Uçak kanadında damacana!

    Çok beğenilenler

  • tente 11 Ocak 2017, Çarşamba 02:05:43 camide tente altinda 1 sehit, 40 kisi yarali. damacana ne ki? 7
    • Şehit? 11 Ocak 2017, Çarşamba 20:56:09 Şehit kavramı son yıllarda çok değişiklik gösterdi. İhmal, beceriksizlik, bir tarafıyla iş yapma, sonuç ölen onlarca insan. "Şehit" dedin mi cezai ve vidani indirimi otomatik. 0
  • Hahaha 10 Ocak 2017, Salı 16:10:01 Ne güldüm ya. TGS'de damacana şefliği vardı bir ara. Onların işi olmasın? Yok ya kesin fetöcüler yapmıştır milli havayolumuzun itibarını ayaklar altına almak için zuhahahah 5
    • AKIL 10 Ocak 2017, Salı 16:15:17 akillanmadiniz hala yaziyorsunuz sanki her yapilan kotu seyi fetose virman ediliyormus gibi... yazin yazin bir ziplarsiniz iki ziplarsiniz.. pardon ikinciye zor ziplarsiniz ;) 21
    • Karizma 10 Ocak 2017, Salı 16:23:23 Adam gibi izlesen anlıycan havas o odun 3
    • FETO 10 Ocak 2017, Salı 16:27:57 Fetocu bu alin bunuda temizlensin 9
    • Sikayet 10 Ocak 2017, Salı 16:28:49 Kardesim ya bu mesaji silin yada yazdiklarimizi yayinlayin yoksa size sikayet edicem yanli habermi yapiyorsunuz 1
    • Üseyin 10 Ocak 2017, Salı 16:32:48 Mutlaka FETÖ yapmıştır 4
    • aynen 10 Ocak 2017, Salı 16:44:02 bencede dış güçler yapmış:) 2
    • UNUTMA 11 Ocak 2017, Çarşamba 01:19:11 Oda birşeymi birader. Tarih 29 Kasım 2016 Yer:Atatürk Havalimanı, kalkışa hazırlanan bir uçak kuleyi ikaz ediyor, ALTIMIZDAN BİR DAMACANA GEÇTİ diye.Yakında Apron'da 'Yaban Eşekleri' görürseniz şaşırmayın.Benden söylemesi. 0
    • had, beyler 11 Ocak 2017, Çarşamba 06:00:04 hadi beyler bi el atın büyük oyunu bozalım :) 0
    • Çok biliyorsunuz 11 Ocak 2017, Çarşamba 10:36:10 Bu işi yapan başka bir firma ve bir kaç tane memurun hatasını bir şirkete fatura etmek tam da bozuk zihniyet ürünü. lokal yolcuyu bile bu kar da madur etmeyip otellere yollayan misafir memnuniyeti diye her türlü kaprisi çeken personellerini 16 saat çağırıp herkesi memnun etmeye çalışan ellerinde telefon sosyal medya ile tehtit eden misafirleri bile mutlu etmeye çalışan bu şirket bence avrupanın en iyi havayolu şirketi. şimdi bazıları bu şirkette çalıştığımı yada hükümet yalakası olduğumu düşünecektir. inanın ben thy de çalışmıyorum sadece olaylara biraz objektif bakmak gerek (yolcu gözünden) 11
  • Tüm yorumlar

  • yeni method 16 Ocak 2017, Pazartesi 07:57:21 KARLA Mücadelede yeni bir DE-ICING tekniği geliştirildi. 2
  • Tekniğin Damacana tipli 15 Ocak 2017, Pazar 22:29:22 Damacana tipli yönetici bozuntusu,,yapılan Hat bakım yorumlarından dolayı kiraladığın itini ,yapılan yorumlarla ilgisi olmayan insanlara telefon ettirip küfrettiyorsun,suç işliyorsun,hesabını vereceksin.airporhabere hiç bakmayan biri olarak bundan sonra hergün airporthaber üzerinden hep seni takip edip yorum yazacam 0
  • B727 14 Ocak 2017, Cumartesi 16:47:52 Damacana daha ucuza geliyor ondan. THY cok musteri kacirdi ekonomiye gidiyor. 2
  • Dikkat 13 Ocak 2017, Cuma 11:02:11 Bunu cekip gulen bir kabin memuru, yolcu degil 3
    • bilip bilmeden 13 Ocak 2017, Cuma 20:51:24 video nun sahibi Kenan Erçetingöz 0
    • dikkatli yorum yaz 15 Ocak 2017, Pazar 01:00:08 kıskanclıktan öleceksiniz.. kabin memuru cekmişmiş.. işi gücü yok video cekecek yolcular ucakta iken... 2
  • XXX 12 Ocak 2017, Perşembe 13:49:06 THY MARKALI UÇAKLARIN BAŞINA GELENLERE BAKIN.BU KAFA İLE YÖNETENLERİN GÖRÜNTÜSÜ BÖYLE OLUR İŞLERİ DAHA DÜNE KADAR APRONDA TAKUNYA İLE DOLAŞANLAR VE DEVE KESENLER NE DEĞİŞTİ Kİ.??? AYNI ZİHNİYETLE DEVAM.::::)))) 1
  • 5 Yildiz 12 Ocak 2017, Perşembe 13:22:10 Sen zihniyetini degistirmedigin sürece 5 yıldız peşinde koşarken pansiyon seviyesine düşersin. 1
  • Mudur 12 Ocak 2017, Perşembe 12:09:23 Damacana mudurleri nerede? 2
  • Çüşşşş 12 Ocak 2017, Perşembe 10:46:31 buzu kırmak için hilti kullanmadıklarına sevinelim bari...Allah korusun ya bir zarar verse uçağa? Hesabını kim nasıl verecek? 2
    • kimse 12 Ocak 2017, Perşembe 13:47:02 kimse vermeycek! 2
    • Renk 13 Ocak 2017, Cuma 10:21:39 Sen merak etme.Senin gibi salakların yorumuyla bir şey olmaz.. 1
  • gerek olmadığı h 12 Ocak 2017, Perşembe 09:03:35 Maleset türk hava yolları gerek olmadığı halde de icing yaptıran bir şirkettir. Bunun sebebi artık kokpitin kendine güveni kalmaması. Clean wing consept tanımları içinde dahi olsa risk almak istememesi. Ve hepsinden de önemlisi mesaiyi uzatmanın vermiş olduğu mutluluk sevinç olarak değerlendiriyorum. Bu olay da artık kapak olmuştur inşallah. 6
    • fazla mesai 12 Ocak 2017, Perşembe 12:58:23 bana attığın bu iftiradan dolayı sana hakkımı helal etmiyorum. 0
  • TR 12 Ocak 2017, Perşembe 04:59:31 Türkler bu işi yapamıyor. Satın bütün uçakları eşeklere binelim. Siz seversiniz. 2
  • Rezil olduk 12 Ocak 2017, Perşembe 03:48:52 Yabanci havacilik sitelerinde izledim videoyu de icing yaparken oldugu soyleniyor. Rezil olduk. Thy rezil oldu. Derhal isine son verilmeli gitsin suculun yapsin 0
    • hyr 12 Ocak 2017, Perşembe 13:47:49 bence yanlış düşünüyorsunuz, reklamın iyisi kötüsü olmaz!!! para versen bunu yapmazlar:) 2
  • Yazık 12 Ocak 2017, Perşembe 00:45:20 Kelimenin tam manasıyla rezillik 0
  • AEA 11 Ocak 2017, Çarşamba 23:26:31 AEA de-icing talimatnamesini değiştirmek için acil toplandı. 0
  • Kutsal damacana 11 Ocak 2017, Çarşamba 23:24:38 Yurdum Kaptanı ve yurdum insanı örnekleri :) 2
  • operasyon 11 Ocak 2017, Çarşamba 20:28:06 Bu damacana, kanadı temiz olupta deicing isteyen kaptana geliyorr 5
  • ÇALIŞAN 11 Ocak 2017, Çarşamba 20:00:49 GERÇEKTEN ÇOK YAZIK BİZİM DÜNYAYA AÇILAN EN BÜYÜK ŞİRKETİMİZİN HALİNE BAKIN BU YER HİZMETİ ANLADIĞIM KADARIYLA ÇELEBİDEN BAŞKASI DEĞİL ÇELEBİ İÇİN BU NORMAL AMA THY İÇİN BÜYÜK KAYIP THY BU OLAYDAN SONRA HALA ÇELEBİYLE ÇALIŞMAYA DEVAM EDERSE DAHA ÇOK PRESTİJ KAYBEDER ÇOK DAHA GÜLÜNÇ DURUMLARA DÜŞER BEN THY ADINA GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLDÜM. 1
    • Çalışana Cevap 12 Ocak 2017, Perşembe 08:02:26 Öncelikle üzülmekte haklısın çünkü ülke olarak son teknoloji ithal edip onu hiç kullanamayan bir milletiz bu üzülecek bi durum.Ama bahsetmiş olduğun yer hizmeti THY na hizmet vermiyor o yüzden araştırmadan yorum yapıyorsunuz bende size üzülüyorum. 0
    • önce bilgi 12 Ocak 2017, Perşembe 08:42:57 Çelebi Şanlıurfa'da hizmet vermiyor, karalama yapmadan önce azıcık araştırsaydın bari. 0
  • .. 11 Ocak 2017, Çarşamba 19:27:57 Milyon dolarlar ver reklam yap...bu goruntuyle bir anda imaj 0.yakisti mi simdi:( 1
  • Damacana virali 11 Ocak 2017, Çarşamba 18:42:40 Arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi? 1
  • Aman dikkat 11 Ocak 2017, Çarşamba 17:04:33 Damacana ile bu uçağı cimdiren (yıkayan) bu arkadaşlarımız masumdur. En ufak bir kusur veya suçları yoktur. Bazı işgüzarlar kendilerini kurtarmak için kışta kıyamette bu arkadaşlarımıza zarar vermeye kalkışmasınlar. Yeminle dünyayı onlara dar ederim. Bu işin suçlular: 1- yer hizmetleri kuruluşunun yöneticileri, 2- THY yöneticileri, 3- DHMİ yöneticiler, 4- SHGM yöneticileridir. Bu cocukların ekmeğiyle oynamayın, onlar kendilerinden istenen hizmeti kendilerine verilen talimat çercevesinda yerine getirmişler. 6
    • tek yapılacak! 11 Ocak 2017, Çarşamba 19:01:43 Ne diyorsun sen be, ben bu adamları bir daha uçağın çevresine bile yaklaştırmam. Hatta bu kafayla bunlar apronda bile potansiyel tehlike. Bu adamlar amirleriyle birlikte atılmalılar. Havacılıkta bu tür olaylar hafife alınamaz. 8
