TÜRK HAVA YOLLARI TABULARINI YIKTI!

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 13:18:57 Ben ortaokul mezunuyum. Benim suçum ne? Bilgisayar oyunlarında uçakları çok güzel kullanıyorum, hatta bir pilot abim vardı, o bile benim kadar iyi oynayamıyordu.. 6
    • Mr. E 13 Eylül 2014, Cumartesi 14:52:47 Sen oyuna devam et genç... Bırak gerçek uçakları üniversiteli abilerin kullansın... 0
  • GECMİS OLSUN 11 Eylül 2014, Perşembe 09:55:56 KALİTE DUSTU GECMİS OLSUN . BUGUN EN KOTU OGRENCI BILE IYI KOTU 4 YILLIK BI UNIVERSITE BITIRIYOR. 29
    • Doktora 11 Eylül 2014, Perşembe 17:43:11 Dokora yapmış, toelfl 120 yada ielts 9 almış pilot olunca kalite artıyormu? Maksadını aşmış bir şarttır üniverste. Üniversite bitirince işsiz kalınacaksa o belge sadece kız istemeye yarıyor. 9
    • Doktoraya cvp 12 Eylül 2014, Cuma 00:31:18 Tabikide artıyor 2
    • öğrenci 13 Eylül 2014, Cumartesi 15:18:30 üniv diplomam varda yabanci pilotlarda lise mezunu senin dusuncenden beyin kaliten ortada dusmekten beter olmus yer kurenin icine girmiş 0
  • Tüm yorumlar

  • mstf 16 Eylül 2014, Salı 16:38:12 Allah aşkına ne olursa olsun ingilizce bilsin.soru ezberleyerek sınav geçen adamlara yeter fırsat verdiğiniz ,İNSAN KAYNAKLARI ingilizce mülakatını adam gibi yap öyle pilot al.sonrada diyorlarki yabancı pilotların ne özelliği var .İNGİLİZCE biliyor kardeşim fark bu , sen gibi soru ezberleyip yalan skorla işe girmeye çalışmıyor.Havacılık dili ingilizcedir adam gibi iletişim kuracak personel alın. 0
    • koray 01 Ekim 2014, Çarşamba 17:37:57 çok doğru söylemişsin kardeşim.Aynen katılıyorum.Aynı sorular çıkıyormuş çok yakın bir arkdaşım sınava hazırlanıyordu ordan biliyorum.Ben de hatta kendi kendime sordum yaa şu İK da hiç mi akıl yok.Mülakatlara yabancı pilotlar getir konuştur bak gör sen alınan skorla ,mülakat sonucu farklarını. 0
  • Cpt. Ironbutt 15 Eylül 2014, Pazartesi 00:36:19 Bre Cahiller önce ilanı doğru okuyun. Tecrübeli F/O. Adamlar zaten pilot olmus her türlü eğtimini almış bu işe yıllarını vermiş kimselerden bahsediyoruz. Pakistanlı F/O lise mezunu olarak Thy'de uçabilirken bizim Türk tecrübeli kardeşlerimizin günahı neydi ki yıllardır Thy ye giremiyorlar ?? Bir pilot isterse 100 universite bitirsin kokpitin kapısından girdiği an değeri koca bir 0'dır. Pilotu pilot yapan kağıt parçaları değil almış olduğu uçuculuk eğtimi, kişisel bilgi ve becerisidir. Bu nedenle bilip bilmeden atıp tutmayın cahillerden olmayın. Hiç şüphesiz Thy pilotlarımıza yönelik çok büyük bir haksızlığı düzeltmiştir. Emeği geçenleri tebrik ediyorum. Bu olaya bir de şöyle bakın : Thy ye hazır yetişmiş binlerce saat uçuşu olan birçok Türk pilot müracaat edecektir. Evet command upgrade listesi oldukça uzun ancak bu kişilerin kendi hür iradeleri. Bekleyip görelim. Fly SAFE. 0
  • olmaz 12 Eylül 2014, Cuma 13:12:55 ben çok uçtum lise mezunu pilotla olandan oluyor ama miktarı az ,çabaya degmez 1
  • iPhone Uygulaması 12 Eylül 2014, Cuma 12:13:33 Güzel karar 4
  • atom? 12 Eylül 2014, Cuma 11:23:17 Liseli pilot uçamazmış vs.Sizde sanki buraya yazmadan önce atomu parçalıyordunuz da haberi görünce ara verip yorum yazmak istediniz... Bide pilotlara astronot derler. 5
  • iPhone Uygulaması 12 Eylül 2014, Cuma 11:03:47 Hayatında pilot olamayacak,defalarca denemiş olamamış. Kıskanç haset duyan insanlar. Sen tk'yı secmem demissin Boşver sen seçme. Lise mezunu pilotdur pilot. Senin gibi harekatta çalışıp haset etmiyor. En azından. Saygı duyacaksın. 15.000 tl alanda o sen hala konus. Adamlar girip guluyordur size bi taraflariyla. Crew arkadas,sen de kek dagitmaya devam. Koskoca kaptana bulaşma. 6
  • Basit 12 Eylül 2014, Cuma 10:45:23 Lise mezunundan pilot olmaz burasi turkiye ne egitimi ya aklinizimi kacirdiniz bu meslek bu kadarmi ucuz artik. 3
  • HTY 12 Eylül 2014, Cuma 09:43:10 Anaokuldan terkim.Ben de olabilir miyim pilot. 1
    • a 12 Eylül 2014, Cuma 11:23:50 bir şişe rakı alıp hemen pilot oluyorunuz. 0
  • seco 12 Eylül 2014, Cuma 09:28:43 bundan böyle asla thy yi kullanmıyacağım...lise mezunu pilota canımı emanet etmem...ha olur avrupadaki gibi lise eğitimi verirsin o zaman ok...ama bizde büyük risk... 4
    • kullanma 12 Eylül 2014, Cuma 11:20:14 sen kullanma sanki sen atomu parcalıyorsun. 8
  • Android Uygulaması 12 Eylül 2014, Cuma 09:11:53 EVET AVRUPADA LİSEYİ BİTİREN BİRİSİ EN AZ 2 DİL.DAHA KONUŞABİYOR. AMA TÜRKİYEDE MALESEF O YOK. 1
  • iPhone Uygulaması 12 Eylül 2014, Cuma 08:30:08 Lose mezunundan pilot felan olmaz 5
    • Hadi oradan 12 Eylül 2014, Cuma 08:56:40 Her yerde oluyor... Bize gelince olmaz! Hadi be sen de! 9
  • iPhone Uygulaması 12 Eylül 2014, Cuma 08:06:55 Kesinlikle yanlis bir karar. Yabanci yada turk benim surketim olsa yanindan gecirmem.Lise mezunu sdamin kullandigi ucaga binmem.Yanlis zamanla anladilacaktir. 2
  • Kaptan (B77) 12 Eylül 2014, Cuma 04:59:20 Atlatığınız şey şu: 1. Hedefler büyük. 2. Aşırı bir boyutta uçak siparişi var. 3. Her uçak en 6 ekip demek. Sen bu kadar uçağa nasıl pilot bulacaksın? Mecburlar, hatta öyle zamanlar gelirki pilotların maaşı %20 - %30 artar. Zaman gelir düşer, ve zaman gelir üniversite mezunu değil, abartıyorum "master" yapmış adam ister. Bu işler zaman meselesi, arz talep meselesi. Çok önemli bir haber değil yani, beklenen birşeydi zaten. 1
