UÇ-SEN bugün toplanıyor

    Çok beğenilenler

  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 09:34:05 başarılar.darısı türkiyedekilerin başına 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 10:05:47 ŞİRKET YÖNETİMİ UÇ-SEN İ İSTEMİYOR.AMA PİLOTLARIMIZIN İSTEK VE ARZUSU BU SENDİKANIN KURULMASINA YETTİ.BAŞARILAR YENER ERLER,TAMER AZİZİOGLU,SADIK GÜRÇAVDI,ERDEM ŞERİFOĞLU BAŞARILAR... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 19:25:28 KTHY menfii kararlar alamayacak bundan böyle.. tüm sıkıntı bu 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:46:47 Sendikalar öcü değildir. Hak ve emeği savunur. Tüm sendikalar ve sendikacılara selam olsun sırtınız yere gelmesin. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 00:47:13 üzülerek görüyorum ki ;kurumda iki TARAF oluşmuş.Tarafların çatışması KTHY na ciddi hasar verir,zaten yılların yıpranmışlığı var..yorumların tümünü okudum.sanıyorum,yorumcuların yaş ortalaması 40 ların üzerinde..ve bana köy kahvelerindeki sonu gelmeyen,gece uyumaya giderken kapanan ve sabah güneş doğduğunda aynı şiddetle başlayan yüksek sesli bağrışları hatırlattı..asla sonu gelmeyen!TARAFLAR keşke daha yüksek kalitede tartışabilseydiii..ayrıca;taraf olmadan çalışıp eve sadece EKMEK götürmek isteyenler de vardır mutlaka.lütfen KTHY nin kıbrıs türkleri için anlamını HEPİNİZ bir daha düşünün!!yazdıklarınızı sadece kendiniz okumuyorsunuz..insanları okurken sevindirmeyin bari.. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 23:46:39 İNANILMAZ başlıklı yorum yazan arkadaş ağzına diline sağlık. Keşke sizin kadar duyarlı insanlar Kthy de olsa. Ne yapacaklarını şaşırmış bunlar 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 23:46:38 bu şirketın önü cok acık.sadece yapılması gereken tek bırsey var.baştakılerın ve ısletme baskanının degişmesı gerek.torpıl devrı bıtsın artık.yukarda unıversıte mezunu kızlar ucarken nasıl oluyorda lıse mezunu kızlar yerde cok ıyı yerlere geliyor.bızımde arkamızda şirketın yetkılılerı olsa bizde yerde çalısırdık.syn karagülle banada torpılı patlat. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 23:29:28 Kthy Kıbrısın en gözde kamu kuruluşlarından biri Kıbrısın dışa açılımını sağlayan birkuruluş. Adada iş istihdamı sağlama gibide bir rolu var.Hiçmi acımıyorsunuz bu şirkete ve ada halkına, hepsinin hakkı var orda. Hak arayım derken haksızlık yapmayın lütfen. Pilotlar neden mevcut sendikaya girmediniz. Kavgacı yaklaşımınız var. Neyi paylaşamıyorsunuz şirketten alacağınız mı var. Yazılanlara göre diğer şirketlere göre çokta az uçtuğunuzu sizlerde söylüyorsunuz. KTHY ye zarar veriyorsunuz. Dışardan çok çirkin gözüküyor uslubunuz. Bizler paralarımızı zorlukla yarım yamalak alıyoruz yaz gelsinde şirket para kazansın diye seviniyoruz. Yinede şirketimizi seviyoruz. Sizlere inanamıyorum.İnanılmazsınız . 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 23:25:39 Memlekette çalışandan çok sendikacı türedi. Seçimlerden sonra kurulacak olan yeni hükümette Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı yerine Sendikalar ve Yalaka SendikacılarBakanlığı kurulsun. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 23:11:39 Bir galbur samanı iki eşeğe bölüştüremeyenler başımıza sendikacı kesildi. Çalışmadan maaş alanlardan Sendikacı olur mu? Siz kim başkasının hakkını savunmak kim. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 23:00:33 Diline ve yüreğine sağlık hocam. Bunların seçimleri de antidemokratik. Sıkıyorsa bu şirkette demokratik bir referandum yapılsın. Bakalım bu belden aşağı vuran ağalardan kaçı çalışanın takdirini alacak. Söylediklerim her iki sendika ağaları için de geçerlidir. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 22:35:11 Arkadaşlar bu yorumlarla birbirinize karşı içinizdeki kini dökmeye çalışıp, kendinizce hesaplaşmaya çalışırken, üyesi bulunduğumuz havacılık sektörüne ve gözbebeğimiz şirketimize zarar veriyorsunuz. Bu şirkette yalnızca Uç Sen Yöneticileri ile Hava Sen Yöneticileri çalışmıyor. Yoksa şimdi iktidarsızlık kavgası mı moda? Memleketimizde basiretsiz siyasetçilerden Halk ne çekiyorsa, KTHY'de de iş yapmayan sizlerden aynisini çekiyoruz. Ey büyük sendika ağaları bu şirkete sizin yüzünüzden birşey olursa bu kadar çalışanın ve ailesinin çoluk çocuğunun hakkını ödeyemeyeceksiniz. Gerçek çalışanlar hepinizin ne mal olduğunu biliyor. Önce iş yapın örnek olun, sonra çalışanların Avukatlığına soyunun. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 22:26:16 pastacılar pastahaneye,panik ataklar hastahaneye.... 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 22:05:29 merak ediyorum bu TURKUAZ işinden KTHY şirket yönetiminden kimler kaç para indirdi? 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 21:39:53 calışmalarında uç sen e başarılar dileriz, geç kalınmış doğru bir karar dı bu sendikayı kurmak.......... 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 21:22:54 cahilce sözler 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 20:57:40 Anlamsız makbulenın orda olması karagullenın orda olması ıkısı bır aynı sey ınsanların ekmek paralarıyla oynasınlar yargısız ınfaz yapsınlar kafalarına gore davransınlar yuzune gelınce ıyı sana kırılınca al ıstıfa kagıdın..??e boyle ınsanlar daha burdaysa bu sırket ılerleyecegıne daha cok dusecek yazık tek at tek dırket tek lıderken yazık bak nerelerde suan!!!! 