Türk Hava Kuvvetleri pilotları arasında ayrımcılık mı yapılıyor?

    Çok beğenilenler

  • Adalet 08 Mart 2019, Cuma 11:36:26 Halen görev yapan pilotların zorunlu görev sürelerinin uzatılmasına bir şey demiyorum, çünkü devlet kıt kaynaklarıyla pilotluk gibi cok pahalı bir eğitimi verdiği kişilerden azami yararlanmak isteyebilir , buna hakkı var ;ancak yıllar önce ordudan ayrılıp özel sektöre geçen pilotları da lisans iptal etme tehdidi ile geri çağırmak hiç adil değil. 22
    • Civilian 08 Mart 2019, Cuma 13:23:41 Savaş da adil değildir bilginiz olsun 1
    • anlayamadım 09 Mart 2019, Cumartesi 23:35:42 İkisinin arasında ne var acaba birisinin hayatı var diğeri robot falan mı 0
  • EMEKLİ ASTSB. 08 Mart 2019, Cuma 12:57:00 Oldum olası hep mevcut durumu beğenmeme. Elbette haklı taraflarıda yok değil. Ya yıllardır haklarını alamayan uçak bakım astsubayları napsın arkalarında duran bir kişi bile yok. 23
    • İlgili yolcu 08 Mart 2019, Cuma 15:24:42 Yürü be, bakım emekli astsbım kim tutar seni. 4
  • Tüm yorumlar

  • bana bak kaptan 10 Mart 2019, Pazar 08:46:11 ben de yıllarca dağda bayırda tabanvay gezerek terörist peşinde koştum, sonra geldim pilot oldum. sen kelle koltukta görev yapıyoruz diye milleti kandırırken, kelle koltukta görev yapan bendim. o esnada sen irtifadan bomba bırakıp kaçıyordun, maksimum bir saat uçup piste teker koyuyordun. ben haftalarca, gece gündüz, arazide her saniye ölüm tehlikesiyle yaşarken, dahası 40 tane adamın hayatının sorumluluğunu taşırken, senin tek yaptığın, tek başına irtifadan bomba bırakıp gitmekti. yılda da en fazla 200 saat uçar, top gun gibi takılır, diğer personele hatta subaylara bile yukarıdan bakardın. şimdi gelmiş yer personelinin kaç katı maaş alan adamın ağlamasını eleştiren adama git işine bak diyorsun. sizin çapınız bu kadar işte. kendi sıkıntınız oldu mu ahlayıp vahlarsınız, ama sizden kötü durumdaki insanlara da anında böyle sırtınızı çevirirsiniz. ki bu adamlar da seninle aynı orduda görev yapan, vatan için canını vermeye yemin etmiş kişiler. yazık. sizinle uçtuğum saatlere yazık. 12
  • Düşünün 09 Mart 2019, Cumartesi 23:31:01 Line cı abiler çok yoğunuz demişler... Eskiden asker olanlar unuttu galiba diğerleri zaten farkında değil olayın.. birinin senin uçtuğun hava aracını düşürmeye çalışmasının ne demek olduğunu düşünün aldığınız istihbarat raporlarını o raporlara rağmen görevin için o vadiden uçtuğunuzu düşünün... Hava şartlarının uygun olmadığı zaman ama bile sıhhi tahliye denildiği zamanı düşünün... Görevde iken eşin ve çocuğunla her telefonla görüştüğünde aklına acaba son mu diye aklından geçtiğini düşün... Düşün ki çalıştığın camiadan en az her sene bir kaza kırım bir çok şehit çıkıyor...14 yaşında edilen yemin söz konusu olmuş yazanlar acaba 14 yaşında hangi ciddi kararı vermişler...fetöcü diyen olmuş her hakkını savunana yapıştırın... Hangi gelişmiş ülkenin yüce ordusunun kahraman pilotunun o ülkede ticari mana da çalışan liner abiden az maaş aldığını karşılaştırın.. Bunu Amerika ya kurs almaya gidince helikopter pilotu olduğunuzu söylediğiniz eğitmenin yüzünden okuyun şaşkınlığını... Hepimiz bu vatanın çocuğuyuz hepimiz hakkımızın peşinden koşuyoruz lütfen bu sözlerle işini düzgün yapmaya çalışan pilotlarınızın kalbini kırmayın... Yaptığımız iş karşılığında bir maaş aldığımızı biliyoruz ama köle değiliz ve istediğimiz zaman al bu tazminatım ben gidiyorum diyemiyorum! Biraz gözünüzü açın on yargılı davranmayın... Herkes iyi şeyler olsun hakettiğini alsın istiyor ama bunu başkasının bacağından çekerek yapmayın adaletli olun... Adam ayrıca maaşım az bile dememiş ikilik var üvey evlat muamelesi görüyorum demiş herkes kafasına göre yorum yapmış... 0
  • W 09 Mart 2019, Cumartesi 23:13:06 Bu memleketin tek eli silah tutan delikanlısı vatansever askeri pilotlar mı kardeşim ,yıllarca orduya sadakatle hizmet et bir de bedellici tayfa fo lardan asker kışlasına lafı işit. Acınası bir vaziyete geldi ülkenin hali iyice, havacıyım diye geçinen bizlere de tüh olsun şu kepaze yorumlara bak. Gerçek Harbiyeliler savunur bu ülkeyi bir şekilde ağalar siz rahatınıza, heybenizi bir an önce doldurmaya bakın boşverin bu işleri :) 4
