22 Ocak 2009 Perşembe, 07:57:15 / Toplam : 24 yorum
Çok beğenilenler
kn
22 Ocak 2009, Perşembe 08:19:56
Hakikaten izdiham olmuş .00
meier
22 Ocak 2009, Perşembe 08:32:47
Çanakkale ya da Eskişehir gibi İstanbul'a yakın şehirlere bu seferleri başlatacağınıza, 1 ay sonrasına dahi çok pahalı biletler bulabildiğimiz Elazığ'a ikinci seferleri koysanızda doğu halkı biraz rahatlasa. BEn uzun süreli olacağını zannetmiyorum. Aynı şekilde Eskişehirde öyle olacak. Şimdilik Maliye bakanına şükretsinler. Ama bu tamamen bürokratik bir iş bence. Demekki Çanakkaleli vekiller iyi çalışmış (Eskişehir milletvekili Unakıtan'ı saymıyorum zaten). Ne diyelim tebrikler!00
Tüm yorumlar
Çanakkale
28 Ocak 2009, Çarşamba 20:31:10 thy nin çanakkaleye düzenlediği tarifeli seferden neden bu kadar rahatsızsınız? çanakkale istanbul arasının 6 saat sürmesininin ne anlamı var. insanlar sadece istanbuldan mı gidebiliyor oraya aktarma yaparak gidemezler mi yani?? kaldı ki Çanakkalede ne olup bittiğinden haberi olmayan tarihini, ekonomisini bilmeyenlerin kafasında art niyet arıyor insan. ey arkadaşlar; bilmeden dil uzattığınız bu toprak bir devrin battığı yerdir eğilde kulak ver bu sessiz yığın bir vatan kalbinin attığı yerdirr..00
sivaslı
27 Ocak 2009, Salı 21:47:32 thy yollarına sonsuz teşekkürlerimi sunarım ki çanakkale seferlerine başladı dilerim her daim kazançlı bir hizmetle sürekli devam ederler bu uçuşlara00
kpt
25 Ocak 2009, Pazar 23:42:10 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
betlehem
23 Ocak 2009, Cuma 14:53:00 Manisa' ya da havaalanı inşa edelim , orada da Vestel var. Mantıklı mı.Belki 15-20 kişi bulursunuz uçacak.Doğu ve Güneydoğu Anadolu' da sefer sayıları bu derece yetersizken hiç katılmıyorum.Bie yolcu Kars' a 24 saat süre içerisinde varabiliyorken ve uçak sefer sayısı azken.Neyi paylasamıyoruz ki?00
batılı
23 Ocak 2009, Cuma 14:10:35 Sen ayda üç defa kullanıyorsun , ben işim gereği haftada üç defa kullanmak zorunda kalıyorum . Önemli olan bu modern ve hızlı ulaşım yolunu yurdun her yerine bölge ayrımı gözetmeden yayabilmek . Böylelikle hem insanlarımız hem de istihdam için daha iyi bir ortam oluşturmak . Sen " saçma " diye kesin hükümlü mahkeme kararı çıkartacağına olaya bir de bu gözle bak ...00
betlehem
23 Ocak 2009, Cuma 12:16:19 tabıı ki de değilim ama Çanakkale yerıne daha çok talep edilen illerimiz olduğu aşikar.Bu durumda insanın aklına farklı sebepler gelıyor.(Seramik fabrıkaları harıcınde )Ya bürokratlar çok çalışmış ya da THY' nın yapmış olduğu karar.Ayda en az 3 defa havayolunu kullanan bir olarak bunları söyluyorum.Saçma ve saçma netice bu.00
batılı
23 Ocak 2009, Cuma 11:58:44 Sn. Betlehem , sen sadece iki sefer sonucunda uçağın ileride yapılacak seferlerde boş mu dolu mu olacağını bilecek kadar müneccim misin yoksa ???00
betlehem
23 Ocak 2009, Cuma 11:45:12 Çanakkale büyükmüş küçükmüş.... Sonucta ucak dolmuyor gercek bu. Seramik fabrikası olsa bile00
batılı
23 Ocak 2009, Cuma 11:03:10 Bu hattın gereksiz olduğunu söyleyen gereksiz insanlar sözüm size : Çanakkale'de Türkiyenin en büyük , dünyanın 3. büyüğü bir seramik fabrikaları , türkiyenin en büyük çimento fabrikası , en büyük özel sektör demir-çelik fabrikaları , 4 tane termik santral (özeller dahil) ve herşeyden önemlisi kocaman ve övünç dolu bir tarih var . Bu yapılan az bile . Yazın Atlasjet uçuşlarında yer bulmak mümkün olmuyordu ya da 168 YTL ' ye bilet alıyorduk . Lütfen kafanızın içindeki geri kalmış hınçlarınızı saçma sapan yalanlarla süslemeyin ...00
betlehem
