UÇUŞ EKİBİNE SALDIRDILAR

    Çok beğenilenler

  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 13:47:35 İnsan ekibini satar gider mi! Böylelerini taşlamalı evet :) 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 14:03:34 kaptan can diğerleri patlıcan. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 16 Mart 2010, Salı 18:59:49 ZEREN KAPTANIM SİZİ ÇK ÖZLEYECEĞİZ. SİZİ ÇOK SEVİYORUZ.. EMNİYETLİ UÇUŞLAR OLSUN..İYİKİ SİZİ TANMIŞ VE UÇMUŞUZ.. DİCE SOYLUER 0
  • Misafir 09 Mart 2010, Salı 21:09:08 sizinle ucmak benim icin buyuk bir onurdur.. sacma sapan yorum yapanlar konuyu nerelerinden anladiklari apacik ortadadir... yolunuz acik olsun emniyetli ucuslar dilerim... EB 0
  • Misafir 09 Mart 2010, Salı 10:19:08 tuhaftır yazıda kaptan ekibi braktı yazmıyor ekibin güvenliği için kendince güvenli başka bir mekan talep etti diyor ki bu en doğal hakkı. geçmişte can güvenligimiz yok diye gözbebeğimiz istanbula gelmek istemeyen yabancı futbol klüpleride vardı. bu işin sonuda deve hikayesine dönerse çok üzülürüm. kaptanım başarılarının devamını dilerim. yolunuz açık olsun 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 23:14:41 zeren kaptanım sizi çok seviyoruz.iyiki tanıdık uçtuk.herşey için çok teşekkürler yorumlara siz aldırmayın kaptanım,biz sizi tanıyorus.bütün kabin adına güle güle 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 22:46:59 BEN KAPTAN ZEREN GÜLEC.OLAYI BILMEDEN KONUSANLAR,YAZANLAR VE ASKER DUSMANLARI. BENIM ALNIM ACIK,YAZILANLARIN GERCEK LE ILGISI YOK.BENIM GECMISIMIDE ARASTIRIP SORUN VE KIM OLDUGUMU OGRENIP OYLE YORUM YAPIN. 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 20:45:48 z.g captanımmm sizi çok özlicez sagada...unutmayın kii sizi cook seven ekıplerınız var!ben kesınlıkle ınanmıyorum ekıbı yarı yolda bıraktığına daır oyle bı karakterde captan deıl kendısı ekıbıyle bır butun ucusta neşe kaynaği :(:( 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 19:05:12 ekibe çok geçmiş olsun.. hepiniz ayrı ayrı atıp tutuyosunz gerçek olan olayları biliyormusnz acaba .. türkiye'nin ne hale geldiği konuşulacakken kaptan çekip gitmiş bu konuşuluyor.. havacılığın geldiği noktada ortada 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 17:16:42 bende askeri pilot gecmişimle övürüm . sivil kökenlide cok pilot arkadasım var ve hepsınıde ayrım yapmaz severım. bu sekılde asker pilotları kötüleyip hakarete devam ederseniz ben bile taraf olacagım. Bu nedenle lütfen sivil arkadaslar bu densiz sivil kökenli arkadaslara taviz vermeden kendilerine gelmesi icin akıl fikir versinler yoksa asker pilot bitmez bizde ordu oldukca ve zararını kendini dev aynasında gören sivil kökenli densizler görür. saygılarımla 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 16:12:25 Çok insani ve mantıklı bir talep, neden bu kadar yadırganıyor anlamadım.. Acaba burada atıp tutan kaç kişi Diyarbakır'a gitti ve gergin bir ortam içinde bulundu ? Atıp tutması kolay; kaç kere can korkusu yaşadınız acaba ? Ara sokakta yürürken karşısından köpek geldiğinde altına kaçıran insanlar, gelip burada koçaklama şiiri yazıyorlar, edebiyat 5. 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 11:25:39 Arkadaslar cok degil sadece son 10 yorumu bir okuyun diyorum, konuyu bilmeden kaptan ekibini satmıs yok orduevine gitmiş vay efendim ekip insan degilmiymiş diyenler özellikle sizler canlarım benim. Hadi öptm grşrz kib bye 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 09:36:48 olmus bitmis tamam hatta yapmis kabul eder özür diler olay kapanir. Fazla yem vermeyin,avrupa zaten can atiyor böyle olaylara! Yinede bizim havacilik olur böyle seyler. Tüm problem o bölgede sen cik oraya k..acilimi de böyle adamlari degil taslamak duva edelim allahtan daha fazla olmamis. 