"UÇAĞA BİNEN İKİ AYAKLI HAYVANLAR"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 12:58:24 Hiç kapatmayanlar var. Kalkışı beklerken hala konuşanlar var. Bazı hostesler de aldırmıyor nedense? 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 13:06:39 evet hıncal bey haklı hayvan kelimesini az söylemiş hayvan yaratık beyin özürlü telefonla kendini bir dışkı oldugunu zanneden bir milletiz kültürlü insanları istanbul eskilerini tenzih ederim 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 04 Eylül 2011, Pazar 10:00:59 Telefon zararlıdır veya değildir. Buradaki konu, kişilerin kurallara uyması veya uymamasıdır.. Kuralları kendimize göre yorumlayıp uyguladığımız sürece hiç bir yere varamayız. 0
  • Misafir 04 Eylül 2011, Pazar 09:57:06 istediğin kadar lisans sahibi ol. değilmi ki konulmuş kurallara kendi inisiyatifle karşı çıkıyorsun.. o lisanslarını çerçevelet ve duvara as. 0
  • Misafir 03 Eylül 2011, Cumartesi 19:15:23 bir havacı olarak yazınızın altını imzalarım Sn.Uluç 0
  • Misafir 03 Eylül 2011, Cumartesi 07:26:11 tatilimde yollarda kac can gitti farkindamisiniz sozumona havacilar 0
  • Misafir 02 Eylül 2011, Cuma 20:53:14 KENDİ UÇUŞ TECRUBELERİMDEN VERMİŞ OLDUGUM BİLGİLERE ÇEŞİTLİ ŞEKİLDE YANIT VEREN(SAYGISIZCA VE DE BİLGİSİZCE) ARKADAŞA; UÇAK MÜHENDİSLİĞİNDEN MEZUN AYNI ZAMANDA 32 YILLIK UÇUŞ TECRÜBEM VAR. MUHTAMELEN YAŞIN KADAR .YAZILANLARI BEĞENMEYEBİLİRSİN ANCAK TAVRIN ŞIK DEĞİL. 0
  • Misafir 02 Eylül 2011, Cuma 13:51:32 ucaga bındıler ben ucaktayım gerızekalı ucakla gelecegını zaten soylemedınmı son dakıkamı haber verıyorsun dıger dıyolaklarda ay canım ucaga bındım bırazdan havaya bak benı goreceksın zaten onemlı bır gorusmesı olan ınsan ucaga enson bınıyor gorusmesını yapıyor bu telefonla gorusenlere tek sefer uyarı ondan sonra ucakdan ındırme kuraldısı yolcu formu dolduracaksın ama thy de calısanın arkasında duracak neden ındırdın adam toplantısını kacırmıs bende senı ısden atıyorum demıyecek 0
  • Misafir 02 Eylül 2011, Cuma 11:32:34 Ağzımı en sonunda bocuzam EY CAHİL TURK UCAK YOLCUSU FIYATLAR DUSUNCE HERKES UCUNCA ISTE BOYLE 50 KERE KURALLARI HER KAYNAGI GOSTEREREK ACIKLASANDA 2 AYAKLI OLMAYA DEVAM EDECEK YOLCUYU UCAGA ALMAYA BASLAYINCA BOYLE DENSIZ DENSIZ YORUM YAZAN ARKADASLAR CIKACAK! Kural bellı o gormemıslıgını az bı ucakta yapma kes sesını 45-50 dk 1-2 saat sus sana verılen yemegı ye asagıyı seyret noldu 2 dk facene ıletı yazamadın dıye bı yerınden bısey eksılmıcek ha yazacam dıyosan butun bedenınden bısey eksılıcek parca parca olacaksın ozaman anlıcaksın ama ıs ısten gecmıs olacak yolcuya anonsu hep tersten yapalım dıyorum kemer sakın baglama dersen bızım halk baglar ucakta cıkıs yok dersen nasıl olmaz der gıdıp cıkısların yerını ogrenır halk bu napalım... 0
  • Misafir 02 Eylül 2011, Cuma 11:19:55 Yazıları okuyunca hayret ettim. Herkes itiraz etmiş. Demek ki sizlerde uçakta cep telefonu ile görüşüyorsunuz. Bir zarar verdiği ispatlı değil ama vermediği de değil. Neden bu kadar itiraz ediyorsunuz ? Bir saatte telefonda konuşmayın allah rızası için. 0
  • Misafir 02 Eylül 2011, Cuma 01:55:56 Hıncal Uluç kadar... buraya yazamadığım bazı kelimeler var. Kendisi çok bilmiştir. Sadece kendi yaptığı bildiği doğrudur. Cep telefonu kullanarak bir arızanın olması, uçağın düşmesi, yolcunun konuşurken ölmesi gibi birşey söz konusu değildir. Cep telefonunun üstüne böyle iftiralar bizim ülkemizde çok meşhur. Dolaylı olarak çok küçük bir etkeni bile olsa direk olarak böyle bir eleştiri veya katı kurallar çok saçma ve gereksizdir. 0
