÜZERİNDE GEZİLMİYOR.NEDENSE BİR YABANCI HAYRANLIĞI MEVCUT. 3-BURASI AMERİKA DEĞİL! 4-ACABA AIRLINE DA KAÇ SAATLİK UÇUŞU VAR?YER DERSİ ÖĞRETMENİ İMİŞ,PİLOTLUK TECRÜBESİ NE KADAR? 5-MEMLEKETİ NERESİ?AMERİKALIMI;TÜRKMÜ? 6-OKULLARDAKİ AKSAKLIKLARA BİZ DE KATILIYORUZ.ÖĞRETMENLERİN ÇALIŞMA ŞARTLARINI,MAAŞLARINI DÜZGÜN VERİRSEN,ÖĞRENCİ SEÇİMİ YAPIP,ŞİRKETE GELİR GELSİN DİYE ÖĞRENCİ ALIRSAN,ÖĞRENCİYİ ELEMEYE KALKAN ÖĞRETMEN ZOR DURUMDA KALIRSA,PROFOSYONEL EĞİTİM YAPILMAZSA,YAPMAK İSTEYENLERDE ENGELLERSE BAŞARI OLAMAZ.BU ARKADAŞIMIZA BAŞTA AIRLINEDE KAPTANLIK VE PİLOTLUĞU ANLATALIM SONRA OKULA GEÇSİNALFABEYİ ÖĞRENMEDEN DE PROFÖSÖR OLUNMAZ.OKULLAR ALFABE VERİR.ÜNİVERSİTEDE ANAHTAR VERİR,SEN ÇEVİRİRSİN. 7-TÜRKİYE'NİN EKONOMİK-SOSYOLO 2
  • ...--...-- 25 Ağustos 2016, Perşembe 15:46:20 aynen sektörde iş bulamamış kişiler maalesef uçuş okullarında ucuz işçilik ile öğretmeniz olayındalar....valla en tecrübeliyim diyen hoca bile geçenlerde rahmetli oldu buyurun burdan yakın...önüne gelen uçuş öğretmeni hale bakın 0
    • Havacı 25 Ağustos 2016, Perşembe 20:13:43 Uçuş okçuları kesinlikle para tuzağı Sghm nin denetimi yetersiz Uçuş Uçuş okuları ucuz Yakıt alıyor ama pilot Adaylarına ekonomik olarak hiç yansımıyor lütfen Sghm yi göreve davet ediyorum gereğini yapmalı /40 ucuz yakıtın hani pilot Adaylarına yansıması 0
  • Er-Ah 25 Ağustos 2016, Perşembe 12:49:51 Meraba aslında arkadaşa bir konuda katılıyorum o da şu çalışanlarıniz gerçekten bulunduğu konumlara vakıf değil ve herkes de bir hava.Öğretmenlerden bahsetmiyorum antalya er ah binasında çalışanlardan bahsediyorum. Bence bunun sebebide çalışanların erdoğan beyin akrabaları ya da çalışanların çocuklarıni birimlere yerleştirmesi.Profesyonellikten uzak tam aile şirketi olmuş nerde kurumsallik.Mail atın diyorsunuz, mail de attık ama çalışanlar hala aynı tavırda.Patrondan çok havaları var masaallah 0
  • Ifr 25 Ağustos 2016, Perşembe 01:08:25 Burda yorum yazan coğu insan askeri kökenli havacılık altyapısını askeriye de fazlasıyla almış insanlar, Peki ya öbür insanlar, gerçekten pilot olmak isteyenler? Onlar napsın? Tek yolu sivil havacılık.. İyi bir uçuş altyapısı o ülkenin sivil havacılıgının gelişmesinden geçer. 2. Avrupa ülkesi dediğimiz macaristan, çek cumhuriyeti, slovakyada bile bir sürü sivil havacılık faaliyetleri mevcut. Ama bizim insanımız hep kendi açısından baktığı için eleştiriyi tercih eder. Bende sivil den gelmeyim bu iş tamamen öğrencinin gayretine ve çalışkanlığına bakıyor, ama uçuş okullarının en iyisinde bile verdiğiniz paranın karşılığını alamıyorsunuz buda bir gerçek! 1
  • portos 25 Ağustos 2016, Perşembe 00:16:02 Öncelikle şunu söylemeliyim ki, havacılık gönül işidir, bu işi sevmeyen buna bulaşmasın. Uçuş öğretmenliği zor ve zahmetli bir iş, hertip öğrenciye karşı hazırlıklı olmak gerekiyor. Riski yüksek bir pilotluk dalıdır, akrobasi pilotluğundan bile risk fazladır, istatistiki olarak incelenebilir.Uçuş okullarından mezun olan insanların, daha çok yolları, çalışması gereken çok şey olması unutulmamalıdır. Uçuş okulundan mezun olmak işin başıdır, uçuş öğretmenleri line adam yetiştirirken, line bilgisi değil, havacılığın temellerini öğretir. Yürümeyi öğrenmeden ata binmek bizim destanlarımızda var sadece. Uçuş okullarında işin temelleri öğretilir, altyapı yapılır, üzerine çok bilgi gerekir. Dolayısıyla, hiç bilmeyen adama bişeyler öğretmek(kısa zaman içinde) hiçde kolay değildir. 2
  • Dopdolu 24 Ağustos 2016, Çarşamba 22:16:42 en ‘dolu’ yer öğretmenlerinden Mehmet Feza Ecevit ......."DOLU" ÖĞRETMENE BAK HİZAYA GEL :))) ...DOLMUŞ'TA OTORİTE OLMUŞŞŞŞ :))) HA HAH HAYTTT..... 0
    • ayıp 31 Ağustos 2016, Çarşamba 17:54:22 burada isim kullanmak hoş değil kişinin haberi yoksa çamur üzerinde kalır belki haberi olsa size dava açar falan filan. genel ile özeli karıştırmazsak iyi olur. 0
  • Yav 24 Ağustos 2016, Çarşamba 20:46:07 Bu arkadaşlar işsiz kalmaz.olmadı f16 kullanırlar f4cu olurlar.ne de olsa farkı yokmuş.4 ayda tamam.6 ayda f35 bi seneye kalmaz ayda yürürler.olmadı Airbus Boeing neyin kullanırlar.genç oldukları belli olmasın diye bıyıkları bırakırlar.crm neyin dıye bişey öğrenip sırf uçmayı beceremiyom die hocalarına çamur atarlar.yapmayın etmeyin iPhone nesline yazık edionuz 2
  • Sıkıntı Bu!! 24 Ağustos 2016, Çarşamba 18:02:38 Bu okul,bu işe gönül vermiş bir sürü emek harcamış 12 adamı, uçmaktan bile soğuttu helal olsun!Bu kadar kötü yönetilen bir organizasyonun içinde bulunmak,her gün deplasmanda maç yapıyo hissini yaşamak,ilk filo olarak deneme tahtası haline gelmiş olmak bahtsızlığını Allah başka kimseye yaşatmasın. 0
  • EVEKTOR LSA 24 Ağustos 2016, Çarşamba 17:21:13 NE 200.000 EUROSUNDAN BAHSEDİYORSUNUZ EVEKTOR SORTSTAR VE TECNAM LSA UÇURTMALARININ FİYATI 70.000 EURO VE BU UÇAKLARLA PİLOTAJ EĞİTİMİ VERİLMEKTEDİR. 10
    • ucurtmaci 24 Ağustos 2016, Çarşamba 19:06:50 200 bin euro denilen ucak cift motorlu...Tek motorlu ucaklardan bahsetmemisler orada 0
  • Tuzak 24 Ağustos 2016, Çarşamba 17:18:02 Eee zamanında dedik.. Bu pilotaj işi para tuzağına dönüşüyor gitmeyin paranıza yazık olur diye dinletemedik.. Herkes birden "hayalim pilot olmak,küçüklüğümden beri hayalimdi" demeye başladı. bir allahın kuluda "valla kardeş maaşları çok iyi o yüzden tercih ediyorum." demedi.Herkes birden havacılık sevdalısı oluveriyor. Şahıs ne ingilizce seviyesine bakıyor, ne bu işin zorluğunu düzensizliğini, eksilerini artılarını değerlendiriyor ne de maddi külfetini göz önünde bulunduruyor. Çek krediyi, koş ucuş okuluna sonra başla instagram'da facebook'ta pilotum tripleriyle fotograf koymalara.. Bas bas bağırdık burda yıllarca bu iş para tuzağına dönüşüyor gitmeyin diye. Hollywood filmlerinden gören maaşı duyan geldi.. Her yer pilotum diye gezen spl sahibi neyin ne olduğunun bile farkında olmayan instagram showmeni.. Devam edin böle şimdi bide bi yer açılmış bilmemneAir diye " çalışanlara özel pilotaj eğitimi" diye.. Ehliyet kursumu birader bu. Araba mı kullanıcaklar bu insanlar .. Hale bak. 7
    • kesinlikle 31 Ağustos 2016, Çarşamba 17:58:38 ingilizceniz yes / no seviyesinde ise KESİNLİKLE İŞ BULAMAZSINIZ. ielts-toeic-toefl da derece yapamıyorsanız SAKIN PARANIZI HARCAMAYIN. Çünkü hangi firma evrak getir derse o derecelere bakıyor. Ha birde level 4 var. 0
  • Plt 24 Ağustos 2016, Çarşamba 16:20:30 Bu ucus okullari nereye adam yetistiriyo pilot yetistiriyo ama amac airline sa bu zor cunku hocalarin zihniyeti calistir motoru hadi gidelim olmamali bence sonra arkadaslar airline geliyor sudan cikmis balik copy paste sinavlar ucuslar illa stall keskin donus yavas ucus deil tamam shgm check i vermek icin tamam ama gerisi ne hocalarin enazindan airline tecrubeli olanlarindan secmek lazim arkadaslar airline a öcü gozuyle bakiyolar hakli olarak ve cok zorlaniyolar ne yazikki 3