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 08:45:14 bu iş senin gibi sanal delikanlılara kalmış,biraz kafan çalışsa ne dediğimi anlarsın anlamazsan git o genel müdürüne sor kör le yatan nerden kiminle kalkarmış burda anlam sudur balık baştan kokar,önce efendi ol biraz tecrüben artsın sonra yorum yap,akrobasi yapma,yalakalık hiç yapma ...... 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 04:16:57 SAGANIN KLASIK PROFESYONEL YONETİM ANLAYISI.BU SİRKETDEN HİCBİR SEY OLMAZ.KAPTAN HATALI -YONETİM ZATEN ALLAHA EMANET.BU PILOTLAR PSIKOLOJIK TESTLERDEN GECMİYOMU.HEMEN CAN GUVENLİGİM YOK EDASI...PEHHHHH 0
  • Misafir 08 Mart 2010, Pazartesi 04:14:19 Z G kaptanımı çok uzun yıllarır tanırım kendisi son derece efendi alçak gönüllü insan sevgisiyle doludur.benimle birlkte yurddışındaki bir meydanda lastik ve takım çantası taşımış beyefendi bir insandır .eminim sadece kendisi için değil tüm ekip için ordu evi istemiştir onun gibi muhterem bir insan bunun aksini asla düşünmez. Z kaptanım saygılar.sizi tanımadan konuyu bilmeden saçmalayanlar utansın. adb 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 22:43:51 Yav arkadaş..CRM bilmeyen konuşmasın...tamam CRM uçakta biter ama dış ekipin sürekli ikamet ettiği BASE dışında bir yere gidiliyor...allahın cezası ASKER bozması kaptan nasıl olurda ekibini bırakır...işine gelince hepimizi ( Kabin dahil ) hadi hep beraber yemeğe gidelim,hep beraber içmye gidelim derler...eeee...neden taş gelince ordu evi...yazıklar olsun...bari asker geçmişinden utan,er meydanını ilk askermi bırakırmış..hemde ardında emanet edilmiş kızlar bırakarak....bunun gibiler asker bile olamaz..yuh yuh YUUUUUUUUHHHHH 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 22:37:13 Bu ülke bitmis beyler..cürümüs..batmis..tüm degerlerini yitirmis..gelismislikten ve medeniyetten zerre nasibini almamis.. Bir nesil sürecek kati bir disiplin ve cezalar ile bu is düzelir..baska yolu yok..Demokrasi bu millete 8 beden bol.. anlamiyormusunuz hala... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 21:55:57 kaptanımız ZG ekibin güvenliği söz konusu olduğu için askeri otelde kalmak istemiştir.şirket yetkilileri kabul etmemiş,kendisi nerede kalırsa kalsın ekip anlaştıkları otelde kalacağını söylemiştir.ZG kaptanımızda ısrarla ekipçe gitmek istediğini dile getirmiştir.anlaşmazlıktan dolayı ZG kaptan o an görevden alınmıştır bu yüzden istanbula dönmek zorunda kalmıştır.ekibi satmak söz konusu değildir.EKİBİN HAKKINIDA SAVUNMAK KAPTANIMIZI İŞİNDEN ETMİŞTİR.yolunuz açık olsun kaptanım.yakında zaten ne uçaöyle giderse.cak ekip ne de kaptan kalıcak saga da,b 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 21:45:24 Yorumları okudumda arkadaslar bilmedigniz seyler hakkında atıp tutmak kolay sanırım 1 - Kaptan butun ekibin orduevinde kalmasını şirkete bildirdi reddedildi (reddedip sen nerede kalırsan kal ekip dedeman'da kalacak diyen isimleride yazarım) 2 - Kaptanın sinirleri gerilmiş olamaz mı asker olması insan olmadıgı anlamına mı gelir 3 - Kaptanın Saga tarafından görevden alınıp daha sonra İstanbuldan farklı bir kaptanın gönderildigini biliyormusunuz? (orduevi-dedeman (ekip icin) muhabbeti nedeniyle) Bilgisayar basından atıp tutmayın Lütfen 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 21:37:29 siz çok biliyorsunuz, uygun ve hakaret içeren sözmüş.türkiyenin gerçeği bu. birkaç sene sonra Türk diye bişey kalmayınca görücez siz yorumcuları halâ aynı mı düşünüyorsunuz.bugün gördük herşeyi tv'de açılım ayağına aldılar başını gittiler.daha ne olsun, istanbul bunların, Türkiye bunların oldu be adamlar.Gidin de Beyoğlu vs mekanları bi inceleyin, kaç tanesi adam bunların.Laf ebeleri sizi...Editörmüş, pabucumun editörü... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 21:29:11 herkes bişiler söylemiş yalan yanlış.ben olayların içinde olduğum için bunları çok rahatlıkla söylüyorum.olay hiçte öyle olmadı.asıl kaptan ekibini koruduğu için olaylar bu duruma gelmiştir.hiçbir kaptan sebepsiz yere istanbul'a geri dönmez değil mi?biraz mantıklı düşünün lütfen. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 21:23:47 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 21:13:16 bu sözüm ona kaptanı muavin bile yapmazlar....yazık 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 20:58:48 KÖR başlığı ile yazan insanımsı.. Neyi neye göre değerlendiriyorsun? saldıracaksan karşındakinin işiyle alakalı melekelerine saldır, ayıptır yahu insanlığından utanmadan nasıl elin varırda yazarsın o cümleleri.. Saganın helikopter filosu varda Birhan Temel'mi uçuruyor.. kimbilir ne kuyruk acın varda bu kadar edepsizleşebiliyorsun, yazık yazık... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 20:00:46 ŞİRKETİN BAŞINDA TEK GÖZÜ KÖR OLUPTA ORTALIKTA HELİKOPTER PİLOTUYUM DİYE GEÇİNEN BİRHAN TEMEL ,DİĞER TARAFTA NE İDÜĞÜ BELİRSİZ YÜZLERCE ADAM BUNLARADA BU YAKIŞIRDI ZATEN,BALIK BAŞTAN KOKAR,KÖRLE YATAN AİLEDEN BAŞKASI İLE KALKAR..CONTRAİL 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 19:56:37 Bide asker olucak.. ilginç.... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 19:54:15 çok saçma yorumlar..yok CRM nerede kalmış falan. uçuş bitmiş ve kaptan can güvenliğinin orduevinde sağlarlar düşüncesi ile merkeze başvuruyor. merkez kaptanı İstanbul'a çekiyor ve başka kaptan gönderiyor. ne yapacaktı şirket, tüm ekibi değiştirecek halleri yok herhalde. kaptanı uçuşa zorlayacak durumları da yok. gayet profesyonel bir karar almış şirket. yok CRM falan, kaptan ekibi ile evli değil akraba değil. sizler o şehirde taş atanlara laf diyemiyorsunuz gibi halleriniz var. ayrıca, yok Saga şöyle şirket böyle şirket diya atıp tutturursunuz. aranızda kaç Kişi Saga ile uçtu? ben şahsen uçmadım henüz. kaç kez Saga hakkında kötü haber okudunuz? ben henüz okumadım. sizlere uçak değil, eşek yakışır..bol bol tepen cinsinden hemde! 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 19:50:32 best air afganıstanda roket yedı saga tas yemış yaygaraya gerek yok polıs halleder 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 19:50:00 Ne yani bu kürtlerin gelişememesinden biz TÜRK milletimi sorumlu ? ya göz var nizam var Allah akıl fikir vermiş İslam gibi bir din göndermiş sen tut hükümetler sorumlu de ne alaka be bu kürtler adam olsalardı Amerikanın İsrailin kuklası olmazlardı.Soyu sopu belli olmayan bir milletin savunuculuğunu yapmayın burda.Şu da bir gerçekki Çanakkale savaşlarında en az doğudan asker gelmiştir ve onların hiç biri kürt değildir araştırın görün.Türkiye Türklerindir Sonsuza kadar bu böyle.Adam gibi durun ülkenin düzenini bozmayın insan gibi yaşayın tabi yaşayabilirseniz. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 19:32:34 iyiki Saga da çalışmıyorum,ama kabin ekibine ve first officer'a acıdım dogrusu,böyle prosedür mü olur nerde ekip birliği Crm bilmemne? uçakta aç karınlarını biz doyuruyoruz işlerine gelmeyince de böyle kaçarlar işte yazık çok yazık! Böylelerine kaptan olmuşssun ama adam olamamışsın denir! 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 19:06:12 Kaptan sirket prosedürünü uygulamıs ,bu yakısırdı zaten sagaya da... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 18:47:54 bu dünyada görülmemis birsey. bular insan deyil , virüs bile olamazlar . 