'UÇAKLAR NEDEN DEĞİŞTİRİLDİ?'

    Çok beğenilenler

  • Sade vatandaş 17 Şubat 2014, Pazartesi 10:04:37 Elin yunanı rumu uçup binlerce euroları götüreceğine, benim yıllarını vermiş askerim uçsun,vergim de helali hoş olsun. 14
    • revivo 17 Şubat 2014, Pazartesi 22:36:18 elin rumu yunani gelip senin gencligine burnunu sokmuyor. bu torpilliler binlerce gencin gelecegiyle oynuyor. 4
    • Tuaf 18 Şubat 2014, Salı 08:55:53 Torpilli niye oluyorlar.Sen de o kadar sınavı geçip girseydin.Sen de hava harp okulunda okusaydın.Almadılar mı seni yavrum. 2
  • F16 17 Şubat 2014, Pazartesi 10:10:26 Enaz 2 milyon dolar harca pilotu tam savaş pilotu yapmak için ve 10 yıl sonra buyur THY,Sunexpress vb..güle güle kullan de...Süper.. 5
    • veli 17 Şubat 2014, Pazartesi 17:25:28 10 yıl mecburi hizmetini tamamlayan PİLOT 30 Yaşında YÜZBAŞI olarak istifa ettikten sonra,65-30=35 yIL THY de çalışıyor..35x12=420..Hadi 400 AY diyelim...400x8000 US Dolar ortalama diyelim= 3.200.000 us dolar ..65 YAŞINA KADAR MAAŞ...Sizce pilotun TSK da durması için ne olması gerekir:=)))) 1
  • Tüm yorumlar

  • İpad 23 Şubat 2014, Pazar 01:16:28 Askeri yeterince kötüleyip duran o kadar insan var biz siz geri kaldınız.askerlik bir meslek ölene kadar adam asker kalacak diye birşey yok. Hem barış şartları durumundayız savaş çıktı da haberimiz mi yok. Bu nedenle zorunlu hizmetini dolduran ayrılmakta özgürdür. Zorla yapılan bir meslek değil kimseyi zorla da tutamazsın zaten.ATPL kursunun verilmesi de sivil otoriteler için değil yine kendi pilotlarının gelişen havacılık kurallarını takip edebilmesi içindir. Zaten böyle olmasa zorunlu hizmeti dolan bu kursu alır almaz ayrılırdı.fakat albayından üsteğmenine herkese verilebilin bir kurs.pilotaj eğitiminde eğitimdekilere bu dersler veriliyor zamanla unutulan veya değişen bilgileri de bu kurslarda öğreniyor insanlar.öyle atıp tutmayın kime laf söylediğinizi de bir düşünün askeri kötülemekle elinize ne geçecek biraz kafa yorun. 0
  • HKK KKK 18 Şubat 2014, Salı 14:45:54 Ben bir sivil olarak şirkette HKK kökenli, EGM kökenli KKK kökenli kaptanlarımın hepsiyle çok mutlu uçuyorum hepsi de çok baba adamlar Beni şaşırtan sivillerden 1-2 tane rahatsızlığı olan insanın çıkması :)) Sivil kardeşlerim, aşırı ihtiyaç halleri dışında bu işler biraz tanıdık işidir bunu düşünerek bu işlere girmenizi tavsiye ederim 1
  • iPhone Uygulaması 18 Şubat 2014, Salı 13:08:02 Sivil pilot; Asker sivil derken neredeyse her hafta bir kere Alman Hollandalı bilmem nereli 2. pilotlarla ucuyorum.Hatta geçenlerde bir tanesi 777 icin çağrıldığını söyledi .Yanimda ucan pırlanta gibi Turk fo lari,askerden gelmis onca tecrübeli abilerimizi düşününce üzüldüm.Asil mesele budur anlayın artık 0
  • iPhone Uygulaması 18 Şubat 2014, Salı 07:41:34 Adam mecburi hizmeti tamamlamış,istifa etmiş veya emekli olmuş. Derdi de sivil hava yollarında işe giremiyenlere düşmüş. 1