23 Ocak 2009, Cuma 08:25:51 Çanakkale' ye uçmak yerine diğer birçok arkadasımın da dediği gibi Doğu ve Güneydoğu Anadolu illerine sefer sayısının arttırılması daha mantıklı geliyor bana.Uçağın ne kadar yolcu ile uçması gerektıgı konusunda teknik bilgiye vs sahip değilim.Lakin bu verilen yolcu sayıları cok yetersız gıbı gelıyor bana.THY' nın bence hata yaptıgı ortada. Saygılarımla.00
alternatif
22 Ocak 2009, Perşembe 23:38:49 bence Atatürk Havalimanı ile Sabiha Gökçen arasına hat açılsın. bizim gibi her gün köprü trafiği çilesini çekmekten bıkanlar THYyi tercih eder. bence böyle bir hatta THY, b777 bile uçurabilir ve full çeker00
atc13
22 Ocak 2009, Perşembe 23:35:52 öncelikle çanakkale istanbul otobüsle 6 saat sürüyor.2. olarak uçuşun ilk günü yolcü sayısı normal.yorumlarda çok saçma,00
meier
22 Ocak 2009, Perşembe 22:03:42 muş ve ağrı örneği verilebilir (haftada 4-5 uçuş yapılıyor). soruyorum sizlere, istanbula araba ile 4 saat uzaklıktaki bir yere mi yoksa 24 saat uzaklıktaki bir yere mi uçak daha gerekli. gerçekten merak ediyorum, çanakkale hattını kullanan ya da bilen arkadaşlar varsa beni bilgilendirirlerse sevinirim: gerçekten uçak doluyor mu? bugun hergün sefer yapılıyor dediğiniz doğuya artık bunlar yetmyor, 2. hatta 3. leri talep ediliyor. yazıklar olsun thy nin parasını eskişehir ve çanakkale gibi yakın yerlere harcayanlara...00
deniz
22 Ocak 2009, Perşembe 22:01:10 2sefer yapmıyor 3sefer yapıyor bakın amasya bakın sinop bakın uşak 00
aa
22 Ocak 2009, Perşembe 21:58:10 bu kadar saçma bişe olurmu bende Ç.kale büyük ilgi diyo dedim heralde 100de 99 lara ulastı vay be Hatay da oran yüzde 90 larda bu kadar ilgi görmüyo..00
medjai
22 Ocak 2009, Perşembe 19:56:12 sn murat topal bana thy nın anadolunun hangı sehrıne haftada 2 ucus yaptıgını soyler mısınız? zıra neredeyse her gun tum anadolu sehırlerıne ucus var!00
murattopal
22 Ocak 2009, Perşembe 16:53:41 uçağın üçte biri bile dolmuyor ve buna da ilgi deniyor. istanbul ile çanakkalenin arası kaç km ki oraya thy sefer düzenliyor. ya yönetmeyi bilmiyorlar ya da seçimlere yatırım yapıyorlar. oldu olacak istanbul ile çorlu arasına da sefer yapın. çok yazık. anadolunun çok sayıda şehrine haftada 2 gün sefer yaparken çanakkale gibi yakın bir şehre 3 gün karşılıklı sefer düzenlenmesi mantığını anlamak güç. diğer taraftan yolcu sayısını 100 e çıkarmadıkça seferlere devam edilmemeli.saygılar00
yolcu
22 Ocak 2009, Perşembe 16:42:03 rakamlar ortada.tam manası ile fiyasko.madem acente bu uçağı doldurmakta iddialı THY acenteye(ya da bu talepte israrcı olan işgüzara)tümkoltuk sayısı üzerinden fiyatlandırma yapsın.böylece karda zararda THY dışındaki üçüncü şahısların olsun.palavra ile peynir gemisi yürümüyor.sıkıyorsa at imzanı da görelim.00
medjai
22 Ocak 2009, Perşembe 15:37:26 bır mıllı havayolu ıcın onemlı olan hattı elınde tutmaktır. oraya kım ucuyor dıye soruldugunda akla ılk gelen ısım olmaktır bence. saygılar...00
deniz
22 Ocak 2009, Perşembe 14:54:08 atlasjetin gereksiz yere çekilmediğine dikkat çeken arkadaşa katılıyorum 20 kişi ile gidip 30 kişi dönüyorsa bu büyük bir zarardır keza istanbula yakın bir noktaya hava yolu yerine deniz yolu daha mantıklı. tokat sevdalısı arkadaş sanırım thy tokat bölge acente si ki bu kadar garanti konuşuyor atlasjet bile 40-50 kişi ile tokata giderken thy ne diye kalkıp tokata uçsun ki bir mantığı yok.00
TOKAT SEVDALISI
22 Ocak 2009, Perşembe 13:05:22 AYNI UÇAK TOKAT A 100 GELEN 100 GİDEN OLMAK KAYDIYLA %80 ŞİMDİDEN GARANTİ. TOKAT VE TOKATLI SİZİ BEKLİYOR T H Y00
çnkk
22 Ocak 2009, Perşembe 10:25:03 Atlasjet boşunamı çekildi. Yazın Çanakkaleye uçtum atlasjetle 30 kişiyle. Gerçekten çok yoğun ilgi var. THY uçar ama zararına sadece. Kar beklemeyin00
THY'nin Çanakkale seferlerine ilgi büyük!
22 Ocak 2009 Perşembe, 07:57:15 / Toplam : 24 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar