THY’nin yabancı pilotları neden ayrıldı?

    Çok beğenilenler

  • Saat 10 Eylül 2015, Perşembe 11:08:48 Gelen yabancilarda durumun farkinda. Thy de saat yapmak ve ortadogu ya kacmak pesindeler. 1
    • komik 10 Eylül 2015, Perşembe 19:11:02 O da bir şey mi 3000 kusur pilot icinde 700 kusur yabancı pilot dan 59 pilot ayrılmış. Yuzde 10 bile degil. Borajet: TOPLAM 120 pilot dan 1 yılda 35-40 yabancı ayrıldı ve ayni yönetim daha yerinde oturuyor. 0
  • para 10 Eylül 2015, Perşembe 11:16:37 adamalr haklı yabancı adamın TL ile işi olmaz adam alıyor usd veya euro ya ceviriyor baktılar devamlı TL düşüyor işi bırakıp arap şirketlerine geciyorlar!! gecen agu 14 usd/tl: 2.14 şimdi 3.05!!! 2
  • Tüm yorumlar

  • Uçuşta Namaz 14 Eylül 2015, Pazartesi 07:33:42 THY pilot alımı sürecindeki bir adayım. Pilotluk mesleğinin uygulamadaki ince detaylarını sadece pilotlardan öğrenebileceğim için buradan sormak istedim. Pilotlar için uçuş öncesi ve sonrası (uçuş harici işlemler zaman alıyordur sanırım) ve uçuşta (elbette güvenlik riski oluşturmadan, uygun bir yerde oturarak)namaz kılmak ne derece mümkün olmaktadır? Uçuş ekip odası v.s. gibi yerlerde personelin kolay ulaşabileceği mescid var mı? (Uniforma ile halka açık mescidi kullansak şirketi yıpratmak isteyenelere malzeme oluruz) Namaz kılan bir pilot bu nedenle negatif ayrımcılığa maruz kalır mı? Peşin notlar: 1-Herhangi bir yapı veya siyasi oluşumla alakam yok. Bağımsız, sadece vatandaşım. 2-Uçuş sırasında; tuvalet ihtiyacı, uzun uçuşlarda bacakları açmak için kabin turu hatta tabletten film izlemeye zaman bulunabilen ve güvenliği asla riske atmayacak sadece 2-3 dk zaman alan farz namazı kılmaktan bahsediyorum. 3-Namazı kazaya bırak diyeceklere; kaza namazı bu durumda uygulanamıyor Saygılarımla 0
  • Türk kaptan 'a 12 Eylül 2015, Cumartesi 13:47:37 Türk kaptan 10 Eylül 2015, Perşembe 20:50:30 Sayın Editör; Yukarıdaki , ''Türk kaptan'' rumuzuyla yazan ahlaksızın yazısını yorumlar arasına alıp yayınlamanız hiç uygun değil.Gözden kaçmış olabileceğini umuyorum.Derhal kaldırılmasını teklif ediyorum. Hassas davranıp cevap verilmemesini diğer yorumculardan rica ediyorum. 1
  • Cnks 11 Eylül 2015, Cuma 23:24:05 Ulan durum buyken hala yerine yabanci pilot aliyolar 80 milyonluk ulkede.ayiptir kardesim.bu surecte 181 yeni yabanci almis.181 ×20 bin(en assaga)her ay 4-5 trilyon bi para disariya giden.yilda en az 60 trilyon.o da sadece bu surecte alinanlari hesapladik. 0
  • Bir anı 11 Eylül 2015, Cuma 05:40:20 Bir anımı paylaşmak istiyorum. Uçuştayız ve yabancı kaptanımla sohbet ediyorum. Dedi ki ; "Ben ne kadar şanslıyım bir bilsen. Burada iş verdiler, Avrupa'da bu maaşı ve imkanları bulamadım v.b." Ben de : "Sizin gibi insanlarla çalışmak bizler için bir şanstır, çoklu kültürle çalışmak yeni şeyler öğretir, ufukları açar" gibi CRM'i pekiştirici laflar ettim. Sonra asıl canımı acıtan şeyi söyledi :" Sen, bir Türk olarak benim ülkeme gelip asla benim şartlarımı bulamazsın, yabancıların ülkemizde çalışmaları çok zor". Eee, artık ben de dayanamadım " içimizdeki hainlere sayesinde burada çalıştığın için çok şanslısın, onlar olmasa burada çalışman çok zor olurdu" dedim. Sonra aramızda pek bir konuşma geçmediği anlatmaya gerek yok. THY'nin personel istihdam politikası da ülkenin polikisı ile aynı, kendi toplumuna güvenmeyen , bölünmüş ve yozlaşmış. Bu arada : Uçak : B738NG Cpt: 1800 hrs PIC/ FO(bendeniz):2800 hrs. I do know English and I can kick anyone's A$$ who insults my country and nation. 1
