THY’DEN ÇILDIRTACAK REVİZYON

    Çok beğenilenler

  • Yorgun 26 Eylül 2013, Perşembe 11:23:27 Greve çıkmayarak en büyük kazığı el birliği ile kendimize attık :( 0
    • pampa. 26 Eylül 2013, Perşembe 11:54:58 greve cikamadim pampa.. biliyoosun benim borcum varr. :( 13
    • grevci 26 Eylül 2013, Perşembe 12:28:43 Bunun farkında olmanız önemli.En azından bundan sonra kural dışı uygulamaları kabul etmeyin.Her ne kadar greve çıkmamış da olsanız unutmayın ki siz sendikalısınız ve şuan 23.TİS geçerli. 0
    • bari 26 Eylül 2013, Perşembe 14:17:09 seçimde bari kim greve çıkan çıkmayan işçinin yanındaysa ona göre oy kullanın merak etmeyin sendika sizin içinde uğraşıyor şefkatli işveren greve çıkmayanlar yeni sözleşme imzalanana kadar borçlar kanununa tabidir istediğimi yaparım diyor sendika yapamazsın diyor mahkemenin atadığı bilirkişide sendikayı haklı buldu.buyrun burdan şefkatli işvereninin ve greve çıkmayanıda koruyan sendikanın iddaa ve savunmaları işverenin savunmasını dikkatli okuyun http://www.havais.org.tr/download/209/ 1
    • YORGUNA 26 Eylül 2013, Perşembe 15:13:24 merak etmeyin sendika sizin içinde uğraşıyor şefkatli işveren greve çıkmayanlar yeni sözleşme imzalanana kadar borçlar kanununa tabidir istediğimi yaparım diyor sendika yapamazsın diyor mahkemenin atadığı bilirkişide sendikayı haklı buldu.buyrun burdan şefkatli işvereninin ve greve çıkmayanıda koruyan sendikanın iddaa ve savunmaları işverenin savunmasını dikkatli okuyun http://www.havais.org.tr/download/209/ ve bence bari sendika seçiminde kimin sizin yanınızda olduğunu düşünün 0
    • aycin 26 Eylül 2013, Perşembe 16:15:39 Aycini istemeyenler........ bende sizdendim. Ama gördüm ki gözümüzün içine baka baka yalan söylenmiş. Daha dun demediniz mi hiçbir hak kaybiniz olmayacak diye. Bu ne simdi Allah askina. Bunlarin dilinden aycin ve onun muhteşem hukukçuları anlar. Şunu bilin ki aycin gittimi bu iş biter. Oyum aycine. Partlarin ucuslarini kesecek mahkeme karari yakinda cikacak. O noktadan sonra baskasi gelirse rev3 ile imzalanir bu tis. Ama aycin gelirse tipis tipis bizim istedigimiz sekilde rev 3süz imzalanir. HODRI MEYDAN 2
    • şaka mısınız 27 Eylül 2013, Cuma 14:57:37 değil rev 3 rev 13 te gelse atilay sana güle güleeeee... sen ekipleri böl sendika parasını ye greve çıkanı rezil et sonra da burda reklam yap ekip odasına bekliyoruz.. 3
  • flat eric 26 Eylül 2013, Perşembe 11:16:34 şimdi greve çıkmayanlar düşünsün! 5
  • Tüm yorumlar

  • Sss'e 01 Ekim 2013, Salı 15:38:27 Ben raporlamadim o beni raporladi . Dikkatli okuyun. 0
  • korkaklar 28 Eylül 2013, Cumartesi 01:01:33 valla iş başa düşmüştü...4 ay önce grev vardı...çıksaydık...ya bu deveyi güdeceksin ya bu diyardan gideceksin, artık böyle!!! hem greve çıkma hem de rev 3 ten şikayet et...kimsenin bu saatten sonra şikayet etmeye hakkı yok! korkudan greve çıkmadı çoğunluk..Korkaklar da koyun gibi güdülür!!! buna ben de dahilim!!! 0
  • Android Uygulaması 27 Eylül 2013, Cuma 20:43:15 Isabetli karar olmus, bu kadar az çalışıp bu kadar dinlenme fazlaydı zaten. Thy milli sermayeyi dogru kullanmış daha da artırılabilirdi. 4
    • olmuş 29 Eylül 2013, Pazar 19:57:41 airbus firmasıyla anlaşma sağlanmış, olağanüstü hallerde kullanılmak üzere; yakıt tasarruflu; portatif 1000 adet kabin ekibi harici motor sipariş edilmiş meseaileri 5 kata çıkacakmış. oto pilot kullanan kaptanlar için de geliştireceklermiş. hayırlı olsun. kına stokları tükenmiş ahahahaha 0
  • SİNYOR'E 27 Eylül 2013, Cuma 19:17:05 Sinyor? Yazdiklarini okudukca migdem bulandi sen asla ucucu personel olamazsin Greve cikan arkadaslari hakkinda bu kadar aşşagliyaci hic bir ucucu ,aslinda İNSAN olan konusmaz kime yaranmak icin yazdiysan senide o kisileride Allaha havale ediyorum !) zavalli seni 0
  • iPhone Uygulaması 27 Eylül 2013, Cuma 17:50:57 Bunlar ne kadar cirkin konusmalar arkadaslar yok greve cikanlar borc istiyor yok ben 25 bin kazandim.o istedi greve cikti sen istedin cikmadin.onun parasi yoktur borc ister senin vardir mal mulk alirsinda bunu burdan yazmanin manasi nedir.ayni id yi tasindigin kisiye herkese acik olan bir yerden bu kadar cirkince saldirma neyin nesidir sinyor adli arkadasim. 0
  • Part time 27 Eylül 2013, Cuma 17:30:36 Aynen oyle mudure katiliyorum. Baslayali 6 ay olacak nerdeyse ve isi ogredik hatta sizden daha ozenli calistigimiz belli. Sizin gibi surekli ucaka dedikodu pesinde degiliz. Anca yonetime kufur edin, yolcuya ters bakin her seye üşenin . İs haricinde ne varsa onu yapin. Sizinle dedikodu yapmadigimiz icin de bizi ekip ici crm eksikligi diye raporlayin. İlk aylarimda ki ucusumda amir ve diger tecrubeli memurlarla airket yoneticilerine verip veristirmedigim icin cok sayin amir beni ekip ici crm eksikliginden raporlamisti. Ama KHB baskanliginda her seyi anlttim ve hicbir ceza almadan kurtuldum. Bu yuzden arktik mutsuz ve isinizi sevmiyorsaniz lutfen gidin. Sirketi bize zindan etmeyin. 2
    • sss 30 Eylül 2013, Pazartesi 22:55:39 Aferin sana, amiri raporlamışsın madalya verecekler sana bunun için... Elbette istemediğin muhabbetlere katılmak zorunda değilsin ama ekip arkadaşını arkadan vurmak ya da amirlerin ya da tecrübeli abla ve abilerin hakkında (dedikoducu, işini sevmeyen, üşengeç, tembel vs) böyle düşünmek hiç şık değil bilmem farkında mısın? 0