    • Gördük 11 Mart 2019, Pazartesi 00:46:40 Gördük gerçek harbitleri. 1
  • Hani 09 Mart 2019, Cumartesi 20:16:02 Gerisi tefrruattı.. para da olmasa var ya..karada, denizde ve havada her zaman ve her yerde.. bir yemin bar ya o m oldu? Yzb. Arkadaş halen silah altında her yere tabi ki gidecek. Maaşı da az değil doğrusu. O da bir an önce airline hesapları yapıyor sa !! Olmadı şikayet olmamalı. Askerin habacısı karacısı yok. Girene kadar herkes hiçbirşeydi. Orada meslek katıldı yoğruldu. Bu ticari bir borç değil . Vatan borcu, asker yemini. Her zaman ve her yerde. Hayırlısı olsun. Sivilden gelen arkadaşlar da dahil memlekette suriyeli gibi yaşamak yok zor günde qatar a kaçarım yok. Suriyeliden farkın olsun hizmet gerek ise hizmet vermek gerekir. 10
    • Link 11 Mart 2019, Pazartesi 00:30:29 Yemin etmeyi çok istiyorsan kara ve ya hava farketmez hemen link atayım sana hemen katalım seni ordumuza..ediverirsin bi yemin bak ülkenin de ihtiyacı var sana 1
  • Türk Pilotu 09 Mart 2019, Cumartesi 19:59:16 Ülke zor durumda. Hava Kuvvetlerinde Sivilde yaptığımız işin 10 katını yapıyorduk. Şu karacı albay maaşlaından daha fazla bir pilot alamaz tabusu yıkılması gerekiyor. Hava Kuvvetlerinde çalışan subayların da yaptıkları ile doğru orantılı ücret alması gerekiyor lakin ülkede bu ücret sistemi varken bu zor görünüyor. Sivil havacılığa geçme şansı sistemi biraz olsun cazip hale getiriyordu Artık bu da mümkün görünmüyor. Zorbalıkla insanları uçuramazsınız beu ülkenin de uçuşa ihtiyacı var. Sonuç bu sistemde insanları madur etmemek için hak ettikleri parayı vereceksin ki çocuklarını yetiştirsinler. Kendilerine iş kursunlar istihtam yaratsınlar. Ona verme buna verme git ihaleye katılan tanıdıklara ver. ASker olsa bile hak ediyorsa almalı. İnsanlara hak ettiklerini verseniz daha iyi çalışırlar. Kimse hak etmediği bir şeyi istemiyorki. Hak ettiklerini vermeyen veya bunu istemeyenler vatan hainidir. 2
    • Zorbalık yok 11 Mart 2019, Pazartesi 00:49:10 Askerde zorbalık olmaz. Asla ve kata. Yok öyle bir şey. Nereden çıktı bu? Muhahahaha 2
  • Binbaşı 09 Mart 2019, Cumartesi 16:38:35 Bir yüzbaşının bu mektubu gönderdiğine inanmamakla birlikte pilotların sadece HvKK lığında değil kara havacılık, jandarma havacılık, polis havacılık ve sahil güvenlik havacılık pilotlarının olduğunu da hatırlatmakta fayda var. Sivil veya asker pilot olarak ve her ikisini de yapmış ve yapan bir pilot olarak bu mesleğe girerken 14 yaşında ölmeye yemin ettiğimizi hatırlatmak isterim. Mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır. TK da uçan kaptanın 70-80 bin alması ile askeri pilotun 15-20 bin alması seni rahatsız ediyorsa ettiğin yemin ile bağdaşmıyor yazmadığına inandığım mektubun yüzbaşım.Sivil hayata alışmış ve geçmişte mecburi hizmetini tamamlamış kaptanlarıma da zorunlu geri dönüş için bir çift lafım var. AYNI GEMİDEYİZ, zaman taşın altına elimizi koyma zamanı. FETÖ illetinin yaptığı tahribatı ancak biz düzeltebiliriz. Haydiii.haydeee. Gidelim... zorla değil istekle. Ne zamana kadar? DÜZELTENE VE GERİYE BAKTIĞIMIZDA DÜŞMANA KORKU, DOSTA GÜVEN SAĞLAYAN BİR TSK BIRAKANA KADAR... 12
  • Batman 09 Mart 2019, Cumartesi 13:46:16 Bende haava kuvvetlerinden binbasiyim diye mail atsam yayınlayacaklar mi 3
  • Yüzbaşım 09 Mart 2019, Cumartesi 09:54:04 Gazinoda dinlenirken biraz roman kitap okuyaydın edebiyatını geliştirirdin. 9
  • Maaşın 3 misli arttı 09 Mart 2019, Cumartesi 03:02:53 O zaman iyiydi. Şimdi dışarıdan gelen adamların maaşı fazla olunca battı galiba. Hiç düşündün mü yer sınıfı ne iş yapar da pilotun 5te biri maaşı alır. EOD ciler güneydoğuda tabanvayla mayın temizlerken, sen Brüksel'e yer sınıfı Afganistan'a Pakistan'a göreve giderken, jandarması piyadesi, komandosu arama kurtarmacısı vs. Bunların yaptığı da toz kalır mı, yoksa onlar fasulyeden subay mı sana göre. Evet herkes aynı maaşı almalı ama Hv Kuvvetleri bir tek pilotlardan oluşmuyor 15
    • Kaptan 09 Mart 2019, Cumartesi 12:54:17 Yer sınıfı işen senin bu platformda işin ne arkadaş bak bu haber pilotlar ile ilgili. 13
