THY'nin ilk türbanlı pilotu mezun oldu

    Çok beğenilenler

  • Masum değil 13 Ekim 2019, Pazar 12:33:57 Ben şahsen pek masum bir şekilde girdiğine ve mezun olduğuna inanmıyorum!!! 80
    • Niye 13 Ekim 2019, Pazar 13:26:17 İnanmıyorsunuz. Yeni bebekli kadını dahi kokpite aldılar bunu tabiki alacaklar. 13
    • Laik 13 Ekim 2019, Pazar 13:32:03 Laiklik elden gidiyeeeehhh 17
    • Epu 13 Ekim 2019, Pazar 13:36:10 O zaman bana gore de filolardaki başı açıklar pek de masum bir sekilde alınıp mezun olmuyor...Zira hükümet size gore dinci ve bu kızımız da başörtülü olduğu için torpilli ama insta hesaplarına girdiğim bir cok cadette içki zina her pislik var...Bunlar alınırken illaki profillerine girilip bakılıyor ve de buna OK diyenler de ayni zihniyette...Başörtülü olunca pek masum olmuyor ve haketmiyor demi? Sen bu düşünceye sahip son fosillerdensin anlaşılan... 25
    • Özgür ışık 13 Ekim 2019, Pazar 14:59:27 Evet ideolojiden gözü kalbi kararmış tarafın temsilcisi ne yani türbanlı olduğu içinmi normal mezun olduğu aklına yatmadı. Ne kadar karanlık dünyanız var. 27
    • Masumiyet ölçer 13 Ekim 2019, Pazar 22:51:15 Masumiyet ölçer gibisin maşallah. Kriterin ne, Hazımsızlığının dışında? 5
    • Isimsiz 13 Ekim 2019, Pazar 23:42:16 Hakkıyla girdiğine inanmak için başının açık olması mı gerekiyor? Başı açık veya erkek olanlar her zaman hakkıyla mı giriyor? Torpilli olması için sebep nedir, türbanlı birisinin pilot olabilecek beceriye asla sahip olamayacigini düşündüren nedir?? 6
  • Türban ? 13 Ekim 2019, Pazar 08:13:54 Türban artık simge durumunda Türkiye’de,en lüks ciplere binip en kral yerlerde yaşıyorlar.Bir kadın namahrem ile yanı cockipitte bir erkek ile kalamaz çalışamaz.dedimiz gibi önemli olan türban değil onun gereklerini yerine getirmek.imam hatip okuyanların yüzde 80 namaz kılmıyor onun gibi birşey 34
    • Katılıyorum 13 Ekim 2019, Pazar 10:59:48 Benim ailemin hepsi başörtülü ve bunu ne için yaptıkları belli. Başörtüsü takıp aynı kokpitte bir erkekle oturmak çelişiyor. Bir aksesuar ve simgenin ötesine geçmiyor. Dindar ve başörtüsünü savunan biri olarak bu kızımızın hareketini ve şirketinn buna müsade etmesini YANLIŞ buluyorum. 25
    • eren 13 Ekim 2019, Pazar 11:32:01 sadece kadın kaptanla uçuş planlananilir 25
  • Tüm yorumlar

  • Htc şnl 22 Şubat 2024, Perşembe 16:40:06 Birileri mühendisleri eğitenin de öğretmenler olduğunu unutmuş sanırım. Yeterli koşulları sağlayan herkes olabilir demekki bunu kurum yeterince düşünüp bu kararı almış. İnsanların hazmedemediği ne anlamış değilim!? 0
  • Yavuz 04 Ekim 2023, Çarşamba 19:44:45 Bir hava yolu firmasinda turbanli bir pilot var. Her hat kontrol ucusundan kaliyor ama kiza kimse dokunamiyor cunku her kaldiginda Cimer'e "ben turbanli oldugum icin beni biraktilar" diye sikayet yaziyor. Isminin bas harfi de F. ve bir ucagi yere cakana kadar durmayacak. 1
  • KJHBHGHG 10 Nisan 2022, Pazar 08:03:27 ARKADAŞLAR TORPİL FALAN DEĞİL ARANAN ŞARTLARA BAKARSAN İLERİ DERECEDE İNGİLİZCE İSTENİYOR.KIZ DA BU ŞARTI ÖZELLİKLE İYİ BİR BİÇİMDE SAĞLAMIŞ.ARANAN ŞARTLARDA MÜHENDİSLİK ADINA BİR ŞART ARANMIYOR Kİ BUNDAN SONRASINDA DA PARAYI VEREN DÜDÜĞÜ ÇALIYOR.İNCELEYİN LÜTFEN EĞİTİM ŞARTLARINI.ONA BAKACAK OLURSANIZ EN ÇOK İŞLETME MEZUNLARI PİLOT OLMUŞ. 28
    • Sefa 04 Ekim 2023, Çarşamba 16:31:41 Her hat kontrol ucusundan kaliyor ama kiza kimse dokunamiyor cunku her kaldiginda Cimer'e "ben turbanli oldugum icin beni biraktilar" diye sikayet yaziyor. ucagi yere cakana kadar durmayacak. 1
  • Ayşegül 09 Nisan 2020, Perşembe 22:27:16 Gerçekten yorumları okurken çok şaşırdım yok kapalı bir kadın nasıl pilot olmuş, torpil varmış, ingilizce bölümünden mezun olan pilot olmuş da mühendislik bolumunden mezun olan neden pilot olamamış ya gerçekten artık şu zihniyetten bi çıkın şartları yerine getirebilen herkes pilot olabilir. Bende kapalı biriyim ve pilot olmak için de çok çalışıyorum olucam da sizin gibi düşünen zihniyete de bunu görücek. Kapalı bir kadının pilot olması da gayet normal birşey. Elenen arkadaşlarda oturup bi özelleştiri yapsınlar biz neden elendik diye başarabilenlere çamur atmayı kessinler. 26
    • Buse 12 Nisan 2020, Pazar 15:56:24 Ben de pilot olmayı istiyorum ve kapalıyım. Kimse de bir şey diyemez. 10
    • Bir kapalı kız 17 Mayıs 2020, Pazar 16:20:56 İnşaallah olursunuz. Bende çok istiyorum. 3
    • Burcu 08 Ekim 2020, Perşembe 05:12:54 Konu kapalı olması değil bende kapalı bi kadınım sorun ingilizce öğretmeni olması mühendislik mezunu olsa kimse kötü yorum yapmazdı öğretmen den pilot olmaz kusura bakmayın ben de THY de hostes olarak çalıştım Allah dan şanslıymışım ozaman ki pilot lar cok iyidi ve torpile ihtiyaç ları yoktu çünkü öğretmen değil lerdi 18
    • Burcu’ya 29 Aralık 2021, Çarşamba 23:13:10 Ah burcucum keşke öğretmenlerin sana yazmayı öğretseymiş önce. Sandviç dağıtırken uçağın nasıl uçtuğunu öğrenebildin mi de uçurabilen birini yeriyorsun? 4
  • Hakkı Savunan 17 Ekim 2019, Perşembe 16:09:43 Ey airporthaber bugune kadar onlarca başörtüsüz kadın pilot mezun oldu. Hangisini türbansız pilot mezun oldu diye haber yaptınız ? Sizin yaptığınız bu faşistçe habere lumpen burjuva laikler saldırmaya başlamış. Bravo gerçek bir tetikçi habercilik örneği sergilemişsiniz. Ben normalde bir Müslüman olarak mütesettir bir hanımın namahrem bir erkekle ufacık kokpitte uzun saatler yolculuk yapmasını eleştiririm. Ama su görmüş kuduz köpek gibi ağzından salya akıtarak saldıran beyaz faşistleri okuyunca savunmak gereği duyuyoruz. Kininizle ölün. Eski Türkiye yok. Seve seve kabullenmeyeceksiniz. Söke söke kabulleneceksiniz. Devriniz bitti sizin. Canan Arıtmanlar Nur Serterler tarihin çöplüğüne gömüldü. Siz de mahlas isimlerle cerahat saçarsınız ancak ağzınızdan. Kesin sesinizi de itaat edin. Başka çareniz yok. Oy verdiğiniz partiler bile eli mahkum başörtülü figurleri on plana cıkarıp başörtüsüne karşı değiliz mesajı veriyor. Siz de el mahkum katlanacaksınız. 62
    • Purser 04 Ekim 2023, Çarşamba 08:42:32 Bırakın bu ayrımcılığı.Baş örtülüymüş,değilmiş.Saygı duymayı öğrendiğimize aşacağız bir çok şeyi.Hayatımın yarısından çoğunu onur ve gururla Türk Hava Yollarına emek verdim.Kimler geldi kimler geçti.Porıl pırıl gençleri kabinde,kokpitte gördükçe gururlanın.Sadece tüm havacılık camiasına hatasız,kazasız uçuşlar dileyin. 6
  • CRM 16 Ekim 2019, Çarşamba 16:16:37 Hakkımı yiyenler Allahından bulsun... 10
    • Kızılsaclihoca 18 Ekim 2019, Cuma 11:41:47 Gel yüzüme soyle 8
  • Yolcu Abbas Baglasan 16 Ekim 2019, Çarşamba 13:23:35 Iste bu yorum ile seviyelerini gostermis oluyorlar. O yuzden yorumlari okuyup cok takilmayin... 0
  • Cumhuriyet ci ye 16 Ekim 2019, Çarşamba 13:18:58 Pardon saglanan ozgurluk derken, kurdugun 2 kelimelik cumle bile kendi ile cakisiyor. Cumhuriyetin tanimi nedir bir bakarmisin? baskalarinin nasil giyineceginimi yasaklayacaksin? bu kadar sacma sapan cahilce bir yorum gormedim. Ataturk sizin bu yorumlari okusa ters doner anitkabirde 9
  • Yok Artik 16 Ekim 2019, Çarşamba 13:14:18 Yok implant yaptirmis direk headset kulak icine monteli. jack boynuna takacak... 2
  • Habeş Sultanı 15 Ekim 2019, Salı 20:53:14 "Türbanlı Bayan Pilot" gereğinden çok fazla kişi tarafından yorum yapılmış. Bu da gösteriyor ki "onlar" kazandı. Yıllardır yılmadan, utanmadan, sıkılmadan arsızca milim, milim ilerlediler ve yüz yıl sonra Türkiye Cumhuriyeti denilen devleti teslim aldılar. Şimdi sıra bizde, yüz yıl bekleyin bakalım. 25
    • leyla 19 Ekim 2019, Cumartesi 11:05:27 kazandı derken!!! sen ve senin gibi bölücüler yuzunden kutuplaşma ötekilerştirme oluyor. bu eblehce yorumuna şunu diyorum ki çatla patla degil 100 yil 100yil da gecse ruyanzda görursunuz artik. 7
  • daha niceleri 15 Ekim 2019, Salı 19:31:07 Rıdvan bu ve birkaç kişi daha. Eğitimdeyken kitap tavsiyesi isteyenlere "tutunamayanlar" yazarlardı. Herkesle dalga geçerlerdi. 3
  • KAPTANIM HOŞGELDİNİZ . 15 Ekim 2019, Salı 17:51:01 BİZ ARKADAŞLARLA ÖZELLİKLE SİZİNLE UÇMAK İSTERİZ .TEKRAR BÜYÜK BİR AİLE HOŞGELDİNİZ.NE MUTLU SİZLERİ GÖRMEK. 15