  • yanlış 12 Eylül 2014, Cuma 03:02:59 atlanılan birşey var.. hep avrupada klm vs. de lise mezunu pilotlar var deniyorda orada verilen lise eğitimi türkiyedeki çoğu üniversitelerden kaliteli.. 1
  • ben yaptım 12 Eylül 2014, Cuma 01:13:54 Sizin mantığınız da ben universite okudum oda okusun olmuş.Aynı bedelli askerlik çıkarken ben yaptım oda yapsın gibi.Pilotsan pilotsun.değilsen çekemediğin için buraya yazıyorsun kıskançlıktan.Ha bu arada Yüksek lisans mezunu bir pilotum şimdiki aklım olsaydı hiç 6 sene kaybetmeden girerdim bu işe.Lise mezunu arkadaşlara da , buradaki tk akademiyi denemiş defalarca elenmiş ve parasıyla uçuş okuluna giden arkadaşları kıskanan klavye ustalarına kulak asmayın işinizi yapın allah yardımcınız olsun.Eğer bieileri burada liseli pilot muhabbeti yapıyorsa zaten kafadan pilot olmayı becerememiş bir insan olduğu için haset ediyordur.bileğinize kuvvet yolunuz açık olsun. 4
  • Android Uygulaması 12 Eylül 2014, Cuma 00:39:09 DÜNYA DEVİ LUFTHANSA VE EMİRATES BİLE ÜNİVERSİTE İSTEMİYOR. ADAM EV EKONOMİSİ OKUMUŞ GELMİŞ TK YA GİRMİŞ. ADAM AMERİKADAN SAHTE DİPLOMA GETİRMİŞ GELMİŞ TK YA GİRMİŞ. BUNU TK İNSAN KAYNAKLARI PEKIALA BİLİYOR. AYRICA ADAMIN CERRAHLIGININ PİLOTAJA HİÇ BİR FAYDASI YOK. ANLIYACAGINIZ DOĞRU BİR KARARDI. 4
  • iPhone Uygulaması 12 Eylül 2014, Cuma 00:00:54 Değerli yorumcular thy bence ayıbını düzeltmiş girin ltfn SHGM sitesine kim ticari pilot olabilir diye? Ne yazıyor kriterlerde lise mezunu yeterli ama otorite bunu kabul ediyor şirketler etmiyor. O zaman önce otorite düzeltsin kriteri sonra şirketler uygulasın. Buna güvenen lise mezunu arkadaslarda bence haklarıyla pilot oluyor ticari olarakda uçmak haklarıdır bence! 4
  • Hobareyyy 12 Eylül 2014, Cuma 00:00:28 ilkokul terk bende girmek istiyorum liseyide ilkokula dusurun baskiya baslayin arkadaslarrr bizim ne eksigimiz var 1
  • Crew 11 Eylül 2014, Perşembe 23:43:31 Dogru tabi o limit ustleri pegasus ta olur sonra ordan kacmak icin yol ararsiniz burda aslan kesilirsiniz lise universite ayirimi degil bu sirket ne demisse ne yazilmissa o tk da 15 kt dir asarsa you have control der verirsin can tasiyorsunuz karpuz degil egitim ayrimini bu sekilde degerlendirmek hele o kisi kaptansa onun yetersizligidir acizligidir yoksa bircok universite mezunu fo kaptandan daha iyide iner sorun kural neyse odur okumak lazim 6 aydan 6 aya kitaplara bakmakla olmuyor ...anlayana tabi 0
  • evacuation cl 11 Eylül 2014, Perşembe 23:42:51 corendon tecrübeli f/o cenneti. hepsi de lise mezunu. 1
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 22:47:42 Lise mezunu ama kaptan olamuyor... Ne anladik bu isden ?!?! 4
    • oluyor 12 Eylül 2014, Cuma 01:00:36 oluyor.... 0
  • 737 11 Eylül 2014, Perşembe 22:40:08 Sayın yetkili, buradan anlıyorum ki kamu oyu baskısı altında THY bir anda yaş kriterini değiştirdiği gibi eğitim kriterini de değiştirebiliyor... Sorabilir misiniz acaba benim 737 tip eğitimim ve 650 saat 737 uçuşum var ve tip tarihim lisansım da hala geçerli ama tecrübesiz II. pilot kategorisinde değerlendiriliyorum... Merak ediyorum bizim için de bu kriterler değişecek mi ya da her pilot alım ilanları gibi aylarca askıda mı kalacak ? Ama inanın bana çok ümitli değilim, bir süre geçtikten sonra tekrar vitrine çıkacaklar utanmadan kriterlerimize uygun pilot bulamadık diyerek yine THY filosunu avrupada iş bulamamış işsiz pilotlarla dolduracaklar... Saygılarımla 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 21:47:34 Havacilik eskiden ozenle baktigim hatta muhendislik okuduktan sonra hayalimdi. Simdi kardesim bu hayalimi gerceklestirdi bu nedenle mutluyum ama yazilanlari okudum ve uzuldum.Meslek ile isi ayirt edememek hatta ayni isi yapan pilotlarin bile farkli dusunmesi ve okuyan kisilere onem vermeyen bir toplum.Ben lojiktik sektorunde ust duzey yoneticiyim tirlar icin lise mezunu surucu ariyoruz hatta yabanci dil tercih ediliyor.maas arti harcirah ile calisacaklar.simdi lise mezuniyeti disinda pegasus bu sekilde pilot calistiriyor tk ise lise mezunu aliyor. Pilotlarin farki yok oylemi ? Bu ulke egitime onem vermedigi icin kafasini cok vuracak tk iki kat vuracak. 2
    • tır 12 Eylül 2014, Cuma 01:01:57 yalnız pilotlar tır kullanmıyor beyefendi... 4
    • CPT 12 Eylül 2014, Cuma 09:33:10 yoruma bak lise mezunu şöfor.. pilot o tipte uçak kullanabilmesi için eğitim alıyor ama. 2
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 20:07:41 Universite fantazisi olan ulke pilotlari: 1.Kore 2.Turkiye... En fazla pilotaj hatasindan kaza yasayan ulkede 1.Kore 2.Turkiye... 8
    • Alakasız 11 Eylül 2014, Perşembe 22:00:00 O kazaların hangisini ya da yüzde kaçını üniversiteliler yapmış peki? 0
    • aynen 11 Eylül 2014, Perşembe 22:03:50 üniversite çok gereksiz dimi hll (: 0
