THY'DEKİ GREV SAATİ BELLİ OLDU

    Çok beğenilenler

  • cemal 07 Mayıs 2013, Salı 16:57:23 Samimi olmayan gelecek korkususunu sürekli kalbimizde yaşatan THY yöneticilerine bu sefer göstereceğiz 15 Mayısta!!! 9
    • inanmiyoruz 08 Mayıs 2013, Çarşamba 02:52:11 Birtaraftan cvm rev 3 ü gozumuze sokarken diger taraftan bu maili atan eeeeeey yoneticilerim. Sizi seviyoruz. Grevdeyiz hopaaaaaaaa........ operasyonlar surecekmis aksamadan... nerede ruyanizda mi???? Hopaaaaaa:))))) maile bak hizaya gel. Altinda imza bile yok kimin attigi nereden geldigi bile belli degil. 1
    • yolcu mektubu 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:20:38 bir yolcu mektubuna atılan biziz, 3günlük rapor nedeniyle atılan biziz, eğer greve katılmazsak çok çok daha kolay hemde tazminatsız atabileceksiniz, grev ve lokavt kanunu madde 38den. hepimiz bunun bilincindeyiz. özellikle biz purserlar, kabin amirleri ve eski memurlar greve tam destek vereceğiz. bakalım 3kuruşa çalıştırdığınız kurtarıcınız parttimelarla ne kadar sabredebileceksiniz. sizin palavra kimin yazdığı belli olmayan mailinize ancak sizi tanımayan yeniler inanır. grev var grev... 1
    • grev grev grev 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:25:47 sosyal medyayı özellikle airporthaberdeki yorumları takip etseniz o kurduğunuz hayalden uyanırsınız. operasyonlar aksamadan devam edecekmiş. pöh. külahımıza anlatın. aldığınız stratejik kararlarla şirketi kar ettiren sayın yöneticilerimiz kar payı aldınız ya afiyetle yediniz çoluğunuza çocuğunuza yedirdiniz, bakalım bu grevin nedeni olan stratejik kararınızdan dolayı olan zarara ne kadar sahip çıkacaksınız. şirketi zarara sokuyorsunuz sayın yöneticilerimiz. güzide şirketimizi ekmek teknemizi greve sürüklemeye hakkınız yok. 1
    • ispiyoncu 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:00:27 Geçmiş tarihlerde 2 defa yaş sınırı üstünde olduğum halde başvuruda bulunduğum ve bu sebeple kabul edilmediğim THY Kabin Memuru alımları için son 10 gündür THY insan kaynaklarından mail ve telefon geliyor ve buna Sunexpress de dahil. Ne derseniz deyin, nasıl yorumlarsanız yorumlayın ama ben bir bit yemiği ararım bu işin arkasında. Ben bu işi Maddi açıdan olduğu kadar şuan greve gitmenizde haklı olduğunuz haklarınız için de istiyordum. Havalimanı işleten bir şikette 7 senedir çalışıyorum. Kolej tabanlı ve Vakıf ünv. mezunu artı iki yabancı dil de var ama gel gör ki bizim şirkette her ne kadar kurumsalım diye yırtınsa da patron yakınları ve torpilliler adam akıllı maaş alır, emekliler devam eder, yöneticim ne lise mezunu ne yabancı dile sahip ne de bilg. kullanabiliyor fakat güzel rakam alıyor. herneyse, zaten 3.havalimanı inşaatında çalışmak için uğraşıyorum. part timelıların şartlarında çalışıp da benim TK lı olmama onay verecek adamın gözünün içine bakarak veya grev kırıcı olmak olmz 1
    • hala grev... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:40:48 ya ulaştrma baknı çıkmış daha çok çalışan atılır demiş yönetim uyarmış siz hala macera peşinde.305 kişide ilk zamanlar blöf zannediyordu ama malesef işin gerçeği şirketten atıldılar hangi zamanda yaşıyoruz greve katılacak kişi sayısı belli maksimum 1000 oda kabin belki birazda diğer birimler.plotların hiçbiri katılmayacak 1991 de olduğu gibi bi atmosfer beklemeyin.katılan 1000 kişinin atılması çok kolay daha geçtiğimiz haftalarda part time 1000 kişi ile anlaşma imzalandı ilan aylardır açık büyük oyunların kurbanı olmayın.insanların canı yanmasın.her koyun kendi bacağından asılır kimseyide etkilemeye çalışmayın herkesin kararı kendine... 11
    • 11:40:48'e 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:51:09 "Her koyun kendi bacağından asılır" yazan'a : -Başkalarını düşünmek yerine bencilce,çıkarcı hareket etmeyi aşılayan ve bizim atalarımıza ait olmayan bir sözdür bu.(-kaldı ki çıkarın da olmayacak)Artı,sen koyun musun? 0
  • arkadaslarimi satmam 07 Mayıs 2013, Salı 16:55:29 Grev istemiyorum. Ama sendikanin aldigi kararin arkasindayim. Arkadaslarimi satmam. Grev kiriciligi adam satmaktir... 9
    • adamsın 07 Mayıs 2013, Salı 17:04:55 helal olsun sana 4
    • xx 07 Mayıs 2013, Salı 20:03:14 Bende kardesim aynen arkasindayim bu kararin. Ccm in rev. Gormesem belki sirketin mailine kanardim ama zaten bu sartlarda ucarsak zaten gebeririz ucaklarda.. grevee binkez eveett 2
    • HELAL 07 Mayıs 2013, Salı 21:49:06 HELAL OLAYIN ÖZÜ 2
  • Tüm yorumlar

  • melanet 12 Mayıs 2013, Pazar 14:19:17 yahu kaptanlar kabincilere onlar diğerlerine teknik ise birilerine siz yapın bizde geliriz diyor.... greve gitmek istesemde açık açık söylüyorum korkumdan orda olacağım bakmak zorunda olduğum çocuklarım ve eşim var borçlarım var... atılınca açıkta kalınca bana sizler bakmayacaksınız !... yorumlarınızı istediğiniz gibi yapabilirsiniz... katılan arkadaşlara başarılar dilerim ama bu riski göze bile alamıyorum 0
  • grev 11 Mayıs 2013, Cumartesi 11:30:26 ilk grevkricilar isten cikarilacak cunku arkalarinda bi sendika sendikanin harivinde yasa yok biz isci yasasina tabi degiliz sendiks olmasa hemen cikarilip 5kurus tazminat alamayiz. 91 de bunun ornekkeri goruldu grevkiricilar isten cikarildi. psrt timelara yer nasil acikcak saniyorsunuz. herkes plan.program icinde herkes cebindekini dusunuyor ava gderken avlanmayin. 0
  • Ne için Grev? 09 Mayıs 2013, Perşembe 08:27:58 Bu grevin amacı nedir? Hakları korumak mı? Yoksa insanları gaza getirip işten attıran sendika başkanının kendini temizleme operasyonu mu? Yönetime siz 305 kişiyi geri alın her şeyi kabul ediyorum derken bizlerin hakkını mı koruyor. 305 onun suçu olduğu halde bu zamana kadar neden onlara maaş bağlanmadı ? Bunlar hep mide bulandırıcı konular. Sendika iyi bir şey. Grev önemli bir hak. Ama bu sendika yönetimi ne için çalışıyor benim kafam karışık. İşçi için mi? Kendi için mi? 2
  • MAŞA OLMAYACAĞIM! 08 Mayıs 2013, Çarşamba 23:54:11 Ben kabin memuru,ben gecesini gündüzüne katan,ben bu şirkete umudunu bağlayan! İşte o benim! Neredeydi kokpit ekibi, neredeydi yer hizmetleri, neredeydi teknisyenler.... Sendikanın gaza getirmelerine kanıp ben öne atlarken siz neredeydiniz? Maşası olmayacağım ben bu sendikanın artık. gel dediği yere gidip dön dediği yere dönmeyeceğim. Kararımı özgür irademle vereceğim. Grev kırıcı falan da değilim ben! Aşağılayıcı sıfatlarınızı şiddetle itiyorum size. yaşadığım gerilim yeter. Sendikaysan git sorununu masada çöz! Gerçekten arkamda duracağına bile inancım yok sendika! Yok! 3
    • maşacık 09 Mayıs 2013, Perşembe 10:55:01 sen zaten biyerlere olacağın kadar olmuşsun maşa 1
    • hgs 12 Mayıs 2013, Pazar 14:27:56 lan ne çok seviyorsunuz atilay amcanızı:D 0
  • İsim / Rumuz 08 Mayıs 2013, Çarşamba 23:49:38 Sürekli personel takviyesi yapıyorlar zaten grev günü olmasada 20 gün sonra kendinizi kapıda bulabiliriniz!ayrıca sendikaya büyük güvensizlik var bence grev kırılacak 2
  • Grev kırıcı 08 Mayıs 2013, Çarşamba 23:15:14 Grev kırıcılığı da nedir arkadaş! Yok böyle bir terim! Aşağılayıcı terimler kullanarak ve insanların kararlarını zorlamayla değiştirmeye çalışan sendikadan bıktım. Çalışacağım kardeşim ben yarın. Kimse beni zorla almadı bu şirkete, kendi rızamla ve isteyerek çalışıyorum. Belamızı mı arayalım daha? 2
  • Yasa 08 Mayıs 2013, Çarşamba 23:10:03 Arkadaşlar yasa ya da iki dudak arası. Seçiminizi buna göre yapın özellikle kaptanlar bilir havada herşey kanundur bunu beynelminel uluslarası havacılık kurallarının verdiği yetkiye dayanarak kullanırlar. Orada işveren yoktur. İşletmeci hata yapsa bile kaptan suç işlemiş sayılır. Grevi bende istemiyorum ama ne yapayım YASA ya uymak zorundayız. TEMEL bey bu işi çözer aslında Lütfen TEMEL bey devreye girin bir ortayol bulun artık. Niye arkada kalmayı tercih ediyorsunuz anlamıyorum. Hamdi bey ve onu dolduran genel müdür yardımcısı ile bugüne ulaştırdığınız THY arasında tercih yapmak zorundasınız. LÜTFEN 0
  • Kıdemli k/m 1 08 Mayıs 2013, Çarşamba 23:00:19 Eeeyy millet 9yıldır bu şirkette dayanıyorsam bu sendikanın sağlamış olduğu tis sözleşmesindendir bu böyle biline... Yedi düvele meydan okumuş türk milletinin evladı olarak bir avuç mehmetçiğin binlerce zalime karşı ne destanlar yazdığını biliyorsunuz elbet.simdi sıra bizde arkadaş. Geçmişinin sana kazandırmış olan bu hakları korkakça "aman benim başıma bişey gelmesin" diyerek greve katılmayıp sonrada yüzsüzce arka galiye gelip "bu ayda 110 uçtuk bu haftada 30 saatteyim" diyerek ağlama arkadaş.çünkü bugün bunlara ağlarken yarın bunları mumla ararsın.messiye kobe bryant a milyon dolarlar döken bu yönetim senin hakkını hunharca kullanıyorsa sende greve evet diyemiyorsan sen zaten ilerde de uçamazsın uçmak meziyet yürek ister sende de o yürek varsa greve evet de.korkmayın yürekli olun kimse seni işten atamaz bu senin anayasal hakkın ama unutmaki bu grevde son şansın ... 0
  • lufthansa' da 08 Mayıs 2013, Çarşamba 22:09:58 çalışanlar tk'nın 2-3 katı gelir elde etmelerine rağmen çatır çatır greve gidiyorlar..burada olunca bir garip oluyor nedense. 0
  • düşünen kadın 08 Mayıs 2013, Çarşamba 21:25:46 GECEN YIL BIZIM HAKLARIMIZ ICIN ISINDEN OLAN 305 KISININ HAKKINI ARAMAK SIMDI BIZIM ELIMIZDE! BU BIR KARAR ZAMANI VE BANA GORE BU MESELE PARA DEGIL NAMUS SEREF MESELESI OLDU. ELINI TASIN ALTINA HERKES KOYMALI KOYMADIGINIZ TAKTIRDE DE SUCU SENDIKAYA ATMAYIN CUNKU SENDIKA BIZIZ BIZ OLMADAN SENDIKANIN ZATEN BIR ANLAMI YOK IGNEYI BASKASINA CUVALDIZI KENDINE! VE GEREV KIRICI MESAI ARKADASLARIMA ONERIM; SIRKET SOYLER SIRKET HAKKINIZI KORURUZ DER AMA MANTIGINI ANLAMAK ICIN UZAKLARA GITMEYIN BIZE EGITIMLERDE OLASI DAVALARA KARSI NASIL EGITIMLER VERDIGINE BAKIN YETER. EGER SIZ BU MUAMELEDEN AYRI TUTULACAGINIZI DUSUNUYORSANIZ IYI SANSLAR DILERIM. AMA LUTFEN YALAN YANLIS BILINCSIZ BILGISIZ DEDIKODULARLA DIGER MESAI ARKADASLARINIZI ETKILEMEYIN! NELER DUYUYORUZ SIRKET ANKET YAPACAKMIS GREV ISTIYORUM YAZANI CIKARACAKMIS BIRSURU HURAFE CIKARIYIRLAR KORKU SALMAK ICIN. THY HEPIMIZIN BASARI OLDUGUNDA HEPIMIZIN GOGSU KABARIYOR CUNKU HEPIMIZIN EMEGI VAR DAA! EMEGE SAYGI MALESEF YOK! 0
  • düşünen kadın 08 Mayıs 2013, Çarşamba 20:49:00 GREVE KATILMAYACAK HERKESE LAFIM KENDI GEMIM YURUSUN DERKEN CAPAYI ATTIGINIZ KIYIYA BULINDUGUNUZ KONUMDAN DEGIL BIRAZ YUKARDAN BAKABILIRSENIZ YAKLASAN DALGALARIN ENINDE SONUNDA SIZI DE ALABORA EDECEGININ FARKINDA OLUN LUTFEN! GECEN YIL INSANLIK HAKKIMIZI ELIMIZDEN ALANLAR ILERDE NELER YAPABILIR BIR DUSUNUN. THY SIZI ISTERSE GOZUNUN USTUNDE KASIN VAR DER GENE ATAR 1 GUNDE AMA BİR KIBRIT COPUNU KIRMAK KOLAYDIR. KOLAYSA KOLILERCE KIBRIT COPUNU KIRSINLAR BAKALIM! KIMSE MERAK ETMESIN BIR UCAGA 2 PART TIME VERILINCE ISLERIN NASIL ZORLASTIGINI BIZ KABIN OLARAK COK IYI BILIYORUZ BIZ OLMADAN O UCUSLAR PATLAR! SIZ SEVGILI KAPTANIM MESAI ARKADASLARINIZA SIRTINIZI DONMEYI KENDINIZE YAKISTIRIYORSANIZ BUYRUN DONUN! AMA UNUTMAYIN GENE KENDINIZE YAPARSINIZ ASLINDA! VE EGER BU GREV BASARISIZ OLURSA SUCU BU SEFER SENDIKAYA DEGIL KENDINIZE ATIN! CUNKU ELINIZDE KALAN SON URGANI DA SIZ KENDI ELINIZLE VERMIS OLACAKSINIZ SENDIKA DEĞİL. "EFENDILER SORGULAMAYAN INSAN CAHILDIR, SORGULATMAYANSA ZALIM" 0