  • ciddi mi 15 Ekim 2019, Salı 16:51:33 pilot olmak için sayısal- mühendislik mezunu olmak gerekmiyor muydu? ingilizce öğretmenliği mezunu 14 aylık eğitimle pilot olabiliyorsa.. bilemiyorum.. 11
    • Bilelim 29 Aralık 2021, Çarşamba 23:11:21 Dünyada çoğu büyük havayolunun pilotları lise mezunudur. Uçarken mühendislik bilgisine ihtiyacınız yok. Tüm uçuş eğitimi sırasında yeteneğiniz yoksa zaten ortaya çıkar. Mesela bir gümüşhane makina müh mezunu ve boğaziçi ingilizce öğretmenliği mezununu bir tutamazsınız. Barajı geçen mühendisi göklere çıkarıp öğretmenleri yermeyin. 1
  • Headset operatoru 15 Ekim 2019, Salı 15:01:23 Evet aslinda bizde onun icin yeni moda turban gelistirdik, jack sistemli 3.5mm jack kulaklik icerden tam kulak seviyesinde internet satislarmizda var. Basini kapatmis ama siz, aklinizi, gozunuzu, gonlunuzu kapatmissaniz asil kapali sizsiniz... 9
  • Fevzi Bey 15 Ekim 2019, Salı 14:57:02 Yorumlara bakiyorumda muhalefet partisi bile normallesmeye basladi, havacilardaki eski orumcek kafalilar kendisini guncelleyemedi.Size ne arkadas basindaki bir toka olur kus olur ortu olur size ne! ne batiyor ki bu kadar? TGS ye alim varsa soyleyin yigeni sokacagim. 3
  • merve yazana 15 Ekim 2019, Salı 14:26:02 bal gibi de araplar içindir,enam 92.ayeti oku anlarsın da işine gelmez. 6
  • Arkadaş; 15 Ekim 2019, Salı 14:23:49 Kumanda vermeyeceğim, kokpitte yanına oturmayacağım falan diyen saygı yoksunu büyüklerim; zihniyet problemi yaşayanların kendileriniz olduğunuzu anlamanızın mümkün olmadığının pek tabii farkındayım. Ancak rica ediyorum; salyalarınızı akıtmadan, "örümcek kafalarınızı" mümkün olduğunca işin içine katmadan profesyonellik çerçevesinde işinizi yapın. Adam olmaya çalışın (olamayacağınız konusunda ciddi şüphelerim var) ki, adam yerine koysunlar. Saygılar. 6
  • thynin ilk 15 Ekim 2019, Salı 13:37:01 Şöyle haberler de görmek isteriz. Thy'nin ilk kemik gözlüklü pilotu, Thy'nin ilk kısa saçlı kadın pilotu, Thy'nin ilk pembe tokalı pilotu, Thy'nin ilk fularlı erkek pilotu... uzayıp giden bir liste, bol polemikli, işsizleri bir araya getiren haberleri... Yani siz de orta açmışsınız haber yapacağım diye. 3
  • Bas mi ortusu? 15 Ekim 2019, Salı 01:34:59 Direkt VIP’de baslar, bak gorursunuz. Sonucta VIP seferlerde ucan amir de turbanli. Normal tarifeli sefer yapmiyor. Bu hanim da aman tepki almasin kil tuy derken VIP’de tercih sebebi olacaktir.. 6
  • Erkek pilot. 14 Ekim 2019, Pazartesi 22:41:08 Erkek pilot ile birlikte kapı kapalıyken uçmak caiz midir? Yoksa sadece kadın kadına mı gidecekler. Trende yanyana oturtmayan zihniyet bu konuda ne düşünecek acaba... 23
  • Eses 14 Ekim 2019, Pazartesi 22:04:26 Ya hu bu nasıl bir haber basligi neden anormal hir seymis gibi paylasiyorsunuz.Turbanli olmakta acik olmak kadar normal bir sey neden heo on planda bu far bunlari birakin artik ya su guzel ulkemizi biraz ileriye tasiyalim su sekilciligi yok kapali acik yok uzun kisa insanlarin biraz beynine bakin ne ise yarayabiliyor ulke icin buna bakin biktik ya vallahi etiketten biktik!!! 7
    • Hayır 16 Ekim 2019, Çarşamba 02:52:34 Hayır normal değil 12
  • Zinho Fo 14 Ekim 2019, Pazartesi 20:21:47 Helal olsun, hayırlı uğurlu olsun inşallah sayıları daha da artar 13
  • KOKPIT 14 Ekim 2019, Pazartesi 19:40:13 Yakın da Avrupa ülkeleri THY den yetişmiş pilotlara uçuş izni vermezse şaşırmayın, demedi demeyin... 25
  • Yorumcu 14 Ekim 2019, Pazartesi 19:32:07 önüne gelen pilot olabiliyor okadar zor değil demekki iyice sıradanlaştı bu iş 20
    • Zeynep 08 Kasım 2019, Cuma 10:03:57 Pilot adayı alım sürecinde Alman firma tarafından çok kapsamlı DLR sınavı uygulanıyor, sonrasında İstanbul Üni psikoloji bölümü tarafından CRM (psikolojik) mülakatı yapılıyor, sonra Thy tarafından Kurul mülakatı yapılıyor en son kapsamlı sağlık taraması ve Ielts-Toefl belgenin olması halinde aday eğitime kabul ediliyor. Eğitim süresi boyunca da yoğun teorik ve uçuş eğitimleri veriliyor. Bu süreç dışında da eğitime kabul edilme imkanı yok. Başarıyla tamamlayan herkes pilot olabilir. Ayrıca eğitim masrafı da işe alımdan itibaren 10 yıl boyunca ödeniyor. Bilmeden yorum yapmayınız lütfen. 3
  • yav... 14 Ekim 2019, Pazartesi 16:13:12 bitmiyorlar abi, bitmiyorlar yav 32
  • Baroref 14 Ekim 2019, Pazartesi 11:51:25 Ben kizda suç bulmuyorum. Suç THYde. “Zamanında türbanlılar üniversiteye dahi giremiyordu, öğretmenler okul bahçesinde türbanını çıkarıyordu, bu gün bakın uçak uçuruyor” denebilsin diye muhtemelen reisin talimatıyla organize edilmiş bir şey. Dikkat ederseniz THY ile ilgili yeni bir reklam çıktığında sağda solda illaki bir türbanlı görüntüsü sıkıştırıyorlar. Bu normallesmek icin. Türbanlı olup mühendislik mezunu kızlar var onlar tercih edilebilirdi. En azindan muhendis, sayisal ve mantiksal Sundan dolayi soyluyorum, kokpitte bir kadın bir erkek yalnız kaldiginda rahatsiz olmayacak mi? Çünkü bunlar erkekle asansore binmeyen tipler. Üzgünüm kızım, hayırlı olsun mezuniyetin ama ben sana Kumanda vermeyecegim. 64
  • Ah türkiyem ah emekçiler garibanlar 14 Ekim 2019, Pazartesi 11:43:38 Sadece başı kapalı . Makyaj hersey 10 numara acık bir bayandan daha cok dikkat cekiyor .. ayrıca torpilliler ailece . 1. Derece ailesinden thyde calısanlar var . Mezun oldukları bolume bakın birde yaptıkları işe . Dışarda bekleyen ne mühendisler var yazık cok yazık . 31
    • oy başım 15 Ekim 2019, Salı 09:29:44 yav mehendiz he he 9
    • Yeter be 15 Ekim 2019, Salı 14:57:55 Dediklerine katılıyorum da tutturdunuz bir mühendis gidiyor. Ne var mühendis olmuşsanız eşşek gibi ders çalışıp. Dlr1 yetenek modüllerinden geçemeyen mühendisler var hala boş boş konuşuyorsunuz. 3
  • Crm 14 Ekim 2019, Pazartesi 11:17:24 Koca hayatımın gidişatı 2 tane uzmana mı bağlıydı benim? Psikolojide %100 doğru yok. Ama THY de torpil %100 doğrudur. 18
    • Hem de 14 Ekim 2019, Pazartesi 23:31:53 Üniversite dışında hiç baska bir yer gormemis çalışmamış akademisyene bağlı... 1
  • Muhafazakar 14 Ekim 2019, Pazartesi 10:54:12 Kiskanmayin daha bu baslangic.... 24
  • Misafir 14 Ekim 2019, Pazartesi 10:20:47 Asker mi sivil mi. Askerse havacı mı ,denizci mi ,karacı mı. F-16 cı mı,helikopterci mi, Erkek mi kadın mı.....şimdide bu ..Türbana bütün kalbimle karşıyım. Ama kardeşim işini layıkıyla yap beni emniyetli uçur. başına ne takarsan tak .bana ne... 45
  • Ütü masası 14 Ekim 2019, Pazartesi 10:19:03 AKP'li pilot desek daha doğru. 57
  • yorum 14 Ekim 2019, Pazartesi 09:03:24 millet Ay'ı geçti Mars'a gidiyor biz hala neyin haberini yapıyoruz. maalesef şu ülkede türban kadar abartılan başka hiçbir konu yok. savunan kısım mağdur edebiyatı yapıyor, karşı çıkan taraf ötekileştirmeye çalışıyor. bırakın türbanlıymış tangalıymış falan önemli olan işini layığıyla yapması 8
  • Tkpilot 14 Ekim 2019, Pazartesi 08:04:01 Terbiyesiz 21
  • Fotoğraflar bir bakin 14 Ekim 2019, Pazartesi 07:56:17 Bit bakin Fotoğrafa Hangi kizimiz dahs cook dikkat cekiyor, ayrıca islama göre evli olmadan aynı alanda yan yana nasıl duracak bu kizcaaazimiz araya perde mi cekecegiz 35
  • Emrullah.AFA 14 Ekim 2019, Pazartesi 07:27:37 1 bilemedin 1.5 yıl çalışan GM personeli akademi CRM KURUL torpili için atmadığı takla kalmadı mescidde yatıp kalktı ama bir gün oruç tuttuğunu görmedim zaten şimdi clubberın önde gideni o yüzden bırakın bu işleri her DLR geçen pilot yapılsa 300 değil 3300 uçağımız olurdu kul hakkı yemek çok kötüdür Allah bir yerden çıkarıyor eninde sonunda 12
  • Merve 14 Ekim 2019, Pazartesi 04:12:07 İslam dini yalnızca araplar için değildir evrenseldir şu yobazlığınızı kesin artık kimsenin kimseye karışmaya hakkı yok 41
  • Şapka 14 Ekim 2019, Pazartesi 04:00:08 Benzeri arap hosteslerin taktığı gibi havacılığa yakışan bişey olsaymış daha iyi olabilirdi. Sırf türbanı sokmak için yapılmış bir hareket gibi. Madem örtüneceksin uygun bişeyle örtün. Samimi olabilir belki ama hiç yakışmamış. Fotoşop gibi duruyor. Altı şişhane üstü tophane. Bukadar anlayış kıtlığı!!!, kendine uzaktan bi bak. Başkalarının malzemesi olmayın. 21