  • Fo 11 Ocak 2017, Çarşamba 17:00:26 Boyle bir prosedur yok.Havacılıkta olaganustu guvenlik olayi haricinde kural disina cikilmaz.Damacana gelip kanat kokune vurdu.Havacilikla ilgisi olmayanlar bile bana bunu gosterip guluyolar.Bu calisanlar hakkinda ikaz yapilmali.Bu mantik ucak dusurur.Ne gunlere kaldik 2
  • Aman dikkat 11 Ocak 2017, Çarşamba 16:39:31 Aklıma gelmişken bir konuya açıklık getireyim bari. Damacanayla uçağın kanadına dalan bu arkadaşlarımız bu işin en masumu. Bunların en ufak bir sucu veya kusuru yoktur. Bazı işgüzarlar kendilerini kurtarmak için kalkıp bu cocukları işten cıkarma ceza verme vb. Kalkışmasınlar hayatı onlara dar ederim. Bu arkadaşlarımız büyük bir özveriyle kendilerine verilen talimatı yerine getiriyorlar veya kendilerinden isteneni ifa etmeye çalışıyorlar. Bu işin kusurlular; 1- yer hizmetleri kuruluşunun yetkilileri, 2- havaalanı işleticisinin yetkilileri DHMI, 3- THY yetkililer, 4- SHGM yetkilileridir. Bu kışta kiyamette o güahsız arkadaşlara günah yüklemeye çalışmayın Allah adamı carpar. 4
  • Yorum 11 Ocak 2017, Çarşamba 15:33:31 Aferin, teknik anlamda güzel bir çalışma olmuş 1
  • Widen Your World 11 Ocak 2017, Çarşamba 15:10:47 Rezalet! 2
  • inop 11 Ocak 2017, Çarşamba 14:26:40 Herseyi ifsa ederek kafayi yedik. Siradan bir olayi bukadar büyütmek aklimzin nekadar calistigini gösteriyor. 16
    • sıradan? 11 Ocak 2017, Çarşamba 15:59:12 evet çok sıradan lufthansa ve british airwayste 1786 da olmuştu! 5
    • inop 11 Ocak 2017, Çarşamba 23:17:18 Lufthansa ve digerlerinde ne vakalar yasandigini bir bilsen. Ama onlar sizin gibi her olayi ifsa etmez. Cünkü habercilikteki misyonlari sizin gibi basit degil. 4
  • Aviator 11 Ocak 2017, Çarşamba 13:51:02 Apronda deve kesen, insan linç eden THY'den başka ne beklenir ki? 6
    • Zırlama 11 Ocak 2017, Çarşamba 18:53:41 Kes lan zirvalamayi, önünden ye 21
    • Airporthaber 11 Ocak 2017, Çarşamba 21:47:23 Artık lan'lı lun'lu yorumları da yayınlıyorsunuz, tebrik ederim. 1
    • Zorunamı 11 Ocak 2017, Çarşamba 21:57:55 Zorunamı gitti 10
    • İnsan linc 12 Ocak 2017, Perşembe 00:25:19 Hain linç ediyoruz insan değil zoruna gittiyse at 3-4 twit senide getirsinler uçakla kapıda karşılarız gereği yapilir. 2
  • De icing 11 Ocak 2017, Çarşamba 13:38:55 Kar yağışı yok, kanat temiz ne de icing i anti icing i arkadaş. Kuş çarpması olmuştur, o bölgeyi yıkamak için su döküyorlardır. Amma büyüttünüz, THY hepimizin ona göre sorumlulukla yazıp çizmeliyiz. 10
    • tech 11 Ocak 2017, Çarşamba 14:48:45 kanadın üzerinde ne kuş çarpması ??? 3
    • cvp 11 Ocak 2017, Çarşamba 16:17:05 kanadın o bolgesine kus kamikaze mi yaparak carptı acaba 2
    • dımıcını 17 Ocak 2017, Salı 12:59:35 kuş tipi olarak bıldırcın rapor edildi 0
  • Zem zem suyu 11 Ocak 2017, Çarşamba 13:20:13 Olm damacanalaları atmayın la marka değiştirince extra damacana parası istiyorlar çok kazık ahahahahaha 0
  • delikanlı 11 Ocak 2017, Çarşamba 13:09:24 havacılıkla az çok ilgisi olan herkes bilirki uçaklar donmaya karşı özel bir sıvıyla ve özel araçlarla yıkanır bu yapılan buzlanmaya karşı yapılan bi işlem değil olsa olsa kanada kuş çarpmıştır vs. sebeplerden dolayı bir temizlik işlemidir ulusal hava yolumuzu bu kadar karalamaya kimsenin hakkı yok.lütfen biraz insaflı olalım. 6
  • Jakku 11 Ocak 2017, Çarşamba 13:09:02 De-icing aracının olmadığı bir havalimanı belli, adamlar merdiven veya vinçle solüsyon uyguluyor. Komedi :)) 1
  • şaka değil 11 Ocak 2017, Çarşamba 13:02:39 Bu teknik çok iyi bence. Ar-ge çalışmalarına başlansın.Masrafsız bir sistem. De-icing kaç € biliyormusunuz? 1
  • Cenabet 11 Ocak 2017, Çarşamba 12:32:28 bu damacana eğer malum makus fiile uğramış ise, bundan dökülen mayi sebebi ile uçak da cenabet olur mu? O cenabet uçağa binilir mi? Uçaklara nasıl boy abdesti aldırılıyor? 3
    • Kardeş 11 Ocak 2017, Çarşamba 14:25:07 Tamam şizofren kardeş sen şimdi git dinlen bugün çok yoruldun. 4
  • Likörsüz alkol 11 Ocak 2017, Çarşamba 12:16:17 Aşırı güldüm , Güleriz ağlanacak halimize hesabı olsa da... 4
  • yakışır 11 Ocak 2017, Çarşamba 12:00:44 youtube a bile koymuşlar tüm dünya izliyor, reklamın iyisi kötüsü olmaz:) KUTSAL DAMACANAAAAAA 1
  • Derin Soru 11 Ocak 2017, Çarşamba 11:55:32 Belediyenin önündeki fıskiyeyi kim kırdı? 2
  • Cam Damacana 11 Ocak 2017, Çarşamba 11:54:08 Cam damacana olsa sağlığa daha yararlı olurdu ama neyse... 3
  • Bora Balkan 11 Ocak 2017, Çarşamba 11:02:36 Bu haberde olay Pegasus'un kanadında geçiyor olsa tek bir kişi bile yorum yapmazdınız.Ne de olsa ucuz ve kalitesiz firmalar el üstünde tutuluyor.Ama amaç THY kötülemek olunca söz konusu THY düşmanları iş başında.Yazıklar olsun..... 29
    • AYNEN 11 Ocak 2017, Çarşamba 12:01:06 aynen katılıyorum sana huloggggg 4
    • Ciddimisin? 11 Ocak 2017, Çarşamba 12:02:15 Bu olay pgs de olsaydi birak yapilacak yorumlari, haberin basliginin bile nasil olacagini cok iyi biliyoruz! 2
    • Bora 11 Ocak 2017, Çarşamba 12:25:48 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Osman 11 Ocak 2017, Çarşamba 15:12:52 Bu işin tk veya pegasus ile alakası yokki sonuçta o uçaklara hizmet veren şirkette burdan anlaşıldığı üzere yapan firma ne yazıkki havaş 0
    • Erhan 11 Ocak 2017, Çarşamba 23:03:52 Pegasusta boyle bir rezalet yasanmaz, adamlar yer hizmetlerini bile kendi veriyorlar. De-icing araclarindan otobuslerine kadar hepsini almislar. Pislik atmaya gerek yok. Thy torpille ise eleman almaya devam. 0
  • KUTSAL DAMACAN 11 Ocak 2017, Çarşamba 10:45:30 KUTSAL DAMACANA Bu olayda ramp personelinin kendi kafasından böyle bişey yapmaya karar vermesi mümkün değil. Hat bakım teknisyeninin talebi ile yapmışlar. O garibanları işlerinden etmek yanlış. Üften püften şeylere soruşturma açan Teftiş Kurulu göreve!. 2
    • Bilmeden sallama 11 Ocak 2017, Çarşamba 18:57:46 Mevcut prosedürdlerde hat bakım teknisyeninin de-icing le hiçbir alakası yok 10 sene evvelin kurallarında kalmışsın sen 0
  • yine rezil olduk 11 Ocak 2017, Çarşamba 10:20:34 nolcak bu gidisin sonu 3
  • Martian 11 Ocak 2017, Çarşamba 10:15:03 (Eleştirilerim sadece yöneticiler içindir.) Bir günde işine son verilen onca insanın ahı geliyor ilk aklıma! 300'e yakın FSC'yi işinden ederek 'ARTIK İKRAMLA DEĞİL, GÜVENLİKLE ÖN PLANA ÇIKMAK İSTİYORUZ'diyordunuz ya, ÇIKTINIZ İŞTE.. Malesef olan yine şirkete oluyor! Onca arkadaşım var hala çalışan, umarım artık kimse işinden olmaz, sizde biran önce gidersiniz! 2
  • Ooo alirim bi dal! 11 Ocak 2017, Çarşamba 10:12:58 Yeni hizmet: Damacanicing! 1
  • Haso 11 Ocak 2017, Çarşamba 10:11:02 Tam bir komedi bu galiba bizim icad yeni buluş 0
  • Bagaj bandı 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:39:11 Ben havalimanı çalışanı yada uçuş ekibinden biri değilim. Sadece yolcuyum ve uçak meraklısıyım. Bagaj bandının kanatta ne işi var arkadaşlar ne yapıyorsunuz? Damacana sürmek nedir kanatta? Ayrıca flapın bir tanesinde kar vardı üstünde o da kalmış. Prosedür ezbere bilmem ancak küçük bir araştırma yaptım. De-Icing vinci yoksa merdiven yanaştırıp en kötü de-icing sıvısı yada kanat yapısını bozmayacak eksi sıcaklıkta donmayan kabul edilmiş bir sıvıyı el ile püskürtselermiş o da olurdu. Hangi uçak firması olduğunu tartışana kadar bu hata tekrarlanmamak üzere neler yapılabilir onu düşünün. Kış öncesi yada içinde tekrarlanacak eğitim (pilotlar ve yer görevlileri), kullanılması ve kullanılmaması gereken yada yerine geçebilecek araçların neler olduğunu anlatmak gerek. Yurtdışına malzeme olduk. Videolar @boeing, @airbus ve @faa hashtaglarıyla dolaşıyor. Tehlikeli durum oluşuyor dikkat edelim 1