  • iPhone Uygulaması 18 Şubat 2014, Salı 07:36:30 ATPL... Askerler için sınav 3 e düşürüldü demişsin. Sen önce aç mevzuatı oku ondan sonra burda sallarsın. ATPL kursunu kimin alacağı da açık. Emekli olan ve istifa eden... Lisansı olmayan adamamı SHGM ATPL kursu veriyor? Komiksiniz gerçekten. Biri ordan gençlerin hayalleri ile oynuyor der. Diğeri bu hava sahasında ne yaptınız der. Bu hava sahasında ne yaptınız diyen vatandaş. Gel bekleriz seni. Birkaç isabet alınca operasyonlarda görürüm klavye delikanlılığını... Açık açık deyin işte askeri pilotlar yüzünden işe giremiyoruz diye. Tüm derdiniz bu :)) Bırakın yoksa masal anlatmayı. 0
  • ATPL 18 Şubat 2014, Salı 00:57:51 Askerler için sınavı 3 derse düşürdüler olmadı. Bunu bile geçemeyenler oldu. Yıllardır en iyi eğitim, en bilgili türk pilotu masalları yalan oldu. Hava kuvvetleri personeli durumu tecrübeyle biraz idare etti. VFR kara kuvvetleri çok zorlandı. Karacılar itibarını korumak için kendi bünyesinde lisansı bile olmayan pilotlar için ATPL kursu açtı. Maksat piyasaya çıkınca madara olup TSK ' nın itibarını sarsmasınlar. Konu budur. 0
    • Helal. 18 Şubat 2014, Salı 15:37:38 Helal kardes, güzel olmus. Napip edip bu subay tayfasi kilifina uyduruyor. 0
  • aırforce 18 Şubat 2014, Salı 00:42:42 ey sivil arkadaşlar kendinizi bizim yerimize koyun . 1
  • Kimi Şımaranlar 18 Şubat 2014, Salı 00:23:00 Fazla şımartıldılar kardeşim bazıları... Her ne kadar bazı istisnalar olsada.. Bir sorun bakalım su ayrılanlara hiç haberleri varmı Amerikada mesela hava kuvvetleri pilotları ne kadar maaş alıyor? Orada sivil havayolu pilotları ne kadar maaş alıyor? Adam uçak gemisinden inip kalkıyor, en son jenerasyon jetlerle her türlü hava koşulunda. Amerika gibi büyük bir ülkede ve havasahasında deli gibi uçuyor sivil pilotlarda. Siz bu ülkede ne gördünüzde bu kadar çemkiriyorsunuz yada para beğenmiyorsunuz sayın bazıları?!?? Neymii sivile geçmiyecekmişte ne yapacakmış. Git gavuristanda uç gülüm. 0
  • iPhone Uygulaması 18 Şubat 2014, Salı 00:08:02 TSK nin atpl kursu verme ile ilgili nasıl bir kazancı vardır acaba bunu bu kursu alan biri açıklayabilir mi. Kaynakların şahsi menfaat için kullanımı değil mi acaba. Elinizi vicdanınıza köyün TSK nın böyle bir sorumluluğu olduğunu düşünmüyorum. Saygılar. 0
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 23:46:50 Gercek 18:41 ; laflarınla çok güzel özetlemişsin.Yani açık açık diyorsun ki 'önümüzü kesiyorsunuz' :) 0
  • Seneca3 17 Şubat 2014, Pazartesi 23:33:24 Maalesef bazı yazar ve kişiler teferruatlı inceleme yapmadan TSK ni veTHK nu karalayıcı yazılar yazmaktalar.Kendilerini esefle kınıyorum.KK Havacılığı uzun yıllar mücadele ile elindeki ekonomik ömrünü tamam lamış uçaklarının yerine ihtiyacı olan C-182 Uçaklarını almış ve kaydı silinen uçaklarını da daha önceki yıllarda olduğu gibi ve kanunlar gereği THK na hibe etmiştir.SHGM den yıllar önce alınmış bir yetki ile deATPL Frozen kursunu vermektedirler.TSK pilotlarını daha uzun süre istihdam etmek için bazı düzenleme ve iyileştirmeler yapılabilir.Neticede yine ayrılmak isteyenler de ayrılabilirler.Hava yollarımızın da tecrübeli pilotlara ihtiyacı vardır.Bu da tüm dünyada aynıdır.Sevgiler. 1