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 19:49:12 teşekkürler Cemal Bey, SHT-6A-50'yi çok güzel anlattınız, bizlere vermiş olduğunuz lütüf boş günler için de teşekkür ederiz. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 19:28:26 Cok ozurdılerım aranıza katılmamak ıcın kendımı cok tuttum fakat bu sırkette 1-yargısız ınfaz 2-Hasta olmadan rapor alanlar 3-işine geleni kaale almalar 4-işe gelmeyenlerden tuvalete bıle gıtmelerınden yazılı savunma ıstemeler....vs saysam saysam bıtmez...İşe geleni ucus ısletme baskanı kanatlarının altına alıyor tabıkı sag kolu makbule hanım ıle..işe gelmeyenleri kaale bıle almıyolar..neden?Hıcmı yargısız ınfaz edılmeyeceksınız..Sız bızım gectıgımız yollardan gecmedınızmı?sız bıze sız bır ekıpsınız derken sızın ekıplıgınız ornekmı kı bıze ornek oluyonuz..Sızı yargılamak haddımı asar ben yıne burda saygıszlık yapmak haddım degıl ama yazık.. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 18:03:03 senin hayatın okumakla değil lak lak la geçmiş okumadığını zihninin bulanıklığı ile belli. kimyanız bozulmuş sizin. havacılık size kaldıysa vah kthy nin haline. Ayıp ayıp havacılık mesubuyu diyorsunuz. diğer havacılık mensublarına pislik yapıyorsunuz topu topu 4-5 pilotsunuz, hadiordan sizleri birkaç ay sonra duyarız neler yaptığınızı. dedim ya komiksiniz. siz kim sendikacılık kim siz doğru dürüst mesleğinizi yapın sizemi kaldı kthy. anladınmı şimdi anlamadıysan birkaçkere oku anlarsın belki. soğumuş okuyucu seni. adı bile komik uç-sen uçun bakalım nereye kadar uçacaksınız 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 17:08:12 DEĞERLİ ARKADAŞLAR, ÖYLE YORUMLAR YAPILIYOR Kİ, İNANAMIYORUM...VARSA YOKSA PİLOTLAR ! ONLAR ZAVALLI, ONLARIN HAKLARI YENİYOR, BÜTÜN HAKSIZLIKLAR ONLARA YAPILIYOR ! EN HAFİF TABİRİ İLE AYIP DİYORUM...TEKNİĞİNDEN BİLET SATIŞÇISINA İKRAMCISINDAN HAREKATÇISINA SANKİ DİĞER PERSONEL PARYA ! BİZ OLMAZSAK HİÇBİR ŞEY OLMAZ HAVASI...HADİ HİÇBİR HİZMET ALMADAN ŞU UÇAKLARI BİR KALDIRIN DA GÖRELİM BAKALIM...ÇOK ÜTOPİK GELDİ DEĞİL Mİ? DEĞİL DEĞİL..ÇÜNKÜ DİĞER ÇALIŞANLAR SÖZLEŞME GREVE ÇIKAR VE SİZ DE İŞVERENLE ANLAŞIRSANIZ OLACAK BUDUR.."BİZ GREVDE DEĞİLİZ " DEYİP UÇACAKSINIZ , ÖYLE DEĞİL Mİ? SAYENİZDE BU ACAYİP DURUMU YARATIP KTHY'Yİ TÜM DÜNYAYA REZİL EDECEKSİNİZ ! AFERİN SİZE..ASLINDA BU İŞİN TUTMAYACAĞINI SİZ DE BİLİYORSUNUZ AMA DERDİNİZ BAŞKA... 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 15:19:45 xcx hayatımda senin yazıların kadar beni okumaktan soğutan birşeyle karşılaşmadım bence yazma sen (: 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 15:03:22 Sevgili Kabin Memuru Arkadaşım veya Kabin Memuru Kimliğinde Yazan Pilot Arkadaşım. 1-Kabin Memurları mesleğe adapte olamadılarsa ve usulsüzce yere geçmek için tanıdık bulamadılarsa istifa ederler.Bu nedenle bütün dünya havayollarında sürekli bir sirkülasyon mevcuttur.Heves uğruna mesleğe başlayanlar zoru görünce kötüleme kampanyalarından medet umarlar. 2-Sizin 7 tane boş gün hakkınız var.Talimata göre onların dahi tarihi değişebilir.Diğer boş günleriniz ise Şirketin size lütfudur.İster yasal boş gününüzde ister lütuf olarak verilmiş boş gününüzde uçuş verilirse kim rapor almış neden almış keyfi mi gerçek mi keyfi ise o gece hangi gece kulübünde siz ona bakın.Şirket tabi ki ekibini tamamlayacak. 3-HAKEDENİN ekmeğiyle kimse oynayamaz. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 14:18:04 komiksiniz. gülüyorum size. kimyanız bozuldu. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 13:47:38 Burada UÇ-SEN resmi olarak temsil edilmiyor muhtemelen sendika bu yazılardan da habersiz o yüzden gülüyorum sendikaya taş atan garip insanlara. Sendika kuruldu ve inşallah güzel işlerde yapacaktır. Artık içimiz rahat ,işletme müdürü istediği kadar tehdit etsin yok sendikaya girdinizde atarımda .Korkmuyoruz. Eminim yazıların çoğunu sen yada senin gibi kişi yazıyor hatta Sendikacı gözüküp birilerine saldırıp UÇ-SEN i bile kötülemeye çalışıyor olabilirsin(iz). Airport haberdeki UÇ-SEN bugun toplanıyor makalesini yeni kurulan sendikaya karşı eliniz kolunuz bağlı kaldığı için burda sözde karalamalar la boş vaktinizi değerlendirebiliyor olabilirsiniz.Koltuklar kimseye baki değil ama Pilotlar bakidir. Tüm KTHY uçucularına hayırlı olsun. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 09:57:41 Yorumları takip ettiğimde anlaşılıyorki bu iş sendikayı belli amaclar için kullanmak. Ama sendikacı arkadaşlar buralardaki şanınız hiçte iyi değil. Havacılıkta güzel anılmıyorsunuz. Tekrar ediyorum kazanan olmaz bu çizgide. bir çok pilot arkadaş sizin ordaki uslubunuzundan rahatsız. Rahatlık batıyor, yönetimle uğraşıyorsunuz anlayışı hakim. mevcut sendikayı, yönetimi, çalışanları kötüleyerek kendinizi haklı zannediyorsanız kolay gelsin. haklarımızı koruyacaz diyorsunuz bir kelime uçuş ile ilgili laf etmiyorsunuz niyetinizi belli ediyorsunuz . Allahtan Airporthaber varda herkez sizleri tanıma fırsatı buluyor. sonunda çok gülecem gibi geliyor. acemice yapıyorsunuz. Kolay gelsin. Bu arada toplantıya zorla çağırımışsınız insanları öylemi. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 09:53:57 Hasta olmadan muane olmadan rapor alan yok ama işten atmak için iftira eden ve suç işleyen bir reklamcı ve işletme müdürü var . Elbet oyunları açığa çıkacak o zaman yaptıklarının bedeli ağır olacak. Artık Ali Kaptanımı işten attığınız gibi sebebsiz yere işinden edemediklerinize komplo kurmaya başladınız ama işiniz zor UÇ-SEN pilotların haklarını koruyacak sizinle gerektiğince mücadele edecektir. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 09:44:34 Sayın hostesim diyen arkadaş, hostes olmadığın bellide yinede sorayım. Kaç gün uçuşuna geldin. Rapordan uçmaya vakit buldun mu. Yazık hostesleride kullanmaya başladınız. Ali Karaçoban şimdi hostesler bravo devam edin. Uyan arkadaşım hostesler zaten sendikalı, kimi kandırıyorsunuz. Devam edin görülüyorki birkısın pilotların derdi sendikal haklar değil yönetimi ele geçirmek, önünde ne argüman varsa haklı haksız kullanmakta Ali Karacaban Şimdi hostesler bakalım daha kimleri(kişilerin izni olmadan) kullancaklar. Kthy sahipsizmi sizin gibi kokuşmuş beyinler teslim edilemiyecek kadar değerli, tertipciler sakin olun sendika maskeside size bir beden büyük gelecek anlıyormusunuz. Haydi bakalım ezilmiş (pöhh) insanlar sendika kuvvet versin size. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 09:38:49 1-Boş gününde neden uçuyorsun:HASTA OLMADIĞI HALDE ÖZEL DOKTORUNDAN KEYFİ RAPOR ALIP GEZMEYE GİDEN KENDİ ARKADAŞIN YERİNE 2-Ekmeğinle asıl oynayan kim:SENİ KENDİ MENFAATLERİ VE HIRSLARINA ALET EDİP YANLIŞ YÖNLENDİRENLER 3-İstifa Edenler Kim:A-MESLEĞE UYUM SAĞLAYAMAYANLAR B-YERE GEÇMEK İÇİN YARDIM ALACAK YÖNETİM KURULU ÜYESİ BULAMAYANLAR.Yaşananlara bak, iyi düşün, gerçekleri gör.Sen akıllı, bilinçli olması gereken önemli bir bireysin, MOTORSİKLET YAĞI değilsin. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 09:13:12 Ali Karaçoban'a yazık eden İşletme Müdürüdür.Hasetle işinden sebebsiz yere attı,sebebsiz yere. Zamanında nasıl komplolar döndü buralarda biliriz. Simdi ise devir kompla değil direk sukiast devri insanlar jet hızıyla ve sebebsizce işlerinden oluyor. Bir sendika kurulması ve ona üye olmak yapılabilecek en doğru savunma böylelikle yarım saatte asarım keserim dıyen zihniyetlere karsı savunmasız olmayacak kimse.Sunu sorun neden hiçbir dönemde hatta baska pilotların işlerinden oldukları zamanda bile bir sendika kurulmadı. Cevap mı ?bulamadınızm ı?Düşünmek zor mu ? Çünki asla böylesine adaletsizlik haksızlık ve gaddarlık olmamıştı. Hiçbir yönetim kalıcı değildir , pilotlar daimdir(: UÇ-SEN hayırlı olsun. 0
  • Misafir 09 Nisan 2009, Perşembe 03:24:15 son 1yıl içersinde kthy dan ıstıfa eden yada etmek zorunda bırakılan hostes ve f/0 arkadaşlarımın sayısına bakarmısınız?bu ınsanlar ne olduda ıstıfa ettı...syn kaptanım ALİ KARAÇOBAN kthy için en büyük kayıplardan birisi.hostesim ve boş günlerımde bıle uçuyorum.artık şirketin tehditlerınden bıktım.uç-sen e başarılar dılıyorum,ve haklarımızı koruyup başarılı olacagına ınanıyorum.syn karagülle oturdugu yerden insanların ekmegı ıle oynamasın ve bu bir ekip çalışması ıse tüm ekıbıne sahip cıksın.öenmli olan kimin haklı oldugu degıl neyin dogru oldugudur.. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 22:04:46 DUYMA SÖYLENENLERİ SEN YOLUNA DEVAM ET .BURASI KKTC BURADA HEP VAROLUŞ SANCISI VAR O TAŞLAYANLAR BİLE ARKANDA ASLINDA ÇÜNKÜ SEN TAŞLAYANLARINDA SENDKASISIN.. KORKMA KANATSIZ MELEKLERİN ARKANDA BİLESİN....VE ŞU MEVCUT SENDİKA ADI HAVA -SEN ŞU KENDİ HOSTESİNİN NE İŞ YAPTIĞINI NASIL ÇALIŞTIĞINI BİLMEYEN BEKLE ....ÇÜNKÜ BİZ DE UÇUŞ PERSONELİ OLARAK TEK YUMRUK OLACAĞIMIZ GÜNÜ BEKLİYORUZ..TIPKI SENİN YER PERSONELİYLE TEK YUMRUK OLARAK BİZİ UNUTTUĞUN GİBİ BİZ DE SENİ UNUTUP MAZİYE GÖMECEĞİZ:) 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 21:52:34 Bu Öğretmen Kaptan dediğiniz Ali Karaçoban Zafer Yıldırım zamanında Eğitim Müdürü iken Sahte evrak düzenliyerek KTHY nin TRTO sunun SHGM tarfından iptal edilmesini sağlayan pilot değilmi. Bu Ali Karaçoban yaptığı talimatlarla Hasan Yıldırım Kaptan ve onun gibi 3 arkadaşının şirketten ayrılmasına sebep olan kaptan değilmi. Etme bulma dünyası kuyuyu kazan içine düşer. Acaba Ali Karaçoban a haksızlık yapıldı diyenler bunları bilmiyorlarmı. KTHY ye iylik yapacaklarını savunanlar başkaları ismi üzerinden prim yapmaya kalkmayın çıkın dobra dobra konuşun yürağiniz yeterse. Ali Karaçobanı malzeme etmeyin. Adamada yazık ediyorsunuz. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 21:42:36 TÜM YORUMLARI OKUDUM,OLAYLARIN İÇİNDE YAŞAYAN BİR ÇALIŞAN OLARAK HAYRET ETTİM GEREK TÜRKİYEDE GEREK KIBRISTA CAMİANIN İÇİNDE YA DA DIŞINDA HERKES UÇ-SEN'E İYİ DİLEKLERİNİ GÖNDERMELİ VE ŞANS DİLEMELİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.GENEL MÜDÜR VE UÇUŞ İŞLETME BAŞKANI DAHİL.BU OLUŞUMA K.K.T.C'NİN İHTİYACI VAR ÖNCELİKLE ,PİLOTUNU HOSTESİNİ TANIYAN ,ONLARA HAKLAR SUNAN YASALARA İHTİYACI VAR KUZEY KIBRIS'IN.