  • sms 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:17:31 thy sms nerdesiniz bayağı safe bir durum:) 0
  • .. 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:15:02 Beni dusuduren bu durumdan daha cok bunu savunan zihniyet. Umarim bu insanlar havacilik sektorunde degildir yoksa basimiza her an her sey gelebilir... 0
  • Faciaaaaaaaa 11 Ocak 2017, Çarşamba 06:15:05 Kimdemişki böyle diyayzing olmaz diye. Yurdumun insanii 5
  • çemişgezek air 11 Ocak 2017, Çarşamba 05:58:30 İşte bunların hepsininin sorumlusu Kılışdar. Hüülüüüooooo. 6
  • aa 11 Ocak 2017, Çarşamba 02:32:56 Baba keske biraz isot sürseymis kanada. Hani aci ya buzu eritirdi. :) 2
  • Thy candır 11 Ocak 2017, Çarşamba 02:24:31 - Olay 14 Aralık 2016 tarihinde Şanlıurfa GAP Havalimanı'nda meydana geliyor. - Kaptan pilot, buzlanma riski nedeniyle de-icing işlemi talep ediyor. - Uçağın kapıları kapanıyor ve de-icing aracı gelerek işleme başlıyor. De-icing işleminin bitmesine yakın bu arada araç arızalanıyor. - Konu kaptan pilota iletiliyor. Kaptan göremediği için (çünkü kapı kapatılmış, kalkış hazırlıkları yapılıyor) teknisyenin bakıp kontrol etmesini istiyor. - Flaplara çok fazla sıvının gelmediği, risk oluşturması için teknisyen manuel olarak buralara de-icing sıvısı sürülebileceğini bildiriyor. - Kaptanın da onayıyla, yer hizmetleri görevlileri, yürüyen bantın üzerine çıkarak kanat üzerinden sıvıyı akıtmaya çalışıyor. - Bu sırada olayın videosu bir kabin memuru tarafından çekiliyor. - Uçuş emniyetinin sağlandığı teknisyen tarafından kaptana belirtiliyor, uçak kaldırılıyor. ALINTIDIR. 6
    • Heee 11 Ocak 2017, Çarşamba 04:30:14 - ile olayi yazinca baya bi mantikli hale geldi !!! 1
    • Canmış 11 Ocak 2017, Çarşamba 07:36:43 Şimdi bu yazdığınız bu işin özürü mü? Şayet öyleyse THY hakikaten çok feci durumda demektir. 2
    • Mert 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:06:26 Sağol birader 1
    • Düzeltme 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:40:15 Elma'yı Armut'u birbirine karıştırmışsın iyice. 1. De-icing karı buzu kanattan temizlemek için, anti-icing ise temizlenmiş kanat birdaha kar buz tutmasın diye yapılır. 2. Görüntülerde zaten kanat temizlenmiş gözüküyor ve hava durumu da anti-icing şartlarında olmadığı açıkça görülüyor. Yani açık yağışsız bir hava. Yani o damacana ile her ne döküyorlarsa dökülmesine gerek yoktu. Boşu boşuna kendi kendilerini rezil etmişler( bir de diyosun ki çeken yolcu değil kabin tam bi skandal). Herkese emniyetli uçuşlar. 3
    • Video 11 Ocak 2017, Çarşamba 13:44:04 Bu videoyu eğer yazıldığı gibi km kayda almışsa ve sosyal medyaya yaymışsa vay haline. Bildirim yapacağı onca mercii varken çok zekalı gibi orda burda paylaşım yaparak böyle bir zamanda tepki toplatan şuursuzlar şirketten tez zamanda gide! 2
  • bilmemis 11 Ocak 2017, Çarşamba 02:23:39 Umarim burada yorum yapan orantìsìz zekali arkadaslar, bu deicing islemini thy nin degilde, oradaki handling sirketinin yaptigini ve asìl alay edilmesi gerekenin ilgili handling sirketi (HAVAS) oldugunu biliyorlardir! 12
    • gercek değil 11 Ocak 2017, Çarşamba 08:23:18 de-ice dhmı tarafından yapılır handlinglik bi durum yok- kaldıki handling yaptı diyelim handlingin her yaptıgı hatalı işlemi kabulmu edecek bu ucagın pilto gözetmeni nerde? 7
    • saka misin 11 Ocak 2017, Çarşamba 12:10:01 yahu saka misin? dhmi nin deicing yaptigi nerede gorulmus? ido da calisanlar burda yorum yapmasin ltfn! 1
  • Cacık 11 Ocak 2017, Çarşamba 01:37:52 Offf buz gibi cacık yok böyle bir cacık 2
  • Elciye zeval olmaz 11 Ocak 2017, Çarşamba 01:03:43 Bu isi ordaki yetkililer yani Thy de 5-10.000 arasi maas alan insanlar baski ile 1300 tl asgari ucrete tabi garibana yaptirirlar sonra is bunu yaptirana degil yapana yer hizmetlerine sorarlar hesabini biraz objektif bakilmali bence..THY yetkisli bu ucaği kaldirmasi kriz yonetilmis gibi bir izlemin ve satis kismina bakar ancak yer hizmet kuruluslari o ucagi kaldirmasi ona hicbir arti getirmez yani boyle bir olumsuz goruntu verecek cabanin icine girmez.. kimse bilim bilmeden yorum yapmasin bu ayip orda kendini olumle burun buruna getirmis ve bu isi yapan adamin degil yaptiranin yani Thy yetkililerinindir. 1
    • ali 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:48:04 en doğru yorumlardan birtanesi 0
  • Norveç 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:58:40 Norveç,de böyle şeyler olmuyor 7
    • Eğitim şart 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:26:22 Norveçliler "de"yi ayrı yazıp, önüne virgül koymuyorlarmış çünkü. 5
  • elestiri sebebi 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:48:24 bakin abi sorunsuz operasyonlarda yani rutin hizmetlerde müsteriye hep yeni hizmetler sunmada fikir yarisina giriyor sirket. lounge söyle olsun online checkin söyle.. hepsi dogru da hizmet sektöründe olagan disi durumlar da rutin ve bu rutin ortaya cikan olaganüstü durumlar icin kimse proje üretip yolcu gözü ile bakip sorunu minimuma indiren yatirim ve gelisimlere kafa yormuyor. cünkü senede bitkac defa oluyor öyle degilmi. bu olagan disi ama rutin sorunlarda gösterdigi reaksiyonda yolcu acisindan sorun azaltici cözümlet üretebilen sirketler fark olustuturlar onlarla gurur duyabilirsiniz ama suanki thy ile degil. oyuzden cok yagmis ne yapalim ancak gelisememus lokal sirketlerin cevabi.. 1
  • Pilot ama baba bilegiyle 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:38:45 Bakın bu olay Ne kadar vahim bi Durumun içinde oldgumuzun çok çok ufak bi kanıtı, Ne bekliyordukki zaten Zihniyet belli adamların cahillik duzeyi belli, belkide hayatında ucaga binmemiş insanlar ama bi torpille suanki islerindeler Tüm pozısyonlarda oldugu gibi... VATANDAŞ KENDI HAKETTİ KENDİ ÇEKECEK , ucagın kaptanı aldıgı tüm sorumlulukları düşünerek o adama dersini vermeliydi.. DAMACANAyla DEICING NEDIR LAN 0
  • Kaptandamı Görmedi bunu 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:22:13 Hadi yer personeli cahil . Buna müsade eden kaptanı direk şirketten atmak lazım 4
  • baba!!! 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:05:23 "Baba parasi ile pilot olanlar"vs.gibi alcaltici bir uslupla pilotlarin bir kismi asagilanmaya calisilmaktadir..ancak "devket parasi ile" pilot olup kendine yapilan binlerce dolarin devlete hakkini odemeden daha iyi imkanla hava yollarina gecen arkadaslari ne olarak tanimlayacagiz... 5
  • film... 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:00:10 "Kutsal damacana" 1
    • Maria 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:03:00 :))) 0
  • Kitap 10 Ocak 2017, Salı 23:54:04 Bu sahne rezilligin 1% kısmı.Torpillerin diğer departmanlarda patlattiklari bombaları yazsan kitap olur :) Karikatür dergi yayınlayacağım. Ismi "Teheeey" olacak. Teheeey, teheeey :) 2
  • Merak 10 Ocak 2017, Salı 23:48:18 Merakımdan soruyorum, madem bu havaalanında DE İCİNG aracı yok bu yer hizmetleri kuruluşu nasıl hizmet veriyor? SHGM buna nasıl müsaade etmiş? Kış gelmeden önce bu havaalanlarındaki kış hazırlıkları hiç mi denetlenmedi? Dün de başka bir vesileyle yazmıştım haklı çıktım DHMİ,THY ve SHGM tencere kapak misali birbirlerini iyi bulmuşlar Allah ayırır inşallah. 2
  • Havas 10 Ocak 2017, Salı 23:46:46 Köklü kuruluş Havaş :) 4
  • Yarasa 10 Ocak 2017, Salı 23:37:39 Yanlız çayeli li olmak gerekiyor aman başka yere enişte olmayın bende rizeliyim ama işten atıldım niyee feto cu deyilim diye sistem aynen devam ediyor değişen bir nokta yokkk. Amann 4
  • F84 10 Ocak 2017, Salı 23:33:43 El pompasıyla püskürterek de-icing olur. Holding-time ona göre hesaplanır. Damacana yuvarlayarak olmaz. 1
