THY'nin ilginç ekip planlaması!

    Çok beğenilenler

  • Olur neden olmasın 30 Ocak 2022, Pazar 14:48:56 37 filosu Afrika git gelleri yapıyor, 77cilerde tek bacak New York atsın bir zahmet 41
    • Kamil 30 Ocak 2022, Pazar 15:50:46 Doğruysa 37 ile 3 bacak afrika bile yapılıyormuş 14-15 saat görevli ? Rest olmayan uçakla. Teyit edebilir mi arkadaşlar ? 0
    • 77kpt 30 Ocak 2022, Pazar 16:11:57 Tek bacak yetmez git gel olsun, yaparız. 0
    • 77 kpt 30 Ocak 2022, Pazar 16:20:12 Kardeşim aradaki saat farkı ve koca okyanustan kaynaklı etopsu göremeyecek kadar zeka küpü olsam ben de senin gibi düşünürdüm. Eğitim herşeyi almıyor maalesef bazı şeyler baki. 0
    • Afrika 30 Ocak 2022, Pazar 20:08:47 Aynı saat diliminde. Adamlar 2 kişi gidip bir de dönecek Amerika’dan. 0
    • 77ci 30 Ocak 2022, Pazar 22:40:47 ne akıllı adamsın sen ?! bu dahiyane fikrinin yeri bura mi ? ya da 77 ciler new york yapınca afrika’ya daha mi rahat uçacaksın!’ bizim insanımız niye böyle ya, yazık gerçekten 1
    • 37ciye 31 Ocak 2022, Pazartesi 02:18:07 ucus saatleri ve mesailer konusunda 77 filosuyla yarisirsan cok komik duruma dusersin 2
    • crm 03 Şubat 2022, Perşembe 14:27:09 Resource management ile ilgili bir durum. 777 o mesaiyi 2 yerine 3 kişiyle yaparsa olacakları söyleyeyim; 737ci 12 saat yaptığı mesaiyi 13 saate çıkaracak, 4 defa yaptığı 4 bacak uçuşu 5-6 defa... Sonçta içerden kaynak alıp oraya aktarıyor. 77 vs 37 atışması yersiz olmakla birlikte birbirlerini etkilemiyor demek yanlış. Evet bugün 77'de büyük bir açık var, geleneksel yöntemle veya dışardan direk hintli pilot almak yerine daha akılcı, adil bir planlama yapılırsa 37cinin ne 77 ile ne de 320 ile bir sorunu olmaz tahminim. Dahası kimsenin planlamacılarla da problemi kalmaz. 0
  • Yetmez 29 Ocak 2022, Cumartesi 19:25:11 Newyork git-gel yapip , Adana’ya pass cekmeliler . Tutuyo cunku 0
  • Tüm yorumlar

  • Yetmez 03 Şubat 2022, Perşembe 19:55:26 LAX, SFO uçuşları da iki pilotla yapılmalı. SHGM den muafiyet çakın bi tane olsun bitsin. Covid sebebiyle filan diye de ekleyin altına. 0
  • Er 02 Şubat 2022, Çarşamba 21:31:43 Peki bu duruma ekip planlama baskani olan Kaptan arkadasimiz ne diyor? Kendisi ucmuyor mu 77'de? Yazik! 0
  • Saçma 31 Ocak 2022, Pazartesi 16:59:31 İşin üzücü tarafı fatigue yüzünden kaza yapsalar pilotlar suçlu olur 3
    • Aynen 01 Şubat 2022, Salı 11:33:13 Shgm onayli diyorlar baska birsey onemli degil; kardesim Fatique olayini ucus emniyetine etkisini degerlendirdinmi, kul hakkini dusundunmu, bu olaya katilan kisilerin alin terlerini verdinmi, ayaklar bas olmus, sirketi dusunuyor, murud olan sahis sadece actigi poligon derdinde, allah korusun cok kotu kazalar olabilir 0
  • 737 panteri 31 Ocak 2022, Pazartesi 12:51:23 Sabah kalkışla 2 kişi neden 9-10 saat blok uçuş yapamıyor 77ciler bi zahmet anlatsın. Biz de 12-13 saat mesai yapıyoruz üstüne ertesi gün tekrar görev. Ny da time zone için gerekli istirahat yapıldıktan sonra 2 kişi neden uçamayasınız? 9
