THY’YE YÜKSEK LİSANSLI PİLOTLAR GELİYOR

    Çok beğenilenler

  • Erek 25 Temmuz 2013, Perşembe 19:40:44 Ya Birak!! dis hekimligi, reklamcilik okumus insanlar gayette guzel ucuyorlar sirketlerde.Bu muhendislik meraki sadece thy de var. Muhendisligin sadece kaliteli bir damga oldugu bu ulkede Pilotlugu gozunuzde buyutmeyin. Ucmaya cocuksu bir hevesin disinda tutkuluysan, aranan en buyuk kritere sahipsin bence birde kendini gelistirdiysen is garantisinede ihtiyacin yok. Ucmanin yakiti isini sevmektir cunki. Bunlara ragmen is bulamiyorsan demekki bilmedigimiz kriterleri ;) 10
    • Mühendislik 25 Temmuz 2013, Perşembe 20:58:02 Dediğin gibi arkadaşım. Devlet üni nin bir sürü bölümünün puanları özel ünilerin mühendisliklerinin puanlarından çok yüksek. En önemli kriterler hevesli olman, ders çalışmayı sevmen, İngilizcenin olması vs vs 2
    • tr ve mühendislik 26 Temmuz 2013, Cuma 11:46:59 dünya da türkiyeden başka bir ülkede jeoloji ve meteoroloji mühendisi yoktur. jeolog ve meteoroloğ vardır. bizim memleket mühendisliği pek sever icat yapan bir tane mühendis de duymadım fakat teorik matemetikte süperdiler 0
  • Cpt 26 Temmuz 2013, Cuma 18:08:58 Wilco resmen duygularımıza tercüman olmuşsun .Pilotaj mezunlarına artık yardım edemeyiz ama sırf gösteriş ve 3-4 bin lira fazla para için pilot olan güzelim mühendis gençleri köreltip yok eden bu mesleği seçerken 3 kere düşünmelerini tavsiye ediyorum keza bütün heyecan 3 yıl içinde yerini bir kabusa bırakabiliyor. özellikle son zamanlarda artan uzun gece uçuşları bi dünya radyasyon ve gece uykusu eksikliği özellikle erkeklerin baş düşmanı. Mühendis kardeşlerim oyuna gelmeyin 3
  • Tüm yorumlar

  • sivil havacı 31 Aralık 2014, Çarşamba 22:09:50 ben sivil hava ulaştırma işletmeciliği bölümü 1.sınıfı öğrencisiyim şimdi okudum pilot olmak için aranan şartlar en az lise dengi okulu mezun olmaz bu ne abi ya yani ben gidip dört yıl sivil havacılık okuycam sonra bu sınavda lise mezunu adamla aynı değerde olucam böyle işmi olur ? 0
  • okan 13 Eylül 2014, Cumartesi 18:46:06 hukuk fakültesinden mezun olan kişiler başvuru yapabilirmi 0
  • osman 14 Eylül 2013, Cumartesi 02:09:25 benim anlamadığım tamam üniversite mezunu istiyosun haklısın bence ama neden bölüm kısıtlamalı maden mühendisini almıyorsun işletme mezununu alıyorsun millet özel üniversiteye parayla giriyo baraju geçtikten sonra ancak sen bölüm dışında ki hiçbir öğrenciye şans vermiyorsun ben bu eğitime katılmak istiyorum 4 defa thk yı aradım ancak kabul etmediler 1 yıldan beri de uçuş okulu araştırıyorum haziran itibariyle mezun olucam ve bunu da söylemeden geçemedim sunex thy hepsinin dlr testini çözdüm level 3 te ortalamam yüzde 85 90 thy sunex de daha da yüksek ancak ben o bölümlerin dışı olduğumdan malesef giremiyorum sağlık olsun ben gene uçuş okuluna gidip daha fazla çaba gösterip pilot olucam ancak durumun böyle olması beni tiksindiriyor.Birde not düşmek istedim halkla ilişkiker ve tanıtım ile görsel iletişim bölümlerinden mezun olan arkadaşlarım pilot oldular mesleklerini çokta iyi icra ediyorlar lütfen salın bölüm kısıtlamasını bırakın girsin zaten beğenmediği dlrdan elicen. 0