  • düşünen kadın 08 Mayıs 2013, Çarşamba 20:34:51 SEVGİLİ MESAI ARKADASLARIM BIRAKALIM ALLAH ASKINA SENDIKAYA TOPU ATIP DURMAYI. IKIDE BIR SENDIKA SOYLE SENDIKA BOYLE SENDIKA INSANLARI ISINDEN ETTI DEMEYI. HEPIMIZ BILIYORUZKI AYNI SENDIKA YASAL HAKKIMIZ OLAN GREV HAKKIMIZI GERI ALABILMEK ICIN COK UGRASTI VE GECEN YIL BIZE VE 305 MESAI ARKADASIMIZA APAR TOPAR ALICENGIZ OYUNLARIYLA YASA DEĞİŞİKLİĞİ YAPARAK BIZI KOLE ZIHNIYETIYLE CALISTIRMAK ISTEYEN SENDIKAMIZ DEGIL SEVGILI YONETICILERIMIZDI. ISIN INSANI BOYUTUNU GECTIM EKMEGIMIZIN KORKUSUNU KULLANARAK YINE CESITLI CAKALLIKLARLA 3UN 5IN HESABINI YAPIP BIZDEN KESIP REKOR KARLARI HISSEDARLARA VEREN DE SEVGILI SIRKETIMIZDI. GECEN YIL KAYBEDEN BIZDIK EVET AMA GUC ONLARIN ELINDEYDI. BU YIL OYLE DEGIL! SIMDI OYLE GOZLEMLIYORUMKI HALINDEN MEMNUN OLAN SENDIKAYA TOPU ATIYOR. KOKPIT ICIN DURUM BIZIM KADAR VAHIM DEGIL TABIKI. NE ONLARIN ALDIGI MAASLA BIZIMKI KIYASLANABILIR.. NE DE BIZIM FIZIKSEL YORGUNLUGUMUZ! (OYLE KI SAKARİNİ BILE BOLMEYE USENEN KAPTANLARIMIZ VAR BIZE YAPTIRIRLAR CANLARI SAGOLSU 0
  • Sevgili purser 08 Mayıs 2013, Çarşamba 20:12:28 Ben part time im universite mezunuyum iki dil biliyorum karne notum yuksek ayda 73 saat ucup alnimin yeriyle parami kazaniyorum ve kader arkadasim dedigim sizlerin calisma sartlarinin gercekten agir oldugunun farkindayim ve inanin sizin kadar iyilesmesini istiyorum. Nolur artik bizi kucumser tavirla konusmaktan vazgecin 0
  • GREV 08 Mayıs 2013, Çarşamba 17:46:45 grevi kırıcı yani yaltakçı olup çalışacağıma, işsiz olur alnım ak başım dik gezerim... 0
  • KAPTAN 08 Mayıs 2013, Çarşamba 17:20:30 BAKIN ARKADASLAR SUNU ACIK VE NET SOYLUYORUM GREVE KATILACAK KAPTAN SAYISI COK COK AZ. TEKNIK DESENIZ HAKEZA SENDIKAYA KUSKUN HIC BIR ISTEGI KALE ALINMIYOR. KALDIKI BU IKI GRUP ISTEN ATILSA DAHI TEKNIK AYNI PARAYA KAPTANLARDA YAKIN PARALARA RAHATCA İŞ BULUR OLAN KABINE OLUR. KIMSE KIMSEYI ETKILEMESIN 15 MAYISTA AK KARA GORULECEK BURADA GREV BEZIRGANLIGI YAPAN ARKADSLARIN SONLARINIDA GORUCEZ O GUN .BU SENDIKANIN GITMESI LAZIM O KESIN KIMSENIN SENDIKAYA GUVENI YOK OLAY ZATEN BURADA INSANLAR BIRAZ GUVENSE ZATEN HAKLARINI KORURLAR VE BU TIP KATILIP KATILMAMA KUTUPLASMASIDA OLMAZ MERAK ETMEYIN. AMA BU SENDIKAYLA DEGIL GREVE BAKKALA GIDILMEZ . SIRTINIZI YASLAYACAGINIZ BIR SENDIKA YOK SADECE SIRT SIVAZLAYAN BIR SENDIKA VAR BUNU GORUN BUNDAN ONCEKI GREV UYGULAMALARINDA HIC BU KADAR ZIT KUTUP OLMADI SEBEBIDE ATILANLARA YAPILANLAR VE SENDIKAYA GUVENSIZLIK ACIK VE NET. 19
    • Başka bir Kaptan 08 Mayıs 2013, Çarşamba 17:59:18 Sayın Kaptan'ım, bu grev sendika için yapılmıyor. Neden konuyu saptırıyorsunuz? olayı sendikaya bağlıyorsunuz, sizin kaptan olduğunuza inanmak istemiyorum. Önce bir Anayasa'nın ilgili maddesini okuyun sonra, SHT-6.50'ye bir göz atın. Lütfen kokpiti buralarda rezil etmeyin. Siz grev günü tıpış tıpış işinize gidin, gölge etmeyin, kokpitte tek başınıza oturup, çayınızı içersiniz. Haa bu arada çayı kendiniz yapacaksınız... 0
    • laff 08 Mayıs 2013, Çarşamba 19:21:07 açık ve ne söylüyormuş...bulanık söylesen ne olur. 0
  • Pultenik 08 Mayıs 2013, Çarşamba 17:02:45 Sagliksiz huzursuz adaletsiz calışmaya dur demek icin milat 15 mayıs.isimizi sirketimizi herkesten daha cok seviyoruz biz. Atılan arkadaslarımızın geri donmesi icin, kazanılmış haklarımızı kaybetmemek icin 15 mayısta grevdeyiz. Bu korku imparatorluğu bitsin artık gun birlik beraberlik günü. Kimse hayatını emanet ettiği arkadaşını satmaya calışmasın artık. Kokpit kabin teknik bilet yer hizm. Hepberaber birlik olma günü 1
  • ekşi sözlük 08 Mayıs 2013, Çarşamba 16:54:58 ekşi sözlük internet adresinden konu başlığı : Türk Hava Yolları 2013 grevi ... grev kırıcılara sesleniyorum okuyun.. 2
  • vah vah 08 Mayıs 2013, Çarşamba 16:07:33 Thy calisanlari grev yapip atilsalarda bizde charterdan thy ye gecsek diye agzinin suyuyla bekleyenler yazik sizeki thy ye gectiginizde pegasusu onuru atlasi arar olmayasiniz;) 9
    • zavallı 08 Mayıs 2013, Çarşamba 16:43:45 ayıp onlarda senin meslektaşın insanların emeğiyle dalga geçmeye utanmıyorsun? 0
    • . 08 Mayıs 2013, Çarşamba 21:11:54 İnsanlar farklı şirkete geçmeyi isteyebilir bu çok olağan ama herkes sizin kadar art niyetli ve avam değil. Üzgünüm ama meslektaşları hakkında böyle konuşan birinin yerine daha iyi niyetli ve hak eden birinin gönlünden geçen hak ettiği şirkete geçmesini dilerim. 0
  • Hak ve Adalet 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:51:04 Köle gibi çalıştırılmaya hayır, greve evet. Bu sendikalar olmazsa, 7 gün 24 saat köle gibi çalıştırırlar, sendikanın kıymetini bilin destek çıkın. Burada amaç THY kötülemek, zarara uğratmak yada karalamak değildir. Çalışanlar olarak tek isteğimiz haklarımızın güvence altına alınması... 3
  • cildircam 3 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:48:53 eeyy kaptanlarim hergun uykusuzluktan ve yorgunluktan bitmiyor musunuz Allah askina.. ellerimizde kahveler gece ucuslarinda 10 dak. bir sizlerin yaninda olan kabin ekiplerine kazik atmayin. bizler nasil sizlersiz bir anlam kazanamiyorsak sizlerde bixler olmadan renksiz kalirsiniz. zaten robot gibi yasamaktan bikan sizler degil misiniz? evet kaptanim sizde bizde yorgunluktan olucez.. zam mam yapmasinlar ama ccm rev.3 ile zaten dayanamqyiz hicbirimiz.. o gun bizimle yan yana durun.zaten bircogunuz ahirete bile yetecek maddiyati yaptiniz helali hos olsun elbette yapacaksiniz ama kendi sagliginizdan odun vererek yaptiniz tum bunlari o yuzden bizimle yan yana durun.. greve gelin. gecen gun bir kapt.mizi pas olarak ank.dan getirdik. arkada bizlerle oturdu ve ucus sonunda bizlere aynen sunlari soyledi" bu ne ya ark. o trolleyleri benerkek halimle hemde daha ucak tirmanirken cekemem siz nasil 2 k7z cekiyorsunuz, arkasi berbat mis, bir daha hicbirinize kapris yapmicam" oldu..greve eveettt 1
  • cildircam 2 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:37:48 protesto etmis gibi algilatmaya calismak hainliktir!! ben sadece 305 icin degil ccm in rev. gordukten sonra geberene kdr ucamam arkadas. birde size anektod protesto gunu hamdi topcu da elinde foto.mak. oradaydi. sonra yandas kanala cikip ben uskup teydim orada olsam bu isler buyumezdi dedi.. gene yandas gazeteye cikip biz baskanliga geldikten snra hosteslere 2. pilotun yari maasini verir olduk o da 6-7 bin yapar diye mulakat verdi mi verdi! bu kdr yalanci ve de hain bir yonetime nasil inanirsiniz!! o zaman hepiniz benim gibi onurlu olup farklari 305ten atilan arkadaslar arasinda bolusurdunuz ama hem bunlari yapmayip hemde onlara hain diyemezsiniz.. simdi tum bunlari yasanmamis gibi kabul edemezsniz. grev olmazsa bizler hergun teker teker bayiliriz o ucaklarda biraz dusunun ya!! sirkette torpilli ucucular disinda hepimizin cani gidiyor insaftir ya!! ben rm den hic bos cikmazsam arkadaslarin 12 bosu ust uste olabiliyor utan7n biraz ya!! 1
  • cildiricam 1 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:26:58 305 ten biri degilim zaten o gun yatidan donmustum neler oluyor diye orada dururken once atildim sonra geri alindim!! nyse simdi ltfn hafizalarinizi zorlayin.. eylemden 3-4 ay once er lardaki ve diger hatlarda hele 321lerde km sayisini dusurduler mi dusurduler!! canimiz cikmadi mi hepimizin Allah askina Cikti. sonra grev yasagini istediler mi istediler. sonra tum bu gidisata dur demek icin karsi protesto yapan kardeslerimizi attilar mi evet attilar. mahkemelerde kabin hiz.deki mudurlerin ve kontrollerin cogu tanik oldu mu oldu. sonra hepimize farklar yatti mi birader yatti. sonra ayda 3 tane 3 kare er lari bize dayadilar mi dayadilar. herbirimizin is yukunun nasil arttigini asaf cpt. iletisim toplantisinda anlatti mi anlatti. ve anarsik 305 yuzunden dedi mi dedi. bu surecte birde gecen aylarda sanki bir lutufmus gibi baskancik km sayisini 1 arttirdik diye mail atti mi atti. kendileri kar payi aldilar mi aldilar. sanki 305 arkadasa rahat batti, hersey gulluk gulistanliktida o yuzden 0
  • İsim / Rumuz 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:11:28 BU ŞİRKETTE ADAM GIBI ADAM COK KAPTAN VAR ONLARINDA SESI ÇIKACAĞINA EMINIIM ÇÜNKÜ EN FAZLA ZARARI ONLAR CEKIYO BOŞ GUN YOK UÇUŞA GEL PAT DIYE ARAMALAR NE OLDU AMSTERDAM'DA PİLOT MESAİSİ TUTMADIĞI ICIN ŞİRKET PİLOTA DAVA ACTTI BEN COK SEVDIGIM BILINCLI OLAYIN PROFESYONELLIGINE DÖKECEK KAPTANLAR OLDUĞUNU BILIYORUM VE O GUN O UÇAKLAR UCMUYCAK BIZE BU GUNÜ YAŞATAN ŞİRKETEDE BINLERCE TEŞEKKÜR BIZ BAŞARILAR GETIRIYORUZ GERI DÖNÜŞÜ MÜKEMMEL BIZE SAGOLSUNLAR NE SENDIKAYMIŞ BIR ANLAŞAMADILAR AKLA MANTIĞA YATMAYAN ŞEY NE SENDIKANIN ISTEDIGI BILELIMDE GEREKIRSE GECELIM ŞİRKETIMIZIN ARKASINA YAZIK BIZE HUZUR KALMADI AKLIMDA GREV GUNÜNÜ DUSUNMEKTEN BASKA BISEY YOK 0
  • altıncı madde 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:11:14 Altıncı maddenin son iki paragrafına dikkat... katılsan dert katılmasan dert. Bir ay sonra performansını beğenmedik deyip de kapıya da koyulabilirsin... 0
  • GREV SÜRECİ 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:55:32 Sendika grev süresince greve çıkan personele para verecek mi? Yoksa karı-koca şirkette çalışanlar bu süreyi para almadan mı geçirecekler? 38 günlük grev bayağı acı geçmişti, saygılar. 3
    • bir eş... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:52:33 sizce bu grev ne kadar sürebilir??? eşim 1 senedir calışmıyor ve hala ayaktayız... Merak etmeyin batmazsınız... 1
    • yazık 08 Mayıs 2013, Çarşamba 15:03:23 Otuziki sene önce bir ay maaş alamadın,aklın orda kaldı öyle mi.vay be!.. 2
  • SENDİKA ANTİKA... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:43:03 ÖYLE BİNLERCE İNSANIN KATILDIĞI GREVLER SEKSENLERDE KALDI..HERŞEY KENDİNİ YENİLEDİ..HERŞEY İYİYE GİDERKEN GREVE GİTMEK BİZE HAS SANIRIM...HERKES KENDİNİ YENİLESİN ARTIK..BAŞTA SENDİKA..YA DA ANTİKA MI DEMELİYDİM...ŞAKA BİR YANA ŞÜKÜRSÜZLÜK GREVCİLERE BUNU YAPTIRAN.. 11
    • antika'ya 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:27:59 bunu bulamayan da var deyip,baskasinin mutsuzlugunu kendi mutlulugun haline getirmek midir sukur? Senin için hersey iyiye gidiyor o belli. 1
    • ... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 18:55:25 evet işte 80lerde edinilen başarılar sayesinde thy şuan çalışılası bir yer,marka olduğu için değil sendikalı olduğu için parası iyi bir yer.bilmem anlatabildimmi.. 0
  • Grev magduru 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:15:01 Sendika benim hayatimi bitirdi arkadaslar,sakin sendikaya inanmayin cok amatorler ve yalan soyluyorlar.hakkimi onlara helal etmiyorum.isinizin kiymetini cok iyi bilin ,bos gununuzse bile gidin isinize o gun.cogumuz yeni bir hayat kurduk disarida hayat cok zor .ve geri donme sansimiz hic yok ,bari kendinizi yakmayin! 11
    • MaĞdur'a! 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:49:15 Şirketin tuttuğu stajerlerden olduğun öyle belli ki :) Kovulan 305 hakkı için haksızca kovulmuştur ve o 305 senin gibi ağlama ağızıyla konuşacak kadar onursuz değildir! 0