    • 77 ci 01 Şubat 2022, Salı 01:12:58 sen -bence yorucu olan- böyle bir uçuşu yapıyorsun diye neden başkalarının da bu kadar riskli, kesintisiz 11 saati aşan bir uçuşu yapmasını bekliyorsun onu anlat ??? ne geçecek eline ? senin programın mi hafifleyecek ? gerçekten kafayı kullanmıyorsunuz! kardeşim 77 kimsenin babasının filosu degil, çoğu 37 den gelme. sen de yarın 77 de uçacaksın, yanı normal sanıp savunduğun şeyleri sen emin ol fazlasıyla yaşayacaksın. bizim eleştirdiğimiz insanlar burayı okuyunca keyifleniyordur “zaten birbirlerini yiyorlar bunlar” diye. biraz mantık. lütfen ! ayrıca okyanus geçişi artı abd iklimi ve operasyonu uzun bir uçuşun ardından risk teşkil eden seyler. öyle olmasa avrupalı şirketler dört kişi gidip 48 saat yatmazdı. 2
    • Triplesev 03 Şubat 2022, Perşembe 16:39:50 Bazı insanlar harbiden boşa nefes alıp veriyor, düşünmeden konuşuyor, bilmeden fikir yürütüyorlar, akıllarıyla değil hasetleriyle bakıyorlar olaylara, Allah gönüllerine merhamet vicdan akıl kullanabilme kabiliyeti arzusu versin. 1
  • 737 31 Ocak 2022, Pazartesi 01:07:10 JFK-IST seferi uçuş süresi 8:30 saat bunu da iki kişi bir zahmet yapsın. En düşük uçuş limiti 11 saat gece seferleri için. 4
  • Havacılıkta En büyük Hata 30 Ocak 2022, Pazar 23:46:31 Operasyonda ki birimlerle kumar oynamaktır. Bir çok birimi kiralarsınız yerini doldurursunuz. Lakin Kokpit, Kabin, Teknik, Tgs gibi birimlerle oynarsanız tünelin sonunda ki ışığı görürsünüz. 1
  • AÇIK ÇAĞRI 30 Ocak 2022, Pazar 22:57:39 ilgililere açık çağrıdır. yatıları kısaltınız, uzun ucuslari, mesaileri bağladınız, 24 saat görevler yaptırdınız. ancak bu tarz işlere girmeyin, istenmedik bir olay yaşanmadı diye yapılan aşırı uygulamaları “karlı” saymayın. bu gerçekten riskli ve okyanus geçişi ardından abd gibi şiddetli hava olaylarının ve yoğun hava trafiğinin oldugu bir yere iki kişi operasyon yaptırarak hepimizin geleceğini tehlikeye atmayın. LÜTFEN !!! 1
  • Sahi? 30 Ocak 2022, Pazar 20:21:12 En büyük sıkıntı düşünme şeklinizde. Sonrası ise şöyle, limit tutuyor diye riski arttırmak biraz garip değil mi? Kaldı ki risk dediğimiz şey yüzlerce insanla dolu uçağın düşmesi iken?! Her şey limit değil. İnsanları aşırı yormadan, hata yapmaya zorlayacak mesailer yazmadan da yapılabilir bu iş ama tabi onlara ne değil mi? Yazsınlar, uçsunlar.! 0
  • Freex 30 Ocak 2022, Pazar 19:43:53 Geçmişte kabin ekibi yorgun uçmak istemiyor eylemine dönüşür yakında bu iş diyeceğim ama bu şartlar altında zor. 0
  • Airport 30 Ocak 2022, Pazar 16:59:35 Buyuk risk. 12 saatlik mesafe için 2 pilot çok az. Birakin pilotlar nefes alsin. Ne ara çayini içek, yemek tatlisini yiçekek,şekerleme yapaçak? 3 veya 4 kokpite yeter. 3
  • X 30 Ocak 2022, Pazar 16:56:19 Dinlenmek için kokpit neyine yetmiyor diyor amcalar 1
  • sakin ol 30 Ocak 2022, Pazar 16:53:22 ne istirahati 2
  • 789P4 30 Ocak 2022, Pazar 16:47:46 ekp plLnLayamama should be abolish. Gerekirse; ybcı plnlmcılar ihdas edilmeli, Carmen uygulanmalı. Günlükçüler denetlenmelidir. her uçsk tipine ek görevlipilot müd. atanmalı. Aksi halde; çok pilot kaybedecek global şirket. 1
