UÇAK KAPISINDA TÜRKLER'E PASAPORT KONTROLÜ!

    Çok beğenilenler

  • B-52 02 Şubat 2014, Pazar 11:56:41 Ne yapacaksınız? Büyük devlet olmanın ( ! ), ismi duyulmamış saçma sapan ada konumundaki ülkelerle vizelerin kaldırılması tabii ki Almanları ürküttü. " Vay canına..bu Türkiye çok güçlü bir ülke ( ! ) Sakın bizimle de vize için anlaşmış olmasınlar, sonra biz ne yaparız ? " diyerek kara kara düşünmeye başladılar. Hele dünya lideri ( ! ) tarafından yapılan atılımları görünce ( ! ) önümüzü kesmek istiyorlar. Canım yapılan açılışlar, tesisler faaliyete geçtikten 1 yıl sonra yapılıyormuş, temeli olmayan, hazır bulunmayan sadece gösteriş açılımları yapılıyormuş....bunlar münafık ulusalcıların ( ! ) işi...siz inanmayınız.... Eyyyy...Almanya, eyyyyy...Avrupa Birliği dünya liderimizin ( ! ) ve büyüyen ülkemizin ( ! ) önünü ayakkabı kutuları ile kesemeyeceksiniz....Benim milletim herşeyi görüyor....30 Mart seçimlerinde de umarım kime oy vereceklerini biliyordur. 2
    • İLYA 02 Şubat 2014, Pazar 14:06:40 DEĞERLİ B-52 ONLARIN VERECEĞİ OY BELLİ ZATEN ÇEYREK OY!!!! 1
  • Android Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 11:01:00 Bu gibi olaylarin en kolay çözümü misillemedir...aynisini alman vatandaslara biz yapmali ve hatta alanda bekletmeliyiz...el.elden ustundur hesabı. . 1
    • ziya tarkan kozan 03 Şubat 2014, Pazartesi 07:47:26 kesinlike katiliyorum 1
  • Tüm yorumlar

  • hilmi karaduman 13 Aralık 2014, Cumartesi 18:08:13 Bunlarin derdi sadece turkler birde thy yollarini luft hansa yutamadi baska turlu yipratmak istiyorlar ne kadar mantik disi gelen kacaklar ucaklami gelecek avrupada sinirlarin olmadigini bilmiyorlami yada kacak cok keyfine duskun ucaklami geliyor 0
  • iPhone Uygulaması 05 Şubat 2014, Çarşamba 01:28:15 İngiltere- kıbrıs- antalya -... Bağlantılı ingiliz vatandaşlarına da antalya istasyonunda uçakta pasaport kontrolü yapılıyor. Yerhizmetleri tarafından. 1
  • iPhone Uygulaması 04 Şubat 2014, Salı 06:09:53 Thynin her İst-bruksel seferinde korukten iner inmez kapida kopekli 2polis bekliyor pasaport kontrol yapiyorlar hatta yogunlukla turklere bakiyorlar !!!!!! 0
  • Thy yolcusu 04 Şubat 2014, Salı 02:00:15 Munich te en cok yapiliyorr Kirmessen citttt citt citt yok konsolustan ve munichteki gazetecilerden cit Yok Hadii istee Bu ISIN ustuneee gidilmiyor Hadii yetkililerrr goreveeee 0
  • iPhone Uygulaması 04 Şubat 2014, Salı 00:10:57 Yetkililer uyumayin Rezalet bir durum.. Yasadim gordum Hatta polise kizarak butun ucaklara da ayni muameleyi yapiyormusunuz dedim sesi cikmadi.. 0
  • hamburg/tolga 03 Şubat 2014, Pazartesi 23:29:52 evet bu uygulamayı türk vatandaşlarına en aşağılayıcı ve ağır biçimde yapıyorlar.bizzat yaşadım hem paris'de hem frakkfurtta.eğer ülkeye kaçak göçmen tehlikesi varsa bunu farklı yollardan çözebilirlerdi bunu farklı yolları vardır.ama onlar bütün türk milletini aşağılayaı kendilerine zevkli görev edinmişlerdir başta alman sonra fransız polisinin bu uygulamasını derhal drdurmak hükümetin görevidir. 0
  • ne var 03 Şubat 2014, Pazartesi 12:24:12 Ne var yani, aynısını Fransızlar'da yapıyor. Çoğu AB ülkesi Türkiye'den gelen uçuşlarda yapıyor bunu. 0