  • Gitme 09 Mart 2019, Cumartesi 03:01:38 Gitme ozaman. Yunanistan'a kaç. Yada obez olup kendini işe yaramaz hale getir. Olmadı Rusla evlen. Kaçak iş kur, sonra kendini ihbar et. Yöntem çok biliyorsun. 14
  • Çözüm 09 Mart 2019, Cumartesi 02:56:40 Yabancı pilotlar gelsin uçsun isterseniz. Olur mu? Sizi de rahat bırakalım havayollarında çalışın. YA beyler şaka mısınız siz? Çoluk çocuk daha geçen güne kadar 18 ay zorunlu askerlik yapıyor du. Siz Norveç mi sanıyorsunuz ülkeyi yoksa Kanada mı? Ağlaya ağlaya göz pınarlarınız kurudu 18
    • Beyin 11 Mart 2019, Pazartesi 00:33:24 Bunları gerçekten düşünerek mi yazdın 0
  • Goren goz 09 Mart 2019, Cumartesi 00:19:40 Sivil hava yollarindan kimsenin getirildigi falan yok. Ayrilmaya hazirlanan bir iki devreyi tutmak icin yapilmis bir duzenleme. Kac kisi geri cagrildi bu kapsamda bir sayar misiniz. 22
  • Üzüntü 08 Mart 2019, Cuma 23:19:14 Özetle,koskoca Türk Hava Kuvvetlerinin subayı derdini dinleyecek, halini arz edecek kimseyi bulamamış ve kendi deyimiyle üst merciilere ulaşmak için buraya mail atmış. Bunu da biz okuyoruz ancak çare olamıyoruz. Zaten pilot eksiğiyle defaatle katlanan işyükünü böyle büyük adaletsiz gelir dağıtımıyla daha kötü hale getirirsiniz. Yüzbaşımız haklı ve haklını bulabildiği her mecrada dile getirmelidir. Bi ihtimal öyle çözüm bulur. Türkiyede yaşıyoruz. Maalesef kol kırılıp yen içinde kalınca öteki kolunuzu da kırıyorlar. 4
  • Bu arada 08 Mart 2019, Cuma 20:51:22 Bunu yazan adamın ortamı karıştırmaya çalışan Fetö mensuplarından biri olma olasılığını da atlamayalım lütfen. İnternette bayağı aktifler, amaçları ve ne oldukları da belli zaten. 8
  • Suvari 08 Mart 2019, Cuma 20:48:05 Pozitif ayrımcılığın örneği pilotların uçamayan-uçamayan personelden minumum 3 kat fazla para alıyor olmadı ve buna rağmen hep bana Rabbena mantığı! İyi uçuşlar diliyorum 11
  • Pilot 08 Mart 2019, Cuma 20:42:32 Bir görevin zed öncü eski yeni diye ayrımı olmaz. Aynı göreve aynı maaş verilir eğer rütbe ayniysa bu kadar basit. Yüzbaşının sitemi haklı, sıkıntılı konu ise yüzbaşı personelin yazdığı maili doğrudan yayınlayacaklarını kestirememesi. Bu da enteresan bir acemilik o ayrı. Ama lütfen yeterince kırılgan bu dönemde herkes empati yapmayı öncelik bilsin. Zed personelin tüm planlari 18 yila göre olmasına rağmen hoop +3 yıl çıkıyor yumurtadan. Onların dışarıda bir hayatı vardı. Bu da onlar için sıkıntılı. Tek çözüm eşit ya da en azından adaletli özlük hakları. Gerisi sadece bu şekilde basit konuları buzdağına çevirir... 2
  • Kaptan 08 Mart 2019, Cuma 19:45:43 Ah be çocuğum.Çok basit olmuş yazın da yaklaşımın da 9
  • Pansuman 08 Mart 2019, Cuma 19:30:23 Bu iş artık dikiş tutmaz ne yaparsanız yapın .Bir tarafı düzeltsen diğer taraf bozuluyor.Bu böyle sürüp gidecek.Herkes şahsi menfaat beklentisine dönmüş ,haksızlar da diyemem. Böyle düzene böyle muamele.Allah yardımcınız olsun. 2
  • Bir dost 08 Mart 2019, Cuma 18:18:20 10-15 yıl arasında pilot olan birisine fetöcüler dokunmadıysa zaten bu arkadaşın da fetöcü olma ihtimali de yüksektir. Yüksek riskli grupta olduğunu belirtmeliyim. 7
    • Ancak 09 Mart 2019, Cumartesi 22:02:31 Fetö ekibi herkese dokunmadı, kendi amaçları açısından birincil tehdit olarak gördükleri personele kumpas kurdular. Örneğin; terfi sırasında kendi militanlarına ciddi rakip gördükleri başarılı kişilere. Bu nedenle onların dokunmadığı herkese Fetö üyesi diye bakmak yanlış olur. 0
  • önce vatan 08 Mart 2019, Cuma 17:36:09 hava kuvvetlerinde 1 savaş pilotunun maliyeti inanılmaz bir boyutta. 90 lı yıllarda 1 adet f-16 uçak bedeli kadar olduğu söyleniyordu. Rakam yüksek olunca 21 değil 25 olsa yeri var. 17
  • nötr 08 Mart 2019, Cuma 15:53:06 asker kökenli pilotları sivil havacılığa dahil etmezlerse ; ne sivilde ne de askeriyede maaş , şartlar vs. gibi söylemler olmaz. o yüzden herkes kendi yerinde mutlu olmalı . 19
  • kıt mı 08 Mart 2019, Cuma 15:50:21 Bizim kadar zengin ülke görmedim. Ankara'ya gidip apronda bir sağa sola bak bakalım ne göreceksin. 5