  • Kabin 14 Ekim 2019, Pazartesi 01:10:43 Değerli kaptan arkadaşım, hayırlı olsun. Sen umarım buradaki negatif yorumlara takılmazsın; çünkü bu negatif yorumu yapanlar paraya kişiliğini satan insanlardan oluşuyor(kabini 3 kuruşa nasıl sattıklarını defalarca gördük). Hiç korkunda olmasın , o kumanda vermeyeceğini iddaa edenler ilk teklif edecek kişilerdir. Sen canını sıkma içinide ferah tut. ;) 49
    • Kokpit 14 Ekim 2019, Pazartesi 14:47:44 Sırf kabindesin die bilmediğin olamadığın yerlere karışma bence.seni ilgilendirmez sen servisini yap hadi 26
  • Bi saniye Harekat geldi 14 Ekim 2019, Pazartesi 01:09:22 Yiyin birbirinizi :) 12
  • Fırça 14 Ekim 2019, Pazartesi 01:00:47 THY çok asker kökenli pilot var ve malum tarafa çok karşılar,fo olarak bayan kardeşimiz çok fırça yer,çünkü önyargılı davranacaklardır daha ilk görüşte işi zor Allah kolaylık versin 14
  • Comolokko 14 Ekim 2019, Pazartesi 00:43:44 Insanları giyimleri ile kategorize etmek en çağdışı şey fakat yarın öbür gün bir hatasından dolayı kaptan bu arkadaşı raporlarsa: sonra demesinler benim türbanlı bacını deri kıyafetli kaptanlar raporları hemde kokpitte içilmiş bira şişeleri vardı diye!!!! 5
  • Mustafatopalthy 14 Ekim 2019, Pazartesi 00:30:42 Tebrikler Sayın meslektasim başarılarının devamını dilerim aramıza hosgeldin şimdiden emniyetli uçuşlar diliyorum . 15
  • Isimsiz 13 Ekim 2019, Pazar 23:45:29 Hayırlı olsun, gayet normal bir olay. Ne yazık ki haber olacak kadar sıra dışı bulunuyor haklı olarak. Bir de bazıları ingilizce öğretmeni olmasına takılmış, thy'de pilot olanlara bakarsanız çoğunun mühendis olmadığını görürsünüz. Sınavları geçmek için fen bilimci olmak gerekmiyor. 13
    • isimsiz-1 14 Ekim 2019, Pazartesi 20:14:08 Tabi, ezberlemek yetiyor...bosu bosuna muhendislik okumaniza gerek yok maalesef..isletme beden egitimi ogretmenligi felsefe maliye psikoloji okumak bile oluyor..ezber gucu olan herkes pilot olabillir artik... 1
  • Sadece bir soru 13 Ekim 2019, Pazar 22:58:30 Headseti türbanın üstüne taksa duyamaz. Acaba Headsetin üstune mi türbanı bağlayacak? 28
    • Ilginc 14 Ekim 2019, Pazartesi 11:54:05 Ya oksijen maskesi takmak durumunda kalırsa hocam 12
  • Gerçeklerden kaçamazsın 13 Ekim 2019, Pazar 22:55:55 Gerçekten tartışılması gerekiyorsa, %90 dan fazla çoğunluğun Müslüman olarak yaşadığı ülkemizde niçin başörtüsü takmış diye değilde niçin başını açmış diye tartışmamız gerekir. Müslümanlık öyle güzel bir dinki kimseyi zorlamıyor. Bu nedenle kimsenin başı açık diye de herhangi bir devlet kurumunda problem yaşanmıyor.Maalesef müslümanım diye geçinen kitle de Ayet, Hadis bilmeden İslam'ı googledan, kulaktan duyma ve o anki ruh haline göre yorumlayıp baskın bir şekilde haklı olduğunu savunuyor. ( Nur Suresi 31. Ayetinde başörtüsü hakkında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.) 28
  • Önder 13 Ekim 2019, Pazar 22:52:27 Rabbim hayırlı uğurlu etsin. 10
  • bu da birşey mi? 13 Ekim 2019, Pazar 22:29:08 Thy'nin mülakatlarına katılanlar, WhatsApp gruplarında olanlar daha vahim durumlara şahit olmuşlardır. Mühendislik okumuş adamı(Beni) almayıp, imamı aldılar benim mülakat günümde. Yakında haberi çıkar ilk imam pilot diye. bunların yarattığı pislik yıllarca temizlenmeyecek. Buradan pilot aday adaylarına söylüyorum. Torpiliniz yok ise hiç uğraşmayın. Zaman ve vakit kaybetmeyin. 16
    • Mühendis 15 Ekim 2019, Salı 07:53:41 Ben de mühendisim. İmam kendini yetiştirmiş şartları sağlamış olamaz mı? Alınmadım diye mi bu nefret. Normalleşin artık. 2 yıllıkları bile aldı THY. Onlara niye laf yok? İmamsa imam ne güzel işte dinini bilir sizin gibilere de tebliğ yapar. 11
  • Kpt 13 Ekim 2019, Pazar 21:59:38 BUNA 5 defa Cidde seferi yazsınlar bedavadan hacı olsun 24
  • İnsanımsı 13 Ekim 2019, Pazar 21:27:37 Ben de bu süreçteyken crm'e hazırlık whatsapp grubundaydım. Bu şahıs da orada hala süreçte olan bir adaymış gibi bizimle dalga geçiyordu. Birisi çıkıp erahta eğitim alıyorsun seni tanıyorum dediği halde ölümüne yalanladı. O bahsedilen 14 aylık eğitimin 3 4 ayını bizimle dalga geçerek harcadı. Bunun gibiler crm'i kurulu nasıl geçiyor da bu şirkette pilot oluyor anlamıyorum!!! 7
  • Çifte standart 13 Ekim 2019, Pazar 21:18:04 Peki neden sakal yasak? Dövmesi olanlar uzun kollu gömlek giymek zorunda kalıyor? Serbest olacaksa hepsi serbest olsun. Madem hoşgörülü bir şirketsin, herkese hoşgörülü ol... 4
  • Naz 13 Ekim 2019, Pazar 21:07:21 Helal olsun inşallah bir günde kabin memuru olmak isteyenlerede izin verirler 23
  • Ramazan 13 Ekim 2019, Pazar 21:05:31 Önemli olan görevini layıkıyla yapmak. Kadınları bu pilot olmaması gerek çünkü erkeklere göre daha hızlı panik yapıyorlar buda yüzlerce insanın hayatını tehlikeye sokar. 20
  • Kokpit 13 Ekim 2019, Pazar 20:58:43 X: Bismillah. Y: Checked 12
  • Fatma Kaptan 13 Ekim 2019, Pazar 20:55:06 Helal olsun egitim surecini bastan sona kadar takip ettigim ornek bir rol modeldi . Yolu acik olsun cekemeyenler anten taksin ne diyeyim:) 32
    • Ornek 14 Ekim 2019, Pazartesi 11:49:07 Rol model derken? 4
    • Jason 14 Ekim 2019, Pazartesi 19:26:54 Uçağı yapan mühendiste bile senin ki kadar ego yoktur :) 1
    • Fatoş kaptana 14 Ekim 2019, Pazartesi 23:23:00 Nerede ucuyorsunuz sallama kaptanım Astral Airlines? 1
  • Bi bitmediniz 13 Ekim 2019, Pazar 20:39:44 Türban değil başörtüsü. Bunu takan insanlar bu isimle tarif ediyor. Hiç olmazsa bu kadarına saygı duyun... 21
  • neyyy 13 Ekim 2019, Pazar 20:19:27 Kurusıkıcı alertttt!!! Anca atsın tutsunlar.İcraat?? 000 7
  • cvp 13 Ekim 2019, Pazar 19:48:07 Avrupa,uzak doğu'nun da çoğu ateist onların icatlarını kullanma da görelim. Hayatınızın her saniyesinde onlara muhtaçsınız her tarafın din,iman olsa ne yazar. 5
  • Trde pilotluk 13 Ekim 2019, Pazar 19:42:10 Belli ki birilerinin istegiyle kokpitte birde turbanli pilot olsun emriyle gelmis . Cunku eskiden turbanlilar okula alinmiyordu simdi ucak ucuruyor denilecek malzeme lazimdi 5
  • Kara Kartal 13 Ekim 2019, Pazar 19:37:53 Ne olmuş yani Pilotlardan birisinin Kuran i bilmesi fenami olur. Dear passangers We go down . Please repeat after me..... Amin. Mekanlar Cennet. 13
  • DARİSİ SATİŞ OFİSLERİNE İNGİLİZCE ÖĞRETİM GÖRMÜŞ PROFESYONEL PERSONELE . 13 Ekim 2019, Pazar 19:36:17 ŞTİ''mize HOŞGELDİNİZ İngilizce bilen ihtiyaç var . 3
    • Yorumsuz 14 Ekim 2019, Pazartesi 15:09:15 Önce Türkçe öğren sonra satışa gel istersen 2
  • KİSKANMAYIN ARKADAŞLAR . 13 Ekim 2019, Pazar 19:24:30 HEPINIZ ÇOK GÜZEL YÜREKLİ İNSANLARSİNİZ .ARKADAŞİNİZA SAHİP ÇİKİN VE HOŞGELDİNİZ DİYİN SELAM VERİN .SİZ BİR EKİPSİNİZ TÜM .HEPİNİZE MAŞALLAH. 16
  • Bir Dost 13 Ekim 2019, Pazar 19:14:23 Aynen kardeşim insan olmak istediğini kıskanırmış çamur atarmış 12
  • . 13 Ekim 2019, Pazar 19:12:24 Demekki senden zekiymişki başarmış yani başı kapalı diye analitik düşünmezmi nekadar zihniyet ve akıl ahlak yoksunusunuz 11
  • Atatürk 'ün pilotları? 13 Ekim 2019, Pazar 18:57:33 Nerede? 18
  • CENGİZ KARABIYIK 13 Ekim 2019, Pazar 18:50:07 Türbanlı pilot hanım, sizlerle gündemi meşgul ediyorlar. Amaçları yönetimin sahtekarlıklarını, hırsızlıklarını, tüm yanlışlarını unutturmak. 11
  • .... 13 Ekim 2019, Pazar 18:43:52 Başörtülü bakan oliyuda kaptan niye olmasın.Turkiye çağ atladı kimse farkında değil.Eski turkiyeyemi ozeniyosunuz peh.... 14
    • . 14 Ekim 2019, Pazartesi 23:26:00 Troll Inssbruck 1
  • takiyyecilere 13 Ekim 2019, Pazar 18:25:40 İslamı kişisel çıkarları için kullananlar ne yapsanız boş zira sağlıktan teknolojiye uçaktan arabaya giyimden sanayiye her şeyde gayri müslümlerin icatlarına muhtaçsınız ve anca onların icatlarıyla birbirinize hava atarsınız. 4
  • Iste yazana 13 Ekim 2019, Pazar 18:21:50 Avrupa'da ya da hiçbir aklı başında ülkede dini,kutsal değerler çıkar için kullanılmıyor,kullandırılmıyor hemen hepsinde resmi ve çoğu özel kurumlarda dini sembolleri görülür şekilde kullanmak yasak o yüzden her konuda ileriler biz de geriyiz ve onlara muhtacız bilmiyorsan öğren. 2
  • amerikan kaptan 13 Ekim 2019, Pazar 18:18:20 amerika'da lise mezunu bile olsan kaptan olacaksan çok ciddi bilgin olması ve eğitimden geçmen gerekiyor her önüne geleni okula kabul etmiyorlar orası türkiye değil. 2