  • Kaptanınız Konuşuyor 30 Ocak 2022, Pazar 16:31:02 Ne var bunda canım oldu olacak bagajı da biz atar delikanlı gibi First Officer harici kontrolden sonra pushback için kalır aşağıda zaten kaptan olarak motoru bir kişi de çalıştırır halatla FO yu alırız yukarı merdivene de gerek yok. Oksijen israfı ekip planlama ve fotosentezle beslenen uçuş işletme sağolsun… 0
  • Sabihaci 30 Ocak 2022, Pazar 15:54:09 Siz bi de sabihayi gorun 0
  • Bilal EKŞI 30 Ocak 2022, Pazar 15:41:07 FTL dedin başka birşey demedin. Bugün FTL önce sana, sonra bize bela oldu. Mesai tutmuyor diye SKPK'yı neredeyse SOP'ye sokacaksınız. Her gün ekip planlamayla kavga. Adamlar daha kalkışta tutmayacağı belli sefere SKPK kullan diyor. Kullansak da zaman aşımı yapacak sefer için "uygun bir yere inip otele gidin" diyor. IHANET resmen!! Eski TIS mesaisine dönmek herkesin çıkarına olacak. İmam kafasını bırakıp havacıları dinleyin. 0
  • Sevimli 30 Ocak 2022, Pazar 15:40:06 Sevimsiz bir durum. 0
  • Sorun değil 30 Ocak 2022, Pazar 15:39:51 Cidden sorun değil jfk veya bkk uçuşları 9 saat.. ilk ve son 30 dakikayı çıkart 8 saat.. ilk 4 saat fo uyur ikinci 4 saat ben uyurum.. ama restte uyunmaz kokpitte uyunur sadece 3
  • Usulsüz Planlama! 30 Ocak 2022, Pazar 15:38:19 Ekip tahsis bırakın usulsüz planlama yapmayı kabin ekiplerine tehditler yağdırıyor haberiniz var mı? Kural dışı tebliği kabul etmeyen ekiplere istersen kabul etme başına gelecekleri sen düşün ya da sonrasını sen düşün diyerek suç işliyorlar bu konunun medyada daha çok yer bulması lazım! 4
  • Ftl acil kalksın 30 Ocak 2022, Pazar 15:32:17 Ftl acilen yürürlükten kaldırılmalı! Uçakta çalışanlar android değil insan! İnsan faktörünün önemi havacılıkta önemli! İnsanlar yorgun uçurulmamalı. Para pul işin başka yanı ancak insanlar yorgun uçarsa geri döndürülmeyecek hatalar yaşanabilir. Biraz empati ve sağduyu lütfen!!! 0
  • dar gövde 30 Ocak 2022, Pazar 15:27:38 dar gövde çok daha riskli meydanlara çok daha ağir sartlarda 2 pilot uçuyor. Abartılacak bir durum yok 4
  • Bence 30 Ocak 2022, Pazar 15:06:17 Tek pilot gönderebilir. Pilotaj yapan birsürü kabin memuru var. Onlar yardımcı olur kaptan abilerine. Thy uyuma bu önerimi bi düşün. 1
  • cengo 30 Ocak 2022, Pazar 12:06:49 vay anam vay ne günlere kaldık 2 cpt 1 fo giderdi istanbul konya ya iki şöför gidiyor üstelik istediği zaman duracak vaziyette allaha emanet hava yolları olmuş 7
  • FTL 30 Ocak 2022, Pazar 11:20:18 Mesai limitleri uygunsa sıkıntı ne ki. 6a-50 yürürlükten kalkalı 8 yıl mı oldu hatırlamıyorum. ER diye bi kavram kalmadı. Gündüz uçuşlarında mesai 14 saat değil mi. Bu uçuşlar 7-8 saat sürer. 58
    • ftl e 30 Ocak 2022, Pazar 16:07:59 kardeş ftl i avrupalılar çıkardı, ama kendileri uygulamıyor. ayrıca ftl uygulanabilir max. limitleri belirlemiş. max. limitleri normal şartlarda kullanmak için belirlemediler. yani özel durumlarda operasyon aksamasın diye belirlenmiş usullerdır. bizimkiler şark kurnazlığı yapıyor. insanlar buna karşı tepki gösteriyor. 0