  • Reality 08 Mart 2019, Cuma 15:39:02 Dışarıdan gelende sen de olmayan bir şey var ,Tip sertifikası onunla dünyanın heryerinde uçar.Sen de var mı yok.Ağlama o yüzden ,o da zevkinden gelmiyor kaybettiği farkı alacak tabi. 11
    • Akıllı 09 Mart 2019, Cumartesi 23:03:17 Parasını veren gerizekalı olmayan herkes alabilir o saydıklarını hatta sen bile.. Köle değil bu insan 0
  • gerçekler ! 08 Mart 2019, Cuma 14:44:18 Sen önce ergenekon,balyoz diye devletin,milletin askerini ortağın fetocularla birlik olup kumpasla,hainlikle,hıyanetle bu davanın savcısı benim diye içeri at sonra pasta bölüşümünde fetocuların gayet iyi bildiğin niyetleri ortaya çıkınca da kandırıldık de sonra hakkını yediğin askerlere muhtaç ol, onlar geri gelsin diye zoraki,adalete,eşitliğe,hiçbir şeye sığmayacak şekilde kanunu geriye dönük değiştir,gelmezsen lisansını askıya alırım diye de tehdit et ! Bu işlerine gelince Türk diye birşey yoktur,Türklük faşistliktir deyip koltuk ve çıkar sallanınca bir anda yerli ve millici ! olanlar önce kendi yaptıklarının hesabını versinler,yarın iktidardan düştüklerinde onlar aleyhine de kanunlar geriye dönük değiştirilirse ne yapacaklar onu düşünsünler. Dinci zihniyet kendisi gibi olmayan Atatürkçü,milliyetçi,vatanseverlerin hakkını yesin,derdest etsin,hapislere tıksın,işsiz bıraksın sonra kendi koltuğunu korumak için yine onlara sığınsın ne güzel! Hala thy gibi kurumlarda var olan fetocular nedense temizlenmiyor hepsinin cv'leri,geçmişleri,torpilleri belli yarın devlette hali hazırda var olan cerrah,menzil,nakşi,ismailağa gibi başka cemaatler de onlar gibi hainlik yaparlarsa ne olacak? Yapmayacaklarının garantisi var mı? O zaman da millete ömür boyu zorunlu askerlik,pilotluk şartı mı getireceksiniz yoksa onları da parayla satacak mısınız? 5
    • Teyze 09 Mart 2019, Cumartesi 19:14:16 Asıl olay budur bir tek Fetöcüyü atıp diğer tarikat elemanlarını ben pilot yapmak istemiyorum arkadaş . 10 sene sonra onların aynı işleri yapmayacağını kim biliyor ben yine kandırılmıyorum tek doğru var Atatürk ilke inkılapları o doğruda git kim kandırabilir seni arkadaş. O zaman ayrı mahvettin Atatürk cü subayların hayatını -pilot yer diye ayırmıyorum -şimdi muhtaç ol yine mahvet. 1
  • ABC 08 Mart 2019, Cuma 14:32:42 Pegasus ve THY yollarinda olan butun CRM bilmez ego tavan yapmis olan pilotlarina. Ne olur gidin donun artik, tavirlarinizla milleti yeterince bezdirdiniz bence. Istisnalara lafim yok ama Lufthansa bosuna 15 yildir askeri pilotlar hic almiyor. Bildikleri var demek. Single pilot mentaliteniz ne yazikki devam ediyor. Defalarca sahit oldum. lafa gelince crm diyorsunuz master caution durumu yasayinca atlayip yanindakini hice sayiyorsunuz single pilot gorevine devam ediyosunuz. Malesef ve malesef soylediklerim hepsi dogru. Yine istisna olan abilerimize lafim yok. Saygilar. Kufur serbest alinmam merak etmeyin. 28
    • Kpt 09 Mart 2019, Cumartesi 14:05:35 Egolu crm siz pilotun kökeni olmaz. Ben sivilden gelen çok daha fazla egolu tip gördüm. 4
  • FIGHER vs CARGO vs AIRLINE 08 Mart 2019, Cuma 13:57:57 SAYIN YUZBASIM,DAHA HAVAYOLUNA GELMEDEN (BİLMEDİĞİNİZ BİR ORTAM HAKKINDA) KAPTANLARIN İŞ YÜKÜ BİZİM YANIMIZDA TOZ KALIR DEMİŞSİNİZ. SİZDEN YAŞÇA BÜYÜK VE HAVA KUVVETLERİNDE SİZLERLE AYNI GÖREVLERİ YAPMIŞ VE ŞU ANDA SİVİLDEKİ KAPTANLARIMIZDA BURDAKİ(SİVİLDEKİ) UÇUŞLARIN YOĞUNLUĞUNDAN ŞİKAYETÇİ.YANİ BURADA DA İŞ YÜKÜ HAYAL ETTİĞİNİZ GİBİ HAFİF DEĞİL. EĞER HAKKINIZI SAVUNACAKSANIZ ,HAKKINDA HİÇBİR FİKRİNİZİN OLMADIĞI KİŞİLERİ KÜÇÜMSEYEREK YAPMAYIN BU İŞİ. HAKLI İKEN HAKSIZ OLARAK ALGILANMAYIN! 6
  • Olmasaydın ozaman 08 Mart 2019, Cuma 13:46:54 Hvkk seni yetiştircek pilot yapıcak sen dışardaki adam toz kadar iş yaparak çok para alıyor diceksin. Yzb olunca mı anladın düşük para aldığını? Yer sınıfı personel ne yapsın ? Okul eğitim giyim kuşam yeme içme için bir kuruş para harcadın mı ? Dışardaki adam nasıl pilot oldu. Senin öğrenci olduğun yada Harp okuluna başvurduğun zamanlar daha düşük maaş alıyordu pilotlar başvurmasaydın subay olmasaydın ozaman. Kimse kimseye laf atmasın durum kötü herkes kendi işini yapsın. 15