    • Iyi demissin de 11 Eylül 2015, Cuma 23:56:55 degisme bisey yok, biz yine onlarin ulkesinde 5. sinif vatandasiz onlar burda 1. sinif. Kendini tatmin etmissin :) ben de yapmiyo degilim bazen ama gercekler aci malesef. Keske bazi ulkelerden, mesela almanya ve ingilter gibi, hic istihdam almasalar o ulkeelerin bizlere yaptigi engeli bizimkiler de onlara yapsa ama nerde.. 0
  • thy fo adayı 11 Eylül 2015, Cuma 00:47:49 anlamadığım şey...thy 4300 pilotum var diyor....800 ü yabancı yani %20 ye yakın...SHGM yüzdeleri indire indire en son %10 da sabitlemişti hani??? 0
    • Kaza-kirim 11 Eylül 2015, Cuma 12:15:18 THY ne kadar kaza yaparsa o kadar yaptirima ugruyor yabanci sigorta ve garantor sirketler tarafindan, o yuzden pilot secimi ,egitimleri ozellikle sayisi SHGM limitlerini asiyor. 2
  • n 10 Eylül 2015, Perşembe 20:59:27 THY KENDI IRKINI SEVMIYOR ONDAN 1
  • Türk kaptan 10 Eylül 2015, Perşembe 20:50:30 Yabancıların İngilizce'si süper Türk kaptanların hepsi çok başarılı özellikle dilleriyle yatılarda hostes uçurmaları meşurdur 17
    • Terbiyesiz 11 Eylül 2015, Cuma 07:48:57 Terbiyesiz ve iftiracıları yayınlamak moda mı oldu? 1
    • Wow 11 Eylül 2015, Cuma 10:41:15 Ucur beni kaptanim.... Senin ben o bozuk ahlakina baslayayim, anneniz hanimefendide kabinde calisiyordu galiba o mu anlatti size dilli ucurtmalari? 4
    • Selim 11 Eylül 2015, Cuma 11:09:36 Yabancıların aynı şeyleri misli ile yapmadıklarını zannediyorsun ey gafil! 1
    • Ah Yengem 11 Eylül 2015, Cuma 12:10:34 Kaptanim valla yenge duymasin bu dilinizi yatilarda kullandiginizi sonra mazallah kesi verir. Bide yengeme cok selamlar siz yatida mesgulken bi ihtiyaci olursa cekinmesin arasin hemen gider-gelirim tabi baska giden-gelen yoksa!!!! 3
    • haklısın kardeş 12 Eylül 2015, Cumartesi 22:29:33 aynen öyle ne hostesler var evli kaptanlarla yatılarda fındıklar kıran 0
  • Kapris 10 Eylül 2015, Perşembe 20:24:07 Turk kaptanlarin sacmaliklarina ve ingilizce bilmeyislerine katlanamamislardir. Ya bu turk kaptanlar ingilizce bilmeden nasil lisans alabiliyorlar? 13
    • kolay 10 Eylül 2015, Perşembe 23:47:08 level 4-5-6 daha kolay ne var ezbere!!!! 1
    • Sen 11 Eylül 2015, Cuma 07:49:35 Sen otorite misin? 0
    • haset 12 Eylül 2015, Cumartesi 13:33:15 yorumunu ingilizce yaz da seviyeni görelim,yallah şimdi,belli kuyruk acın var. 0
  • Roro 10 Eylül 2015, Perşembe 19:53:32 Adamlar galatasaray fenevbahcede forma giyecegine barcelonada oynamak ister tabi 5
  • mevzu tamamen 10 Eylül 2015, Perşembe 18:05:14 Para ile ilgili, Daha cok kazanabilecegi bir baska havayoluyla anlastigi anda gidiyorlar. Bulmalari 6-7 ay alsa da hepsinin gozu disarida yalan yok. 0
  • Kaptanlık??? 10 Eylül 2015, Perşembe 17:14:24 Bırakın 3000 saat bile fazla, aynı işi yapıyorsun 4 yıllık tecrübe yeter artar bile hava kuvvetlerinden gelen abilerimiz nasıl 3 yılda kaptan oluyorlar? O zaman sesiniz çıkyor mu? 10