  • Misafir 02 Eylül 2011, Cuma 00:52:06 Cok cahilsiniz. Bir iletkende Elektrik nasıl üretilir bir inceleyin. Elektrik üretmek için manyetik alan lazımdır o iletken etrafında. Ceptelefonu range dışına çıkınca sorgulamayı maksimuma alır ve ürettiği manyetik alan da maksimum olur. Eğer önemli bir avionic i besleyen bir demet kablonun yanında oturuyorsanız o kabloların etrafında manyetik alan olusturursunuz ve olması gerekenden az veya çok elektrik akımınının oluşmasına ve dolayısıyla sistemde bir anomaliye sebep olursunuz Sen sen ol kurallara uy , cahilliğinle kuralları sorgulama. 0
  • Misafir 02 Eylül 2011, Cuma 00:47:18 Cep telefonlarının uçuş esnasında neden kullanılmaması gerektiğini anlayamayan arkadaşlara zahmet edip internetten kolayca ulaşılabilen konuyla ilgili FAA Advisory Circular 91.21-1A, ICAO RTCA SC-202, EASA leaflet no. 29 guidence concerning the use of portable electronic devices on board aircraft vs vs dokümanlarını incelemelrini tavsiye ediyorum. Halihazırda eu ops 1.110 konuya son noktayı koymakta. Ayrıca havayolunda uçan birçok pilot PED kaynaklı olması muhtemel anomalileri uçuş boyunca yaşamış ve yaşamaktadır. Kendi tecrübelerimde bu yöndedir. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 23:33:01 Şu bazı sözüm ona mühendis! yada teknisyen! ler, söyletmeyin kötüyü isterseniz. Çoğumuz zaman zaman çoğunuzun bilgisizliğinizi, ve sorumsuzluğunuzu idare ediyoruz. O avionik te daha neyin ne olduğunu, neye nasıl müdahale edeceğini bilemeyenleriniz var, ayakları sürüne sürüne uçağa gelen, tek bildiği bir parçayı çıkarıp ötekine takmak olup, biraz iş çıkınca öfleye pöfleye yalan yanlış iş yapanlarınız var. Fırsat bulunca pilotlara yüklemyeyi biliyorsunuz sadece. Bırakın bu kompleksif halleri artık.Siz işinize bakın. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 22:51:32 Boing firmasının bu hususda geniş araştırmaları olmuş fakat kesin bir sonuca ulaşılamamıştır. Bir ik cep tlf nu faaliyetinin uçak sistemlerine zarar verme ihtimali çok azdır. Maalesef bu konuda bazı kaptanlarda pek bilgili değildir.Herkes korkutuldugu için yolcularda panik yapmaktadır. Hatta halkımız ve idarecilerimiz gemi lerde bile yasaklama getirerek konuyu abartmaktadır. Diğer taraftan uçakta tlf ile konuşmanın sosyal açıdan hiç bir anlamı yoktur ve kesinlikle yasak olmalıdır. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 22:47:04 Lütfen bu konuda yayınlanmış makaleleri ve raporları okuyalım. Cep telefonları tehlikelidir. En azından tehlikesiz değildir. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 22:19:55 Bize bildirilen durumlar bu şekilde,etkileme olasılıgı var denir ve ne zaman nerede etkileyecegi bilinemez ve havacılık milyonda bir hatayı bile gözardı edemez. peki o kadar ahkam kesmişsin git sivil havacılıga telefon dalgalarından hiçbir kaza olmaz bütün araştırmaları yaptım bütün deneyleri yaptım eger dünya üzerinde cep telefonu yüzünden bir kaza olursa sorumlulugu ben alıyorum bütün tazminatları ben karşılıcam de bizde cep telefonuna karışmayalım..... yapabiliyorsan yarın git başvur sivilhavacılıga yok başvurmam ama burdan ahkam keserim diyorsan E OZAMAN........ GİT. biz sana zaten saygı duymuyoruz 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 21:40:46 evet bizler dinlenme odalarına çekiliyoruz ve uçak yere inene kadar uçağın avionik sistemleri uçağı uçuruyor inme zamanı gelince tekrar dinlenme odalarından çıkarak kokpite giriyoruz, alçalışa ve inişe geçiyoruz :) çok şey bildiğini zanneden CAHİL arkadaş.......... 