  • Vector 08 Mart 2019, Cuma 13:22:40 Tespitler harika ama ucu size dokununca mı bu durum sorun oluyor?savaş çıksa o benden fazla alıyor diye göreve gitmeyecek misin? 5
  • Asker 08 Mart 2019, Cuma 13:03:45 Asker pilot istemiyoruz havayollarinda. Herkez isini yapsin. Konsept farki 147
    • Asker 08 Mart 2019, Cuma 13:12:45 Herkez yerine herkes yazmayı öğrendiğin zaman senin düşüncelerini dikkate alırım. 3
    • Aa 08 Mart 2019, Cuma 13:15:15 Biz de sizin gibi 200 saat eğitimle gelip airline pilotu olduğunu zannedenleri istemiyoruz. 3
    • Ahmet 08 Mart 2019, Cuma 13:30:09 Askeri uçucular daha yetenekli ve zor durumlarda karar verme yetenekleri daha gelişmiş olmaları dolayısıyla tercih sebebi olduğu için böyle saçma düşüncelere kapılmakta haklısınız:) 2
    • Herkezzzzz 08 Mart 2019, Cuma 13:40:37 Her kez ayrı yazılır, her defasında demektir. Herkes, herkes, herkes..., Zzzzzzzzzzzzzz cızzzz Sssssssssssss olacak sonunda. 3
    • Gereksiz. 08 Mart 2019, Cuma 13:41:35 “Herkes” yazmayı bilmeyenler maket uçak bile yapmasın bence. Adam Türkçe yazmayı bilmiyor. İngilizce döküman okuyup, anlayacak. uçağı, yolcuyu emniyetle uçuracak!!! Kimlere kalmışız vay vay. 2
    • Asker 08 Mart 2019, Cuma 13:47:09 Geri veya ileri zekali , geri geri... 5
    • Tamer 08 Mart 2019, Cuma 13:56:30 biz de seni istemiyoruz baba parasi torpillisi. ozellikle su AFA dan gelenlere bi sene de biz egitim veriyoruz 4
    • Merhaba 08 Mart 2019, Cuma 14:03:22 Evet burada tam belli olmayan ama çalışması devam eden bir konuda sizleri aydınlatayım. Alınan karar gereği veya alınacak karara esas teşkil etmek üzere yapılan bir hazılıktan sizlere bahsedeyim. Sivil kaynak olarak tanımlanan ve son 5 senede uçuş okullarından mezun olan frozen veya ATPL /Cpl sahibi genç arkadaşlar hazırlanın, sizleri aramıza katarak 12 aylık jet eğitim süreci sonucunda 10 yıl boyunca kıtalarda uçurmayı planlayan bir çalışma devam etmektedir. Daha sonra en son uçtuğunuz şirkete dönebileceksiniz. İnşallah hayata geçirip biraz daha vatana faydalı olmanızı sağlayacağız. Sevgiler. 8
    • Kaptan 08 Mart 2019, Cuma 15:42:31 Yer değişelim birazda sen üç zevkini al jetin ne dersin? Herhalde vatan şu an görev beklerken abilerinin arkasına saklanmayıp sen de seve seve canını bu vatan için feda etmek istersin. 4
    • Efo 08 Mart 2019, Cuma 16:21:55 Katiliyorum, bizde airline da ucup sikilinca F-16 ci olalim o zaman? 16
    • Asker 08 Mart 2019, Cuma 16:46:32 Hadilan ordan aske pilotlar olmazsa uçak uçuramazsınıd 6
    • işte bu 08 Mart 2019, Cuma 17:10:02 adamsın 11
    • Rakun 08 Mart 2019, Cuma 18:18:25 Önce “herkes” yazmayı öğren eğitimsiz, kompleksli klavye pilotu seni:))) 5
    • Ah bebişim 08 Mart 2019, Cuma 20:31:00 Ahh yavrum ne çektin bee 7
    • Teyze 09 Mart 2019, Cumartesi 19:20:14 Olabilirsin engel yok bilakis isterim gitmeni bir görmeni. Sonra gerçek pilotluğun pırpırdan jete nakliyeden 380 e uçan herkese saygı duymak olduğunu öğrenirsin. Ama biraz yürek ister varsa git . Ben ikisini de yapabiliyorum sen yapamayacağını İçin için biliyorsun o yüzden mi saldırıyorsun 1
  • BBT 08 Mart 2019, Cuma 13:01:48 Yüzbaşının feryadına katılmamak mümkün değil.Aynı işi yapan iki kişi farklı maaş alırsa o kurum da adaletten ve iyi şeylerden bahsetmek doğru olmaz. Hava kuvvetlerinin ya da MSB nin diyelim en büyük yanlışı alınan kararların ya da emirlerin üst rütbelerde bulunan ama genellikle çapsız ve vizyonsuz komutanlar tarafından alınması. Ellerinde verilmiş sonsuza yakın yetkiyi hiç bir etüd çalışması yapmadan acımasızca ve anlamsızca kullanan çapsız kişilerin yaptığı işten böyle şeyler çıkması çok doğal. Yapacak bir şey var mı ?? Tabi ki yok... Yakında ZED lerle TSK dan hiç ayrılmayanlar arasında, şimdi 21 yıl çıkınca döneceklerle öncüler arasında ve muhtemel daha farklı statü ve maaş sistemindeki gruplar arasında çıkacak büyük kavgalara hazır olmak lazım. Ayrıca bir de bu işin Fetö ve diğer tarikat boyutları var. O gruplaşmalara ve olabileceklere hiç girmiyorum... 0