  • Haklılar 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:29:54 Sen vizesi olmayan adamı bir sekilde istanbuldan ucaga bindirirsen adam da daha ülkesine ayak basmadan sorunu çözer. Türkiye çıkışında tüm tedbirleri alırsan o da bu uygulamaya gerek duymaz. Başkasının pasaportuyla Türkiyeden çıkış yapıp Almanyada yakalanan birsürü insan var. Sadece Türk olarak düşünmeyin dünyanın heryerinden mülteci transferi var Türkiye üzerinden 0
    • ilky 03 Şubat 2014, Pazartesi 11:43:05 o zaman neden sadece türklere yapıyorlar ? frankfurt avrupanın en büyük havalimanlarından bırısı ve her 10 saniyede 1 uçak iniyor. neden yunanlısını,italyanını, yada diğer ülkelerden gelen kişilere bu yapılmıyor ? 0
    • ilky'a cevaben 03 Şubat 2014, Pazartesi 17:49:13 çünkü zaten italya'dan, yunanistan'da ve benzeri ab ülkelerinden gelenler kontrolsüzce, bizdeki iç hat uçuşu gibi almanya'ya girerler. doğru soru (eğer bu uygulama onlar için yoksa) amerika kıtasından veya afrika'dan gelen uçaklara neden yapılmıyor olmalıdır. 0
  • Ekrem 03 Şubat 2014, Pazartesi 10:14:10 Bu tür uygulamalara bende Viyana hava alaninda sik rastladim. Ucak kapisinda, merdiven basinda veya körük agzinda yapilan pasaport kontrolünün esas amaci sudur. Siyasi mülteci veya siginmaci olarak ülkeye giris yapmak isteyen yolcular, bir sekilde ucakta pasaport ve evraklarini imha etmekte ve ülkeye siyasi mülteci olarak giris yapmak istemektedir. Uluslar arasi bir kurala göre, o ülkenin topraklarina ayak bastigi taktirde o yolcuyu mülteci sifatiyla o ülkeye kabul etmek zorundalar. Merdiven basinda veya körük agzinda yapilan kontrolde, yolcunun ayaklari henüz ülke topraklarina basmadigi icin o yolcuyu deporte ederek tekrar geldigi yere gönderme hakkini kullanmaktadirlar. Yapilan kontroller bu amacladir. 1
  • " 03 Şubat 2014, Pazartesi 08:07:40 Hepiniz hakediyooosunuz bu muamaleyi... Yuksek egolu Turk yolcUlar 7
  • Fransuva 03 Şubat 2014, Pazartesi 04:18:07 Bu olayın aynısı gecen ay Belgrad Nıkola Tesla havalımanında oldu.Mac ıcın belgrada gelen fenerbahce basketbol takımının uzerlerınde forma oldugu ve kafıle oldukları halde cogu sporcu daha pasaport kontrole gelmeden odaya alındılar,almanların yapması ne yazık kı cok normal! 0
  • iPhone Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 03:37:33 Sayin Kesimoglu gündeme getirmenizi ziyadesiyle takdir ettim. Hernekadar geri adim atmayacaklarini bir alman vatandasi olarak bilsemde ayni muameleyi almanya cikisli ucaklara yaptigimizda isin rengi degisivericektir. 0
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 03:18:29 Neden acaba türklere bunlar yapılıyor diye düşüneceginize her ülke vatandaşına vize zorunluluğu getirin elini kolunu sallaya sallaya bütün dünya ülkeleri vatandaşları vize alabiliyor türkiyeye gelmek için ama nedense türkler için her türlü zorluklar yapılıyor ülkeye girmelerini engellemek için 0
  • İsim / Rumuz 03 Şubat 2014, Pazartesi 02:47:59 Bu uygulama 10 senedir yapılıyor parisin 2 havalanında yenimi hanberiniz oluyor 0
  • Wolf 03 Şubat 2014, Pazartesi 02:30:03 Sen Suriyelilere el kaideye Türk Pasaportunu verirsen. Seni öyle daha uçaktan çıkmadan kontrol ederler işte. Millet keriz değil 1
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2014, Pazartesi 02:13:35 Iyide ben Hong Kong a Air France ile indigimdede pas kontrolu var. Illaki bi sebep aramaya gerek yok. 2