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 21:43:18 B-350 rezilliği yazan arkadaş . Çok haklısın uçaklar geldiği günden beri orda yatıyor. Hiç kullanılmıyor yazık hakikaten ?! 0
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 21:40:06 Görev süresine takan arkadaşlar havayollarında aldığınız tip intibaklardan sonra ömür boyu çıkmayın madem o havayolundan. Niye daha yüksek ücret veriyor diye bir diğerine gidiyorsunuz? 0
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 21:36:25 Birincisi açılan kursta uçuş eğitimi verilmiyor insanları yanıltmayın. İstifa hakkı veya emeklilik hakkı gelen istediği kursa gider. Bu kimseyi ilgilendirmez.Herhangi bir kaza olduğunda TSK elindeki hava araçları eski diyen sizler 20-30 yıllık hava araçları yenilenince niye işinize gelmiyor. Dünyanın uçtuğu o uçakların gövde ve motor saatlerini de söyler misiniz? İnsanları aydınlatalım. Bu arada uçaklar hibe edilmiş ya hani yetmemiş herhalde G1000 takılı uçakları ve daha birkaç ay önce alınan uçakları da ben kullanıyorum zaten... 2
  • ATPL 17 Şubat 2014, Pazartesi 21:31:09 ATPL Teorik eğitimleri 2002 yılından buyana HV.K. ve K.K. lerinde zaten yürütülüyor(SHT-1G) SHGM talimatı uyarınca yapılan bu eğitimler sanki yeniymiş gibi ortalığı ayağa kaldırmadan diğer ülkelerin askeri pilotlarının nasıl lisanslandırıldığını öğrenin. Lütfen bilgiye yönelik yazın. Saygılarımla 1
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 20:24:00 Sizi soytarılar meydanı gene boş bulup karanlık kabadayılığı yapmışsınız, kurban olun karacı pilotlara 3
    • Napak abi, 18 Şubat 2014, Salı 12:59:43 Napak Abi, Klavyeyle daha kolay oluyor,atmasyon isi 0
    • Utanma da yok 18 Şubat 2014, Salı 14:23:56 Sensin soytarı. 0
    • Ha.ha. 18 Şubat 2014, Salı 15:36:00 Emredersin komutanim........... 0
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 18:55:25 Burdan 100,000 dolar düş 1,330,000 hesap ortada ayrıca askeri pilotun daha yerde geçirdiği bir ton tan tana var sivil olsun asker olsun 4 yıllık Üniversite okumak zor işte hesap ortada 1
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 18:53:52 Evet para diyenler hesap ortada herkes eşit sayılır hesabi olarak; Askeri pilot ayda 7000 tl maaş aldığını düşünün 10 senede 840,000 tl yapar.sivil pilot 4 sene fo uçşa aylık 10000 tl ortalamadan 480,000 tl artı 6 sene kaptan 15000 tl ortalama olsa(ki daha fazla olur) 1,080,000 tl 10 sene toplamı 1,560,000 burdan 100,000 $ d 0
  • Biz bir AİLEYİZ 17 Şubat 2014, Pazartesi 18:50:15 Hala birileri görmek istemiyor,sağır sultan değil, kör değil dışarıdaki havacılıktan anlamayan herkes öğrendi, bir tek sözüme ilgililerimiz,başımızdakiler görecek, hepinize yazıklar olsun, bu dünyanın diğer tarafıda var, mutlaka yakanıza yapışacağım. Zamı pilotlar aldı ne oldu durdumu istifalar, aynı aracın işinde beraber uçup,düşüp,ölüyoruz o zaman neden ayırt edilmiyor, teknisyen kurs istese, yok senin yaşın geçmiş, bu saatten sonra ne yapacan, yahu adam emeklilik,istifa dilekçesi veriyor kursa gönderiyorlar, Allaha havale ediyorum,bu ülke bitmiş herkes seyirci gücü yeten altındakini ezmiyor,boğuyor, bakalım nerede patlayacak, sinirden ağzımı bozmamak için kısa kesiyorum, saygılarımla 0