    • :) 11 Ocak 2017, Çarşamba 08:49:18 Sen gidip yapsaydın ? Çok bilmiş 8
  • arap sabunu? 10 Ocak 2017, Salı 23:20:44 yok muydu bi arrap sabunu sileydiniz orasını burasını fırçaylan 4
  • Ist 10 Ocak 2017, Salı 23:05:06 Yer hizmetlerinden çok bu ısleme onay veren kaptan ve teknisyen daha çok hatalı araç olmayabilir ve ya arızalı olabilir ucak yıkanmıyorsa yerde kalmalı bana göre uçuş güvenliği ön planda olmalıdır ve birde bu görüntü ucak içinden çekilmiş olmalı yolcu. Cekmısse anlarımda fakat kabinden biriyse kendi şirketini kötü lanse etmiş 3
  • Tech 10 Ocak 2017, Salı 23:02:29 Komiksiniz...GAP ta de-icing aracı yoksa ne yapsınlar. Sonuçta de-icing işlemi de bir nevi uçak yıkama....evet sıcak su ile. 12
    • Sen 11 Ocak 2017, Çarşamba 04:35:17 Daha komiksin 0
    • Kardeş 12 Ocak 2017, Perşembe 04:35:26 Kardeş şizofren misin? 0
  • Damacana 10 Ocak 2017, Salı 22:56:11 İstanbul'a iniş sırasında bir uçağın pilotu kuleye altlarından bir damacana geçtiğini bildirmişti. Hani geçenlerde olan fırtına nedeniyle işte o günlerde. Bence damacanalara sahip çıkalım bunların ne tarafa uçtuğu belli olmaz. Allah muhafaza ne diyeyim:))) 1
  • Reşo 10 Ocak 2017, Salı 22:48:06 Yirmağa gidiyrum Yirmağa :D 1
  • Aman easa gormesin 10 Ocak 2017, Salı 22:43:39 Thy nin ucuslarini bile kesebilirler 1
  • GAPurfa 10 Ocak 2017, Salı 22:37:04 Arkadaşlar niye abartıyorsunuz ? İmkan olsaydı adam bu halde kendinide zorlarmıydı ? 8
  • Kemal Sunnal 10 Ocak 2017, Salı 22:34:48 Made in Turkish 1
  • Zzz 10 Ocak 2017, Salı 22:13:41 Apronda deve kesen bunuda yapar. Sadece güldüm. Yazık! 1
    • Ddd 11 Ocak 2017, Çarşamba 07:16:31 Heee tum bu meydan hizmetlerini thy yapiyor sniyorsun di mi 2
  • 737NG 10 Ocak 2017, Salı 22:11:18 Tıkır tıkır..Donkkkk :) 1
  • Ah be tk ! 10 Ocak 2017, Salı 22:10:49 Damacana is globally mine 0
  • Kutsal damacana 10 Ocak 2017, Salı 22:07:48 Hahaahaha 0
  • Guest 10 Ocak 2017, Salı 21:35:43 Kutsal damacana .... Bence kabin görevlisi o. Su isteyen yolcuya kanattan servis. 1
  • tükendi nakdi ömrüm 10 Ocak 2017, Salı 21:33:25 Dilde sermaye bir safety kaldı. 0
  • Fışkiye sistemi 10 Ocak 2017, Salı 21:20:25 Uçaklara otomatik de-icing sistemi kurulmalı. Arabalardaki silecek suyu sistemi gibi uçağın tepesinden fıskiye yöntemiyle de icing yapılabilir. Boeing ve airbus bunu opsiyonel model olarak sunabilir. Soğuk ve kar yağışı olan Kuzey ülkelerinde diğer sisteme göre maliyet açısından avantaj getirebilir. Kalkışlar daha çabuk yapılır. Hatta kalış yapmadan önce piste yaklaştığı zaman yaparsa daha iyi olur çünkü yoğun meydanlarda eğer kalkış sırası çok uzunsa de-icing tekrarlanmak zorunda kalınıyor. 2
    • !!! 11 Ocak 2017, Çarşamba 04:37:11 Çözdün 0
    • !!! Ya hahahah çözdüne 11 Ocak 2017, Çarşamba 11:10:34 Çok iyi olmuş :))) 0
  • Frankfurtta 10 Ocak 2017, Salı 21:15:32 Butun havayollari calisanlrinin elinde bu video var. Nasil dalga geciyorlar bir gorseniz, neyse bende guldum :)) yazik degilmi iyi su kullaniyorlar, bari cesme suyu kullansalardi diyorlar. Birde birinin tavsiyesi var, su yerine sidik gercekten deicing e yariyormus. Aman lutfen oralara gitmesin bu tiyo :))))) 1
  • Damacana Sevgisi 10 Ocak 2017, Salı 21:06:38 Adından mıdır yoksa şeklinden mi bilinmez ama damacanayı pek sevdik, her işimizi onla görür olduk 0
  • Aa 10 Ocak 2017, Salı 20:55:21 Ben baska bir ülkede yasiyamam arkadas. Kanadin hertarafina dökülsün diye damacanayi birakiyor. Insallah icindeki sadece su degildir. Bare bir raki ile karistirsaydiniz. 1
  • Damacana Müdürlüğü 10 Ocak 2017, Salı 20:50:18 Espriydi, gerçek oldu. Tebrikler Kartal Grubu.. 3
  • Allahtan 10 Ocak 2017, Salı 20:47:22 Kar buz bunlar hep allahtan. Allah isterse o uçaklar uçar. Allah eridi demeden erimez. Fen bilgisi kitabını alın cebinize koyun. Aaaa koyun dedim ya allah kahretsin bizim gibileri. 26
    • İsimsiz 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:38:36 Allah yardımcın olsun!!! 1
  • Patates 10 Ocak 2017, Salı 20:42:43 İşte şimdi patates olduk. 1
  • www 10 Ocak 2017, Salı 20:40:51 Zaten yargısız infazı seviyorsunuz kimse dile düşmesin 19
  • hasan 10 Ocak 2017, Salı 20:35:51 İstanbul Valiliği, kent genelinde beklenenin üzerindeki kar yağışı nedeniyle ulaşım güvenliği bakımından eğitim-öğretime yarın da ara verildiğini bildirdi. Valilikten yapılan açıklamada, 6 Ocak Cuma akşam saatlerinden itibaren kent genelinde etkili olan kar yağışının yoğunluğunun tahminlerin üzerinde seyrettiği belirtildi. Açıklamada, yoğun yağış nedeniyle meydana gelen kar birikintileri, don ve buzlanmanın özellikle ara caddeler, sokaklarda araç ve yaya ulaşımında yol açtığı olumsuz etkilerin göz önüne alındığı ifade edilerek, şunlar kaydedildi: "Herhangi bir sıkıntı ve mağduriyetle karşılaşılmaması için tedbir amacıyla tüm resmi ve özel kreş, anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerde, gündüz bakımevleri, çocuk kulüpleri, özel eğitim ve rehabilitasyon ile rehberlik araştırma ve halk eğitim merkezlerinde eğitim ve öğretim faaliyetlerine yarın (11 Ocak Çarşamba) ara verilmesi uygun görülmüştür. Aynı gün kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan engelli personelle hamile çalışanlar da idari izinli sayılacaktır." İstanbul Valiliği, kenti etkisi altına alan yoğun kar yağışı nedeniyle, dün ve bugün de eğitim-öğretime ara vermişti.İstanbul Valiliği, kent genelinde beklenenin üzerindeki kar yağışı nedeniyle ulaşım güvenliği bakımından eğitim-öğretime yarın da ara verildiğini bildirdi. Valilikten yapılan açıklamada, 6 Ocak Cuma akşam saatlerinden itibaren kent genelinde etkili olan kar yağışının yoğunluğunun tahminlerin üzerinde seyrettiği belirtildi. Açıklamada, yoğun yağış nedeniyle meydana gelen kar birikintileri, don ve buzlanmanın özellikle ara caddeler, sokaklarda araç ve yaya ulaşımında yol açtığı olumsuz etkilerin göz önüne alındığı ifade edilerek, şunlar kaydedildi: "Herhangi bir sıkıntı ve mağduriyetle karşılaşılmaması için tedbir amacıyla tüm resmi ve özel kreş, anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerde, gündüz bakımevleri, çocuk kulüpleri, özel eğitim ve rehabilitasyon ile rehberlik araştırma ve halk eğitim merkezlerinde eğitim ve öğretim faaliyetlerine yarın (11 Ocak Çarşamba) ara verilmesi uygun görülmüştür. Aynı gün kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan engelli personelle hamile çalışanlar da idari izinli sayılacaktır." İstanbul Valiliği, kenti etkisi altına alan yoğun kar yağışı nedeniyle, dün ve bugün de eğitim-öğretime ara vermişti.İstanbul Valiliği, kent genelinde beklenenin üzerindeki kar yağışı nedeniyle ulaşım güvenliği bakımından eğitim-öğretime yarın da ara verildiğini bildirdi. Valilikten yapılan açıklamada, 6 Ocak Cuma akşam saatlerinden itibaren kent genelinde etkili olan kar yağışının yoğunluğunun tahminlerin üzerinde seyrettiği belirtildi. Açıklamada, yoğun yağış nedeniyle meydana gelen kar birikintileri, don ve buzlanmanın özellikle ara caddeler, sokaklarda araç ve yaya ulaşımında yol açtığı olumsuz etkilerin göz önüne alındığı ifade edilerek, şunlar kaydedildi: "Herhangi bir sıkıntı ve mağduriyetle karşılaşılmaması için tedbir amacıyla tüm resmi ve özel kreş, anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerde, gündüz bakımevleri, çocuk kulüpleri, özel eğitim ve rehabilitasyon ile rehberlik araştırma ve halk eğitim merkezlerinde eğitim ve öğretim faaliyetlerine yarın (11 Ocak Çarşamba) ara verilmesi uygun görülmüştür. Aynı gün kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan engelli personelle hamile çalışanlar da idari izinli sayılacaktır." İstanbul Valiliği, kenti etkisi altına alan yoğun kar yağışı nedeniyle, dün ve bugün de eğitim-öğretime ara vermişti. 59