    • cahillllll 11 Eylül 2014, Perşembe 22:04:23 cahil cüreyhalık yapma,önce araştır bilmiyorsan gogıla yaz bakbi 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 20:06:40 F/Oya 15kt yan ruzgar TK'dami? Ne kadar acinasi bu cocuklar radyoda konusmaktan sobacilik yapmaktan baska bir is yapmiyor mu? O yuzden kedi gibi geziyorlar demek ki yaninizda 0
    • tk 11 Eylül 2014, Perşembe 21:12:26 türkiyede tek şirket tk sananlar var. 0
    • Atma Vecihi :) 16 Eylül 2014, Salı 08:22:44 Vecihi amca senin ankara asafaltina boeing indirdigine iddiaya girerim :) boyle kalitesiz bir muhabbeti hic bir sirkette hic bir pilot yapmaz yani bu kadar kalitesiz olamaz, tut ki oldu yazik onla ucan 2. pilot arkadasa bosa giden zamani icin :) 0
  • Android Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 18:54:22 ITU mezunu Pilotları gòreceksiniz hepsi Astronot kesiliyorlar ama arkası bağlar gazeli...... 3
  • futurecaptain 11 Eylül 2014, Perşembe 18:30:06 Arkadaslarrrrrrrrr !!! Yetiştirmek üzere ilanda da bu gecerli olsun lütfen ya acaip sevindim ama atpl yi görünce üzüldüm umarım yetistirmek üzere de böyle lise mezunu olur toefl hersey hazır sadece diplmam 2 yıllık üniversite mezunu offf cok mutluyum hadi bakalımm THY yap bi iyilik daha !!!! 5
    • thy 11 Eylül 2014, Perşembe 21:46:25 tamam 2
  • rmd 11 Eylül 2014, Perşembe 18:23:55 çok saçma bir karar türkiye lise mezununu thy gibi bir şirkette pilot koltuğuna oturtursan faciaya davetiye çıkarırsın..avrupada lise mezunu olmakla türkiyede lise mezunu olmak arasında dağlar kadar fark var.....umarım en kısa sürede yaptıkları hatadan geri döner thy 3
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 18:16:04 peki işe alınan liseli f/o lar sırası geldiğinde kaptan olabilecekmi? yoksa upgrade için hala üniversite mezunu olmak şart koşuluyormu? 1
    • ... 11 Eylül 2014, Perşembe 18:49:27 upgrade olmak için üni mezuniyeti şartı yok muktesabatta 0
    • kaptanlık 11 Eylül 2014, Perşembe 20:57:32 sivil havacılık yönetmeliğine göre Kaptanlık için üniversite şartı aranmaz.O sadece şirketlerin kendi içinde ki kuralı.çıkıp başka bir şirkette kaptan olabilir ilgili kişi. 0
  • Cikikciyim 11 Eylül 2014, Perşembe 18:13:32 Ortopedi uzmani kimmis laa:)) 0
  • Crew 11 Eylül 2014, Perşembe 18:11:59 Fo lar icin limit 15 kt dir sen once sirketinin kurallarini uygula kaptan yorum yapma 6
    • uçuş okulu? 11 Eylül 2014, Perşembe 20:59:37 hayırdır? uçuş okulu limitlerimi bunlar.uçuş okulun küçük uçaklarda öğrenci pilotların yan rüzgar limiti 15 knot.Ama line uçan bir pilot kaptan insiyatifinde her türlü şartta inebilir bilmeden yorum yapmayın.Sizin şirketiniz herneyse ordaki kuraldan bahsetmişsiniz.Sivil havacılık yönetmeliğini okuyun anlarsınız limit olmadığını.sayın cabin crew arkadaşım.. 0
    • hangi şirket 11 Eylül 2014, Perşembe 21:13:12 hangi şirkette olduğu nereden biliyorsun ? 1
    • crew arkadaşa 11 Eylül 2014, Perşembe 21:20:17 sende kek dağıt arkadaş burada yorum yapma 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 18:06:01 Beyler, KLM de uçan bütün pilotlar lise mezunu!!!!! Olay yetenekte bitiyor, bu is yetenek işi!!!! İstediğin kadar üniversite bitir, yeteneğin yoksa olmuyor!!!!! Capt. Plt. Önder 4
  • november mike yankee 11 Eylül 2014, Perşembe 17:56:40 lise mezunu alsa ne olur almasa ne olur? üniversitenin insana vizyon ile alakalı çok şey kattığı doğrudur lakin bunun o kişinin icra edeceği pilotajla alakası yoktur. konuyu türkiye üzerinde incelersek, herkesin kendini bulunmaz hint kumaşı sanıp kafasına göre takıldığı, ergenliğimizin ve küstahlığımızın paçalarımızdan sarktığı bu ülkede lise mezunu pilot olsa ne olur, olmasa ne olur? 1
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 17:53:25 Çok şükür ya!!!!! Bir hava aracını kullanmak için üniversitemi bitirmek lazım!!!! Maddi imkanları olmadıgı için üniversiteye gidemiyenler, şimdi THY nin bu kararıyla pilot olabilecekler!!! Amerika'da bir sürü pilot vat orta okul mezunu olan. Genclerin önünü açalım, bir sürü lise mezunu gencimiz işsiz!! Umarım THY bu işsiz ve yoksul kesimden cok pilot yetiştirir. Capt. Plt. Önder 7
    • Nasil yani 11 Eylül 2014, Perşembe 18:15:55 Parasi olmadigi icin universiteye gidemeyen, pilot olmak icin parayi nerden bulmus?? 1
  • Hata nerede ? 11 Eylül 2014, Perşembe 17:48:20 Viyana önlerinden elimiz boş döndüğünden beri hatayı hep farklı yerde aradık, şimdilerde de üniversitenin bizi kurtaracağını sanıyoruz. Dün fes giyerken aynı hislerde idik. Ama işimizi en iyi şekilde, doğru bir insan olabilmeyi hiç düstur edemedik. Birde bu taktiği denesek iyi olmaz mı? 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 17:13:30 Jeoloji mühendisi fo arkadas 20 knot yan rüzgarda inemezken lise mezunu bir fo arkadasım ucagi 30 knot yan rüzgarda ip gibi indirdi. Ben yanıma gelen fo'nun bileğine ve bilgisine bakarım. Evinde taşıdığı kağıt parçasına degil. 737 captain. 3
    • Gurbetci 11 Eylül 2014, Perşembe 17:48:48 Ellerinden öpüyorum hocam... 1
    • Captain'a 11 Eylül 2014, Perşembe 18:12:00 Olmadi sayin Capt. Elinizdeki bilgiye gore genelleme yapmaniz cok dogru degil. Hani soyle her iki kokenden 100 er pilot uzerinden bir sayi verseniz derim. 4