  • millet kudurmuş'a 13 Ekim 2019, Pazar 18:15:08 anca hristiyanın herşeyine muhtaç müslüman ülkelerde mevcut olur... 3
  • Gunah mi 13 Ekim 2019, Pazar 18:07:46 Flywise da tokalasirsak gunaha girer miyiz? 6
  • Berkay 13 Ekim 2019, Pazar 18:04:14 Ya Şu abuk subuk konuşan yobazlar size ne lan itler kadın kapalıysa ya da değilse sende onun kadar başarılı olsaydın sende pilot olsaydın helal olsun ki kadın kazanmış önce kendinizin ne bok olabildiğine bakın sonra insanların etlisine sütlüsüne karışın 11
  • F O 13 Ekim 2019, Pazar 17:34:50 Doğrudan 330 da başlarsa şaşırmayın... 7
  • Guzeldusun güzel olsun 13 Ekim 2019, Pazar 17:33:52 Helal olsun tebrik ediyorum kendisini başı açık kapalı insan hayallerinin peşinden gitmeli ilk olmuş devamı gelir insallah 8
  • Adil olun 13 Ekim 2019, Pazar 17:33:07 At gözlüklerini çıkarın artık insanlarin yaşam biçimini aşağılamaktan daha büyük bi gericilik var mi? Torpil yok diyemem ama her hakkıyla bir yere geleni çekemeyenler de torpil diye ağlamasın. Gözünüzle görmediğiniz şeyi idda etmekte ayri bi acizlik. Teorilerle yasamaya devam edin. 70
  • Millet kudurmuş 13 Ekim 2019, Pazar 17:32:54 Dünyanın bir çok havayolu şirketinde tesettürlü pilotlar mevcut. Hiçbiri de tesettürü yüzünden uçak düşürmedi. Hadi ateistler bunu da açıklayın adjkdksh 79
    • Cumhuriyet ve saglanan ozgurlukle 13 Ekim 2019, Pazar 17:43:55 Cumhuriyet ve kurucusu Ataturku bicakliyorsunuz 9
    • Onemli olan nedir 13 Ekim 2019, Pazar 21:52:49 Ucagi yapanlar arasinda tesetturlu olan var mi? 2
    • Anlamli yil - 1948 15 Ekim 2019, Salı 06:50:29 1950 den once boyle bir bas ortme islemi yok.Yani o zamanda bu halk ayni dine inanmiyor muydu? 1952 den sonra da Marshall yardimi basladi. Zincire bakin ortunmenin ne anlama geldigini gorebilirsiniz! 1
  • TK 13 Ekim 2019, Pazar 17:11:58 Benim olduğum kokpitte anca altın mikrofon olur. 65
    • Umarım 13 Ekim 2019, Pazar 18:10:37 Ayn kokpite girmeyiz 4
    • ya heyya 13 Ekim 2019, Pazar 19:52:27 Yorumun sığlığınamı yanayımmm, begenenlerin bukadar çok olduğuna mı bilemedim. Ancak bu yorumlar şunu gösterdi ki airporthaberi en çok kokpit ekipleri ziyaret ediyor. Yorumlardaki seviyeden direk kokpit ekibi olduğu anlaşılıyor zira. ''Benim olduğum kokpit'' lafa bak.Sanki babasının uçağı. Neyse ki şirket eski şirket değil haddini bildiriyor hak edene. Artık ortada kuru sıkılar sıka sıka geziyo senin gib;) 5
    • ! 13 Ekim 2019, Pazar 20:00:35 Sen kimsin ya! 6
    • Korkaklar 13 Ekim 2019, Pazar 23:03:53 Hadi bunları yazdın da ! İsminide yazsana klavye kabadayısı? Gerçi senin yüreğin yoktur ki! kime cevap yazıyorum.... 11
    • Defol 13 Ekim 2019, Pazar 23:10:05 Git. 6
    • Yazık 14 Ekim 2019, Pazartesi 07:50:06 ne yapacaksın uçaktan mı indireceksin ya da ben uçmam mı diyeceksin gerici zihniyet.. 7
  • Xxx 13 Ekim 2019, Pazar 17:09:02 Hacettepe ingilizce mezunuymus görmedin mi 31
  • Haranli 13 Ekim 2019, Pazar 17:03:47 Kesme esegin kuyrugunu,kimi kissa der,kimi uzun der.Yaa ugrasmayin soyle islerlerle.Cockpiti yunanli sirbli alman hollandali zapt etmis siz daha neyle ugrasionuz. 27
  • tehaye 13 Ekim 2019, Pazar 16:37:08 30 yıldır eğitimci olan bir akrabam önemli bir mühendislik fakültesinde bölüm başkanı(iktidar onu kaç kere harcamak istedi beceremedi)ve yeni öğrenim dönemi başında bölümüne hocalık yapmak için bir türbanlı öğretim görevlisi geliyor ama bir sorun var o da bayan ekonomi mezunu ! Ben size mühendisliğin hangi bölümünde hangi dersi verdireyim diyor cevap yok ! Orada öyle de thy'de farklı mı? Sırf tabanlarına şirin gözükme,ucuz popülizm arzusu. Özendikleri din kardeşleri toplumları da görüyoruz imkan olsa hepsi Avrupa,Abd'ye kaçacak.Sonra niye bu haldeyiz niye en ufak bir krizde yaprak gibi sallanıyoruz niye dışa bağımlıyız falan diyoruz. 36
    • Zeki 13 Ekim 2019, Pazar 17:39:44 Sen kafayı yemissin 7
  • 100 YIL GERİYE!! 13 Ekim 2019, Pazar 16:32:28 THY 100 YIL GERİYE GİTMİŞTİR!! YOBAZLIK DİZ BOYU!! 210
    • Zeki 13 Ekim 2019, Pazar 17:40:44 Hadiya başörtüsü takincami geri gitti sen baya ilericisin maşallah. 7
    • Sen 13 Ekim 2019, Pazar 18:11:18 300 yıl ilerdesin bu kafayla zaten 8
    • Alper KOC 13 Ekim 2019, Pazar 18:46:16 Senin gibiler ileri goturcekse batsin bu dunya. 7
    • Mantalite 13 Ekim 2019, Pazar 19:32:50 100 yil önce thy yoktu bu bir. Ikincisi senin bu yorumunla 100 yil öncesine gitmis olmayalım sakın 7
    • Reis 13 Ekim 2019, Pazar 21:19:33 Asıl Sen ve senin gibi yobazlar çok şükür ki artık sadece sanal alemde varlığınızı sürdürüyor.. 7
    • Allah Allah 14 Ekim 2019, Pazartesi 07:52:05 sizin zihniyetiniz yüzünden zaten 500 yıl geriden geliyoruz.. Senin zihniyetinde ki süper zeka hükümetlerinle ve yöneticilerinle gördük...uzaya ilk biz çıktık atomu parçalamıştık ama ne yazık şimdi 100 yıl geirye gittik..Rezilsiniz... 7
  • Cok guzel 13 Ekim 2019, Pazar 16:32:02 Masallah nazar degmesin. 51
  • Cok guzel 13 Ekim 2019, Pazar 16:32:02 Masallah nazar degmesin. 46
  • Cvp:başka olay 13 Ekim 2019, Pazar 16:25:22 Tabiki kaza kırım anlamında yazdım. Hemen başka olaylar anlaşılmış. O da var ama daha çok kaza kırım riskini artıran şeyler bunlar. Kapalı kadınlar araba kullanırken dahi görüşleri kısıtlanmakta. 7
  • Fo 13 Ekim 2019, Pazar 16:15:28 Ya arkadaşlar aşın artık nolur bu işleri.. Türban takar takmaz size ne yahu.. Başarılı olmuş mu sağ koltukta kendisinden beklenenleri yerine getiriyor mu budur önemli olan. 4
  • din tüccarları 13 Ekim 2019, Pazar 16:08:58 Para,çıkar ve gösteriş düşkünü,güya bir lokma bir hırkacı dinciler,din tüccarları 17 yılda ülkenin her yönden iyice çivisini çıkardılar,torpil,hemşehricilik,partizancılığı rezilce yaptılar,ekonomik olarak batırdılar devam etsinler bakalım nereye kadar. 5
  • İĞRENÇ OLMUŞ 13 Ekim 2019, Pazar 16:05:28 MİLLET BATIYA GİDER BİZ DOĞUYA, MİLLET AYDINLIĞA GİDER BİZ KARANLIĞA, MİLLET MEDENİYETE GİDER BİZ CAHİLLİĞE... 12
  • Erdal Atalay 13 Ekim 2019, Pazar 16:01:52 Gitsin evinde börek açsın,türbanmış yemişim türbanını birkaç aya dağılır bu hatun,görün bakın. 9
  • havagazı 13 Ekim 2019, Pazar 15:58:29 İstediğin kadar türban tak,sakal bırak,dindarım bilmem neyim de sonuçta hristiyan icatlarına hem muhtaçsın hem de kullanıyorsun. İngilizce öğretmeni türbanlı thy'de kaptan oluyor hamdolsun,inşallah,maşallah,amin. Bu kafaya devam edin haliniz ortada. Hem ekonomik hem sosyal hala tribüne oynama derdindesiniz. 2
  • Asıl 13 Ekim 2019, Pazar 15:42:59 Bu kişinin CRM'sini yapanlara bakın gerçekten dürüst samimiler mi diye. Sonra konuşalım 43
    • Crm ile 13 Ekim 2019, Pazar 16:02:29 Ne ilgisi var bence sen bir doktora görün! 12
  • yolcu69 13 Ekim 2019, Pazar 15:26:59 kıyafeti beni ilgilendirmez ama merak ettim Alkol servisi yapacakmı? 101
    • Sen uyanda gel 13 Ekim 2019, Pazar 16:03:33 Sen çok içmişsin belli uyanda gel kokpit ekibinden bahsediliyor kabinden değil. 2
    • Salak misin 13 Ekim 2019, Pazar 16:09:01 Pilot kadin. Neyin kafasini yasiyosun 2
    • Cabin crew 13 Ekim 2019, Pazar 16:20:01 Sen kaptan pilotun alkol servisini ne zaman gördün. Cahillik parayla değil ki 2
    • Haaa 13 Ekim 2019, Pazar 16:23:19 Be cahil kiz pilot olmuş ne servisi,okuma yazma öğren... 3
    • :)) 13 Ekim 2019, Pazar 16:39:54 He yapacak ama kokpitte:)) ohhoooo biz nerdeyiz sen nerdesin 7
    • Patriot 13 Ekim 2019, Pazar 16:48:03 Pilotlar alkol servisi yapmıyor idiot. 11
    • İnvisible 13 Ekim 2019, Pazar 16:56:41 Yahu spastikmisin? Alkol servisini pilot mu yapıyor. Cahil. 14
    • Ariosto 13 Ekim 2019, Pazar 17:21:42 Geri zekalı pilotun servis yaptığını hangi uçuşta gördün? 12
    • Nerenden anlıyorsun 13 Ekim 2019, Pazar 17:23:43 Pilot diyor hostes değil 10
    • Since1905 13 Ekim 2019, Pazar 17:23:43 Pilot Diyor Gerzek Kafalı, Neden Başka Tarafa Çekiyorsun. 13
    • Zeki 13 Ekim 2019, Pazar 17:41:37 Plot alkol servisimi yapıyor bu nasıl kafa 2
    • Ceyda 13 Ekim 2019, Pazar 19:24:15 Ne cahilsin bu kadar belli etmeseydin keşke,pilotlar servis yapmıyo bilgin olsun 2
    • Muhammet alım 13 Ekim 2019, Pazar 19:37:20 Pilot diyor hostes demiyor aptallık diz boyu aptalca düşünenler e şaşıyorum 3