  • Karşı yorumlar 08 Mart 2019, Cuma 12:48:46 Muhtemel karşı yorumların çoğu ya beni de çağırırlarsa diye düşünen askeri kökenliler yada ortalığı kızıştırmaya çalışan trol FOlar tarafından yapılıyor. 5
  • Z.C. 08 Mart 2019, Cuma 12:42:37 Tam bir zorbalık cumhuriyeti olduk. Bir de kanun çıkarıyor, kanun da çıkmasın birileri ok versin tüm millet yapsın. 1
  • Plt 08 Mart 2019, Cuma 12:30:18 Bende sivilde okuyup geldim,kaptanlara hak vermemek elde değil.Yıllarca görev yap,sonra onlarca kumpas davasıyla uğraş,mücadele et,sivile geç ama hala çilen bitmesin..Tabi ki bu kaptanlara ordununda ihtiyacı var fakat bu şekilde çözmekde ne kadar mantıkla izah edilebilir..21 den 24 e,30 a çıkmayacağı ne malum?Ömür boyu yarın,öbürgün ordu beni yinemi çağıracak diye beklemek harap eder insanı!!!Airlineda bize öğretecekleri çok şey var daha hepsinin..Sivildeki kaptanlardan elini çekmeli artık devlet babamız!!!Yarın bizede gel evladım askerliği sen 18 ay yapmışsın,ben 30 aya çıkardım deyip tekrar çağırmayacağı bile garanti değil..Savaş falan varda habermizmi yok? 0
  • To editor 08 Mart 2019, Cuma 12:19:55 Bunu yazan kesin feto’dan atılan biri... içeriden bir değil... sevgili editör umarım bunları arastiriyorsunuzdur... yoksa basınız cooookkkkkk ağrıyacak !!!! 4
  • . 08 Mart 2019, Cuma 12:17:22 Yani bu ülkeyi TSK'yı da bir ayakta tutan sizsiniz, maaşallah. Evet ortada zorla yaptırmak gibi bir haksızlık var, geriye yönelik işletme gibi bir hukuksuzluk da var. Evet zor da yerişiyorsunuz kabul. Aynı işe farklı maaş açıklanır gibi değil bu da kabul. Ama kriter ne bilmek isterim yüzbaşım. Hangi iş, kime göre zor, ücret ne olunca kafi? Artık bir pilot olarak utanıyorum para konusundaki gözü doymazlıktan. Dağda kelle koltukta, aç susuz, yağmur çamur, sıcak soğuk, uykusuz, yorgun, ölüm ensede, eşe, evlada, ataya hasret görev yapanların işi kolay mı? Ücreti iyi mi? Haksızlık mı evet, arkanızdayız, ama biraz vicdan be oğlum. Eninde sonunda bir gerçek var. Bu vatan seni pilot yaptı. Hani hep eleştirdiğiniz paralı siviller vardı ya, kaçınız onların yerinde olabilcekti? Anlayacağın sonu yok bu hesabın, hak ve adalet sadece kendimize olsun değil mi? Sivil asker derken havacı havacıya hasım oldunuz. Pek üzgünüm... Airport haber mi çözer bu meseleyi?... 1
    • Pilot yaptı 09 Mart 2019, Cumartesi 08:17:10 Köle mi yaptı? Sözleşme 15 sene yapıldı. Sivil firma ben sana tip verdim diye 3 yıl imza attırıyor. 3 sene sonra ben sana tip verdim 10 yıl daha 5000+ yol yemek çalışacaksın dese kıyamet kopardı. Herkes tutturmuş devlet seni pilot yaptı. Geriye dönük haksızlıktan bahseden yok. 1
    • . 09 Mart 2019, Cumartesi 17:12:17 Haksızlıktan bahsedilmiş, size hak da verilmiş. Ama sadece size dokunan yeri okumuşsunuz. Ayrıca bir özel şirketle devleti mi kıyaslıyorsunuz. Bir de 5000 liraya mı uçuyorsun TSK'da? Yok artık söyleyecek bir şey... Yok... 0
  • Money 08 Mart 2019, Cuma 12:16:49 Ne istediği açık olarak belli, asgari ücretlilerin maaşından kesinti yapıp buna verin, doymaz bunlar, money money money...... 9
  • asker 08 Mart 2019, Cuma 12:16:04 21 yil devlet kurumunda hicbir sey degildir, devletin size harcamis oldugu emeklere hiyanet etmeyiniz. Ozel sektoru gormemis, vizyonu yeterince acilmamis siz genclerimiz disardaki abilerinize ozeniyor onlarin kolay yoldan para kazandigini addediyorsunuz, yapmayin, gulunc oluyorsunuz. Onlar da sizin bulundugunuz siralardan gecti, sartlari cok iyi bilirler. Hafta sonu tatiline hasret insanlarla yilda 100saat 200 saat ucus yapan kendinizi kiyaslamayiniz. Son olarak, hala daha sartlardan memnun degil ve de calismaktan bu kadar hicap duyuyorsaniz tazminatinizi verip ucmaktan vazgecebilirsiniz. Yerinizde olmak isteyen nice genc Turk evlatlari var. Herkes pilot olmak zorunda degil. 6
    • Neden? 09 Mart 2019, Cumartesi 02:35:11 Line da işler zor, tsk ya neden dönmuyorlar peki? 0
    • Tazminat 09 Mart 2019, Cumartesi 11:41:35 Tazminat verip ayrılmak mı? Bir kişiyi eleştireceksen önce eleştirdiğin konu hakkında bilgi sahibi olmaya çalışın lütfen. Öyle tazminatımı vereyim; ayrılayım gibi bir olay TSK da olmaz 0