  • aviator58 31 Temmuz 2013, Çarşamba 05:48:37 THY'deki on wing personel arasinda onemli bir sorun ortaya cikmaya basladi.Kimse ustune alinmasi ama kabin ekibi ve teknik ekibin ogrenim seviyeleri giderek yukseliyor.Cogunluk universite mezunudur.Pilotlar ucagin sorumlusu olduguna gore egitimleri daha yuksek olmalidir diye dusunuluyor olabilir mi?,Aksi halde digerleri arasinda karsilastirma sonucu dengesizliklerve huzursuzluklar dogabilir cekincesi mi var?Malum insanlar yaptiklari isin niteligine gore degil bireysel ogrenim duzeylerine gore mesleki davranislarini sekillendiriyor.Bu bir fikir degil ama tahmin diyelim.Aksi halde insanlar gidip ABD'de bir yilda pilotaj lisansi alabilir 2
    • insider 04 Ağustos 2013, Pazar 15:32:00 kimin ne egitim sahibi oldugu ve egitimiyle ne is yaptigi kendini baglar! pilotlar tabii ki ucagin sorumlusu olarak görev yapiyorlar ve arkalarinda en az 18 ay'lik bir fiil yapilmis olan pilotaj egitimleri var.. daha sonra mcc'si var, tip egitimi var, line egitimi var, var da var.... daha önce prof olmus olsan ne olacak! bu egitimilerden gecmeyecek misin!.. birakin artik komik, kisir döngü tartismalari! uctugunuz yabancilarin icinde tek bir tane üniversite mezunu var mi.! 2
  • NEDEN 28 Temmuz 2013, Pazar 23:58:14 Böyle bir şeye neden gerek duyulmuş biri açıklarsa sevinirim. Piot krizi mi var? Zaten THY, TK akademiye her sene öğrenci alıyor ve sadece akademiye değil şimdilerde FITA; CAE ve frankfurtta da gönderiyor. Zaten bu özellkleri taşıyan kişi akdemide kendine yer bulabilir nedir bu anlamadım.. Zaten lisansı olan pilotlar var nedir bu savurganlık, bunun adı yüksek lisans olamaz. Yüksek lisansın adı bu kadar hafife alınamaz artık..Pes doğrusu. hangi sivir akıllıdan doğmuş bu proje. hayret ki ne hayret. 0
  • gulunc 28 Temmuz 2013, Pazar 19:41:57 yapmayin yaa oraya dlr testimis sumus bumus alinan cokdan alindi satilan satildi. Rabbim bu ulkemizi bu kartellesmis ve kansizlardan korusun. Muz ulkesindende kotu ulkemiz , maalesef bu boyle gelmis boylede gider. 0
  • İsim / Rumuz 28 Temmuz 2013, Pazar 16:23:35 Genc ve istekiı arkadaslar soz wilco ve CPT nin laflarına bakmayın ya kendileri olamamıslardır ve veya kendileri yada cocukları girecektir rakip azalsın heves kırılsın diye yazarlar böyle .Seneler önce bizlerede söyleyenler bu lafları kendi tanıdıklarını tek tek pilot yaptılar.Pilot titreme hakkıyla saip olmak için çok çalışın ve hakedin bu işi sevin ve hedefinize gidin .Sinek vızıltılarınıda dinlemeyin sizi kasıtlı yanıltırlar.Cok keyifli güzel bir iş ,tabiki yorulcaksınız ,yorulmadan ilerleme yok. 36
    • insider 29 Temmuz 2013, Pazartesi 14:11:42 Bir de Türkçe'yi adam gibi yazabilseydin! 3
  • MELO 27 Temmuz 2013, Cumartesi 19:36:39 komik hemde çok komik...dilin kemiği yok sallaaaaa 1
  • napolyon 27 Temmuz 2013, Cumartesi 14:35:44 paranın gözü kör olsun be 0
  • nice to know 27 Temmuz 2013, Cumartesi 00:20:37 arkadaslar, asagida "wilco" rumuzlu arkadas cok iyi aciklamis durumu, yazdiklarina kulak verin! cevrenizde 10 yili askin bir süredir aktif olarak ucan tek bir tane mutlu pilot görürseniz, hic durmayin hayalleriniz gerceklestirin! 2
