THY'YE KORKU İMPARATORLUĞU SUÇLAMASI

    Çok beğenilenler

  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:21:05 Gir dağa taşa söyle ama Temel Kotile sakın söyleme. Çokda dertti Temel beye bu sorunlar. Ona Hükümetten bir haber varsa ilet yoksa ömür boyu sus. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:22:28 Helal olsun! 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 08 Ağustos 2010, Pazar 18:48:25 her hava yolunun uydugu ve uyması gerektıgı sıvıl havacılık kuralları vardır bunu herbırımız bılıyoruz.THY de mesaım tutmadıgı ıcın ucusa gıdemem dedıgım zaman ''tamam sen bılırsın gıtme'' dıye cevap aldıgım o kadar cok zaman oldu ki anlatamam.bıde bızden guleryuzlu olmamızı ıstıyorsunuz bu ortamda bu psıkolojıyle bu kadar cok yaptırımla nasıl meslegımızı ıcra edebılırız.THY sevıyorum bayragımı tasıyor ama yonetım kadrosunu asla ben kurtuldum darısı kalan arkadaslarımın basına 0
  • Misafir 26 Temmuz 2010, Pazartesi 18:51:35 nilüfer alataş nerde????şimdikiler nerde???m.ş.zehir zemberek ayrıldı tabi içi ve yüreği kırgın peki ya s.d.c onun ne günahı vardı?ah nilüfer hanım ah bir nilüfer gider bin tane gelir inş.birgün o da olucak h.g. 0
  • Misafir 26 Temmuz 2010, Pazartesi 01:10:31 Evet güven ve inanç sorunu var şirkette,böylesine göz göre göre haksızlık yapılmasını hazmedemiyorum.Amaç ne ?Kaos mu yaratılmaya çalışılıyor...Değerli insanların kıymeti neden bilinmiyor.Tamamen KHB tarafından yapılan bir işlem bu,yeter artık yeterrr.Yönetim istifa.......... 0
  • Misafir 25 Temmuz 2010, Pazar 02:20:54 Çokilginç olaylar olmaya başladı,hiç bir şeye anlam veremiyorum,bir huzursuzluk mutsuzluk var mesele para değil mesele insanların adalete olan inançlarını yitirmesi,bu böyle gitmez bir kere artık KHB ye güvenilmiyor,suskunluk var ama içten içe de bir kaynama var,bence başkan istifa etmeli olmadı sevilemedi bir türlü diyaloğu kuramadı bundan sonra ne yapsa hep kuşkuyla karşılanacak bence ısrar etmesin bir yeni 0
  • Misafir 24 Temmuz 2010, Cumartesi 23:29:19 sdc sabıkalıymış efendim şirkete düşmanmış falanmış filamnmış ne kı9lıf amaaaa.... yazıklar olsun şirketime yazıklarrrr.... 0
  • Misafir 24 Temmuz 2010, Cumartesi 22:00:48 Görüyorum ki hatta tansiyon gittikçe yükseliyor. Mutsuz,huzursuz çalışanlarda BANA NE ,zihniyeti oluşmaya başladı. Güzel şirketimizi bu hale getirenler,düşünün biraz...nereye gidiyoruz görün artık...İç huzur istiyoruz sadece ve sevgi dolu bir toplum istiyoruz.Birbirinin kuyusunu kazanlar,haksız yere işten atılanlar ve koltuk sevdalıları İSTEMİYORUZ........ 0
  • Misafir 24 Temmuz 2010, Cumartesi 15:44:11 sevgili amirimiz s.d.c için hatta yayınlandı artık semra dereli için bişeyler yapılmalı.insanın ekmeğiyle oynanırken hem de sebepsiz yere seyirci kalınmamalı tüm thy kabin memurları amirler sesinizi hiç olmazsa burdan duyurun ... 0
  • Misafir 24 Temmuz 2010, Cumartesi 10:20:43 Arkadaşlar Genel müdürümüz sizleri bekledi,neden gelmediniz,ya da gelemediniz. Baskı ,yönlendirme yapıldı mı? söylentilerle korkutuluyorsunuz. 60-70 kişi atılmış diyorlar.Sadece canımız arkadaşımız S.D.C. yi biliyoruz. Onun durumu da henüz net değil.İŞ GÜVENCESİYLE TEHDİT hem yasal hem etik değildir,bunlar varsa gidilecek adresler bellidir,S.D.C.için ne yapmalıyız. Koltuk için herkesi huzursuz edenlere ne yapacağız?Düşüncelerinizi bekliyorum. 0
  • Misafir 24 Temmuz 2010, Cumartesi 09:19:55 İstifa bekliyoruz......Kabinden uçucu ,tecrübeli,bizi bilen BAŞKAN.....İSTİYORUZ.... 0
  • Misafir 24 Temmuz 2010, Cumartesi 02:05:42 İSTİFA 0
  • Misafir 24 Temmuz 2010, Cumartesi 00:09:15 yeni yorum veya cevaplar olmadigina gore sorunumuz kalmadi saniyorum herkes mutlu halinden memnun.))) 0
  • Misafir 23 Temmuz 2010, Cuma 22:42:46 Tebrik ediyorum... KHB ile alakalı konuyu bile tassayla buluşturdunuz ya. KHB nin yapamadığını tassa yapıyor diye ona da çamur atmak gerek tabi. Yorumlar gittikçe uzadı, tepki hiç böyle olmamıştı. Haber web sitesinden kaldırttırıldığı halde hala yorum alıyor diye şimdi buraya yanlı yazılar gelmeye başladı. İşçiler takma isimle başharflerle yazarlardı işveren direk kendi adını yazabilir ya da yazdırtabilir tabi. çekinmeyin çekinmeyin açık açık destekleyin 60 küsür sayfa eleştirinin üstüne desteklemek sizin de hakkınız ama alakasız konularla bağdaştırmayın. Allahın sopası yok 0
  • Misafir 23 Temmuz 2010, Cuma 03:17:08 Herkes odadaki anketi doldursun arkadaşlar,düşüncelerinizi ve bildiklerinizi yazın.Yazın ki bilinsin. 0
  • Misafir 23 Temmuz 2010, Cuma 03:09:45 Best Cabin,Nilüfer Alataş zamanında seçilmişti hatırlatmak isterim.Sorunların üzerine giden ve kimsenin hakkını yemeden çözen liderdi.O yüzden unutulmuyor. 0
  • Misafir 23 Temmuz 2010, Cuma 03:03:28 Kabin ile teşvik-i mesainiz olsaydı zaten bunları söylemezdiniz ve düşünceniz de bu olmazdı.Konu ve kişi hakkında fikir sahibi olmadığınız gayet net ortada .Yaşayan bilir. 0
  • Misafir 23 Temmuz 2010, Cuma 00:38:16 Neymiş Bu ALATAŞ sevdası anlayamadım.Yıllarca uçtu yöneticilik yaptı kaymağın kaymağını yedi,en torpilli ER lar,isteğe göre uçuşlar, saatine göre mesai ,zammına göre uçuş. Artık şirket o zamanki şirket değil.Ben KHB ile bir teşvik-i mesaim olmadı ama 18 yılın verdiği gözlem ile E.Lim'in eline ALATAŞ su dökemez. Beğenirsiniz beğenmezsiniz burada herkes kendi fikrini söylüyor,benimkide bu. Seçimle başkan işine gelince burası TASSA değil THY.Seçim isteyenler TASSA'ya. 0
  • Misafir 22 Temmuz 2010, Perşembe 23:33:45 Alataş zamanında insanlar korkudan titrerdi ama kimse lakayıt ya da saygısız değildi. Herkes standarttı. Şimdiki gibi ayrı telden çalmıyorlardı memurlar... O bir liderdi... O bir yönetici idi. Şimdi yeni hosteslere lazım Onun gibisi, adam etsin hepsini... Ayrıca Alataş uçakta hiç oturmadan, bütün memurlardan çok çalışırdı. ER uçuşundan gelip istirahat etmeden görevinin başına giderdi... Öyle yüksek sezonda senelik izine filan çıkmazdı... Bizimki ya tatilde ya da hayali hocalık yapıyor? Ne dersi veriyormuş? SERVİS... Gören var mı hiç? 0
  • Misafir 22 Temmuz 2010, Perşembe 22:59:35 İşin komik tarafı da bu zaten,20 yıl ama ucuştan uzak yasanan 20 yıl :))))) 0
  • Misafir 22 Temmuz 2010, Perşembe 12:39:57 yorumlar iyice komik bir hal almaya başladı arkadaşlar gerçekten biraz bilinçli olun istifa diye mail yazan arkadaş senin konumun ne önce onu söyle koltuk sevdası yoktur kimsenin sanırım bu görövdeki insanlar bu gün gelmediler bu görevlere yılarını verdiler sanırım 20 yılın üzerindedir komik olmayın çok kötüymüş bu kadar bilinçsizce yazı yazan insanlara lafım tabiki bu yorumları yazan insanlar gerçekten thy de çalıştığına inanamıyorum tam bir hayal kırıklıgı oldu kişiler değişse bile ya sizi nasıl değiştircez peki yarın gelicek olan insan farklı olsa ne olur ya siz hep bu şirkette olucağınızı düşündükçe ben korkmaya başladım 0
  • Misafir 22 Temmuz 2010, Perşembe 10:52:11 THY'nın en dertli en zor en problemli başkanlığı Kabin hizmetleri başkanlığıdır. Aynı şekilde THY yüzüde şeklide suretide ne uçaktır ne tekniktir ne pilottur nede plan bütçe vs. THY=Kabin personelidir. Uçağa geldinmi kardeşim hostesi görürsün hatta stewardı bile değil! Makyajına bakarsın,giyimine bakarsın nezaketine bakarsın ellerine tırnaklarına ayakkkabısına hatta kimi zaman kokusuna. Bütün bu değerler Emine Lim zamanında iyiye gitmiştir.Zamanında KHB mevkiine giderken korkudan terleyenler,Nilüfer ALataşın Karşısında kekeleyenler ne çabuk unuttular esas korku imnparatorluğunu???Nasıl Unuttular Kaptan Baysalı????Sıkımıydı böyle şimdiki gibi yaz internete yaz maile???Adamı per perişan ederlerdi be! Lütfen unutmayalım unutturmayalım!! 0
  • Misafir 22 Temmuz 2010, Perşembe 09:36:39 istifa etmeli....Hemen...Bekliyoruz... 0
  • Misafir 22 Temmuz 2010, Perşembe 04:16:43 BEKLİYORUZ................... 0
  • Misafir 21 Temmuz 2010, Çarşamba 14:15:08 ok baslıgı ile yazan arkadasa soruyorum acaba genel mudur bu başkana, başkan olurken ok vermişmiydi sanırım verilen ok leri kendisi biliyor bizi de aydınlatsın bu konuda 0
  • Misafir 20 Temmuz 2010, Salı 18:51:55 Kabin sorunları gerçekten merak ediliyor ise VEDA mektubu değerlendirilmelidir.% 100 gerçekler bunlar.... 0
  • Misafir 20 Temmuz 2010, Salı 18:47:29 21 inde yapılacak ve kabin toplantısına söyleyecek pekçok sorunum olmasına rağmen katılmayacağım.Çünkü idareciler konuşan memur istemiyor ve ben de oraya gelsemde gelmesemde değişen birşey olmayacağını gayet net biliyorum.Salı günü düzenlenen konferansda nasibimi aldım.gayet medeni bir ortam bulacağımı düşünmekte çok yanılmışım.Yukarıdaki amirimin söylediklerine aynen katılıyorum.Eksiği var,fazlası yok. yok.Mutsuzum,motivasyonum yok.Hepimiz M.Ş yiz 0