    • :) 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:51:05 Sen bence Eyüp yada Sultanahmet Camii önlerinde mendil aç Cuma günleri bu ağlamayla iyi kazanç sağlarsın emin ol, şirketin ödediği stajer maaşından da fazla olur eminim :) 0
  • Tarafsiz 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:15:05 Sendika 305 kişinin atılmasının sorumlusudur diyen güzel kardeşim. 305 kişinin yaptığı eylemin Yargıtay tarafından yasal bulunduğunu biliyor mu? Yargıtay şirketin bu adamları işe alması gerektiğine karar verdi. Fakat hukuk kuralları THY için işlemiyor. Yarın eften püften bir sebepten seni de bu 305 kişi gibi haksız yere işten çıkarırsa ne yapacaksın. Şu sendika yönetimindeki herkesle kavgalıyım ve kıl oluyorlar bana. Ama ilk defa adam gibi bir işe giriştiler. Eğer greve katılmazsan şirketin seni tazminatsız işten çıkarma hakkı var. Onun da ötesinde saçma sapan şartlarda çalıştırabilir de. Tek kelime de diyemez kimse çünkü yasal bir durum. Şimdi iş sizde. Arkadaşlarınızı yasaları takmayacak işten çıkaran şirketin sizi tazminatsız işten çıkarma hakkını ya da çok daha kötü şartlarda çalıştırma hakkını kullanmayacağını düşünebilirsiniz. Ya da greve katılıp köle olmadığınızı. Gösterirsiniz 0
  • AHL kapasitesi 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:09:49 İstanbul Atatürk havalimanının uçak park kapasitesi belli... THY yurtdışı uçuşlarını buradan yapıyor... Grev de zaten yurt dışında bulunan ekipler için Türkiye'de bir havaalanına inince başlıyor... AHL'ye yurt dışından gelen uçaklar inecek, ama bu uçaklar tekrar havalanmayak... bu uçaklar için yeterli pak alanı var mı? yoksa tüm ahl tüm uçuşlar(başka şirketlerin de) için kilitlenecek mi? bu durumda yurtdışından gelen uçaklar başka hava alanlarına yönlendirilir mi? AHL park kapasitesi konusuna "hakim" arkadaşlar cevap verebilirse sevinirim. Grev tarihinde yurt dışı uçuşta olacak ekipler de ona göre hazılıklı giderkerse iyi olur. Esenboğa ya da Bodrum'da filan sonlanabilir uçuşları... bilgisi olan? 0
    • bizden sonra tufan 08 Mayıs 2013, Çarşamba 16:13:37 biz greve gidiyoruz beyim. okadar ince hesap yapmadık,,benden sonrası tufan,,bu yazdıklarının hesabını şirket yapıyordur onlara sor,bizim hesabımız basit hakkımızı verecek canı yanmayacak bu kadar basit 0
  • greve EVET 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:53:44 greve katilmayanlar acaba bu ve daha da kötüye giden şartlarla robot gibi çalıştirilip acaba ne kadar daha bu işe sağlıklarinin elverecegini düşünüyorlar 15 Mayıs grevdeyiz 0
  • Sendika 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:52:51 305'in vebali sendikanın boynunda benim değil ! 16 bin çalışanın bunca aydır fark alamamasının sebebidir 305 ! 305'in sebebide sendikadır ... Bir daha ki seçimlerde bu sendika yönetimini devirmekten büyük mutluluk duyacağım ! 14
    • Gülünç Olmayın 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:16:52 Bu yorumunuza göre Japonya'da meydana gelen deprem ve sonrası yaşanan tusunami de Sendikanın yüzünden ve bu yönetimi mutlaka devirmek gerekir sayın değerli yorumcu; ne diyeyim Yüce Rabbim akıl fikir ihsan eylesin sana ve senin gibilere 8
    • Gülünç Olmayın'a 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:58:56 Allah önce sana akıl fikir versin kıyasladığın konuya bak. Halen işe gerdönmek için yalvarıyolar. 305 sendika kuklasının yaptığı eylemin ceremesini ben çekemem. O kadar akıllılar madem neden halen işsiz güçsüz geziyorlar?? 5
  • ..... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:43:21 Sendika mi yalan soyluyor? Peki kime inaniyorsun? Neden inaniyorsun? 1
    • yalan yalan 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:22:03 Kime inanıyorum bilmiyorum, sendikaya kesinlikle inanmıyorum, THY'yi çok kararlı görüyorum. 9
  • yalan yalan 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:40:28 yalandan nefret ediyorum, ekip dinlenme odasında sendika peşpeşe sıralıyor, uçuş öncesi sinirlerimizi bozuyor. 9
  • sendikasız 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:36:54 aklım, vicdanım, tecrübem greve katılmak maceraya atılmaktır diyor. Ben sendikasızım, sendikalı veya sendikasız kimseye zarar gelmesin istiyorum. 6
    • bir bilen 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:59:09 sendikasızsan tis süreçlerinde elde edilen ücret artışlarından 1 kuruş nasiplenemezsin.sendikasızlara şirketler bu zam farklarını yatırmıyor.bilgin olsun.en kısa sürede sendikaya üye olmanı tavsiye ederim. 1
  • çalışma hakkı 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:33:47 çalışma hakkı anayasal teminat hakkındaymışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş grev hakkı da anayasal teminat hakkında. biz grev hakkımızı kullanacağız. çünkü kullanmazsak rev. 3.................. 0
  • Olmaz o is 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:27:29 Greve cikma maddedleri içerisinde bir tane bile teknik bolumle ilgili sart yok iyileştirme yok yillardir her sozlesmedede bu değişmiyor. Ama grev zamani gelince haydi beraber greve .yok artik biktik istemiyoruz arkadasim bu sendikayi ve insanlari surukledigi karanligi .yeter birak git ve artik bizleri rahat birak aslanlar gibi gelicez calisacaz hic umutlanma. 10
    • gelip çalışan 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:39:04 aslanlar gibi gelip çalışılmaz..... korkak kedi gibi gelir çalışırsın, aslanlar gibi de greve katılırsın hakların için yaparsın bunu. seçim senin. 5
    • tech 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:00:36 valla korkak kedi vs bilmem ben ama teknik tarafından sendikadan talep edilen hiçbirşey yeni sözleşmede yok... neden yok dedigimizde size özel birşey yapmamız mümkün degil dediler. bizimde o gün birşey yapmamız mümkün degil dersek ne olacak. varsa yoksa uçucu ekip... o yüzden sendika ile teknigin arası da çok iyi degil. o gün durum ne gösterir bilinmez.... 1
  • mantikla hareket2... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:21:11 Kazanmaya yakiniz demektir.aksi halde, sen kokpittensin yok soyle kazaniyorsun sen kabin densin yok boyle gaza geliyorsunuz larla bu is patlar! Mesleki sifatlari statuleri birkenara birakin.tek renk tek tip olun mecazen..İSCİYİZ diyin ve kenetlenin lutfen. Sirtimizdan gecinenler yillardir bu yaradan besleniyorlar unutmayin.birlik ve beraberligimizin zayif olmasindan!!! dalga gecer gibi enflasyonun altinda verilen zam orani ile 4 yil oncesinin reel maasina donmemizde de, manuellere keyfi maddeler eklenmesinde de onlsr kadar bizim kabahatimiz var bu yuzden. Son sans elimizde.bu gercekten son sans.KARARLİ,ONURLU VE DİK bir durus bizi gunesli gunlere cikarir.haydi o halde.... 0
  • ccekil arsdan 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:14:36 hala en cok kazanan diyor cahil cuhela... bi gidin aramizdan beee bizim derdimiz baska badeem cekil aradan... 2
  • mantikla hareket... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:11:11 Herseyden once isini sevme konusunda herkesin pozitif oldugu suphesiz.bunu sindirelim bir kere. İkincisi, haklarimiza ve sosyal hayatimiza yonelelik tacizler ve son donemdeki artik- tacizi asti- saldirilar gostermistir ki bu zihniyetin yer personeli-kabin-kokpit diye ayrimi yoktur.yani,tuttuguna...!anladiniz siz onu bu yuzden once birbirimize calistigimiz bolumu kenara birakip objektif ve homojen olarak destek olmaliyiz.guc birligi bu yolla etkili olur. bunu sindirebilmek erdemdir.esitiz,isciyiz dedigimiz yerde 0
  • grevmiş peh 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:01:13 türkiyenin en iyi kazanan insanları burada eğer siz greve giderseniz sizi destekleyecek insan sayısı çok çok azdır. biraz insaf yahu!.... 27
    • işine bak 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:13:53 kendi işine bak bu bizim ekmek kavgamız. siz anlamazsınız, eeeee nede olsa bir torba kömüre fitsiniz. 4
    • sendika farkı 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:14:59 sendikaları oldugu ve gerektiğinde greve gittikleri için insanca ücret alıyorlar... sana azıcık akıl versin allah... 2
    • ucman 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:19:45 avrupadaki hava yollari da grev yapiyor. grevin hak olmadigini mi ima ediyorsun. grev yapiyorsa herseyi goze aliyor bu insanlar senin tuzun kuru herhalde. kimse keyfinden grev yapmaz peh... 1
    • destek 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:21:11 kimse desteklemezse namaz da kilmazsiniz siz herhalde 1
  • KAPTAN 08 Mayıs 2013, Çarşamba 08:57:05 Benim "KAPTAN" sifatini yakistirdigim insanlar;kurali ve kanunu bilen,dogru anda dogru karari verecek cesareti olan adamlardir.Korkup sinmeyecek,dogrusu neyse onu yapacak adamlardir.Acaba bu sirkette kac KAPTAN var? 4
    • gecelim 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:23:34 bu hamasi duygulari. it is difficult to make a decision without knowing all the facts. 8
    • merak etme sen 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:26:05 onlar en akillica karari verirler. sen dert etme kendi kararini ver gerisini musadenle hur iradesi ile isin erbabina birak. biz cok gorduk hasmetle kalkip geri dondugunde koltugunu dolu bulanlari... 9
    • 737 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:56:24 Arkadas biraz yurekli olun da,mantigin gerektirdigini yapin.Neden geldin diger havayolundan??Kazandigin para icin!Geldigin yerde ucus saatleri bukadar olamaz.E peki birader sen greve katilmazsan saniyor musun ki Hamdi abin sana ayni paralari verecek?Alirsin landing gear kolunu. 1
  • Başka ne lazım? 08 Mayıs 2013, Çarşamba 08:50:56 Alem FM'de Nihat SIRDAR , milletvekillerinin 10.500TL aldığını bunun dışında ne lazım diye sorduğunda ; Ankara'lı Turgut'tan taze taze kaymak lazım dediğini duydunuz mu? 2
  • hak arayanlara 08 Mayıs 2013, Çarşamba 08:49:47 özel şirket çalışanı meslektaşlarınızın ne halde olduklarını, ne paralara gıklarını çıkarmadan ne zorlu uçuşlar yaptıklarına bakmadan yaptığınız greviniz hayırlı olsun. elbet yapın yasal hakkınız varsa kimsenin sözü yok ama allah aşkına atıldığınızda o burun kıvırdığınız şirketlere gelmeyin. her yeri tk zannedip bizim de huzurumuzu kaçırıyorsunuz, ayrıca haklarımız da yeniyor sayenizde. aradığınız hak hukuksa bizde o dediğinizden hiç yok, ben baştan söyleyeyim. 11
    • kpt 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:36:10 evet ozellerin ne zorluklar altinda calistiklarini biliyoruz. peki oyle mi olmali? yoksa daha iyi sartlarda calismak istemezler mi? turkiyede tiyatrodur bu daha kotusunu gosterip kotuye razi etmek. bak yiyin birbirinizi yoksa komunizm gelecek vs. maslow denen adamin teorisidir insan temel ihtiyaclarini giderince kendini gelistirmek daha iyiye gitmek ister normal olan bu yoksa daha kotusunu gorup sukretmek zaten yaptigimiz sey. 0
    • "Kpt"a 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:22:36 21 senedir özel şirkette çalışıyorum.Elbetteki daha iyi şartlarda çalışmak isterim ama devlet desteği olmadan hayatta kalmak ancak çok çok çalışmakla oluyor.THY greve gider ve sizler çıkarsanız biz o paralara zevkle gelir çalışırız.O nedenle greviniz destekliyorum.Hak aramakla nankörlük arasında ince bir çizg var 5