  • mudur 27 Eylül 2013, Cuma 16:52:07 Begenmeyene calismak istemeyene kapi acik buyurun yolunuz acik olsun.part time arkadaslar pisti zaten...bir o kadar daha alim yapilir olur biter... 5
  • 305 27 Eylül 2013, Cuma 15:52:45 kalan arkadaşlara Allah sabır versin çalışanına eziyet eden daha iyi bir şirket yönetimi tarihte görülmemiştir. gelde sosyalist olma arkadaş.. 1
  • sinyora 27 Eylül 2013, Cuma 14:24:37 Tazminat hakkı herkesin var. Greve çıksın yada çıkmasın....... Çünkü sendika mecburen 16bin kişiyi kapsayan bir tis imzalayacak. Yoksa millet sendikadan istifa eder, grevci 300kisiden toplanan aidat aycinin jeepinin benzinine bile yetmez. Ondan sonra sendikasiz bir thyde revizyon 3ü de sokarlar revizyon 33 ü de sokarlar (ccm'e) 1
  • sinyor 27 Eylül 2013, Cuma 12:30:49 grev yapmaktan daha akılsızca bişey varsa o da yine grev yapmaktır. arkadaslar diyorlar ki atıldıgımızda tazminat alıcaz en azından , sen hali hazırda 5 aydır çalışmıyorsun ben kafadan 25 bin senden fazla kazandım bile şimdiden..sen hala olmayan tazminat derdindesin. ve ayrıca durmadan borç istiyorlar grevciler bizden ve iyi gün kötü gün dostu oldugumuzu deniyorlar. ya abi atarken mangalda kül bırakmadınız. yok şeref yok haysiyet yok onur. şimdi onur fazlalıgından mı borç istiyorsun? ayrıca şirkete hala sayıp sövüyorsun? benden istediğin para şirket parası...benim kafam basmıyor bu grevcilere 8
  • Android Uygulaması 27 Eylül 2013, Cuma 11:03:47 Ben az kazaniyosam sende az kazan surun geber . Cunku para bole birsey sen kazanirsin karakteri olmayanin gozu kalir. Allah hetkese cok versin 1
  • SLM ASL NRD... 27 Eylül 2013, Cuma 09:12:31 BU DURUM UMARIM YAŞANMAZ...AMA ...İKİ ŞEY GÖZDEN KAÇIYOR BİRİNCİSİ..BU REVİZYON ZATEN CCM E GİRELİ AYLAR OLDU...AŞAĞIDAKİ...REVİZYON TARİHİNE BAKARSANIZ...OCAK...28 GÖSTERİYOR.. ikincisi TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ HÜKMÜ GEÇERLİDİR YAZMAKTA... AİRPORT HABERİN BENCE CANI SIKILMIŞ HABER BULAMAMIŞ....OLANI PİŞİRİP TEKRAR SUNMUŞŞ....TÜRK HABERCİLİĞİ...FLAŞ FLAŞ FLAŞ AZ SONRA ...BU DURUMU ZATEN HERKES BİLİYORDU...NEDEN BU KADAR ŞAŞIRDINIZ Kİ... HERKESE HUZURLU GÜNLER DİLİYORUM EFENDİM.... 0
  • KELLE KOLTUK 27 Eylül 2013, Cuma 08:00:11 KELLE KOLTUK UCARIZ ARTIK.... 1
  • Android Uygulaması 27 Eylül 2013, Cuma 04:57:28 Kokpitte kader arkadaşlığı yaptığı meslektaşını kaçırmışlar tepki vermemiş, buna mı verecek, böyle saça böyle tarak... 0
  • ÖO 27 Eylül 2013, Cuma 01:42:03 Şirket içi yayınlanan bu talimat nasıl olur da buraya sızdırılır? Başka hiçbir ülkede böyle birşey göremezsiniz.. İçimizde ne çok İrlandalı varmış 7
  • :)) 27 Eylül 2013, Cuma 01:01:28 Zaten grev e gitmeyerek kabul etmişlerdi peşinen.. ağlamaya sızlanmaya gerek yok ? şemsiye açıldı ^^ 0
  • steward 27 Eylül 2013, Cuma 00:58:57 svgili uff a ; zaten tk daydık da o hani 305 varya gururlu onurlu , hakkı için atılan grevle işe dönmek için arkadaşlarına güvenen sonrada çoğu tarafından arkadan bıçaklanan . He yani sen gelirken biz 2. Tura cıktık o yolda ;) 0
  • Android Uygulaması 27 Eylül 2013, Cuma 00:23:46 Ayip be helal yoldan kazandigimiz ekmek paramizda gozunuz var. Isteyen basvuru yapsin baslasin arkadas nedir bu alip veremediğiniz. Sartlariniz tutarsa girersiniz. 1
  • Yonetici 27 Eylül 2013, Cuma 00:05:02 Isine gelmeyen istifa etsin,ucanlar da hic aglamasin "." 0
  • DİKKAT DİKKAT 26 Eylül 2013, Perşembe 23:01:26 Arkadaşlar revizyon 3 deki mana şudur;UÇUCU PERSONELİN DİNLENME VE UÇUŞ SÜRELERİ TİSE GÖRE YAPILIR DİYOR.yine sendika muhalefet tavırlarıyla ortalığı karıştırıyor. 3
  • km 26 Eylül 2013, Perşembe 22:58:12 km1 dedigi gibi 5.ve 6.kisimda yazmis zaten toplu is sozlesmesi gecerlidir diyee daha ne ariyosunuzki ayrica er ucan bir km memuru olarak er larin konaklamarinin azaltilmasi isime geldi cocugumla kocamdan daha az ayri kaliyorum ustelik bana yetiyorda bu sureler dinlenmek icin her gidilen yatida bu gece ciksakmi diye dusunmek yerine sizde dinlenin sizede yeter 3
  • Sevgili uff'a 26 Eylül 2013, Perşembe 22:34:52 TKnın servisi ağır ama maddi olanaklarımızda oldukca yerindeydi.onu biliyoruz da sen ,aynı servisi diğer bir şirkette yapıp,seninkinin yarısı kadar dinlenip 2katı kadar uçup ama yarısı kadar ücret kazanmamın nedemek olduğunu belliki bilmiyosun.yani amaç tkyı çekememek gibi basit bişey mi?bi düşün.hepimiz aynı işi yapıyoruz da..ben neden senden daha az dinlenip daha çok uçup bi de üstüne daha az para alıyımki? Çelişkiyi bi çöz önce.uçmaya gönül vermişiz işte sabredebildiğimiz yere kadar sabredip direnebildiğimiz yere kadar da direnicez heryerde! **Eski bir tklı ( ha senin o çekemiyolar dediğin şartların elinden alınmasın diye direnirken işinden olmuş bi tk'lı) yeni bir ismi lazım değil şirketli.. 2
  • Yatıyorsunuz diyene 26 Eylül 2013, Perşembe 22:17:29 Biz yatarak o kadar ödül aldık evet çalışmadan hak etmeden oturduğumuz yerde dünya markası olduk. Yatmayınmış çalışınmış bırakın bu ayakları herkes kendi işini yapsın arkadaşım 0
  • Dikkat yazana 26 Eylül 2013, Perşembe 21:52:16 Dikkatli olman güzel fakat uçuşla alakalı biri olmadığın belli zira alakalı olan herkes oradaki maddi hatanın farkına varmış fakat dikkate almamıştır. Uçuş görev süresi aylık max. 110 dur değişen ise aylık 180 saat olan mesai süresidir be 210 çıkmıştır. Ayrıca 36*4 136 değil 144 eder.. Lütfen biraz daha dikkat ve bilgi ayrıca.. 0