ŞU ANA KADAR ELİNİ TAŞIN ALTINA SOKMAYAN BUNLARA SEYİRCİ KALAN KULAK TIKAYANLARA SESLENİYORUM DESTEK VERİN !KKTC YASALARINDA SEYRÜSEFERE ÇIKANLAR BAŞLIĞI ALTINDA YAYINLANAN MADDEDEKİ MESLEK TANIMINDAN SADECE GEMİ MÜRETTEBATINI ANLAYAN MECLİSE BELKİ SİZİN ANLATAMADIĞINIZI UÇ-SEN YAPACAK ONA ENGEL OLMA..... YOLUN AÇIK OLSUN UÇ-SEN SESİMİZ OL..... 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 20:58:42 DOSTUM, SENDİKANIZ YOK DİYE HAKKINIZ MI YENDİ? HAKSIZ YERE İŞTEN Mİ ATILDINIZ?AZ PARA MI ALIYORSUNUZ? BU SORULARA CEVABINIZ evet İSE , 100 PUANLIK SORU GELİYOR: ŞİMDİ Mİ AKLINIZ BAŞINIZA GELDİ? DİĞER H.YOLLARINDAKİ TATBİKATI ARAŞTIRDINIZ MI? SİMÜLATÖRÜ GEÇEMEDİĞİ İÇİN İŞTEN ATILAN KAPTANLARI HİÇ Mİ DUYMADINIZ? ŞİRKET, SİZİ AZ UÇURUYORSA SİZE GAREZİ Mİ VAR? YOKSA BU DURUM KOKPİT EKİBİ FAZLALIĞINA MI İŞARET EDER? KURALLARA UYMAYAN, SUÇ /KUSUR İŞLEYEN, UÇUŞ EMNİYETİNİ İHLAL EDEN PİLOTLAR CEZALANDIRILMASIN MI? YOKSA BUNLARA" NE YAPARSA YAPSIN" GÖZ MÜ YUMULSUN? DERDİNİZ NE ALLAHAŞKINA? ŞU KRİZDE BİR İŞİNİZ VAR , SAHİP ÇIKACAĞINIZA MARAZA ÇIKARMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ...BU YÖNETİM, GÜNAHI İLE SEVABI İLE BU ŞİRKETİ AYAKTA TUTMAYA, YAŞATMAYA ÇALIŞIYOR 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 19:48:42 geçekler acıdır yazan arkadaş senin 2 in yokmu ilk yazında 1 den 3 atlamışsın. aynısı yorum başlıklarındada var şakamı yapıyorsun. 1 den 3 atlayarak yazıyorsan vay haline. komik yazılar yazma 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 19:33:50 başlamışlar sonucunda işletme başkanının haksız yere işten attığı hostesler için bile bir hak arama mücadelesi başlayamamıştır. Küçük bir şirket de çalışanlar neler dönüp bittiğini bilir.Koskoca bir öğretmen pilotu onursuzca işinden atanlar ve işlevsiz bir sendika ile KTHY pilotları özlük haklarını elde edemezlerdi. Merak ediyorum işletme başkanı KTHY den ayrılırsa nerde uçar? Havacılık camiası askere kazık atan askeri işinden eden .... bünyesinde bulundurmaz. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 19:32:19 1.Pilotların iş güvencesinin bir sendika tarafından sağlanmamasından ötürü bir güvensizlik hali olagelmiştir ancan yapılan haksızlıklar öyle bir hal almıştır ki yılların Öğretmen Kaptan Pilot u Ali Karaçoban ın işiyle ve ekmeği ile haksız yere oynanmış ve bugune kadar hiç bir yönetim altında olmayan bu birlik pilot sendikası oluşmuştur .Pilotların özlük haklarının olmadığı, hasetle Askerin Askeri işinden ettiği bir KTHY de kaçınılmaz olan vuku bulmuştur. 3.KTHY pilotlarını az saat uçmak ve yangelip yatmakla aşağılayan bilinç fakirleri için söylenmelidirki uçuş saatinin az oluşu pilotlar için bir dezavantıjdır ve pilotların arzusu ve isteği değil şirketin hareket kabiliyeti ile ilgilidir. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 19:02:56 MAĞDUR ARKADAŞ DEMEKKİ SENİN SORUN İŞLETME BAŞKANINDA DEĞİL THYDE SENİN GİBİ THY YE GİRMEK İSTEYİPTE BEKLEYEN KİŞİLER OLDUĞUNU İNTERNETDEKİ FORMLARDAN BİLİYORUZ. İNŞALLAH GİRERSİN THY DE İŞİN HALLOLUR. ANCAK KTHY İŞLETME BAŞKANLIĞINA HAKSIZLIK YAPMA. SAPLA SAMAN YANİ 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 18:47:50 istifa et diyen arkadaşa, ben KTHY den bu yüzden istifa edenlerdenim, böle yapmama rağmen THY istifanın üzerinden bir yıl geçmesi gerek gibi mantığa sığmayan yaklaşımla hala beni işe almadı, türkiyede başka bir şirkette uçuyorum şu an ve istifanın üzerinden 1 yılın geçmesini bekliyorum. pilotaj yeterliliğine gelince kendimi ben değerlendiremem ama binlerce uçuş saati olan ve hakkımda hiç bir mesleki zaaf bulunmayan bir mesleki hayatım oldu... Bu arada Gezmek olayı ile ilgili soru sormak isterim, ben KTHY'den ayrıldıktan sonra KTHY'ye alınan başka GEZMEK' ler var, bunlara ne diyorsunuz? KTHY bu türlerin barınağı olmaya devam ediyor... 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 18:19:47 THY YE GİRMEK İSTEYEN F/O UÇUŞ İŞLETME BAŞKANI BU GÜNE KADAR KİM ŞİRKETTEN AYRILMAK İSTEDİYSE YARDIMCI OLMUŞTUR. YALANLARLA HAREKET ETME. SEN BU KAFAYLA THY DEĞİL GİREBİLMEN KTHYDE UÇMAN BİLE SENİN İÇİN BÜYÜK SANŞ. VARDIR PİLOTAJ EKSİĞİN KİMSEYE PİSLİK ATMA. İSTİYORSAN İSTİFA ET ÖYLE TÜM HAVA YOLLARINA BAŞVUR BAKALIM. BU KADAR PİLOT İHTİYACI VARKEN KİMSE BAŞKA ŞİRKETLERİ DÜŞÜNMÜYOR ALIYOR UÇUCUYU. VARDIR SENDE BİRŞEY. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 18:10:26 MADEM İŞLETME BAŞKANI, SİZ SEVMİYOR , NİYE MANİ OLSUN,,GÖNDERİR SİZİ, KENDİ EKİBİNİ KURAR..THY SENİ ALMADIĞINA GÖRE "BENDE BİR KUSUR VAR MI?" DİYE SORSANA..SEN İYİ PİLOTSAN VE KTHY'DE DE RAHAT DEĞİLSEN SENİ KAPAN ÇOK OLUR MERAK ETME...YETER Kİ SEN İSTE..KİMSE KİMSEYİ ZORLA ÇALIŞTIRAMAZ...İYİ UÇUŞLAR 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 18:01:29 İYİ HATIRLATTIN DOSTUM.."UÇAMAZ" DİYE THY'DEN ATILAN SAADETTİN İLE YANYANA UÇMAYI İÇİNE SİNDİRİP İTİRAZ ETMEYEN KAÇ PİLOT BUGÜN SENDİKAYA ÜYE OLDU ? HEM KENDİ CANINI HEM YOLCUNUN CANINI RİSKE ATIP GEZMEKLE YANYANA UÇANLAR O ZAMAN NİYE "İLKE VE ONUR" MÜCADELESİ VERMEDİLER ? NİYE? KORKTULAR DA ONDAN...ŞİMDİ VATAN KURTARAN ASLAN POZLARINDA ORTAYA ÇIKTILAR...SİZİ GİDİ TATLI SU POLİPLERİ SİZİ....İŞİ GÜCÜ BIRAKTINIZ, ŞİRKETLE OYNUYORSUNUZ...YAZIK 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 17:58:26 THY'ye girmek için 1 yıldır uğraşıyorum ancak olumsuz sonucu merak ediyorsan söyleyeyim: KTHY işletme başkanı kapılar arkasından THY'ye gidişime takoz koymuş, THY ise AKP'den torpilin yoksa alamayız yaklaşımı içerisine girmiştir.. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 17:52:44 hangi sendika kendisini daha da güçlendirecek, aidat katkısı sağlayacak bir grubu reddeder? Uçucular bunu ispatlasınlar...Bu işin mazereti..Arkadaşlar başka filim peşinde..Şirketi karıştırmayı bırakın kardeşim..HAVASEN dimdik ayakta ve işçinin yanında...Hakkının yendiğini düşünüyorsan PİGME sendika kurmakla uğraşma bize katıl... 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 17:52:39 Bu sendikanın kurulmasının altından söylendiği gibi çapanoğlu çıkacak herhalde.Akıl mantık almıyor bir sendika varken 50 kişi için yeniden sendika kurulması. Söylenenler doğruysa KTHY de bir şarhoş pilotun goygoyları ile bu sendikanın kurulduğu söylemleri geliyor böyleyse yazık. Hatta bu pilotunda içki yüzünden uyarıldığını, bu yüzdendende işten çıkarılma korkusu ile sendika kurduğuda söylenenler arasında,bu arada sendika yönetiminede girmiş diyorlar. KTHY yi böyle şeylere alet etmeyin yazıktır gerçekten yazık Bekleyelim görelim 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 17:47:09 KTHY de 800 civarı sendikalı çalışan var, HAVA-SEN yıllardır pilot ve dispatcher leri sendikalarına kabul etmemiştir, bunun üzerine sendikasız olan bu kişiler de kendi özlük haklarını korumak için sendika kurmuşlardır. en doğal hak olan bu durumdan neden bu kadar rahatsız olanlar var anlamadım... ayrıca bazı kişisel sorunları ve rahatsızlıkları olan arkadaşlar burada isyan etmişler, içlerini dökmüşler ancak burası bir sendikanın kurulduğu ilanının yorum köşesi lütfen bu sorunlarınızı başka bir arenada ortaya dökün. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 17:43:26 GENEL MÜDÜR PASTANECİ, YÖNETİM KURULU ÜYESİ REKLAMCI İMİŞ...SİZ HALİNİZE ŞÜKREDİN..BAKIN THY!YE ..HEPSİ HAVACILIK UZMANI MAAŞALLAH ! UÇAĞI THY'DE GÖRDÜLER ! HİÇ OLMAZSA SİZİN GENEL MÜDÜRÜNÜZ PİLOT, BAŞKANINIZ AIRBUS'TA ÇALIŞMŞ MÜHENDİS ... 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 17:37:45 kral isteyen kurbağalar sizi...THY'den "uçamaz" raporu ile atılan Sadettin Gezmek Genel Müdür Vekilliği yaparken sesiniz soluğunuz çıkmıyordu ! Buldunuz pamuk gibi yönetimi, ha bire abanmaya başladınız...Eğer dedikleriniz doğru ise, yönetim az bile yapmış..Şirket aleyhine çalışan ne kadar hain varsa uzaklaştırılmalı ki, namusu ile ekmek parası için çalışanlar huzur bulsun, gönül rahatlığı ile çalışsın...Bir de soru "madem bu kadar cevahirdiniz, şimdiye kadar neredeydiniz?Sendika kurmak şimdi mi aklınıza geldi?" Düşün yakamızdan kardeşim, bırakın da çalışalım... 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 17:30:50 BEN KTHY'DE ÇALIŞIYORUM VE YAN YATMIYORUM..SAYİN UÇUCULARIN BİR DERDİ, ŞİKAYETİ VARISA GELİR SENDİKAMIZA ÜYE OLRLAR..HAKLARINI ARARLAR..BİZ SENDİKAMIZDAN MEMNUNUZ, SİZ DEĞİLSENİZ BUYURUNUZ GELİNİZ, İLK KONGREDE YÖNETİMİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN CABA SARFEDİNİZ..TAM TOPLU GÖRÜŞMELER SÜRER İKEN BU ÇIKIŞI İYİNİYETLİ BULMUYORUM..KAPTANIM, SENDİKA KURACAĞINA UÇ-SENE ! 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 17:17:53 DEĞERLİ ARKADAŞLAR, TARTIŞMALARI İLGİ İLE İZLİYORUM..KTHY'DE UÇAN VE DURUMDAN RAHATSIZ OLAN ARKADAŞLARA HADDİM OLMAYARAK BİR TEKLİFİM VAR; GELİN YER DEĞİŞTİRELİM..HADİ BUYURUN..MADEM ÇOK UÇMAK İSTİYORSUNUZ, GELİN THY SİZİ HER AY 110 SAAT HATTA PLUS UÇURSUN...BOL BOL DA PARA KAZANIN...BEN DE ORAYA GELİP ENSE YAPAYIM ! DERDİNİZ ÇOK UÇMAKSA, BUNUN İÇİN SENDİKA KURMANIZA GEREK YOK .. BİLDİĞİM KADARI İLE BİR SENDİKANIZ VAR, GİDİN ONA ÜYE OLUN...BENİM TAHMİNİM, BU İŞİN ALTINDAN BİR ÇAPANOĞLU ÇIKACAK, BENİM İYİ NİYETLİ MESLAKTAŞLARIM "KULLANILDIKLARI" İLE KALACAK..YAZIK..İNSANLARIN EKMEK YEDİKLERİ TEKNEYİ DEVİRMEK İÇİN BU KADAR UĞRAŞMALARI VE SORUN YARATMALARI GÖRÜLMÜŞ ŞEY DEĞİL... 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 16:57:55 TEBTİK EDERİM kraldan çok kralcı olmak şirket menfaatini düşünüyor gibi gözüküp kendi menfaatlerini geri planda ortaya atmak herhalde yöntem olmamalı . Şirketi yönetenler sizin kadar düşünceli değilmi acaba Sizde pilot olduğunuz göre genel müdürle görüşerek paylaşsaydınız ya. yoksa siz şirket yöneticileri bunları düşünmüyor zannediyorsunuzda hadi sendika kuralımmı dediniz. Mevcut sendika varken, girersiniz sendikaya başkandan memnun değilseniz değiştirirsiniz meslek şovenizmine soyunmazsınız. merak etme şimdi sen villanda otururken KTHY de insanlar çalışmakta yani bedava para kazanmıyorlar. KTHY de sadece sizlermi çalışıyorsunuz. Çıkın o zaman Genel müdüre pilot fazlası var deyin. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 16:45:59 ADALET Başlıklı Arkadaş Şükredin ki Uçuş İşletme Başkanınız sizi odasına neden çağırıp hangi konularda egosunu tatmin ettiğini (!!!) Havacılık Camiasına ve Kamuoyuna açıklamıyor.Yoksa siz bu işten zor ekmek yer, Pilotluk yerine Kabinde temizlik yapardınız. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 16:41:38 ADALET yazan arkadaş, kim bilir hangi konuda uyarı aldın. İşletme Başkanını adını vermişsin ama kendi adınıda verseydinde seninde ne olduğunu bilseydik. Yolcular parasını vererek uçmakta yolcu şikayeti olarakta uçaktaki sorunları yazmaktadırlar. Allah bilir havacılık usulleri dışında yaptıklarının ikazını almışındır. Adalet arıyorsan mesleğini icra et. Aldığın ücreti hak et. Milletin ekmeği ile oynama. Yorum yazdığında isminide yazda biz pilotlar diyerek herkezi töhmet aldında bırakma. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 16:40:56 BENCE SENDİKANIN ADI YANLIŞ KONULMUŞ.UÇMA-SEN OLMALIYDI. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 16:29:16 KTHY Uçuş Programı siz KAPTAN'LARA VE HOSTES HANIMLARA sağladığı istirahat gün sayısı, sefer sıklığı, kışın bomboş oturmanız nedeniyle dünyanın en rahat uçuş programlarından biri.Dolayısıyla bu kadar boş vaktiniz varken bu sitenin başında oturup kim ne yazmış okuyup sendika yöneticileriniz hk yapılan haklı yorumlara telaşla agresif cevap yetiştirmeye devam etmek yerine biraz dışa açılın.Diğer ülkelerdeki Sendikaların Tüzüklerini, Hedeflerini inceleyin.Ne zaman kişiselleştirmelerden kurtulursunuz işte o zaman ADAM o zaman GERÇEK SENDİKACI olursunuz.Şimdiden sonra sizlere çeşitli tavsiyelerim de olacak.TAVSİYE -1 :Özel Hayatı ile İş Hayatını birbirine karıştırandan Sendika Yöneticisi olmaz.Diğer tavsiyelerimi bekleyin. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 16:22:31 haklısın kaç gündür uçmuyoruz, sorun da bu zaten. biz uçmazken TURKUAZ kiralanıyor ve de onlar da az uçuyor,sorunumuz UÇMAMAK. SHGM 'ye az uçuyoruz diyemessin ama KTHY'ye bunu sorabilirsin, bizler uçmak şirketi kara sokmak isterken ecn bize uçmamanın keyfini çıkarmayı öğütlüyor, yazık çok yazık çalışmak çalışıp kazanmak, kazanırken KTHY 'nin de kazanmasını istemek hata olmamalı derim.... ecn'ye özür dileyerek sormak isterim kendisi de KTHY'deki yatarak maaş alanlardan mı diye? 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 16:10:52 UÇ-SEN in kuruluşu, Uçuş işletme başkanı İlyas Karagülle'nin biz pilotları odasına çekip egosunu tatmin edici tehtitler savurmasının da sonu olmasını temenni ediyorum...... 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 16:02:24 TEBTİK EDERİM başlıklı arkadaş uçaklar yattığına göre sizlerde yatıyorsunuz. Sizler yatarken diğer çalışanlara neden yatıyor diye saldırıyorsunuz. Amacınız Pilotların uçuş emniyeti diyorsunuz. Ama ( dervişin fikri zikri meselesi) yönetime saldırıyorsunuz. Uçuş ile ilgili sorununuz varsa SHGM ye rapor etmek mesuliyetiniz neden yapmıyorsunuz. Böyle arkada durup gaz vererek yürüyün aslanlar diyenler, elini taşın altına sokmadan güç nerdeyse hemen yön değiştirenlerdir. Bu sendikanın niyeti sizinde belirttiğiniz gibi yönetimlerle. Yöneticilere reklamcı pastaneci diyenlere, şarhoş bir pilota alet olanlar deriz. Herkes herkesi tanıyor gaz vereceğine uçuşuna bak kaç gündür uçmuyorsun. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 15:41:40 UÇ-SEN 'i tebrik etmek gerek, hayırlı olsun ve iyi çalışmalar Uç_sen, KTHY bundan sonra yapacağı tüm işlerde ve kararlarda iki kez düşünüp daha güzel işler yapacaktır, sendikanın gölgesi KTHY'nin kalitesini artıracaktır. Yatan uçakların hesabını yatan personelin şirkete olan külfetinin hesabı yönetime UÇ-SEN tarafından sorulmalıdır, bu şirket UÇ-SEN sayesinde çiftlik olmaktan çıkacaktır. Yürüyün aslanlar doğru yoldasınız, kim tutar sizi, aydınlık ve güzel KTHY geleceğine doğru yürüyün, 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 15:18:29 sayın HAYRET kodlu yorumcu, buraya yazılan yorumları sendika kurucularının yorumlarıymış gibi algılayıp sendika kurucularına seviyesizdeme hakkınız yok, sendikanın neden kurulduğunu ve kurucuların amaç ve hedeflerini bilmeden etmeden onlara bu şekilde yaklaşımınızı kınıyorum 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 14:54:16 Yazmayım dedim ama sürekli duyumlar alıyoruz. Sizlere soruyorum ayda 10 saat uçtuğunuz doğrumu. KTHY pilotlarının burada rahat olduğu konuşuluyor. Tersine söyleyeni duymadım daha , sizler bazı şeyleri koruma adına yapmayın bu işleri. Geçmişte THYde de bu tür pilotları kışkırtan ve greve götürenler oldu sonra elindeki haklardanda oldular. Bilesiniz dedim 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 14:44:13 KTHY deki Sendikal örgütlülük adı altına sığınan bazı pilotların ve ilerde parti değişirse ne olur olmaz diyerek buna katılan diğerlerinin uslubu niyeti yazdıkları yorumlardan zaten belli etmektedir.Şimdiye kadar KTHY kattıkları katma değeri oturup bir düşünsünler. Türkiyede ve dünyada tüm pilotlar meslekleri konusunda görevlerini yapmak ve geliştirmekken KTHY dekiler yangelip yatma ve yönetime .ok atma ile nemalanmaya çalışmaktadırlar. Yıllık uçtukları uçuş saatleri camiada bilinmektedir. Sayın pilotlar bırakında KTHY çalışsın sizin çifliğiniz değil burası sevmiyorsanız sevdiğiniz şirketlerde çalışın tabi burası kadar ballısını bulursanız. KTHY sahipsiz değil. 0