    • malesef 09 Mayıs 2013, Perşembe 08:37:03 özel şirkette çalışanlar olarak elbet daha insani şartlarda daha güzel paralara çalışmayı biz de isteriz ama burda bizim sizlerin sahip olduğunuz grev yapma hakkımız bile yok. biz burda en ufak şeyden şikayet etsek kapı orda elimizde binlerce cv var deniyor. kötünün kötüsü de var bunu unutmayın. 0
  • kaptan25 08 Mayıs 2013, Çarşamba 08:31:55 15 mayısta uçucam grev sonunda elinize hiçbirşey geçmiyecek sendikanın gazına gelip ekmeğinizden olmayın! 19
    • km 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:48:35 sen uç kendi kendine...benim içinde havada bi tur at 1
    • BI 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:11:25 15 mayIs BI ben ne yapacagim. grev kirici olur muyum ? 2
    • Ayna 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:30:15 Uçuş için traş olurken benim için aynaya bak ve sırıtarak ben bir grev kırıcıyım diyiver lütfen. Üniversite çağlarında çocuğun varsa ona da söyliyebilirsin. Onlarda ayna sayılır. 0
  • Bu işin kuralı 2 08 Mayıs 2013, Çarşamba 07:05:40 İkinci pilot kardeşlerimiz, sizin benzerleriniz, özel sektörde saat doldurmak için üste para veriyor , değil mi? Ama diyorsanız ki; bizimle aynı parayı alıp da sadce kendilerine tebliğ edilen 5-10 saat uçuşu yapıp 70 saatin karşılığını alan onlarca pilot ve yüzlerce kabin memuru var. Onu da Görüp de göz yumanlar utansın. Yönetici diye veya ofis çalışması ayağına pilot ve kabin memuru görevlendirip de onlara kazanılmış hak olarak binlerce lirayı verenler utansın. Bu konuda haklısınız. Ama öteki konularda çıt çkarmaya hakkkınız yok, dışarıda binlerce kişi sizin yerinizi doldurmaya hazır. Dünya da işsizlik diz boyu, onlarca ülkenin vatandaşı pilotun burada gelip çalışmak istemesi ve çalışması bunun göstergesi. Kabini hiç saymıyorum. Şu anda ikan verin işe alın 3 ay sonra 1 milyon kabin memuru hazır. 9
  • İşçi... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 07:00:47 İnşallah son güne kadar anlaşma olur ve grev de olmaz. Ama olursa da madem karar alınmış tabi ki katılırız. Ömür boyu: grev kırıcı, arkadaşlarını satan, korkak bir adam olarak anılmaktansa greve gitmek daha şahsiyetli bir hareket olacaktır. 1
  • Bu işin kuralı bu! 08 Mayıs 2013, Çarşamba 06:57:31 Değerli kokpit ve kabin personeli; yaptığınız işin 7/24 gece gündüz ve her her iklim, ülke, koşulda yapılacağını bilerek bu işi kabul etmediniz mi? Çoğunuz okuduğunuz asıl mesleklerle ilgili olarak bu işleri yapmak için binli gruplar halinde başvuru yapmadınız mı? Uymayan kilo, boy, dil, kabiliyetleriniz için araya onlarca kişi sokmadınız mı? Aynı soyadı taşıyan yakınlarınız siz işe giresiniz diye taklalar atmadı mı? Kabin çalışanları bir vali ve profesörden fazla maaş ( maaş+ikramiye+ uçuş parası) almıyor mu? Pilotlar 10-30 bin arasında yani genel müdürden çok ve Türkiye'de hatta Dünya'daki benzerlerinizin üzerinde maaşlar almıyor musunuz? Buna karşılık çok mu çalışıyorsunuz; yıllık aylık 70 saatten fazla uçunca saat ücretiniz katlan mıyor mu hem de vergisiz, yıllık 1000 saatten fazla da uçmuyorsunuz? Milleti ağır şartlarda çok çalışıyoruz diye kandırmayın. Özellikle kabin memurları sizin işinizi özel havayollarında asgari ücretle yapıyorlar. Devamı var..... 13
    • para kazanmak 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:33:30 adamın parası var bir taşınmaz alıyor 1 milyon dolara... 500 bin dolar daha harcıyor yaptırıp satıyor 3 milyon dolara, 3-5 ayda 1,3 milyon dolar kazanıyor... batıyor mu sana? hayır... helal olsun diyorsun... bu insanların da sendikası var şikete karşı pazarlık gücü var... bunu kullanıp insanca ücret alıyorlar... sen korkaksan akılsızsan sendikaya üye olamıyorsan, bari adam ol da kıskanma! 2
    • zavallı havacılar 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:16:27 kabin personeli bu işe girdiğinde şartlar bu kadar ağır değildi. 8 yılda basamak basamak şartlar ağırlaştı haklar kısıtlandı. daha da kötüye gidecek. otel odalarında ikişer kişi kalmaya başlayacaksınız. ayrıca neden sürekli doktorlarla profesörlerle ve diğer meslek gruplarıyla karşılaştırılma yapılıyor anlamıyorum. havacılık yıpranma payının olduğu bir sektör. insanlar hayatlarının yarısını ailelerinden ayrı geçiriyorlar ve vücutlarında inanılmaz hasarlar meydana geliyor. sen şimdi nasıl olur da profesörle kıyaslarsın bunu. maden işçisiyle kıyaslasan neyse ne. 0
  • Yurtdisi yolcu 08 Mayıs 2013, Çarşamba 06:39:11 Kuzey amerikadan orta dogu ulkelerine is seyahatleri icin son bir kac yila kadar avrupa aktarmali ucuyordum. Thy nin istanbul uzerinden alternatifler sunmaga baslayinca thy ile ucmaya basladim. ekonomi yavasladigi icin son uc yildir artisimiz olmadi. gecen yil herkesten gonullu ucretsiz izin alinmasi istendi (bir bakima maas dususu oldu). Calistigim sirket son uc yildir masraflari kisiyor dolayisiyla maliyeti daha uygun ucuslari tercih etmemiz icin denetleme mekanizmasi var. thy nin bilet fiyatlari bu herkesin kisitlama yaptigi bir donemde cok uygun, kalite ve hizmetlerde cok iyi. Grev olacak diye bir cok yolcu kaybiniz olacak ve bu yolculari tekrar kazanmaniz zaman alacak. Maalesef onumuzdeki hafta beni de baska hava yollari ile ucmaya zorluyorsunuz. Komsunuz yunanistana bakin. Turkiye de henuz zengin bir ulke degil. Uluslararasi yolcunun getirdigi her bir dolara ulke olarak ihtiyac var. bu bir milli servet gorusu. Kanun yapicinin mili servete zarar gelecek onlemleri almasi gerekir. 11
    • y.dışı yolcusuna 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:04:39 güzel ülkemizi ve ekonomiyi koskoca thy düşünmüyor da biz mi düşünelim. tabii ki düşünelim ama canımızdan feragat ederek değil. thy'yi bugünlere getiren işçilerin haklarından kesip o paralarla kar ediyorlar. burada ekonomiyi düşünecek olan taraf thy yönetimidir. 0
  • Sükrü!! 08 Mayıs 2013, Çarşamba 05:59:06 Sukredin de sukredin nedir bu Allah askina? Kotulesen sartlara mi sukredeyim? Giden sagligima mi? Alnimin teriyle her kurusuna emegimi koyarak kazaniyorum, hayatimi, sagligimi, canimi koyuyorum ortaya tabiki de hakkimi arayacagim.burda kimsenin derdi para degil kaybedilen haklar, agirlastirilan calisma kosullari!! asil sukru koyun olmayi, kole olmayi kabul etmeyen bir cogunlugun icinde oldugum icin ediyorum. Sen kendine daha iyi kosullari layik gormuyorsan o senin sorunun!! 1
  • KA 737 08 Mayıs 2013, Çarşamba 03:34:37 Sevgili emekçiler , GREV ANAMIZIN SÜTÜ KADAR AK VE YASALDIR.O yüzden bırakın o gün hepimiz haklarımız için tek bir beden olacağız.bunu görmeyi THY yöneticileri madem istedi bizde göstereceğiz.YA HEP BERABER YADA HİÇBİRİMİZ ;)) 1
  • F/o 320 08 Mayıs 2013, Çarşamba 03:08:40 Greve sonuna kadar evet. Kimse 305 ile bagdastirmasin bunu. O zmn yapilan yasal degildi ve dogal olarak kabinin buyuk kismi ve kokpit katilmadi. Fakat bu yasal bir hak .Hic merak etmeyin soylenenlere de inanmayin. Greve en buyuk katilim kokpitten olacak ve haklar sonuna kadar savunulacak..korkmayin siz de destek verin lutfen 2
  • HAYIR DİYENLER??? 08 Mayıs 2013, Çarşamba 02:35:43 Çıkın gidin sendikadan madem... Niye noldu haklarınız gider diye mi rahatsizsiniz? Biz de haklarımızı korumak istiyoruz! Pazar gunu ucacak diye son hiz taksi yapip son dakika motor kapatip ekibe iyi istirahatler bile demeden kosa kosa giden kaptanlara guvenimiz sifir. Umarim o gun onlar da bizden olurlar.. Bari bu kez! 0
  • mantık... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 02:04:40 Arkadaşlar, greve katılana da katılmayana da saygı duyarım, ancak bu sefer sendikanın tutumunda bir yanlışlık var gibi geliyor bana. Hemen hemen hiçbir madde tartışılmadan öne hep işten çıkartılan 305 kişi sürüldü. Bu arkadaşlarımız greve malzeme yapıldı. Zaten işten çıkartılmalarında da sendikanın payı büyüktü. Sanırım böyle yaparak sendika işlediği kabahatin üzerini örtmeye çalışıyor. Bu dönemde birazda toplu iş sözleşmesi ile ne kazanıp ne kaybedeceğimizi tartışsaydık keşke... 4
  • Sukredin diyenlere 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:54:18 Devamli sukredin diyorlar ya kardesim AMERIKALILARIN BI LAFI VAR bildinizmi 1
  • kar payı 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:48:08 kar payını yatırmamışlar. haram zıkkım olsun hakkım bunlara. eğer benim 1 gram hakkım varsa bunların üzerinde helal etmiyorum arkadaş. 0
  • BİRLİK 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:34:10 bşrkşjte hareket edilirse tüm emekçiler kazanır, ''grev kırıcıları' yani yalakalar işi bozarsa... bi halt elde edilmez yandıklarıyla kalırlar.. Birlikte hareket edin.. kazanacaksınız... 0
  • grev nimettir 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:31:34 GREV HAKKINIZ için bizler harcandık, sonra size geri aldık.ŞİMDİ UYGULAMA SIRASI SİZDE... 0
  • Horoz Dövüşü 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:19:15 Greve gitmeliyiz yada gitmemeliyiz diyen arkadaşlar şununda farkına varalım ki lokavt ilan edilmedi sendika grev kırıcılıkla yönetim çalışmakla göz dağı veriyor. Uzlaşmayı beceremeyen iki inatçı horozun kahrını yine biz çekeceğiz iyi düşünüp hareket etmek gerek kırıyosakta hep beraber halay başına da geçiyosak hep beraber olmalıyız bunun biz kendi aramızda birlik kuramadıktan birbirimizi burdan suçlayıp fikrini almadıktan sonra kaybeden her zaman ki gibi yine biz olacağız.. Hakkımızda hayırlısı olsun.. 0
  • 03:00 :))) 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:05:27 Yiyosa gece üçte değil de gündüz üçte yapsanıza! Grevmiş, hangi grev gecenin üçünde? Uçuş yok bişey yok! 8
  • size inanmiyorum... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:01:14 siz nasil hala sendikacilara güveniyorsunuz? Kim bu greve katilirsa geleceginden kendisi sorumludur. 8
  • Neyse 07 Mayıs 2013, Salı 23:57:09 Hepsi bos bence. simdiye kadar hangi sendikacilar Türkiye'de grevden basarili cikmislardir? Bunlar tamamen aldatmaca. 6
  • re 07 Mayıs 2013, Salı 23:53:13 bugun odada konuştugum bircok arkadaşım greve katılcagını söylediler ibre sendikadan yana evet ogün ucusa gidicekler olucaktır lakin bircok ucus yapılamıycak 1
  • 305'e 07 Mayıs 2013, Salı 23:42:30 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • yaban gee 07 Mayıs 2013, Salı 23:40:46 Arkadaslar, bütün dünyada sendika ve sendikacilik anlayisi iflas etmistir. Türkiye'de de son cabalarini görmekteyiz. iradenizle hareket edin, ve sendikacilarin hayal alemine kanmayin. 8
  • B 727 07 Mayıs 2013, Salı 23:37:27 Hak verilmez, alınır arkadaşlar... Hakkınızı vermiyorlarsa söke söke alacaksınız. Bunu yaparken de birlik olacaksınız. Para konusunda biraz taviz verilebilir belki ama idari maddelerde ASLA. Biz de geçmişte 38 gün grev yaşadık, verilmeyen haklarımızı zorlana aldık. Siz de aynısını yapabilirsiniz. 0