  • Android Uygulaması 26 Eylül 2013, Perşembe 21:45:34 Ucus suresi ile mesai farkli seyledir. Mesai ucusun kalkisindan 1 veya 1:30 once baslar ucus veya ucus serileri bittikten 30dk sonra biter. Mesela barselona ucus suresi 8 saat ise mesaisi 11 saattir. Turkiyede thy haric tum sirketler sivil havacilik genel mudurlugunun kurallarini uygular. Thy ise sendikanin ve yonetiminin anlastigi, shgm nin kurallarindan daha soft kurallari uygular. Mustafa bey insanlari yanlis yonlendiriyor, kandiriyor. ER gorevi olmayanlar halen haftalik 30 saat ucar, ER gorevi olanlar ise anlasildigi gibi 36 saat ucabilir. Mesai ise herkes icin halen 180 saat uygulaniyor. Shgm 7 bos vereceksiniz der. Thy 8 bos verir. Shgm ER boslarini bu bos gunlerden sayar, thy saymaz. Bunlari inkar edenin serefinden suphe edilir. Sendikanin pinokyo yoneticileri insanlari kandiriyor. Konu bundan ibarettir. Cikan bu prosedurde bence ortaligi karistirmaktan baska bir ise yaramaz. Thy zaten en son tis i uyguluyor. Sadece ayda 1 tane yspilabilen 24 saat dinlenmeli ER ucusu kurali shgm nin degisikligi ile uyguladi. Ama tum bu dertler 1 sene sonra EASA nin kurallarina gecince sona erecek. Avrupada tum sirketlerin uygulayacagi kurallari bakalim sendika hangi gerekcelerle red edecek. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Eylül 2013, Perşembe 20:56:36 Grev zamanı insanlar dış hatların önünde bir direniş sergiliyordu. Şimdi size soruyorum nerdeydiniz? Oradaki insanlara başınızı kaldırıp bir selam verdinizmi? Şimdi geçin bunları patates mafyalığına gerek yok. Inşallah özelleştirme olur 1
  • Part time 26 Eylül 2013, Perşembe 20:54:06 Bilen biri soruma cevap verebilir mi? Biz part time i ve ucuslarimizin tekrar duracagi soyleniyor. Zaten 1 ay sonra bizim 6 aylik anlasmamiz son buluyor. Biliyorsunuz ki 6 ay part time calisip daha sonra full time a geciyoruz. Bu durumda bir ay sonra isten cikarilmamiz soz konusu mudur? 0
  • gööözzz 26 Eylül 2013, Perşembe 20:05:09 thy de maaşlar yüksekmiş. yüksek olacak tabi daha çok para versinler daha çok izin versinler giremeyenlerde çatlasın ooohhhh oohh. nedir bu thy personelini çekememeniz yaa... sende başvur cv'inde varsa bişeyler varsa torpilin sende gir. sürekli aldığımız parada gözünüz olmasın yaa gözü olanın gözü çıksın... sendikayı destekliyoruz daha çok para alıcak bize. zorunuza gitmesin...byee 6
    • göözzz cevap 27 Eylül 2013, Cuma 04:12:56 kimsenin senin paranda ve thy de çalışanların çok para aldığında gözü yok canım boşuna afra tafra yapma aynı işi eger senin yapabildiğin işi bir taşeron olarak ben yapabiliyorsam neden sen benden daha çok para alacaksınki bunu mantığın alıyormu senin şimdi diyeceksinki sen taşeronsun adı üstünde taşeronsun aaaa dur bakalım orda yok öyle birşey eşit iş eşit ücret politikası geliyor canım bundan haberin yok galiba yani bu şu demek oluyor ne kadar ekmek o kadar köfte misali artık geçti bitti o devirler be canım 2
  • Bir şirketin sonu 26 Eylül 2013, Perşembe 19:40:10 Türkiye nin gururu, göz bebeği bir şirketi sadece iki yılda paramparça etmeyi başardılar bravo! Artık ekipler arasında huzur kalmadı. Ekip arkadaşı değil ' part-time, full-time, amir, kaptan, grevci, grevsiz .. bizi böldüler, düşman ettiler. Şirkete güven kalmadı. Çalışın diyenler, fiziksel olarak bu kadar yorucu bir işi bu kadar yoğun yaptılar mı? ve biliyorlar mı biz hasta olursak işten atılırız. Doktorun uygun gördüğü rapor bizde yasaktır! İşini kaybeden bir çok insan olacak ama asıl Türkiye kalitesi gün ve gün düşen Thy ni kaybedecek. 2
    • pee 27 Eylül 2013, Cuma 01:06:01 2 yılda değil.. Akp iktidar olduğundan bu yana kaç şirket satılmış bölünmüş parçalanmış bakmak lazım.. liste kabarık.. büyüt şişir reklam yap sat parçala ;) bütün heryer satıldı yinede borç rekorlarına sahibiz.. satacak birşey kalmadığında görücez ülkenin halini 1
  • seren 26 Eylül 2013, Perşembe 19:28:24 Gelişmiş ülkelerde uçucu ekibinin günlük, haftalık ve aylık çalışma saatleri uluslararası kurallara göre belirlenir. Bu kurallar yoğun ve yorucu bir tempoyla çalışan ekibin yeterince dinlenmesini zorunluluk olarak görür. Uçuş emniyeti için yolcuların risk altında olmalarına engel olmak için koyulan bu kurallar ne yazık ki ülkemizde ticari kaygılar nedeniyle üst sınırlardan uygulanmaktadır. THY yolcusu olarak kendi adıma bu durumun tehlikeli bir noktaya getirildiğini görmekteyim. Bu durumu sonlandırmak için siz çalışanların konuyu ''Uluslararası Havacılık Teşkilatı'' ve ''Amerikan Havacılık Teşkilatı'' na şikayet etmenizi tavsiye ederim. 1
  • dikkat 26 Eylül 2013, Perşembe 19:24:18 lutfen biraz daha dikkat; haberin iceriğinde aylık ucus saati 180 saatten 210 a cikarıldi deniyor. ayni icerikte haftalık 30 saatten 36 saate ciktigi soyleniyor. bir ay 4 hafta olduguna gore 36*4=136 saat yapar, 210 yapmaz. 210 saat olması icin 210/30=7 hergun ucması gereken saat olur, hangisi dogru? 1
    • uçuş değil mesai 26 Eylül 2013, Perşembe 21:07:36 180 saatten kasıt mesaidir. 0
    • Siz yenisiniz galiba 27 Eylül 2013, Cuma 05:27:01 Uçuş saatiyle mesai saati farklıdır. Çok zekice bir detay yakalamış değilsiniz yani. Bu arada saçma sapan yorumları hep aynı kişinin yaptığı imla hatalarından bile belli :) 0