  • Hollanda 03 Şubat 2014, Pazartesi 00:00:31 Gecen ay aynı muameleyi amsterdamda biz de gördük. Çözüm aynı muameleyi kendilerine yapmak 0
  • gündem 02 Şubat 2014, Pazar 23:56:47 gündemi kaydırmayında noldu şu bizim kutularda yakalanan milyon dolarlar ? ? ? 3
  • Düşünmek 02 Şubat 2014, Pazar 23:55:01 Lufthansanın yada Alman vatandaşlarının ne kabahati var şimdi onlara karşı ileri geri konuşuyorsunuz belliki bu uygulamanın sebebi o havaalanlarındaki operasyondan sorumlu kişiler havaalanı yönetimi ve yerel yönetimlerin tutumu Alman hükümetinin direkt bu konuya müdahil olucağını sanmıyorum ama biliniyordur tabi bizim hükümetimizin bildiği gibi ancak daha önemlisi bu uygulama neden yapılıyor onu sormak düşünmek ve bilmek lazım elbetteki geçmişte Türkiye'den gelen insanların yaptıklarından süre gelen bir durum hafızalara kazınmış bir kere sicilimiz her hususta çok vahim ne yazıkki aynı şekilde mesela Japonya'da çok sayıda badireye yol açmasına rağmen Türkiye'den gelen insanlar Japon hükümeti yinede hala! Saygısını koruyor bu tarz insanlara karşı takdir etmek lazım ben Almanlara neden diyemem kasıtta aramam unutmamak lazım Almanya her ne kadar kaybetsede 1.dünya savaşında Türkiye'nin müttefiki 2.Dünya savaşındada dostu oldu onun için herkesn kendine bir ben ne yapıyorm demesnde fayda var 1
  • ak thy diyene 02 Şubat 2014, Pazar 23:01:15 Lufthansa chp mi oluyo ozaman? Ne sacna yorum!! 4
  • camaroth 02 Şubat 2014, Pazar 21:23:14 yapabileceğin hiç bir şey yok neden diye sorarsın adamda güvenlik kontrolü yapıyoruz der. aynısının sende atatürkte lufthansanın yolcularına almanyadan gelenlere yapabilirsin tek sıraya halınde körükte uçağın kapısının dibinde yavaş yavaş soru sorarak o zaman Lufthansa uçağında gecikme olur o zaman etkisi olabilir..yolcular geç bolaştır uçağı temizlikçiler geç girer falan filan.. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 20:33:26 Gecen sene almanyada pasaport kontrolü için gelen polise aşık oldum.3 ay herkese anlattım.böyle güzelliklerde yaşanabiliyor,ben olayın güzel tarafından görmeyi tercih ettim:)) 4
  • yersen 02 Şubat 2014, Pazar 19:31:53 Yersen hacı. Durum bu işte 1
  • Android Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 18:59:01 Bu kadar ön yargili olmamak lazım. Almanya bir problem ile karşilasiyorki bu uygulamayı yapıyor. Onlardan dinlemek gereklidir diye düşünüyorum konunun aslini. 3
  • kanada 02 Şubat 2014, Pazar 18:17:57 onu birak, iki kere Roma'ya gittim Istanbuldan, ucak Roma'ya iner inmez bir polis arabasi yaklasiyor ucaga, ucaktan otobuse binip terminale giderkende polis arabasi otobusu takip ediyor, otobus terminale yanasinca, polislerin kontrolunde terminale girdik, ve hemen kapida pasaport kontrolu yapti polisler, sonra birde gumrukte pasaport kontrolu yaptilar. Romaya gidenler bilir eger ucaginizdan terminale otobus ile giderseniz, dikkat edin, otobusun arkasinda hep polis arabasi vardir. 0
  • Aynisi 02 Şubat 2014, Pazar 18:16:05 Daha cok degil 3 gun once , pilot olmama ragmen ( 5 yillik business visa var ) seyahat icin gittigim frankfurtta polisin kotu muamelesi ile karsilastim. Resmen alay ediyor benimle pasaport polisi. Hic bozuntuya vermedim en son almanca bilmeden almanyaya neden geldin diye sordu. Bnde almanyada anlasmak icin dil bilmeme gerek yok yeterince turk var zaten deyince parmak izimi almaya basladi ama iste devreye crew karti girdi ve off duty olarak geldim diyip kurtuldum. Batacaksin frankfurt bitirecez seni 1