  • bir gözlemci 07 Mayıs 2013, Salı 23:37:06 Şu an ne zam, ne ruj, ne 305, ne sendika yönetimi ne vs... Greve gitmek yada gitmemek için o kadar çok sebep var ki... Sendika greve çıkma hakkını görüşmeleri 305 e bağlayıp çok anlamsız kullanmıştır ve kendi hatalarını toparlayabilmek için geri kalan personelinin TİS hakkını yemiştir doğru. Sendika yönetimi başarısız bir yönetimdir. Fakat alınmış olan bir grev kararı var. Farz edelim ki grev başarısız oldu ve sendika yetkileri düştü, ondan sonra? Bir çalışan için örgütlü olmak ne demek? Örgütsüz olmak ne demek? Açıkçası tartışmanız gereken konu bu. Örgütlü olmanız sayesinde bu gün kullandığınız haklara sahipsiniz ve yarın kullanacağınızdan eminsiniz. Oturun önce bunu düşünün. Sendika olsun mu? Olmasın mı? Olmazsa zaten ne kazanılmış hakkınız nede kazanılacak hakkınız olur. Şu an yapmanız gereken öncelikle sendikanıza sahip çıkmak. Önce sendikanızı kurtarın greve gidin sonra paşa rahatınızı bozun sendika genel kurulunda beğenmediğiniz yöneticilerin aleyhine oy kullanın. Birlik güçtür. 2
  • Beleşçiler 07 Mayıs 2013, Salı 23:32:59 Hem şikayet edip hemde elini taşın altına sokmadan sendikal haklardan faydalanan beleşçilerden olmak istemiyorum! Grev istemiyorum ama grev kırıcısı olmak hiç istemiyorum! 0
  • Yapmayın!!! 07 Mayıs 2013, Salı 23:25:58 Kişisel menfaatleri zarar görenler için kendinizi yakmayın. Sizin de sonunuz 305 gibi olacak!!Milli Havayolunu değil devleti zarara uğratıyorsunuz devletin prestijine zarar veriyorsunuz. Bindiğiniz dalı kesmeyin. Sendikanın gazına gelmeyin. Sizin aldığınız paraların yarısını alamayanları aklınıza getirin. Sonuç sizleri üzecek!! 9
  • Limon 07 Mayıs 2013, Salı 23:24:37 Nolursa olsun bu grev olacak sonuna kadar destekcisiyiz 1
  • British airways 07 Mayıs 2013, Salı 22:43:27 Bizde grevi destekliyoruz,hakkınızı sonuna kadar arayın. Ayrıca lufthansa ne verirse,iki katını vermeye söz veriyoruz. Yaşa sendika... 2
  • başkan... 07 Mayıs 2013, Salı 22:41:38 Sakın kimse greve gitmesin, herkes köle gibi çalışsın. Patronlar mutlu ve daha zengin, işçilerde kaderine razı olsun. Hatta grev kökten yasaklansın. Hiç kimse hakkını arayamasın. Şirketler çok, daha çok büyüsün. Verilenle yetinmesini bilmeyen öğrenene kadar kuru ekmek soğan yesin. İsyan eden olursa sürüm sürüm sürünsün !!! 0
  • 15 MAYIS 2013 07 Mayıs 2013, Salı 22:41:19 YAZILAN BÜTÜN YORUMLARI OKUDUM. VERECEĞİNİZ, UYGULAYACAĞINIZ KARAR HAKKINIZDA HAYIRLI OLSUN THY ÇALIŞANLARI. BİR ŞİRKETİN BU KADAR İÇİN İÇİN, UZUN SÜRE KAYNAMASI GERÇEKTEN HİÇ HOŞ DEĞİL. HUZURUN OLMADIĞI YERDE ÇALIŞMAK İNSANA İŞKENCE GİBİ GELİR. BİR YOLCU OLARAK 15 MAYIS'TA THY İLE YAPACAĞIM İÇ HAT YOLCULUĞUMU BAŞKA BİR ŞİRKET İLE YAPMAYA KARAR VERDİM. OLAY İKİ İNATÇI KEÇİNİN AZGIN BİR NEHİR ÜZERİNDEKİ İNCE BİR AĞAÇ KÜTÜĞÜ KÖPRÜ ÜZERİNDE TOKUŞMASI HALİNE GELDİ. ŞİRKETİNİZİN DIŞARIYA YANSIYAN GÖRÜNTÜSÜ GÜN GEÇTİKÇE MAALESEF KÖTÜLEŞMEKTE. ADETA UZUN SÜRE YOĞUN BAKIMA GİRMİŞ BİR HASTA GÖRÜNTÜSÜ VERMEKTESİNİZ. ÜMİT EDERİM Kİ EN KISA SÜREDE TOPARLANIRSINIZ. YOKSA DURUM HİÇ İYİ DEĞİL. GERÇEK ACI DA OLSA SAKLANMAYIP SÖYLENMELİ... 0
  • Mustafa sert 07 Mayıs 2013, Salı 22:29:10 Kokpiti 15 Mayıs'ta görücez nerde delikanlılar 1
    • Kokpit 08 Mayıs 2013, Çarşamba 17:36:50 Delikanlılar burada kardeşim, rahat ol. Kokpit-kabin-teknik, bunlar bir çarkın dişlileri, bir tanesi kırık olsa bu çark dönmez. Hakkımızı alacağız. 0
  • Km 07 Mayıs 2013, Salı 22:24:11 İşimiz var gençler greve hazırlanıyoruz.saçma sapan yorumlardan vazgeçin artık bizi uğraştırmayın:) sıra bizde (15mayıs) 0
  • Direne direne 07 Mayıs 2013, Salı 22:14:46 Kazanacagiz 1
  • Arkadaşa 07 Mayıs 2013, Salı 21:59:06 Nede güzel özetlemişsin arkadaş....kişilerin kararı ne yönde olursa olsun, kendilerine karşı dürüst olabiliyorlarsa gerisi palavra. 0
  • sıra bizde 07 Mayıs 2013, Salı 21:55:07 en cok ben dıyordum yok bu sendıkayla grev olmaz bizi isten atarlar satarlar vs vs vs .... şimdi ise itiraf edıyorum bu grev kesınlıkle olmalı .. başkanımız grev beklemıyormus hepsi gelir dıyormuş bizim için... sonrasını siz biliyorsunuz aman ha arkadaşlar birlik olalım eger burda bunların oyununa korkutmalarına yenılırsek bır daha duzelemeyız işi kaybetsekte 3-5 eksığıne iş var dısarda .. bakıyorum hafta sonu insanlar arkadaş grupları ile yarı maaşımızla gule oynaya hayatın tadını cıkarıyorlar biz de para var ama ne arkadaş ne de huzur( sadece uyumak istiyoruz yazık gençliğimize .. sendıka bu hafta cok guzel çalışıyor hepimizi ayıyor lütfen kayıtsız kalmayın . atacaksa zaten atar bir yolcu lafıyla onun için huzursuz ve gurursuzca grev kıracağımıza şerefimizle onurumuzla haklarımızı isteyelim sonunda en fazla işimizi kaybederiz onurumuzu yada sağlığımızı değil ... ben o gun gıtmıyoru ! yıllardır ağzımızın payını veriyorlar biz de 1 kerecik aynısını yapalım ,onlarda gorsunler bu acıyı 0
  • 305 07 Mayıs 2013, Salı 21:41:57 305se 305. grev yapmasalardı. o kadar uyardılar. 305 kişi için koca havayolunun prestijini zedelemeye değer mi? avrupalı bir yolcunun umrunamı 305 te onun uçuşunu iptal edeceksiniz. yazıklar olsun 42
    • yalama 07 Mayıs 2013, Salı 23:51:31 Ya da yalaaaa yala yala. Banane avrupali yolcudan yaa. Ekmegimle oynaniyor. Daha otesimi var. 15inde butun avrupali yolculara slm olacak. 0
    • güzel 08 Mayıs 2013, Çarşamba 02:28:01 işte böyle ya..Söyle ki bunları senin ne olduğun ortaya çıksın,orada grev yapan insanlar sadece kendi hakkını mı savunuyordu,MALESEF senin gibi insanların da hakkını koruyordu,afrikada hindistanda yattıgın bos gunlerı de hakkın olan resmi tatılınden düşürmeye çalısan bir sirkette sen kendini düşünmüyorsan köle olmaktan memnuniyet duyuyorsun demek ki!.. 0
    • avrupalı 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:12:59 avrupalılar kısmen medeni insanlar oldukları için greve de çalışanların haklarını aramasına da alışıktır merak etme... fransada ayda bir grev oluyor... 0
  • heheh 07 Mayıs 2013, Salı 21:36:17 thy den yeni bi mail geliyomuşş..bu grev aslında yasa dışıdır diye.:))) 6
  • Charter kokpit 07 Mayıs 2013, Salı 21:35:15 İki katımız kazanıyorsunuz vede aynı ucuş saati uçarak,birde greve gideceğiz diyorsunuz..Evetçiler işten atılınca bizim kapılara gelmeyin huzur kaçırmayın.. tanıdığım hiçbir kokpit ekibi greve gitmez sevgili kabin,gaza gelmeyin 1000 tl ye uçmak zorunda kalmayın... 34
    • esas 07 Mayıs 2013, Salı 23:49:48 Gaza gelmezsek 1000tl ye ucacagiz kaptancik. 0
    • kkpt 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:20:32 sen eger charter pilotsan bende hıcbısey bılmıyorum:) oyle bırı olsan grev yapsalar da atsalar bızede ekmek cıksa dersın kımı uyutuyorsun, sen gıderken bız donuyorduk. bızde charter a donememk ıcın grev yapcaz zaten:) 0
    • a 08 Mayıs 2013, Çarşamba 01:01:15 valla asıl gaza gelmeyıpte, greve gıtmezsek 1000 tl ye dusecek maaslarımız. kokpıt maaslarıda merak etme sızın maasların bıle altına duser 0
    • :) 08 Mayıs 2013, Çarşamba 07:00:40 adamlık olabilmek başka bir nokta pilot olmak başka bir nokta ? 0
    • .. 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:12:27 lan sen kaptan oldum die bişey mi sandın kendini, madem sen niye thy de uçamıyosun senin gibiler yüzünden bu ülkeden birşey olmaz.. 0
    • :) 08 Mayıs 2013, Çarşamba 14:37:49 THY personeli lütfen gaza gelin ve grev yapın.Siz atılınca oraları dolduracak çok adam var:)Charter pilot ta THY pilot haline hemen gelecektir. 1
  • Evet evet evet 07 Mayıs 2013, Salı 21:29:17 Atarsa atsin sonra. Baska bisey bulsun atsin isterse onurumla giderim bundan beter olmakdan iyidir acin gozunuzu bu sartlarda gidin charter da ucun bari yolcu sikayeti yuzunden bos gunumuzde ugrasmayiz 0
  • Kokpit 07 Mayıs 2013, Salı 21:24:14 Satılık kokpite 15 Mayıs'ta görücez..eğer cesaretiniz varsa kokpit elemanları olarak 15 Mayıs'ta kabinle beraber olursunuz ama nerde sizde o yürek 15 Mayıs'ta görücez cesaretinizi...tavuk gibi uçuşlara korka korka gidersiniz 1
  • HBM 07 Mayıs 2013, Salı 21:03:45 Sendika kabin için 305 için çırpındığı kadarın yüzde 5 i kadar habom teknisyenleri için uğraş verseydi bende orada habom tshirt ünü bayrak yapar desteklerdim zaten 1 temmuzda işi bırakıyorum kaybedecek bir şeyim yok ama benim için zerre uğraş yok destek yok.. yiyin birbirinizi. Yaşasın özgürlük bekle beni amerika . 12
    • ANCA GİDERSİN 07 Mayıs 2013, Salı 22:03:16 SEN SENDİKAYA ÜYE OLMADAN SENİN İÇİN NASIL BİR UĞRAŞ VERMESİNİ İSTİYORSUN. %50+1 İNİZ SENDİKA ÜYESİMİKİ BÖYLE YAZABİLİYORSUN MADEM 1 TEMMUZDA GİDECEKSİN SENDE KATIL GREVE 1
    • abd 07 Mayıs 2013, Salı 22:28:02 merhaba biz amerikan hükümetindeniz seni bekliyoruz.bilgine 1
    • HBM'ye 07 Mayıs 2013, Salı 23:15:38 Çokta umurumuzdasın.Asıl sen bizlerin aldığı parayı alamıyorsun diye çırpır dur bakalım... 2
    • HBM 08 Mayıs 2013, Çarşamba 15:42:17 Kardeşim aldığın para helali hoş olsun o senin alın terin. Senin veya bir başkasının parasında gözüm yok. rızkımı veren Hüda'dır kula minnet eylemem. Benim bizim sorunumuz statü. 0
  • k 07 Mayıs 2013, Salı 21:00:51 Sendika grev sonucunda başarılı olursa ne haklar kazanacak çalışanlar, bir açıklasa sendika .Hangi değşiklikleri istedi de şirket kabul etmedi.305 i biliyoruz onun dışında. Sendika şu sorulara net cevap vermeli 1 29 mayısta birçok güvence vermişti 305 işsiz kaldı bu güvenceler yalanmıydı yoksa başkan başka bir ülkede yaşıyordu da Türkiyedeki kanunsuzluklardan hiç haberi yokmuydu.Böyle bir şey yapılacağına saflıktan mı bilerekmi hiç ihtimal vermedi. 2.Şirkete 305i al ne istersen kabul dedimi. 3. grev 40 gün sürer thy çok zarar görür çalışan sayısı azaltır, azaltırkende greve gidenlere öncelik verirse ne yapacak nasıl koruyacak greve katılanları . Nasıl 66 maaş ikramiye alacak. 10
    • başkan... 07 Mayıs 2013, Salı 22:37:42 Sakın kimse greve gitmesin, herkes köle gibi çalışsın. Patronlar mutlu ve daha zengin, işçilerde kaderine razı olsun. Hatta grev kökten yasaklansın. Hiç kimse hakkını arayamasın. Şirketler çok, daha çok büyüsün. Verilenle yetinmesini bilmeyen öğrenene kadar kuru ekmek soğan yesin. İsyan eden olursa sürüm sürüm sürünsün !!! 0
    • real 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:20:52 hangi grev 40 gün sürer ağzına kadar borç içinde şirket o uçakların hepsi leasing ile alındı ,az biraz araştırın kurban oliym ,kimse uçuşa gitmezse sabah 9u bulursa adam değilim 0
  • ARKADAŞ 07 Mayıs 2013, Salı 20:59:27 Kim var diye sağa sola bakmayacaksın BEN VARIM İŞTE deyip yürüyeceksin 5
    • başkan... 07 Mayıs 2013, Salı 22:38:06 Sakın kimse greve gitmesin, herkes köle gibi çalışsın. Patronlar mutlu ve daha zengin, işçilerde kaderine razı olsun. Hatta grev kökten yasaklansın. Hiç kimse hakkını arayamasın. Şirketler çok, daha çok büyüsün. Verilenle yetinmesini bilmeyen öğrenene kadar kuru ekmek soğan yesin. İsyan eden olursa sürüm sürüm sürünsün !!! 0
  • VEBALİ BOYNUNUZA 07 Mayıs 2013, Salı 20:50:07 KIŞKIRTMAK KOLAY! Sonra ne yapacaksın sendika! Bu ülkenin derdi bu değil mi,herşeye fikir üretmek. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyoruz! Bravo! Alkış tut greve gönder! Peki ya sonra ne olacak!!!? Bir kaç yerde ses çıkar o kadar... Sıkıntıyı o kışkırttığın emektarlar çeksin! İşimizi seviyoruz biz,şirketimizi seviyoruz. BİZİ BURADA KİMSE ZORLA ÇALIŞTIRMIYOR AKLINDAN ÇIKARTMA BUNU DA!!! İstesek hiçbirimizin çalışamayacağı bir havayolu da yok, öyle eğitimli ve nitelikliyiz ama burayı seviyoruz burada mutluyuz,kendi kaygınla bizi de yakma daha fazla! 31