  • ... 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:27:17 Herkes pilot oluyor her ay kurs açılıyor Hakkımzda hayırlısı 3
    • İşsizliği tetikler 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:54:24 Haklısın arkadaşım. Parası için değil yaşam tarzı bir iş... Allah muhafaza piyasada gezer durur boş boş bazıları sonra.. 1
  • edd 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:21:13 Ucak alinacaksa kullanılacak alana göre alınır ve kullanılır. En önemli birinci basamak burdan başlıyor. Ikincisi bunu eğitime ve ticarete dökmek isteyenlerle dolu olduğu için amacı kar elde etmek içinse ucuz etin yahnisi yavan olur. Şimdi benim veya sizin de okulunuz olsa hangi ucak ekonomikse ondan alınır.bu işin doğru yanı bu yani rekabet e karşı ayakta kalmak istiyorsanız bireylerden kısılacak. Yönetimin amacı budur. 2
  • Ayjet Hocaları 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:18:54 Ayjet te uçan ve övünülerek havayollarında öğretmen kaptan olduğu söylenen bu kişilerin haftalık, aylık ve yıllık UGS leri ve toplam uçuş saatleri hangi yöntemle denetleniyor acaba? 4 saat Ayjet eğitim uçuşundan sonra aynı gün 15 saatlik uzun görevlere gidenler takip edilebiliyor mu? Yoksa sadece reklam mı bu Havayolu Kaptanları? Her iki olasılık da FİYASKO!!!! 5
  • Uçuş Okulları 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:04:21 Kesinlikle doğru haber. O kadar donanımsız öğretmenler var ki. Düzenlemelerden, kurallardan, kaidelerden bihaber. Ögrenci euops diyor ögrencinin yüzüne bakıyor. Holding kuralını bilmeyem ögretmen gördü bu gözler! Bu adamlar lafa geldimi 20 yillik hocayim der. Türkiyede diger yanlis tutum da ögrenciye karşı davranış şekli. Ögrencilere bir lütufta bulunuluyormuş gibi davranılıyor. CRM çağında bağırmalar, çağırmalar vs de cabası. Durum çok kötü. Standartların konulup, tüm egiticilerin ciddi bir sınavdan geçirilmesi şart. 4
  • Başarı Yüzdesi 24 Ağustos 2016, Çarşamba 13:31:02 Silahlı kuvvetlerde çok geniş bir kitleden pilot seçme sistemiyle seçilip eğitime başlayan öğrencilerde başarı oranı yüzde 60. Bu oran sivil uçuş okullarında öğrenciler buraya rasgele gelmesine rağmen nerdeyse yüzde 100. ??? 2
    • Uçuş 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:05:32 Sivil uçuş eğitimiyle askeri uçuş eğitimini bir tutmamak gerekir. 1
    • FETÖ 24 Ağustos 2016, Çarşamba 15:14:21 Merak etme FETÖ'ya zamanında düşman bazı sivil pilot adayları da biçildi.İçin rahat olsun. 3
    • Uçuş kardeşim, 25 Ağustos 2016, Perşembe 01:11:27 Demekki neymiş, askeri pilotlar daha kaliteli eğitim alıyormuş, 1
    • Hersey fetö 25 Ağustos 2016, Perşembe 08:12:53 Dolu yagsa fetöden diyeceksiniz 0
  • THK'zede 24 Ağustos 2016, Çarşamba 12:55:49 Yetersiz acımasız öğrencileri sadece gelir kaynağı ve EGOlarını tatmin etmek için maşa niyetine kullanan öğrenci haklarına saygı duymayan her koşulda ve şartta tehditkar şekilde baskı uygulayan ve yıldırmaya çalışan en iyi eğitmenlerini elinden kaçıran veya mobing uygulayarak kaçıran birbirine peşkeş çekenlerin ortamı ne eski öğrencisine ne yenisine saygı duymayan destek olmayan para koparmaya çalışan bir kurum hayaller hayatlar olarak ikiye ayırdılar son yılların en büyük yarayan kanası THK ANKARA :( teknik ekibi yazmaya gücümüz bile yetmiyor daha neler neler sadece sim uçan sözde öğretmenler kurumun FTO kısmına hüküm sürüyor 2