    • havacı 30 Ocak 2022, Pazar 22:42:43 bilmediğiniz işlere ne güzel atıp tutuyorsunuz? bakın bakalım dünyada örneği var mi ?! 11 saat uçuş yapıp iki kişiyle okyanus geçen?! üstelik bazı seferler için sabah 5 te havalimanında olması gerekir ekiplerin. bizim içimizde bu kadar düşüncesiz ve tuhaf insan varken bize dusman da gerekmez !!! 0
  • kzm 30 Ocak 2022, Pazar 11:03:53 Ahmet baba Şu ekip planlamayada el at Pilotlarla toplantılar düzenleyip görüşlerini almanızda fayda var Başarılı olacağınıza inanıyoruz 1
  • Kaza 30 Ocak 2022, Pazar 10:38:05 Ille kaza yasanacak 7
  • Arkadasim essek! 30 Ocak 2022, Pazar 09:23:51 Her seyi kabul eden arkadaslariniz oldugu surece sizin sirtiniza daha cok semer vururlar. Alin iste gideriz gideriz dediniz her yer ilan acti, hicbir yere gidemediniz. Basvuru bile yapmayan o kadar cok pilot var ki! Basvuranlar da alinmadilar. 14
    • sallama ziya 30 Ocak 2022, Pazar 22:44:41 su an başvurularda son aşamaya gelen yok. “gidemediler” derken oturma uzvundan sallıyorsun. katar süreçleri durdurdu,emirates ise yeterince başvuru olduğundan bazı adaylara hiçbir testi yollamadı. bilginiz olmasa da her konuda fikriniz var Masallah !!! 2
  • Şimdi sorum şu 30 Ocak 2022, Pazar 09:05:12 O esip gürleyen ricacı olsalar da suratlarına telefonu kaparım diyen kaptanlar bunu kabul mu etmiş 5
  • Tebrikler 30 Ocak 2022, Pazar 06:51:04 IST-LHR-IST yapılıyor da bu uçuş mu yapılamaz, kimse şikayet etmesin, yeni Başkan hızlı geldi helal olsun, sürprizler başlıyor, gelen her zaman gideni aratır, emniyetli az dedikodulu uçuşlar 42
    • ekip bası 30 Ocak 2022, Pazar 22:46:28 siz gerçekten çok garip insanlarsınız?! neyle besleniyorsunuz siz arkadaş!? o cok eleştirdiğiniz halkın yaptığını yapıyorsunuz! bizimki niye düzeltilmiyor degil bunlarinki de böyle bozulur diyorsunuz. 0
    • kafaya bak 30 Ocak 2022, Pazar 22:59:31 senin kafana göre iki sene sonra da su dense haklı yanı: iki kişi LHR git gel yapıldı, sorun yok. iki kişi new york yapıldı sorun yok. o zaman LHR git gel tek kişiyle özel izinle yapılsın. ne kadar absürt bir yaklaşım !?! 0
  • Yarin 30 Ocak 2022, Pazar 04:56:21 Tek oilot ucururlaraa sasirmam, ekip planlamada hicbir norm yok, bir kriterleri yok 6
  • Programlar 30 Ocak 2022, Pazar 04:35:25 Programlar iki tip Ucaga gore yapiliyor, ucak tipi sonradan belirleniyor, boyle olunca kagit ustunde yanlis hesap gorulur, normaldir, yeterince pilot var, ayrica 70 saat ustu 77 ciler disinda kimseyi ucurmak istemiyorlar sebep Para vermemek icin, pilotlara ilave odeme yapmak istemeyen pilot hem yanlis planlama yapiyor hem dalavere ceviriyor, shgm yide alet etmekten kacinmiyor 3
  • X 30 Ocak 2022, Pazar 01:45:13 En az 6 olmali 4
  • 2 fazla 30 Ocak 2022, Pazar 01:21:10 tek kişi olsun 26
    • Abartma 31 Ocak 2022, Pazartesi 16:57:02 Tek kişiye ne gerek var pilotsuz olsun kendi gitsin gelsin bisikletya bu 0