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 18:41:59 Adımızı yazsak napcaksın sanki güldürme beni be adam! Artisliğe gerek yok!!!işine bak hüseyin zeki bilmemnee.... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 18:37:39 Saganın kalitesi nereye gidiyor ki,Kaptanın hareketi normal olsun. saldırı var, kabin ekibi maruz kalsın ama Kaptan arkasına bile bakmadan çeksin gitsin. Sagaya da kaptanına da bu yakışır. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 18:35:33 Malesef doğunun bu duruma gelmesinde 1987 yılından itibaren bütün hükümetler sorumlu. O bölgeye yatırım yapma, hastane, okul yol, su elektrik götürme boşver sonucu da budur işte. İnsanlar çıldırmış vaziyette. İnsanları eğitmessen doğruyu yanlışı anlatmassan,göstermessen sonucu bu olur. Resmen kurtarılmış bölge. Kafana taşta yersin başka şeylerde, siyasi partilerin umursamazlığının sonucu ortada, yıllarca doğuyu yok saydılar. Yapılan şeyler kesinlikle kabul edilemez cahil ve art niyetli insanların yaptğı ama sonuç vahim.. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 17:46:56 Ya biz bu yaratıklardan bıktık artık bunlara açılım yapan zihniyetin tuzu kuru onlarca koruması var.Valla bana silah versinler savaşmaya hazırım bunlarla çünkü ben Osmanlı torunuyum.Havacılık gibi nadide bir olayı bu yaratıklara sunan da paragözlerden başkası değildir.THY kaptanları bile doğu seferlerinden bıkmışlar uçaklar ahır gibi kokuyomuş.Kabin memurlarını siz düşünün.İnsan sıfatını taşımayanlara hiç bir iyilik yapmaya gerek yok.Saga Kaptanına da helal olsun diyorum,yanındakiler de akıllı olsalardıda o ahır da durmasalardı. Forever Osmanlı. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 17:42:55 Bu kadar yorumlar yazmışsınız bari birinizde erkekçe adınızı yazsaydınız.Hüseyin Zeki Türkoğlu 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 17:29:11 Acil bir gereklilik olmadıktan sonra,(sağlık ailevi,) kaldiki güvenlik sorunu olan bir yerde Kaptan Ekibini Yanlız bırakmamalıdır.Gerek CRM gerekse etik olarak uygun bir hareket değildir Kaptanın liderlik vasfına yakışmaz.Bu görevde ekibinin güvenliğini sağlayamayan SAGA, DHAMİ ve Emniyet de bir okadar sorumludur. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 17:07:44 Sana helal olsun. Bu anlyış, yavaş yavaş yayılıyor. Benim ekibim orada kalacak, ben onları bırakıp kaçacağım. Var mı böyle anlayış? Saga, ben sizin yerinizde olsam yarın sabah bu pilotun işine son veririm.Bakalım ne yapacaksın? Madem geri çağırıyorsun, tüm ekibi çağıracaktın. Hayret doğrusu! 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:52:01 alın size crm senlerdır her egıtımde soyledım crm dıye bısey yok kaptanlarımız saolsun en ufak bısey olunca cekıp gıderler ucus bıter kabın ekıbı daha arkadan kabın okeyını getırmeen kaptan coktan almıstır çantasını gıtmıştir bırakın artık bu derslerı falan neyın ne oldugunu degısmeyecegını herkes bılıyo bakın keyfınıze... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:50:21 Ilginc.. Kaptanin Diyarbakir'i terk etmesinin baska bir nedeni vardir diye dusunuyorum... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:47:04 şirketin yerinde olsam bu asker kökenli kaptanımızın maaşına zam işine son verirdim...barışta bunu yapan savaşta kim bilir neler yapar...çok yazık çok 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:33:04 ben oradaydım halada oradayım bunlar insan degil yemin ederim sadece insana benziyorlar hükümet dogru yapmıyor bunlara taviz vermeyle sonrasında ülke geri dönülmez bir yola girecek nemi olur ülkede aynen böyle kaos yagma savaş ülke yönetimi mi çoktan abd nin yolunu çoktan tutmuş olurlar türk halkı tepkisini direk olarak hükümete vermeli hükümet ya rüya görüyor ya kandırılıyor herhalikarda türkiyenin iyiligine degil 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:30:17 Kaptan var kaptancık var :) buda o hesap,askeriyeden olmasına şaşırmadım,paşa sanki,yada sadrazamın sol tarafıymış,diğer ekibe acıdım! 