  • 305'i unutmayana ! 07 Mayıs 2013, Salı 20:50:07 Ek görevli olduğun her halinden belli ... Ayda kaç saat uçuyorsun çakma uçucu ? Sırtımdan sırtlarından para kazanıyorsunuz oturduğunuz yerde ! Artık 15 Mayıs'ta da sen uçarsın ben DEĞİL! 3
  • 305 i unutma! 07 Mayıs 2013, Salı 20:47:24 29 mayıs günü ne atilayı tanırdım ne de sendikadaki birçok yöneticiyi.evet alelacele alınmış ve kokpitin katılımı saglanamadıgı için basarısız sayılabilecek bir olaydı ancak birlik olunsaydı önumuzde kimse duramazdı neyse...ben o gun oraya ucusuma gıtmek ıcın gelmıstım ancak kapıda bırcok tanıdıgım ucus yaptıgım memurlar amırler toplanmıstı,benden daha cok bu sırkete emeklerı gecmıstı ve haklarını arıyorlardı.benım ne haddımeydı kı ogun işe gitmek? benden daha az sırketlerını sevıyor olamazlardı, senelerını buraya vermıslerdı.bız degılmıyız her ucusta bu iş sevilmeden yapılmaz dıyen?konustugum 'kader arkadaslarım' bugun ucusa gıdersem bır cok arkadasımı yarı yolda bırakacagımı soyledı ve haklıydılar.benı'sendıka'cevirmedi kapıdan ben döndum.işimden oldum ama inan gram aglamadım uzulmedım cunku ben utanılacak birşey yapmadım.bu sırket bızı bırbırımıze kırarak yaptı!bugun olsa yıne yaparım.param yok belki ama yüzlerine utanmadan bakabileceğim 305 var utanarak bakacagım 10000lere bedel 1
    • helal 07 Mayıs 2013, Salı 23:09:08 Helal olsun arkadaşım,bundan sonra yolun açık olsun...15maysta görücez bakalım ortalıkta atıp tutan yönetime ağzı alınmayacak laflar edenlerın gerçek delikanlılığını..Hayırlısı olsun 0
  • dikatli ol 07 Mayıs 2013, Salı 20:47:11 bu sendıka sizi asla korumaz kendini korur akıllı olun geçmişi ınceleyin 18
  • Ne alaka 07 Mayıs 2013, Salı 20:44:54 305 kişinin işten atılması grev nedeniyle değildi... O çok sevdiğin arkadaşlarından bazılarını bende tanıyorum ve bugün olsa yine giderdim diyorlar... Yapma Allah aşkına.. yönetim kalemi olma... KİMSE UNUTMASIN ÇALIŞANLARIN YÜZDE 70-80'İ GREVE KATILSIN KİMİ ATACAKLAR İŞTEN? MÜMKÜN DEĞİL BU DURUM.... BU KANUNİ HAKTIR! GREVE KATILMAYACAKLAR DERHAL SENDİKAYI BIRAKSINLAR O HALDE. 1
  • dusmanlar!! 07 Mayıs 2013, Salı 20:39:27 thy yonetimi, her ne kadar zararina olacaksa da greve gidilmesini istiyor gibi zira boylelikle hem sendikadan hem de calisanlar icinde kendinden olmayanlardan yani bu iki ''dusmandan'' kurtulmus olacaklar !!!! firinci eskisi ve hemsehrileri koskoca thy'ni mahvettiler!!! 2
    • saçma 07 Mayıs 2013, Salı 21:50:42 çok saçma mantıksız 0
  • KAPTANINIZ 07 Mayıs 2013, Salı 20:38:51 SAYIN YÖNETİCİLERİMİZ BİR ANKET HAZIRLAYIN BİZLERE YAYINLAYIN HERKES İSMİNİ YAZSIN İNANIN KOKPİTİN TAMAMI GREVE HAYIR DER BİZİ SENDİKANIN ÖNÜNÜNE ATMAYIN GREVE HAYIR 18
    • real 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:22:54 kaptanınız diyo hala senin gibilere kaptanımız denmiyo içerde haberin olsun içerdeki diye bahsediliyo . 0
  • geri sayım 07 Mayıs 2013, Salı 20:36:13 kabin-kokpit elele güzel günlere... 1
  • Söz İstiyoruz 07 Mayıs 2013, Salı 20:23:22 305 kişinin ekmeğinden olmasına neden olan sendika başkanı çıksın -Bu grev nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın bir daha aday olmayacağım, desin de samimiyetini görelim. Bu greve kimse inanmıyor. Sendika -305 meselesi hariç- hiçbir somut gerekçe sunmadan grev kararı alıyor. THY yönetimi ise 1000 sözleşmeliyi kadroya alarak ilk hamlesini yapıyor. İnşallah grev hayırlı olur, diyeceğim ama umarım seneye de 1305 kişi için aynı senaryo oynanmak zorunda kalınmaz. 11
  • hat bakıma 07 Mayıs 2013, Salı 20:20:14 hat bakım hadi görelim sizi..305 kişinin arkadaşımızın atıldığı eylemde hat bakımın tamamına yakını orda olmasına rağmen nedense göstermelik bir kaç kişi atıldı.onlar da zaten hat bakıma sonradan gelenlerdi sanırım.müdürlerinin sayesinde kurtuldular.olan kimi kimsesi olmayan atelye çalışanlarına oldu..hadi şimdi thy teknik yok sıra sizde..görelim bakalım 0
  • uyarı... 07 Mayıs 2013, Salı 20:14:20 üst düzey bir yöneticiden duyduğum kadarı ile bu grevi meşrulaştıranları thy yönetimi asla unutmayacaktır ve bunlara malzeme olanları da asla affetmiyecektir elinizi vicdanınıza koyun ve halinize şükür edin dışarda bizim yerimizde olmak isteyen binlerce insan var 305 kişinin gözünün yaşına baktılarmı sorarım size şimdi siz greve katıldınız diyelim kim kaybedecek thy mi? güldürmeyin siz kaybedeceksiniz çünkü zaten yandaşları işe almak için ellerinden geleni yapılyorlar onun için ekmeğinizle oynamayın öyle hemen kimseyi kapı dışarı etmezler ama en küçük açığınızda kapı dışarı edeceklerdir. ne olur sendikanın oynuna gelmeyelim uyanık olalım bize ekmek verene nankörlük etmeyelim sonuçta biz işsiz kalsak bize sendika mı gelip bakacak hem az biraz vicdan sahibi iseniz thy nin sağladığı imkanları hangi özel sektör firma sağlıyor. ayreten bu grev olayında burnuma pis kokular geliyor sanki bazıı firmalar sendikaya menfaat uğruna yaptırıyor gibi o şirketi sizde tahmin edersiniz... 20
    • sen tasalanma 07 Mayıs 2013, Salı 21:29:34 bu şirkette herkes belli bir yerden sonra çıkmayı düşünüyor zaten.kimse ben emekli olurum burdan demiyor.thy cok meraklıysa yandasları almaya tazminatlarımızı versin çıkarsın ozaman.canına minnet milletin.bir sürü istifa dolu zaten öyle değil mi?en azından bir işe yarasın 0
    • şükredin 07 Mayıs 2013, Salı 21:54:13 şükredin deyip durmayın siz ne biliyorsunuz kimin ne kadar şükrettiğini millete akıl verip durmayın bir müslüman sizsiniz memlekette dimi!biz müslüman değiliz bilmiyoruz hakkı hukuku!(305-1) 1
    • korkak 07 Mayıs 2013, Salı 23:17:33 sen ondan bundan korkarak yaşamaya devam et,kendi aklınıda kendine sakla ki başkalarınında geleceği mahfolmasın 0
    • ... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:57:53 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Kthy 07 Mayıs 2013, Salı 20:13:37 Kthy nı da bu grevler batırmıştı. Havasen i örnek almayın ne olur. 11
    • thy 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:52:15 Thy yönetimi şirketin batacak diye düşünüyorsa greve çıkmaz !!! Verdiği sözleri tutar ilk başka 305 kişiyi işe alır mahkeme ve yargıtay 305 arkadaşımız için suçsuz diye karar verdi.... 0
  • 305i unutmadım 07 Mayıs 2013, Salı 20:11:28 305'i unutmadım, o gün yaşadıklarımı unutmadım. bir karar vermem gerekiyordu. Ya greve katılan arkadaşlarımın yanında olacaktım yada kabin kontrole gidip işimin başında duracaktım. greve katılmadım. belki korktum,belki de ürktüm bilmiyorum ama katılmadım. ancak gördüm ki omuz omuza çalıştığım,bu kuruma kıymet katan pek çok arkadaşım sendikanın peşinden gittiler ve greve katıldılar. sonra ne oldu,gecelerini gündüzlerine kattıkları işlerinden oldular. kaç tanesinin ne kadar göz yaşı döktüğünü biliyorum görüyorum. yaşadıkları pişmanlığı görüyorum. şu anda o güne geri dön deseler hala katılır mıydık greve? sendika geri getirebildi mi kayıpları? evet direndi ama o arkadaşlarım hala sevdikleri gönül verdikelri işlerinden uzaktalar. bunları unutmamak lazım... şuanda 305mağduru arkadaşlarıma sorun kaçı pişman grevden.bence hepsi. gerçekçi olmak lazım. 25
    • grev 07 Mayıs 2013, Salı 20:39:26 hala cahilsin hala o eylemin grev olduğunu sanıyorsun o 305 e sor neyin ne olduğunu sana anlatsınlar 3
    • km 07 Mayıs 2013, Salı 21:07:28 dediklerine bende katılıyorum benimde tanıdığım bir çok arkadaşım işinden oldu çok göz yaşı döktüler ve hiçbirimiz onların bu sıkıntılarını unutturamayız.evet o gün yapılanların önlemini alamadı sendika krizi iyi yönetemedi.ancak bu durum çok çok farklı ve bu bizler içinde o arkadaşlarımız içinde belki son şans. o arkadaşlarım atıldıktan sonra hesabıma yatan tis farkı aldığımız zam ve 1 yıldır bizi geçindiren maaşımızı onlar hepimizin geleceği için kaybettiler. YASAL OLARAK HAKKIMIZ OLAN GREVDE TAŞIN ALTINA ELİMİZİ SOKMA SIRASI BİZDE! 2
    • herkül 07 Mayıs 2013, Salı 21:16:22 evet gerçekci olmak lazım, sen cesaret edemedin onlar etti!! ayrıca bu pişmanlıkta en büyük pay sesini çıkarmayan sen gibilerin yüzünden... bir değil kaç 305 daha gelecek belki de ama, doğru olan tek şey inandığın,hissettiğin gibi yaşamaktır... 1
  • Lufthansa 07 Mayıs 2013, Salı 19:56:13 İşden atılan herkesi, daha fazla ücret ile işe alacağız. Hem almanya da greve gidenler,kesinle atılmaz. içiniz rahat olsun,sendikayı yürekten destekliyoruz. 14
  • ÖS 07 Mayıs 2013, Salı 19:53:21 Sayın yorumcular kapsam dişi olan yöneticilerin tuzu kuru kendi ve yakın çevrelerini koruma altına almışlar Asıl alın teri ile çalışan arkasında hiçkimsenin olmadığı kililerin bu haklı ve yasal hakkınıda bırakın kullansınlar UZLAŞMA OLMAZ İSE KUKLA GENEL MÜDÜRDEN HERHANGİ BİR ADIM ATILMAZ İSE GREVE EVETTTTT 2
  • VATANDAŞ 07 Mayıs 2013, Salı 19:49:42 ibre sendika lehine doğru yükseliyor T H Y yönetimi bu şerketin greve gitmesine sanki zorluyor gibi, çok merak ediyoruz bakalım her şey 15 mayısta belli olacak. 3
  • GREVE HAYIR 07 Mayıs 2013, Salı 19:45:27 olumsuz yorum yapan 5-10 kişi var kanaatimce..belki bir kısmı da thy de çalışmıyor. HERKES İŞİNİN BAŞINDA MERAK ETMEYİN.. 27
  • önce17.000 07 Mayıs 2013, Salı 19:39:07 mevcut çalışanların hiçbir hakkının konuşulmadığı, sendikanın prestijini toparlama peşinde olduğu amaçsız mesnetsiz bu grev çağrılarına kulaklarımızı tıkıyoruz..sendika kaybettiği prestijini başka yerde arasın..biz maşa değiliz.. 26
    • FO 08 Mayıs 2013, Çarşamba 07:33:34 şu ana kadar gördüğüm en doğru yorum. 4
  • Doğru söz 07 Mayıs 2013, Salı 19:34:11 En akıllı yorumu çözüm diye yazan arkadaş yapmış. Greve tam destek . Kimse para pul ve kırmızı ruj peşinde değil. Hergün kanunsuzluğunu görüyoruz. 36 saat 7 gün istirahat ve heran atılma korkusu eve nasıl geldiğimizi Allah biliyor hayatım kısaldı çalışmaktan uyumak ve işe gitmekten başka birşey kalmadı. 6
    • haklısın 07 Mayıs 2013, Salı 23:23:18 aynen hepimiz öyleyiz..buna rağmen hiçbirimiz yarın ne olacağımızı bilmiyoruz,korkaklar gibi yaşar olduk..ve hala yapılması yasal olan hakkımıza karşı çıkanlar var..İNANILMAZ BİR MİLLET OLDUK..UYANINNN 0
  • Kırmızı ruj 07 Mayıs 2013, Salı 19:29:25 Söz sırası bende ....Kıp kırmızı rujumu sürerek grev yapacağım. 3
  • Katılım 07 Mayıs 2013, Salı 19:28:53 Çözüm rumuzu ile yazan çok doğru yazmış çözüm olması için greve tam destek lazım yoksa kaos olur ve işveren bu işten karlı çıkar zaten vicdanın olmadığını 305 arkadaşa gösterdi gene arkadaşlarımızı işten atacak ve o zaman burda kalmak bizi çok üzecek. 1
  • UÇACAKLARIN LISTESI 07 Mayıs 2013, Salı 19:25:33 YILLARDIR EK GÖREV AYAĞINA UÇMADAN UÇUŞ PARASI ALAN BAŞTA KAPSAM DIŞI EK GÖREVLİLER, ÇAKMA UÇUCULAR, UÇMAMAK İÇİN EVLERE TEMİZLİĞE GİDERİM DİYEN EK GÖREVLİ YÖNETİCİLER ....BİZLER ANAYASAL HAK OLAN GREVİMİZİ YAPARKEN SİZLERİ SEMALARDA DA GÖRMEK İSTİYORUZ. MALUM UÇAKLAR YERDE KALMAMALI DİYİP DİYİP TEPEMİZE BİNDİNİZ. ŞİMDİ GERÇEK UÇUCU :) TÜM YÖNETİCİLER BİZ GREVDEYKEN SİZLERİ ASLİ GÖREVİNİZE BEKLİYORUZ. YETER YATTIĞINIZ. YETER SIRTIMIZDAN PARA KAZANDIĞINIZ. 2