  • !! 26 Temmuz 2013, Cuma 18:47:40 Yazık ya yazık sadece mühendislik mi ? Ben sivil hava ulaştırma okuyorum gercekten sevdığim için ucmayı pılot olmak ıcın okuyorum eminim ki suanda muhendislik okuyan ınsanlardan daha fazla ucak ve havacılık hakkında bılgım var sırf parası için bu mesleği yapcaklarına kendı okuduğu mesleklerı yapsalar daha iyi olurdu ve amerıkada bu egıtımın maliyeti 50-60 bin dolar turkıyede 3 havaalanına ınerken amerıkada 225 havalımanına ınıyorsun rant için para için yapılmaz bu işler. 2
    • he he 26 Temmuz 2013, Cuma 19:51:37 yaw kardeş tamam anladık salakça olan pek çok şey var ama sivil hava ulaştırma ile pilotaj ne alak yaw. senin o biraz bildiğin uçağı ben ezbere biliyorum ama yine de sizin kadar işkillenmiyorum sen pilot olmak için mi yazdın o bölümü vah vah. 2
  • en iyisi shyo 26 Temmuz 2013, Cuma 17:08:03 en iyisi shyo kardeşim hiç uğraşma zaten mezun olunca direk teklifi alıyorsun biyerden yetenek sınavında torpil oluyordu o işte kalktı al 450 i mf 50 de okulun versin sagliktanda gec gir 1
  • herkes konuşuyor 26 Temmuz 2013, Cuma 13:25:38 THK'nun kapasitesi çoktan bitti 200 saatte dme arc yapamayan öğrencileri var..THY 'na allah kolaylık versin kaptanlara allah sabır versin..Arkadaşlar uzun zamandır yorum yapmıyorum sadece izliyorum ama bu sefer dayanamadım hadi thk nun yöneticileri yandaş sallıyor 2023 de gölbaşından mekik atıcam diyor adam sonra sizler bu adamın sölediklerine inanıyorsunuz..ama zaten işi bilen adam para harcamadanda pilot olmasını bilir hadi diyelim ki zaman kötü bu paranın 3 te 1 ine olursun pilot..ama biz onun parası bunun bilmem nesi ile ugrasmak yerine su duruma dikkat çekelim thy böle birşey imzalıyorsa bilinki çok ama çok yakında burslu bir eğitim kalmayacak..thy da paraya dönüyor ama biz hala nelerle uğrasıyoruz :) 1
  • Android Uygulaması 26 Temmuz 2013, Cuma 12:03:55 Tk akademi gibi ayda 1500 tl maaş yok mu şimdi bak bu olmadı şimdi.Türkiye'de havacılıkta iş garantisi yoktur.Milletin dispatch lisansları tecrübelerine rağmen iş bulamamaktan süresi doluyor diye yanıyorsa , insanlar EASA çevrim girdabında tecrübeli teknisyenler lisanslarını yakıyorsa ,gerçekten pilotluk konusunda maharetli olanlar bu işi bırakıyorsa ortada Türk sivil havacılığı açısından ciddi problemlere gebedir.Havacılık tecrübe ile doğru orantılıdır.Yüksek lisans vs havacılık için bir enstürüman olabilmesi için THK'daki hocaların da havacılık ve sektördeki deneyimlerini konuşturuyor olmaları lazım gelmektedir ki an itibari ile THK'nın havacılık konusunda bilimsel makale ve tezlerininin sayısını merak etmekteyim ki yapılacak olan yüksek lisans ve masterın sektör açısından faydası olsun.Yoksa ancak 50.000 usd lık eğitimi 115.000 usd gibi uçuk meblağlaya çıkarmak için makyajdan öteye gidemez. 1
    • bir şey bilen adam 24 Ağustos 2013, Cumartesi 22:49:21 Yorumunuzu beğendim ve eklemek istedim. Bu olaya kimse akademik yönden bakmıyor ne yazık ki. Dediğiniz gibi THK da bu işi yönetenler Türk ve dünya sivil havacılığına ne katkıda bulunmuşlardır şimdiye kadar. Ya da bundan sonra ne katabilirler. Saçma sapan bir akademik unvandan başka hiç bir şey olmasa da işe alımlarda kıstas olarak kullanılabilecek olması çok üzücü. Düşünsenize yarın THY-Onur-Pegasus dediler ki Yüksek pilot alacağız sadece?? Ne yapacak diğer pilotlar, diğer okullar vs... Başka hangi okulda var bu yetki, yok. Başka kime verirler eğitim yetkisi, kimseye..;) 0