    • dikkat 27 Eylül 2013, Cuma 15:32:15 hangi imla hatasi arkadasim? ingilizce karakter kullanmayi mi kastediyorsun? bir de hangi sacma sapan yorumlari tespit edebildin, bir yazarsan sevinirim. Zeki olarak siz varsiniz zaten, benim zeki olmama ne hacet? 0
  • Uff 26 Eylül 2013, Perşembe 18:44:48 Bu ozel sirketlerde calisanlarin kiskancligi bi bitmedi ya. Madem sartlar super neden burada calismiyorsunuz? Giremiyorsunuz di mi :) her sey para degil meslektaslarim. Siz tk nin servislerinin ne kadar agir oldugunu biliyor musunuz? Bu parayi bosuna almiyoruz biz. 2
  • k/m1 26 Eylül 2013, Perşembe 17:56:08 gözden kaçırdığınız birşey var. "REFERANS VE ATIF YAPILAN DÖKÜMANLAR" ve "UYGULAMA" kısmında tis geçiyor hatta uygulamada "uçucu ekip uçuş ve dinlenme süreleri yürürlükte olan toplu iş sözleşmesi hükümlerine uygun olarak planlanır" deniyor. yani tis uygulanıyor. Zaten en kötü ihtimalle 2 gün sonra ekim programı çıkınca 7 boş gün görürsek anlarız... 0
  • hamburg/tolga 26 Eylül 2013, Perşembe 17:50:48 eeee.. sendikanın elini kolunu bağladılar.artık tek başına sendikalar.istedikleri yasayı çıkarıp uygularlar arkalarına devletde vardı zaten..merak ediyorum thy'nin bu devlet destekli kötü şekilde hızlı büyümesi neler getirecek daha. 0
  • XXXXX 26 Eylül 2013, Perşembe 17:44:51 Konunun özünü bilmeyenler, neden yorum yaparlar, salt yorum yapmış olmakiçin mi? 0
  • 2324 26 Eylül 2013, Perşembe 17:21:51 Arkadas! Greve gittiniz evinizi arabanizi sattiniz borclandiniz da ne oldu?? Sirket yine bildiginu okumaktan vazgecmedi gecmeyecek de siz hala greve katilmayanlara sarin durun! Bazi seylerin farkina varmanin zamani geld de geciyo! Sendika sndika degil bi an evvel yonetim degismeli!! 4
  • tk2000 26 Eylül 2013, Perşembe 17:08:03 o kadar para alıyonuz yan gelip yatmayın dışarda gördüğümüzde ceo havasıyla caka satmayı biliyosunuz çalışın hakkını verin yönetimi kutluyorum... 5
  • bravo thy 26 Eylül 2013, Perşembe 17:04:07 eee bankamatiğe kartı sokarken iyide çalışmaya gelince meeee değil mi? çok isabet olmuş..bravo thy 6
  • Dogru Soz 26 Eylül 2013, Perşembe 16:56:49 Bir dali kirmak icin ,iki parmak yeter.....hadi bakalim o agacin govdesini de ayni 2 parmakla kirmaya calis.......Anlayana saz,...anlamayana...................... 0
  • Uygundur 26 Eylül 2013, Perşembe 16:46:39 O kadar para bosuna verilmiyo. Biraz calissinlar haketsinler. 6
  • disarmed 26 Eylül 2013, Perşembe 16:35:22 şefkatli insan toplantına kimse gelmedi diye mi yapıyorsun bu kadar insana bunları? adalet bir gün vuku bulacak ama şunu unutma bu insanlardan birisi işten attığında içlerinden bir tanesi peşine düşmesin. üzerine su sıçrattı diye adam öldürenler var. dikkat etmek lazım bu insanlar kölen değil. keşke bu yazıları okuyor olsan ama genelde okuması gerekenler burada olmaz. bu kadar yorgun uçuşların sonunda uçak düşer insanlar ölür. ama önceden olduğu gibi ise uçuş boş uçak sadece ekip varsa yine aynı şeyi yaparsınız "kazada uçağın boş olması önemli" ekip mi o da ne canım insan mı onlar nasılsa onlardan çok var. devran döner.... 0
  • disarmed 26 Eylül 2013, Perşembe 16:35:22 şefkatli insan toplantına kimse gelmedi diye mi yapıyorsun bu kadar insana bunları? adalet bir gün vuku bulacak ama şunu unutma bu insanlardan birisi işten attığında içlerinden bir tanesi peşine düşmesin. üzerine su sıçrattı diye adam öldürenler var. dikkat etmek lazım bu insanlar kölen değil. keşke bu yazıları okuyor olsan ama genelde okuması gerekenler burada olmaz. bu kadar yorgun uçuşların sonunda uçak düşer insanlar ölür. ama önceden olduğu gibi ise uçuş boş uçak sadece ekip varsa yine aynı şeyi yaparsınız "kazada uçağın boş olması önemli" ekip mi o da ne canım insan mı onlar nasılsa onlardan çok var. devran döner.... 0
  • disarmed 26 Eylül 2013, Perşembe 16:35:22 şefkatli insan toplantına kimse gelmedi diye mi yapıyorsun bu kadar insana bunları? adalet bir gün vuku bulacak ama şunu unutma bu insanlardan birisi işten attığında içlerinden bir tanesi peşine düşmesin. üzerine su sıçrattı diye adam öldürenler var. dikkat etmek lazım bu insanlar kölen değil. keşke bu yazıları okuyor olsan ama genelde okuması gerekenler burada olmaz. bu kadar yorgun uçuşların sonunda uçak düşer insanlar ölür. ama önceden olduğu gibi ise uçuş boş uçak sadece ekip varsa yine aynı şeyi yaparsınız "kazada uçağın boş olması önemli" ekip mi o da ne canım insan mı onlar nasılsa onlardan çok var. devran döner.... 0
  • disarmed 26 Eylül 2013, Perşembe 16:35:22 şefkatli insan toplantına kimse gelmedi diye mi yapıyorsun bu kadar insana bunları? adalet bir gün vuku bulacak ama şunu unutma bu insanlardan birisi işten attığında içlerinden bir tanesi peşine düşmesin. üzerine su sıçrattı diye adam öldürenler var. dikkat etmek lazım bu insanlar kölen değil. keşke bu yazıları okuyor olsan ama genelde okuması gerekenler burada olmaz. bu kadar yorgun uçuşların sonunda uçak düşer insanlar ölür. ama önceden olduğu gibi ise uçuş boş uçak sadece ekip varsa yine aynı şeyi yaparsınız "kazada uçağın boş olması önemli" ekip mi o da ne canım insan mı onlar nasılsa onlardan çok var. devran döner.... 0
  • :) 26 Eylül 2013, Perşembe 16:20:08 Genç ve staj(y)er hadi siz gidin kumda oynayın anlamadığınız şeylere karışmayın.. Ne komik insanlar var :)) 6
    • :)) e cevap 26 Eylül 2013, Perşembe 17:01:07 ne oldu zoruna mı gitti? güleceğine işini yap..alışmışsınız yan gel yat osman moduna,iş sıkıya gelince hemen vitesten atarsınız...eee bundan sonra böyle yersenizzz :)) 3