    • Nereye gidiyoruz. 13 Ekim 2019, Pazar 20:18:22 Birinizde hakaret etmeden cevap yazaydınız be gardaşlar :( 2
    • Reis 13 Ekim 2019, Pazar 21:20:59 Yaw arkadaş hangi pilot alkol servisi yapıyor mallık yapmayın yaww.. 1
    • Kokpit 31 13 Ekim 2019, Pazar 23:08:53 Haberi nerenle okuyorsun acaba ,algilarinda ciddi bir problem var 1
  • İlginç 13 Ekim 2019, Pazar 15:22:38 Arap şirketlerinde bile kokpit ekibinin başı açık? 78
    • Yaw 13 Ekim 2019, Pazar 16:40:30 Cahil sin ama fitneci cahil :)) 15
    • angara 13 Ekim 2019, Pazar 17:16:15 işkembeden sallamak ne kadar güzel değil mi? oysa internetten katar, etihad ve emiratesin hem başörtülü, hem de başı açık kadın pilotlarını görmek için gerekli süre sadece 2 dakika... 17
    • Reis 13 Ekim 2019, Pazar 21:22:41 Eee ne alaka..? 1
    • Angaraya 13 Ekim 2019, Pazar 21:49:03 Onlar arap ...onların geleneği öyle...rejimleri böyle istiyor ...sen arap mısın hacı? 2
    • Fo 14 Ekim 2019, Pazartesi 00:09:12 Sen bu kardeşimizin geçtiği süreçlerden başarıyla geç, sonra istersen kıçını açıp gidebilirsin uçuşa. Birşey söylersek adam değiliz 9
  • Teknisyen Bey Geldi 1sn. 13 Ekim 2019, Pazar 15:21:21 6 sene TK'da uçar daha sonra yallah arap şirketleri kuwait,gulf,jazeera... hepinizin sonu o. 64
  • Leman 13 Ekim 2019, Pazar 15:21:11 Dikkat etsin, kokpitte sıkıştırmasınlar! 108
    • Tecrübe konuştu sanırım. 13 Ekim 2019, Pazar 16:04:15 . 2
    • Beşer 13 Ekim 2019, Pazar 18:39:28 Edepli ol 2
    • Levent 13 Ekim 2019, Pazar 20:41:02 Örümcek kafalı 4
    • Ayyssee 13 Ekim 2019, Pazar 21:14:05 Seni çok sıkıştırdilar sanırım bildiğine göre 3
  • Mavi 13 Ekim 2019, Pazar 15:10:44 Kabinde de isteyen türban takacskmış kesin bilgidir ‼️‼️‼️‼️‼️ 38
    • Aybastı 13 Ekim 2019, Pazar 16:12:57 Niye çok mu korktun? 2
    • Yalaza 13 Ekim 2019, Pazar 17:21:35 Yapılan harekatta Araplardan kazığı yediniz. Hala koşun bakalım Araplara doğru. 37
  • Ben calistirmiyorum 13 Ekim 2019, Pazar 14:59:15 Esimi erkeklerin oldugu yerde calistirmiyorum, modernim ve esimin basi acik ama gonlum kabul etmiyor 53
    • Yersen 13 Ekim 2019, Pazar 17:24:28 Yersen 8
    • Hohoh 13 Ekim 2019, Pazar 17:44:46 sadece bayanların çalıştığı yerleri düşündüm de pek seçenek gelmedi aklıma. 0
  • Tarih 13 Ekim 2019, Pazar 14:56:45 Merve de tarihe geçmişti.... 11
  • Follow me 13 Ekim 2019, Pazar 14:48:22 Sanki cok da önemli yani kapanmasi turkiyenin ekonomisi düzelir artik bunun üzerine tüm dertler biter türkiyede thy nin B 737 max aldigina benzemis bunun kapanmasida 25
    • ??? 13 Ekim 2019, Pazar 16:05:07 2002den önce ekonomi uçuyordu dimi? 3
  • Torpil hava yolları 13 Ekim 2019, Pazar 14:32:17 Liyakatinle giremediğini cümle alem biliyor zaten.Ne insanların haklarını yiypte geçtin oralara ne gençlerin,ne kalifiye insanların...Ortamlarda imanlıyım,inançlıyım dersin kim bilecek! 50
  • boncia 13 Ekim 2019, Pazar 14:21:40 yakışmamış diyemem ancak ilk olmayı kabul etmek istemek de ayrı bir araştırma konusu; crewterminalde, apronda, uçakta, yatıda bütün gözler onda olcak !? 23
  • Km1 13 Ekim 2019, Pazar 14:07:21 İğrenç bir görüntü bence. İyice araplaşıyoruz 114
    • Ahmet 13 Ekim 2019, Pazar 16:29:00 Battımı bi yerine 62
    • Hatice 13 Ekim 2019, Pazar 18:01:41 İğrenç olan düşünceleriniz 5
    • B1 C/S 13 Ekim 2019, Pazar 20:45:48 Özgürlükcü ruhunuz sadece sizin gibi düşünenlere mi hoş bakıyor acaba ? 4
    • Ali 13 Ekim 2019, Pazar 21:15:22 Aynaya mi baktın da iğrençlik gördün? 9
    • Ne kadar çok çekemeyenler varmış 13 Ekim 2019, Pazar 23:03:40 Maşallah 6
  • Yazık 13 Ekim 2019, Pazar 14:06:02 İngilizce öğretmeni bizlerin 4 yılda öğrendiği Elektrik, Makine mühendisliği düzeyindeki soruları başarıyla geçti(!) Türbanı ile girdi türbanı ile çıktı ve thy gururla sundu! Acıyorum dayısı ile hakedenlerin hakkını yiyenlere! 45
    • Zeynep 08 Kasım 2019, Cuma 10:17:12 Mühendis olmayıp çok çeşitli bölümlerden DLR sınavını başarıyla geçenler sayısız, birisi de benim. Çalışan insan başarır. 2
  • Elma 13 Ekim 2019, Pazar 14:05:01 Benim icin sorun degil. Nasilsa kumanda vermicem kendisine. 60
    • Ali 13 Ekim 2019, Pazar 17:29:17 Dua et de senin kaptanlık gitmesin bırak kumanda verip vermemeyi. Burası senin babanın şirketi değil, gider paşa paşa Atlas'ta Pegasus'ta ucarsin sonra! 55
    • Pgs 13 Ekim 2019, Pazar 17:50:00 Daha huzurlu bir hayat yasar ve medenibir kokpit ile ucar 3
    • Sen otur elmanı ye 13 Ekim 2019, Pazar 23:04:35 Anca gidersin 3
  • ingilizce öğretmenliği 13 Ekim 2019, Pazar 14:01:52 ne alakası var ? pilotluk analitik düşünce gerektiren bir meslek.Oldu olacak beden bölümü mezunuda alın. 49
    • Zaten 13 Ekim 2019, Pazar 17:04:53 Varki hemde kaptan olarak uçuyorlar... 10
    • Airbus330 13 Ekim 2019, Pazar 21:06:10 Beden eğitimi öğretmeniyim gayet güzel mesleğimi yapıyorum sende kimsin 3
    • TK kaptan 13 Ekim 2019, Pazar 21:10:47 Beden eğitimi mezunuyim gayet güzel pilotluk kariyerim var darısı çekemeyenlere 4
  • Fo 13 Ekim 2019, Pazar 14:01:33 Övündüğümüz şeye bak türbanlı kaptan besmele çekerek mi iniş kalkış yapıyor farkı ne diğer kaptanlardan kafasını kapatmaksa bizim kellerde kapatsın 42
    • Gg 13 Ekim 2019, Pazar 17:02:48 Bedencide var pegasusta bayan 3
    • Ayrimci 14 Ekim 2019, Pazartesi 09:39:32 Övünülmesi gereken bir sey var burda ama goremiyorsunuz hirsinizdan. Bu olay gosteriyor ki artik ayrim yapmadan herkese insan olarak bakilabiliyor. Milyonlarca başörtülü türk gencinin önü acildi demek oluyo 2
  • THY'ye HAYIRLI OLSUN 13 Ekim 2019, Pazar 13:45:08 Arkadaşlar herkes eşit olmalı güzel dileklere hoşgeldi arkadaşımız ŞTİ'te ne mutlu . 27
  • Tebrikler 13 Ekim 2019, Pazar 13:43:47 Gurur verici haber, Allah yolunu açık etsin maşallah 47
    • Amin 13 Ekim 2019, Pazar 23:05:29 İnşallah 4
  • Başaramayan Team 13 Ekim 2019, Pazar 13:40:36 Bakıyorumda pilot olmayı başaramayanlar toplanmış kıza laf atıyor :) Siz hala flight simulatörde uçmaya devam :)) 39
  • Yerde uçan adam 13 Ekim 2019, Pazar 13:29:19 Hacettepe ingilizce öğretmenliğinden mezun bir kızımıźı tanıdım özel okullarda bile zor iş buldu günün 15 saatini çalışarak geçiriyor bölümünü dereceyle bitirdiği halde hafta sonları daha donanımlı olmak için gazi de özel kurslara katılıyor zavallının torpili olmadığı içın ağzıyla kuş tutsa boş yakın geçmişte bir bakanın kızı da puanı tutmadığı halde Hacettepe ingilizce tıp a nakil yaptırmıştı maalesef az gelişmiş toplumlarda en büyük kul hakkı yeme şekli bu torpil 25
    • Hayri 13 Ekim 2019, Pazar 17:47:45 Hayatında bir baltaya sap olamamışsın, olanlara laf atma. Torpil yapılacakların mektubunu sen mi taşıdın? 2
    • Metin 13 Ekim 2019, Pazar 21:20:11 Böyle bir konuma torpille THY pilot alırmı Allah akıl fikir versin. Saçmalamayın 2
    • Ne alaka 13 Ekim 2019, Pazar 22:38:01 Tamam da anlattığın hikayenin konu ile ne alakası var. 1
    • Ayşe 19 Aralık 2020, Cumartesi 00:16:45 Yaa yıllarca girmek istediğim kurumda sınavı gecemeyenler yok torpil var kimse kazanamaz torpilsiz deyip moralimi bozuyorlardi. Calistim azmettim 4 yilimi tamamlar tamamlamaz genel sinav alan sinavi ve mulakatimi basariyla bitirip atandim. Su atanamayanlar çamur atiyor hep kemdi ise yaramazliklarini örtmek için 0
  • Yozgatlı... 13 Ekim 2019, Pazar 13:26:53 Hakıyla girmişse helali hoş olsun ama haksızlık yapılıp birilerinin ittirmesi ile girmişse ve kul hakkı yemiş ise başındaki türbana yazık etmiş türbanı takmış ama felsefesini anlayamamıştır... 20
  • Hayırlı olsun 13 Ekim 2019, Pazar 13:20:10 Türbanın periferik görüşü artırdığı söyleniyor. Erkekler de takmalı. 30
    • Blnt 13 Ekim 2019, Pazar 16:45:26 Unalan girmis mulakata 3
    • Tk1 13 Ekim 2019, Pazar 22:41:51 Boş konuşmayıncada gözler daha iyi görüyormuş. Bilgi olarak yazdım. Belki işine yarar. 0
  • ekşi 13 Ekim 2019, Pazar 13:10:44 Türbanlı pilotumuz olsun diye kayırmadılarsa bir sorun yok. Yalnız Arabistanda bu işi yapamazdı bilgisi olsun. İslami açıdan yasak. 19