  • afa!!! 26 Temmuz 2013, Cuma 12:00:46 afa duysun mühendsilik mezunu adamları alsın...oyle acıkogretim ressam bahce mimarı kaptan cocugu adamları pilot yapmasn..bu olay örnek olsun 11
    • yargıç 26 Temmuz 2013, Cuma 15:59:12 bu nasıl bir zihniyettir ya! Ne demek açıköğretim,ressam,bahçe mezunları olmasın ... O senin beğenmediğin bölümü okuyanlar emin ol senden daha akıllı, şu yazdığınla ne mal olduğunu gösteriyosun zaten !Bu ülkenin evladı değilmidir acaba bu insanlar , yada beyin olarak eksikler midir ...Bu mudur ima etmeye çalıştığınız şey...Ben bi ton açıköğretim mezunu kaptanla uçtum ve hepsi de işinin ehli! azıcık beyinlerinizi genişletin , sadece zarar veriyosunuz , başka bısey değil 0
  • İnovasyon Yüklü 26 Temmuz 2013, Cuma 07:38:02 İş bulamayan mühendislere İşKur türevi bir buluş; İnovasyon yüklü.. Parası olan eğitim Fakültelerinden yetişecek "Tekonolji Mühendisleri" ve geçen hafta yapılan imtehanı veren 85,000 teknik öğretmenden olacak mühendislere de açık mı program? Burs kreditörü var mı? 2
  • İsim / Rumuz 26 Temmuz 2013, Cuma 03:51:36 Üniversite mezuniyeti hatta üzerine mühendislik isteği dünyada bir tek THY'da mevcut;) yine bir konuda öncü ve ilki yaşatan THY'nı tebrik ederim:) 9
  • superfan 26 Temmuz 2013, Cuma 01:42:56 tk pilotluğa hukuk asla kabul etmedi, etmeyecek de, hatta sadece pilotluğa değil tüm kabine asla hukuk sokmaz. Mühendismiş peh, Rize'den kereste mühendisi olmayanın işi zor 2
    • vay be 26 Temmuz 2013, Cuma 14:40:46 bır keresınde sunu hatırlatırım kı ''kımler basvuru yapalır''kısmındaki acıklamalar '' THY UCUS AKADEMISINE AIT BILGILERDIR.THK üniversitesinded eyüksek lisans pılotaj egıtımı almak ısteyenler 75 bın dolar odemek zorunda degıller.115 bın dolar thy ucus akademısınde atpl ve type egıtım egıtım ucretıdır.yanlıs bılgılendırme olmasın! thk unıversıtesı yuksek lısans pılotajına basvurmak ısteyen adaylar herhangı bırr bolumden mezun olmalalı yeterlıdır.zaten muhendıs olmasanda yuksek lısans pılot ol her yerde ısın hazırdır. 0
    • wilco 26 Temmuz 2013, Cuma 18:14:30 @superfan - derdin ne senin hukuku bitirdiysen sahane meslegin var ol avukat as tabelani oturdugun yerden para bas eger derdin oysa ... ancak cok istekli ve havaciligi sevenin airline pilot olmasi asildir oyle herkesin bilmeden disardan gordugu ile katlanabilecegi bir sey degildir hatada affetmez ... soylemis olalim 1
  • wilco 26 Temmuz 2013, Cuma 00:53:32 @ Erek - tamamen katiliyorum muhendis olmaya gerek yok universite bitirmek ufkun genislemesi acisindan onemli ama okadar isi sevmek gerekir 2 mt2 yerde saatlerce oturmak herkesin isi degil ve gayette can sikici aslinda inis ve kalkislarin disinda - pilot olmak isteyenlerin onu dusunmesi gerek ayrica parasi iyi diye yapilacak bir is degil iyide degil ucus ucretleri ayrica - kamyon soforlugunun bir baska sekli ozellikle uzun ucuslar 5* oteller hostesler vs ise mitoloji bir zaman sonra ozelligini kaybediyor bin in yolcu dertleri ile ugras ucagin arizasi vs meslegi gercekten sevmek gerek - her sevgi gibi sonsuzda degil iyi dusunmek gerekir aslinda ... son olarak is garantisine gelince iyi iseniz normalde her meslek icin is bulmak okadarda zor degildir - yalniz elinize yuzunuze bulastirsaniz pilotlukta 2. sans yok tabii ... jet pilotlugundan bikan bir ucak alip veya ortak olarak sehirler arasi airtaxi/courier gibi bir isde kurabilir Turkiye de bu basladi ve sartlarda musait ... 2