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 21:03:55 o da birşey mi??? diye başladım ama aslında bu anlatılanlar,yaşananlar çok şey;ben iki elinde iki telefon,aracı dirsekleriyle kullanan otobüs şöförüne tanık oldum...3 numaralı koltuktaydım ve ikaz ettiğimde ne yaptığının farkında bile olmayan ...yorum sizlerin.... 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 20:56:58 Hayvan olarak soz edebilirse onun , asil onun insanligindan suphe edilmeli 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 20:27:04 uçakları uçuran kaptanlar uçağın yönünü,bulunduğu yeri,izlediği yolu,son yaklaşmasını(ils)vs .yerden yapılan (VOR-DME)yayınlarla takip eder.%1 dahi olsa uçağın yerden aldığı yayınları karıştırma ihtimali var(tecrübeler ve yaşanmış olaylarla sabittir).dolayısıyla auto pilot un rotadan çıkıp alakasız bir yere gitmesi bir kırıma sebebiyet vermesi ihtimali dahi bu aletin yasaklanması iin bir sebeb tir. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 20:12:22 THY YÖNETİMİNE starling FİRMASINI GETİRDİK.. NE YAZIKKİ İLGİLENEN OLMADI. BU FİRMA UÇAKLARDAKİ CANLI TV YAYINI VE CEP TELEFON GÖRÜŞMESİNE İZİN VEREN SİSTEMİ VAR. DÜNYADA 3 HAVAYOLU BU SİSTEME GEÇDİ... THY NIN KAPISINA GETİRDİK AMA İLGİLENEN OLMADI.. BİZDE KIZILAY GENEL MÜDÜRÜN ARABASINA TAKDIK. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 20:11:29 Aircraft Security eğitimini alan kişiler ne demek istediğimi anlayacaktır. Uçakta sadece cep telefonları teknik cihazlara zarar verdiği için değil başka nedenlerden dolayıda yasaktır ki burda açıklanması doğru olmaz. Hıncal beyin anlatmaya çalıştığını halen anlayamayan 2 ayaklı arkadaşlarla dolu yorumlar beni hiç şaşırtmadı.Burda asıl dikkat çekmeye çalışılan konu yolcuların kurallara uymaması uçak yere indiği an yerlerinizde kalın diye anons geçerken sanki ayağı kalkın hadi gibi anlayan bu kadar cahil insan varken cep telefonunu kullanması çok normal. Teknikteki arkadaşlara noluyor onuda anlamadım sanki kendilerine hakaret edilmiş sonuçta bu bir makine kurallar bellidir ikinci bir kurala kadar susup1 saat 2 saat telefonsuz oturacaksınız 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 19:56:59 British Airways explains in-flight cell phone policy for A318s isimli videoyu buyrun izleyin http://www.youtube.com/watch?v=RdYgaIZVyFA&feature=related 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 19:56:44 Sn Uluç ilk defa doğru birşey yazmış. Maalesef bu iki ayaklılar uçak inişte iken bile açıp konuşuyor. Burada en büyük suç kabin memurlarında. Derhal ikaz etmeleri gerekirken görmezlikten geliyorlar. Siz söylediğinizde de suçlu oluyorsunuz. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 19:37:26 http://www.youtube.com/watch?v=ycYdk5YUyE0 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 19:32:45 söylediği her ne kadar doğru olsa da kendisi ADAM olmadığı için kaale alınmasa da olur. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 19:31:18 Aşağıda linki verdiğim görüntü iberia A320 cocpitte cep telefonu ile çekilmiştir. SORUNLU KAPTAN biraz bilgilensin diye sizlerle linki paylaşıyorum... http://www.youtube.com/watch?v=lSoEMxrPuaE 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 19:27:01 Made in Turkey. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 19:26:39 Cep Telefonu nedeni ile gerçekleşen ve kayıtlara geçen bir kaza kaydı bilen varsa söylesin... 