    • X60 13 Ekim 2019, Pazar 20:24:41 Ulan sivri zekalılar gicini başını açanlara kimse rusyaya gidin burasi İslam ülkesi demiyo bir kizcağiz kapalı pilot olmuş bunu nasıl beyin hala turbanla uğraşıyorsunuz yazik 2
    • Yanlış Bilgi 13 Ekim 2019, Pazar 22:45:20 Suudi Airlines ta var. Yorum yazabildiğine göre internetin de var. Bir Google a sor. Faydasını görürsün. 1
  • Şeyin şeyine 13 Ekim 2019, Pazar 13:10:03 Kelebek konmuş gibi.. çok saçma bir görüntü. Gözler bunu da gördü galiba. Yok yok telefonun alıcıları bozuk kesin. Baş örtüsüne karşı değilim ama herşeyin bi yeri ve zamanı var. 36
  • Yapma bunu thy 13 Ekim 2019, Pazar 12:59:46 Çok önemli bir habermiş gibi yayınlamışlar 14 ayda eğitimini tamamlamış ortalama 18 ayda eğitim tamamlanıyor bu işte sağlam torpil var gibi görünüyor 28
  • Ayrimcilik 13 Ekim 2019, Pazar 12:54:54 Ayrimciliga karsiyim bence erkekler de taksin, o degil de kabinde de niye turbanli olmasin? 13
  • Uçuş Ekibi 13 Ekim 2019, Pazar 12:45:24 Güzel bir gelişme ülkemiz adına cok guruverici. Inşallah her dalda böyle bir gelişme olur. Türkiyemiz özgür bir ülke lütfen türkiyemizi yurtdışına kötülemeyin, türkiyemiz bu kadar mı kötü. Avrupa, Amerika pek mükkemel değil. 115
    • Gurur vermek derken ? 13 Ekim 2019, Pazar 14:33:12 Benim anlamak istedigim su, neyden gurur duydunuz ? Dinimizde yeri olmayan bir kiyafetten siz nasil gurur duydunuz cok merak ettim.Kutsal kitabimizin hangi ayetinde kafanizi ortunuz der ? Ya guzel kardesim azicik okuyun Allah askina okuyun ve en onemliside okudugunuzu anlayin.Kurani Kerim in hic bir ayetinde kafani ort demez.Hadi sen oyle anladin diyelim dinimizin peygamberinin 14 hanimindan hangisinin basi ortulu idi? Hicbirinin ya azicik akil yurutun akil,bas ortusu ile ucmak dogru degil ucus emjiyeti acisindan bu birkere biline,neden der isen otur dusun bulursun neden gurur duydugunu derim .saka gibisiniz ya anne sutu yemin ederim 10 yasina kadar sart bence zeka gelisimi acisindan.Turbanin kokpitte ne isi var bana biri anlatsin ya,siyasi simgelerin kokpitte ne isi var bir anlatin hani crm hadi buyur anlat bakalim sen siyasi simgeyi kokpite tasirsan nasil crm uygulayacaksin yazik yazik bu kadar ucuz zihniyetten cikin artik Turban denile denile ulkenin geldigi noktayi bir gorun ya 31
    • Her turlu 13 Ekim 2019, Pazar 15:34:26 Gerici yobaz harekete ozgurluk diyorsun, bunlari alkislayacagina keske memleket icin bir guzel deger yaratan bir seye destek versen, bilimsel gelismeyi alkislasan, bu cagda din mi kaldi Yobaz, cik kadinin orasindan burasindan 44
    • Yalaza 13 Ekim 2019, Pazar 15:39:28 Allah kimseyi kıt beyinli yapmasın 13
    • Uçuş Ekibi 13 Ekim 2019, Pazar 16:21:55 Örnek sen. 3
    • Kusura bakma da 13 Ekim 2019, Pazar 19:43:02 Zehir zemberek cehalet kokuyorsun. Sanki kuran-i kerimi okudun da bu konuşmaları yapiyosun. Oku diye bağırıp kendi hic bir sey okumayan bir insan nasil bu kadar okumus gibi rollere girer hayret gerçekten. Avret yerleri nedir onu da bi arastir bombos yorumlar yapıp insanlara zehirini asilama 2
  • Maleysia 13 Ekim 2019, Pazar 12:08:54 Maleysiada cok var uçan Lütfen kaptanlar FEZ taksın 51
    • Cahil 13 Ekim 2019, Pazar 12:59:02 Malezya ile Turkiye yi nasil karsilastirabiliyorsun!?! 4
    • Indonesia 13 Ekim 2019, Pazar 15:34:26 Babana tak fesi 6
  • Sirket 13 Ekim 2019, Pazar 12:03:45 bu gidişle yakinda başka olaylarla da tarihe geçecek goreceksiniz 32
    • Gunah 13 Ekim 2019, Pazar 14:29:45 Islamiyet sov yapmak mi? O kokpitte baska erkek le nasil duracaksin, pantalon gomlek vucut hatlarini gosteriyor, sesin erkeklerde arzu yaratiyor, Cengiz senin Aa... a koysun sende badelen emi, allahim boylelerini benden uzak tut, siyasi musluman 26
    • başka olay? 13 Ekim 2019, Pazar 14:47:33 Açık açık yazsana, kaza kırım mı yapacak? Çıkaramadığın bakla nedir? 3
  • nur 13 Ekim 2019, Pazar 11:56:51 Hiç yakismis mi sımdı?! 68
    • Nur'a yanıt 13 Ekim 2019, Pazar 14:03:23 Bu arkadaşımız o başörtüsünü yakışıp yakışmadığı yönüyle değil, inancı gereği takıyor, bunu unutmayın lütfen. 13
    • Sakal 13 Ekim 2019, Pazar 14:10:42 Thy'de inancı gereği türbana anlayış gösteriliyor, güzel, buna itirazım yok, ama inancı gereği sakal bırakmak isteyen pilotlara da anlayış gösterilmesi gerekir.Ki özel havayolu şirketlerimizde sakal serbest .. 3
    • Yalaza 13 Ekim 2019, Pazar 17:17:29 İslamiyetin hiçbir yerinde türban takın demiyor. Peki bu kızın inancı ne oluyor şimdi. Yahudi deyin bilelim. 18
    • Isine gelen i konus 13 Ekim 2019, Pazar 19:45:56 Turban takin demiyor avret yerlerini örtmek farzdir diyor. Kadin ve erkeklerin avret yerleri nerelerdir bi öğren. Cühelâ cuhela konusmayin memlekette herkes hoca arkadas ya dunyadan haberi yok herseye yorumu var 3
    • nur 14 Ekim 2019, Pazartesi 23:10:11 Zaten ben de bu mesleğe yakısmadıgını söyledim. Yoksa inancından bana ne! 2
  • Adil ol airport !!! 13 Ekim 2019, Pazar 11:56:14 Thy nın butun sureclerı gecıp kusura bakmayın dıe 9 ay bekletıp ıse almadıgı 47 pılotunda haberını yap yorumlarımı goster artık !!! O koltuktakıler senı demı sındırdı??? 14
    • Siz de takın 13 Ekim 2019, Pazar 13:21:38 Bence siz de denemelisiniz 9
  • A 13 Ekim 2019, Pazar 11:47:38 Neguzel hanim efendiyi kutlarim. Gayet normal digerlerine basiniz neden acik deniliyormu. Neguzel basi kapali kardesimizin. 86
  • Yalaza 13 Ekim 2019, Pazar 11:37:47 Bu “namahrem” kızımız, küçücük bir kapalı kokpitte erkek kaptanlarla uçmaz sanırım. 50
    • Geri zekalı 13 Ekim 2019, Pazar 14:42:25 Anca bos boş konusun 17
  • YORUM 13 Ekim 2019, Pazar 11:35:12 Her yonuyle Trajikomik bir durum..... 35
  • Tk 13 Ekim 2019, Pazar 11:21:58 İşe rahat girmek için mantikli bir sebep. 1 seneye açar. 66
    • Onder 13 Ekim 2019, Pazar 11:31:59 Yorumum tamamen türbandan bağımsız. Kimsenin Dış görünüşü giyimi kuşamı ilgilendirmez beni... eskiden thy mühendislik mezunu , matematik , fizik bilenleri pilot yapardı. Bu hanım abla ingilizce öğretmenliği mezunu. Yüksek matematik ve fizikle uzaktan yakından alakası yok. Nasıl 14 ayda pilot olabiliyor? O zaman pilot yetiştiren fakülteler neden 4 yıl madem 14 ayda oluyor bu iş. Kafamda deli sorular... 16
    • Onder beye 13 Ekim 2019, Pazar 14:07:18 Amerikada lise mezunu adamlar 6-8 ayda pilot oluyor. 4
    • Onder'e 13 Ekim 2019, Pazar 14:22:39 Pilot olmak icin lise mezuniyeti yeterlidir. Dünyada boyle bi kere. Üzeri kisisel avantajdır. Tabi biz herseye yarışmacı kriterleriyle baktığımız için biyle düşünmen normal. Egitim sistemimiz yarışma üzerine kurulmus.Pardon eğitim yok zaten öğretim diyelim. 2
    • Önder e 13 Ekim 2019, Pazar 15:19:23 Önder bey türkiye haricinde ki ülkeler 12 ay gibi sürede bile pilot yetıstıriyor hemde type dahil. Ve lise mezunu eğitiyor yani bu meslek için üniversite şart dwğil aman aman matematik ve fizik bilgisi gerektirmiyor. Açıp bir inceleyin dünyanın en iyi ucus okullarının kabul şartlarını 7
  • Lütfen 13 Ekim 2019, Pazar 11:21:29 Türbanlı olmak bir ayrıcalık değildir. lütfen kadınları türbanlı türbansız diye ayırmayın. bunu haber yapıp türbanlıları ötekileştirmeyin. Ama öğretmenlik eğitimi almış bir kişinin pilot olmasını doğru bulmuyorum. Pilot olmak için sadece ingilizce bilmek yeterli mi? Sayısal ve teknik düşünebilen bir kişi pilot olabilir sözel zekadan olmaz. 34
    • Teknisyen Bey 13 Ekim 2019, Pazar 11:31:18 14 aylık bi eğitimden bahsediliyor. Direk kokpite kaptan koltuğuna oturtulmuyor. Sıkıntı yok yani rahat olabilirsiniz. 20
    • Lütfen e Cevap!!! 13 Ekim 2019, Pazar 12:11:29 Yaran varki gocunuyorsun! Öğretmen Pilot olamaz diye bir yasak mı var? Cok mi rahatsız oldun? 33
    • Gizem 13 Ekim 2019, Pazar 12:22:25 Eğitime başlamadan önce girdikleri Dlr sınavına bir kez gözatıp daha sonra yaptığınız yorumda karakterinizin ne kadar gel gitli olduğunu öncelikle düşünün derim. Önce bir ötekileştirme konusunda mükemmel bir savunuş ardından bunu yazmayan kişiymiş gibi bilgisizlikten kaynaklı bir önyargı. Aldıkları ağır eğitim sürecini geçtim, yüzbinlerce kişinin bunların içinde mühendislerimizde var fakat daha eğitim öncesi sınavları geçemiyorlar. Çok çalışınca herşey mümkün. Her önüne isteyen bu mesleği yapamıyor maalesef. Bir çok ayrıntılı sınavlardan geçiriliyor. Saygılar. 30