    • BASIN 26 Eylül 2013, Perşembe 19:47:27 işine gelmiyorsa istifa et senden daha iyi yüzlerce insan dışarıda o işe talipler unutmayın.... 4
  • Genç 26 Eylül 2013, Perşembe 16:16:54 Zaten THY dekiler dünyanın parasını alıyorlar. Temel Kotil i kutluyorum. 22
    • Sevgili Genç 26 Eylül 2013, Perşembe 18:27:06 Hiç utanmıyorsun değil mi??? 2
    • Misafir 26 Eylül 2013, Perşembe 19:44:30 Canım benim, Bu saatlerden sonra bindiğin uçak ne kadar güvenli olacak bir de onu sor kendine. Aslında imkan olacak sana 4 bacak(4 uçuş) jump seat uçuş yazılacak. Pestilin çıksın görelim kim ne kadar alıyormuş. 3
  • herkese gunaydinnnnn 26 Eylül 2013, Perşembe 16:13:17 slide 4 ay once patladi yeni goruyorsunuz.uyumaya devam edin! unarim hic olmazsa pisman olmusunuzdur.grevdeki arkadaslariniza sahip cikin ve dua edin! 1
  • stajer 26 Eylül 2013, Perşembe 16:11:55 çok yerinde bir karar...thy yangelip yatma yeri değildir..hadi bakem çalışın biraz 27
  • tk 26 Eylül 2013, Perşembe 15:56:07 Size mustehak insAllah dinlenme saatlerinizi 12 ye maasleranizi da 1200 e dusururler.daha cok ararsiniz havais sendikasini..hele bu yeni yetmeler yokmu reform hareketi dayisinin kuzusu omer haberdar ya siz kimi kime karsi savunacaksiniz birakin yaaa 8
  • KA ne diyorsun? 26 Eylül 2013, Perşembe 15:35:09 KA herkes mecbur olduğu için uçuyor öyle mi? Neymiş mecburiyet? Para değilmi.. Benim ikiyüzbinden fazla borcum geçindirmem gereken bir ev vardı ama geleceğimi düşündüm çıktım greve severek yaptığım işimi gelecekte de severek yapabilmek için insanca şartlarda çalışabilmek için çıktım.. 4 aydan fazla oldu arabamı sattım evimi sattım...!!! Boş konuşma herkes çıksaydı greve sonuç belliydi şimdi lütfen diye yalvarma hiç..! Biz size olacakları söyledik ve oldu daha da beteri olacak... Yazık sizin yüzünüzden biz nelerden olduk...!!!! 1
  • Strike 26 Eylül 2013, Perşembe 15:30:40 Isini severek yapanlarin islerinden nefret etmeleri icin sebep yaratmak. Bu kadar basari elde etmis calisanlarina bunu mu reva goruyorsun thy? Hersey para degil. 2
  • Hukuk? 26 Eylül 2013, Perşembe 15:03:59 Şirket tamamen hukuka aykırı davranmaktadır. 23. Tis geçerlidir, sayfa 44 açıp okuyunuz. (http://havais.org/files/THY_23_DONEM_TIS.pdf) 2-GENEL HÜKÜMLER a) Bu konuda toplu iş sözleşmesinin aşağıdaki hükümleri ile, ***imza tarihinde yürürlükte olan*** THY A.O. Ortaklık yönetmeliklerinin/prosedürlerinin mevcut hükümleri uygulanır. ( Yani şirket PR.01.70.007 üzerinde hiçbir şekilde değişiklik yapamaz, şu an prosedürü tamamen değiştirmiş oldu) ve hemen aşağıda diğer uyuşmazlıklar için: .... Bu toplu iş sözleşmesinin veya Ortaklık ilgili yönetmeliklerinin/prosedürlerinin düzenlediği hükümler konusunda, ilgili resmi mercilerce yürürlüğe konulmuş veya konulacak her türlü yasal mevzuatla ilgili olarak; bu mevzuatlarda aynı konuda farklı düzenleme olması halinde sadece personel lehine olanı uygulanır. Boş günler falan değişmedi onlar direk TİS içinde 8 boş gün devam, ana üs 12 saat dinlenme devam, vs. açıp bir okuyun lütfen. YAPILAN TAMAMEN HUKUKA AYKIRI !!! 0
  • Yavaş kaptan 26 Eylül 2013, Perşembe 14:56:51 Eh artık thy kaptanları taxi süratlerini 5 knot a düşürür tüm uçuşlarınıda minumum clean suratle yaparak haftalık 36 saati çabuk tamamlarlar.!!! 4
    • yavaş gel kaptan 26 Eylül 2013, Perşembe 15:22:20 şirketine yaranmak için uçuş görev süresinin dolmasına 1 dakika kala kontak kapatmak için uğraşan ve kapatan,bizim dernek istemiyor diye greve çıkmayan,arkadaşı kaçırıldığında tepki vermeyen tepki verip uçağı kaldırmayan 1 arkadaşının arkasından koşarak uçak kaldıran,siyah kurdele takınca tepki verdik sanan hatta onuda takmaya korkan kaptanlarmı yapacak dediğini. 0
  • steward 26 Eylül 2013, Perşembe 14:52:54 blz özelde 3 kurusa calısıyoruz siz misiniz greve cıkmayan haha , eşşek olana semer vuran cok olur :)) sendıkayı özel sırketlerde örgütlenmeye cagırıyorum help please 2
  • iPhone Uygulaması 26 Eylül 2013, Perşembe 14:44:17 Turkiye ve sivil havacilik kurallari aşilmadigi sürece işveren, isterse limitlerde uçurur isterse az uçurur. Charter şirketlerde uçmuyorum dersen kapi gosterilir.limitler diğer avrupa sirketlerinden farkliymis gibi davranilmasin. 4
  • KA 26 Eylül 2013, Perşembe 14:24:41 Yazik gunah, bu elemanlar sayesinde sen dunya markasi oldun. Su elindeki insanlarin degerini anla artik kiymet bil biraz. Tek bildiginiz insanlari somurmek. Hersey para degil. 5000 lira veriyorum tabiki yapacak mantigiyla bu is olmaz. Yapamazsa da yerine 1500 liraya part time alirim isime gelir. Yapmayin yukarda Allah var, kimse boyle ucmaya bayildigindan grev kiriciligi yapmadi. Herkes MECBUR OLDUGU İCİN ucuyor. İnsanlar mecbur diye severek yaptiklari islerini nefret kaynagina dondurmeyin. Birakin Avrupa Standardini maaslari vs.. SİRKET İCİNDE HUZUR YARATİN HUZUR. İŞ BARIŞI YARATİN, İŞÇİNİZE VERDİGİNİZ DEĞERİ GÖSTERİN. BUNLAR PARAYLA OLACAK SEYLER DEGİL SEVGİLİ THY YONETİMİ. BİRAKİN İNADİ ESKİSİ GİBİ UCALİM DUNYANİN 1 NUMARASİ OLALİM. Kimse ayda 50 saat ucayim 10.000 maas alayim demiyor. ESKİSİ GİBİ DİYORUZ, İNSAN GİBİ DİYORUZ. Lütfen. 7
    • Ka'ya 26 Eylül 2013, Perşembe 20:42:01 Sen şakamısın? Ben mecbur değildim sanki! Bakmakla mükellef olduklarım, araba taksitim yoktu çünkü. İçeride uçanlara hiç ama hiç üzülmüyorum, bu mantalite ile rev3 değil rev5 bile az size.. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Eylül 2013, Perşembe 14:21:46 Greve çıkmadım e bana müstehak:(( 2