  • gercek 17 Şubat 2014, Pazartesi 18:41:31 bu kadarida fazla...bu ulkenin imkanlarindan daha cocuk yasta faydalan..15 yasinda maas al..hatta pilot olmak zorunda olmadigin bir yerde pilot ol..yetmedi daha sonra ozel hava yollarinda pilot olmak ve dahada nemalanmak ve zihniyeti ele gecirmek icin gene bizim odedigimiz vergileride kullanarak yayil ve koklen..mevzuyuda sonra burada vatan yahut silistre muhabbetine getirip yabancilar uzerinden prim yap..gercek vatan haini sizlersiniz,bu milletin herseyini somurdunuz..gercekten bu devletin icinde boyle aymazliklara dur diyecek birileri yokmu??kara kuvvetlerinin gorevi ozel hava yolllarina pilot yetistirmekmi.??yaziklar olsun,haran olsun..haksiz kazandiginiz hersey... 3
  • hadi ya 17 Şubat 2014, Pazartesi 18:28:40 onlarda bu ülkenin evladı değil mi diyen arkadaş dışarıdan borç harç bu işe girenler ne peki? dünya bunların etrafında dönmüyor 1
  • Android Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 18:10:15 Bu subaylarin yaptiklari yetti artik. Adamlar herseyi yapabiliyorlar kendi cikarlari icin. Astsubay ozluk hakklarini isteyince de tepesine cokup sindiriyorlar. Yaziklar olsun size, bu adalete. Adam subay icin daha ne yapsin. Asgari ucret alan iscimin maasindan odedigi vergilerle kendilerine her turlu ayrimi yapiyorlar. Sonra da bir kisim hala yaptiklarini savunabiliyor. PES dogrusu. Bir sivil vatandas olarak sizin yuzunuzden askeriyeye on yargili bakiyorum. 4
    • ADAM HAKLI 18 Şubat 2014, Salı 14:22:40 Çok haklısınız. Astsubaylara gelince kılını kıpırdatmayanlar, kendileri için neler neler yapıyorlar. Bu hükümdarlığa son. 0
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 17:39:37 Asıl pilot kaynağı Hv.K.K.lığı olmasına rağmen K.K.K.lığı kadar personelini düşünemiyor buna rağmen ücretini ödeyerek lisanslarını sivil sektörden alarak elinde yetişmiş Plt lar istifa ediyor kısaca Hv.K. Lerinde Pilot pilotu sn de hallediyor 0
  • Yazıktır günah 17 Şubat 2014, Pazartesi 16:11:16 TSK Pilot Eğitim Kurumları "Uçuş Okulu"na dönüştürüldü. Böyle savurganlık olur mu? Milyonlarca Dolara mal olmuş savaş pilotları bir gecede istifa edip sektörde Pilot oluyorlar. Madem öyle TSK'da bazı pilot ihtiyaçlarını Sivil Uçuş Okullarından karşılasın. Bence Pilotların Hizmet yılını en az 20 yıla çekip ayrıldıktan sonra da en az 2 yıl sektörde çalışmalarına yasak getirmek şart. Devlet memurlarına bu uygulanıyor. Pilotlar Devlet Memuru deyil mi? Yazıktır günahtır bu devletin kaynaklarına. 0
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 16:02:45 Sana ne kardeşim,adam emekli olmuş,istediğini yapar.TSK da kalıp ,binbir türlü iftirayla hapislere mi atılsın?Ne biçim adamlarsınız siz?Askerde kalmalarını istemezsiniz,emekli olmalarını istemezsiniz.Ne alıp veremediginiz var askerlerle?Kıskanma,çalış senin de olur..Ya da ruh doktoruna bir görün,tedavi ol. 2