    • ... 11 Eylül 2014, Perşembe 18:14:42 bende tecrübesine bakarım hocam. iki arkadaşın saatleri birbirine yakınsa dediğinizde haklısınız 2
    • bir oneri... 11 Eylül 2014, Perşembe 18:18:31 Sirket SOP si hakkinda biraz bilgi sahibi olmani tavsiye etmekte fayda goruyorum, zira 30 kt yan ruzgarda F/O a ucagi vermemen gerektigini bilmen gerekir. Kendin, onun ve en onemlisi yolcularin guvenligi icin... 5
    • LiseMezunu FO 11 Eylül 2014, Perşembe 18:38:57 Saygılar Hocam sizin gibi kaptanlarımızın bize destek olması, özellikle şu dönemde bizi çok mutlu ediyor. Emniyetli uçuşlar, sağolun. 3
    • captain 11 Eylül 2014, Perşembe 21:03:42 Hocam haklısınız.Ama malesef insanlar sürekli şirket prosedüründen bahsetmiş.O şirket ise thy.Sanki thy den başka şirket yok.Her şirketin prosedürü farklı olabilir.bize destek verdiğiniz için teşekkürler. 2
    • 737 captain 11 Eylül 2014, Perşembe 21:09:58 sevgili arkadaşlarım açıklaa yapma gereği duydum.Siz hangi şirketin hangi prosedüründen bahsediyorsunuz?Bizim şirketimizde öyle bir prosedür yoktur.Önce şirketinin prosedürünü öğren gel diyerek saygı sınırlarını aşarken keşke siz önceden bilseydiniz her şirketin aynı olmadığını. Bir dğer arkadaşıma hitaben evet hocam iki değerli FO arkadaşım da yaklaşık olarak eşit saatlere sahipler.1000 civarı.yanlış anlaşılma olmasın üniversite mezunu bir sürü bilekli yürekli arkadaşlarımız mevcut ama lise mezunu diye ayrım yapmamak lazım ne cengaverler var.737 captain 1
    • SOP 16 Eylül 2014, Salı 08:34:38 Hocam, yurt disinda ki bir hava yolundan bahsetmiyorum, temel egitim veren belirli sayida ucagi olan ucus okullarina gidin onlarda bile bir SOP vardir, tut ki sen bir havayoluysan ve filo icerisinde koydugun bir standardin yoksa neye gore karar verip yaninda ki arkadasa ucagi teslim ediyorsun. gecmis senelerde neden bu kadar fazla kaza kirim yasadigimiz cok asikar, her neyse konu dagilmasin ... 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 17:12:33 Şimdiye kadar üniversite mezunu idi ama ne oldu sanırım birinin yakını var alınacak kesin adres bellidir 1
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 17:11:03 Amerika'da çoğu pilot lse mezunu olabilir ancak " Major Airline" durumundakiler üniversitesi ( en az 4 yıllık) olmayan pilota başvuru formu bile yollamazlar! Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım. Merak eden Delta, United veya American gibi sitelerin başvuru şartlarını internetten kolayca görebilir. Mesele başkadır, istersen ilkokul mezununu bile pilot yaparsın! 0
  • Android Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 16:37:12 Acaba isitme engelliyim ingilizcem var olurmuyum? 3
    • sempatik 11 Eylül 2014, Perşembe 17:15:43 espiri yapmaya çalışma astronot bile olursun 0
    • olursun 11 Eylül 2014, Perşembe 21:15:42 olursun 1 şişe 70 lik ile:) 1
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 16:15:40 Amerikada lise mezunu pilot olabiliyo diyen arkadaş; sen ülkemizdeki eğitim seviyesini biliyomusun? Ordaki lise ile burdaki bir mi? Aynı kalitede eğitim verebiliyosan olsun tamam ama bu rezil eğitim sistemiyle kalite iyice düşücek... 1
    • Diploma 11 Eylül 2014, Perşembe 18:20:24 Bence saglik sartlari yerinde olan, son 5 yilda hic trafik cezasi almamis ve KPSD 70 ingilizcesi olanlar on elemeye cagirilmalidir. 3
  • Yanlis 11 Eylül 2014, Perşembe 15:55:25 cok sacma bi karar. THY pilotlarinin üniversite mezunu olmasi THY kalitesini disa yönelik artirir!!! 7
    • ... 11 Eylül 2014, Perşembe 17:01:24 hahhahahahhahah 2
  • komik çelişkiler 11 Eylül 2014, Perşembe 15:06:00 Adam FCOM u yemiş FCTM i yutmuş QRH i dişinden kürdanla temizliyor,TR de hiç bir firmanın dest olmadığı meydanın bile chart brifingini şakıyor,bilek,his, ruh olmuş, yok mühendis olacakmış yok mimar yok çocuk gelişimi..:)))) Yahu biz ne zaman akla nail olacaz ? !!! 7
    • Capt. 11 Eylül 2014, Perşembe 16:10:39 Bravo.. tek kelimeyle tebrikler. 4
    • işte 11 Eylül 2014, Perşembe 17:45:46 işte pilotluk yukardakidir. İstersen osmonot ol, bir işe yaramaz duvara astıgın kenarları sırmalı, o kocaman imzalı, ister bol acılı ister bol kantinli diploman. 2
  • TK 11 Eylül 2014, Perşembe 15:03:43 Amerika'da çoğu pilot lise mezunudur.Pilotluk aklı normal seviyede çalışan her insanın biraz eğitimle yapabileceği bir şeydir.Üstün zeka gerektiren bir olay değildir,ama Türkiye'de ne yazık ki pilotlar kendini astronot zannettiği için bunlar oluyor hep.Lise mezunundan da bal gibi pilot olur. 11
    • Iyi ama 11 Eylül 2014, Perşembe 18:25:17 Pilot olurda neyin pilotu olur onu yazmamissin. Ornegin, ucurtma, balon, Cessna, CRJ, 737, 320, 330, 777. Biraz incele derim. 2
  • Sogudum 11 Eylül 2014, Perşembe 14:40:59 Universitede okunulan bolumun pilotlukla alakali olmasi degil, o kisinin (kiytirik gorseniz de) daha fazla egitim almasi olmasi, vizyonunun daha genis olmasi, beyninin bir kac yil daha bilgilerle korelmemis olmasi onemli. Madem kucumsuyorsunuz o bolumleri, neden okumadiniz? Lise mezunuyla universite mezunu bir mi? Son zamanlarda THY'nin politikasi beni bu sirketten soguttu. Her sey para degil. Ozel sirketler daha iyi. 3