    • işsiz fo 26 Temmuz 2013, Cuma 11:38:31 sen neyin kafasındasın?:) uçak alıp taksi çekecekmişiz. elimizde lisans var dlr geçtik dil zaten var torpil dayımız yok bekliyoruz 115 bin dolarcık torpil olayını kesecek demektir..bu kadar basit 6
    • wilco 26 Temmuz 2013, Cuma 17:20:02 kusura bakma issiz fo ama madem okadar kabiliyetklisin baska sirketlerde neden sansini denemedin diye bir soru geliyor akla ? 115 000$ anladigim kadariyla okul parasi - evette 25 sene once Cranwell havacilik okulundada 80 000$ di bu isler - herkes evini ipotek eder okula oyle yazilirdi kimse zengin degildi bircoklarinin dusundugun tersine - is olarakda zaten gelip kendileri kontrat yapiyordu okul bitisine 6 ay kala... issizliginin temeli ne ona bak once - long haul yaparsan DHL UPS dolu var is o bitti birsuru hava yolu adini duymadigimiz onlardan birinde calis tekrar ileride istedigin sirkete don -ama tekrar airtaxi isini dusunun derim kelepir learjet veya gulfstream ipotekle heryerde mevcut Birkac senede borcunu oderde ve oradan sirket kurabilme imkanida olur Bu noktada pilotun genel mudurden daha fazla aldigini iddia eden yaniliyor almasindan cok alirken nasil aldigi o onemli yoksa kuzey denizindeki dalgiclarda gunde 2000$ aliyor ama hayatmi o is dusunmek gerek ?? 1
  • THY 26 Temmuz 2013, Cuma 00:48:15 115000 doları verceğinize dükkan açın paranız boşa gitmez ... 2
  • Erek 25 Temmuz 2013, Perşembe 22:53:01 Sende pilot olmak isteyip olamayanlardansın anlasılan.SEN GOZUNUZDE BUYUTMEYIN DIYORSUN AMA NORMAL BIR SIRKETTEKI GENEL MUDUR YARDIMCILARININ IKI KATI MAAS ALDIKLARINA GORE DEMEKKI BIRAZ BUYUTULCEK BISEY YAPIYOR BU ADAMLAR.. 11
    • wilco 26 Temmuz 2013, Cuma 17:34:38 @ EREK - kusura bakma ama abartiyorsun belki bilmiyorsun ama hizli tren makinistleride o parayi aliyor is aslinda cok skici yiprsatici ve tehlikeli butun gun 2mtr kare yerde robot gibi otur inis ve kalkis disinda hic bir enteressnligi olmasin amma devamli bir problem bekle bu hayat degil yanlisin var ve zamanla ne yapiyorum ben diye sorular sorabilirsin kendine - kamyon soforlugu nekadar hayatsa amacladigin tarz pilotlukta okadar - gencsin galiba san ve gosteris hepsi gecer birgun gelmis ucuruma bakar bulursun kendini ... 5
    • Wilco 28 Temmuz 2013, Pazar 22:44:12 Erek e cevap yazan wilco ,abartmıyorum ,cok genc de degilim ,Turk sivil havacılıgında cok guzel bir yerdeyim hemde yasıma gore cok ilerde bir noktada ,15 yıldır ucuyorum.SEN BURAYA YAZI YAZIP TAKIP EDIP YAZI YAZDIGINA GORE YA PILOT OLMAYA CALISAN BIRISIN YADA PILOT OLUP BIR YERE GIREMEMIS BIRISISIN YADA YENO YETME HERKESE LAF YETISTIRIP FIKIR VEREN AMA DAHA DUZ UCAMAYANLARDANSIN.Insanların kafasını bulandırmayın.Birgun cok istiyorum senin gibi birileri yanıma otursun ve ben biliyim ,bakalım burda ahkam kestiginiz kadar varmısınız.!! 16
  • EREK E CEVAP 25 Temmuz 2013, Perşembe 22:48:03 Teknik eğitim alan kişinin havacılğa adaptasyonu ve kavraması her zaman farklıdır.Hele mühendis ise cok daha fazla,onun için askeri havacılıktada dünyanın her yerinde mühendislik yada fen eğitimi alan tercih edilir.THY en iyisni yapıyor, 5