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 15:47:29 Ben bu kursu aldım. "ATPL (A/H) frozen yetkisinde CPL/IR(A/H) teorik eğitimi". Teorik eğitim yani yer dersi. Helikopter pilotlarının atpl dersi alabilecekleri teorik eğitim veren sivil kurum olmadığı için alternatifi yok zaten. 1
  • talinn 17 Şubat 2014, Pazartesi 15:14:59 eskiden oldugu gibi asker emeklilerine 3 yil calisamama sarti getireceksin. en iyisi bu bence 2
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 14:54:27 Sanki ayrilip baska bir ulkeye gidiyorlar.Bunlar da bu ulkenin insan kaynagi degil mi?Bu ulkenin baska bi sektorunde meslegini yapmaya devam etmesini neden istemiyorsunuz?Bahcivanlik yapmasi daha mi iyi sizce?Ama yunanli bahcivanin burada ucmasina sesin cikmiyor.Bunu bir dusun,sonra konus olur mu? 6
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 14:35:16 Yahu arkadaslar cessna u-17 hangi birlikte ne ise yarar, kurye goturme veya saat doldurma haricinde ne yapildi,yapilir,Samandira hava alayindan kalkan u-17 ne is yapar nereye gider,Kesan da pist var ne ise yarar, kara havacilikta helikopter yani doner kanat haricindeki sabit kanatli ucaklarda sadece saat dolduruluyor,hangi havacilik birligindeki sabit kanatli tek motorlu ucaklarin is yaptigini gordunuz.helikopter zorunluluk ama posta-kurye nakliye veya 1,2 kisi intikali icin bile bu ucaklarin kullanildigini dusunursek artik u-17 devri bitti..kara havaciliktan ucakla kesif devride bitti...yeni alim isabetlidir hic degilse dafa fazla amaca uygun... 1
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 14:25:52 T182 leri alımını yapan hayin şimdi havayollarında sırıtıyor..!! O uçaklara tüm pilotlar intibak ettirilip havayolu kapısı açıldı balta heryerde balta havayoluna gidip sınavda kalan doğru THK proje osmanın kollarına. B350 rezilliği hala ortaya çıkmadı esas rezillik orda.Heryer gözetleme uçağı doldu..!!! 2
  • öneri 17 Şubat 2014, Pazartesi 14:08:36 Yaw beyler emeklilik tazminatlarınızla, birikmiş paranızla bir okul kurun, sadece size açık olsun, hatta havayolu kurun (OYAK?) ama vergisini verin! kimse size karışmaz. Aklınız sürekli AliCengiz oyunlarında. Nasıl olur da line'a kapağı atarız derdindesiniz. Bu sebeple size saygı sıfır. İster yüzbaşı ol ister albay. 5
    • klüp 17 Şubat 2014, Pazartesi 16:28:12 yaşasın Türk silahlı klüpleri 4
  • yazikkk 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:55:42 ...kul hakkidir kul hakki.sizi devlet thy yada diger ticari sirketlere pilot olsun diye yetistirmiyor...malesef hukuk kural yok..kim nerenin sorumlusuysa oranin agasi sahibi oluyor.asil hesabi bu emri veren komutana sorulmali...bugun pilot olmak icin insanlar 70 bin 100 bin dolar para harciyorlar..ama bu vatani icin yola cikanlar okulda vatan millet diye mars soylerken sonralari bu mars , para thy sunexp....oluyor yazik cok yazik 1
    • sana yazık 17 Şubat 2014, Pazartesi 23:44:12 yok bu kadar harcandı yok şu kadar harcandı. bir askeri pilot tek operasyonda o parayı öder güzel kardeşim sen ne anlarsın ki askeri pilotluktan!!! 2