    • haklısın 12 Eylül 2014, Cuma 11:27:14 Haklısın değil birisi 6 ay birisi 12 ay askerlik yapıyor.tek fark. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 14:34:01 Mantikli olan da buydu. Mutfak sanatinda aldigin diplomanin hicbir onemi yok 7
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 14:28:22 Cok dogru bir karar THY yi tebrik ediyorum, bu THY de biseylerin dogru yönde degistiginin göstergesidir. Ben Viyana Teknik Üniversitesi mezunuyum, Türkce, almanca ve ingilizce biliyorum. Bende yillardir pilotum ve pilot olmanin okumaktan cok yetenek gerektiren bir is oldugunu hep anlatmaya calistim ve bazi insanlarin bunu anlama konusunda büyük güclük cektigini görüyorum. Üniversite mezunu olmadan pilot olunmaz düsüncesini savunan arkadaslar, ben mecburdum okudum gitsin onlarda okusun düsüncesini savunanlar. Yani kisaca cekememezlik denebilir buna oyüzden biraksinlar bu isleri ayiptir. Elin yabancisina istihtam saglayana kadar kendi lise mezunu calistir daha iyi. 7
    • Utku 11 Eylül 2014, Perşembe 16:04:11 Hocam Austrian demi ucuyorsunuz? 1
    • iPhone Uygulaması 12 Eylül 2014, Cuma 01:15:15 hayir kardesim Austrian da degilim, Lufthansa icin dlr i denedim ama basaramadim sonra özel okuldan pilot oldum. 5 sene Condor ve son 1,5 senedir Qatar Airways deyim!!! 1
    • Utku 12 Eylül 2014, Cuma 17:38:24 Cevabiniz icin tesekkür ederim hocam... Hayirli ucuslar diliyorum. Bakalim bende sansimi LH da deneyecegim ama pek de ümidim yok aslinda. Gönlüm TK dan yana ama, orasi da DLR 1,2 felan derken adam birakmiyor. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 14:19:33 Haber şaka sandım 2
  • Hezarfen ??? 11 Eylül 2014, Perşembe 14:15:09 Pilotlukta liyakat esastır,HHO'da bile girenlerin çok az bir kısmı pilot olur,o koltuğa oturabilmek için müspet kabiliyetleriniz olmalıdır.Konu lise veya üni mezunu olmak değil,bileğe sahip olmak,kriz yönetimini bilmek,Crm e uygun hareket etmek, mesleğin gereği olan yaşam şeklini şiar edinmektir.Pilotluk başlı başına bir ihtisastır,dünyanın her yerinde pozitif bilim bunu kabul etmiştir.Bir üni mezunu olarak bu diploma görmemişliğinden utanıyorum,bu zihniyet devam ettiği müddetçe bizim gibi toplumlar bu dayatmalarla y.dışından parayla alınmış diploma sahibi ''m.vekil''leriyle ile yönetilir,hayatında kokpite girmemiş diploma sahiplerinin egolarıyla mutlu olmalarını izler.Üni mezunu arkadaşlarımın mülakat veya değerlendirme esnasında rekabetten kaçtığını düşünmekten başka bir çekince gelmiyor aklıma.Benden daha kabiliyetli lise mezunu pilot arkadaşıma şapka çıkarır saygı gösteririm bu mesleğin terbiyesi de bunu gerektirir,eğitim ise erdemli olmayı.Hak eden herkese hedeflerinde başarılar.. 1
    • november mike yankee 11 Eylül 2014, Perşembe 17:51:06 güzel söylemişsiniz de türkiye'de meslek terbiyesi diye bir şey var mı? ben daha rastlamadım 0
  • F.O 11 Eylül 2014, Perşembe 13:32:52 Uzun zamandır yazmiyordum fakat yorumlari okudukça yazma gereği hissettim... Ey benim cahil insanim. . Universite ile pilotlugun ne alakası var? Dunya nin hangi ulkesinde böyle bir şart isteniyor.. ben söyleyim Türkiye haricinde bir tek Korea!! Universite sarti hava kuvvetlerinden ayrılan lara Öncelik vermek için uydurulmustur zamaninda. Ucak muhendisligi vb bir universite istese anlarim.. ama biri bana cikip anlatsin kutuphanecilik, su urunleri, gida muhendisligi Vs gibi bi egitimin havaciliga ne faydası olabilir? Cok yerinde bi kararla thy yanlisindan dönmuş. Bu gune kadar hakki yenilmis arkadaslarima simdiden hayirli olsun!! 13
    • Vizyon yok 11 Eylül 2014, Perşembe 14:11:09 Ufkun ne kadar dar yazından belli oluyor zaten... Bizim ülkenin sorunu bu zaten bilmeden bilgi sahibi olmak! 7
    • z 12 Eylül 2014, Cuma 10:50:09 Ey benim cahil FOm, Üniversite okumak demek beynini geliştirmen demek, bir pilottta mutlaka olması gereken "matematik zekayı" kazanmak demek. Elbette Üniversite mezunu deyince güzel sanatlar değil ama Üniversite mezunu olmak şart. O zaman ilkokul mezunu da olsun senin tezine göre. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 13:25:58 1500 saat line tecrübem var ve lise mezunuyum.noldu şimdi o 1500 saati başkası mı uçtu ? Üni insana sadece vizyon katar zekasını geliştirmez.ben lise mezunuyum ama b737 uçuruyorum noldu şimdi ?sizin mantığınıza göre Demek ki sizden daha zekiyim 11
    • rumuz 11 Eylül 2014, Perşembe 13:58:12 burda 2 farklı senaryo sunabiliriz; sen f/o olarak başlarsın, yanında üniversite mezunu, yükseklisanslı veya harp okulundan bir kaptan oturur, hata yapar ama sen teslim olursun; çünkü daha bilgili. diğer senaryo bir gün kaptan olursun, sağ sandalyeye de üniversite mezunu yüksek lisanslı veya harp okulundan bir kardeş oturur. hata yaparsın söyler ama sen hırs ve ego yapıp düzeltici harekette bulunmazsın. her koşulda yalandan da olsa bir üniversite diploması gerekli. 3