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 18:39:22 Sayın sorunlu kaptan sizin bu tür beyanatınız, sizin özelinizde sizin gibi düşünen pilotlara duyduğum saygıyı azaltıyor. Sizler kıtalar arası uçuş sırasında 777 gibi büyük uçakların pilot dinlenme alanlarına çekildiğinizde. Uçağı uçuran o avionic sistemleri küçümsüyorsunuz...! oysa ki mühendisler ve teknisyenler sizden daha akıllıca düşünüp her türlü teknik önlemi alıyor...! cep telefonu yasağı sadece keyfe keder bir önlemdir. Günümüz elektronik sistemleri marsta bile sorunsuz çalışıp kusursuzca veri aktarımı yapabilirler ve gönderilen komutları harfiyen uygulayabilirler... Ben uçuş sistemlerini değil ama sizleri artık küçümsüyorum...! hadi halk bilmiyor. peki siz bu konuyu hiç mi bir mühendisle konuşmadınız...!! 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 18:31:34 HAVACILIKTA MAALESEF KURALLAR KANLA YAZILMIŞTIR. BU KURALLAR BİRİLERİNİN KEYFİ YERİNE GELSİN DİYE ESNETİLEMEZ. FARKLI ŞİRKETLERİN CEP TELEFONU İLE İLGİLİ FARKLI KURALLARI VARDIR ANCAK ŞİRKET KURALLARINA DA UYMAK GEREKİR. (İDO'DA BİLE YASAK). CEP TELEFONU İLE KONUŞMAYA BU KADAR MERAKLIYSANIZ YASAK OLMAYAN (EĞER VARSA) ŞİRKETLER İLE UÇUN. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 17:59:30 Sayın uçucu; Kullanılmayan sistemlerin cep telefonundan kaynaklandığı sonucuna nasıl vardınız??? anons yaptım herkes telefonu kapattı çalıştı mı diyorsunuz? Peki ya şöyle olamaz mı? Sistemi tekrar check ettim prosedürü tekrar gözden geçirdim ve bu sefer hatayı buldum şeklinde olamaz mı??? suç sizde yada hata zincirinin başka bir değişkeninde olamaz mı??? sayın uçucu güvenli bir biçimde uçmak istiyorsanız lütfen Tüm avionicleri kapatın birbirlerini etkilerler filan bi kaç sistem çalışmaz neyinize lazım size avionic... Telsiz de kullanmayın. dediğim sistemler zarar vermiyor birbirine cep telefonu veriyor güldürmeyin beni :) Siz gökyüzünde uçarken sürekli elektromagnetic denizinde yüzüyorsunuz. Siz uçarken bundan böyle tüm dünya konuşmasın... 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 17:31:30 Cep telefonu ile konuşma toplu taşıma araçlarında serbest bırakılır mı? Uçuş 1 saat ise bizim millet 1 saat boyunca yanındaki rahatsız olur mu diye birşey aklına gelmeden konuşur. Hem de bu işi yüksek sesle yapar. Tüm dünyada serbest bırakılsa bile, bizde olmaz. Asla olmamalı. Saygı nın yanından bile geçmemiş bir kültüre dönüştük. Avrupada asfalta enlemesine çizilmiş biyax çizgilere gecenin üçünde ayağını bassan karşıdan gelen araç derhal durur. Bizde geceyi bırak gündüz vakti böyle birşeyi denemeye kalmak her an ölümle sonuçlanabilir. Trafik radar denetlemesini şehir içinde turistik yapıyor. Gerçek denetleme yapacağı yere de zaten uğramıyor. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 16:23:25 mutlaka her uçakta o iki ayaklı manyaklardan bir iki tane oluyor , 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 16:23:01 Bir cihazın yasaklanabilmesi için bunun bilimsel veriler eşliğinde açıklanması gerekir. Bilimsel verilere baktığınızda frekansların çakışması söz konusu değil. O halde neden yasaklanmaktadır. Arada sırada,nişte kalkışta oluyor denmesi benim açımdan bir baza oturmamış varsayımlardan öte gidemez. 