    • OooOoo 10 Ocak 2017, Salı 22:30:56 Okumadim 1
    • ... 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:27:43 Lafa değil icraata bakarım.Altyazı veya özet geç. 1
    • ... 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:29:20 Kutsal Damacana havacılık. 0
    • .... 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:44:43 Kafan mı güzel 1
  • Android 2 10 Ocak 2017, Salı 20:25:42 Bari bu damacanayi ucak hareket etmeden almislar mi maazallah ucak kalkinca birinin kafasina dusmesin... 11
    • isimsiz adam 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:21:32 gece gece koptum aga :D 1
  • Android 10 Ocak 2017, Salı 20:25:03 1. Bu damacanin fonksiyonu ve arkadasin amaci nedir ? 2. Kimse kalkip de icing demesin lutfen ! 3. Videoyu kim ve ne icin cekti ? Ucak icinden cekilmedigi belli. 4. Bir an evvel bu videoyu lutfen yayindan kaldirin ve daha da rezil olmayalim. Saygilar 9
    • Canıtın 10 Ocak 2017, Salı 21:02:48 Videoyu yolcu çeker acımız yolcu 0
    • Amerika 10 Ocak 2017, Salı 21:51:40 Okyanus ötesinden üst akıl çekmiş bu videoyu. Senin beynini kim çaldı gülüm? 0
    • Hic 10 Ocak 2017, Salı 22:48:31 Uçağa bindirme sen.yolcu çekmiş içeriden.yav bide adam sanıp kendini burdan yorum yapiosun 1
    • Ya 10 Ocak 2017, Salı 23:26:50 Lütfen söyle bu video nerden çekilmiş? 0
    • dikkatli izleyin 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:29:01 videonun uçak içinden çekildiği belli. dikkatli izlerseniz camdaki yansımaları görebilirsiniz. yolcuya ilginç gelmiş çekmiş. her şeyi komplo teorisine çevirmeye gerek yok 0
  • Yikama 10 Ocak 2017, Salı 20:21:32 Uçuştan önce uzun saplı (7-8mt civarı) bir fırçaya hortum bağlanarak camlar temizlense iyi olur. 4
    • Bir bilen 10 Ocak 2017, Salı 22:24:42 Zaten aşağı yukarı öyle yıkanıyor uçaklar 2
  • 1 10 Ocak 2017, Salı 19:59:21 İşte THY'in en güvenli şirketler listesine girememe sebebi. 7
  • Lobi 10 Ocak 2017, Salı 19:55:49 Damacana Lobisinin işi bunlar :))) 7
  • Donk 10 Ocak 2017, Salı 19:48:48 Gelip bir de donk diye gövdeye çarpıyor, hey Allahım yaaa. 4
  • U 10 Ocak 2017, Salı 19:39:39 Orasi urfa urfalilar ucakci degil onlar sarkicidir Urfali kardeslerden ne istiyorsunuz. 6
    • Mehmet 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:13:16 Urfaya kar yağmadı birader.. kaynağını üstüne oturmak için kullan.. 0
  • baybora 10 Ocak 2017, Salı 19:31:02 baba parasıyla pilot olmanın nesi kötü?önüne gelen baba parasıyla pilot olanlara giydiriyor lafı :) adamlar ne yapsın babanın parasından faydalansa dert faydalanmasa dert :) 10
  • Kuyruk amiri 10 Ocak 2017, Salı 19:23:50 Vaaaah VAH. Flt safety! 6
  • Uygulama hakkinda 10 Ocak 2017, Salı 19:03:53 Bos damacana var ihtiyac olursa... 4
  • Jet A - 1 10 Ocak 2017, Salı 19:01:04 30 yıldan fazla hava limanlarinda calistim de icing tedarikcisi olarak.Hava yolu sirketleri ( yabanci hava yollari) sirketten kis sezonu baslamadan de icing ile ilgili tum bilgi ve belgeleri ( marka, analiz raporlar vb ) talep eder numune alip laboratuvarda kontrole gonderirlerdi saygilarimla 5
  • Salih 10 Ocak 2017, Salı 19:01:00 Şuan Almanya hukuk biriminin başında bulunan Mustafa Çiçek isimli şahıs, kripto bir FETÖ‘cüdür. Eski hukuk sorumlusu hanımefendinin kuyusunu kazıp zorla emekli ettirip, kendisi yerine geçmistir. Bu beyefendi, paralelcilikten dolayı işten atılan müdür Hüseyin Tayılga zamanında işe alınmıştır. H.Tayılga, sağlam bir referans olmadan hukuk birimine yeni birisini alır mi sizce? Tüm aldığı personellerde olduğu gibi M.Çiçek’te de referans tabiki FETÖ‘nün Almanya’daki önde gelenleriydi. Bu beyefendi şuan kendini koruma ve gizleme adına, calışkan ve başarılı personelleri ateşe atarak Almanya’daki personel kıyımı operasyonunu yürütmektedir. 19
    • Üseyin 10 Ocak 2017, Salı 21:59:29 Günaydın 0
    • sahimi 11 Ocak 2017, Çarşamba 01:14:28 oooooo bu ne ya abi bu kadar sinsilige kafam basmiyor bu ne ya calisanlar kovulsun yatanlar kalsin. olan yolculara olsun. bu kadar ah almak bu sirketi batirir. 0
  • THY 10 Ocak 2017, Salı 18:53:40 Hemen eleştirin zaten. Hemen yetkilileri istifaya davet edin. Allah yöneticilerimize zeval vermesin. Hepiniz bu ülkenin ekmeğini yiyorsunuz , böyle bir ülkede yaşadığımız için ise çok şanslıyız. Herşey mükkemmel böyle ekonomi , istihdam ve yollar nerede var acaba ?? Heryerde duble yollarımız var çok şükür! Havayolumuz ise hergeçen gün dahada büyüyor maşallah. Dünyanın 1 numarasıyız biraz okuyun araştırın!! 52
    • Xxx 10 Ocak 2017, Salı 19:59:28 Duble yol diye beyin gitmiş senin. Devalüasyon var hergün, $ 3.77 olmuş, işten çıkarmalar, kapı önüne koymalar, sen daha istihdam diyosun, senin ampul patlamış haberin yok. 1
    • Sondanmı 1. ? 10 Ocak 2017, Salı 20:18:16 Güvenlik raporları öyle demiyor MR Damacana 1
    • martılar 10 Ocak 2017, Salı 20:30:36 bu yazdıklarını az önce martılara okudum... gülmekten altına sıçtılar... 3
    • Sen bilmiyorsun 10 Ocak 2017, Salı 21:01:32 O bir Kutsal Damacana 0
    • Kemal Sunnal 10 Ocak 2017, Salı 22:46:09 Hemem politikaya ceviriyorsunuz!!! 150 milion dolarlik ucak damacani ile temizlenmez. Bu kadar... 1
    • Mal!!! 10 Ocak 2017, Salı 23:56:25 Senin beynin içine kaçmış.. Yalakalik yapma uğruna kontrolü kaybetmişsin.. Takım tutar gibi parti tutan bulgur beyinli yüzde elliden olduğun belli.. Yarın öbür gün o çok sevdiğiniz reisiniz kaçıp gidecek bu ülkeden, sen ise borç ödemeye devam edeceksin salak... 0
    • Yorumsuz 11 Ocak 2017, Çarşamba 02:34:32 Yorum yazan ileri zekalılar bu işlemi Thy degil yer hizmeti veren şirketler Yapar yani Havaş 2
    • beyin 11 Ocak 2017, Çarşamba 05:53:54 canım bana şurdan 2 kg beyin alır mısın ? 0
    • ? 11 Ocak 2017, Çarşamba 09:26:59 Kinaye mi yapıyor anlayamadım. 0
    • aynen thy number one kim nederse desin o an olmasi gereken oymus ve olmuş 11 Ocak 2017, Çarşamba 20:03:59 Kimsenin isinden ekmeginden olmamasi lazim atilinca cokmu rahatlicaksinz herzaman heryerde THY 0
  • we are 10 Ocak 2017, Salı 18:53:02 we are globally yours :D 7
  • 737 10 Ocak 2017, Salı 18:51:33 Yok artıkkk bune böyle??????? 6
  • Karlı 10 Ocak 2017, Salı 18:50:03 Tgs ye alım var mı 11
    • TK 10 Ocak 2017, Salı 19:16:36 Rizeliysen her daim alım var kardeş 0
    • THY a333 10 Ocak 2017, Salı 19:17:57 TGS E alım kriterlerinde sadece rizeli olup olmamaya bakılırsa sonuç bu. Naptın yaaa diye bağıran adamın aksanından belli rizeli oldukları 0
    • Opet 10 Ocak 2017, Salı 19:25:57 Rizeliysen var 0
    • Kamuran 10 Ocak 2017, Salı 19:58:09 Var var 0
  • Garibim 10 Ocak 2017, Salı 18:47:12 Şu damacana olmasa türkler naparmış bilmiyorum.. Su içersin,sıkılınca yataga atarsın,olmadı uçağa götürür deicing yaparsın 9
  • aviation 10 Ocak 2017, Salı 18:46:21 Goruldugu kadar cok buzlanma yok fakat tanik oldugum bir durumdan bahsetmek istiyorum ucak bagajinda tasinabilen kucuk de icing pompalarini bazi hava yolu sirketlerinde goruyordum ufak capli bir local de icing leme yapiyorlar cogu zaman yakitin sicakligi inen ucagin kanadindaki yakittan sicak oldugu icin kanatlardaki yakiti transfer edip sicak yakiti kanatlara alip buzlanmayi eritiyorlardi fakat yakit sicakligi bu durumda onemli mutlak deicing almasi gerkiyorsa bu sekilde degil bazi zamanlarda ozel deicing araclarinda isitma yani deicingi isitip uyguluyorsun deicing cok onemli bir uygulamadir pahali bir maddedir uygulamama sonucu olumcul kazalar olmustur alaskada deicing almadigi icin bir DC 8 dusmustur kolay gelsin 4