    • fo 11 Eylül 2014, Perşembe 15:05:43 bu ailenizden gördüğünüz yetiştiğiniz kültürle alakalı bir durum. ben kendimi havacılık sektörü için gayet iyi yetiştirdiğime inanıyorum. egolu insanın geçmişinde mutlaka bi ezilmişlik vardır ve konumunu kullanarak üstünlük sağlamaya çalışıyordur. eğitim tabi ki önemli fakat bu meslek için zaten bu işin eğitimini alarak sağ koltuğa oturuyoruz. veteriner, su ürünleri vb meslek mezunu olsam yanımdaki kaptanıma ya da fo'ya davranışım nasıl değişecekti ki ? bu karakterle alakalıdır lise üni doktora dinlemez. ben kaptan olduğumda benim first officer'ım bana saygısızlık ederse gereken şekilde cevabını veririm bu da onun terbiyesizliği olarak kalır okumuşluğuyla değil.. 0
    • ... 11 Eylül 2014, Perşembe 17:17:45 lise mezunu halinle pilotaj eğitimi gibi büyük bir borcun altına nasıl girdin sorun ordan başlıyor. eğer sponsorun babansa kaptanlığında yanında uçanlara Allah yardım etsin. yok değilse, lise diplomasıyla 50k euroya imza atan cesaretini alkışlıyorum. 3
    • .. 12 Eylül 2014, Cuma 00:49:08 Siz üniversiteden mezun oldugunuz gun o diplomaylami ödediniz pilotaj parasini?? 0
  • İLK OKUL?? 11 Eylül 2014, Perşembe 13:14:15 Ben ilk okul mezunuyum......bende pilot olmak istiyorum.... 7
  • işsiz pilot 11 Eylül 2014, Perşembe 13:11:37 Kendimizi kandırmayalım. Lise mezunu, Tip intibakı olacak (B-737, A-320) , 1000 saat uçuşu olacak, uçuşa ara vermemiş olacak. Böyle bir pilot zaten bir yerde uçuyordur. Tip intibaksız yeni pilot almıyor. Bu ilan başka şirketten THY'ye geçmeye çalışan lise mezunu bir kaç kişi için düzeltilmiş sanırım. İnsanlarla dalga geçmeye devam ediyorlar. 1
  • Üniversite 11 Eylül 2014, Perşembe 13:02:38 Türkiye şartlarında bir üniversite biteremiş adamı kapının önüne bekçi koymazlar , tebrikler 3
  • ... 11 Eylül 2014, Perşembe 12:52:29 Yetiştirilmek üzere değil yanlız direk lise mezunu ve ATPL Frozen lisansına sahip olan aday istiyorlar. Alınacaklar da bellidir büyük ihtimalle hiç heveslenmeyelim en iyisi. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 12:51:05 Kalite dustu vs diyen arkadaslar acik ogretimden cocuk gelisimi okuyan bi insandan ne bekliyorsunuz peki? Hadi normal universitede okumasini kultur seviyesi yukseldi vs diye dusunurek istiyorsunuz ama aciktan okuyanlarin ne farki var liseden? Ayrica 4 yillik turizm okumus adamin ne farki var nesi degisik allah askina soyleyin ya? Ben lisansimi lise mezunu alabiliyorsam o ucagi ucurmak icin yeterli demekki bu bukadar basit!! Universiteden sadece muhendislik isterler derim ki cok zeki adam istiyorlar ama oda yok cocuk gelisimi ebelik bile kabulken neyin kafasi bunlar ya?? 1
  • Cc 11 Eylül 2014, Perşembe 12:38:07 Lise mezunu F/O yorumlarına karşı beğenmedim diyen ne kadar çok lise mezunu varmış klavye başında? Bence zamanınızı burda harcayacağınııza gidin şu üniversiteyi bitiminde bari hem size hem de memlekete bir faydanız olsun 2
  • Xx 11 Eylül 2014, Perşembe 12:34:35 Bir de yolculara sormak lazım. Lise mezunu bir pilotla uçmak istersiniz? 3
    • Lufthansa 11 Eylül 2014, Perşembe 14:56:15 Arkadasim sen sakin Lufthansa, Air France ve diğer büyük sirketlerle uçma, cogu değil hepsi lise mezunu. Ben almanca öğretmeni taniyorum ve o öğretmen almanyaya gelse almanca adres soramaz. 5
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 12:34:05 Bir de buna hala başarı diyen bir zihniyet var ki en acısı da o zaten. Üniversitenin insana kattığı bir bakış açısı, vizyon vardır. Bu devirde lise mezunu insani otobus soforu bile yapmamak gerekiyor. Hele bu ulkenin bu kiytirik egitim sistemi ile. 2
  • ;) 11 Eylül 2014, Perşembe 12:33:49 Üniversite istesen kapahat istemesen kabahat 1000 saat desen kabahat demesen kabahat yabancı dil istesen kabahat demesen kabahat böyle bir millet cidden demir yumruk ile yönetilmeyi hak ediyor. Demekki layık oldugumuz sekilde idare ediliyoruz. 1
  • Cc 11 Eylül 2014, Perşembe 12:29:37 THY lise mezunu olarak Pilot mu arıyor yoksa yer işletmeye ait yolcu otobüsünü kullanacak şöför mü arıyor 3
  • Başarı 11 Eylül 2014, Perşembe 12:23:47 Okur yazar olsun ha bir de bilekli olsun süper olur 3
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 12:19:13 Parası olmayan sanalcıklar üşüşmüş yine 3
  • fo 11 Eylül 2014, Perşembe 12:18:50 siz neyin kafasını yasıyorsunuz ya ? yabancının lıse ayarıyla senın yuksek lısans ayarın nerdeyse aynı sevıyeye gelmıs burda lıse mezunu pılotluktan bahsedıyorsunuz. yabancı gelır olur cunku onlarda zaten unıversıte mezunu adamın muhendıslık yerıne pılotluk yapması garıp gelıyor onlara. Lufthansada kac tane muhendıs pılot var ? arastırmadan etmeden sallıyorsunuz burda. Turkıyede unıversıte bıtırmeyenı dovuyorlar, lıselı pılot mu olur baskı yaptınız yaptınız en sonunda lıselılerı aldırdınız. yakında ılkokul mezunu yeterlı olur. pılot olmak ıcın okul kıyas degıl tabıkı ama TR de unıversıte okumamıs adamı pılot yapmasınlar. Gercı askerı kokenlılerı unıversıte mezunu dıye kabul edıyorlarsa lıselılerde alınsın tabı:) burası TR hersey olur 5