  • Android Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:50:13 O uçaklar Thk'ya değil, Milli savunma bakanının onayıyla havacılık yüksek okulu bölümü bulunan üniversitelere eğitim yardımcı malzemesi olarak verildi. Uçuşlari kesik sadece yerderslerinde görsel olarak kullanılıyor. Faydali bi İş için kullanılıyor... en azından öğrenciler lövyeyi, rudder, kanadı okulda canlı görüyor. Araştırın üniversiteleri. 0
  • ADALET 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:48:33 SEN BELGELERİNİ VER ELLERİNE HADİ BU SANA BENDEN BİR KIYAK OLSUN. DAHA SONRA PİLOTLAR AYRILIYOR DİYE DÖĞÜN DUR. BELGE İÇİN SINIRLAMA KOY EN AZ 20 YIL 25 YIL KOY, ÖĞRENCİLİĞİDE MECBURİ HİZMETE SAYIYOR. OH NE GÜZEL. 0
    • veli 17 Şubat 2014, Pazartesi 13:17:40 Karar mrcii kim..Kendileride sivile geçecek kurmay pilot lar.. 0
  • Android Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:17:02 O bahsedilen kursta bir saat uçuş yapılmaz cahil yazar işte... 2
  • Ilginc, 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:12:10 Cessna-182 gibi bir ucak 46 adet nerede kullanilacak.Kargomu,kesifmi? Kesifse hangi devirdeki kesif.IHA larin uctugu,uzayin kesfedildigi bir ortamda buna gerek var mi? Iste Güneydogudayiz,su kadar sehit verdik. Tabiiki onlar bizim gururumuz ve madalyamiz.O baska. Bu meslegi bilerek girdiniz ve basiniza asker kelimesini koydular. 3lirayada 5 lirayada bu ucagi ucuracaksiniz.Cünki siz devlet memurusunuz..Bunu herkes biliyor. Eger burada su paraya bunu ucuruyoruz derseniz.Milletin gözünden düsersiniz. Baskasida ben 18 saat su ücrete calisiyorum der. Yine ben yaralandim,ssakat kaldim derseniz,yine millet buna hayiflanir. Basinizda Asker kelimesi olmasi nedeni ile, zaten herzaman ve heryerde ölmeye yemin eden sizsiniz.Neden bunlarin arkasina siginma geregi duyuyorsunuz. Ben ölüyorum,yaralaniyorum. savasiyorum.Öncelikle line hakki bana ait diyemezsiniz... Bu lüks maalesef sizlere verilmis. Bunu bilen bu insanlarda ,Ye babam ye der... 1
  • Aviyonik 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:08:16 Pilotlara bu kadar kolaylık göster..Ama sıra teknisyenlere geldimi elinden gelen zorluğu göster..SHGM ile pilotlar için yönerge yap ama teknisyenlere hiçbir anlaşma yok.. 3
    • veli 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:14:22 Meslek hayatının 3 yılı yurt içi dışı kurslarla geçsin ve emeklilikte modül sınavlarına gir ve tecrübe süreni tamamlamaya çalış..İş peşinde koş..Farketmez KPDS puanın 80 olsun..25 yıl uçak üzerinde çalışmış ol.. 0
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:00:06 Ilgililerden bilgi mi Daha çok beklersiniz. 1
  • İsim / Rumuz 17 Şubat 2014, Pazartesi 11:48:45 Devlet onlari atpl almasi icin egitmedi, coklazimsa ceplerinden parayi verirler girer alirlar. Thy ye sunexpresse thy teknige zaten yeterince yayilmaya basladilar, hem emekli maasi alip hem sirketten maas aliyorlar, birileri de.bunlari destekliyor, pilot teknisyen alip.duruyor, adamin cebinde lisansi yok ucakta tecrubesi yok ama thyye teknisyen diye giriyor, sonra.bu.isin.okulunu.okuyan adama.habomda 1800lira maas... kafalarini yastiga.nasil rahat.koyuyorlar sinavsiz ilansiz torpille girip.... 1