  • Misafir 08 Nisan 2009, Çarşamba 14:13:19 Yeni kurulan bir Sendikanın belli ki kendi kurucularının bu denli seviyesiz yorum ve görüşlerle başlattıkları bir sendikal faaliyetin KKTC Sivil Havacılığına ve Şirketin gerçek emekçilerine hiçbir fayda sağlamayacağı kanaatindeyim.Hayretimin nedeni sırf kişisel husumet için Sendika kurulmuş olması, 3.sınıf üslupta haksızlık edebiyatı yapılması ve kutsal bir amaç olan Sendikacılığın buna alet edilebilmesi keyfiyetidir.Gerçek Havacılar adına YAZIKLAR OLSUN!!! 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 22:21:02 Valla sırf bedelli için duruyoruz burda ses çıkarmamaya çalışıyoruz yoksa sustururlar. KTHY geldim geleli mutsuzum 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 22:00:39 Neden hiç nedenÖğretmen Pilot A. Karaçoban isinden oldu neden yapılan onca haksızlık var merak etmiyorsunuz ? Aklınız fikriniz, ne kadar basiretsizce işler yapıldıgı ve pilotların isyan ettirildiğini konuşmak değilde konuyu carpıtarak söylenen bir cümle ki anlamadıgınız bir baglamda kendinize sosyal haklılık kazandırmak. Bundan ötürü size eğer bir pilotsanız ki UÇ-SEN e üye olmayan çok az pilotdan birisiniz diye düşünmektetim, neden UÇ-SEN diyebileceğiniz bir çok uçucu olucaktır. Sizin dışınızdaki kişiler içinde \'\'Dont feed this troll \'\' diyorum (: 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 21:42:39 Kendi mesajına bakarsanız(saat19.35) genel müdür pilot değilmi demiştiniz bende yine kendi yazınızda bulunan üst cümle ile ele alındıgında ne kadar alakasız oldugunu vurgulamak için bunu yazdım cunkı pilot olması yaptıgı haksızlıkları adaletsızıklerı ve goz yumduklarını ortadan kaldırmıyor. Boşuna uğraşmayın sendika ortada haksızlık ve adeletsizlikler sonucu dogdu siz varın neden sendika kuruldugunu sorgulayın ve hala merakınız giderilemediyse uçsen üyelerine sorun neden uçsen ?Sebepmi çok!örn İşletme başkanının görevinden alınması için şirketin nerdeyse tüm uçucularının ve hosteslerinin imazaladığı dilekçe sonuç vermeyince hostesler grev noktasına geldi ama İşletme başka sendika başkanını çoktan 'adamı ' etmişti.Sendika işlevsizleşmişti. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 21:19:11 pilot ve pastaneci demek ne anlama geliyor sendika ile ne alakası var. Bunu gündeme getirmenin anlamı ne. Bildiğim kadarı köklü bir ailesi var ve pastacılık yapıyorlar. Nevar bunda herkezin ailesi değişik mesleklere sahip. Kurulan sendika ile bu söylem bağdaşmıyor. bakmak görmek kadar okumak anlamak da önemli, ama en önemlisi kendini doğru ifade etmektir. Yapılan Yorumlara baktığımda hiçte hoş olamayan yorumlar okuyorum. eleştri yapanlar eleştirildiğinde nedense hırçın oluyorlar. Sendikal faaliyetler tabiki güzel ancak. halihazırda sendika varken başka çatı kurmak garip. THY de pilotlar mevcut sendika içinde örgütlüler. umarım aklı selim bir yapı oluşur. yorumlara baktıkça ümitli değilim sanki zehir kusuluyor. KTHY ye yazık etmeyinde. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 20:40:05 xcx arastır bul , öğrenmenin yolu UÇ-SEN. Pilot ama pastaneci denmedi Pilot ve pastaneci dendi. Türkçe dili yapısı bazen bir ama ile farklı anlamlar çıkartılmasına imkan verecek denli esnektir ama bir sirket bu esnekliğe sahip olmaz ... Kurulan sendika ve neredeyse pilotların tamamının bu sendikaya üye olmalarının sebebi tabiki genel müdürün pilot olmasının yanısıra pastaneci olmasından değil, yapılan haksızlıklar eziyetler ve yanlışlar ile örneğin muhemelen senin bilmediğin Ali Karaçoban Kaptan'ın işinden olması gibi eylemlerin sonucudur. Seçim sonrası medet ummadı kimse bak seçim öncesi kuruldu sendika. Tabi bunu anlamak için bakmak değil görmek gerek aynen olan biteni görebilmek gibi.Herkes ektiğini biçer ,pişirdiğini yer. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 20:14:22 İNSANLARIN HAKLARINI SAVUNMAK MAKSADI İLE BİRLİK OLMASI NEDEN BU KADAR TEPKİ TOPLUYOR.BU İNSANLAR KTHY UÇAKLARINI YILLARCA GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE UÇURDU NİYE HEDEF TAHTASINA KOYUYORSUNUZ.İŞLETME BAŞKANLIĞI PİLOTLARDAN SÜREKLİ SAVUNMA İSTEYECEĞİNE , İŞTEN ATMAKLA TEHDİT EDECEĞİNE EKİP PLANLAMAYI DÜZELTSİN DİĞER ÇAĞDAŞ ŞİRKETLERE BAKARAK ÖRNEKLEMELER YAPSIN.SAYGI ÇERÇEVESİNDE YÜRÜMELİ TÜM OPERASYON.UÇUŞ EKİPLERİ ÜZERİNDE YAPILAN ANLAMSIZ BASKI VE TAVIRLAR UÇUŞ EMNİYETİNİ ETKİLEMEKTEDİR.İNSANLAR BİRLİK OLUNCA NEDEN DİĞERLERİ RAHATSIZ OLUYOR ANLAMADIM.TAMER BAŞKAN 'I HERKES TANIYOR.LÜTFEN İÇ YAPIYI BİLİP BİLMEDEN İNSANLAR HAKSIZ YORUM YAPMASIN.UÇUŞ İŞLETME VE ŞİRKET POLİTİKALARI PİLOTLARI BU SENDİKAYI KURMAYA ZORLADI BAŞARI ONLARINDIR. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 20:14:04 mevcut sendika başlığı ile yazan arkadaş 1-mevcut sendikaya pilotların talebi oldumuda almadı 2-Genel müdür pilot ama pastaneci demişsin bunun ne alakası var Bana öyle geliyorki yıpratma kampanyası yapılan yanlış işler varsa onları konuşun bunlar biraz bel altı gibi geldi. Ayrıca seçim sonrası medet umanlardan olmayın sakın 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 20:11:19 SENDİKA KURMAK HEM ŞİRKET İÇİN HEM PİLOTLAR VE DISPATCHER İÇİN ÇOK İYİDİR.SENDİKA KURULMASINDAN RAHATSIZ OLAN İNSANLAR HANGİ ZİHNİYETLE RAHATSIZ OLMUŞLAR ANLAMIŞ DEGİLİM.ÇOK TUAF. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 20:05:45 KTHY'DE PİLOTLARA YAPILAN HAKSIZ MUAMELE ŞİRKETTE ÇOK AZ ÇALIŞANA YAPILIYOR.MERAK ETTİM SON 1 YILDA YAPILAN ATILIMLAR NELERMİŞ .UÇAKLAR UÇMUYOR ERCAN DA YATIYOR TURKUAZ 'DAN UÇAK KİRALANIYOR.SEBEBSİZ GEREKÇELERLE KAPTAN PİLOTLAR İŞTEN ÇIKARILIYOR.