    • sadece 1 dc8 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:34:07 eminmisin.. sadece bir tane mi? baska dusen ucak yok yani buzlanmadan? 0
    • aviation 11 Ocak 2017, Çarşamba 11:24:40 Ilk aklıma gelen o kaza oldugu icin onu yazdım saygilar 0
  • Yolcu 10 Ocak 2017, Salı 18:42:53 hic komik olmayan ve hakkinda cezai yaptirimlar olmasi gereken video tamamen lakayt, tamamen prosedur tanimamazlik, tamamen insan hayatini hice sayma meselesi. 3 gun sonra thy ile uzun mesafe ucusum var ve bu goruntuleri izledikten sonra ciddi ciddi korktum. Havacılık otoritelerinin hizla harekete gecip daha siki denetim yapmalari ve sorumlulari cezalandirmalari gerekiyor. 6
  • Memba Suyu 10 Ocak 2017, Salı 18:35:45 Muz Cumhuriyetini geçtiler! Ya kar suyu kaçsaydı ne yapacaktınız! 5
  • Mudur 10 Ocak 2017, Salı 18:27:17 Tk nin damacana mudurunun haberi var mi bu calismadan? 3
  • Aee 10 Ocak 2017, Salı 18:21:01 Bunun yapılmasına izin verecek cesur kaptanlar lazım bize. Çelik sinirli. Havacılık cesaret işidir. Baba parasıyla 18 ayda pilot olanlar bilmez bu işi, anlamazlar ne kadar zor şartlara göğüs gerdiğimizi. Herhangi bir emergency durumda hemen ağlamaya başlarlar. Pilot hho'ndan yetişir. Damacanayla ya da damacanasız, bu uçak kalkacak! 36
    • ! 10 Ocak 2017, Salı 18:55:48 Cahil cahil konuşma lütfen, senden kimse bu şekilde uçak uçurmanı beklemiyor, kahraman olmaya gerek yok, kitaba-kurala riayet et yeter, arkadakiler mal değil!!! 4
    • Aaa 10 Ocak 2017, Salı 18:57:02 Yuce kaptan konustu 3
    • Keptın 10 Ocak 2017, Salı 18:58:48 Mesleği aptal cesareti gösterilen bir başka meslekle karıştırdınız sanırım ! Kaptan gerektiği kadar cesur ama manuelleri işleten ve ihtiyacı olduğunda bilgi ile deneyimi harmanlayıp insiyatif kullanana denir , sana ise ... Ha bir de bu meslek cesaret gerektirmez dediğiniz gibi , istek ve bazen Baba parası ki ben kullansaydım gurur duyardım ! 2
    • Subay 10 Ocak 2017, Salı 19:02:37 Pilot HHO da yetişmez aslan parçası. Orası harp okulu. Uçuş okulu değil. İnşallah askeri pilot olmaya hevesli cahil bir gençsindir. Bu kafa ile ne askeri, ne de sivil pilot olman mümkün değil. Bu cehaletinle umuyorum ve diliyorum ki kokpitte değilsindir. 3
    • Helal 10 Ocak 2017, Salı 19:42:48 Trolcü geldi hanııııım koşun 2
    • Sivil 10 Ocak 2017, Salı 19:47:12 Aklınca askerleri lekelicen dimi.hoduk 3
    • umarim 10 Ocak 2017, Salı 20:05:08 Havayolunda görevli asker kökenli kaptanlarimiz ayni düsüncelerde degildir 0
    • Vay be 10 Ocak 2017, Salı 20:21:58 Rahmetlide oyle diyordu... 3
    • emanuel 10 Ocak 2017, Salı 22:24:01 Manuellere uyacak kadar cesur ol yeter 0
    • Cahil. 10 Ocak 2017, Salı 22:58:17 Umarım herhangi bir şirketin kokpitinde değilsindir. 0
    • Masterdegree :) 10 Ocak 2017, Salı 23:24:20 Bence çok akıllıca ve bunu herkes kolay kolay yapamaz. Hard wórking ve good management ister. Burda ki gizli teknik hesapları siz göremezsiniz. Anca laf. Ya neden göremiyorsunuz buradaki üstün fiziği; eğim hesaplaması, itme ve sonrasında kanata eşit şekilde deice sıvısının dağıltılması falan fulan işte... Error! 0
    • blue hyd 11 Ocak 2017, Çarşamba 02:49:42 ne bıcım bı adamsın kıvraaakk ...yazsana ismini şuraya 0
  • Yuh 10 Ocak 2017, Salı 18:20:49 Yuh be yuh bu çağda şu olaya bak eleştirdikmi kızarlar sizlerin tohumu bozuk ben ülkemi severim ama sizler gini yobaz lar varken bu ülke adam olurmu torpilli mahlukatlar bizleri işimizden et şu hale bak daha ne diyim şaşkınlık verici. Beni işimden eden kansızlar görün bak adamlarınızın halini ama siz bunada bir bahane bulursunuz 3
  • Esb 10 Ocak 2017, Salı 18:14:57 Bir istasyona uçuş yapılacağı zaman önce sorulur, hatta yazılı olarak kış mevsimi uçuşlarında yeterli ekipmanları var mı, hangi tip ve marka de-icing sıvısı kullanılıyor, kaç adet araç var ve modelleri-yaslari kaç diye. Ardından istasyondan verilen cevaba göre oraya uçuş planlanır. Bazen o istasyonda beklenmedik bir arıza veya hammade eksikliği yaşanırsa bunu havayollarina bildirerek bunu dikkate alarak uçuşa karar vermeleri sağlanır. Örneğin Erzurum istasyonunda su araçları dondugu için uçaklar temiz su depolarını fulleyerek bu istasyona gelir. Video da yaşanan manzarada belli ki de-icing aracı ya arıza yapmış ya da buzlanma lokal olduğu için kendilerince bu çözümü düşünmüşler. Ancak bu karar tek başlarına yer hizmetlerinin almaya cesaret edebileceği bir karar değil. Görevli kaptanın onayı olmadan kanada konveyör ile yanaşıp damacana ile de-icing sıvısı dokemezler. Bu ihmalde sorumluluğu bulunan herkes açıklama yapmak zorundadır. 0
    • SHGM 10 Ocak 2017, Salı 18:35:00 SHGM Neredeymiş? Hiç sesini duyamadık. Bu görüntülerin 1 inci dereceden sorumlusu onlardır. 3
    • Yazık.... 10 Ocak 2017, Salı 20:14:22 Aynen size katılıyorum dostum. Zaten görüntüleri izleyen ve bu işlerle alakalı birisi damacanadakinin de- icing yada anti icing olmadığını renginden anlayacaktır. Sizinde bahsettiğiniz gibi ön bilgilendirme yapılmadan meydana sefer düzenlenmez. Hazırlıklar sürekli yetkili kişilerce kontrol edilir. Ancak burda benim açıklık getirmek istediğim birşey var. Hiç bir havayolu teknisyeni, kaptanı, istasyon yetkilisi bu tür bir uygulamayı istemez kabul etmez. Neden burada bu tip bir şey yapmalarına müsaade etmişler. Yada bunu nasıl istemişler onu sorgulamak lazım. Bilirsiniz kaptan bir şey istese emir telakki edilir. Özellikle bu uçuşun kaptanına bunu sormak gerekir. Çünkü ben orada yapılan bu anlamsız işi kendi kafasına göre yapabilecek hele hele havayolu izni almaksızın yapabilecek kimseyi tanımıyorum. Hadi yapanlar asgari ücrete çalışan eğitimsiz garibanlar diyelim. Bu işi bu şekilde isteyen eğitimli teknisyen ve kaptanlara ne demeli.... İşte ben bu kısma takılmış durumdayım. Saygılar..... 0
    • SHGM mi? 10 Ocak 2017, Salı 20:23:01 SHGM nin başı şimdi Thy nin başında,işlemi yapacaklar, körler sağırlar birbirini ağırlar. 1
    • Yakında Vizyonda 10 Ocak 2017, Salı 20:26:03 Damacananın İntikamı!!!! 2
  • Km 10 Ocak 2017, Salı 18:14:19 Vip uçaklarıda alıcak dahada büyücek inş siz kimsiniz g müdürü göreve davrt ediyorsunuz pardonda neyin neden olduğunu bilmeden boş boş yazın anca otırduğunuz yerden karalamaya çalışın sanki hepiniz işinizi hakkıyla yapıyorsunuzda 17
    • Km'ye 10 Ocak 2017, Salı 18:20:53 Sen uçakta sifonu çekmeyen yolcunun arkasından pisliğini temizlemeye devam et. Ya da yatıda f/o kovala tamam mı tazegül 5
    • Km 10 Ocak 2017, Salı 18:41:28 Ah canım ya kendini ne güzel anlatmışsın sen o dedikleri çok yaptın herhalde iyi biliyosun ama sizin gibileri çok tutmuyolar işte Allahtan bayatgül 6
    • K M 10 Ocak 2017, Salı 22:20:37 Kabin memurlarına laf atan arkadaş sen ne iş yapıyorsun allah aşkına bi söylermisin ? İnsanları işleriyle aşağılayacak kadar büyük görme kendini. 0
  • Koşunn 10 Ocak 2017, Salı 18:14:03 Koşun hep birlikte ağıt yakıp dizlerimizi dövüp ağlayalım. Ülkemin havacılığının başına deveden sonra bu da mı gelecekti. 3
  • ??? 10 Ocak 2017, Salı 18:12:34 https://www.flightradar24.com/data/aircraft/tc-jgj Buradan bakarsaniz ayin 5'inde TC-JGJ ucaginin bu ucusu yaptigini gorebilirsiniz. Eger sanliurfada cekildiyse tabii... 2
  • evet 10 Ocak 2017, Salı 18:06:36 işte kutsal damacana:) 2