    • lafiguzaf 13 Ekim 2019, Pazar 12:38:38 aynı metin içinde bu kadar mantıklı ve bu kadar saçma konuşabilen çok az insan tanıdım. 15
    • Nekadar gereksiz yorum. 13 Ekim 2019, Pazar 15:22:15 Yurtdısında lise mezunu bile pilot olabiliyor. Thy de dahil bünyesinde lise mezunu yabancı kaptan barındırırken siz hangi akılla yorum yapıyorsunuz. Dlr sınavını geçmişmi geçmiş demekki sayısal ve mantıksal zekası var. İlle de sayısal bölümden mezun olmak gerekmiyor bu meslek üst seviye matematik gerektirmiyor evet bu mesleğin en temel gereksinimi ingilizce. Acil bir durum yaşandıgında sizi fizik değil kule ile yapacağınız karşılıklı diyalog kurtaracak 12
    • Casl 14 Ekim 2019, Pazartesi 07:02:44 Yurtdışında yapıldığı için herhangi bir eylemi kabul etmek sorgulamayan beyinlerin eğilimi olabilir ancak, havacılıkta mantık şudur, en kötüye göre hazırlıklı olmak, bu yüzden içinde bulunduğu şartları en hızlı şekilde değerlendirip en doğru kararın gereklerini yerine getirecek insanı pilot yapmak lazımdır, dolayısıyla analitik zekası daha iyi olan mühendislik mezunları bu iş için daha uygundur. Ama birşey olmazsa olmaz, zaten yanında kaptan var f/o var tek basına ucmuyor ki zihniyetiyle havayolu yönetirseniz önünde sonunda duvara toslarsınız. Ülkece tosladığımız gibi, siz bu populist işlerle oyalanırken elektrik doğalgaz su köprü vs gibi herşeye minimum yüzde 40-50 zammı yapıştırır adamlar, siz de aval aval bakar ödersiniz, durmak yok yolmaya devam, kaz çok. 1
  • tam 13 Ekim 2019, Pazar 11:19:10 instegramlik 21
  • tam 13 Ekim 2019, Pazar 11:19:10 instegramlik 18
  • Yerde uçan adam 13 Ekim 2019, Pazar 11:16:53 Hostesde isterüükkkkk 41
    • 13 Ekim 2019, Pazar 13:00:48 Sen yerde ucmaya devam et kardes!! 13
  • karacahil 13 Ekim 2019, Pazar 11:07:02 arkadaşlar burası özgür bir ülke.Çeşitli olmak güzeldir.Keşke önceden de serbest olaydı şimdi bu tartışmaları yaşamazdık.Kadınlar istedikleri gibi giyinsinler. 33
    • burasi ozgur bir ulke degil 13 Ekim 2019, Pazar 14:58:05 gizli olmayan lgbt bireyler kabin memuru olabiliyor mu? 3
    • Yasak yok 13 Ekim 2019, Pazar 15:51:06 Oncedende kapali pilot olamaz diye bir yasak yoktu. Sadece inandiklari dine gore turbanli bayanlarimizin boyle isler yapmalari uygun degil. Ha moda olarak taktigin zaman rahatca dinde bazi seyleri esnetebiliyorsun tabiki. 1
    • ne güzel... 13 Ekim 2019, Pazar 19:23:21 Kur'an'a göre haram olan bira vodka viski rakı cin konyak servis edilen thy ucaginda show yapmak maksadiyla Kuran'da yazmayan turban takmak da iyimiş... 1
  • B737 F/O 13 Ekim 2019, Pazar 11:06:18 Senelerce asker kökenli pilotların daha başarılı oldukları söylenildi ancak şurası bir gerçek ki tüm dünyada sivil havacıların sayısı arttıkça uçak kazalarının sayısı azalıyor üstelik uçak sefer sayıları artmasına rağmen diyeceğim odur ki insanları giyimleri ile değil bilgi ve becerileriyle donanımlarıyla değerlendirelim lütfen. 34
    • 797 fo. 13 Ekim 2019, Pazar 11:35:32 Asker travması çözümsüz değildir. Bir arkadaşım doktora gitti düzeldi. 6
    • Hüsto 13 Ekim 2019, Pazar 11:38:16 Biraz daha araştır lütfen; kazaları azaltan askerlerin azalması değil teknolojinin ilerlemesidir kardeşim. Bak senin beğenmediğin askerler şu anda harekat yapıyor. Otopilotsuz iki saat tek başına uçup ana üssüne dönüyor. Hiç olmazsa bu günlerde yapmayın bu asker düşmanlığını. Hayırlı başarılar kardeş. 11
    • B737 CPT 13 Ekim 2019, Pazar 12:12:50 Ucak kazalarinin sayisinin azaliyor olusunu sadece asker kokenli pilotlara indirgemek cok yanlis bir tespit. Teknoloji ve bilim sayesinde kaza sayilarinin azaliyor olusunu yadsimayin. 9
    • Objektif 13 Ekim 2019, Pazar 13:17:12 Askeri bir pilot yoğun bir uçuş eğitimini takiben daha zor bir uçuş safahati sonrasında istifa eder. Ben bu işe yıllardimi verdim 200 saati olan ile oturan biri ile nasıl aynı kokpiti paylaşirim, adam parasını basmış lisans almis, önceden şuymuş buymuş gibi düşünceler kafasında yer eder. Fırsatını buldumu hem fo ya hem kabine saydirir. Kendini genelde üstün kılma çabası içindedir. Bunun bir sebebi de askeriyeden kalma aşırı pohpohlanmis olmalarıdır. Genelde orta gelirli ailelerden geldikleri için bir anda çok fazla ayrıcalıklara sahip olunca bazıları ne oldum delisine döner. To be continued... 17
    • hayir 13 Ekim 2019, Pazar 13:45:58 crm yi de bu ulkede bozan askerlerdir.Kimse laga luga yapmasin.Crm varsa gercek havacilik vardir.Asker askeriyeye hadi kocum.Dunyada esi benzeri yok bu olayin.yillarca askerler sivilleri ezdi havacilikta.Ozellikle askeriyeden sivile gecmeye calisanlari su an havayollari kesinlikle almamasi gerekiyor.Boyle rezalet olmaz 16
    • F/O 13 Ekim 2019, Pazar 14:19:05 Arkadasim o yuzden midir simulasyonlarda ki emergency durumlarda askeri pilotlar ucagi indirirken yeni arkdaslar indiremiyor burda bilek devreye giriyor on yargilardan kurtul adamin hayati ucmak olmus sen 14 ayda egitim alip nasil daha iyi olabilirsin 7
    • askerimize dil çıkaran 13 Ekim 2019, Pazar 14:53:29 vatan hainidir 5
    • Neden 13 Ekim 2019, Pazar 14:54:27 Sivil asker ayirimi yapiyorsun gul kardesim? 2
    • Yanlış Tespit. 13 Ekim 2019, Pazar 15:28:07 Uçak kazalarının sayısının azalma sebebi olarak tez yazdırsak sana ve sen bu yorumu yap varya; seni direk elerler. Yanlış tespit. Askeri pilotlarn eğitimi senin tahmin bile edemeyeceğin kadar sağlam ve dinamik. Oysaki sen bir tez bile yazamayacak kapasitedesin. Bu arada sana bir tespit daha; askeri pilotlar sivil uçakları kullanabilir ama her sivil pilot askeri uçaklarını uçuramaz. ;) 7
    • Zar. 13 Ekim 2019, Pazar 18:36:21 Matematik bilmeden pilot olunmaz.kokpitte önümde dev bir ekran ve hesapları saniyede yapılıp kara verilmedi gereken bir ekran.Bunlari çok iyi yapabilmek için iyi bir mühendis olmak veya matematiği çok iyi biri olması lazım.ingilizce eğitimi alan bir kişi iyi bir hostes olurdu. 1
    • Hadi lennnn 13 Ekim 2019, Pazar 20:20:44 Asker mi battı bi yerine 3
    • Sampiyon sakin ol 13 Ekim 2019, Pazar 21:14:07 Teknoloji cok gelisti. Ucaklar o kadar emniyetli ki seni bile sag koltukta oturturuyoruz artik....sen dusun gerisini... 0
  • Çocuk 13 Ekim 2019, Pazar 11:05:08 Bu şahsın kanıtlı bir şekilde torpille akademiye girdiğini ve eğitimde olduğu halde sürece hazırlananların whatsapp gruplarında adaylarla dalga geçip onları trollediğini de buraya dipnot düşelim. 29
    • Erdoğan 13 Ekim 2019, Pazar 12:10:57 Çıplak olsa en iyi en düzgün pilot o bayan olurdu,ama çamur at izi kalsın 52
    • Usta 13 Ekim 2019, Pazar 12:11:03 Senin Hikayen... 15
    • Cpt 13 Ekim 2019, Pazar 12:35:32 Torpilsiz akademiye girmek hayal oldu artık, ne cevherleri eliyolar bu tipler girebilsin diye, çok yazık 9
    • torpil 13 Ekim 2019, Pazar 16:59:05 Allah herkese bu kızın akrabalarından nasip etsin 2
  • 1234 13 Ekim 2019, Pazar 11:02:45 Onca mühendislik mezunu dururken ingilizce öğretmenlik mezununa cokpit teslim etmek ne kadar doğru tartışılır.Çabuk düşünüp hızlı karar vermek bu işin özünde var. 32
    • 1234 13 Ekim 2019, Pazar 12:13:13 Mühendis ne alaka? Sanki cok bilgilsinizsde. İnsanlara tepeden bakan bir toplumsunuz! 34
    • Ya alemsin 13 Ekim 2019, Pazar 13:43:33 Muhendisin bana yaptigini aciklar misin kokpitte ? Muhendislik dedigin sey hangi okuldan gelmis.Ulkenin dort bir yanindan muhendis geliyor baait universitelerden.Adi sayili universitelerin isletme bolumu bile hepsinden daha zordur siz fazla konusmayin kokpiti bilmeden.Ingilizce ogretmeni bir muhendisten 3-0 onde baslar havaciliga 12
  • Sedat 13 Ekim 2019, Pazar 11:01:42 Full IFR da uçamaz bence. Hava kapalı ,kafa kapalı görüşte sıkıntı olabileceğini değerlendiriyorum. 59
    • Beyin lazım 13 Ekim 2019, Pazar 11:33:43 Kaybettiniz sanırım. Yazık.. 6
    • Boş troller 13 Ekim 2019, Pazar 12:28:25 Çöpleride kapatsalar yorumlar kalkar 4
    • Ricirt 13 Ekim 2019, Pazar 23:56:01 Yooo bence çok zekice hazırlanmış bir yorum.. 0
  • Photoshop 13 Ekim 2019, Pazar 10:53:05 Gibi olmuş, altı şişhane üstü tophane 29