  • Varvara 30 Ocak 2022, Pazar 00:58:53 Keser döner sap döner gün gelir hesap döner, ille de bi kaza mı olması lazım, okyanusu 2 kişi geçirmek nedir arkadaş, her zaman her yerde hava güllük gülistanlıkmış gibi!!!! Oldu olacak tek pilot yollayın Hamdi'nin hayali gerçek olsun, adamı ne gönderdiniz, o da ne güzel para da para deyip duruyordu. 4
  • Uçuş emniyeti 29 Ocak 2022, Cumartesi 22:55:23 Bu şirkette kurumsal emniyet uçak kırıp amir yaralayanı olayın üstünü örtüp özel filoya kaptan atayana verilirse bu gayet normal bir olaydır. Öncelikle mevzubahis olay ve başkan irdelenmelidir. 4
  • He tamam tamam 29 Ocak 2022, Cumartesi 22:41:54 Flight crew demek kokpit demek. Biz kabin üzerimize alınmıyoruz tamam hayde hayde..... 13
  • kadayıfcıların 29 Ocak 2022, Cumartesi 21:44:18 geldiği belli oldu. usülsüz operasyonlar başladı… 8
  • By 29 Ocak 2022, Cumartesi 21:16:11 iki pilot jfk 9 saat, iki pilot Almaty-Astana git gel 10.5 saat. Anormal bir durum yok ucsunlar, biz hep ucuyoruz 29
    • Kk 30 Ocak 2022, Pazar 15:54:37 Şimdi böyle söyleyip , geniş gövde hayali kurmak ayıp değil mi ? Gideceğin yer de mi öyle olsun ? 0
    • wide body 30 Ocak 2022, Pazar 22:49:35 valla cok acayip insanlarsınz?! sizin aklınız nasıl çalışıyor arkadaş ?! ben new york a 2 kişi gidersem sen daha dinlenmiş mi gideceksin almaty ya ??? var mi böyle bir kafa ya ? size yazıklar olsun, meslektaşımsaniz utanıyorum sizden! bi de pilotlara hasetlik edenleri eleştirirsiniz, bize siz yetiyorsunuz başkalarına ne hacet !? 0
  • Kpt 29 Ocak 2022, Cumartesi 21:05:09 Git gele dönsün bence. İsraf boşuna 2
  • Ufaktan 29 Ocak 2022, Cumartesi 20:52:36 Ufaktan ufaktan alıştırıyorlar 4
  • 350fo 29 Ocak 2022, Cumartesi 20:49:00 Evet limit içi ama divert durumunda uçak indiği yerde kalabilir mesaiden ötürü. 3
    • limit içi 03 Şubat 2022, Perşembe 14:31:40 "Kalsın, sigorta karşılıyor." Kaç tane divert oluyor ki. Yakıtı biraz daha alalım ucu ucuna yakıtla durduk yere divert etmek zorunda kalmayalım sorusuna bir zaman verilen cevap aynen böyleymiş. 0
  • Normal değil 29 Ocak 2022, Cumartesi 20:40:45 Biri istirahat e giderken nasıl olucak tek pilot mu kalcak içerde crosscheck nasıl olucak uçuş güvenliği ooooo tam sıkıntı 5
    • 37 kpt 30 Ocak 2022, Pazar 18:17:07 Ahahahahah istirahat mi. Baya kopmuşsun gerçeklerden 0
    • a320cpt 30 Ocak 2022, Pazar 18:56:11 Hiçbir zaman kokpit te tek pilot yalnız kalmaz. Bırak istirahati pilotlardan biri lavaboya dahi gitse kalbinden biri kokpite gelir diğer pilotun gelmesini bekler 1
    • FTLLLL 30 Ocak 2022, Pazar 20:30:02 İstirahate gerek yok. İstirahatsiz yapılabiliyor 0
    • İstirahat 30 Ocak 2022, Pazar 20:41:10 Evinde istirahat edip geldin, yatı da da gezmesin, çok gezmek istiyorsa izninde gitsin 4
    • Moby 31 Ocak 2022, Pazartesi 11:32:13 Istirahat diyor ya:)Part A'nin icinde FTL diye bir bolum var haci.Okumasi olana bir okuyup anlattir.Ancak inflight rest yaparsin 30-45 dk. 2