    • Ukala... 11 Eylül 2015, Cuma 04:41:37 Sivilden eğitim alan pilotla 13 yaşından buyana asker olan bir pilotu yan yana koyamazsın.amacım kimseyi arka pilanda bırakmak değil ama bizim emeğimiz ve bilgimiz daha fazla bu sektörde..... 2
    • Sivil 11 Eylül 2015, Cuma 12:07:57 Askerler disiplinli ve havacilik egitimine acik insanlar. Ama sivilde kac G cektiginin onemi kalmiyor, kibir ve crm eksikligi buyuk handikaplari. Ayrica ne yapsalarda ingilizce ogrenemiyorlar. 2
  • Erken kaptanlik yolda 10 Eylül 2015, Perşembe 15:34:15 THY nin kaptanliga terfi icin yaptigi 4500 saat ve 6 yil calisma zorunlulugu mecburen duscek baska turlu bu ihtiyaci karsilayamazlar. Kaptanlik icin ucus saati 3000 hizmet yili 4 yila dusmeli ki zaten bu sure bircok ikinci pilot icin yeterli bir zaman kaptanlik icin. Zaten yapilan sinavlar ile de yetisip yetismedigi o kisinin anlasilir ve kaptanliga terfi ettirilebilir. 9
    • Kaptanlık??? 10 Eylül 2015, Perşembe 16:01:40 3000 saat ve 4 yıl ile Kaptanlık mı? Gözüm sen şakamısın? Umarım kokpitten değilsindir keza bu düşüncen çok sakat. Kaptan açığından dolayı standartları ve limitleri düşürüp erken evsaf kazandırmak düpedüz kazalara davetiye çıkarmaktır. 3
    • ??? 10 Eylül 2015, Perşembe 16:47:13 Senin sirket icinde olan bitenden haberin olmadigina gore sirketten degilsin gozum. Bu soylenti bayadir var. Ne kazasindan bahsediyorsun? Git baska firmalara bak yurtdisindaki, kaptanliga ne zaman yukseltiyor ikinci pilotlarini firmalar gor. Bu bizim firmamizin limitleri. Baska firmalarda bu sure cok daha kisa, gozum.. 3
    • Neden 10 Eylül 2015, Perşembe 18:11:28 Birçoğumuzun malumu sürekli raporlar yemesine rağmen, fo sundan az uçuş saatli hintli kaptanımız varken 3000 saat o kadr düşük değil bnce. Ama düşük sayılır onada lafım yok. Lafım başka yerlere 1
    • Kaptanlik?????' a 10 Eylül 2015, Perşembe 21:52:12 Sen ne kazasindan bahsediyorsun ey cahil? Sen havacilikta ozellikle THY de bi upgrade ne kadar zor sartlardan gecilerek yapiliyor bunun bilincinde misin? Oyle onune gelen kaptan yapilmiyor, hicbir zamanda yapilmaz burada. Allaan asker kokenlisi sivil havaciliktan, cift motorlu havayolu tasimaciligindan bihaberken gelip 3 yilda nasil kaptan oluyor? Ne tecrubesi var gecmisten gelen, VFR ucus bilgisi disinda! Ne ingilizce terim biliyorlar geldiklerinde, ne Ingilizce biliyorlar ne sirket proseduru ne birsey. Sivil havacilikla askeri pilotlugu birbirinden ayirmayi hala ogrenemediniz. Askeri pilotlara guvene guvene bu sivil havaciligi da oldurdunuz yokettiniz zaten. Adam sivil havacilkla alakali inis/kalkis tecrubesinden baska hicbir ekstra bilgi ve tecrube ile gelmiyor askeri pilotluktan, diger bildigi seyleri de zaten sivil pilotlar akademide ogreniyorlar, big deal degil yani. Bu kadar gozunuzde buyutmeyin. Gecmise bakarsaniz THY de ucak dusuren butun kaptanlarin asker kokenli oldugunu da gorursunuz. Sivil havacilik hakkinda hicbir halt bilmezsiniz, yabanci firmalar neyi neye gore alir hicbirseyden haberiniz yok, gelir burda felaket tellalligi yaparsiniz. FAA e bi baksan kim kac yasinda kac saatle kaptan oluyor gorsen herhalde ucaga binmezsin bir daha. Cok cahilsin gozum, keske olsen! 4