  • xxx 26 Eylül 2013, Perşembe 14:21:31 Bizde greve çıktıysak paramız var diye çıkmadık hakkımızı aramaya çıktık bizlerde borçla yaşıyoruz 2
  • Tk8 26 Eylül 2013, Perşembe 14:15:09 "Maliyet farkını uçuş güvenliğine tercih ettiler. Zaten grevin en önemli nedenlerinden biri de buydu." Eee öyleyse neden zahmet edip de masaya oturmadınız, mesai ile ilgii kısımları görüşmeyi reddettiniz ağalar?? 0
    • ne 26 Eylül 2013, Perşembe 20:50:10 arkadas ne ucus guvenlıgı.sendıkadan dolayı haftalık 30 saat ucuyordunuz.dıger tum sırketler 36 saat zaten ucuyor.ucus emnıyetsızlıgımı oluyor.yapmayın allah askına sankı sızden ımkansızı ıstıyorlar.tum pilotlar boyle ucuyor.alıyorsan parayı ucacaksın.begenmıyorsan kapı orada ayrılabılırsın.tk yada baska bır sırket kımseyı zorla tutmuyor.bukadar yorum yapacagınıza begenmıyorsanız ayrılın.cok basıt verın ıstıfayı baska sırkete gecın.ama vermıyorsanızda lutfen susun ve ısınız yapın.oyle hem para alayım hemde az ucayım dıye yorumlar yapmayın.bırde ozel sırketlerle tk arasında maaas farklarında ucurum var sanan arkadaslar ıcın soyluyorum belkı o fark yıllar once oyleydı.sımdı pilotlarda 2000 tl kabın ekıbındede 1000 tl oynar en azından pegasus ıcın.onuda pegasus cok cok az base dısı goreve gıderek abzorve edıyor ayda 1 yada 2 gun.tk da olsan ayın yarısı dısardasın o parayıda yersın.oyle kabından ben 60000 alıyorum dıger sırketler 1000 tl alıyor dıyenler için gözünüzü açın derim... 0
  • buyuk resim!!! 26 Eylül 2013, Perşembe 14:10:48 simdi grev vs derken buyuk resmi gormuyorsunuz. TK taseronlasıyor. Anadolujeti sunexe kitlerken ohhh kurtulduk diyordunuz noldu. kırmızı kuyruk saw da sunex te ankarada sunex te... eeee arkadas sen hala buyuk resmi goremiyorsan sesin cikmasin daha. sunex personelinin bu işi kac paraya yaptıgını biliyormusunuz??? zaten bu dediğiniz haklar size sendikanın kazancıydı . noldu sendikayı begenin begenmeyin onu da yediniz ic catısmalarla . kusura bakmayın bu size mustahak. bana dokunmayan yılan bin yıl yasasın dediniz TK daha cok ama cok haklarını kaybedeceksiniz. siz hala sesinizi cikarmayin butun ucuslarınız sunex e verilecek en sonunda bakın kabin 400 euroya kokpit 3000 euroya calıyor diyecekler bu maaslarınız yarı yarıya dusecek siz hala buyuk resmi gormeyin. kokpit kabin , yerli yabanci , asker sivil diye birbirinize düsün... aranıza fitne girmis bir kere TK ekiplerinin yuzlerinden dusen bin parca, herkes golgesinden korkar olmus. o yuzden hic soylemeyin bu size mustahak... 1
  • Rahat Olun 26 Eylül 2013, Perşembe 14:09:31 Rahat olun arkadaşlar, desteklemediğiniz bunlardan bişey olmaz dediğiniz Sendikanız ,Şirketin ucucu ekiplerin iki yerel gece 36 saat ER dinlenme suresini 24 saate dusurmesine karsi actı ve bilirkisi isverenin tek tarafli degisikligin iptali gerektigi yonunde rapor sundu. Mahkeme 1 Ekim'de... 0
  • Vendetta 26 Eylül 2013, Perşembe 14:07:27 Hala grevde olan bir THY çalışanı olarak diğer grevci arkadaşlarıma sesleniyorum.Bırakın artık şöyle olsaydı,greve çıksalardı,dayansalardı gibi cümleleri.Hepsi geçmişte kaldı.Önümüze bakalım.Mücadele ettiğimiz,bu haksızlıkları yarata THY yönetimi,bizim gibi çalışanlar değil.Her ne kadar seçimleriyle yönetimin ekmeğine yağı sürmüş olsalarda hala ellerinden birşeyler gelebilir.En azından içlerinde haklı tarafın biz olduğumuzu bilenler ve pişman olanlar var.Tüm uçan arkadaşlar biz kendimizi feda ettik,artık bizi uzun bir gelecek beklemiyor belki THY çalışanı olarak.Ancak sizler kendiniz için bu kural ihlallerine karşı çıkın.Birlik olursanız ezilmezsiniz. 0
  • greve çıkmayanlar 26 Eylül 2013, Perşembe 14:04:15 merak etmeyin sendika sizin içinde uğraşıyor şefkatli işveren greve çıkmayanlar yeni sözleşme imzalanana kadar borçlar kanununa tabidir istediğimi yaparım diyor sendika yapamazsın diyor mahkemenin atadığı bilirkişide sendikayı haklı buldu.buyrun burdan şefkatli işvereninin ve greve çıkmayanıda koruyan sendikanın iddaa ve savunmaları işverenin savunmasını dikkatli okuyun http://www.havais.org.tr/download/209/ ve bence bari sendika seçiminde kimin sizin yanınızda olduğunu düşünün 0
  • olanbudur 26 Eylül 2013, Perşembe 13:35:42 Greve katilmayan butun arkadaslari yurekten tebrik ediyorum , keza birlik olup greve gitmis olsalardi ne grev bu kadar uzardi , ne de sendika bu kadar gucsuz kalirdi . Simdi uctukca soylenenler ah edenler olacak ama bence hic etmesinler .Ucmaya devam etsinler... 2
  • TEKNİK HANGAR 26 Eylül 2013, Perşembe 13:32:28 ARKADAŞLAR SİZE REV 3 DEĞİL 5 TE 6 DA MÜSTAHAK.AYIKLAYIN PİRİNCİN TAŞINI.SİZE HAYIRLI OLSUN.HİÇ AĞLAMAYIN.SIZLANMAYIN.SİZE İYİ UÇUŞLAR. 0
  • müstehak 26 Eylül 2013, Perşembe 13:31:38 Eğer özellikle uçucular ve kokpit , hakları,hukukları,gelecekleri için adam gibi greve gidip tepkilerini ortaya koysalardı ne hamdi ne temel ne de diğerleri hala koltuklarında oturup da rev 3'ü uygulamaya koyamazlardı !!!! 0