    • F/O 11 Eylül 2014, Perşembe 14:41:03 Ha sen yüksek lisans yapmadıysan y.dışından gelen lise mezunundan eğitimsizsin,üni de kurtarmıyor öyle mi ''fo'' efendi ? vay beee bizim kokpit cahil cühela doluymuş o zmn, mühendis adamın pilotluk yapması sana neden garip gelmiyor acep?:) hani herşeyi çok iyi analiz ediyorsun ya,hani referans aldığın adamların düşünce yapısına ters ya...Pnomatik sistem, hidrolik sistemle birlikte orta 3.ncü sınıfta zorunlu ders ya orada çünkü,mühendislik yapmayacaksa neden okumuş branşı diyorlar ya...??? çelişkiler manzumesinin görmemişlik diplomasına yansıması :))))Senden farklı düşününlerin kafasını boşver de sen biraz oksijen al klavye başına öyle geç zira cehalet uzaydan belli olur bilgi olmadan fikrin varsa ;) 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 12:07:57 Pilotluk eğitimli, zeki ve yetenekli insanlarla olmalıdır. Üniversite imtihanlarında açık üniversiteyi bile kazanamayan kişiler pilot olursa, ne olur!,,,, Kısa vadede mutlu bir grup, uzun vadede ..... 1
    • aöf 12 Eylül 2014, Cuma 01:08:19 1000 saat yapabilmişse aöf de başka universite de kazanır. 0
  • Ha gayret 11 Eylül 2014, Perşembe 12:06:05 İmam Hatip Mezunları bence daha anlamlı. Hiç olmazsa düşerken bir fatiha okuyacak çıkar. TOEFL konusu ayrı bir yorum... Allah yar, yardımcımız olsun... 3
  • Unililer 11 Eylül 2014, Perşembe 12:01:27 Arkadaşlar lise mezunu bu işi yapamaz yada kazalar geliyor diyerek aslında cahilliği siz yapıyorsunz farkında değilsiniz. 6
  • lise 11 Eylül 2014, Perşembe 11:59:06 Merak etmeyin lise mezunları bu işi yapamaz diye bir şey yok.Kaza falan da olmaz.Sizin yabancı kaptanlarınızın hepsi lise mezunu.Ve TK da lise mezunu türk kaptan da var.kaptan alımlarında en az lise mezunu yazıyorken neden sesiniz çıkmadı bu kadar? 4
    • Ses veriyorum 11 Eylül 2014, Perşembe 18:34:02 Kaptan mesleginde belli bir tecrubeyi saglamis oldugundan lise mezunu olmasi ikinci derecede onem tasir. 3
    • ?? 12 Eylül 2014, Cuma 00:41:45 O kaptan o tecrubeyi lise mezunu fo olmadan mi yapti yani? Universite mezunu fo olarak ucup kaptan oluncada ben vazgectim lise mezunu olucam artik mi dedi??? 0
    • bırakın 12 Eylül 2014, Cuma 01:09:17 bırakın da o arkadaşlarımız da kaptan olsun ama lise mezunu olsun.sen şans vermessen olamazlar... 1
  • SPQ 11 Eylül 2014, Perşembe 11:52:09 Yerinde karar... Universite mezunu ile pilot olma arasindaki iliskiyi anlamis degilim. Adam ziraat muhendisi, ögretmen veya doktor olarak mezun olmus, bunun pilot olabilme ile ne alakasi var. Önemli olan tum pilotluk egitimi eksiksiz almis olup istenenleri yerine getirebilmesi... Nice universiteli var liseliden daha cahil. Önemli olan bilgi... 6
  • Üniversite 11 Eylül 2014, Perşembe 11:49:00 Ben bir üniversite mezunu olarak kararı destekliyorum.Çünkü bu meslek sadece ülkemizde diplomaya ek bir meslek olarak görülüyor,Diğer bütün yabancı ülkeler de ATPL lisansın varsa pilotsun gerisi önemli değil.Lise mezunu bu işi yapamaz diye bir şey yok.Ayrıyeten TK kaptan pilot alımlarında zaten en az lise mezumu istiyor idi kimse ses çıkartmadı.Şimdi 1000 saat yapmış bir lise mezunu varsa zaten bu işi yapabileceğini kanıtlamıştır.Bu ülkede Üniversite mezunu olmak sadece bir etiket başka bir şey değil.Amerika da yüksek lisansım var 2 yabancı dil biliyorum ve teklif edilen maaş 900 tl.artık bu düşünceleri geçelim... 6
  • Hilmi 11 Eylül 2014, Perşembe 11:45:17 Lise Mezunundan TOEFL İstenmiyor, Üniv. Mezunundan TOEFL isteniyor,, bu neyin kafası ... 5
  • Pilot 11 Eylül 2014, Perşembe 11:40:47 Arkadaslar lise mezunuda ucuyor.olay unıversıte lise deil,ne unıversıte mezunları var uçuş hissi yok,kabılıyet yok,olay lise unıversıte deil,, 5
    • pilot 11 Eylül 2014, Perşembe 21:08:37 arkadaşım,ziraat mezunu,kokpitte bitkimi ekiyo??????? 2
  • Lise mezunu 11 Eylül 2014, Perşembe 11:39:56 Arkadaslar yorumlara baktim da , ne kadar tahammulsuz insanlar olmusuz, Lise mezunu alinir mi , kalite iyiyice dustu tarzin da seyler yazmissiniz, Adam Lise bitirmis ustune birde ucus okulunu bitirmis, Avrupa'nin bir cok ulkesinde ucus okulunu bitiren bir kisi universite mezunu Kabul ediliyor, eger belirli bir dalda universite okuyacaksam 4 Yil boyunca neden pilot olayim ?? Yada pilot olacaksam neden gidip makine muhendisligi okuyup ta 4 Yil kaybedeyim ? Biraz dusunun lutfen, nedir bu tahammulsuzluk, bu insanlari asagilama, empati ve saygi lutfen 5
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 11:25:55 Muhtemelen bir kaç kafası basmaz , liseyi zar zor bitirmiş kodaman çocuğu var. Onları pilot yapmak için alınmış bir karar. Normal vatandaşlar hiç sulanmasın. 26
    • bencıl e cevap 11 Eylül 2014, Perşembe 11:58:50 fesat gordum de senın kadar fesat gormedım yanı. sanane kardesım sen ısıne baksana. 4
    • vatandaş 11 Eylül 2014, Perşembe 12:48:57 torpil olurmu olmazmı bilemem ama şurası bir gerçekki 200 milyon tl değeri olan ve içinde 150 kişi olan bir uçağı merak etme kimse ehli olmayana vermez. 1
    • Cevap 11 Eylül 2014, Perşembe 15:01:06 Suanda senle ayni devletin vatandasi olmaktan utandim. 2
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 11:22:14 Kaza geliyorum diyor. 19
  • uçuş okulu 11 Eylül 2014, Perşembe 11:15:55 uçuş okulundan sadece atpl lisansı olan adam ne yapıcak??? 14
  • Tecrübe 11 Eylül 2014, Perşembe 11:15:23 Tipte 500 saat isteyin bari tecrübeli fo için?? 7