  • vayyyy 10 Ocak 2017, Salı 18:03:44 Bu, biz size karla mücadeleyi uyduramadık, buyurun size buzla mücadele verelim hem de damacanayla demektir. Vay ülkemin havacılığı vayyyy. hepimizin başı sağ olsun arkadaşlar. Bu görüntülerden sonra ülke havacılığı artık yerlerde sürünmeye başlamıştır. 0
  • :) 10 Ocak 2017, Salı 18:02:12 Poşetle falan uçağın kanadında kaysaymış bari 2
  • Km 10 Ocak 2017, Salı 18:01:24 Nasıl bi milletiz ya karalamakta üstünüze yok maşallah yazıklar olsun ama gücünüz yetmez thy yi karalamaya boş boş yorumlar yaparsınız ancak oturduğunuz yerden 15
    • Kız 10 Ocak 2017, Salı 18:28:47 Manyak mısın kızım neyi karalıyor insanlar, video açık logo açık, olay açık. Şirketimiz son zamanlar da bu işi beceremiyor. Güvenli uçuş sağlayan firmalar listesinde de ismi yok. Sana iyi para ödüyor diye kendini adamışsın ama salak olmaya gerek YÖK. Bu video bir çöküşü gösterir. Teknoloji çağında de-icezing böyle mi olur. Uçuş güvenliği orta da rezalet ortada. Ne karalaması acil bir şeyler değişmeli. Bu kadar zarar, 3-5 yemeği kaldırmakla ilaçla şeyler değil. Thy en tepeden hızla yuvarlanıyor birisinin başa geçip duruma el koyması gerekir. Yoksa sonumuz Arap ülkeleri tüm kaptanlar olarak. 2
    • Km 10 Ocak 2017, Salı 18:44:08 Bir akıl sizde var maşallah bi sizin kafanız çalışıyo dimi ileri zekalılar 7
    • KM 10 Ocak 2017, Salı 18:46:59 Dikkat et damacanayla şaka olmaz .... 0
    • Kaptan 10 Ocak 2017, Salı 20:40:16 Arkadaş bunun karalamayla alakası yok.yaşananlar utanç vericidir.biraz önce kanada havayollarında görevli bir arkadaşım mesaj attı.ordaki kanadalılar videoyu gösterip dalga geçmişler.pratik çözümler yaratmada çok başarılı olabiliriz ama profesyonellik gerektiran işler şakaya gelmez.emniyet bilincinin tüm çalışanlara aşılanması gerekmektedir.bu yaşanan olayın da ne emniyetle,ne de havacılıkla ilgisi yoktur.şimdi lütfen kendinizi yabancı bir yolcunun yerine koyun.bu olayı izledikten sonra o şirketle uçarmısınız? Not: Yabancı ülkelerin Türk Hava Yollarının yükselişinden duydukları raharsızlığı ve her fırsatı aleyhimizde kullanmaya çalıştıklarını da dikkate alın lütfen 0
  • Te Ha Ye 10 Ocak 2017, Salı 17:59:42 Bu kafayla Thy 5 yıldız değil ancak pansiyon olur 1
  • Urfa 10 Ocak 2017, Salı 17:57:16 Abartılacak bişey olduğunu düşünmüyorum makine bozulmuştur bu tür yöntemle müdahale etmişlerl 16
  • Yer Hizmetleri 10 Ocak 2017, Salı 17:52:05 Evet GAP a Havaş hizmet veriyor , kıyafetlerde onların fakat oradaki imkanları bilemyiz ki.. De Icing aracı bozulmuş olabilir , De Icıng sıvısı bitmiş olabilir. Bizim milletimiz böyle çözümler bulmaya meraklıdır zaten :) Abartılacak birşey olduğunu düşünmüyorum 16
    • Bu kafayla 10 Ocak 2017, Salı 18:00:37 Ancak bukadar yol gidilir. 0
    • Keptın 10 Ocak 2017, Salı 18:05:42 Hemen işi bırak , savunulacak yanı yok yapılanın sorun ne olursa olsun ve iyi niyette yok ! Direkt cahillik ahmaklık bu ! Uçağımada gelme ... 0
    • yuh ya 10 Ocak 2017, Salı 18:12:37 abartilacak birsey yok mu? havaciligi yapamiyorsan havalimanim var diye de hava atma. onsan zayatindan bahsediyoruz... 0
    • Zihniyet 10 Ocak 2017, Salı 18:14:37 Bunlarin fıtratında cahillik var. 4
    • K M 10 Ocak 2017, Salı 22:31:39 Bir tane uçak kazası vardı ismini tam hatırlamıyorum uçağın pilotu uçak taxi yaparken 2ci di-icing yapıp sırasını vermemek için öndeki uçağa yaklaşarak uçağın kanatlarındaki buzu çözmeyi düşünmüştü ve sonrasında köprüye çapıp düştü. Basite alınacak şeyler değil bunlar lütfen. O kadar insanın hayatı bu kadar basit olamaz. 0
    • KM'ye 12 Ocak 2017, Perşembe 11:42:27 Air Florida Flight 90, yıl 1982 0
  • ALT YAPI 10 Ocak 2017, Salı 17:47:54 HER YERE HAVALİMANI AÇMAK ÇOK GÜZEL BİR ŞEY AMA ALT YAPISINI TAMAMLAMASSAN HÜSRAN.ŞİMDİ BU GÖRÜNTÜ DÜNYA MEDYASINDA PAYLAŞILSA NERDE BİZİM GLOBAL BİR ŞİRKET OLUŞUMUZ! 2
  • USAMisafir 10 Ocak 2017, Salı 17:46:53 Asrin havayollari. VIP ucaklari almaya devam. 1
  • Ucak 10 Ocak 2017, Salı 17:43:31 Lutfen Hemen bahane arayip meleketini miletini. Kotulemeyin dunyada neler olup bittigini biliyormusunuz biz uygar ulkelerde neler goruyoruz. Bir daha alayli yazarsaniz. Gelirim oraya 17
    • Hacı 10 Ocak 2017, Salı 17:57:10 Görmezlikten gelelim degilmi 1
    • uygar 10 Ocak 2017, Salı 18:15:06 ben sana söylim daha ataturk havalimani apronunda calisanlarin gidecrgi tuvaletin yok. dinimiz temizligi emrediyor ama gavur aprona personel tuvaletleri yapmis tertemiz ama sen hangi seviyede oldugunun farkina varmazsan hicbirseyde abartilacak birsey bulamazsin. 0
  • Su 10 Ocak 2017, Salı 17:41:08 Belkide yolculardan su isteyen olmuştur. Hemen neden olumsuz yorum yapıyorsunuz mı? 6
  • Gorunum guzel degil 10 Ocak 2017, Salı 17:39:28 Fakat. O arkadaslar herhalde donmus bogeler var bidonla sicak su kulanmislar belki bu tahmini cunku ucagin hertarafi domus 2
  • Crn 10 Ocak 2017, Salı 17:25:14 Kimse de demiyor ki "aga bu nedir?!"... 1
  • Rizeli tgs ci 2 10 Ocak 2017, Salı 17:21:01 Harbiden biz yapsak çarmağa germiştiniz 6
  • Moonlight 10 Ocak 2017, Salı 17:20:23 Bu işlemlerin ne şekilde ve hangi şartlar altında yapıldığını bilmeden 'daha doğrusu oturduğu yerden ahkam kesmeye alışkın olduğumuz için bu basit ve tutarsız yorumlara şaşmamak gerek .Yazmak ,karalamak ve kirletmek en iyi yaptığımız şey... 10
    • Kaptan 10 Ocak 2017, Salı 18:03:05 Biliyorsan konuş ibret alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar. 0
  • Fsc 10 Ocak 2017, Salı 17:19:08 Hahaha, ya varya Allah ın adaletin den başka her şey yalan. İşten kovulduğum soğuk ve karlı gece yarısı düşündüm dedim ki koskaca Thy kullandı attı seni yapabileceğin hiç bir şey yok koskaca uluslar arası şirket dedim ama Rabbim öyle bir kar yağdırdı ki bizim göz yaşlarımız yanında hiç kaldı. Şimdi de bu video tüm sosyal medya da fenomen oldu rezalet olarak sadece Türkiye değil tüm Dünya da. Bu video öyle bir algı ki 4 sene boyunca herkesin beyninde güvensizlik imgesi yerleştirir. Beter ol demek istiyorum ama senden ekmek kazananlara üzülüyorum umarım bu yöneticiler bu başarısızlıklarının bedelini ödesin istiyorum sadece. Bizi böyle madur etmenin bedelini de. Rabbim sana şükür ki bizim uğradığımız haksızlığı gördün. 3
    • Groundservicechef 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:23:04 Arkadaşım thy bizim canımız derdimiz yöneticiler ile olsun sadece umarım komple revizyon olur bu şirket eski günlerine döner. 0
    • Rumuz 12 Ocak 2017, Perşembe 03:51:41 2 parca hazir yemegi servis edip yuklu miktarda maasla dunyayi gezerken ve sirketin ekmegini yerken iyiydi di mi? Senin gibi dusunenler beter olur insallah. 0
  • Kutsal Damacana 10 Ocak 2017, Salı 17:18:22 Kutsal damacana dedikleri bu olsa gerek :) Sıcak su döktü herhalde :) 3
  • Sürücü 10 Ocak 2017, Salı 17:16:27 Burası Kamerun - Doulala Havalimanı. Bilmemek değil, öğrenmemek ayıp. Burası bu mevsimde hep don yapar. 8
  • kabinci 10 Ocak 2017, Salı 17:12:06 Bunu yaptıran Pegasus, onurair, atlas olsaydı yerin dibine sokardınız. Hadi yorumları görelim. 1
  • ŞİFA NİYETİNE 10 Ocak 2017, Salı 17:09:19 Damacanadaki şu okunmuş şu olup kaza belayı def eder imansızlar anlamaz 1
  • Emniyet 10 Ocak 2017, Salı 17:06:59 Damacana ile siz deıcıng temizliği yapın Sonra biz neden guvenli havayolu listesine giremedik deyin. 0
  • Damacana Strike 10 Ocak 2017, Salı 17:06:48 Bird Strike değil Damacana Strike olmuş :)) Noldu Efem? Uçağımıza Damacana çarptı :) 2
  • Ekşi 10 Ocak 2017, Salı 17:03:24 Bu damacana zihniyetini çok aradınmı? 2
  • Canıtın 10 Ocak 2017, Salı 17:02:08 İnşallah bu görüntüler Son olur kimse mağdur olmaz Yer ekibi, kabin ekibi, kokpit ekibine Allah sabırlar versin 1