  • Grevci 26 Eylül 2013, Perşembe 13:27:18 Begenilsin begenilmesin su an yönetimdeki sendika kazanmak zorunda ; çünkü elimizdeki en azından yandaş değil kötünün iyisi diyelim. sendika yönetimine aday olan diğerlerinin hepsi yandaş olacaktır; sizce baska türlü olanın adaylığına izin verilir mi? Şirket mevcut sendikayı itibarsızlaştırnak için uğraşıyor.Yoksa yine olan bize olacak yandaş gelen sendikacı da bizim çıkarlarımızı düşünmez,Tv lerde gördüğümüz devletin verdiği %4 lük zama rağmen sırf yaranmak için yalakalık için %3 le sözleşme imzalayan sendikacıların eline düşeriz. 1
  • Komik. 26 Eylül 2013, Perşembe 13:25:22 Hala maaşlar diyorsunuz cidden komiksiniz! Avrupa standartlarında bu maaşlar olması gerkenler. Başka işlerle kıyaslanacak bir iş yapmıyoruz bizler! Para veriliyor diye insanlıktan çıkarılana kadar çalıştırılacak mıyız? Mantık bu mu? Çok mu rahat size göre buyrun çalışın o zaman!!!! Çok gördük napıyorsunuz siz ne var bu işte diyip işe başlayınca ağlayanı. Şimdi rev3'le alınan maaşları sağlık sorunlarına harcarlar. Ne paranın hayrını görürler ne de sevdiklerinin yüzlerini. Sen haklarına sahip çıkmazsan bu tüccar zihniyetindekiler seni işte böyle harcarlar. Geçmiş olsun. Havacılık bitti. Artık has thy olarak uçarsınız! 2
  • yorgun demokrat 26 Eylül 2013, Perşembe 13:24:25 Greve çıkmadınız ve şu güne kadar tüm kurallar gayet şefkatli, değişmeden ilerliyordu. Belki bundan sonra hak kaybı yaşamayacak, sağlık kaybı yaşayacaksınız. -Allah korusun- Ve kazandığınız o paralar sağlığınızı iyileştirmediğinde, greve katılmamakla hiç de iyi yapmadığınızı göreceksiniz. Mali tabloda artık iş görmez bir çalışan vasfıyla yer aldığınız an da maalesef elinizde bir zarf ile kendizi personel işlerinde çıkış işlemlerinizi yaparken görmeniz olası.. Greve çıkan, çıkmayan herkes için hayırlısı olsun. Allah; O'nu hatırlayanın yanındadır. 0
  • uykucu 26 Eylül 2013, Perşembe 13:19:03 Şefkatimizi görecek herkes demişti Hamdi bey.Göreceğimizi gördük ; ama herşey müstehak bize! 0
  • Greve gitmeyene 26 Eylül 2013, Perşembe 13:11:38 Greve gitmeyen..! sendika hak kaybı olmasın rev 3 gelmesin yeni tis te rev 3 ün uygulanabilirliğine kapı açan maddeyi kaldıralım dedi anlaşamadılar greve çıkıldı şimdi şirket rev3 getirdi senin yıllarca zar zor kazanılan haklarının hepsine el koydu ve sen sendikayı mı suçluyorsun?? Nasıl bir körlüktür nasıl bir mantıktır anlamak mümkün değil ya mümkün değil..! 0
  • Sevkatli Topcu 26 Eylül 2013, Perşembe 13:09:14 Fazla söze gerek yok Baskan aciklamayi gecen gün toplantisinda acikladi! Hepinize bir süprizim var demis Süprizin adi Rev3 oldu! Hayirli ugurlu olsun! Artik süpriz mi sevkat mi calisan personeli öldürmek mi bilemem ama devamini yazmiyacagim ......saygilar 0
  • iPhone Uygulaması 26 Eylül 2013, Perşembe 13:01:42 Kokpit ve Kabin aldığınız maaşlar dünya standartlarında en üst seviyede çalışan Demir pas tutmaz 20
    • Standard 26 Eylül 2013, Perşembe 13:24:00 Aynı DÜNYANIN bir de BELİRLENMİŞ ÇALIŞMA STANDARDLARI var mı acaba? Kazancından dolayı az çalıştığını düşündüğünüz başka bir iş kolu varsa lütfen söyleyin onlar için de hemen bir proje hazırlasınlar... 1
    • EU 26 Eylül 2013, Perşembe 13:40:06 Sanki emniyet maaşla oluyor, lafa bak. Bu zihniyet çok maaş alıyorlar, tek pilot uçsun da der. 0
  • SKA 26 Eylül 2013, Perşembe 12:49:29 Greve katılmadım evet pişmanım.Hatta son dönemlerde sendika yönetimine aday olanları gördükçe, Atilay' a güvenmiyorum laflarını nasıl söyleyip kendimizi kandırmışız belli değil.Kaptanların desteklediği adaylardan ne beklersin ki... Bu şirkette isterse 7/24 uçursunlar bizi kaptanlar asla haklarını aramazlar arkadaşlar bunu yazın bir kenara.Kaçırılan arkadaşları bile bir kaçının dışında, hiçbirinin umurunda bile değil.Dün Rev.3 sokuyla karşılaştık.Böylece televizyonlarda bizler için verdikleri sözleri tutmayacakları belli oldu.Davaları teker teker kaybettikleri için, part-time ların uçuşları durucagı,bizi daha guzel kullanmaları için Rev.3 super fırsat.Bugune kadar kazanmış oldugum haklarımın ve sendıkamın kıymetını anlayarak, bugune kadar katılım sayısı az olması neden ile kaybediceklerini düşündüğüm ve iyi ki katılmamışım dediğim Hava-İş sendikasına haksızlık etmişim.Karar sizin... 1
    • italyan 26 Eylül 2013, Perşembe 15:46:17 helal olsun gecte olsa bunları gorebilmek ve artık ona gore davranmak sızın elınızde. suan yonetım kotunun ıyısıde olsa... 0
  • Greve gitmeyen'e 26 Eylül 2013, Perşembe 12:44:41 Greve gitmeyen sen iyiki greve gitmemişsin.. 0
  • yok öyle birşey 26 Eylül 2013, Perşembe 12:36:18 thy ao yönetim kurulu başkanı "öyle birşey yok eskisi gibi uçuruyoruz" demişti fazla değil 3 ay sonra Rev.3 çıktı ortaya.. geçenlerde de özelleştirme iddiaları için aynısını demişti hadi hayırlısı onu da bekliyoruz... 0
    • MİSAFİR 26 Eylül 2013, Perşembe 13:13:39 ADAM MİLLETİN GÖZÜNÜN İÇERİSİNE BAKA BAKA YALAN SÖYLÜYOR DİYORSUN YANİ, HMMM.. 0
  • Greve gitmeyen 26 Eylül 2013, Perşembe 12:34:30 Neyin grevini yapıyorduk? SHT 6A greve gitmeden düzeltilmişti, güvence verilmişti. Sendikanın beceriksiz uzlaşmasız tavrı yüzünden bakın daha neler kaybedeceğiz. 16
    • sendika 26 Eylül 2013, Perşembe 13:54:36 uzlaşmasız tavırmı http://www.airporthaber.com/havacilik-haberleri/sendika-calisanlari-secim-kozu-olarak-kullaniyor.html bu adresteki haberi oku daha dün hamdi beyin açıklaması 22. tis aynen uyguluyoruz diyor yani güvenceyle olmuyor sendika uzlaşmasız tavır dediğin sadece bu güvence yazılı olsun diyor yanlışmı yapıyor yani hamdi bey dün dediğini yalanlıyor sen güvence verdi diyorsun 0