  • CPT 11 Eylül 2014, Perşembe 10:35:43 Lise mezunundan 1000 saat tecrübe istiyorlar (Sim. ve line check hariç) Bu arkadaşlar bu saatleri otobüs tepesinde mi yapacak size soruyorum THY ?? 9
  • maşallah 11 Eylül 2014, Perşembe 10:29:58 imam hatipliyim girebilirmiyim? 11
    • the imam 11 Eylül 2014, Perşembe 15:00:15 yakında thy uçaklarında imam kadrosu zorunlu olacakmış o zaman işe alınırsın. 1
  • YUH ARTIK 11 Eylül 2014, Perşembe 10:29:31 harbiden yuh artık.. iyice ayaga dusurduler bu meslegi.. 5 bilemedin 10 sene sonra bu meslek yapılmaz hale gelir elini sallasan pilota çarpar.. ey dünya paralar harcayıp pilot olmak isteyen itü odtü mezunu arkadaşlar sakın.. yazık etmeyin kendinize.. 11
    • Yuha 11 Eylül 2014, Perşembe 11:31:04 ATPL uçuşlarını tamamlamış üzerime type eğitimini almış ve o kadar sınavları vermiş ayrıca uçabilecek bileğe sahip olan biri ile okulun ne alakası var acaba? 6
    • Kaptan 11 Eylül 2014, Perşembe 15:03:59 Lise mezunu kaptanim, senle 3 dilde tartışabilirim. Buyur gel, bekliyorum. Sen yurtdisina cikabildinmi acaba? 6
  • sus payı! 11 Eylül 2014, Perşembe 10:27:59 Yabancıların lise mezunu olmalarından dolayı sus payı lise mezunu pilot alımı yapılmakta.... Sayınin fazla olacagini sanmiyorum. 6
  • HARIKA 11 Eylül 2014, Perşembe 10:27:26 bence THY cok iyi bir karar vermis .Lutfen ben yuksek muhendis olarak bu karari destekliyor ve tebrik ediyorum.Elestirmeden once lutfen dusunun.... 10
  • Lise mezunu mu? 11 Eylül 2014, Perşembe 10:24:50 Ne basarisi bu basari mi? Yabancilar lise mezunu, Turkler universite mezunu kabul ediliyor derken, sahsi tepkim yabancilarin da universite mezunu olmasindan yanaydi. Turklerin lise mezunu olmasi degil. Iyice kalite dustu. Ilkokul mezunu alsin, okuma yazma bilsin yeter madem oyle. 9
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 10:22:25 Bu iste tarihi bir ilan 7
    • Seviye 11 Eylül 2014, Perşembe 10:52:07 F/O olacak ve o kadar para alacak ve hala üniversiteyi bitirmeyecek; üniversiteyi bitirmek gerçekten çok mu zor? 4
  • çifte standart 11 Eylül 2014, Perşembe 10:19:35 Yabancı pilotların hepsi lise ve dengi okul mezunudur.hali hazirda ülkemin Türk vatandaşları en iyi okulları bitirsin, üstüne yüksek lisans yapsın , doktora vb. Sonra almamak için hertürlü zorluğu yap. 20 yaşında lise mezunu kendi ülkesinde is bulamayan Hollandalı alman pilotları koşulsuz is al. Artık hiç şaşırmiyorum. .. 3
  • Göz boyama 11 Eylül 2014, Perşembe 10:13:36 Sadece tecrübeli F.O. ilanını değiştirmiş. Aldığı yabancı pilotlara kılıf uyduruyor tepkiler üzerine. Tecrübesiz F.O. ilanında değişen hiçbirşey yok. Yine TOEFL 75, 4 yıllık lisans mezunu vs. istiyor. Türk olup da 1000 saat üzeri pilotlarda lise mezunu olduğu için başvuramayan eminim çok çok az pilotumuz vardır, kayda değer bir gelişme değil bence Türk pilotlar için. 5
  • Airliner 11 Eylül 2014, Perşembe 10:09:50 Lise mezunu pilot al ama akademi için 30 yaş sınırı koy iş mi bu. 5
  • sus payı 11 Eylül 2014, Perşembe 10:07:16 Yabancılar lise mezunu diye eleştiriyoruz ya, sus payı olarak Türklerden de lise mezunu kabul ediyoruz diye kağıt üstünde değişiklik yapılmıştır o kadar. Lise mezunu Türk mülakatın olumsuz sonuçlanırsa neden diye sakın düşünme çünkü sen Türksün. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Eylül 2014, Perşembe 10:04:53 Yuh diyorum artık... 7
    • Hep ileri 11 Eylül 2014, Perşembe 10:56:45 Belediye de otobüs şöförlüğü içinde lise diploması yeterli 6
  • iyi olmuş 11 Eylül 2014, Perşembe 10:04:10 çok iyi olmuş benim oğlan kreşte o da olur mu acaba:) 3
  • iste airport haber 11 Eylül 2014, Perşembe 09:55:57 Bu basari ne TALPA nin ne de diger kuruluslarindir. Bu basari tek basina AIRPORT haberin basarisidir. Yazarlarinin burada tum haksizliklari gozler onune sermesi ile saglanan basaridir. Ve olmasi gereken de budur. Lise mezunu yabanci pilot ararken yurt disi internet sitelerinde kendi ulkesinden universite mezunu ariyordu. Tesekkurler THY. Artik sadece Almanlari uzaklastirmak kaldi. 6
    • Çtr Plt 11 Eylül 2014, Perşembe 10:50:11 Bunun neyi başarı? Yabancı alımlarına Lisans şartı koydurmak başarı olurdu. Ayrıca yabancılar lise mezunu ama saatlerini doldurabilme imkanları var. Türkiyede lise mezunu nerede 1000 saat dolduracak? Doldursa bile lisans bitirmeden kaptanlık yok. Çok çok düşük bir sayının belki işine yarayabilir. Ben kendini geliştirmek, ilerletmek düşüncesinde olan bir şirketi eğitim kriterini düşürmesini doğru bulmuyorum. Alım süreçlerinin bizim kültürümüzden insanların elinde olması gerektiğine destekliyorum. 4
    • s 11 Eylül 2014, Perşembe 11:08:11 Kabin amirinin master yaptığı, harekatçının 2 üniversite bitirdiği bir uçakta ikinci pilotun lise mezunu olması kadar bir saçmalık olamaz. Yabancılardan da lise mezunu olanlar alınmasın. Ama pilot alımında Üniversite mezuniyeti mutlak bir şarttır. Kabin memurlarından bile 2 üniversite bitiren varken o lise mezunu ikinci pilot hiç mi eziklik duymayacak? 5
    • asdd 11 Eylül 2014, Perşembe 12:03:03 artan pılot ıhtıyacını karşılamak amacıyla böyle bır düzenlemeye gıdıldı ıhtıyac gıderılsın bu ılan kalkacak.gıren gırebılıyorsa gırsın beyler hanımlarr sonra demedı demeyın.. 1