  • Km 29 Ocak 2022, Cumartesi 19:48:07 Tek pilot ta verebilirsiniz eksik varsa,yardımcı oluruz kaptanimiza hallederiz 6
    • Nasil bir destek 30 Ocak 2022, Pazar 17:38:14 Nasil bir destek vereceksiniz biraz daha acik olurmusunuz? 0
  • THY'de 29 Ocak 2022, Cumartesi 19:37:19 Yönetici olduğunu sanan bir sürü insan var. Aslında hepsi ekip planlamanın oyuncağı. Hepsi yönetiyoruz sanıyor ama planlama ne derse tamam demekten ileri gidemiyorlar. Planlama ne isterse yaptırır bu şirkete, gerisi hikaye. 2
    • Patron 30 Ocak 2022, Pazar 20:31:11 Şirketin patronu da amelesi de ekip planlamadır. Kaç kişi alınacak kaç kişi amir olacak kaç kişi öğretmen kaptan olacak ekip planlama karar verir 1
  • Redflag 29 Ocak 2022, Cumartesi 19:18:59 Fazia 0
  • havacı 29 Ocak 2022, Cumartesi 19:07:02 asyadaki low-costlar yüzünden gündeme gelen bir olay değil miydi bu? onlar bu işi maliyetleri düşürmek adına yapmıştı. thy’nin de ekip planlamanın yanında başka hesapları olabilir. uçuş güvenliği için risk olacağını sanmam ama kötü PR gibi duruyor. 9
  • Ftl 29 Ocak 2022, Cumartesi 19:00:35 Şu ftl de tutmayan bişey varmı? Varsada hemen shgm den bi karar cıkarırlar, dünya etrafında adamı döndürürler 1
  • w 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:40:50 Pilotun biri dinlenirken diğeri yalnız mı kalacak yani? Olmadı tek pilot 2 kabin memuru sefer yapın. 0
    • İki memur 30 Ocak 2022, Pazar 23:11:25 Bir FO ediyor zaten 0
  • 37Kpt 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:38:41 Biz de 2 pilot ile afrikaya iki bacak 9 saat bacak uçuyoruz 10
    • 77 30 Ocak 2022, Pazar 22:52:16 biz de uçtuk daha önce ve bana kalırsa olmaması gereken uzun ve yorucu uçuşlar afrika iki bacak ? sizin de bu konuda meslektaşlarınız icin böyle düşünmeniz gerekmez mi ? 77 ci los angelesa da iki kişi gitsin sizi rahat ettirecekse, flight time 13:30 hem daha mutlu olursunuz . Allah akıl fikir versin !!! 0
  • Ekip Planlayamama 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:24:39 Is basinda yine... 2
  • kzm 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:21:39 Ahmet bey yakında bu konulara el atar düzene girer 2
  • Yıldızlı Kaptan 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:21:31 Eski bangkok a ben tek de giderim. Happy olmak lazım 5
  • Olur olur 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:21:29 Hatta 2 kişiyle gitgel bile yaptırılır. Onayı ve oluru da shgm ve sarı sendikadan anında alınır. 0
  • Rezilligin 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:19:14 Rezilligin dik alasi, ne bir ucus guvenligi ne baska birsey kaygisi, bir kaza bir facia olana kadar devam, ancak o zaman sorgulanir o zaman duzeltilir, sorsan SHGM onayi vardir, oda ayri hikaye 0
    • Normal memur 30 Ocak 2022, Pazar 15:07:35 Gunluk öğle tatili haric 8 saat mesai, pilot molasiz 9,5 saat mesai. Radyasyon+basinc farki+oksijen yetersizligi. 24 saat ucarim 1000tl maas versinler diyen yeni pilot adaylarina gelsin 0
  • F84 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:11:38 FFA nin haberi var mı? 0