    • hasetin listesi 07 Mayıs 2013, Salı 20:26:31 derdin grev mi,uçuş yapan personele hasetini kusmak mı?kimsenin maaşını senin cebinden alıp vermiyorlar.grevi konuş,hakkını konuş. 7
  • BENCE 07 Mayıs 2013, Salı 19:17:43 KOKPİT SATAR HER SENE OLDUĞU GİBİ!!! 9
  • kanarya 07 Mayıs 2013, Salı 19:05:37 yorumum bizlere huzur veremeyenleri allah bildigi yapsın thy yönetimi ve sn hamditopçu ve gizli kapılar ardında görüşmeler yapan sendika ağalarıda dahil hepsinin ve aldğımız parada gözü olan herkesi allah bildiğiibi yapsın.Bu arada sn airporthaber sizde yalakalığı bırakın..................anladın siz2232 3
  • vançgi 07 Mayıs 2013, Salı 18:58:47 THY nda gerçekleşirilecek bir grev işçi işveren boyutunun tamamen dışında olacakır. Zira tüm ülkeyi etkileyecektir. THY öyle sendika ağalarının insiyatifine bırakılacak bir şirket değildir. Buna izin vermek ciddi bir aymazlık olur... 31
  • HABOM TEKNİSYENİ 07 Mayıs 2013, Salı 18:54:12 HABOM TEKNİSYENLERİ OLARAK GREVİ DESTEKLİYORUZ. 305 ARKADAŞINIZA SAHİP ÇIKIN. BU ŞİRKETİ SİZ YÜCELTTİNİZ , BU YÜZDEN SÖZ SAHİBİ SİZSİNİZ. HERKES 15 MAYISTA BİRLİK OLACAK. BUNUN BAŞKA YOLU YOK ARKADAŞLAR. EĞER SENDİKA ORTADAN KALKARSA ZATEN ALDIĞINIZ MAAŞLARLA HAKLARLA GEÇİNEMEYECEKSİNİZ . O YÜZDEN DİMDİK DURUN VE SAKIN KARAMSAR OLMAYIN. 7
    • (LAFLA) BENDE DESTEK 07 Mayıs 2013, Salı 19:33:43 DESTEKLİYORUZ DERKEN? SENDEMİ GİDECEKSİN GREVE. ÖYLE LAFLA BENDE DESTEKLİYORUM DEMEKLE OLMAZ. HABOM TEKNİSYENİ OLARAK GREVE GİTTE GÖR BAKALIM SANA NELER OLACAĞINI. 6
  • yalannnnn 07 Mayıs 2013, Salı 18:42:00 Yalan soyluyorsunuz. Sendikalar kanunu madde 64 e gore tisten haklarimiz korunacak demişiniz ya mailde. Madde 64 u okudum. Boyle birsey yazmiyor. Sadece isci calismakta serbesttir diyor. Ama sendikal haklari garanti altina almiyor. Ote yandan grev ve lokavt madde 38 tis kapsami disindadir diyor acik acik gozumuzun icine baka baka kandiriyorsunuz bizi. CEVAP VERIN: GECTIGIMIZ TIS TEN SONRA NEDEN SENDIKALI OLMAYANLARA YATAN TIS FARKLARINI GERI ALDINIZ????? NASIL GUVENELIM SIZE? 0
  • F/O 07 Mayıs 2013, Salı 18:37:38 Kokpitte greve katilacak kimse merak etmesin 5
  • KABİN 07 Mayıs 2013, Salı 18:37:12 Grevdeyiz...hakkımız olanı alıcaz...yeter artık tehditlerle çalıştığımız...yönetimin baskıları yetti canımıza..dingonun ahırı değil burası...greve katılıyorum yasal hakkımı kullanıyorum..hadi benide çıkar işten... 0
  • işçi 07 Mayıs 2013, Salı 18:36:27 Şükür edin be adamlar, milyarlarca para kazanıyorsunuz, gözünüzü toprak doyursun 36
    • sssiiieeee 07 Mayıs 2013, Salı 19:23:03 mılyarlarca para alıyoruz da evin yolunu goremıyoruz napcaz ? var mı bır fıkrın 3
    • hop hop 07 Mayıs 2013, Salı 21:36:44 terbıyezsızlıgın luzumu yok cok gozun varsa sende thyde olsaydın neden degılsın bellıkı dısardansın onunden ye 0
  • Korkmayin 07 Mayıs 2013, Salı 18:32:51 Greve katilmayan insanlara bisey solemek istiyorum 15 mayista kaybederse sendika zaten ondan sonra da mutsuz calisacaklar hic mi akli yok bunlarin yahu 1
  • kabin kokpit 07 Mayıs 2013, Salı 18:32:19 El ele grevdeyiz. Bilgi kirliligiymis....... bilgi kirliligini yapan sensin. Yazdiklariniz kulliyen yalan. Greve gidince tis kapsami disinda kalacagimiz bukadar acikken nasil tersini yazarsiniz. Grevdeyiz ve hayal kurdugunuz gibi operasyonlar aksamadan yurumuyecek. Neden yazdiklarinizin altinda bir kisinin bilr imza yok yonetimden???? 1
  • Asker 07 Mayıs 2013, Salı 18:29:15 Kokpit personeli asker kokenli ve yabanci uyruklulardan olusmaktadir Gereken yapilacaktir 3
  • CEHALET!!!! 07 Mayıs 2013, Salı 18:27:01 HERSEY PARA Mİ KARDESİM YOK GÖZÜMÜZÜ ALLAH DOYURSUNMUS BENCE PARAMİZDA GÖZÜ OLAN SİZLERİN GÖZÜNÜ ALLAH DOYURSUN ZAMDAN KONUŞAN YOK İNSAN GİBİ CALİSMA SARTLARİ İSTİYORUZ Kİ EVİMİZE AİLEMİZE CENAZEMİZ GELMESİN DUNYANİN DİGER UCUNDAN!! 0
  • Uf 07 Mayıs 2013, Salı 18:26:24 Şirket çalışanın 4/1 i isterse grev oylaması yapılabiliyormuş bence ilk önce oylama yapalım! 14
  • vurun kafamıza 07 Mayıs 2013, Salı 18:22:31 şirket, çalışanına değer vermiyor.. işçinin, alın teriyle kazandığı parayı nasıl harcadıklarına karışacak (hepinizin 2 tane arabası var demişti yanlış hatırlamıyorsam) ve o parayı işçiye, babasının hayrına veriyormuşcasına konuşan bir ykb var. adamlar 16 saat mesai yapıyor; karşılığında tabiiki para alacaklar ve o parayla ne yapacakları da kimseyi ilgilendirmez. bu şirkette kimse grev yapılsın istemiyor ama son gelen mailden de anlaşıldığı üzere; biz bu greve gitmezsek, bu şirket bizim daha çoooook kafamıza vurur. 0
    • Teknısyen Mng 07 Mayıs 2013, Salı 23:53:46 Bu konuda Çok haklısınız ben Mng teknık calısanı olarak sızı destekliyorum ve bızımde bu sırkette hamaldan bır farkımız yok tehtıdle mesaiye getırtılıyoruz aynı saat uzerınden mesaımızı alıyoruz hatta bayramlarda bıle aynı sekılde mesaiye gelmedıkmıde Mudurler ıs arayın dıyceklerıne şefler iş arayın dıyorlar ve tehtıd edıyorlar ınsan dıılmısız gıbı davranıyorlar mudurler düşünmüyorlar onlar düşünüyorlar yanı anlıycagmız İnsanlara değer veren yok bırde bı gun tersıne donsede gormemıs ınsanlar bızım yerımıze geçseler bız onlara haddıden fazla değer verırız cok yazık ınsanlık aşırı derecede yok olmuş... 0
  • sonuçlandırın 07 Mayıs 2013, Salı 18:17:12 artık şu işi sonuçlandırın; insanda huzur bırakmadınız ulan! 0
  • Debreli 07 Mayıs 2013, Salı 18:09:12 Şu sendika yöneticilerinin tamamı teknik kökenli ama teknik adına atılmış bir adım bile yok. İşveren ise zaten yıllardır dillerine plesenk etmişcesine ucuz işçi ucuz işçi deyip kıvranıyor. Teknikdekiler birbirlerinin arkasında duracaklarına birbirlerinin kuyularını kazıyor. Kabin ekibi ile kokpit ekibi için sendika kıçını yırtıyor. Her eylemde destek için tekniğin peşinden ayrılmıyorlar. Ama kabinden ve kokpitden bir Allah'ın kulu katılmıyor. Açık konuşmak gerekirse sendika biterse hepimiz biteriz o nedenle sonuna kadar arkasındayız. Fakat bu işin sonunu Allah gibi tapıp her dediklerini doğru kabul etikleri kokpit ekibinin getirmesi lazım. Bizler kıçımızı yırtsakda onlar destek vermedikçe biz ancak 3ün 1ini alırız... Malesef ki bu boyle.... 0
  • Kokpit 07 Mayıs 2013, Salı 18:06:39 Kokpit korkak onlardan 5
  • Çözüm 07 Mayıs 2013, Salı 18:01:53 Arkadaşlar bu işin çözülmesini istiyorsanız greve tam olarak destek verin grev en kısa zamanda biter eğer işveren yanında olursanız bölünme ve kaos yaşanır ve çözüm asla bulunamaz yasal olarakta haklısınız hukuk arkanızda Avrupa insan hakları mahkemesine kadar gidersiniz haklı olduğunuzda atılsanız bile karlı çıkarsınız. Güçlü ve karalı olun Allah c.c yardımcınız olsun. Bir kapı kapansa Allah size bin kapı açar. Yüce Allah çalışanın yanındadır. 0
  • MAVİ GURBET 07 Mayıs 2013, Salı 17:59:30 Arkadaşlar..bu sadece 305 in meselesi değil...15305 in meselesi..sendika duruşunu ortaya koymuştur..bana düşen de bu duruşa destek olmaktır..bu grev benim önüme ağır bedeller ödenerek gelmiş YASAL GREV dir..atılan arkadaşların hiçbirini tanımıyorum. ama 15 mayısta bu arkadaşlarım için grevdeyim.. 1
  • ? 07 Mayıs 2013, Salı 17:53:16 Peki biri bize o gün ne yapacağımızı söyleyebilir mi?Hangisi doğru? 0
  • Ah Atilay 07 Mayıs 2013, Salı 17:47:43 Yeter be artık. Her seçim dönemindeki atraksiyonlarından bıktık. Geçen sene milleti kandırdın işten atılmalarına sebep oldun. Atılanların çoğunluğunun kabin ekibi olması, THY personeli içinde en fazla sayıya sahip birim olması ve yıl sonunda oylarına muhtaç olman dolayısıyla 305 kişiyi öne sürüp bu sözleşmeyi çıkmaza soktun. Greve çıkma nedenlerin arasında ne yer işletmeyi ne de tekniği ilgilendiren bir neden göremedim. Bundan önce yüzlerce operatör arkadaşımız işten atıldı. Geriye onlardan kimse kalmadığı için bir daha aidat ve oy alamayacağını bildiğinden genel müdürlük önündeki şovundan başka birşey yapmadın. Herşey yıl sonundaki seçim için. Gel taahhüt et yıl sonunda aday olmayacağım de greve gidelim. Yoksa bizi unut. 35
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 18:10:01 yeri göremedik yanımızda ve 305in arasında ondan olmasın ? 0
    • bi zahmet 07 Mayıs 2013, Salı 20:50:33 Hava-İş'in Toplu Sözleşme teklifini inceleseydiniz yer ve teknikle ilgili neler var görürdünüz. Ama niyet çamur atmak olunca okumaya gerek yok elbette. 0
  • M.habom 07 Mayıs 2013, Salı 17:45:38 THY girmek için dışarda can atan arkadaşlar var ve aldıkları maaş ise 1000 altında sizler ise ıkramıyeyle bırlıkde 3500 tl ye yakın maas alıyorsunuz 5000 alanınızda var bu yüzden hala açsınız ve grev pesındesınız ayıp oturun oturduğunuz yerde ve şükredın ALLAHA... 64
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 18:09:06 o grev sayesinde hepsi. habomcu arkadaş,bunu anlaman yıllar sürer 3
    • Habom Teknisyeni 07 Mayıs 2013, Salı 18:48:17 Senin gibiler Haboma geldiği için bizde sendikal örgütlenmeyi sağlayamıyoruz işte , sana 500 tl verseler yine çalışırsın. Gelmiş burda yorum yapıyosun utanmaz. 5
    • imanlı kediciğe 07 Mayıs 2013, Salı 19:33:21 senin kedi canını ben.. 2
    • HABOM TEKNİSYENİNE 07 Mayıs 2013, Salı 19:39:42 HADİ BAKALIM SENİDE GÖRMEK İSTERİZ MEYDANLARDA. SENDE KATIL GREVE. HABOM TEKNİSYENİ OLARAK KATILIRSAN ÇOK MEMNUN OLURUZ. KUSURA BAKMA ELİNE BİRŞEY GEÇMEYECEK AMA HİÇ OLMAZSA BİZE DESTEK OLURSUN. 3
    • habom 07 Mayıs 2013, Salı 20:16:01 eline bir şey geçmeyecek derken galiba dalga geçiyorsun habomculara desteklettirip iştenmi attıracaksın yazık sana böyle bir art niyet taşıyorsan.ancak gün gelecek küçümsediğiniz o arkadaşlarda sendika üyesi olacaklar bizim daha acelemiz yok.aslında sizlerin bizlere destek vermesi gerekir nerde sende o adamlık. 7
    • yazık sıze 07 Mayıs 2013, Salı 21:44:34 madem ıyı para alıyoruz sen nıye bu ısı yapmıyosun kapasıten mı yo ksıfatın mı nazar etme ne olur calıs senın de olur sen bızım ne sartlarda calstıgımızı bılıyomusun ayrıca bız para ıstemıyoruz yeterınce var cok sukur ınsan gıbı calısmak ıstıyoruz ınsann 3
    • M.Habom'a 07 Mayıs 2013, Salı 23:23:56 Sana ben ne diyeceğimi çok iyi biliyorumda,editörden geçmez.Sen ne demek istediğimi çok iyi anladın.Beğenmiyorsan bir çekip gidiver zahmet olmazsa...Seni bu şirkete alan zihniyeti ben... 1
  • q 07 Mayıs 2013, Salı 17:43:02 allah thydende sendika danda razi olsun sayelerinde huzurlu bir isyerinde calisiyorum!!!.bir huzur vermedinizya hakimi ikinizede helal etmiyorum. 4
    • di mi yaa 07 Mayıs 2013, Salı 20:52:31 Zaten Thy taciz edip duruyor bari sendika hiçbişey yapmasa. Susup otursalar. Bi tek thy'nin tacizleriyle uğraşsak. Haklısın. 0
  • Kokpit 2 07 Mayıs 2013, Salı 17:38:48 Kokpit katılır merak etmeyin. Pek renk vermezler bilirim ama bu sefer bizimde sabrımız tastı 15 mayısta yabancıları ucurursun sirket artık. Cok sevdiği bizi her fırsatta satan yunanlıları almanları ispanyolları ucursun. Kimsenin tuzu kuru değil bu şirkette hepimiz aynı kaderi paylaşıcaz iyisiyle kötusuyle hep birlikte. Sendikasız zaten calışamayız ozman destek kaçınılmaz. 15 ine kadar herkese ii ucuslar. 1