  • pilot yokmu 10 Ocak 2017, Salı 17:01:20 ucagin kaptan pilotu boyle bir rezalete nasil izin veriyor. olay Turkiyede olmus olsa ne olur olmasa ne olur. 3
  • AİrHaber 10 Ocak 2017, Salı 17:00:11 HEm diyorsunuz ki GAP yer görevlileri hemde nerede ve nezaman çekildiği belli değil!!! Kendi içinde anlam sürtüşmesi yaşıyor bunlar. 0
    • Mehmet 11 Ocak 2017, Çarşamba 00:16:24 Yalan haber yapıyorlar urfaya kar yağ ma dı 0
  • Erikli 10 Ocak 2017, Salı 17:00:04 Bu ülkede damacana olmakta zor. 1
  • Acınası 10 Ocak 2017, Salı 16:59:37 Kutsal Damacana 1
  • Uçak bu 10 Ocak 2017, Salı 16:48:49 Bu vatandaşlara o nesnenin uçak olduğunu binlerce ft de can taşıdığını anlatmamışlar mı? 0
  • obaaa 10 Ocak 2017, Salı 16:48:46 youtube versen rekor kırar:) fanila lazım mı:) 5
  • Kefaller 10 Ocak 2017, Salı 16:41:51 Kıyafetlere baktınız mı? aşağıdaki konveyör aracı çekerli, meydan IST yada TGS'nin hizmet verdiği bir meydan değil, belki Türkiye bile değil. 23
    • Yavaş 10 Ocak 2017, Salı 17:10:09 Havaşşşşşşştttt 0
    • Şaka mısın sen ? 10 Ocak 2017, Salı 17:25:56 Evet resimlere bakılınca Mars gibi duruyor...şaka mısın sen ya 0
  • Buna da şükür 10 Ocak 2017, Salı 16:40:39 Tecavüz de edebilirlerdi 2
  • Çelebi 10 Ocak 2017, Salı 16:39:10 Şanlıurfa da TGS yok bilmenizi isterim. Olsa zaten daha kaliteli bir hizmeti o zaman görürdünüz! 13
    • ne yani 10 Ocak 2017, Salı 16:57:23 Havaş mı? 0
  • GD 10 Ocak 2017, Salı 16:37:37 Bu taksi yaparken, önünden bir damacana geçtiğini rapor eden pilotu haklı çıkarıyor sanki. Kolay gelsin tüm ekiplere. 0
  • Glo-belly 10 Ocak 2017, Salı 16:33:33 Nasıl? Beğendiniz mi uluslararası yıldızımızı? Çekemiyoruz ya biz? Almıyorlar ya bizi ondan bu kıskançlığımız. Sizin olsun zaten bu manzaralar. Onurumuzu para için terketmeyiz. Hicap duyarız böyle manzaralarda yer almaktan. 3
  • vayy 10 Ocak 2017, Salı 16:32:13 vayyy be helal sana evden fırça ve kova getirmiş amcam:) eski fanila ve don varsa onlada sil:) 0
  • En cok merak ettigim 2 soru 10 Ocak 2017, Salı 16:31:32 1. Damacana ucagin kanasindan dusmus mu 2. Ve en onemlisi eger ucak kanadindan dusmus se damacana patlamis midir acaba zira ici su doluydu 1
  • Bilal Bey 10 Ocak 2017, Salı 16:24:05 Sayın G müdürümüzü göreve davet ediyorum. Kim olursa olsun SOP ye uysun. Uymayana ceza verilsin. Merakla bekliyoruz ..... 0
    • SOP? 11 Ocak 2017, Çarşamba 12:28:54 Divert eden uçağı, rica ederek tek pist, minimum altı LTBA'da beklemeye zorlayan kişi gelmiş SOP diye eposta atmış. KOMİK hem de çok KOMİK. Ceza vermeye kendinden başlasın. 0
    • Damacana 12 Ocak 2017, Perşembe 18:59:10 Damacana da hasar varmı?sonraki uçaklarda hizmet aksamasın,aksi takdirde i sonradan fetocu olup şimdi ex-fetocu olan beceriksiz,torpilli,kısa ve cahil Hat Bakım yöneticisi yenisini almak zorunda kalır,deicing den teknik sorumludur,yönetimide Hat bakımdadır,tgs vs bu işlere cesaret etmez 0
  • Ön Yargı'ya... 10 Ocak 2017, Salı 16:18:44 De-icing makinası yok diye bu şekilde işlem olmaz, uçuş iptal edilmeliydi. Uçak kazaları raporlarına bakın kaçı bilinçsizce yapılmış. Iş firma kötülemek değil !! çaresizlik çözümü bu değil. Bir damacananın dibinde duran 1 lt de-icing sıvısı kanat üzerinde devrilerek işlemin tamamlandığını zannetmeyin. Kanat yeterince esnemezse buzla kaplı olursa çatlama ihtimali yüksektir. Her türlü hata var, boş uçak bile olsa !! 0
  • hahahhaha 10 Ocak 2017, Salı 16:18:28 Türkiye'nin köklü yerhizmetleri şirketi olan HAVAŞ:) 2
  • Kenan 10 Ocak 2017, Salı 16:17:28 Bu gene iyi.. bi ara damacanayı seviyorlardı.. 0
  • Hakan 10 Ocak 2017, Salı 16:16:44 BASKA ULKEDE YASAYAMAM.. BILAL BEYIN TEPKISI NE OLACAK ACEP? 0
  • Yurdumun İnsanı 10 Ocak 2017, Salı 16:15:27 Uçak gören masum damacana :) 1
  • Kesin Fetö'cüdür 10 Ocak 2017, Salı 16:10:36 Iste suc üstü yakalanan bir paralelci :) 1
  • THY 10 Ocak 2017, Salı 16:10:27 Made in Turkey :) 1
  • OnYARGI 10 Ocak 2017, Salı 16:08:25 bizim en buyuk sikintimiz karalamayi cok seviyoruz oturdugumuz yerden at camuru kardesim erde eden nasil nicin cekilmis bu neden yapilmis sormaya ne gerek var karala gitsin. Canim memleketimin insani... 43
    • .. 10 Ocak 2017, Salı 16:14:21 Ön yargı ile alakası yok nerede görülmüş uçağa damacanayla bir şey döküldü? 0
    • Tt 10 Ocak 2017, Salı 16:19:29 Demek ki sizle biz aynı şeyi görmüyoruz 0
    • Tt 10 Ocak 2017, Salı 16:21:06 Bunun yaratabileceği negatif etkiyi thy 10 sponsorluk ile gideremez , yazık yazık 0
    • met 10 Ocak 2017, Salı 16:24:52 neden yapılmış? 0
    • Uçuş emniyetsizliği 10 Ocak 2017, Salı 16:27:28 Görüntü ortada.bu zihniyele zaten bişey olmaz...görmüyor musun görüntüyü...bir de övüyorsun...nasıl bir uçuş emniyetsizliğidir farkında değil misin... 1
    • Kaptan 10 Ocak 2017, Salı 16:29:42 Herşeyi karalama zanneden zaat, damacananın ne işi var milyon dolarlık kanadın üstünde? Bu bedevilikten nezaman kurtulacaksınız? 0
    • Kes 10 Ocak 2017, Salı 16:32:22 Cahilsin konuşma bari. 0
    • Profösyönellik 10 Ocak 2017, Salı 16:33:38 Bu işte.Globaly fost..... 2
    • Damacana 10 Ocak 2017, Salı 17:29:07 Kafa sen neyin peşindesin, sen olsan işer halledersin herhalde. 0
    • Globaly fossssss 10 Ocak 2017, Salı 17:32:52 Bir meydana ucus yapiyorsaniz her imkaniniz olacak buna havacilkta profosyonellik denir.Nerde görülmüş damacana ile uçak kanadı temizliği? sonra Böyle rezil olur güvensiz havayolu şirketi diye anılırsınız. 0
    • Bu kafa 10 Ocak 2017, Salı 17:34:06 İle ancak bu kadar yol alınır. 2
  • Zem 10 Ocak 2017, Salı 16:08:07 Zemzem mi gönderdiler? 0
  • .. 10 Ocak 2017, Salı 16:07:09 İlgi degil tepki çekti. 1
  • Nouma 10 Ocak 2017, Salı 16:06:58 Damacana müdürü duymasin 2
  • Anayasa 10 Ocak 2017, Salı 16:05:30 Anayasa değişsin, bunların hepsi düzelecek. Parlamenter demokrasi engel çıkarıyor 5
  • Ops 10 Ocak 2017, Salı 16:05:08 Konu ile ilgili havas la görüşülmeli bu nasıl bir işlemdir arkadas saçmalıga bak konveyör ile ucaga yanaş damacana ile su dök !!! 1
  • Vah vah 10 Ocak 2017, Salı 16:01:51 Vah thy vah... Ne hallere dustun.. 0
  • hayaller de icing 10 Ocak 2017, Salı 16:01:13 20 senedir havacıyım ben böyle bir şey görmedim arkadaş.. yeminle en az 10 defa izledim her seferinde gülmekten kırıldım. hiç aşağılamayın kötü söz söylemeyin eleştirmeyin lütfen. yormayın kendinizi, gerek yok bu video dan sonra. ''ben size büyüyemezsiniz demedim, bu kafa ile büyümeyi yönetemezsiniz dedim'' !! 0
  • Fosss 10 Ocak 2017, Salı 16:00:30 Globally foss yazınca kızıyorsunuz sonra 0
  • Rizeli tgs ci 10 Ocak 2017, Salı 15:50:34 Bunu biz yapsak hemen rizeli muabbeti yapardınız Yazıklar olsun. 9
    • Kk 10 Ocak 2017, Salı 16:08:24 Hic aklimda dahi yokken rize algisi yaratarak sanki siz boyle yapiyomussunuz gibi oldu.Kendi kendini niye kucuk dusururki bir insan :) 8
    • Tabi canım 10 Ocak 2017, Salı 17:19:53 Olayı görünce aklıma hemen Rizeliler gelmişti... Ne alaka birader neden bu kadar hassassınız? 0
  • yok artık 10 Ocak 2017, Salı 15:50:03 kanatta kayılır mı ya. hani kanat üzeri eğilir bukulur neyse diyorum da ordan aşağı uçarsa aklı başına gelir. cahil cesareti bu olsa gerek. 0
  • Bay safety 10 Ocak 2017, Salı 15:43:10 Neden en guvenli havayollari arasinda olmadigimizi gosterir gibi... 2
    • 10 Ocak 2017, Salı 17:31:09 Bu hava şartlarinda zarara ragmen iptal yapmasi THY'nin ne kadar guvenilir olduğunu gosterir. Bos boş konuşmayın 10
    • isimsiz 10 Ocak 2017, Salı 17:53:33 zarara rağmen iptal yapması güvenlikten değil, pistlerin temizlenememiş olmasından zeki kardeş. 0