  • Android Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 18:15:47 Ayni uygulamayi bizde somalide bizzat memurumuz oraya gidip orda kontrol ediyoruz 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 17:05:13 Gitmeyin kardeşim adamın memleketine, zorla mı yolluyorlar? Onun yerine daha misafirperver ve paranoyak olmayan ülkelere gidilebilir. 0
  • İlya ve B-52 02 Şubat 2014, Pazar 15:46:09 Cahiller, Türkiye kimler yüzünden bu vize rejimine tabi olduğunu okuyun ve öğrenin. Oyumuz yine bu durumu kaderimiz diye kabullenmeyenlere... Sizin zihniyetiniz nasıl tarihe gömüldü ise, bu vize rejimi de geçmiş olacak. 2
  • Köln 02 Şubat 2014, Pazar 15:41:56 Geçen yıl bende çok karşılaştım bu olayla.Almanya'nın birçok şehrine inmemize rağmen her seferinde KÖLN havalimanında bu uygulamanın yapılması dikkatimi çekti. Olay şöyle gelişiyor: Uçak motorları durdurunca daha biz kapıları açmadan 2 tane ALMAN POLİSİ kapıda bekliyor oluyor. Biz yolculara anons yapıyoruz ve bu iki polis karşılıklı durarak pasaportlara bakıyor. Bir ayrıntı var ama: Sadece Türk olan yolcuları kontrol ediyorlar.Alman olanların hepsine eliyle GEÇ işareti yapıyorlar. 0
  • Super uygulama 02 Şubat 2014, Pazar 15:28:01 Helal olsun almanlara VALLAHI adamlar nede olsa YAGCI MILLET DEYIL. iki tane kokmus turist gelio diye belediye baskani cicekle davulla zurnala karsilio. Yabancilarin siz altina kalin dossek serdikce yurtidisindada turklerin deyeri bu iste. AMMA ASLA OYRENEMEYIZ YINE BIZ YAGCILIGA DEVAM ONLARDA TURKLERI KOPEK YURDUNA KOMAYA DEVAM. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 15:20:22 Ülkemizin geldiği rezil durumun göstergesidir 1
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 14:54:59 Bunu gündeme getiren milletvekilini, bilgi alan AB bakanlığını esefle kınıyorum, yazıklar olsun size, bu aşağılama yıllardır yapılıyor, sizin başınıza gelincemi önem taşıyor. Yıllardır her gelen bakana, büyük elçiliklere bu konuda bilgiler verildi, anlatıldı bir taneside önemsemedi, Avrupa Türkleri sahipsizdir. 0
  • İsim / Rumuz 02 Şubat 2014, Pazar 14:06:28 Gümrüğe gelene kadar toprağa ayak basmış sayılmazsın uygulama yanlış... Aksi durumda bu uygulama seneler önce akıl edilirdi...madem öyle o halde sen amerikanlar dahil her ülkenin vatandaşına kapıda pasaport gösterme zorunluluğu getir bakalım...neler oluyor...bir deneyin bakalım...köpeklerle arayanlar da vardı bir zamanlar hatırlayın...hatta bir ülke üstümüze ilaç sıkıyordu...bunlar Türkiye'den geliyor diye...hem boarding ve deboarding süresi uzuyor...ruslar aptal mı yani? Bu uygulamayı yapmıyor...kiii sınırlarına en çok önem veren ülke rusyadır... 0
  • ilya 02 Şubat 2014, Pazar 14:03:51 burada yıllardır bu konular ile ilgili yazı yazıyoruz ama bir gerçek var ki kasıtlı şekilde aşağılanıyoruz ve maalesef başımızda ki yöneticilerin gücü yok açık açık belli bu hep olacak çünkü aynIsını yapamıyorsan sen güçlü müçlü değilsin NOKTA 0