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 16:05:27 ÖZELLİKLE İNİŞ VE KALKIŞLARDA SORUN OLABİLİYOR. BENİM 4-5 UCUŞUMDA DEVREYE GİRMEYEN VEYA NEDENSİZ OLARAK DEVREDEN ÇIKAN ELEKTRONİK SİSTEMLER YOLCU ANONSUMDAN,VE KABİN EKİBİNİN İKAZI SONUCU TLF.LARIN KAPATILMASI İLE TEKRAR KULANILABİLMİŞTİR. ÖZELLİKLE OLUMSUZ HAVA ŞARTLARINDA CİDDİ SORUN YARATABİLİR 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 15:29:43 neden daha genis cerceveden bakmiyorsunuz. zararinin oldugunu ispatlayamadiniz, peki zararinin olmadigini ispatlayabildiniz mi? cavap kocaman bir hayir.zaten burada asil anlatilmak istenen `iki ayakli hayvanlarin` maalesef `kural tanimamazliklari`dir. Yoksa telefon bahanedir ve sadece bir ornektir. Cep telefonunu kaldirin, yerine emniyet kemerini koyun veya bir benzeri kurali.sonuc ayni.cahil hep cahil, hayvan hep hayvan 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 15:26:20 her toplu taşıma aracında sadece ve sadece çevredekilere verdiği rahatsızlıktan dolayı cep telefonu yasak olmalıdır. kimse kimsenin abuk sabuk sohbetlerini, özel konularını dinlemek zorunda değildir 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 13:43:36 aynen katılıyorum kapatacaksa yaptırımı ne...bizim millet edebiyatını sevmem adam olmayız falan gibi ama gerçek gibi.. havaalanlarının karayollarının ne bileyim yakınından bile geçirmeyeceksin bunları sanki zannedersin ki hayat meselesi görüşüyor ya da çok önemli birisi bir de teker koyar koymaz ayağa fırlayanlar var yani bizim kültürümüz bu para veriyor ya sanırsın uçağı satın aldı ...keyifsiz bir sohbetti ama iyi bayramlar... 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 13:38:43 Pilotlar derneği bilgisi olmadığı bir konuda yetkili değildir.Cep telefonu kullanma kararını pilotlar derneği değil. Uçak Mühendisleri, Avionic Teknisyenleri ve TSE Bir araya gelerek oluşturulacak bir konisyonca karara bağlanmalı Avionic Lisanlı biri olarak ben Yolculara Serbest bırakılması gerektiğini düşünüyorum. Ancak araba Kullananlar ve Pilotlara ise sürüşü ve uçuşu dikkat eksikliğine uğratacağı için kısıtlama getirilmeli diye düşünüyorum.Cep telefonu kullanımının yasaklanması daha çok teknik değil Etik bir sınırlandırmadır... 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 13:32:28 ABD havayolları ve Emirates...cep uçuşda kullaniyor-yanne serbest.Baze ucaklarda wifi bile var. Bu kadar senne bizimkiler yasak olsa bile cepde konusuyorlar.Cep telefondan neler basimiza geldi?Cevap- hiç bir sey olmadı. Havacılık kurallar çok onemli. Ama bizim insanlarımız değismeye hiç sevmez. İlk okul diploması gosterip oyle uçsunlarmı? Turkiyede ve havacılıkda en onemlı konu bumu sayın yazar? 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 13:28:00 Yıllarını Bu mesleğe vermiş B2 Lisans sahibi uçak teknisyenini eğitmeninin, bizlere B2 kursunda söylediği bilgiyi sizinle paylaşıyım; Aslında Cep telefonlarının uçağa kanıtlanmış herhangi bir zararı yoktur..! Kaldı ki Bir Bu ülkede Elektronik konusunda ortaöğretim düzeyinden başlayarak ve elektronik alanında 2 ünv. bitirmiş ve üstüne b2 avionic eğitimleri alan biri olarak kılavuzlarda yazmasına rağmen benimde görüşüm uçuş emniyeti konusunda cep telefonlarının herhangi bir zararı yoktur. Bir uçuşta Cep Telefonlarının zarar verme ihtimali olsa olsa Bir uçakta Birdstrike hadisesinin gerçekleşme olasığınından 500 kat daha azdır. Hıncal uluca söyleyin gökyüzünde kuşlar da uçmasın o zaman... 0
  • Misafir 01 Eylül 2011, Perşembe 13:20:51 Hıncal Bey, lutfen hayvanlara hakaret etmeyelim. Dunya'nin en zararsiz yaratiklaridir. Sizin bahsettiginiz ise ne idugu belli olmayan yaratiklardir!!!! Bunlardan Dunya'nin her tarafinda vardir ama Yurdumuzda daha fazladir...Ozelliklede havalimanlarinda bulunurlar. 0