    • Liyakat 11 Eylül 2015, Cuma 00:18:00 Sen merak etme THY uçuş işletme işe aldığı ve sağda uçurduğu 3000 saatlik adama uçak emanet edilebileceğine inansa zaten dediğin saatlerde FO ları kaptan yapar.Erken öten horozun... 2
    • Flight director çocukları.. 11 Eylül 2015, Cuma 00:19:37 Dostum yanlış anlama ama,ne halde geldiğiniz belli. Sizde uçarken bırak motor arızasını flight director ün arızalansa sen kokpitte yoksun. Çünkü sen flight director çocuğusun. Maalesef bizde senin gibileri simülatörde adam etmeye çalışıyoruz..Adam oluncada böyle bir tarafınız kalkıyor. Sen ingilizce çalışırken biz teröristlerle savaşıyorduk. Sen rahat çalış diye. Biz Ege de yunanlı kovalıyorduk sen rahat uyu diye.. 1
    • Mustafa 11 Eylül 2015, Cuma 00:19:57 Kaptanlik?????' a 10 Eylül 2015, Perşembe 21:52:12 rumuzlu arkadaş bizi aydınlattığın için sağol.Bir şey sormak istiyorum.FAA da kaptanlık kaç saat onu merak etmiştim.Askeri pilotlukta bahsettiğin konuyu bende duymuştum.Hatta bir tanıdık bir kaç yılda kaptan olmuştu. 0
    • Faa 11 Eylül 2015, Cuma 07:54:16 Amerika'da sistem çok daha sağlıklı. Uçuş okulunu bitiren sanki hemen 27t üzerinde görev alıyor! Yapmayın. Ya doğruları söyleyin ya susun. Asker sivil değil, okuyan okumayan pilot vardır. 0
    • Flight director he 12 Eylül 2015, Cumartesi 00:10:09 Arkadasim sen benden cok alisiksin fd ye, birbirimizi kandirmayalim. Hayta fpv senden sorulur. Neyin ezmesi neyin kucuk gormesi bu anlamadim. Sen bu ise basladiginda gozun kapali mi ucuruyodun ucaklari? Biz de basindaydik ve simdi ilerisindeyiz, dogal olarak. Ilerlememiz mi seni gerip kasti anlamadim? Nedir senin derdin sivil pilotlarla? Neymis daglari bombaliyormus ben ingilizce calisabileyim diye. Saka misin abicim ya? Bu mu yaptigin hizmetin sunumu karsiligi, bu mu o hizmetin kalitesi? Sen kendine yakistiriyormusun o yaptigin gorevi bu sekilde itham etmeye? Ben de simdi senin seviyene inip 'bombalamissin ama bitirememissin hala uruyorlar' mi diyeyim? Bu ne seviyesizlikltir? Simulator de bana manual ucusu ogretiyormus. Kusura bakma da sen ne yaptigin askerlik hizmetini tasiyabiliyorsun ne de simulator ogretmenligi vasfini tasiyorsun uzerinde. Eger tasisaydin, o kimlik sana yakissaydi, o meslekleri o gorevleri boyle ayaklar altinda sunmaz kullanmazdin. Yazik be. Utan kendinden. Sektorde olmasam yerdik bunlari ama hic yakistiramadim. Bosuna hizmet etmissin vatana, bosuna hizmet ediyorsun sirkete. Bu duygu dusuncelere sahip adamin anca burada yorumcu olmasi gerekir, birak sen pilotlugu.. 0
  • Kotu senaryo 10 Eylül 2015, Perşembe 15:17:10 Bu sene malesef THY den ayrilan daha cok pilot olacak. Bunun icinde yerli pilotlar da var. Sadece gectigimiz seneye baktigimizda bile kaptanlarin bu folar kaybiyla ne kadar cok aslinda maaslarinda dusme oldugunu gormek icin uzun hesaplar yapmaya gerek yok, astronomik kayiplar yasaniyor alinan maaslarda. Yabancilarin burada durmasi icin gercekten ellerinde cok iyi bir mazeretin olmasi gerek cunku aldiklari maas iyice öldü adamlarin. THY 2016 yilinda daha once siparisini verdigi 20 B737 yi teslim alacakve bunlarda ucuracak pilot malesef bulamayacan. Yanlis strateji ile alinan yanlis kararlar yakinda kendini gostericek. 0