  • Anca kendinize .... 02 Şubat 2014, Pazar 12:47:45 ugygulandigi zaman..bas bas bagirmaya basliyonusuz. Yillardir Almanya ve diger Avrupa ülkelerinde böyle muamele görüyor Türk Vatandaslari bu zaman kadar sizden hic ses yok amaaaa kendi basiniza gelince bas bas bagiriyorunuz. Yaziklar olsun sizin gibi politikacilara. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 12:39:52 Adam hakli beyler, aynisi benim basima da yillar önce frankfurtda. Böle bi cifte standartlik olamaz... 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 12:09:12 Benzer uygulama maalesef pek çok Avrupa ülkesinde var. Pasaportta vize olduğu halde uçağın körüğünde normal kontrol haricinde başka bir kontrol yapılması gerçekten çok aşağılayıcı. Ama Almanya'daki uygulamalar daha aşağılayıcı ve kabul edilir gibi değil. Bu uygulamadan Dışişleri Bakanlığının haberinin olmaması imkansız. Konunun bir siyasi tarafından gündeme gelmesi belki daha etkili olur. Dışişleri söz konusu çirkin ve aşağılayıcı uygulamanın kaldırılması için gereken adımları atar umarım. Sayın Egemen Bağış Avrupa Birliğine afra tafra yapacağına bu uygulamanın kaldırılması için de çaba gösterseydi ya... 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 11:56:59 Paris charles de gaulle havalimanında da aynısı yapılıyor thy ye has birşey değil non eu ülkesinden gelen vatandaşlar için vize olup olmadığına bakıyorlar zira terminal binası pasaport kontrolünde sadece kimlik bilgilerine bakılıp mühür basılıyor vize onları bağlamaz. İsrail ingiltere ve kanada da durum farklı onlarda zaten istanbuldan çıkışta gözen security tarafından vize kontrolü vardır ayrıca ülke girişinde pasaport kontuarındada uçakta ingiltere için şanding card amerika için ds160 doldurulup vize kontrolleri yapılır 1
  • u 02 Şubat 2014, Pazar 11:54:34 bu uygulama amsterdam da da yapiliyor sadece turkiyeden gelen turk sirketleri bu uygulamaya tabii. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 11:54:32 Bu uygulamanın Türk lerle bir ilgisi yok. Adam Suriye vatandaşı, pasaportunu uçakta tuvalete atıyor ve uçaktan indikten sonra eğer pasaport kontrolüne kadar ulaşabilirse pasaportunu ibraz edemiyor, hangi uçaktan geldiği de belli değil (zaten yolcu söylemiyor deportee olmamak için). Dolayısı ile Alman lar deportee de yapamıyorlar. Zorunlu olarak Alman lar adamı mülteci olarak kabul ediyorlar. Bence Alman lar açısından haklı bir uygulama. 2
    • Engin Aksüt 02 Şubat 2014, Pazar 14:35:45 Uçağın kapısında yapılan bu pasaport kontrolleri sayesinde, pasaportu olmayan yolcunun pasaportu; defalarca yırtılmış, parçalanmış şekilde uçağın tuvaletinde bulundu.. Eğer bu yolcu kontrol edilmeden terminale gelseydi ne onu getiren uçak bilinecekti ne de pasaportu bulunacaktı. Yıllar önce bu şekilde Avrupa'ya gelen ve Türkiye hakkında atıp tutan, yalan işkence veya din baskısı iddiaları iltica etmeye çalışanları da unutmayalım! 0
  • Agzı olan konusuyor 02 Şubat 2014, Pazar 11:49:26 Bilmeden yorum yapılıyor gene olayın türklükle alakası yok türkiyeden gelen ucaklarla cok kacak yolcu geliyo pasaportunu yırtıp tuvalete atan vs ıraklı suriyeli amac onları geldigi yere yollamak geriye! Almanlar cok iyi ve doğru yapıyo çünki ucaktan adım attıgı an o ülkeye girmiş sayılıyo, durum bundan ibaret duygusala baglamayın 1
  • Almanya acı vatan 02 Şubat 2014, Pazar 11:42:03 Maalesef yeni bir uygulama değil,yıllardır yapılan bir uygulama.. özellikle de Frankfurt hava alanında! Yeni fark edenlere '' günaydın '' demek isterim.Bizler yıllardır bu hakareti çekiyoruz,şikayetlerimizde hep ortada kaldı umarım bu sefer bir aşama kaydedilir ve bu uygulamaya son verilir. 0