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:19:40 saga yakında o uçakları uçuracak kaptanda bulamayacak kabin ekibide...... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:19:24 crm kesınlıkle her uçuşta olması dıkkat edılmesı bozulmamak için çabalanması gereken bır durumdur keza kokpıt kabın bütünlüğüde ... fakat bunu çok nadir uçuşlarda yakalayabılıyorsun böyle olunca o ekıptekı ısımler tek tek aklında kalıyor standartın o olması gerekırken kaptanların böyle davranışları olabılıyor crmi yakalayabılen ekıp butunlugu sağlayabılen kaptanlar rütbesinin hakkını verıyordur bu şekılde ekıbı bırakıp gıtmek gibi şımarık ve kaprıslı kişilere keşke meydan verılmese ama ımkansız denilecek kadar zor bunun olması paramı alırım önüme bakarım mantığımı acaba kendisinin bencilliği?? havacılık camiasından biri olarak kınıyorum ... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:18:53 ne ekibi yahu ekiplik mi kaldı kimse kimseyi tanımaz tanısada takmaz böyle zamanda hemen ekip olurlar ekiplik böyle sıkışınca olunmaz........ 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:18:37 Diyarbakır olaylarının suçlusuna faatura kesildi- Suçlu, Saga Havayollarının kaptan pilotuymuş. Hocanın dediği gibi: "yorgan gitti kavga bitti" 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:08:47 Yüce ülkemde sığıntı gibi yaşayanları artık toprağın altına göndermek lazım. Diyarbakıra sefer mi düzenlenir kardeşim.Bırakın kendi pislikleri içinde boğulsunlar onlara hava aracı değil balon bile verilmemeli (yazdıklarım doğru dürüst vatandaşlık yapan insanlara değildir terörü kendi ordusu gibi gören kürtleredir onların tümünü imha etmek gerek) 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 16:04:01 kaptan Team player degil CRM yok garanti emekli asker!! Bunu öyle kolay kolay bir akili olan Kaptan yapmaz.Birak herkesi git.TEK kelime ....düsünsün. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 15:53:57 açılım yapılacak ha başkent ilan ederler her türlü melanet olur yaparlar sonra gelir benim şehirlerimde yaşarlar çaplarınca isteyen küfretsin herkesin küfürü aynen iade diyarbakırlılardan hiç hoşlanmıyorum 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 15:24:36 kaptan ekibini bırakıp gıdıyorsa kendısı benim gözümde kaptan değildir zira ekip bütünlüğü bu değildir eğer sen orda ekibinle kalıp hepberaber o uçuşu zor şartlarda tamamlayabiliyorsan ekibine biz bir bütünüz duygusunu aktarabılıyorsan kaptansındır ozaman takdire şayan kaptansındır ;) 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 14:58:20 diyarbakırlıların yaptığı insanlık değil, ekim ekmek parası için neresi ılursa uçuyolar, kaptan pilotun da yaptığı da ayıp ya ekibinle git yada onlarla kal. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 14:56:08 Başka havayolumu yok?Normaldir. 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 14:54:07 bunlar saga'nın daha iyi günleri... 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 14:27:26 Nerde kaldı ekip büTünLüğü...! ekip deniLdiği zaman ne anLıyoruz..! sagayı ,da...saga'nın kaptan piLot diye uçurduğu şahısıda Kınıyorum...! 0
  • Misafir 07 Mart 2010, Pazar 14:26:35 Dünkü olaylara bakınca insan olayların: bir spor karşılaşması sonucunda değil de, sanki bir çatışma sonucunda çıkmış olduğunu sanıyor. Bence kaptan pilot durumu bildirmekte haklıydı. Halen spor karşılaşmalarının bir meydan savaşı olmadığını öğrenemedik. 0