  • maliyet 17 Şubat 2014, Pazartesi 11:48:05 Bu egitimi sivilde almalari durumunda bedeli nedir? Askeriyeye faydasi olmadigi asikar bu egitim mesai saatleri icerisinde mi yapilacaktir? Egitim ve ucus masraflari kimler tarafindan karsilanacaktir? Bu egitime katilian askeri personel ne kadar odeme yapacaklardir? Yoksa bu egitim devletin olanaklari kullanilarak ucretsiz mi yapilacaktir? 0
  • Android Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 11:36:58 Kara havacılar meslek hayatlarinin yarisini ailesinden uzakta Güneydoğuda yuksek tehdit ortaminda ucarak gecirirler. Ne icin? Her sene onlarca şehit veriyorlar. Ne icin? 3-5 bin TL maasa MILYON dolarlik hava aracini ucuruyolar. Ucurdugu helikopterin 1 saatte yaktigi yakitin ucreti kadar bile degolken maaslari... nicin??? Bunlarin yanitini versinler bence.... Vesselam 6
    • veli 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:11:31 Her türlü eğitimi ve her türlü olanağı kim veriyor..Heralde dışardan tipli pilot olarak gelmiyor... 1
    • Android. 17 Şubat 2014, Pazartesi 12:15:25 Bu vatan ve millet icin karada ve havada her zaman ve heryerde diye ölmeye hazirim diye yemin ettiniz.Askerlik meslegini siz sectiniz. Ölmek,yarlanmak,sakat kalmak,geride yetim birakmayi siz göze alarak buna girdiniz. Devletin verdigi imkanlara ve maasa hayiflanamazsiniz. Okula,ucusa parami verdiniz? Öleceksin,benim icinn ve halkin icin.. Bu senin isin.. 1
    • Tatar Ramazan 17 Şubat 2014, Pazartesi 15:51:12 Kimse vatan millet sakarya edebiyatı yapmazın harp okuluna sizleri silah zoruyla mı aldılar. Bir sürü sınavdan geçip giriyorsunuz.Peki vatan için mi subay oldunuz hayır makam,mevki,rütbe,para için oldunuz.Girerken ne iş yapacağınız bilmiyor muydunuz biliyordunuz. O zaman masal anlatmayın çalışan herkes ne iş yaparsa yapsın geçimini sağlamak için yapıyor sizin bir ayrıcalığınız yok. Bıraksın artık bu asker polis milleti biz vatana hizmet ettik edebiyatını.Babanın hayrına mı hizmet ettin ? 2
    • Bütün Askerler. 17 Şubat 2014, Pazartesi 17:21:13 Bütün askerler ,bu bu vatan icin ölmeye yemein etmislerdir.karada havada harzaman ve heryerde diyerek. Bunu siz sectiniz ve böyle oldugunu biliyordunuz. Devlet memurusunuz bunuda biliyordunuz. Ister 3 ister 5 devlete baglisdin. Madem biliyordun niye girdin. 0
    • :)) 17 Şubat 2014, Pazartesi 23:48:20 girdiğimde 14 yaşındaydım ama girerken anlaşma şöyleydi: 15 yıl maaş karşılığı çalışacak 15 yıl içinde ölmezsen istersen bütün haklarını bırakıp gidebilirsin.... bilmeden yazmayın 2
  • perhiz/turşu 17 Şubat 2014, Pazartesi 11:35:39 TSK pilotlar sivil havaciliga gidiyor diye sıkınti belirtiliyor gitmeleri icinde tum kolayliklar gosteriliyor. 0
  • Android Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 11:28:43 Ilgililerden yanit bekleniyomus :) Merak etme onlar kanunsuz hukuksuz bisey yapmaz... 2
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 11:02:28 25 bin lira maaş verilmeli. Ordu havayollarından daha önemlidir. 4