  • Sakal 13 Ekim 2019, Pazar 10:52:33 Sakal serbest mi acaba? Ben Pegasus'da bir pilot gördüm adamın bayağı sakalı vardı. THY'de kirli sakal yasak mı? Saygılar 18
    • helal olsun sana kaptanım 13 Ekim 2019, Pazar 12:29:47 sayınız inşallah karınca gibi artar.. öncelikle emniyetli ardından tüm düşmanları, kıskananları çatlatmalı uçuşlar dilerim.. 19
  • gittikçe, 13 Ekim 2019, Pazar 10:41:45 soguyorum bu guzel yaşam tarzından.pilot lugu da mahvettiler. 81
    • A 13 Ekim 2019, Pazar 11:48:05 Lafa bak ya 16
  • Murat 13 Ekim 2019, Pazar 10:37:00 Hayırlı olsun kaptanım. Başarınız daim olsun, diğer arkadaşlara örnek olsun. Güvenli uçuşlar 75
    • Bgr 13 Ekim 2019, Pazar 12:45:22 :) 2
  • 2019! 13 Ekim 2019, Pazar 09:27:49 21nci yüzyıl, el oğlu astreoidden hammadde nasıl dünyaya getiririm, marsta nasıl yaşam koşulları oluşturulabilir çabalarında... AAAAAA ilk türbanlı pilot. Değerli gençler üretin, sorgulayın, okuyun... Fatma hanım kızımıza mesleğinde başarılar dilerim. 29
    • Ezik 13 Ekim 2019, Pazar 10:48:20 Konuyla ne alaka, Sen yaptın da engel olan mı oldu Ezik... 69
    • Iste 13 Ekim 2019, Pazar 12:47:20 Cumhuriyet kurulusundan bu yana basörtululere karsi yasaklar, baskilar, ayrimciliklar, ötekilestirmeler oldugu icin, kadin sunu giyer bunu gitmez denildigi icin, bugun bu haber oluyor. Herhangi bi örn. AB ulkesinde bu haber olazdi cunku adamlar kiyafete degil bilgisine bakiyor. Tabi onlarda da beyaz turku zulmu olayi da yok... 9
  • İsterukkk.!! 13 Ekim 2019, Pazar 08:47:57 Saç , sakalda serbest kılına...!! 25
  • Capt'n 13 Ekim 2019, Pazar 08:07:18 Yolun açık olsun kaptanım... 54
  • Yani 13 Ekim 2019, Pazar 07:45:06 Bi problem mi var? 40
  • Allahim 13 Ekim 2019, Pazar 07:33:06 Bir sen eksiktin okzm, turbanin la adam oldun 47
    • Siz de 13 Ekim 2019, Pazar 13:18:36 Yıllarca Atatürk Atatürk diye diye bir yerlere geldiniz hatirlatayim 19
  • Aferin 13 Ekim 2019, Pazar 07:14:30 Bu aferin Airport habere. Özendirin siz insanları böyle. Beynine bir türlü sokamadıkları ahlaki, inanç, sosyal ve estetikle alakası olmayan şeyleri gözlerine sokun ki bir bezde bir keramet var zannetsin kıt akıllılar. Versace nin pazar yaratmak için 40-50 yıl önce zamanın siyasi liderlerine astronomik komisyonlar vererek çıkardığı modayı dinin gereği zanneden kıt akıllıları ilkler listelerine alarak özendirdiğiniz için tebrik ederiz sizi. 60
    • Bi su 13 Ekim 2019, Pazar 10:51:24 Aferine bi su lütfen. Kininden gidecek zavallı. 23
    • Ertuğrul 13 Ekim 2019, Pazar 11:06:27 Bilgisiz cahil. baş örtüsü islamdan önce diğer ilahi dinlerde museviliktede hristiyanliktada var.fakat o diğer dinlere kin ve nefretiniz yokta sadece siyasi sımge yalanına saklanıp islama nefretiniz ve kininiz var 34
  • tklı 13 Ekim 2019, Pazar 06:21:52 "türban" kelimesi, siyasi karşıtlarınca kullanılan bir tabirdir. doğrusu başörtüsü yada tesettürdür. 23
  • Gicik 13 Ekim 2019, Pazar 05:05:58 Oluyorum 41
    • angara 13 Ekim 2019, Pazar 11:10:18 kudur... 25
    • A 13 Ekim 2019, Pazar 11:48:31 Bizde sana 14
  • Hayırlısı olsun 13 Ekim 2019, Pazar 03:47:50 Uçakta yaşanabilecek muhtemel arızalar karşısında dua etmekten başka bir şey yapabileceğini umarak başarılar diliyorum. Malum deprem olunca sadece dua eden bir milletiz. Depremden önce önlem almak aklımıza gelmiyor. 52
    • Sığır bozmasi 13 Ekim 2019, Pazar 13:19:19 Sen Atatürkçü olarak ne yaptın memlekete konusuyorsun 15
  • Abuzittin 13 Ekim 2019, Pazar 03:39:05 İyi halt oldu. Dünya gider Mersin e biz gideriz tersine. 54
  • Tüm kalbimle tebrik ediyorum! 13 Ekim 2019, Pazar 03:21:45 Allah yardımcısı olsun kaptanımızın. Her insan inandığı şekilde yaşamak ister. Herkes eşitse ve özgürse! Bu zaten sadece lafta kalmamalı. Bunu uygulamaya koyabildiği için ve bir ilki başardığı için kendisini yürekten tebrik ediyorum. Sevgili kaptanım; siz burda yazılacak olan onlarca olumsuz yoruma lütfen kulaklarınızı tıkayın. Sadece mesleğinizi başarıyla yapmaya çalışmaktan başka bir odak noktanız olmayacağına da eminim! 52
  • Apron 13 Ekim 2019, Pazar 02:30:03 Erah mezunu oldugu detayını atlamışsınız 12
  • Cpt 13 Ekim 2019, Pazar 02:28:45 Bu haber ilk yapıldığında terbiyesizce yorum yapanlar buradamı? 38
  • faşistler rahatsız 13 Ekim 2019, Pazar 02:15:20 Faşist CHP lileri çıldırtan pilot. 114
    • Çok güldüm 13 Ekim 2019, Pazar 15:23:03 Koptum 5
  • torpil 13 Ekim 2019, Pazar 02:11:49 torpilin dibi. bu devrin kadını. 40
    • Ahmet koç 13 Ekim 2019, Pazar 10:28:06 Sırf başı kapalı olduğundan önü açılmıştır. torpil 38
  • Chc 13 Ekim 2019, Pazar 02:09:02 Tebrikler, emniyetli huzurlu uçuşlar dilerim 25
  • W 13 Ekim 2019, Pazar 02:07:39 Torpilin ve vermen gereken siyasal mesajın iyiyse su ürünleri uzmanı olup yine de bu ülkede pilot olabilirsin. Tip eğitimi ne olacak onu da yazın bari ,ona göre bilet alalım 21
    • Cpt 13 Ekim 2019, Pazar 12:36:31 320 de uçan bir kaptan olarak üzülerek söylüyorum ki 37 ye göndermezler onu. Nedenini anlayan anlar zaten. 5
  • Sürücü 13 Ekim 2019, Pazar 01:38:04 Analitik eğitim almamış, sebep - sonuç ilişkisini kurmasını bilmeyen, bir uçakta bulunan sistemlerin nasıl çalıştığını, matematik, fizik, bilgisini kullanarak anlamayan, bir yabancı dil eğitmenliğinden gelme birinin 14 aylık bir eğitimle kokpite girmesini çok riskli buluyorum. Bana 50 knotluk, hamlesi 65 knotluk crosswind'te anında kafasından rüzgar vektörü ve güç hesabı yapıp, inilecek pistin uzunluk, genişlik, yüzey bilgilerini de hesap ederek dümen, flap, vs ayarı yapabilecek, bu arada bir yandan da aletlerden okuduğu değerlere göre hesap yapıp, doğru değerlendirecek, bir yandan da gelebilecek "terrain, sink rate, vs" ikazlarda anında müdahale edebilecek, harita okumasını bilen, VHF nasıl bir sinyaldir, Non Directional Beacon nasıl bir sinyaldir, bunları analiz edecek pilotlar lazım. 14 ayda bunların öğrenilebileceğini düşünmüyorum ve bir yolcu olarak tedirgin oluyorum. Saygılar 36
    • cok cahilsin 13 Ekim 2019, Pazar 10:22:37 Yerinde olsam yasamam bosuna yasiyosun 32
    • He he 13 Ekim 2019, Pazar 10:23:36 Kimisi 14 ayda öğrenir kimisi 4 senede öğrenir. Okuduğu bölümle kendini sınırlayıp, sadece o işi yapan kişiler olsaydı, Ülkede ne yönetici ne politikacı bulabilirdin. 44
    • 14 aydı ığrınıbılıcığını dısınmıyırım. 13 Ekim 2019, Pazar 10:47:34 Peki acaba diğer pilotların kaç ayda öğrendiği hakkında bi fikrin varmı. Yada pilot olmak için illa mühendislik mi okumak lazım. Hepsini geçtim bir sene önceyle şimdi ki düşğncelerin aynı mı. Farklı bi bölüm okuduktan sonra karar değiştiremez mi insan? He eğer korkuyorsan mesela thy den daha çok kork çünkü onlar en az lise mezunu kabul ediyorlar bak. 41
    • Ahmet 13 Ekim 2019, Pazar 10:58:32 Sen trene bin o zaman! 33
    • Ömer 13 Ekim 2019, Pazar 12:40:13 Bunları herkes anasının karnında mı yapamadığını nereden biliyorsun. 20
    • Tknsyn 13 Ekim 2019, Pazar 13:15:59 Abi ne kadar da bilgili bir yolcusun kaptan olduğunu gizlemeye neden ihtiyaç duyuyorsun biraz delikanlı ol adam ol.. Eleştiriyi öyle yap.. Kelimelerin arkasına gizlenme.. İngilizce bilen herkes pilot mu oluyor sayın yolcu görünümlü kaptan? 13
    • Burcu 13 Ekim 2019, Pazar 13:26:49 Sonuna kadar altına imzamı atarım 6
  • M.Jackson 13 Ekim 2019, Pazar 01:29:01 Mısırımı aldım bekliyorum filmin başlamasını d;^j 13
  • Tahsin hekimoğlu 13 Ekim 2019, Pazar 01:25:00 Helal olsun Allah yolunu açık etsin inşallah 45
  • Benim duruşum net 13 Ekim 2019, Pazar 01:23:12 Kapalı mini etekliye, mini etekli de kapalıya karışmasın. Herkes insan. Sonuçta insan istediği gibi giyinebilmeli. 20
  • km 13 Ekim 2019, Pazar 01:16:27 benim eşimde türbanlı ama kokpitte olmaz bu iş. kulaklığı takmasından tut görüş açısına kadar riskli bir durum. 52
    • A 13 Ekim 2019, Pazar 11:49:19 Ne alakasi var ya oha yani 18
    • Ali ÜSTÜNER 13 Ekim 2019, Pazar 13:55:43 Benim icin farketmez başı açık yada kapalı mesleğinde basarili olsunda çünkü uçak kullanma işi çok önemli 4
    • Taçsız kıral Pele 13 Ekim 2019, Pazar 16:33:42 Thy dünyada bir ilki başarıyor hafız pilotlarla uçmanın keyfini bizimle yaşayın we are türbanairlines 10