  • UİB 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:09:35 Nereye bilgi verilmiş? UİB mı kaldı? 0
  • Km 29 Ocak 2022, Cumartesi 18:03:37 Gelin bide. neyse 0
  • oha 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:57:46 yarin qatara basvuruyorum... ya da planma baskaninin son kiyagi 4
  • Flyer 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:50:09 Reserved 0
  • Maho 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:43:16 Tek pilot ne zaman uçacak bu hatta , yada pilotsuz 0
  • Emniyet 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:33:54 Uçuş emniyet ne ile meşgul olmakta gerçekten merak ediyorum. Kumar oynuyorlar. Yazıktır günahtır. 0
  • 330cpt 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:31:15 "Kaptanım tutuyor." Sizlerin de tuttuğu günleri göreceğiz inşallah. Yakındır... 1
  • Çalışan 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:23:34 Bence ikide fazla Birtane yeter. Bir koluyla indirir bir koluyla kaldırır! Sirtiyla da dinlenir! 0
  • Kisa kollu ceket 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:17:05 Neviiiiiiiinnnnn gideceksin 1
  • Akademi 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:16:13 Akademi mezunu ve tip egitimi bekleyenleri hala evde bekletin siz. 17
  • Şaka 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:08:40 Şaka değil mi? 0
  • Yorum 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:08:08 Tek pilotta yeter aslında zaten otopilot kullanıyor ne gerek var fazladan ekip oluşturup masraf etmeye 2
  • thy 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:04:33 havacılıkta kullanılan mimimum kavramı THY icin normal operasyon ((( yakında tek pilot bile planlar bu ekıp ... Bır kaza olmaz ıse operasyon devam ... olursa suçlu bellı zaten .. pilotlar ... 0
    • pilot 30 Ocak 2022, Pazar 22:54:05 cok güzel bir tabir : minimum sayılan limitler THY icin normal operasyon. iste gelişmiş ve medeni ülkelerden en büyük farkımız 0
  • MUC 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:03:20 böyle sacmalikmi olur Allah aşkına? Dünya zaten Qatar Hava Yollarının yorgun pilotları ile çalkalanıyor, simdi birde biz manşet oluruz uzun seferlere iki pilot tayin edildi diye tam olur.. New York dönüş seferleri hep gece ucuslari oluyor. Bu resmen bir risk oyunu. Acaba ABD Sivil Havacılık Dairesi bu konuyu kabul edecekmi, birde o var... 3
    • Amaaan nolcak 30 Ocak 2022, Pazar 15:03:15 Pilot hata yaparsa shgm cezayi bastirir olur biter 0
  • Hahahh 29 Ocak 2022, Cumartesi 17:00:59 Gelin gelin, Qatar a gelin. 2
  • uçucu 29 Ocak 2022, Cumartesi 16:59:27 her geçen gün bir şeyleri zorlaştırıyorlar. artık insanları gerip yormaktan vazgeçin! iki kişi okyanus geçişi oldukça riskli ve yorucu bir operasyon. abd de yılda birkaç kez kasırga görülüyor. on saat uçuşun üstüne dinlenmemiş iki kişilik bir ekibin yaklaşma ve iniş yapması oldukça riskli ve zor bir operasyondur. lütfen mantıklı olun, şirketin geleceğini ve ekipleri zora sokmayın !!! 1