  • Hasan 17 Şubat 2014, Pazartesi 11:00:46 Hava araçlarının sistemden çıkarılması için pek çok finansal ve ihtiyaç analizleri yapılır. En basit haliyle uçağı uçurmak için gereken yıllık maliyet bile uçağın bugünkü reel değerinin üzerine çıkıyorsa bunu uçurmak ekonomik değildir. Dolayısı ile detayları bilmeden yapılan haber ve yorumlar ya safça yapılır ya da bir art niyet taşır. Ben safça yapılmadığını düşünüyorum. Haklarını varsa helal edip etmemekte herkesin kendi fikridir ancak hakkın var olup olmadığı takdiri ilâhinin takdiridir. 0
  • bir turk 17 Şubat 2014, Pazartesi 11:00:02 Emekliligini hak etmis, ya da yasal (mecburi hizmet) calisma suresini doldurmus askeri pilotun sivil havaciliga gecip, orada hayatina devam etmesi insanlari neden rahatsiz ediyor anlamiyorum. Askerlik de artik nasil olsa uniformali memur statusune burunmedi mi? Omur boyu asker mi kalsin? Eminim bu olumsuz yorumlari yazanlar 12 ay askerlikten nasil yirtarim diye binbir takla atmistir. Elin rumu, yunani, italyani simarikca Turkiye`de calissin. Vergilerimi alsin gotursun. Kendi insanim da disarda issiz ve ac gezsin. Bu mudur sizlerin milliyetciligi.. 2
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 10:24:15 Arkadaşım öncelikle iyi araştır, verilen kursla alınan uçak arasında böyle bir bağ kurma çünkü verilen kursta uçuş yok, kaldıki ayrılan arkadaşların senin 10 yıl diye kolayca sarfettiğin hizmeti git gör ve incele ondan sonra bu eleştiriyi yap! Ayrıca bu eleştiriye katılan yorumcular zannetmeyinki siz milliyetçisiniz, bu ayrılan arkadaşlarım milliyetçilik konusundasizi milyonlarca katlar aynı durumlarda siz olsanız çoktaaan ayrılırdınız. 1
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 10:16:29 Burada önemli olan pilotların ordudan ayrılmasının teşvik edilmesidir. Ozaman türk halkı sorar hem ayrılmasınlar diye zam yapıyorsunuz, hemde sivil havayolları için her türlü kolaylığı sağlıyorsunuz. Türk silahlı kuvvetlerini bir uçuş okulu ve basamak olarak kullanmak çok yanlış. Bunda pilotların suçu yok tabiki , ama genkur bu sistemle suçun asıl faili. 0
  • Hurda 17 Şubat 2014, Pazartesi 10:13:18 Ellerindeki uçaklar hurdaydı, iyi yapmışlar, şaşırdığım bu hurdaları hibe alanlar ne yapacak? 1
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 10:03:31 Dışlarda almak çok pahalı napalım. Böyle daha uyguna geliyor. 5
  • iPhone Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 10:01:52 Iyi de bu kurs sadece Kara'da verilmiyorki.pilotların en doğal hakkı ne varki bunda. Anlamadım. Mecburi hizmet biter isteyen gider. 4
  • Memetcik 17 Şubat 2014, Pazartesi 09:46:19 Senin ne hakkın olabilir ki? Ancak bu arkadaşların sende hakkı olabilir. Bakalım onlar HELAL edecekler mi? Ayrıca bu kurs yıllardan beri var, bu haberi maksatlı buluyorum. 4
  • Android Uygulaması 17 Şubat 2014, Pazartesi 09:41:40 Eger bu haber dogruysa hakkimi helal etmiyorum. YAZIKLAR OLSUN BE.Devletin verdigi tum yetkileri kendi cikarina kullanmak adiliktir !! 9