İNSANLAR ÜSTÜ KAPALI İŞİNDEN OLMAKLA TEHDİT EDİLİYOR.MEVCUT SENDİKA PİLOTLARI KENDİ BÜNYESİNE ALMAYI REDDETTİ.NE YAPILMALI HERŞEYE SESSİZ KALMAK MI?HAKKINIZI ARADIĞINIZ ZAMAN NEDEN SUÇLU DURUMA DÜŞÜYORUZ.KIBRISLI F/O ARKADAŞLARA EN BÜYÜK HAKSIZLIK YAPILMIŞTIR.KENDİLERİNİ TANIYORSANIZ ÖĞRENİN LÜTFEN.BU ÇOCUKLAR BU ŞİRKETE YILLARIN EMEĞİNİ VERDİLER.UÇUŞLARINI KESMEK , İŞTEN ÇIKARMAKLA TEHDİT ETMEK KTHY'NİN SON 1 YILDA GÖSTERDİĞİ İLERLEME HERHALDE.KTHY BİZİM İÇİN HERŞEYDEN ÇOK ÖNEMLİ EKMEK TEKNE 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 19:47:10 mevcut sendika tarinde hiç pilot almamıştır ayrıca başkanı işletme müdürünün ahbabı olmuş ,sendika fonksiyonunu yitirmiş su sıra kurulan sendikadan uye calmak (dispatch gibi) fuzuli işlerle uğraşmaktadır. Genel Müdür Pilottur,aynı zamanda pastanecidir ama pilot genel müdür şansı boşa harcanmıs ,yanlış pilot o konuma gelmiştir sonuclarını ise bir sendika açmaya neden olacak kadar pilotlara işkence etmesinde arayabilirsiniz. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 19:44:46 xcx rumuzlu arkadaş sen masumane soruyorsun KTHY de sendika kurduran lar geri planda daha sonra harekete geçecekler. bizler çalışanlar olarak buna müsade etmeyiz merak etme.Kıbrısta herkes birbirini tanır. amacı belli birkaç kaptan pilot - ne yazıkki- kıbrısli bazı F/O yu öne sürerek yapıyorlar bu işi. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 19:35:08 KTHY de birkaç pilot genel md lük ve işletme md olmak için uğraşı içine girmişler ayrıca yıllardır keyfi yerinde olan yani uçmayım paramı alayım zihniyetindekilerde onlarla beraber olmuşlar.(diğer pilotları tenzih ederim) Böylemi gerçekten havacılık camiasında bunlar konuşuluyor. Bu sendikada onun içinmi kuruldu. Pis kokular geliyor. Umarım KTHY nin sonbir yılda yaptığı atılımları gölgelemezler. Havacılıkta herkez birbirini tanır. Kafasını kuma gömmüş çıkar bekleyenler bu durumlar da kazanan olmaz sel gider kumu kalır. Neyin isyanı KTHY amborgalarla boğuşurken birde sizlermi ayağından çekmeye çalışıyorsunuz. Bu sendika da yakında gerçek yüzünü göstercektir herhalde. Pilotlar mevcut sendikaya girebilirlerdi. KTHY GnMd.ü zaten pilot değilmi 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 18:59:42 ile sallanan sandalyesinden düşmesine neden olmak üzereyken, suç ortağı patronu elinden tuttu. Artık Ağzından köpük saçan ister reklamcı! yönetim kurulu efebeyi , isterse Tanrıcılık oynayan işletme müdürü gözünün üzerinde kaşı var diye haset ettikleri yada kıskandıkları yada kendileri gibi kirletemedikleri kişileri işlerinden edemeyecekler ancak şunuda unutmamak gerek yarattıkları eser baki seçimlerden sonra sallanan sandalyelerinden illaki düşecekler ama sendika devam edecek. Türkiye de yıllarını sendikacılığa adamış birisi olarak diyebilirimki ÇOK YAŞA UÇ-SEN! 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 18:58:30 Yapılan türlü ve nice haksızlık , ekmeği ile oynanan insanlar.. Fonksiyonunu kaybetmiş , kontrol altına alınmış bir sendika başkanı.. Koltuk sevdasına ve kişisel arzularına nihayetinde egosuna yenik düşen bir işletme müdürü ve ona hakim olamayan yine seçim sonrası mevcut pozisyonunu korumak için sağ partiye renk çalan bir genel müdür. Hepsi bir yere kadar gitti .. KTHY'de süregelen haksızlıklar yılların Öğretmen Kaptan Pilot'u Ali Karaçoban'ı hiçbir sebep olmaksızın sözleşmesini yenilemeyerek işinden etme raddine varınca ki bu onursuzluktur...,bardağı taşırdı. Uyuyan dev uyandı. Artık kendini güvende ! hisseden pilot kalmamıştı. İşletme müdürünün hakkında yazılmış olan ve nerdeyse tüm pilot ve kabin memurlarının altına imza attığı dil 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 18:40:57 KTHY de sendika yokmuyduda yeniden sendika kuruldu. Zaten hostesler mevcut sendika ya üye. Yeni kurulan sendika pilotlar ve uçuş harekat uzmanlarını içeriyor. Pilotlar neden mevcut sendikaya üyelik için talepte bulunmadılar. Yeni sendika kurulmasının altında ne yatıyor. Bu işin altından ne çıkacak merak ediyorum garip bir durum. Duyduğumuza görede pilotlar çok az uçuyorlarmış isyanları herhalde buna 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 17:05:27 10 aydır KTHY de pilot ve hostesler birşeyler için feryat ediyor, keyfi alınan, haksız karar ve atamalara dur demek mutlu ve sağlıklı uçuş yapabilmek adaletli yönetilmek için hemen hemen tüm uçucular KTHY İşletme Başkanının haksız icraatlarına dur demek için imza verdi, bırakın İşletme başkanını değiştirmeyi, pilot ve hostesler insan yerine konulup sorunları dinlenmedi bile, olacağı buydu sonuç olarak... hiç süpriz olmadı bu UÇ-SEN in doğuşu.... 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 16:17:24 Türkiye'de havacılık sektöründe Thy haricinde-ileriki yıllar şüpheli- sendikal faaliyet kaldımı ki darısı Türkiye dekilerin başına diyorsunuz.Keşke isteğiniz gerçek olabilse... 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 13:56:44 YENER ERLER SENİ SEVİYORUM BAŞARILAR. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 12:58:01 BAŞKAN TAMER AZİZOĞLU. 0
  • Misafir 07 Nisan 2009, Salı 12:33:21 Vedat başkanada sendika çalışmalarında başarılar diliyoruz. 0