  • OFF days 10 Eylül 2015, Perşembe 15:08:51 Arkadaslar kacis nedeni sadece para degil ayni zamanda ekip planlama ve ik nin tip sefleri vasitasiyle dikte ettirdikleri ve sozlesmelerinin maddesine aykiri olarak tek tarafli degistirdikleri, birbirini takip eden IBB gunlerin yillik izinlerin alinmasina orantili olarak azaltilmasidir.Yabanci statusundeki pilotlarin buyuk cogunlugu buraya paradan ziyade commuting contract ve better lifestyle icin gelmis ancak son gelen emailden sonra da cogu ciddi bir arayisa girmis bulunmaktadir.Ekip planlamadaki sorunlar acilen duzeltilmelidir 3
    • kontrat 10 Eylül 2015, Perşembe 19:22:13 kontratlarında 21 gün çalısır 7 gün off diyor hepsine 9 gun off veriliyor kontratı uygularlarsa daha kötü emiratesten bir sürü ayrılan var herseye ceza var maastan kesme sonraki yılın bonusunu kesme vb kimse oralarada gitmek istemiyor su an mevcut sartlarda kaptanlık hak eden yüzlerce fo var uçuş saati falan düşmez hayal kurmayın 1
    • kontrat 10 Eylül 2015, Perşembe 19:22:13 kontratlarında 21 gün çalısır 7 gün off diyor hepsine 9 gun off veriliyor kontratı uygularlarsa daha kötü emiratesten bir sürü ayrılan var herseye ceza var maastan kesme sonraki yılın bonusunu kesme vb kimse oralarada gitmek istemiyor su an mevcut sartlarda kaptanlık hak eden yüzlerce fo var uçuş saati falan düşmez hayal kurmayın 0
    • Emirates 11 Eylül 2015, Cuma 07:58:23 Hayır detaylar öyle değil. Demagoji var. Ekip planlama orada farklı çalışıyor. 0
  • İsim / Rumuz 10 Eylül 2015, Perşembe 14:48:57 Thy i begenmiyorlar 3
  • BILMEDEN KONUSMAYIN 10 Eylül 2015, Perşembe 13:21:52 Buraya gelen yabancı Pilotların zaten saate ihtiyaçları yok. Sadece TL nin deger kaybından ayrılıyorlar. Ayrılmayada devam edecekler. Haaa gitsinler demek kolay ama 5 tane Los Angeles seferi iptal edilirse zarar ne kadar biliyormusunuz??? O zaman bilmeden konuşma!!!!! Umarız uçaklar yerde kalmazda hep uçarlar. 7
    • Selim 10 Eylül 2015, Perşembe 14:14:31 Sen kimsin yaa? Hiç bir uçuş iptal olmaz. Merak etme! Sadece ayda 70 saat uçan Türkler 100 saat uçarlar , olur biter. Veya her sefere 2 yabancı 1 Türk döküleceğine 2 Türk 1 yabancı dökülür olur biter. Bırakalım bu tehditvari , asılsız konuşmaları. 8
    • selim e 10 Eylül 2015, Perşembe 14:39:17 kardeş sende amma uçmuşssun yani 1 türk dünya ya bedel er gibi konsuyon dikkat et İralanda lı geliyorrrrrrrrrr:) 6
    • Selim'e 10 Eylül 2015, Perşembe 18:43:09 Birader sen şu an THY'de dar gövdede 70 saat uçan kaptan göstersene. Her ay 100 saatin altında uçan kaptan yok. Böyle kafanıza göre çıkıp laf sallama millete. Önce yorum yapacağın konuyu araştır,bilgi sahibi ol ondan sonra salla. Eksik kaptan yüzünden uçak yerde kalmaz diyorsan Pegasus'ta son 3 aydır neler olmuş bir bak. 3
    • Saat 11 Eylül 2015, Cuma 07:59:38 Airbus 80, Boeing 90 saat civarı 0
  • Zenci 10 Eylül 2015, Perşembe 12:30:08 Zenci yabancı Pilotları al işe daha ... Iyi onlar 1