    • bir şey bilen adam 24 Ağustos 2013, Cumartesi 22:33:52 Yorumunuza kesinlikle katılmıyorum. Ben ne mühendisler gördüm kumandada iken sorulan basit sorulara bile cevap veremeyen kilitlenip kalan, ne lise mezunları gördüm tayyareyi bir müzik aleti çalıyormuşcasına kullanabilen. Yazdıklarımdan birinin daha iyi diğerinin daha kötü olduğu sonucunu da çıkarmayın lütfen, maksadım kimseyi yermek değil. Bu iş ne okuduğuna bakmaz, sınavlardaki başarılar bu iş için kıstas olamaz, işi ne kadar sevdiğine bakar. Havacılık önce gönül işidir, akıl daha sonra gelir. Her ikisi de varsa bu adamdan kalifiye bir pilot olur, İkisinden biri varsa belki vasat bir pilot olabilir. (kabiliyet meselesini hiç katmadım, bilginize SAYGILAR,SEVGİLER) 0
  • TORPIL 25 Temmuz 2013, Perşembe 22:45:56 BAKANDAN VEYA COMAATTAN TORPILLI OLANLARDAN DA BU SARTLAR ISTENECEKMI ACABA YANI MUENDISLIK TOFILDAN 75 PUAN GIBI MERAK KONUSU....? 1
    • wilco 26 Temmuz 2013, Cuma 17:22:14 muska takip ucuracaklar tayyareleri Sinbad usulu - masiallah ... 0
  • 40yapar 25 Temmuz 2013, Perşembe 21:59:48 parası olmayana haram bu meslek kim ne yaparsa ne dese desin 0
  • iPhone Uygulaması 25 Temmuz 2013, Perşembe 21:16:38 DLR nedir yaa saka yapiyorlar herhalde, kendileri sinav yapamiyormuda elin almaninin testini yapiyorlar??? Yaziktir bee bukadar yabanci meraklisi olmayalim yaa!!!! 3
  • vatandaş 25 Temmuz 2013, Perşembe 21:14:45 115bin dolar?? ya ABD'de 50 55bin dolar atpl? e Thy zaten sürekli alım yapıyor,ben niye gidip yüz bin tl daha fazladan vereyimki 0
    • wilco 26 Temmuz 2013, Cuma 18:09:04 @ vatandas - haklisin amerika bu isler icin en ucuz yer Tampa/ Floridada bir dolu okul var CDleri verip git bunlari calis gel diyorlar bir surude sim var ellerinde o yuzden tavsiye edilir gercekten ingiltereden cok giden var oraya ppl ve alpl icin yol/ otel parasi dahil bile daha ucuz - bu arada muhendislik vs istemiyorlar tesadufen tanidik biri sular idaresinde calisiyordu bikmisti Tampadan alpl aldi meslek degistirdi HK 'a long haulcu bir digeri kayak hocasi idi yaslandi diye birakti sporu simdi learjet taxi yapiyor isvicrede ... oyuzden pilotlugu cok istiyorsaniz bu isin tek yolu yok arastirin @ vatandas gibi cok daha uygun ve iyi okullar mevcut illa burada olsun demeyin ufkunuzu genisletin ... 0
  • uçuş okulu 25 Temmuz 2013, Perşembe 18:37:01 hadi bakalım diğer okullar bu yorumları okuduğunuzu biliyorum öğrencilerinize ne diyeceksiniz artık!.. Afa kendine aldı tamam esas önemli olan Tk anlaşması patladı siz ne yapacaksınız? okuduğunuzda bile korktunuz diim haberi? bizi yalanlarla bağladınız.. şimdi ne yapacaksınız? THK noktayı koymuştur. olan bize olmuştur. 0
    • helal 25 Temmuz 2013, Perşembe 21:03:15 helal olsun kardeşim iyi demişsin baksana susmuş kalmışlar 0