  • €& 02 Şubat 2014, Pazar 11:34:44 Eğer vizeniz olmadan bir şekilde oraya kadar gelebilmişseniz körüğün başında tespit ederlerse siZi aynı uçağa doğrudan yüklüyorlar ve geri gönderme maliyeti doğmuyor.Girişte tespit ederlerse formalite uzun ,su isteseniz maliyet .Ayrıca yanlış eksik geçersiz vizeyle en çok Türkiye'den giriş olduğunu belirtip uygulamayı gerekçelendiriyorlar. 0
  • Android Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 11:32:08 Türklerin vize sorununda en büyük engel yeşil pasaport sahipleridir. Bu sebepten Türkiye boyle olaylara gerekli tepkiyi veremiyor.zaten kaymak tabaka uçuyor diye eu da kolaylik saglamiyor. . Yeni uygulama değil senelerdir var . 0
  • Android Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 11:29:47 Almanyaya Thy ile ucunca birkaç kez başıma geldi. Ama yeni delhiden,Dubai'den,Arjantin'den, Brezilya'dan Almanya'ya ucunca ucak kapısında kontrol olmadı. Ben birkaç senedir biliyordum. Yani yeni bir uygulama değil . Zaten almanya transit yolculara bile vuze istiyor. Yani ne olursa olsun nturkler bana gelmeyin,benden ,benim üzerinden geçmeyin .. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 11:09:51 Çok garipsedim! Ben 2002 den beri çoğu Almanya uçuşunda bu muameleyle karşılaşıyorum. Ama bazıları olmamış olayları spor olsun diye gündeme taşıyabiliyor.... Eee nede olsa gündem oluşturacak başka bir icraata sahip değil:))) 0
    • vatandaş 02 Şubat 2014, Pazar 11:45:24 Bu olayı bile partizanlığa dökebiliyorsunuz.2002den beri oluyor olunca,"e tamam sıkıntı yok ozaman" mantığımı olması gerekiyor?Adam belki ilk defa gitti Almanya'ya?Bende şahsen ilk gittiğimde kapıda benim pasaportumu istemesi çok zoruma gitmişti.Kaçak olup ne yapacam yani ordan apronamı atlayıp kaçacam?Havaalanı zaten güvenlik had safhada,içeride zaten pasaport kontrolünden geçeceğim,e ozaman bu saygısızlık değilde ne?Siz kabullenmiş olabilirsiniz ama bunu üstüne birde partizanlığa döküp normal karşılamamızı beklemeyin.. 0
  • kisas 02 Şubat 2014, Pazar 10:30:11 Kisasa kisas.... bu uygulama Lufhthansa ucaklariyla gelenlere Turk havalimanlarinda aynen uygulanmali ve sadece Alman pasaportlu her yolcu ucak korugunde pasaport kontrolune girmelidir. Garanti ertesi gun Alamanyadaki bu uygulama biter. Haa birde Alamn yolcu sorarsa neden bu uygulama diye o zaman AlamanyadaTurk oasaportlulara yapilanlar ornek gosterilmelidir. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 10:14:49 Bu uygulama sağdece Almanyada degil başka ülkeler de Buna benzer terbiyesizlikler yapıyorlar. Dışişleri bakanlığının haberi olmaması manidar !!! 1
  • Evet 02 Şubat 2014, Pazar 10:12:38 Sadece Almanyada değil başka yerlerde de mevcut, sadece Türklere yapılıyor, yeni öğrenilmiş olmasınada hiç şaşırmadım, Ha bu arada Türklere Kendi ülkelerinde de daha Havaalanına girişte güvenlik kontrolu yapılıyor, buda başka bir yerde İsrail hariç yapılmıyor :)) 0
  • Yeliz 02 Şubat 2014, Pazar 10:11:05 Sadece Frankfurt'ta degil Zürih Havalimaninda'da aynisi yaşanıyor. 0
  • Ak-THY 02 Şubat 2014, Pazar 10:05:41 AKP'li THY ile uçarsan böyle muamele goruyorsun, Lufthansa için sorun yok... 1