    • THK'zede 25 Ağustos 2016, Perşembe 09:31:11 Merak ediyorum bu yorumumu beğenmeyenler gerçekleri duymaktan haz etmeyenler mi diye milleti mağdur etmekten keyif alınıyor açık ve net şekilde tek düşünce PARA ve EGO olmamalı 36 ayı aşkın öğrencilere yardımcı olunmalı 0
    • Eski THK'lı 25 Ağustos 2016, Perşembe 14:18:09 Eski madurlardan olarak yorumuna harfiyen katılıyorum. Hayatımın iki yılını çaldılar Ankarada. İki yıl uçmayı bekledim. Şikayet edince de sen yapamıyorsun deyip attılar. Hepsini Allah'a havale edip başka bir uçuş okulunda hiçbir sıkıntı yaşamadan bitirdim. Hala oradaysan Allah kurtarsın. THK pişmanlıktır. 0
    • THK'zede 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:04:01 @EskiTHK'lı allah hepimizin yardımcısı olsun teşekkürler 0
  • TRI 24 Ağustos 2016, Çarşamba 12:16:09 Bir Tip eğitim öğretmeni olarak söyleyebilirim ki Uçuş okulundan tip eğitimi için gelen özellikle bazı uçuş okulu öğrencileri gerçekten çok boş olarak geliyorlar. Hava yollarında uçan tip öğretmenlerinin görevi, gelen öğrenciye uçağı öğretmektir. Biz onları pilot olarak kabul ederiz ve uçtukları uçağı öğretmeye çalışırız. Ancak ne yazıkki bu böyle olmuyor. Uçağın yanı sıra zaman zaman temel uçuş kurallarını dahi öğretmeye çalışıyoruz. Özellikle hava trafik konuşmaları konusunda bazı öğrenciler felaket. Ama sorduğumuzda Level 6 seviyesinde lisansları var. Bu eğitim ise uçuş okullarından başlar. Ama yine görüyoruzki uçtuğumuz meydanlarda yapılan uçuşlardaki hava trafik konuşmalarını dinlediğimizde hocalar dahil türkçe konuşuyorlar. 4
    • Capt 24 Ağustos 2016, Çarşamba 16:27:43 Hocam haklisiniz 100 de 100 katiliyorum arkadaslarin sucu deigil cunku tek dertleri hava hareketi cessna inis kalkisi oldugu icin hadi hadi diyip ...kule konusmalarini ing yatiracak en azindan kont arkadaslar ogr arkadaslara ing konusunda yardimci ama zor geliyo turkce yapiyolar konusmalari cunku hocalari hemen ucup eve gidiyim derdinde neyzikki ona buna bagirma seklinde gecerse egitim insan gunu kurtarma pesinde oluyor neyazikki 0
    • Ya sen 25 Ağustos 2016, Perşembe 01:08:04 Sen ilk gittiğinde nasıldın? Astronot olarak mı başladın. 0
  • Cpt 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:55:15 Ajet'e veryansın eden arkadaşım umarim bir şirkette is bulur ve type eğitimini yurtdisinda alırsın bu düşüncede olan çok arkadaşımı 3-4 session sonra geri yollandığında şahit oldum.Karalama yerine çalışma , saygı ve sevgi ortamında ilerlememizi temenni ederim .Ego tatmini yapacak hoca saysi bir elin parmaklarını geçmez kaldiki öğretmenlerin büyük bölümü airline da öğretmen kaptan.İyi uçuşlar, performansa iyi çalış. 10
    • Airline Hocaları 24 Ağustos 2016, Çarşamba 13:26:32 Ayjet te uçan ve övünülerek havayollarında öğretmen kaptan olduğu söylenen bu kişilerin haftalık, aylık ve yıllık UGS leri ve toplam uçuş saatleri hangi yöntemle denetleniyor acaba? 4 saat Ayjet eğitim uçuşundan sonra aynı gün 15 saatlik uzun görevlere gidenler takip edilebiliyor mu? Yoksa sadece reklam mı bu Havayolu Kaptanları? 0