  • Yüzbaşı 08 Mart 2019, Cuma 12:15:56 Cümlelerin devrik veya bozuksa kusuruna bakarım!!! Düşüncelerini kendi dilinde anlatma güçlüğü yaşıyorsan değil pilotluk, subaylık dahi yapmamalısın. Bu tür, topluma açık haber portallarına yorum yazarken TSK’nın tüzel kişiliğini temsil ettiğinin farkında olmalısın. 2
  • Kaptan 08 Mart 2019, Cuma 12:05:10 Arkadasim sen koskoca TSK'nin yuzbasisin. Once guzel Turkcemizi en iyi sekilde kullanmayi ogrenmeniz gerek. Ornek alacaginiz kisi M. Kemal olsun, seyhler sihlar degil. Gelelim diger konuya, 21 yil devlet kurumunda hicbir sey degildir, devletin size harcamis oldugu emeklere hiyanet etmeyiniz. Ozel sektoru gormemis, vizyonu yeterince acilmamis siz genclerimiz disardaki abilerinize ozeniyor onlarin kolay yoldan para kazandigini addediyorsunuz, yapmayin, gulunc oluyorsunuz. Onlar da sizin bulundugunuz siralardan gecti, sartlari cok iyi bilirler. Hafta sonu tatiline hasret insanlarla yilda 100saat 200 saat ucus yapan kendinizi kiyaslamayiniz. Son olarak, hala daha sartlardan memnun degil ve de calismaktan bu kadar hicap duyuyorsaniz tazminatinizi verip ucmaktan vazgecebilirsiniz. Yerinizde olmak isteyen nice genc Turk evlatlari var. Herkes pilot olmak zorunda degil. 5
    • adam 09 Mart 2019, Cumartesi 23:40:06 Kaptan olmuşsun yazdığına göre ama adam olamamışsın... Neymiş bu yollardan geçmişsin de haftasonu neymiş unutmuşsun... Paranın kölesi olurken haftasonu istiyor musun diye sormadılar mı sana yoksa o soruyu boş mu bıraktın... Ha belki ki unutmuşsun biz silahlı kuvvetlerde her hafta sonu Bali Miami Havaii gibi yerlere tatile gidiyoruz... İstersen dön sen de... 1
  • Koca yüzbaşı olmuş 08 Mart 2019, Cuma 11:57:23 Anlatım bozukluğum veya devrik cümlelerim olursa kusuruma bakmayın ne demek yaa. 30
    • neredeen nereye 08 Mart 2019, Cuma 12:08:46 Fransızca, Almanca, Ingilizce konuşup coğrafya, tarih, geometri bilen subaylardan Türkçe konuşamayan subaylara... Neredeeen nereye, ey güzel ülkem... 17
    • Türkçe 08 Mart 2019, Cuma 12:22:47 Önemli bir konuyu gündeme getirmek için, yayınlansın diye mail atıyorsun. Göndermeden önce; yanlış veya anlatım hatası var mı? dertlerimi doğru cümlelerle anlatabildim mi? yanlış yorumlara yolaçabilecek kelimeler kullandım mı? diye insan bir daha okur ve düzeltir. Silahlı Kuvvetlerdeki bir Yüzbaşıya hiç yakışmamış. 1
    • gelmedi 08 Mart 2019, Cuma 12:35:02 degilmi işinize. ne alâka konu dilbisimi? 1
    • Yuzbasimmm 08 Mart 2019, Cuma 13:53:28 Dışardaki kaptan pilotun yaptığı iş yüküyle bizimkini yan yana koysanız toz kadar kalır yanımıza demissin ama sunu sana anlatmadilar sanirim; onemli olan ticari anlamda yaptigin isin ne kadar kiymetli oldugudur, ne kadar zor oldugu degil. Buna kiyasla insaattaki amele senden daha cok yoruluyor ama senden az maas aliyor. Vatani milleti koruyor olman vazifelerin en kutsali belki ama konustugun mevzu ticari kazanc ise ne kadar yoruldugunun bi onemi yok. Emniyetli ucuslar. 1
    • İlgili yolcu 08 Mart 2019, Cuma 15:26:51 Işte bu kafalara dert anlatamadığı için buraya yazmış adam. Şekil ON içerik OFF kafası 2
    • yuhh 08 Mart 2019, Cuma 17:10:58 subay değil maşallah bilim adamı :) 1
    • Yazik 08 Mart 2019, Cuma 17:13:04 Tamamen içerikten bağımsız olarak aynı şeyi düşünüyorum. Kendini Türkçe ifade edemeyen bir Türk subayı. Çok ama çok yazık. 1
    • ss 08 Mart 2019, Cuma 19:24:20 aynen katılıyorum daha cümle kuramıyorsan halihazırda icra ettiğin ve biran önce kaçma derdinde olduğun TSK pilotluğu çok bile sana rezil insan 1
    • pilatus 08 Mart 2019, Cuma 22:11:19 Ben aslında yabancı istihbarat elemanıyım, açık kaynaktan aldığım bilgileri HvKK pilotu gibi servis ediyorum demek. Ama bazı gerçekleri de belirtmemiş değil. 1
  • ? 08 Mart 2019, Cuma 11:39:25 Acaba bu konular bu ortama taşınmasa Yüzbaşım şık olmaz mı? Mücadele etmek için seçtiğin yol uygun mu? 42
    • İlgili yolcu 08 Mart 2019, Cuma 15:27:38 Yazana değil, yazdırana bakmalı 2
  • Dışarıyı Bilmeden Ağlama Yüzbaşım 08 Mart 2019, Cuma 11:24:46 Dışarıdakini hep duyumlarınla bildiğinden kaptan pilot ile kendini kıyaslayıp onun işini toz kadar kalır bizi işimizin yanında yazmışın ya, okumadım bile geri kalan mektubunu 27