    • bir şey bilen adam 24 Ağustos 2013, Cumartesi 22:23:38 THK koydu da nokta mı koydu, şuandaki yetiştirdiği öğrencilere mi koydu? Hali hazırda ist-izm-ank toplam 150 civarı öğrencisi var yetiştirmek için çabaladığı ve uçak sayısındaki yetersizlikten beceremediği. 2-3 senedir mezun edemediği öğrenciler mevcut. Başlayalı bir sene olup da 2-3 saat uçmuş ya da daha hiç uçuşa başlatılamamış öğrencileri var halen elinde. Bir de THY öğrencileri işin içine girince vay o eski öğrencilerin haline. Yanında işi hazır adam bir de gelip uçuşunu çalarsa, iyice geciktirirse mezuniyetini kim arayacak o zaman bu öğrencilerin hakkını. Birçok kimse THK'ya, verilen vaatler çerçevesinde 2 yıl geri ödemesiz kredi ile giriyor ve 2 yılda mezun olabilmek şu anki şartlarda neredeyse imkansız. Mayısta 8-10 öğrenciyi derse başlatıp daha sonra THY ile imzalanan protokolden sonra "size eğitim veremeyeceğiz" diyerek kursu iptal etmişler ve bu adamları aylarca "sizi ileri bir tarihte başlatacağız" diyerek de oyalamışlardır. BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN ŞUANKİ THK Öğrencilerine. 1
  • muhendis 25 Temmuz 2013, Perşembe 18:35:49 ben olsam sadece muhendis olma sarti degil devlet universitesinden muhendis oma sartida getiririm ozel universiteden matematik bilmeden de muhendislik mezunu olunabiliyor bu arada thy bu sarti kendi aliminda uygulamiyor bildigim kadari ile neden thk ya boyle bir sart kosmus 8
    • zaytung 25 Temmuz 2013, Perşembe 22:06:40 nemde ozel muhendislik okudum ama bursluydum. hem daha iyi bir egitim aldım hemde cebimden bi kurus para cıkmadı. ne oalcak ? 1
    • hadı ordan 26 Temmuz 2013, Cuma 08:47:38 devlet unıversıtelerı sankı cok daha ıyı egıtım verıyormus gıbı devlet unıversıtesı sartı konsun denıyor. emın ol ozel unıversıteler ar-ge ye daha cok onem verıyor. daha cok butce ayırıyor. muhendıs olucaksında ne olucak kendını gelıstıremedıkten sonra... 1
    • hadi yaa! 26 Temmuz 2013, Cuma 15:12:28 Mühendis bey, Öncelikle "Özel Üniversite" değil, "Vakıf Üniversitesi". hadi onu bir kenera bırakalım da. Bana Bilkent, Sabancı ve Koç üniversitelerinden daha iyi eğitim veren 5 tane devlet üniversitesi söyleyebilirmisiniz? Oldu peki... Laboratuarlara milyon dolarlar yatıran, derslere ülkenin ve dünyanın saygın hocalarını getiren üniversiteleri öğretilmiyor diye yargılayamazsın! Eğitime yatırım yapan ve verdikleri burslarla öğrencilerine teşvik veren kurumları bu şekilde küçümseyemezsin! Eğer bu ayrımı yapamıyorsan en zor diferansiyel denklemleri çözmüşsün ne fayda. 1
  • pilot adayı 25 Temmuz 2013, Perşembe 18:31:14 bu olay diğer uçuş okullarına nal toplattırır. rayı açacaklar bence ilk önce Thk gelir artık bu sektörde... zaten battı batacak durumda olan okullar vardı topu dikerler yakında dikakt edin mesajı alan aldı.. Okulu bilen biliyor.. 2
  • Sorun yok 25 Temmuz 2013, Perşembe 18:06:18 Bu insanlar EGİTİM ALMAK UZERE ALİNACAKLAR. Yani grev kirici statusunde degiller. Line egitimleri bitene kadar sorun yok. 0
  • eğitim fak 25 Temmuz 2013, Perşembe 16:46:32 eğitim fakültesi mezunu olmaz mı ingilizce öğretmeniyim tüm şartlar var ama mühendis değilim 4
    • ıyıpara 25 Temmuz 2013, Perşembe 20:24:44 115 bin dolar cepte dıyorsun yani 2
  • yeye 25 Temmuz 2013, Perşembe 16:32:00 115bin dolar iyiyimiş :) paraya bak.. 0
  • ?? 25 Temmuz 2013, Perşembe 16:26:32 Grev bitince istihdam edilebilecek tabii:):) 1
    • ne 26 Temmuz 2013, Cuma 19:53:14 hangi grev ? 0
  • iPhone Uygulaması 25 Temmuz 2013, Perşembe 16:12:38 Lise mezunu olmuyor yani hee? 8
    • wilco 26 Temmuz 2013, Cuma 17:37:24 mahalle imamindan kagit getir veya 444 diplomasida olur ... 0
  • Misafir 25 Temmuz 2013, Perşembe 16:04:14 115 bin dolar mı oldu by by 0