  • Misafir 20 Temmuz 2010, Salı 18:10:44 Dogru soyleyeni dokuz koyden kovarlarmis,gerci değerli amirimiz buna fırsat vermeden gitti......emekli olmadan bir mail yazdi,söyleyemediklerimizi söyledi.Ne güzel demis ''sessiz cığlıklar..'' diye..Gercekten öyle..Ucmadıkları için bilmiyorlar ya da unuttular.Yoneticilerimize sesleniyorum!Buyursunlar gelsinler sabah 06.00 lokalde imza atıp,saat 20.00 de bir dıs bir ic hat yapsinlar eksik ekip(zaten ekipler o kadar yeni ve tecrubesiz ki) ve bir ucak dolusu sorunlu yolcularla..Bir gun ucarlar,ya 6 gun?mesai tuttugu surece gidiyoruz.Cocugumu goremiyorum yorgunluktan...korkudan buralara yazıyoruz bizde!Agzına,yuregine saglık amirimizin,yanındayız senin... 0
  • Misafir 19 Temmuz 2010, Pazartesi 11:57:09 Bence öncelikle çalışkan olmalı,yanındaki ekibini ,bol toplantı laf üreten değil çözüm odaklı seçmeli,bu ekip bilgi aktarımını objektif olarak yapmalı,Doco ve ekip planlamanın sanki altında kalıyorlarmış hiç sözleri kaale alınmıyormuş giibi bir halleri var,proje üretmeli ve sonucayönelik gerekirse korkmadan masaya tavrını koyabilmeli,adaletve iyilik gerektiği yerde cezalandırma sistemini objektif olarak çalıştırmalı 0
  • Misafir 19 Temmuz 2010, Pazartesi 01:43:04 BİR DE BEYNİ OLSUN LÜTFEN VE DE KALBİ. KALBİYLE DÜŞÜNÜP,BEYNİYLE SEVSİN. VİCDANI VE ALLAH KORKUSU OLSUN. DÜŞÜNEBİLEN,DÜŞÜNDÜĞÜNÜ DİLE GETİREBİLEN,SÖZÜNÜN ERİ ,MERT OLSUN. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 22:07:55 Neden çözüm odaklı fikirler gelsin? Yoksa olmayan şeylerden olan bir şey mi yaratılacak? Yeni bir imaj çalışması gibi... Uçan herkes çözüm odaklı fikirlere zaten sahip! Uçanlar uçmayanlara anlatmasın... Herkes olduğu gibi görünsün... 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 21:20:49 Kesinlikle tecrübeli uçucular arasından seçilmeli ki,yaşayan örnek oluşturabilsin. Sorunları ve çözümlerini görebilecek kapasitede olmalı,''BEN'' değil,''BİZ'' odaklı çalışmalı ve çalışanların fikirlerine değer vermeli.Kendisiyle ve toplumla barışık bir insan olmalı.Sevilmeli,değer verilmeli, en önemlisi saygı duyulmalı.... 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 19:27:43 Sizce Kabin hizmetleri başkanınasıl biri olmalı eleştirmenin ötesinde artık çözüm odaklıfikirler gelse....... 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 17:25:06 EVET ANKET YAPILSIN..Hatta KHB BŞK NIDA BİR KAÇ ADAY ARASINDAN OYLANABİLİR.ADİL BİR SEÇİM OLUR...BEKLİYORUZ... 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 16:33:14 Kesinlikle EFSANE oldun artık M.Ş, 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 16:29:19 Nihayet elini vicdanına koyup doğruları söyleyebilme cesareti gösterdi birisi.Bozuk düzen değişmeli acil olarak. Bir anket öneriyorum tüm uçucular arasında yapılsın,herkesin bu konuda ki düşüncesi alınsın,isimsiz olarak şeffaf kuyulara atılsın.Sonucu tahmin etmek zor değil inanın ki. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 14:04:02 yorumları okurken çok şaşırdım arkadaşlar şirketlerde başkanlar zaten hep sevilir onlar personele hep güler yüz gösterip şirket içinde alınması gereken kararları alıp uygulama işini müdürlere verirler dolayısıyla kabin hizmetleri başkanınıza az da olsa eleştirirken unutmayın o insanda emir kulu temel beyin onay vermediği hiç bir işlem ok. verilmez biraz insaf yahu hiçmi iş bilginiz yok unutmayinki bu insanlar ve siz çalışan personel bu günkü yönetim yokkende bu şirkette sizler gibi emek veriyorlardı..bu yazdığımada gereksiz gereksiz cevaplar vermeyin işinizi yapın 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 13:51:43 M.Ş. vicdanın rahat uyu... Sen bizlerin efsanemizsin artık! Geçmiş defterleri karıştıranları da takma kafana. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar bizim memlekette! Sen çalışırken konuşsaydın seni de köyden kovarlardı... Emekli olup konuştun diye ESKİ dosyanı karıştırıp duruyorlar... ÇARESİZ ADIMLAR BUNLAR... Sen araladığın kapının keyfini çıkar... Esen rüzgarın tadını çıkar... Sana güleryüzlü emeklilik diliyorum : ) 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 09:13:49 Helal olsun M.Ş,.....çok dua aldın çok.Ne güzel yazmışsın. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 09:11:38 Hangi başkan,müdürlerinin sosyal paylaşım sitelerine girmesine kızmıştır?Müdürlerde siteden çıkmıştır. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 03:29:02 korler sagirlar birbirini agirlar herkes kendi tarafinda zannettigine ovguler yollamaya devam ederse ya da karsi tarafa camur atmaya calisirsa ne olur acaba ? insanlar gayet yaraticilar!!.. yeri ve konumu ne olursa olsun problem yaratmaya calismak siradanlik gostergesi... onemli olan gereken cozumleri uretmek ya da gerektiginde urettirip uygulamaktir 0
  • Misafir 18 Temmuz 2010, Pazar 01:52:10 tüm yorumları eğlenerek okudum. cunku gulerız aglanacak halimize. birileri cıkıpta bu gidise dur diyemiyorsa bu olanlara cevap veremiyorsa anayasa mahkemesine gidelim referandum kararı cıkarırlar nasıl olsa bizde kökten değiştiririz bunları 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 16:42:44 Kimse şirketin yüzüne tükürmemiş,ama tükürülecek yüzleri medeni ,asil bir dille eleştirmiş. üstelik şahsileştirmeden kurumsal ve profesyonel dille. mesleki bilginiz yetiyorsa bilgiyle yanıtlayın,şirkete 2. kez girmesi filan ne çirkin. yoksa kendini patron zanneden biri mi yazıyor,bir sürü insan 2. kez giriyor şirkete onlar da eleştiremeyecekler mi? aksaklık rapor alan eleştiremeyecek mi? burayı okuyabilen yöneticilerin nerde hata yaptım demesi gerek,melek yüzlü cahil diktatörler yetişmiş ve kimse dur diyemiyor ,eleştiremiyor. 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 15:26:22 Sevgili M.Ş. yalvar yakar o şimdi yüzüne tükürdüğün şirkete geri dönmeye çalıştığın günlerin geldi de aklıma, hani yalvar yakar, ağlaya inleye... Eeeee insaoğlu çiğ süt emmiş demekten alamadım kendimi... 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 15:24:32 Sizlerle , aynı uçaklara binip kader birliği yapmaktan utanıyorum... Geriye dönüp baktığımda üzerimde emeği olan amirlerimi hasretle anıyorum... Bunların başında da Handan Bayram gelir... Anlaşıldı diyip , yorum yazan adsız kahraman... Sözüm sana ve goygoycularına... Handan Bayram bu şirketten alnının akıyla rahatsızlığı sebebiyle emekli olmuş bir amirdir... Ömründe bir kere olsun geçmiş olsun dedin mi k, burda ona atıp tutuyorsun... Allah katında affın var mıdır senin ? İşini layığıyla yapan biri olsan, kuralları bilsen, malul bir emekli nin geri dönemeyeceğini bilirdin... Nerdeee... Ancak dedikodu, çamura yatmak... Başlıca göreviniz... pesss.... yazıkkk... çok yazık... size verilen emekleri hala helal ediyorlar ya bu insanlar yazık... 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 15:16:11 Burayı chat ortamı zannerek, emekli olduğu halde ismini saklayacak kadar korkan sevgili arkadaşım... Ben "MALULEN EMEKLİYİM" ve sakın korkma, asla geri dönmeyeceğim... Rahatça huzurla uyu... ;)) 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 14:39:12 EEE emekliler geri döndü, dönüyor, dönecek... K.K.A odası da yer personeli ile dolsun! Dolsun da uçmayanlar göze batmasın... Güzel strateji! 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 14:35:28 Eğer bu iki isme yakın değilseniz bir yöneticinin artık uçmayan eşine de yakınlaşabilirsiniz aklınızda bulunsun 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 14:25:26 Bu yönetim değişmeli. 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 14:19:37 Uçmaktan sıkılan,yorgun bitik ama işe mecbur kişileri bünyesine alıp emelleri doğrultusunda kullanıyor.Kullanamadımı zaten hadi bay bay. Kaç kişiyi böyle ayırmadımı. 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 14:17:13 Sevilen az sayıda ki yöneticilerini bile" seni niye bu kadar seviyorlar bakiiimm "diye sorgulayacak ve senin odanın yerini değiştirelim bakalım seni sevmeye devam edecekler mi diyen kendine güvensiz sözde yönetici kim bilen var mı? 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 14:13:40 Bravo be işte budur. Yoksa bu manasız çıkışı anlamak mümkün değil.Bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 14:12:28 Oraya buraya yerleştiriliyor.A.A.B nin komşusu,E.L nin kadim dostları hepsi çifte kavrulmuş şansa sahip.H..... cım merak etme E. L arkadşın sebi de bir yere yarleştirir 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 14:07:38 BU ŞİRKETTE O YADA BU ŞEKİLDE "ŞUURLU" BİR DURUŞLA GÖREV YAPAN HERKES... SÖZ KONUSU HANDAN BAYRAM OLDUĞU ZAMAN " İKİ KERE " DÜŞÜNÜP YAZMALI VE KONUŞMALI... BU NASIL BİR ÜSLUPTUR, NASIL BİR AHLAKTIR? ER KİŞİ KENDİNDEN BİRLİR HER İŞİ ARKADAŞLAR... SİZ KABİN MEMURU OLARAK GÖREV YAPTIĞINIZ ÇÖMEZ DÖNEMLERİNİZDE, KENDİSİ YÖNETİCİLİĞİ ALNININ AKIYLA YAPAN, SİZİN KEM KÜM EDEREK UYGULADIĞINIZ GÖREVLERİNİ EZBERE BİLEN BİR İNSANDI... HALA DA EVET BU KONULARLA İLGİLİ KONUŞUR VE SİZİ SULU GÖTÜRÜR, SUSUZ GETİRİR... HADDİNİZİ VE KENDİNİZİ BİLİN YAZILARINIZI YAZARKEN... HA ÇOK MERAK EDİYORUM, DELİLER GİBİ İSTEYİP DE OTURAMADIĞINIZ O YÖNETİM KOLTUĞUNA OTURDUĞUNUZDA ACABA HANGİ OLAMAYAN YETİLERİNİZLE, KAÇ KİŞİYİ MEMNUN EDEBİLİRDİNİZ... 