    • Sorun şurda 08 Mart 2019, Cuma 11:46:25 Genelde meramımızı anlatırken kıyasa gidiyor ve yanlış kıyas yapıyoruz ya da burada olduğu gibi diğer tarafı ki burda dışarda ki kpt dediği kişi , gömüyoruz ... Yahu doğruysan haklıysan başkasının emeğine çamur atmadan yap bunu ! Hak böyle aranmaz. 13
  • Go 08 Mart 2019, Cuma 11:18:38 Bence bir an evvel dönelim bize ihtiyaç var 9
  • B737 cpt 08 Mart 2019, Cuma 11:14:08 Ya bir Allah ın kulu da çıkardığınız bu kanun anayasaya aykırı demiyor. Muhalefetten tık yok. İnsanların hayatlarını paramparça ediyorlar. Uğur Dündar hariç hiçbir köşe yazarından ses çıkmıyor. Susun. Adam haklı diyenler, zorla döndürülmek haksızlık diyemiyor. 23
    • Muhalefet.. 08 Mart 2019, Cuma 12:41:15 Heryerde söyledide bunu sunan tv ve gazete yok. Kaç defa TBMM de anlatıldı bizzat eski kara pilot Çelebi tarafından .Malisef çok ama çok acı faydasız aksine o kadar zaralı bir karar. Geri gelenlere faydası yok hele TSK dakilere fayda olmadığı gibi zararı var. İnşallah bu hatadan dönülür yada düzeltici işlemler yapılır . Allah yardımcıları olsun geri dönenlerinde TSKda kalıp mecburi hizmeti uzayanlarında . 2
    • Recai 08 Mart 2019, Cuma 12:42:06 Milletin tek sorunu bu kaldı da köşe yazarları yazmiyo... 0
    • Ozan 08 Mart 2019, Cuma 13:25:07 Zorla mı?hava kuvvetlerindeki maaşlar sivildekini geçse iki dk durmayacak adamlar var sen ne diyosun 0
    • Mil 08 Mart 2019, Cuma 13:25:48 Ağlayacaksanız oynamayalım 1
    • Astb 08 Mart 2019, Cuma 13:26:40 Olayların ucu size dokunana kadar iyiydi değil mi?hayırlı işler! 0
    • Vatandaş 08 Mart 2019, Cuma 13:29:57 Ne ağladınız kardeşim.az harcayın.almayın ayfon samsunk alın 0
    • EYT 08 Mart 2019, Cuma 14:03:25 Kanunun geriye doğru işetilmesini bu ülke vatandaşları ilk EYT ile yaşadı; ilk sarı öküz o zaman verildi, AYM de bunu bile bile tasdikledi.Kanunsuzluk bu ülkenin göbek adıdır artık ve kimse de hukukun olmadığı bir ülkeye yabancı sermaye gelmesini beklemesin.Zira bu ülkede kanunlar devletin canı nasıl isterse vatandaşının bile aleyhine öyle uygulanmaktadır, evrensel hukuk kurallarına aykırı olsa bile.Yeni hak mahrumiyetlerine hazırlıklı olmamız, TC vatandaşı olarak artık zaruridir.Hele hele IMF ile yeni bir stand by anlaşmasını ülke olarak yapmayı planlıyorsak. 1
  • Calamity 08 Mart 2019, Cuma 11:06:25 Adam dibine kadar hakli , hemen bir cozum bulunmasi lazim, yoksa isler cigrindan cikacak... 15
  • Eyyyy feto 08 Mart 2019, Cuma 10:58:09 Ne fetoymus be kimsede huzur bırakmadı. Adam haklı, zorla götürülen de haklı. Herkesi birbirine düşürdüler 6
  • Dolmuş 08 Mart 2019, Cuma 10:48:59 “Basamakta durma, otomatik kapı çarpar” 9
  • hv.plt.bnb. 08 Mart 2019, Cuma 10:47:01 Arkadaş sesimiz olmuş , doğruları söylemiş. 52
    • Hv. Pilot Olmayan. Yzb 08 Mart 2019, Cuma 11:51:59 Her doğru her yerde söylenmez, HHO dışardan mı bitirmiş bu adam, bugüne kadar amirine sözlü ağlama haricinde 1 tane dilekçe yazmış mı? Yanlış efendim yanlış, aşağıdan da baksan yukarıdan da baksan yanlış, burada ağlanmaz, kol kırılır yen içinde kalır 29
    • işinize 08 Mart 2019, Cuma 12:38:17 gelmedi değilmi. 0
    • Pilot... 08 Mart 2019, Cuma 12:51:19 Çok gereksiz konuşuyorsun pilot olmayan yzb . Kendin söylemişsin pilot değilsin anlayamazsın..Ayrıca dilekçeyi mahkeme kararını vb takanmı var sanıyorsun? O insanlar can derdinde kimse onları dinlemiyor anlamıyor Alınmış mahkeme kararları hiçe sayılıyor :(( Allah yardımcıları olsun mecburi TSK ya dönenler ve sistemdeki mecburi hizmeti uzayanlar için ..PADİŞAHIN tuzu kuru askerlik yapmamış oğulları ile ahkam kesmeye KARARLAR ,KANUNLAR çıkartmaya devam etsin...Bi kanunda sağlıktan askeriyeye elverişli değildir diye askerlik yapmamış sivillere çıksa...Utanmadan insanların ,halkın karşısına çıkıyorlar. 1
    • Uuu 08 Mart 2019, Cuma 14:48:54 Şaka gibi 1
    • Köyün 08 Mart 2019, Cuma 16:00:39 Allah'tan korkun şükretmesini bilin... 0
    • Yılmaz Demir Özçelik 08 Mart 2019, Cuma 22:17:43 Bu Yüzbaşı derhal görevden alınmalıdır 1