  • &GÜNEŞ'e YOLCULUK& 07 Mayıs 2013, Salı 17:38:17 Onurumuz,emeğimiz ve yarınlarımız için.çocuklarımıza ve yakınlarımıza karşı olan sorumluluklarımızda var bizim.Bedenimiz,beynimiz,kalplerimiz ve ruhlarımız da var.Sizlerin de olduğu gibi hükümetin atadığı THY yöneticileri.Bizim çocuklarımız askerlik yapıyor.Bizim Çocuklarımız da aynı sizinkiler gibi et ve kemikten,kas ve beyin gücüne sahip.haklarımı koruyan sendikanın toplu iş sözleşmelerine itiraz ediyorsun yıllardır.Bin gece gündüz demeden çelışırken siz yataklarınızda eş ve çocuklarınız ile aynı çatı altında uyursunuz.Biz gece gündüz uçarken siz arkadaş,dost,yakın,aile üyelerinizle o lokanta,bu avm,dolaşıyor ve canlarınızın istediği her şeyi hayata geçiriyorsunuz.Çok şey istemiyoruz.Hak dedik?Hukuk dediniz,hukuk ta THY işçisi ve Sendikasını HAKLI ve YASAL çıkardı.Hadi artık sözünü tut ve bana insan ca yaşama hakkımı ver,insan gibi yönet TÜRK HAVA YOLLARINI.. greVevet diyoru(m)ve 15 mayıs 2013 tsi 03 de GREV GÖZCÜSÜYÜM oğlum ata ve kızım ece ile.cumartesi de TAKSİM de Sendikam ile... 1
    • TK 07 Mayıs 2013, Salı 18:03:13 Sağol var ol arkadaşım.yazdıklarına katılmamak el de değil.ben de sefer dönüşü taksim de olacağım zeynep ve eşim ile..Çocukları öp benim için. 0
  • kkpt 07 Mayıs 2013, Salı 17:36:14 merak etmeyin arkadaslar bizden de cok sayıda greve katılcak adam var. 2
    • 0 07 Mayıs 2013, Salı 17:51:50 adam olanlar katılacak zaten kpt. 0
    • Debreli 07 Mayıs 2013, Salı 17:53:27 Buna kim inanır anca Kadir inanır. Kimi kandırıyorsunuz SİZZZ... 10
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 18:10:48 inşallah kaptanım bükük boynunuz bu sayede biraz olsun kalkar 2
    • 777 07 Mayıs 2013, Salı 19:21:46 777 kokpit ekibi olarak greve hazırız.haklıyız ve kazanan da biz olacağız kesinlikle. 2
    • hep berebaer 07 Mayıs 2013, Salı 23:33:59 İnşallah zaten ya hep beraber kazanıcaz ya da hep beraber batıcaz,bu son şansımız,kokpitin katılımı şart. 0
  • Aynalı Tahir 07 Mayıs 2013, Salı 17:30:37 Yaw arkadaş bukadar işsiz, maaşını zamanında alamayan binlerce çalışan var siz fıstık gibi yerde laf ediyorsunuz bence biraz haksızlık ediyorsunuz uzlaşmacı olun Dünya markası bi yerde çalışıyosunuz zedelemeyiniz derim efendim. 39
    • personel 07 Mayıs 2013, Salı 17:46:39 disi seni ici beni yakar birader. dunya markasi sirketde calisiyoruz, senelik izinler kimseye soylenmeden aliniyor, ben 3 senedir sirketteyim, ozluk haklarimiz birer birer gasp ediliyor. kimseye birsey sorulmadan, paranizi veriyoruz biz ne dersek o olur kafasi bi yere takilmali artik. hic kimse sirketin karliligini dusurecek, operasyonu bozacak bisey istermiyor. daha cok maas da cok onemli degil cogunluk icin, ama bu demir yumruk korkusuylla yasayacagima hic yasamam daha iyi. bu grev olmazsa bu sirket benim icin biter. 1
  • kokpıt,e 07 Mayıs 2013, Salı 17:25:43 korkak tavuklar 2
  • Kokpit grevde 07 Mayıs 2013, Salı 17:19:29 Kokpit tam kadro grev de olacaktır. Gerçek kokpit yasaları bilir ve şerefinden onurundan asla taviz vermez. 3
    • .. 07 Mayıs 2013, Salı 17:57:46 Gaz vermeyin 9
    • steward 07 Mayıs 2013, Salı 18:12:06 adamsınız,helal olsun! 0
  • Grevee evett 07 Mayıs 2013, Salı 17:18:41 Kime sorsam greve evet diyor , birlik olacaz ben farkindayim.her kokpit ise bizim kirintilarla beslenir:)) yehhuuu 0
    • Rumuz 07 Mayıs 2013, Salı 17:58:55 Ben de kime sorsam gelip çalışacağım diyor. 11
    • HADİ YA... 08 Mayıs 2013, Çarşamba 01:57:53 Ne beslenicem len senin kırıntınla... Senin maaşının dört katını alıyorum, senin kırntına mı kaldık. Yazacaksan adam gibi grevle ilgili yaz, niye kokpite sataşmak ihtiyacı duyuyorsun? 0
  • emin 07 Mayıs 2013, Salı 17:18:20 Thy büyüdü , kara geçti, uçuş ağını genişletti, yeni uçak siparişleri verdi ama mutluluk kısa sürdü içerdeki sendikacılar hemen harekete geçti . Bu grev saçmalığı thy nin en az 2 yıllık karını siler süpürür , peki ne için ? aç gözlü sendikacıların egosunu tatmin için .... 31
    • emin? 07 Mayıs 2013, Salı 17:53:42 emın ol kı sendıkacıların egosu ıcın degıl. bızler maaslarımızı dusurmek ısteyen sırkete karsı , coluk cocugumuzun rıskını koruma pesındeyız. 0
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 18:12:55 bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma budur işte 0
  • nane 07 Mayıs 2013, Salı 17:15:32 arKAdaslar bir sedikanın yayınına bakın birde şirketinkine:) sendika herseyi madde madde hak hukukve anayasa çercevesinde yazmıs.BEYİN BEDAVA GREVE EVET atsa bile her türlü çalışan kârlı cikar.yığınla tazminat öder. 2
    • belırsız 07 Mayıs 2013, Salı 17:55:02 sırket attıgı maılın altına ımza bıle atamamıs, o maılı kım attı hangı bırım hangı yetkıyle attı bellı bıle degıl. 0
  • Back3rhytme 07 Mayıs 2013, Salı 17:09:13 KOKPİT katılmazsa bu iş yalan olur ve sendikanın yetkisi düşer. Sendika İyi örgütlenip Kokpiti ikna etmesi şart malum onların tuzu kuru. Birlik beraberlik sağlanırsa THY 3 saatten fazla dayanamaz arkadaşlar, haydi GREVE... 1
    • kokpit 07 Mayıs 2013, Salı 17:15:20 bizi unutun... 34
    • yer mi? 07 Mayıs 2013, Salı 17:21:38 O kıymetli maaşlarını riske atacak herhangi bir davranış yapabilir mi o kokpit çalışanları hiç, greve katılamazlar hayatta, onlar katılmadığı sürece de 3-5 işçinin greve gitmesi de hiç kimsenin umurunda olmaz, onlar da er veya geç işten çıkartılırlar. 7
    • kokpit e 07 Mayıs 2013, Salı 17:40:59 onursuz kokpit olsaymis rumuzun daha uygun olurmus. ben de kokpit teyim. bizi unutmayin. o 305 kisi seni sindirmek icin isten yasal olmayan yollardan atildi, ve onlarin arkasinda durmak onurlu bir insan olmanin geregidir. hic kimse burda daha fazla para icin grev yapmiyor. insan gibi yasayabilmek icin, sirketin bizi istedigi gibi kullanamayacigini gostermek icin bu grev olmali. ben calisanina bizimkisi kadar kotu davranan baska bir sirket gormedim... 0
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 18:13:53 sizi unuturuz sizin onurunuzu unuttuğunuz gibi 0
  • Grev haktır. 07 Mayıs 2013, Salı 17:05:25 Hamdi gözünüzün içine baka baka yalan söyledi. Hala greve gitmeyeceğim diyen insalar için aklıma gelen söz. Paranın yapamayacağı hiç birşey yoktur diyerek para için herşeyi yapan insanlar. Şerefinize ne oldu ? 0
  • pabucumun personeli 07 Mayıs 2013, Salı 17:04:59 neden çıkmıyorsun sendikadan bende bunu anamıyorum...hem yerden yere vurursunuz sendikayı hemde bir şey elde edilince sansar gibi atlarsınız!! yaptığınızın arkasında durunda onurlu olun be 3
  • Kararlı olun 07 Mayıs 2013, Salı 17:03:01 Arkadaşlar sendika geçen defa hata yaptı ama bu defa durum çok farklı yasal olarak grev kararı verildi mi işverenin tarafına geçemezsiniz. İşveren kanun önünde size asla sahip çıkmaz , hep öyle olmadı mı mesai aştığınızda özveri ile çalıştığınızda işveren size aferin dedi mi, hiç bakmaz gözünüzün yaşına yine koyar kapı önüne. Siz işçisiniz işçinin yanında duran işveren gördünüz mü hiç. Onun amacı her türlü sizden kurtulup ucuza adam çalıştırmaktır. Bu grev kırılırsa üç te bire çalışmaya hazır olun keşke atılsaydım diyeceksiniz. 1
  • mutsuzum 07 Mayıs 2013, Salı 16:52:47 uf baskı altında hissediyoruz kendimizi, sakin sakin çalışmak istiyorum, başka bir şey değil, durulsun ortalık. 11
  • Biz istiyoruz! 07 Mayıs 2013, Salı 16:49:05 Tamm personel sen otur genel mudrlkte calis:) tk da yazan ofis sirketi ucak ucurmuyorz oyle takiliyoruz:)) biz ucucular olarak hepberaber grevdeyizz!!! 4
  • GİYOTİN 07 Mayıs 2013, Salı 16:48:29 personel başlıklı zat bu düşüncenle sen zaten personel olamazsın yazıklar olsun. Tek başına çalış ama unutma BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR 0
  • Personel 07 Mayıs 2013, Salı 16:47:21 Kendi adına konuş tınnnn çevresiymiş 0
  • daha ne olsun 07 Mayıs 2013, Salı 16:45:51 adamlar acık yayın yapmış hemde hukukı.ıs veren belgeyle bısey sundu mu onunuze ama sendıka sundu.hadı bakalım sıra thy de bekleyelım 3
  • trolleycat 07 Mayıs 2013, Salı 16:45:07 hayırlı olsun... 0
  • Personel 07 Mayıs 2013, Salı 16:44:55 Ey Sendika yöneticileri.. Kime sordunuzda greve gidiyorsunuz. Ben grev istemedim ve istemeyecğimde. Çevremdeki arkadaşlarımın hiç biri grev falan istemiyor. Bu yüzden biz çalışmaya devam edeceğiz. İstersen sonuna kadar greve evet deyin. Ben çalışmaya devam ettikten sonra çokta tınnn.... 39
    • devam et 07 Mayıs 2013, Salı 16:50:13 et et devam et arkadasım sen:)durmak yok ucusa devam:) 8
    • çalışmam gerek 07 Mayıs 2013, Salı 16:55:44 onun için daha çok çalışacağım 15 Mayıs'ta... 19
    • 8. kattan 07 Mayıs 2013, Salı 16:57:34 çalışan da çalışmayan da kendine yapar:) 1
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 16:59:27 kendi kendine imzalayacağın tis'in hayırlı olsun o zaman 3
    • bak sen 07 Mayıs 2013, Salı 17:03:28 o gün çalış daha çok çalış seni tutan mı var?? ama bizler senin o yalaka korkak beyninle yapamadığını yapıp istediğimiz hakları elde ettiğimizde sen ne yapacaksın lütfen bunun cevabını ver!! asalak gibi bu haklardan yararlanacak mısın yoksaaa ben o gün grev kırıcılığı yaptım hakkıma sahip çıkmadım deyip bu haklardan feragat edecek misin???? sende o yürek var mı cevap ver!! hatta sen gerçek bir personelsen ayrılsana sendikadan madem bu kadar karşısın!! neden ayrılmıyorsun!! yemiyor mu ??? 2
    • Personel 07 Mayıs 2013, Salı 17:34:30 Ne hakkı alacağınızı anlamıyorum. Şirket zaten herşeyi veriyor kardeşim. Sadece 305 konusu var o kadar. Benim korkak beynim değil sizin gibi düşüncesiz bir beynim yok çok şükür. Yediğiniz ekmeğe ihanet etmeyin. Emin olun bu yönetim olduğu sürece kaybetmezsiniz ama bu sendika olduğu sürece kaybedersiniz. Ben mühendisim. Sendika bana şirketin verdiğinden +1 fazla alırsa emin olun onu sendikaya iade edeceğim. Bu kadar net konuşuyorum çünkü sendika bu güne kadar hiç bir mühendis için ekstra bir hak kazanmamıştır. Kazanamayacakta... 19
    • sen gelme 07 Mayıs 2013, Salı 17:38:47 ben istiyorum mesela nolacak şimdi,,gel şöyle yapalım sen takıl oralarda bizim biraz işimiz var grevde olacaz 1
    • personel 07 Mayıs 2013, Salı 17:51:46 sirket herseyi veriyor diyen arkadas, uyusmazlik tutanagini okumamis heralde. sendikanin degisiklik onermedigi maddelerde bile sirket, degisiklik yapip anlasmazlik tutanagina soktu. ucret, pazar mesaileri, 8 bos gibi kavramlarin hepsi negatif yonde degistirilmek isteniyor sirket tarafindan. cahil cahil konusmayin biraz takip edin yahu. kendi haklariniz icin sendikaya yaslanin ondan sonra sikayet. elinizi tasin altina koymak zamani 0
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 18:16:26 bi tane akıllı mühendis yok mu şu memlekette ya.senn de kuyruk acın belli oldu meendiz bey 2
  • ka 07 Mayıs 2013, Salı 16:38:22 hakkımızı alacağız Allahın izniyle!! 5
    • GREVE KATILMAM 07 Mayıs 2013, Salı 17:04:31 29 MAYISDA YARIM SAATTTE SMS İLE 305 KİŞİYİ İŞTEN ATTILAR. 1000 TANE KABİN MEMURU ALIYORLAR. GREVDEN SONRA Bİ BAHANE BULUR İŞTEN ATARLAR. YALANSA YALAN DİYİN. 27
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 18:17:18 katılmaaa istemiyoruz yasal greve bile katılma 2