  • psikolojik kasaplar 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:46:02 ucus okullarindaki ego tatmini ve psikolojik kasaplik yapan her hoca sivil asker farketmez bu havaciligin gelismesine balta vurmakdan baska bisey yapmamaktadir. bu insanlar silindikten sonra umarim asagiladiginiz macaristan polonya gibi ulkelere yetisebiliriz. 1
  • Yahu 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:11:48 Birakin bu isleri. Millet amerikada 50 yillik ucakla ucuyor alaskada. Ucak dusunce hemen bi yorumlar bilmem neler. Ucak manual uculuyorsa hersey olabilir, pilotajdir. Yok ucak eskiymis yok bilmem ne. Thy de olsaydi, Allah korusun, kimbilir neler yazacakti bu sansarlar. Allah korusun bu tarz durumlardan 3
  • Meka 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:07:16 Baktığında Dünya'nın en karlı işlerinden birisi. 200 bin yatır, 10 ayda parayı geri kazan. Tabii ki evini arabasını satan kredi alan koşuyor. Sonra Cesna'dan airbus'a geçiş olacak öyle mi? Süper. 3
  • Öğretmen 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:04:10 Pilotaj eğitiminin dünyaca kriterleri belli uçuş öğretmenin sağlaması gereken kriterler belli. Bilmem kaç saat uçtu diye herkes öğretmen olamamalı. Herşeyi mış gibi yaptığımız için bir arpa boyunda yol alamıyoruz. 1
  • aday 24 Ağustos 2016, Çarşamba 10:41:43 mevcut duzen bu ogrenci olarak ne yapacağız? 1
  • Cevap 24 Ağustos 2016, Çarşamba 10:40:45 Evet hiç birşey ogretmiyolar 1
  • günaydın 24 Ağustos 2016, Çarşamba 10:24:29 kaç defa burdan yazdık bunlar sadece hayal satıyorlar diye!!! ama herkes krediyi çeken pilot olacak ve aylık 5-6 bin euro maaş alacam diye borç batağında!!! 2
    • gerçekten 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:08:47 (hayal) doğru bir ifade . maalesef burada suçu uçuş okullarına atmak yanlış olur , donanımlı talebe ile donanımsız talebe farkı ön planda hangi donanımlı dışarda kalmış ? ama donanımsız talebeye hemen iş bulursun demek gerçekten hoş değil. hele şu dönem de olduğu gibi uygunsuz zamanda. THY bile ilanını kaldırdı. 1
  • Mikdat 24 Ağustos 2016, Çarşamba 10:15:04 Bursa'lı Aquila'ya pazar payı açılabilir mi acaba buradan? Modelleri, eğitim uçağı olarak kullanılabilir mi? Bildiğim kadarı ile 2 kişilik modelleri vardı.. 4
    • zor 24 Ağustos 2016, Çarşamba 10:39:48 zor bursalılar uçuyor resmen!! 0
    • şakamı 24 Ağustos 2016, Çarşamba 11:05:21 dostum hiç eğitim uçaklarında Aquilla ya rastladınızmı ? ya çok pahalıdır yada eğitim için uygun değildir. denenmiş diamond tarzı uçaklar yada yeni cessna lar vede 1-2 marka. amaç iyi eğitim. 3
    • Mikdat 25 Ağustos 2016, Perşembe 10:13:40 Dostum, iyi güzel demişsin, çok adı sanı duyulmuyor bizim coğrafyada ama bak, konu ile ilgili haber bugün çıktı bu sitede, sanki beni duymuşlar da, haberi ben ısmarlamışım gibi :) Hay Allah. Demek ki Aquila diye bir eğitim uçağı varmış, hem de çift kişilikmiş, taa İngiliz Royal Air Force savaş pilotlarının eğitiminde bile kullanılıyormuş. Bizim yüksekten uçmak gibi bir derdimiz yok, ülkede bir girişim olmuş, hem 3-5 döviz içerde kalsın diyoruz, hem de eğer reklam değilse, bu uçaklar dayanıklılık ve bakım masraflarının düşüklüğü ile oldukça ön planda. Kaza kırım - arıza istatistiklerini ise bilmiyorum taktir edsersiniz ki. 0