  • KA 26 Eylül 2013, Perşembe 12:27:49 Çok güzel oldu. 0
  • hak kaybi 26 Eylül 2013, Perşembe 12:18:40 Boş günler 8den 7ye düştü! Birtanesi ara meydanda verilebilir kaldi 6 boş! Cift boslarsan biri de ay içinde değiştirilebilir! !!! Haftalim ucus limiti 30saatten 36ya cikti. Daha sayayim mi??? Eeeeee hani bu cocuklar grevi kirarsa hak kaybi olmayacakti???????? Allah kimseyi sizin elinize düşürmesn. 1
    • hic soylenmeyin 26 Eylül 2013, Perşembe 14:09:25 simdi grev vs derken buyuk resmi gormuyorsunuz. TK taseronlasıyor. Anadolujeti sunexe kitlerken ohhh kurtulduk diyordunuz noldu. kırmızı kuyruk saw da sunex te ankarada sunex te... eeee arkadas sen hala buyuk resmi goremiyorsan sesin cikmasin daha. sunex personelinin bu işi kac paraya yaptıgını biliyormusunuz??? zaten bu dediğiniz haklar size sendikanın kazancıydı . noldu sendikayı begenin begenmeyin onu da yediniz ic catısmalarla . kusura bakmayın bu size mustahak. bana dokunmayan yılan bin yıl yasasın dediniz TK daha cok ama cok haklarını kaybedeceksiniz. siz hala sesinizi cikarmayin butun ucuslarınız sunex e verilecek en sonunda bakın kabin 400 euroya kokpit 3000 euroya calıyor diyecekler bu maaslarınız yarı yarıya dusecek siz hala buyuk resmi gormeyin. kokpit kabin , yerli yabanci , asker sivil diye birbirinize düsün... 0
  • :)) 26 Eylül 2013, Perşembe 12:03:12 Güle güle kullanının şefkatinizi aldınız yeterince sıra karşılığını vermekte tabiii 0
  • Reform Hareketi 26 Eylül 2013, Perşembe 12:00:41 Yıkıcı değil yapıcı, ideolojik değil pratiğe dönük ve tamamen üyelerinin menfaatlerine odaklanmış yeni bir sendika... 18
    • reform 26 Eylül 2013, Perşembe 13:55:20 sen ne diyon ya 0
    • Anlam kayması 26 Eylül 2013, Perşembe 14:16:44 "Yıkıcı" ve "yapıcı" anlamları itibarı ile bu cümlede kullanılabilir. Yani yıkma yap mantığı. "ideolojik" ile "pratik" arasında nasıl bir anlam ilişkisi kurdunuz ki "ideolojik" olmayan bir yapılanma "pratik" oluyor? Yani ideolojik olma pratik ol! önermesinin dayanağı nedir? Sözüm ona millete ince mesaj vereceksiniz... Ya arkadaş millet can derdinde siz hala tü kaka mantığı ile menfaat peşindesiniz, ayıptır. Üye menfaatini düşünüyorsanız grevdeki personele destek olursunuz, ama grev başarısız olursa size fırsat doğar değil mi? İnsanda kafa bırakmadınız... 1
  • ... 26 Eylül 2013, Perşembe 11:57:46 İşte sarı öküzü verenlerin sıranın kendilerine de geleceğini görmeleri vakti...İğneyle kuyu kazarak alınan kazanılmış hakların bir çırpıda kendi ellerimizle gümüş tepside işverene sunulması. Şimdi yorgunluktan geberene kadar uçup gıkınızı çıkarmayın bir zahmet çünkü bu düzen kötülük yapanlar yüzünden değil kötülüğe sessiz kalanlar yüzünden böyle 0
  • xxx 26 Eylül 2013, Perşembe 11:44:58 greve çıkmayanlar buyrun buradan yakın artıkkk 0
  • Gru eze ucusu 26 Eylül 2013, Perşembe 11:43:16 Arkadaslar bu gru eze ucusunu aldiran var mi dinlenmeden tutmadigi icin 1
  • İnsaf'a 26 Eylül 2013, Perşembe 11:41:48 Greve çıkmayanlara bunların olacağı yüzlerce binlerce kez söylendi bende şuan grevdeyim araştırdım okudum söylentilere değil kendi ulaştığım bilgilere inanarak greve çıktım ve herkesede anlatmaya çalıştım ve tek tek gerçekleşiyor.. Ama 'greve çıkıp maaş almıcam öyle mi? Benim bir hayat standardım var kimse kusura bakmasın ' diyen çooook sonradan görme zihniyete ne yapsan anlatamıyorsun.. 2
  • Grevci 26 Eylül 2013, Perşembe 11:41:26 Greve cikmayanlar simdi de sendikayi rev3 kaldirirmazsa oylarini vermemekle mi tehdit edicekler bu ne yuzsuzluk hadsizlik cikmayanlar sonucuna katlanacak biz de dondugumuzde bu sartlarla ucsak bile elimizden geleni yaptik ama cikmayan arkadaslarimizin sayesinde boyle oldu diyecegiz ama vicdanimiz rahat olacak 1
  • Kolay gelsin . 26 Eylül 2013, Perşembe 11:37:54 Greve cikmakta ki en onemli konulardan biri bu idi zaten uygulamadaydi ve eksik kabin ekibi ile ucmak 24 saat ihlalleri THY sendika anlasmazligi bundan Sn Hamdi bey gelin sendika 22 tisi imzaliyalim diyor rev3 dendiginde sus pus .Hamdi bey calisanlarini seviyor aileyiz ya yorgunluktan olseniz kimin umurummda demek olmuyor mu bu ? Greve cikmayanlara sozumyok onlar zaten uygulamadan hosnuttu ki greve cikmadi maasimiz artti diye nerdeyse sevinc cigligi atiyorlar canini sevmeyen baska canlari dusunurmu ki para canlarindan onemli kolsy gelsin iyi ucuslar. 0
  • mehmet cengel 26 Eylül 2013, Perşembe 11:37:05 Hala bir sansiniz var. Birlik olun bu isi bitirin. 1
  • insaf 26 Eylül 2013, Perşembe 11:26:38 Greve cikmayanlara saldirmak yerine.icine dustukleri durumu farketmeleri icin gorusmeler yapmak lazim.Sendika secimlerinde bu yenilikci gruplar diyecekki rev 3 u kaldirtacagiz vaatleri bu olacak halbuki zaten rev.3 yasal olarak uygulanamaz.sendika grevde olabilir greve cikmadiniz diye kural disi ucuslari kabul etmeleri gerekmez.suanda bahli bulunduguniz sendika legaldir TİS sirket istesede istemesede yenisi imzalanana kadar gecerlidir.Ucucu arkadaslar grevdeki arkadaslarinizi destekleyin.yalan dolanlara inanmayin.Hava-is gideceksede gider ama grevdeki arkadaslariniza ne yardimci olur onu iyi dusunun.sendika yoneticileri gider ama sendikalilik baki kalmalidir.isverene sendikaliliginizi kaptirmayin. 0
  • jr 26 Eylül 2013, Perşembe 11:11:39 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Greww 26 Eylül 2013, Perşembe 11:07:14 Greve gitmeyenlere mustahaktir 0