  • maaslara zam yapmali 10 Eylül 2015, Perşembe 12:19:37 Kacirmamak icin yabanci kaptanlara zam yapmasi gerekiyo, hatta sosyal imkanlarini daha da iyilestirmeli, aksi taktirde yabanci gelmez kacar, bakiniz emirates in imkanlarina, heee emirates yabanci pilot almiyor ama olsun... bizim yerli pilotlarimiza gelince yer yuzunde baska hicbir ulke yabanci pilot a bukadar sicak bakmadigi icin bizim pilotlarimizin calisip calisabilecegi tek yer turkiye oldugu icin malsef bu maaslara devam... 4
  • ..... 10 Eylül 2015, Perşembe 11:42:06 Giden 59 Gelen 181! Türklere ne zaman sıra gelecek? 2
  • Hadilen 10 Eylül 2015, Perşembe 11:13:55 Gormesek yutturacan, Tk calisan yabancilardan ispanyol ve yunanlilarda buyuk kalite problemi var, iranli veya azeri olupta Alman pasaportu, rum misirli olupta ingiliz ayagi yapanlardan bahsetmiyorum bile--- bu haberle Tk cazibem devam ediyor trick inde ama oyle degil, tercih edilen sirketler siralamasinda yeri sonda, ayrilan pilot sayis burada verilenin oldukca uzerinde-gercek budur 0
  • thy-kolik 10 Eylül 2015, Perşembe 10:59:48 THY şüphesiz ki Türkiye'nin en iyi sosyal ve maddi haklarını çalışanlarına veren kurumdur, Dünyada da en kaliteli özlük ve maddi hak sağlayan şirketlerin başında gelmektedir, ancak Ülke paramızın Dolar ve Euro karşısındaki değer kaybetmesinden dolayı, maaşlar %30-%40 ' a varan oranlarda değer kaybetmiştir. Paranın alım gücünün azalması, Dolar/Euro paritesinden dolayı hayat standartlarının daha maliyetli bir hale gelmesi karşısında sabit kalan gelir düzeyi yabancı pilotların kayıplarının gideribileceği daha az zarar edebilecekleri şirket ve ülke arayışa sebebiyet vermiştir, Ülkesinden ve ailesinden uzakta olan bir insanın İstanbul'da yada Doha'da ikamet etmesi arasında bir fark yoktur, dolayısıyla şirket kültürümüzü ve operasyonumuzu iyi bilen Yabancı Kaptanlarımız şirketimizden ayrılmaya başlamıştır.Hamd olsun ki Şirketimiz her geçen sene filosundaki uçak sayısını artırmakta, kredi puanını yükseltmekte, taşıdığı yolcu sayısını ve doluluk oranını artırmaktadır. 3
    • Soru isareti 10 Eylül 2015, Perşembe 18:09:22 Aciklama icin tesekkurler, peki Personelinizin sirkete bagliligini ( yabanci ve ya Turk ) nasil saglamayi dusunuyorsunuz? Yani bu yabanci gir-cik vakalari devam mi edecek, THY santiye mi ? 0
    • Analiz 11 Eylül 2015, Cuma 08:04:31 Bir bakış açısıdır, haydi kabul edelim. Çözüm? 0
  • Para 10 Eylül 2015, Perşembe 10:56:15 Neden geldilerse o yuzden gidiyorlar.... 4
  • Kpt.Pilot 10 Eylül 2015, Perşembe 10:27:00 Yabancı ve Türk farketmez. ama TK da uçan yabancıların 80% gerçekten türklerden daha iyi. 24
    • TOKMAK 10 Eylül 2015, Perşembe 11:10:54 Bu oranı beye dayanarak veriyorsun ??? 1
    • TOKMAK 10 Eylül 2015, Perşembe 11:16:11 Kendisini şahsen tanırım . Bahadır kaptanla uçmuşluğumda vardır. Ancak Türk askerini bebek katili olarak lanse etmesini kendisine hiç yakıştıramadım :/ Bebek katillerinin kimler olduğunu hepimiz bal gibi biliyoruz. Yanlız kendisini de siyasi görüşünden dolayı hedef olarak göstermeninde doğru olduğunu düşünmüyorum. 3
    • Selim 10 Eylül 2015, Perşembe 14:15:32 Neye göre iyi? BırakLım bu palavraları. 4
    • Kpt. 10 Eylül 2015, Perşembe 18:10:42 Oturup saydin mi ? Hayirdir ne zamandan beri flight simulator oynayip gobek buyuten orta yaslilara Kaptan denir oldu? 0
    • simde görüyoruz 10 Eylül 2015, Perşembe 19:24:20 iyileri buysa kötülerinden Allah korusun 0