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 13:53:47 H.B de geri dönüyor.E:L. ye performans gösteren emekliler işe geri dönüyor ya sende garantiledin dönüşü...hadi hayırlı işler 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 13:44:54 Hangi nitelikle performans ölçecek onlar.......Onların performansını kim ölçecek yaaaa. 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 13:38:57 Handancım seni severim.ortak bir paydan !!!! olan Mehlikayı da sevip kollamanı anlarım da yıllardır olmadığın bir ortam hakkında nasıl fikir yürütürsün onu anlayamadım. 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 13:37:30 Nülüferin kodrosu bir bütündü en azından dışarı öyle bir izlenim verirlerdi.Ekiptiler.Şimdi Eminenin müdürleri bile onu çekiştiriyor.Yetersiz insan ilişkileri zayıf ve deçimsiz kişiler ara kademe yöneticilik yapıyor.İki sebepten bir kişisel tatmin kötü davranmaktan hoşlanıyorlar iki hatta uçuştan kaçıyorlar. 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 11:01:52 İlave etmeden geçemeyeceğim NİLÜFER ALATAŞIN yönetici kadrosu ,kontrol hostesleri çalışkandı,uçarlardı,hatta kriz günleri yerde kalan uçakları evden çağırıp onlarla açık kapatılırdı.Hayır demezler diyemezlerdi çünkü NİLÜFER HANIM onları sorumlu ,şirketini sevenlerden seçip özel olarak eğitirdi,kaytarma sözünü bilmezlerdi. şimdikiler uçmazlar ,uçamazlar,uçmayan bilgisiz halleriyle ağır koşullarla uçan kabinin performansını nasıl değerlendirirler bilinmez. AMA BİZ KHB PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ YAPTIK SONUÇ MUZ CUMHURİYETLERİNE ATAMANIZ YAPILDI.UÇUŞLAR DA HAFİF YORULMAZSINIZ 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 10:32:13 Sert görünür ama personelinin gözünün içine bakardı.... Onunla uçanlar koskoca uçağı nasıl yönettiğini ve adil olduğunu bilir. Çalışanı kollardı.Kimi zaman başkan kimi zaman abla kimi zaman arkadaş kimi zaman seviyeli ve adil bir düşman dı. Olayın mutfağından yetişmiş, basamakları ağır ağır çıkmış hazmetmişti.Eğitimci olarak hepimizin gönlüne taht kurmuştu.O na kızdığım zmanlar onaylamadığım zamanlar olmuştu ama hep saygı duydum...hala da duyuyorum.Çünkü taşın altına elini koydu...diğer ünitelerin fikirlerine saygı duydu ve ekip olmayı bildi.kABİNDE STANDARTLAŞMAYI SAĞLADI.KABİN 5 YILDIZDI O ZAMAN. kendisine SAYGI ve SEVGİLER 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 10:26:38 Nasıl olsa emekli deneyimli personele yol açıldı. Bizler de Nilüfer hanım gelsin istiyoruz. 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 10:11:48 Sert disipliniyle ünlü eski başkan nasıl da özleniyor.Şirketini,uçuşu,işini aşkla seven bu insan çok sert görünürdü,işle ilgili ihmal yada hatada ceza vermekten sakınmaz,onu verdiği karardan kimse döndüremezdi.ADİL olduğu için verdiği ceza batmazdı ama o sert görüntünün altında bizi sevdiğini çok iyi bilir,hissederdik.VİZYON sahibiydi,şimdiki terminale geçilirken TAV a 2000 kişilik hostes odası istiyorum,çok hızlı büyüyoruz diye öngörüde bulunduğunu anımsıyorum. Bu eski başkanı nasıl odadaki klimaları çalıştırtmaktan aciz şimdiki zavallıyla kıyaslayayım,olmaz.kişi işine değil o noktada nasıl kalırıma odaklanırsa asıl işini yapamaz. ASIL İŞLER BİRİKTİ NİLÜFER HANIM I ÇAĞIRALIM BARİ,ÖĞRETSİN BİZİMKİNE 0
  • Misafir 17 Temmuz 2010, Cumartesi 10:08:21 Teşekkürler M.Ş, Klavyene sağlık. 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 21:39:12 Edepli Edebinden Susar, Edepsizde Onu Ben Susturdum Sanar..! 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 20:34:04 Ben de çok üzgünüm.E.L in yerinde olmayı hiç istemem doğrusu.Personeli tarafından sevilmeyen ve istenmeyen bir başkan olmak çok acı,nasıl oturacak ki o koltuk da bundan sonra ve nasıl bakacak ki insanların yüzüne......ama zaten görünmüyordu kimselere değilmi? Unutmuşum !!! 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 13:57:58 BİR KABİN AMİRİ BOŞ KUTUYU ALMADI DİYE ÇALIŞAN TÜM PERSONELİ KÖTÜLEMEYE, HAKARET ETMEYE VE NAMUSUYLA EKMEK PARASI İÇİN ÇALIŞAN İNSANLARI TAKSİMDEKİ SİZİN TABİRİNİZLE 10 NUMARA KIZLARA BENZETMEYE HAKKINIZ YOK,O PERSONELİN BÜYÜK BİR KISMI ÜNİVERSİTE MEZUNU,ÇOK İYİ YABANCI DİL BİLEN VE AYDIN İNSANLARDIR..BEN PERSONELDEN DEĞİLİM AMA BİRÇOK KARDEŞİM,ARKADAŞIM VAR ÇALIŞAN.LÜTFEN BİR UÇUŞ BİLETİNE UÇAĞI SATIN ALDIM MODUNA GİRMEYELİM.BİRAZ DAHA SAYGILI VE HOŞGÖRÜLÜ OLMAK LAZIM DEĞİLMİ.KİMBİLİR BELKİ YARIN SİZİNDE KIZINIZ,KARDEŞİNİZ BU GÖREVDE OLABİLİR,ARKADAŞLAR BURADA KABİBİN HİZMETLERİ BAŞKANLARI SN EMİNE LİM HANIMDAN ŞİKAYETLERİNİ DİLE GETİRİYORLAR,ONLAR HİÇ UÇMAMIŞ UÇUŞTA YAŞANAN SIKINTILARI YAŞAMAMIŞ BİR BAŞKAN İSTEMİYORLAR..HAKSIZLARMI??? 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 10:04:24 kabin performans ölçümü yalnızca mazeret izni,raporla ölçülmez.Birileri de yönetim performansı ölçücek.Şirkette böyle bir birim olmadığına göre bize de ANKARA yolu gözüktü. Alis gidip ağlar diyen arkadaşım,biz de gideceğiz ama ağlamadan,tebessüm ederek.sekreterlerin ajanlığıyla bilgi akışını engelleyenler,hadi mecliste ki randevularımızı da iptal etsene.ADALET istiyoruz ,kelle değil.Genel müdürün çoksesliliğe inancından rahatsız olanlar direnç oluşturdular ama farketmez,bizim kendisine inancımız ve güvenimiz tam.ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 06:50:23 Sevgili M.Ş, Giderken bile,geride kalanları düşünerek kaleme aldığın tüm gerçekleri dile getirdiğin yazın için sonsuz teşekkürler.Herkes ne doluymuş meğer.Bunca yazılandan sonra,haysiyeti,şerefi ve gururu bir kenara bırakıp,bu göreve devam ederse E.L eğer,,,,,Kabin'in ruhuna el-fatiha. 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 06:37:32 Farkındasınız değilmi??? LM lerde sorunu gündeme getiren kişiye,ne yapılıyor demiş emekli olan arkadaş...Aksaklıkları,raporları,ücretsiz izinleri hatırlatılıp, aba altından sopa ile sorun unutturuluyor... İşte artık emekli olduğu halde ona da müdür M.Ö yine aynısını yapıyor.Kızın aksaklıklarını herkese ilan ediyor.Taktik bu işte. Hiç yazma da seni birşey sansınlar bari...Yazıkk :( 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 01:03:19 E.L görevden alındığı gün 3.katta DEVE kesmek için para toplanmaya başlanmış bile... 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 00:40:48 Hostes arkadaş yazmış kabin başkanı içimizden birisi olacak diye. Ya sen bi git yolculara çay, kola ver. Gecen uçuşta birsey istedim diye dövmediği kaldı amirin, elinemi yapışır amirim alsan boş kutuyu . Yaptğı uçan garsonluk aldığı maaşa bakıp oturduğu semte bakıp yolcuyu küçük gören bir ekip istemiyoruz. hepsi gitsin yarı maaşa çalışacak taksimde 10 numara kızlar var :) 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 23:31:05 Bu işyerinde etik virüs var 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 21:13:42 yasal sorumluluk üstlenmemek için baş harfleri yazılmış.bence bunu yazan hala çalışıyor müdürüm eminim sen onu bulursun. ben olsam bu müdürün yanına aynı kalifiyede bir müdür yardımcısı da bulurum ki neme lazım müdürüm hastalanırsa falan diye eziyete kaldıgı yerden devam etmek için ..... YAŞASIN KÖTÜLÜÜÜÜÜÜÜÜK :))))) 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 20:46:21 DEMEK KISKANÇ BAYANLARIN KHB NINI KISKANMALARINDAN KAYNAKLANIYOR BU SORUN ÖYLEMİ??? DEMEK GENEL MÜDÜRÜN YERİNE KENDİ İSTEDİKLERİNİ GETİRECEKLER.....SANIRIM SENİN GÖZLÜK NUMARAN GÖZÜNE UYGUN DEĞİL,YADA SANA VERİLEN TALİMAT DOĞRULTUSUNDA BURAYA EZBERE YAZI YOLLUYORSUN...GENEL MÜDÜRDEN BEN BURADA ŞİKAYET EDEN BİR YAZI OKUMADIM...ŞİKAYET EMİNE LİM HANIMDAN.....YOKSA SEN HALA FARKINDA DEĞİLMİSİN???ASIL BOŞ TENCERENİN KİM OLDUĞUNU TÜM PERSONEL BİLİYOR,BİLMEYEN SENİN GİBİ ÜÇ BEŞ KİŞİ,SİZLERDE O BOŞ TENCERENİN KAPAĞI.... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 20:29:23 ŞİMDİ E. L. OTURMUŞ YANDAŞLARI İLE BU ESKİ CADILARI EMEKLİ ETMELİ DİYE DÜŞÜNÜYORDUR. ÇÜNKÜ ONUN ESKİYİ BİLEN KALİFİYE ELEMANLA İŞİ OLMAZ. AMA ONUN YANINDA GEÇEN DÖNEM EMEKLİLİĞİ GELENLEREDE BEN HALA BAŞKANIM SİZİ EMEKLİ ETTİRMEM DİYEDE MORAL VERİYORDUR. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 20:26:27 ACABA KHB BAŞİKANI KENDİ GÜZEL VE FİT GÖRÜNSÜN DİYEREK Mİ BİLHASSA YAKIN ÇALIŞMA ARKADAŞLARINI KİLOLULARDAN VE KISA BOYLU KALÇALARI KABİNE SIĞMAYANLARDAN MI SEÇİYOR. ÜSTÜNE ÜSTELİK BİRDE KOCA KALÇALI VE KİLOLU BU MÜDÜRLER KİLO PROBLEMİ OLAN İNSANLARA KİLO VERMELERİ İÇİN YAZI YOLLUYORLAR.....HAHHHHHHHHHAAAAAAA GENEL MÜDÜRÜMÜZÜN BU ŞAHISLARI ÜNÜFORMALI OLARAK GÖRMESİNİ VE YANINDA TARTILMASINI TALEP EDİYORUZ. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 20:21:11 GENEL MÜDÜRÜNÜN KENDİ İYİ NİYETİNDEN YAPILMASINI İSTEDİĞİ SALI GÜNKÜ LM'LER ÖNCESİ MAALESEF MUDURLERDEN ÖZELLİKLE DE M.Ö. TARAFINDAN SİZ GELMEDEN NASIL CİCİ HOSTES VE HOST OLUNACAĞI, NASIL MUTLU AZINLIK OLDUĞUMUZ ABA ALTINDAN SOPA İLE ÖĞRETİLİYOR. KAZA İLE BİRİ KONUŞMA CESARETİNİ BULMUŞSADA OFFFFFF SİZİN SALONU TERK EDİŞİNİZDEN SONRAKİ FIRÇALAR........... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 20:17:05 SEVGİLİ GENEL MÜDÜRÜMÜZ TEMEL KOTİL, SON YILLARDA THY ÇALIŞANLARINCA CEM KOZLU'DAN SONRA EN SEVİLEN YÖNETİCİSİNİZ. AMA ETRAFI VE KENDİSİ HİÇ SEVİLMEYEN (BU ORTAMI KENDİ BİZİ AŞAĞİLAYAN BAKIŞLARI İLE YARATAN E.L.) AMİRLERİ İLE DOLDURAN E.L.'İN ARTIK GÖREVDEN ALINMASI GEREKMİYORMU? DAHA DOĞRUSU KENDİSİ BU KADAR REZİL OLMUŞKEN İSTİFA ETMESİ GEREKMİYOR MU? DEMEKKİ KOLTUK HIRSI HAYSİYETTEN BİLE ÖNEMLİ 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 20:10:21 KHB BAŞKANINA KIYAKLARINDAN YARARLANMAK ADINA KONTROL AMİRLERİNCE ALINAN LOUIS VUITTON CÜZDAN ARTIK ESKİMİŞTİR. YENİSİNİ BAKALIM BAŞKAN KALIRSA, HANGİ BİRİMDEKİ KÖLELERİNE ALDIRACAK 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 19:25:31 Teşekkürler M... Emekliliğin keyfini çıkar.Hayırlı uğurlu olsun 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 18:38:24 üniformanı hakkını vererek taşıdın. giderken bile bizleri düşündün,bu kadar çok sorumsuzun arasında çalışan bizlere sorumluluk örneği modeli oluşturdun. üstelik sayende klimalar çalışıyor. Biz başkandan beklerdik ama olmadı. İK ve PERS . BŞK. ile adam asmaca oynuyor meşgul 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 17:51:59 15 kişi değilizzz... HEPİMİZ M.Ş'YİZ... İşinize gelmeyene kulak tıkamayın... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 17:34:06 Cevabı da üzülerek söylüyorum ki,pasif,ne kokar ne bulaşır cinsinden kişilerle 4000 kişi idare edilemez.Özgür iradesi güçlü ve kurallar çerçevesinde haraket eden ve sevilen kişilerden seçilmeli müdür ve başkan. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 17:25:03 Emekliliğin hayırlı olsun arkadaşım.Hislerimize tercüman olup,medeni cesaret göstererek söyleyemediklerimizi yazdığın için çok teşekkürler.Bütün yazdıklarına kalpten katılıyorum.Elbette iyi niyetle işini yapan da var orada ama ruhsal rahatsızlığı olduğu bilindiği halde,''iyi korkutuyor'' diye kontrol şefi olarak orada bulunan şahsa az dokunmuşsun bence... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 17:09:47 Sahipsizliğimiz başka birimlerce de görülmüş olacak ki, alakasız kişiler bile bizim amirimiz olduğunu iddia ediyorlar... Şeytan aldııı götürdüüü, satamadan getirdiiii! 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 17:06:21 cevabından korkarak soruyorum.müdürlerde de durum benzer midir? 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 17:04:02 Önünüzde saygı ile eğiliyorum.bize en yakın olması gereken yöneticilerimizin yapamadığını onca işinin arasında yaptığın için.Bu insanların buna ihtiyacı var. İlgilenilmeye değer verilmeye.yönlendirilmeye. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:57:43 Hayırlı uğurlu olsun.Emeklilik hayatında sana huzur ve sağlık diliyorum.Giderayak yaptın bir kıyak 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:55:07 bidaaa yuhhhh. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:53:39 o zaman bir öneri yapabilirmiyim. Gruptan Uç İşlt ve KHB dışında ki yöneticilerimiz yani amirlerimiz çıkarılsın.zaten onları ilgilendiren bir konu olduğunda moderatör onlara iletir.böylece yazışmalar steril kalır.hemde durumdan vazife çıkarmazlar.gerçek vazifelerini yaparlar.ne dersiniz???? 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:47:51 toplam 240 yapıyor yılda. Bana da verseler hiç problem yok herkez çok iyi derim. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:44:01 evek darısı kabinin başına .Umarım arkadaşlar kendilerini güvende hisseder de konuşabilirler.Ben yatıdayım :( 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:40:14 6) 12X 15 =180 7) 4 de ikramiye O zaman baktığında hiç bir problem görünmüyor :) :) :) 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:37:12 Dostlar yettim.uzaklardaydım geldim.benimde ekliyceklerim var.gerçi pek çoğu yazılmış ama 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:29:09 Çıt çıkmıyor. Demekki insanlar memnun ayrıldı.Ne güzel darısı kabinin başına. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:27:36 okuyorsa bu yazıyı kendinle gurur duyuyordur eminim.İz bırakan yönetici olarak. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:25:51 evet Personelin kompleksli olduğu çok belli oluyor yaptıkları atama yani atamamalardan belli. Bu arada toplantıya mı girdiniz sayın E.L. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 16:22:37 thy cabin yönetici amirini arıyor.Hayır hayır yanlış anladınız sayın Serhat bey sizi değil. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 14:58:26 Abartmayin artik, 4000 kisinin calistigi yerde 15-20 adet elestiri olur , normaldir , ayrica sorunu olan sadece siz degilsiniz ve bu hizmet zincirinde yer alan herkes kadar degerlisiniz o kadar , valizi yukleyen , arsiv memuru, kapida guvenlikci ,dispatch ,kule memuru, sigorta memuru,yer gorevlisi , ikram memuru hic mi sorunlari yok , yorumlari okudum da yarisi luzumsuz ve sadece yaygara dan ibaret , kimse vazgecilmez degildir , kendinizi de cok fazla onemsemeyin , hepinizi bu sirket yetistirdi , layiki ile isinizi yapin, sirketi sevin , ustleriniz ile saygi dahilinde calisin , saygi gosterin ki , sizde gorebilesiniz . 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 14:39:33 Sayın Genel Müdürüm artık maıl grubunda gerçekleri yazamıycaz,lütfen artık bir şeylerin üstü örtülmesin,KHBnı geldiğinden beri hiç bir sorunumuza çare bulmadı onun amacı sadece koltuk ,elini bir kere bile taşın altına koymadı bir derdimizi dinlemedi,çünkü ucucuları sevmiyor ,umurunda değiliz,asla güven vermiyor takdir etmiyor,sadece şıkşık giyinip hava atsın carısma yapıp üst yönetimi etkilesin ve göz boyasın,gözler soğuk... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:50:00 BU KABİN HİZMETLERİ MÜDÜRLERİNİN VE UÇUŞ İŞLETME BAŞKANLARININ TAMAMI ŞİRKET YANİ PATRONLARIN ADAMIDIR.KOLTUKLARINI KORUMAK İÇİN HER TÜRLÜ İŞİ YAPIP PERSONELLERİNİ MAĞDUR EDERLER.KRALDAN ÇOK KRALCIDIRLAR.BEN HEP BUNLARIN BU İŞLERİ YAPMALARI İÇİN EKSTRA PARALAR ALDIKLARINI VE ŞİRKET HİSSELERİ OLDUNU DÜŞÜMMÜŞÜMDÜR.BU İNSANLAR SAYGIYI HAK ETMEYEN İÇİNDEN ÇIKTIKLARI CAMİAYA KÖTÜLÜK EDEN ACİZ İNSANLAR OLDUKLARI GİBİ BİR FİKRE SAHİBİM .BUNLAR İÇİN İLKE YOKTUR.İŞLER YÜRÜSÜN SORUN OLMASIN BUNLARIN TEK DÜSTURUDUR.PERSONELİ TARAFINDAN ASLA SEVİLMEZLER VE SÜREKLİ DEDİKODULARI YAPILIR.BÖYLE İDARECİLİK OLMAZ. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:43:14 etik kuralların kaçta kaçını biliyor 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:39:11 kıskanıyosunuz beni.... sorun kapandı arkadaşlar hadi uçuşa...yolcularınıza gülmeyi ihmal etmeyin sakın 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:37:31 1.asla eleştirme fikir önerme 2.sakın ha hata yapıp 3. kata çıkma 3.asla kariyer yapayım diye sorgulama 4.Muhtemeldir ceza alırsın niye diye sorma 5.önde gitme asılırsın geride kalma basılırsın şayet bunlar yetmez ise bir doktara git 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:34:00 tüm canavar egolar ben amirinizim diyoooo.kabin kokpit aptala döndük.bari bizi burada koru ve varlığını hissettir sayın yöneticim...her kimsen 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:31:25 ismimizin yanına eklenen ve her an silinebileck ünvanlar bizi iyi yönetici yapmaz.iyi olduğu düşünülen hesap uzmanı, yatırımcı, uzman yapar.çok çok söz sahibi biri yapar ama bir inanılan bir lider yapmaz. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:30:02 ah değerli kabin amirim o kadar doğru şeyler söylemiş ki... bizler daha yolun çok başındayız malesef, bakalım daha ne kadar haksızlığa uğrayacağız?! 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:27:43 KATILIYORUM. İYİ AMİR AYIPLAMAZ...ÇÜNKİ BİLİR Kİ AMİR BİR YERDE BİŞEYİ YANLIŞ YAPMIŞTIR .BU YANLIŞ AYIPLANACAK TAVIRLAR ORTAYA ÇIKMIŞTIR.OLAYI GÖRÜR ÇÖZÜM ARAR ÇÖZMEYE ÇALIŞIR. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:24:55 komutanını yanında görmek ister.Onunda bu zorluklarını yaşadığını görmek ister.başka türlü başarılı olunmaz ki... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:23:02 örnek olur,kimi zaman arkadaş kimi zaman abla-abi kimi zamanda ebeveyn olur.sever ödüllendirir elinden tutar yetiştirir motive eder. gerekirsede cezalandırır.Ama görmezden gelmez hiçe saymaz yok saymaz ve aşağılamaz.Cezalandırdığı kişide bir hata yaptım ama öğrendim bir daha yapmıycam diyebilir .Danışabilir siz ne önerirsiniz falanca durumda neyapmalıyım diye yanına yaklaşılabilir.Vardı böyle yöneticiler. Onları özlüyoruz... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:17:54 ek görevliyim.mutlu bir evliliğim ve çocuğum var. hat çok kötü dayanılmaz hatta ama kişilere inanmasamda devam etmek zorundayım pek çoğu gibi.tek tesellim göze batmadan çalışabiliyorum. zaten kullanamayacı adamları ofise yaklaştırmıyor. ben odada kader arkadaşlarımla daha iyiyim. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:11:19 hele bide üst makamları ziyareti boş bırakmazsan..bir süre idare edersin.ancak etkin liderlik vasıfların yoksa,etik kuralları sadece yöneteceğin uyması zorunlu bir gereklilik gibi görürsen başarılı olma şansın yok.korkutursun,sindirirsin aşalarsın ama bunlar seni etkin lider yapmaz.Sayın hanımefendi başkanımızın yöneticilik tecrübesi nedir.önceden en çok kaç kişilik bir gurubu yönetmiştir.? bir zamanlar amir di derseniz kaç sene yapmış amirlik 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:07:15 yönetici olabilirsiniz.çok kolay özellikle THY de çünkü atama sizin niteliklerinize değilde tanıdığınızın niteliklerine yada sizi destekleyecek (imzalar açısından ) takım arkadaşlarınıza pardon suç ortaklarınızın niteliklerine bağlıdır.birbirinize ne ölçüde göbekten bağlı olduğunuza bağlıdır. Amaaaa 45oo kişilik vitrin cephe hr nederseniz deyin bir orduya yönetici olacaksanız yukarda saydıklarım evrak üstünde uygun görülür (shgm yi saymazsan Yİ SAYMAZ 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 13:01:08 çobanı olmayan sürüye çoban olacak çok olur... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 11:22:23 Arkadaslar; Özel havayoluna bir geçinde orada görün siz bakalım korku imparatorluğunu THY yanında vız kalır vızzzzz. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 10:56:33 Ne güzel bir tanım....Ağlayalım mı? Gülelim mi ?Bu şirkete pijama-uniforma arasında senelerini harcamış,yatılarda iç-dış ,yorgunluğunu atamadan zamansız,mekansız uçmuş,işi çok iyi bilen,şirketi çok güzel temsil edebilen amir'ler var.EMİNE HANIM şirketin herhangi bir biriminde çalışır...KHB BŞK nı olamaz....gerçek neyazık ki bu.... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 09:03:58 THY'nin ağdalı başarı haberlerini hep martaval olarak görmüşümdür. İşte bu da bunun kanıtı. THY'den hiç bi halt olmaz. Sanal büyüme ile, bir kaç futbol takımına sponsor olmakla öyle dünya devi olunmaz, Emirates'le Lufthansa ile yarışılamaz. --Volvo-- 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 06:33:56 KHB na karsi ozellikle kiskanc hanim personeller tarafindan yurutulen sistemli yipratma politikasini bu yonetim gormustur umarim, bu yaygarada kelle alirlarsa arkasi gelecek , bir curcuna daha cikaralim arkasindan Gen Md Yrd indiririz diye dusunenler var , ama asil hedefleri ve gonullerindeki olan kendilerinin destekleyecegi Gen Md leri makama cikarma istegidir . Evvelde oldu , simdi niye olmasin .Isini bilen tecrubeli yonetici olan KHB yi istemezcuklere karsi destekleyin yoksa sira size gelir 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 05:11:34 emekli olan amirimize katılıyorum. TEMEL BEY kabinle olan ilk toplanınıza lütfenemekliarkadaşımızı da davet edin. Başkan herkesi korkutmuş,ancak emekli olunca konuşabiliyorlar. üstelik gönüllü bir emeklilik bu 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 05:00:25 mutsuz olduğumuz anlaşılmıyor mu? Maalesef bu başkanı sevemedik.aynı onun bizi sevmediği gibi.sevgi bir yana saygımızı da kazanamadı.Yerini koruyacak diye yaptıkları diğer yöneticileri zor durumda bırakıyor. hukuk müşaviri birilerine yaranmak isterken kurum prestiji ayaklar altında.yazık 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 04:06:38 UCMUYOR... ETRAFINDA UCUCU ISTEMIYOR... KHB DE KENDISI GIBI YER PERSONELI CALISTIRACAK ... UCAMAYACAGIM BECEREMIYORUM DIYENLERI MUDUR YAPTI OYLE DE YAPACAK... CUNKU KENDISINE LAF EDENLERE GULUMSEYEREK ARKASINDAN DEHSET INTIKAMINI ALMASI GEREK... AHLAKI COKUNTUYE SAHIP OLANLARI DESTEKLEYEREK NELERI YAPABILECEGINI KANITLAMAYA CALISIYOR, SINIR HASTALARINI SEF YAPIP KOTU POLISI OYNATIYOR, HOSTES VE KAPTANLARDAN NEFRET EDIYOR KORKUNC BIRSEY BU AMA GERCEKLER...TUM BUNLAR BIR BASLANGIC KABIN PERFORMANS ADI ALTINDA HOSTES KIYIMINA HENUZ BASLAMIS BULUNUYOR, CANINI SEVEN KURTARSIN ARKADASLAR KOKPITIN DE EN BUYUK BELASI YAZIK KI 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 02:20:35 Sn. Temel Kotil şirketin büyük çoğunluğu sizi sever sayar ama bu hukuk müşaviri nerden çıktı? Ne sıfatla şirketin bel kemiğini oluşturan değerli kaptanlarımıza amlirlik tasyabiliyor? 1700 kişi bunun hesabını elbet sorar. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 00:42:59 Emine hanım birikimli hoş bir hanım olabilir ama bu iş için uygun değildir Sayın Temel Kotil neden çalışanlar sizi severken yöneticilerinizi sevmiyorlar sizce çünkü siz Thy ye kalben bağlanmışsınız yanlışınızla doğrunuzla ,ancak Emine hanım gibiler sadece güç bende olsun diye o konumdalar güzel hoş kadın etrafda dolaşsın hava atsın ama olmuyor işte işler böyle yürümüyor bu hanım işini sevmiyor uçucuları sevmiyor gözlerinden 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 00:37:05 Sayın Temel Kotil insanlar sizi seviyor,bende 16 senedir burada kabin amiri olarak çalışıyorum,evet sorunlar hep vardı,hızlı büyüme bunları katladı ama aslında hallededilmez değil ,ancak şimdiki kabin hizmetleri başkanı bence objektif olarak ,uçuşu ve çalışanları sevmemektedir,kendisi bence duygusuz biridir,adaletduygusundan ve iletişimden yoksundur 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 00:32:28 işte adam çıkmış ben genel müdüre bağlıyım, senin amirinim diyor, kendinin ne olduğundan habersiz...amirin tanımını bilmeyen adam hukuk müşaviri...uçan kaptana operasyonla ilgili ya da idari olarak emir verme yetkisi var mı? Yok, oraya getirilip oturtulmuş...amir olmuş kendince yazılanları ayıplıyor!!! Neye göre ? belli değil...konuyu bilir mi? Yok...Ama amir ya...İşte gelinen nokta bu milli havayolunda... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 00:25:56 4.500 kişinin bulunduğu bir ortamda herkesi mutlu etmek sanırım imkansız.Bu kadar personeli olan bir yapıda hiyerarşinin ve disiplinin muhafaza edilmesi gerekli ve dahi şarttır.Sanırım çoğunuz başka iş yerlerinde çalışmadınız ki bu şekilde hoyratça insanları rencide ediyorsunuz.Ben şunu biliyorum ki KHB da Emine Hanım çek yetkin bir yöneticidir.Sırf uçucu değil diye KHB başkanlığına yakıştırmamak ve bunu eleştirmek en hafif tabirle bihaberliktir. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 00:08:58 sürmeye devam eder. Bu yapı altında ise çalışan mutluluğu, motivasyon, bağlılık, özveri gibi kavramları çalışanlardan beklemek mümkün olmaz. Bekleseniz de gerçekçi olmaz. Hüküm süren enerji düşüklüğü, bıkkınlık, kaçma isteği, dikkat ekiskliği, aidiyet duygusunun kaybı olacaktır. Uçuculukta bunların nelere yol açabileceğini ise hepimiz çok iyi biliyoruz. Ben THY yönetimine atamalarınız nasıl olursa olsun kontrol sisteminiz etkin olsun ki işe yaramyanlar zarar vermeden ayıklansın diyorum. 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 00:05:51 Emine Hanımın buraya nasıl atandığından ziyade atandığından bu tarafa neler yaptığı, ne tür ilişkiler geliştirdiği, oturduğu koltuğa ve yönettiği topluluğa ne kattığı önemlidir. Kağıt üzerinde uygun görünen pek çok yönetici bu tür pozisyonlara kişiliklerindeki uygunsuzluklar yüzünden başarılı olamazlar ve eğer sistem de bu tür eksikleri saptamada başarısızsa durum bu kişi ile yakın çalışan herkes için ızdırap, yönettiği kişiler için ise tam da burada yazılan türde sonuçlar doğururu. Bu Emine hanımın nezdinde irdelenmesi gereken bir sistem sorunudur aynı zamannda. Evet başarısız bir yönetici, peki neden hala bulunduğu yerde? Bçalışanlardan ve iş arkadaşlarından alınan geribildirimlerin değerlendirilmediği ortamlarda bu tür başarısızlıklar 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 00:01:22 çok daha donanımlı olunması gereken bu pozisyonun liderlik edeceği kitlesi ile uyum ve barış içinde, pozitif bir yapıya sahip, insancıl duyguları olan, deneyimli, profesyonel bir kişi tarafından taşınması gerekiyor. Bu özellikler malesef Emine hanımda mevcut değil. İnsanlar yöneticilerinin söylediklerini değil nereye doğru yöneldiklerini takip ediyorlar, kaldı ki Emine hanımın duyarlılık göstermesi beklenen pek çok konuya karşı soğuk duruşu, sadece bellli makamların beğenisini kazanmaya yönelik fark edenherkesce üzüntü ve şaşkınlıkla izlenen tavırları dün de vardı, bugün de var yarın da olmaya devam edecek. Çünkü sistem yöneticilerin yetkinliklerini ölçümleyip onlara bu alanlarda gelişmelisin şu kadar da vaktin var demiyor... 0
  • Misafir 15 Temmuz 2010, Perşembe 00:00:33 Bu yorumları okuyan Alis, Harikalar diyarından yine ağlamak için Ankara yolunu mu tutacak yoksa yan binadaki malum kişiyi mi ziyaret edecek çok merak edios... Demek ki aşağıladığı, küçümsediği kişiler zannettiği kadar aptal değilmiş! Kıh kıh kıh... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 23:57:02 Yönetici olmak sadece diploma işi ya da bir iş yerinde kaç yıl geçirdğinizle alakalı değildir. Yönetici olmak sadece rakamlar, dosyalar ya da güzel kıyafetler işi de değildir. Yönetici olmak sorumluluğunu taşıdığınız grubu anlamak, o gruba bir vizyon çizebilmek ve inandırıcılığınızla o grubu bu vizyona taşıyabilmek demektir. Bunu yapabilmek için yanınıza dürüstlük, samimiyet, insan sevme gibi bazı değerli almazsanız bir adım bile öteye gidemezsiniz. benim gözlemim Emine hanım başkanlık ettiği grupla kaynaşamayan, onları anlamayan, sıkıntılarından, heyecanlarından uzak, kendi ekseninde ve kendi hedefleri ile yaşayan bir kişilik. Samim, olmayan tavırları çok çabuk anlaşıldı ve hayal kırıklığı yarattı... çok daha do 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 23:40:50 bu saygıdeğer hanımefendinin yazdıklarında saptırılmış çarpıtılmış ya da gerçek olmayan hiç bir şey yok.. doğruları yazmış sadece 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 23:11:01 Pardon, ama merak ettim AHMET BOLAT YONETIM KURULU UYESI Levent Bey, Bu devam eden "Veda" tartışmalarına "taraf" olmadan sormak istiyorum. Mümkünse "gerçek amir"lerinizden birkaç örnek verir misiniz? Genel Müdürümüze doğrudan bağlı ve direk ona rapor eden, Üst Yöneticiler hiyerarşisinde konumu belli olan Hukuk Müşavirimiz, sizin "gerçek amir"iniz değilse, kimler "gerçek amir"iniz, gerçekten merak ettim. Ahmet Bolat -----Original Message----- From: LEVENT ICKIN (Ucus Isletme Bsk. - Sorumlu Kaptan Pilot) Sent: Wednesday, July 14, 2010 3:31 PM To: THY KOKPIT Subject: VEDA ! SERHAT BEYİN MAKAMINI GERÇEK AMİRLERİMİZİN TAKDİRLERİNE SUNUYORUM. Levent İÇKİN Kpt.Plt. B-737 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 22:25:04 Ne o yoksa herkesi sen mi işe aldın, yabancı dil sınavlarını sen mi yaptın? Sana mı sorucaz ne yapacağımızı? Kel düştü takke göründü artık. maaşımıda alırım haksızlıklarada karşı çıkarım.Sana ne? Sen sahibinin ayakları dibinde uzanmaya devam et cicim. Temel bey bu sayede kimlerin onu ayakta uyutmaya çalıştığını, ne dolaplar çevirdiğini öğrendi ve emin ol kalanları da öğrenecek. Sanki yukardakiler İngiliz bülbülü mü? HAHAHAA bizde onların kapasitesini çok iyi biliyoruz. Sen tereciye tere satma her ne iş yapıyorsan ona devam et. BYYYYYYYY 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 22:15:54 Kabin kendi arasında "var olduğuna inandıkları bir sorunu" iğneli bir dille ifade ediyor. Hukuk müşaviri S.K., anlamadığı bu konuda fırsatı kaçırmayarak "bu tür mailler karşısında üst yöneticilerinin sabrına hayran olduğunu" ifade ederek yağcılık yapıyor, üstüne mail grubuna fırça atıyor. Bir kaptan, düzgün bir ifadeyle hukuk müşavirine "fikrinizi ifade etmek yerine, fırça atmak sizin haddinize değil" diyor. Hukuk müşaviri ise tüy dikiyor; ve kendisinin, kokpit ve kabinin "amiri" olduğunu iddia eden komediyi başlatıyor. Buna, Yatırım Yönetimi Başkanı sıfatlı A.B. de katılıyor ve dozu, kendisinin de "amir" olduğunu iddia ederek artırıyor. THY'de düzgün yönetici bir tek Kotil kalmış anlaşılan! 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 21:39:35 düne kadar thy yönetimine hiç toz kondurmadım çünkü akpliydim çünkü erdoğanı seviyordum ama yanındaki sahte yüzleri görmezden geldim bugün ne mi değiştirdi fikrimi sayın yönetim kurulu üyesi o.b.!!a kendisine uçuş güvenliğini sıkıntıya soktuğuiçin illegal yollarla uçağa yüklenen kayısıyı indiren satış müdürünü görevden aldırdı . o müdürü kutlamak varken işten aldınız..vay be ülkeme bakın be . ey sivil havacılık siz nelerle uğraaşıyorsunuz bırakın sahte evraklarla uğraşmayı gelin tüm tkya yer görevlilerine psikolojik yardımdada bulunun bu amir kaybedicek birşeyi olmadığı için yürekten yazmış. ya suskun olanlar susmak zorunda olanlar 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 21:00:11 Korkacak bir şey yok arkadaşlar. İşinizi yapın yeter...sanki hepiniz sınavla işe girdiniz..? Başta torpille işe girip sonra "sistemi"eleştirmek doğru değil...sanki hepiniz havacılık okudunuz...sanki adamakıllı yabancı dil biliyorsunuz..alın maaşınızı işinizi yapın...boşverin başkanı maşkanı çekiştirmeyi... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:55:47 bu emaili gönderen kişinin birçok değindiği konu doğrudur. thy de birçok oyun oynandığı kanaatindeyim. Ama sayın Kotil'in bu oyunlara gelmeyeceğini düşünüyorum. Kabin Hizmetleri Başkanlığı'nın uygulamalarını ufak bir şekilde dahi eleştirenler ne yazık ki baskı altında alınmak istenmektedirler. son dönemde açılan mail sistemiyle Temel Kotil sayesinde bu biraz aşıldı gibi olsa da hukuk müşaviri gibi başkalarının sözcüsü konumundaki kişiler dolaylı yoldan ekipleri "yazmayın,susun" diye tehdit etmektedirler. saygılar. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:41:23 Mehlika Hanım'ın, sorunlarla yalınen ilgilenen bir yönetici olmasıyla ilgili yapılan suçlamaları çok haksız, yersiz buluyorum. Diğerlerini tanımam etmem ama Mehlika Hanım'ı ayrı tutarım. İnsanlar bulundukları konum sebebiyle içlerinden gelen cevapları veremiyor olabilirler ama bu onların haksız oldukları anlamına gelmez. Mehlika Hanım'ı, Korku İmparatorluğu yakıştırmasından ayrı tutun lütfen, çok ağır. Şahsen hiçbir engelle karşılaşmadan, çok daha yeni dönemlerdeki kıdemli çalışanlarla olduğundan daha rahat bir şekilde diyalog kurabiliyorum yöneticimle. Üstelik yorumlarda bahsedildiği gibi; başkanlıkta bir tanıdığım da yokken. Önemli olan iletişimdeki üslubunuz. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:36:55 o en özel en büyüklerden biri olan ''özel'' şirkete gelin de korku imparatorluğu neymiş görün!! ekibi sayımı tam alamadı diye amirliği alınanmı dersiniz, üniforma eteğini üstüne göre daralttığı için ihtarı alanmı dersiniz.. daha yüzlercesi... hemde asgari ücretten az üst seviyede açlık sınırındaki maaşıyla!! 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:29:14 İmam imparatorluğu kurulmuş olmasın da başka bişey istemem! 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:27:49 Ayaklar baş olmuş...Bu mudur yöneticilik haaaa.Çıkarın kafanızı gömdüğünüz kum yığınından...feryat varrrrrrrrrrr duyun sesimizi 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:24:28 Tühhhhh bumudur be...kadın mutsusuz kendimizi güvende hissetmiyoruz o yüzden % 70 iş mgücü kaybımız var demiş...Hosteslerin başı !!!! kimliğinin arkasında ki arkadaş her sorunla yalinen ilgilendiği gibi aba altından sopa gösteriyor....Sinirlerim zıpladı be.... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:21:58 belki yonetim degişir. bir revizyona ihtiyac var anlasılan 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:21:46 Emine halka inmiş....Asırlardı kullanmadığı full aksesuar serin odasında empathy yapıyormuş... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:16:26 vay! tebrikler airport.korku imparatorluğu başlığı güzeldi.tam anlamı ile yaşadıklarımızı yansıtıyor.imparator,imparatoriçe,cellat,kurban benzetmelerine puanım 8,5 tan 9. on tam puan Ali ve Alis harikalar diyarında benzetmesine gidiyor:):):) 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:16:21 Yavrucum ne kullanıyorsun??Hayır bizede söyle de diğer 300 kişi gibi bende kullanayım emeklilkiğime var daha maalesef... Ne ümidi beeeeeeeee.Git sen uç ancak ona yararsın....Akşam akşam açtırma azımı 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:12:24 Güzel kardeşim sakın ha bu kariyer planını duyan olmasın.sakın ha bir göreve talip olayım deme...Bu gibi normal düşünceler hoş karşılanmıyo burda .Bir büyüğün olarak benden söylemesi.Kuytularda dolaşma...sakın hasta olup rapor falan alma...Maazallah iş akdişn fes edilir. Potasiyel rakipleredn hoşlanmıyor başkan ablan. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:07:55 Hayır hayır herkez bu zihniyette olamaz....haklı hareketler durdurulamaz...haklı söylemler susturulamaz...Birkaç kurban veririz bu yolda ama yılmayız...Biri bizi duyuncaya kadar konuşuruz....Hepimizi mi işten atacaklar... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:06:31 ya ben de aynı şeyi düşündüm.Koskoca kabinden sadece 1 kişi.Bir de Serhat Bey diye biri,hukukta çalışıyormuş,kim olduğunu kimse bilmiyor.Bizim başkan gibi o da az tanınmış:):):)he he he:):):) 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:04:31 Tam kariyer planlamsı yapıp şirketişme nasıl faydalı olurum diye hesap yapıyordum.Vaz geçtim....Zaten bişi olamam izin vermezler... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:02:20 m.ş ile kavgası bonus olmuş....eğitmen olmak istiyor o arkadaş..ama kontrol hostesliğinide fitmişşş... Sahi adı neydi onun hatırlayan var mı? 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:00:28 uçmaktan kaçarak ücret müdürü olmuş birinden ancak bu kadar kabin hizmetleri başkanı oluyor.bencede üst yönetim farkında durumu.ama neden hala göz yumuyolar bilemiyorum.ACABA ÜST YÖNETİMİNDE Mİ UMURUNDA DEĞİLİZ???? 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:58:50 DAHA KÜÇÜCÜKTEN SIKI FIKI OLAN 2 ARKADAŞTI ONLAR...YILLARCA kARASAL İKLİMDE YAŞAMAKTAM EZİLMİŞLERDİ.HAVAYA- SUYA TAŞ VE İFTİRA ATIP .2 KRİTİK NOKTAYI PAYLAŞTILAR. ÖNÜMÜZE ÇIKANA BİR TEKME OYNUYORLAR...PAZAR BAYRAM DIŞ YATI İSTATİSTİĞİ İLE UĞRAŞAMAZLAR...DAHA ÇOK TEKMELENECEK İNSAN VAR 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:50:19 EMİNE HANIMA YÖNETTİĞİ 4500 KİŞİDEN SADECE 1 KİŞİDEN DESTEK VAR.O DA EMEKLİ OLAN M.Ş İLE KAVGALIYMIŞ. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:49:24 bugüne dek kabin memurları hiçbir zaman bu kadar hırpalanmamıştır.yeni arkadaşlar geçmişi bilmiyor.biz biliyor ve kıyaslayabiliyoruz.İnsan sevmeyen bir KHB başkanı nasıl bizi kucaklayabilir?sadece kendi menfaatlerinin peşinde hiçbirimiz umurunda değiliz.Çok yazık çok 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:47:27 BİLEREK YAYINLAMIYORLAR YOKSA İNFİYAL ÇIKAR....YOKSA BİLMEM KAÇ MİLYONDOLARLIK PROĞRAM HERHALDE BU İSTATİSTİĞİ TUTAR 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:45:30 İmparator : Kaaarrrdeşşiimmmm İmparotoriçe :Başkan(sıklıkla ciddiyete davet eder) Cellat : İK (tüm üyeleri) Kurbanlar:Sen, ben, biz , siz, onlar 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:41:32 Kendisi çok konuşmaz... hatta susar intikamı konuşur.... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:37:20 HEPİNİZİ CİDDİYETE DAVET EDİYORUM......... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:35:18 Kim kaç gece dış yatı yapmışşş, Kim kaç pazar kaç bayram uçmuşş. ÇIKSIN ORTAYA MUTLU AZINLIK 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:32:51 Elbet gün olur devran döner herkaz layığını bulur... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:31:22 Dçnerler dönerler Dagha öncede dönmedilermi ellerinde onun bunun kanı ile.....Sonra intikam alırlar usulca daha çok kan daha çok kan... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:28:49 Haşa....biliyoruz ki sorgularsak kim vurduya gitme şansımız çok yüksek.Onlar çok sistemli çalışıyor gerek yokki.. B nin yada öf nnin odasında çay simit partisiinda adam asmaca oynuyorlar... Sorgulayınca kötü oluyor...Vaz geçtik... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:25:39 Onlar bu olayları herzaman yaptıkları gibi yok saymaya gittiler...dönerler mi bilinmez. Yok sayamıyorlar ise önemsiz birkaç kişinin işidir diyerek üst yönetimi iknaya gittiler...dönerler mi bilmem. Toplantı sonucu halka kim hitap edecek diye çöp çekmeye gittiler...Bakalım kısa çöp kimde kalacak.... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:21:59 Yazılanları ibret ile okumaktayım.Uzun yıllar bir havacılık şirketinde İnsan Kaynaklarında yöneticilik yaptım.Kuruluşların geleceği bu birimin ellerindedir.Diğer bir deyiş ile hareket eden aracın direksiyonu bu birimin elindedir.En emniyetli şekilde nereye ve nasıl gidileceğini kısacasını kaderini tayin eder kuruluşun.Hasas ve adil yaklaşımlar ile vizyon sahibi olmalıdır.Hiç sorgulandı mı acaba ? Saygılarımla 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:16:15 Bir üst amirinden aldığı ilham ve destek ile KAPISI herkeze kapalı..........Açıldığında da fırça var...O yüzden bırakıyoruz kapalı kalsın.... Alis hergün yönetim kademelerinde kendine potansiyel rakipleri karalama,işten atma yada emekli etmekle meşgul...Ali malum 777 derdinde...bunları kim başımıza getirdi o da ayrı konu tabiii.... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:15:22 Bilip bilmeden konuşmayınız. 1.Bizler bu parayı 80 saat üzeri alırız.2.Normal olarak insanlar 8 saat mesai yaparken bizler 14 saat standart mesai yeri geldiğinde 16-18 24 saatlere varan mesailer yaparız.3.80 saat uçuşun aylık mesaiside yaklaşık 180 saat civarı yapar.Dilerim azıcık matematiğiniz vardır.4. Bizlerin aldığı paradan size ne bizler o parayı alın terimizle yukarda yazdığım mesaileri yaparak alırız, yan gelip yatarak değil.Siz kendi kesenizle ilgilenin bizde bizimki ile.Bu arada parayı biz kazandığımıza göre nasıl harcıycağımızada biz karar veririrz. Haddinizi bilin kendizie gelin.Hemen olayı paraya bağlıyosunuz.Bu arada bende sizin o yüzüznüz bir acil durumda görmek isterdimCan korkusu nede olsa 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:14:36 yazık size yazan arkadaş sen ne mezunusun?kaç tane yabancı dil biliyorsun? seni thy de işe kimler hangi torpille aldı? hayatında uçaga ilk defa karadenizden buraya torpille işe girmek içinmi bindin?sen buraya abuk sabuk yorum yazacagına ilk önce bu sorulara cevap ver bakalımda ne oldugun bir anlaşılsın? 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:12:13 Bir kaç duyarlı insan.Bir kaç kendini feda eden insan.... Temel beyden yana şikayetimiz yokta nerede bizim yöneticiler ???? 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:10:13 Susturmak için şimdide hukuk müşaviri derede... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:07:29 TABİ OLARAK BU ARKADAŞIMIZDA ÇALIŞTIĞI SÜRE ZARFINDA BU DOĞRU DÜŞÜNCELERİNİ VE GERÇEKLERİ SÖYLİYEMEZDİ...AĞZINA,DİLİNE SADIK ARKADAŞIM...BU KRALIN ÇIPLAK OLDUĞUNU HALA YÖNETİM GÖRMÜYORMU ACABA?SANMIYORUM BENİM BİLDİĞİM SN HAMDİ TOPÇU VE SN TEMEL KOTİL BUNUN FARKINDALARDIR,ASIL ÖNEMLİ OLAN BAŞARISIZ SN EMİNE LİM İN ARKASINDA KİM VAR ? ŞİMDİ YÖNETİM KHB LIĞINI DEVREYE SOKMADAN BİR BAĞIMSIZ ŞİRKETE ŞİRKETTEKİ TÜM KABİN EKİBİYLE ANKET YAPTIRSA VE SONUCU GÖRSE,ÇALIŞANLARIN YÜZDE 80 İNİN EMİNE HANIM VE ETRAFINDAKİ O MALUM KİŞLERDEN MEMNUN OLMADIĞINI GÖRECEKLERDİR....BÖYLE BAŞARILI BİR YÖNETİME,BU KHB NI YAKIŞMIYOR ÇÜNKÜ YETERSİZ....BU ARKADAŞIMIZIN SÖYLEDİKLERİNİ DİKKATE ALMANIZDA FAYDA VAR...LÜTFEN BİR İNCELEYİN 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 19:07:22 Ne acıdır ki sindirilme politikası ile kavuğuna çekilmiş bizler.Bizi kurtaracak kahramanlar beklemekteyiz. Ve fikirlerini korkmadan söyleyen kişileri kahramalaştırıyoruz. Ne acıdır ki... konuşturulmuyoruz bu yüzdende buralarda dile geliyor bu konular. Ne acıdır ki.Başhostes durumu açıklayacak ve tansiyonu azaltacak bir harekette bulunacağına devam durumu ile yangına körükle gitmekte... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 18:50:08 Uçuş saatleriniz çokmuş. Zaten uçuş kuralları gereği ayda 110 ucus saatinden fazla ucamazken. Uctugunuz gunler tatil günlerine geldiğinde bile mesai ücreti alırken. Daha işe yeni başladıgınızda bile 2500-3000 tl maas alıyorken, 60 saatin uzerindeki ucuslarınız için her ucus saatine gore ekstra ucret alırken, uçuş saatlerimiz çok demekle gercekten haklı oldugunuzu ve daha fazlasını hakkettiğinizi dusunuyor musunuz? Nitekim çoğunuz kabin görevlilerinin haiz olması gerken şartlara bile haiz değilsiniz. herhangi bir acil durumda renginiz atıyor. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 18:26:25 Yazılanlara tamamen katılıyorum...Bu şartlarda KHBaşkanının nın istifa etmesi gerekir..Ya da Genel Müdür gereğini yapsın artık.Gerçekten personelin sessiz çığlıklarını duyabiliyorsa..... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 17:28:36 çok kısa süre çalışarak dünyanın parasını alıyorsunuz biraz insaf artık istediğiniz kadar gezip istediğiniz kadar eğlenebiliyorsunuz imkanlarınız çok çok iyi beğenmeyen istifa etsin yerinize çok daha iyileri gelir çoğunuzun yabancı dili bile yok neyseki anonslar otomatik artık birde lütfen uçuş personeli uçakta sigara içmesin ya wc de yada kokpitte illa yakıyorlar 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 16:46:03 emekli kabin amirimizin yazdıkları maalesef kelimesi kelimesine dogrudur.umarım sayın genel müdür emekli kabin amirimizin yazdıklarını okurda şartlar uçuş işletmede biraz daha iyileşir ve bu güzide şirketimizde bizlerde torpilli ve kompleksli ( aradaki normal kabin amirlerimizi tenzi ederek bunları yazıyorum lütfen herkes üzerine alınmasın) kabin amirlerinden kurtuluruz... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 16:13:49 Aslında THY nin içi içler acısı durumda. Dışarıya yapılan makyaj bir yağmurda akacak. Neyseki 2011 de kurtulacağız bu sevimsiz makyajdan 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 15:20:09 lütfen haksızlık yapmayınız.THY türkiye içerisinde karlılıkla büyüyen ,devlete bağımlı,ender kuruluşlardan birisi .Bu hızla büyüyen bir şirkette elbette birtakım insan bazlı sorunlar olacaktır.THY nin içerisinde hoşgörüsüyle yapıcı ve eleştirilere göğüs germeyi becerebilen ,bir genel müdür var .başta kendisi hakkında olumlu düşünmüyordum siyasi ve kalifiye olmayan bir seçim olarak görüyordum.ancak kendisi uçuş işletmeyi ve diğer tüm yöneticileri aradan çıkararak personeli ile bire bir görüşecek kadar başarılı..darısı sorumlu olduğu personelden gelen eleştirilere katlanamayan ,dinlemeyen,sorunları çözmeyip büyüten diğer idarecilere... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 15:08:49 BIZLER YORGUN UYKUSUZ,ALDIGI MAASINI BILE ZEVKLE HARCAYAMAN,AİLESIYLE HIC GÖRUSEMEYEN UNIFORMASIYLA YATIP KALKAN UNIFORMALI HAMALLARIZ.MESLEGIMIZI SEVIYORUZ AMA THY DE UCMAK ZOR.YABANCI HAVAYOLLARININ UCUS SAATLERI KAC BUNU YONETICILERDE BILIYOR.ARTIK ZOMBI OLDUK 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 15:04:55 HELAL OLSUN YAZAN ARKADAŞIMA.YINEDE KORKARAK HEPİMİZİN KORKTUGU GIBI YAZAMAYABILIRDI.AMA BIZIM GEN.MUDURUMUZ SUPER,MUTLAKA BIR CARESINE BAKACAKTIR.HAVAİŞ BIZE NEKADAR ZAM KOPARSADA BU SORUNLAR CÖZULMEDEN KIMSE MUTLU OLAMIYOR.UCUS SAATLERI FAZLA.HERKES UYKUSUZ ZOMBİ GİBİ GEZİYOR BOŞ GÜNÜNDE.SORSAN HERKES VITAMIN KULLANIYOR.GECE UCUSLARI REDBU 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 14:59:10 cok doğru yazılanlar..az bile olmuş.Zaten herkesin bildiği ama söyleyemediği konular bunlar.. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 14:57:11 para karşılığı gerçekleri satmışlar çok mu? Hiç olmazsa "kontrol kabin amirliği" karşılığında kendilerini satmamışlar!!! Bırakın da akla kara ortaya çıksın, adalet yerini bulsun... Karanlık işler, kirli ilişkiler, susturulan insanlar açığa çıksın da o başkanlık çatısı altında ne rezillikler var herkes öğrensin. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 14:40:24 "yasaş"efendi!senin derdin ne?rezillik adam boyunu aşmış insanlar bilmesin mi?yoksa olayın ucu sanamı dokundu?iktidarın THYdeki baş kemancısımısın,yoksa bu olaydaki baş aktörmüsün söylede bilelim.çünkü herkez rezaletle ilgili iken sen "sızıntı"nın peşindesin. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 14:32:42 "yasaş"efendi!senin derdin ne?rezillik adam boyunu aşmış insanlar bilmesin mi?yoksa olayın ucu sanamı dokundu?iktidarın THYdeki baş kemancısımısın,yoksa bu olaydaki baş aktörmüsün söylede bilelim.çünkü herkez rezaletle ilgili iken sen "sızıntı"nın peşindesin. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 14:27:47 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 14:16:03 urfair sana cevap veremiyeceğim yazından kimlerden olduğun anlaşılmıştır 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 13:00:14 hangi karakterli kişi mailde paylaşılanları buraya servis ediyor. karşılığında ne kadar para alıyor. karakterli arkadaşım 2 katını ben vereyim sana buradan aldığın paraların... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 12:49:32 ankaralı linki ile yorum yazan arkadaş bu site siasi deyil lütfen yorumlarımıza dikat edelim senin atatürkçü düşünce dediyin kişiler geçmşte uçakları kimlere peşkeş çektiyini ve bir atatürkçü deyiyin insan için nasıl bir uçagı 1 saat rotar yaptırdıgını ben iyi biliyorum ben de bir işletmeciyim ve şirketimde 40 insan çalışıyor tamam belki çok katı olmayacaksın dogrudur ama birde çalışanlar dost arkadaş muhabetin girdinmi varya sanki senin ortagınmış gibi adama hesap soruyorlar bumu adil düzen hııı 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 12:30:42 korku cumhurıyeti, aynı pegasus.... çogu kontrol amirleri son derece ukala ,getir.yap,götür gibi kelımeleri surekli kullanıyorlar.. tavırları sanırsınız ki uçagın sahibi...uçağın asıl sahibinin bile bu kadar mütevazi iken kontrol de olsa bir çalışanın yani bir işçinin bu kadar havalı olmasını anlamıyorum.. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 12:14:36 arkadaşımız biraz daha dayanmalıydı bunlar gidici emeklilik istenerek bunların ekmeğine yağ sürülüyor seneye thy nin yönetimi atatürkçü laik dürüst kimselerden oluşacak dayanın arkadaşlar 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 12:09:30 Durum gercekten burada anlatildigi gibiyse gercekten ulkemizin en koklu kurulusunun, Ise gore adam degil adamina gore is politikasiyla alti kaziliyor, hemen her yerde oldugu gibi. Sirf THY degil ulkenin tum kamu kuruluslari kadrolasma yuzunden cokme noktasina geldi ve hep beraber altinda kalmamiza az kaldi. Yaziktir gunahtir. Atamiz ve atalarimiz ne emek vermistir butun bunlar icin. En kolay sey yikmaktir, yikin agalar. Gercek hissimi belirtmiyor ama son donemin moda deyisyle, yabanci kabin gorevlileri gelsin bakin problem kaliyormu. Hersy sut liman olur. Hii olurmu dersiniz. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:56:59 Bizim THY deki kabin amiri arkadaşlar gitsinlerde birazda özel sektördeki ve avrupadaki meslektaşlarına baksınlar Türkiyede ve avrupada enrahat ortamlarda çalışan kabin ekipleri biraz onların çalışma düzeylerine cıktımı hemen veryansın ediyorlar THY yönetimi suçluda kendilerinin hiçmi suçu yok bunlar sütten cıkmış ak kaşıkmı 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:53:53 SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ İSTİFASI İLE "YANLIŞ" YAPMIŞTIR. PROBLEMİN BURAYA DÖKÜLMESİ DE YANLIŞTIR. AKP İKTİDARININ GELMESİ İLE HERKES HATIRLAYACAKTIR Kİ, BAŞVURDUĞU MERCİ DE EN BÜYÜK KIYIMI YAPARAK, BİNLERCE "KNOW HOW"I KAÇIRMIŞ VEYA İŞTEN ÇIKARTMIŞTIR. HER YENİ İKTİDARDA THY DE YENİ YALAKALAR OLUR, BU ARKADAŞIMIZIN ÇARPTIĞI GİBİ... KAÇMAK OLMAZ ARKADAŞIM, KEŞKE YANLIZ KALSANDA KENDİ SAVAŞINI VERSEYDİN. BU ŞİRKETTE GİDEN GİTTİĞİYLE KALIR MAALESEF. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:47:22 Bu ülkede en temel soruna sevgili arkadaşımız ta ki emekli olurken dokunabilmiş! Bu psikolojik baskıyı ve yıllarca insanların kendilerini ifade edememelerinin ruh ve bedenlerindeki tahribatları bir düşünelim. Üst düzey yöneticiler kimbilir belki de bu sistemden besleniyorlardır. Ayrıca kabin hizmetleri başkanı arkadaş bir özeleştiri yapar ve iletişimi doğru kurmaya çalışırsa, bu bile başarı sayılır. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:43:32 problemlerin bu kadar profesyonelce yansıtıldığı bir yazı ancak bu kadar profesyonel bir kabin memuru yazabilir,bu yazıdan bakalım ne dersler çıkaracak yönetim...yada yönetim bu kadar profesyonelmi bunları değerlendirecek, 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:40:48 vallaha durum böyleyse bu işin içinde olmayan biri olarak allah yardımcınız olsun arkadaşlar diyebiliyorum sadece. inşallah huzurlu rahat bir çalışma ortamı ve yönetime sahip olursunuz. hem kaptanlar hem kabin memurları ; işiniz takdir edilecek bir iş çünki... kazasız belasız uçuşlar nasip etsin allah hepinize. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:37:14 İşte budur THY kabinin sessiz çığlıkları... Senelerdir havalimanında boş tuttuğu süper lüks döşeli odasına verilen klima çıkışları sayesinde hemen yanındaki dinlenme odasında kabin ekipleri nefes alamıyor... Uygunsuz ilişkilerin üzerini örtüyor. Çalışma arkadaşlarının Networkten giyinmesini bile yasakladı. Eski, tecrübeli çekirdek kadroyu tamamen yok etti. Kendi uçmuyor diye dört yanı yer personeline açtı. Yönetmeliğe aykırı o koltukta oturması THY nin en üst uçak tipinde kabin amiri olması gerekiyor o başkan koltuğunda oturanın! Oysa en alt tipinde bile amir değil! Oraya yönetmeliğe aykırı olarak nasıl geldi; aylar önce görevden alındığı halde hangi sebepten geri getirildi herkes çok iyi biliyor... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:34:06 yazılanların hepsi doğru ama eksik sorun daha büyük ve kimse sesini çıkaramıyor iş korkusu yüzünden hamdi topçu biraz vasıflarını göstermek istiyorsa genel müdürlükte çok büyük temizilik yapması gerek kabin memurları insan yerine konulmuyor yöneticilerin umrunda olan tek şey deli çalışmanız.... 0