THY’DE SENDİKA SAVAŞLARI

    Çok beğenilenler

  • habomm 18 Temmuz 2013, Perşembe 13:26:14 Hayırlı olsun. 3
    • habom 20 Temmuz 2013, Cumartesi 01:13:02 Arkadaşlar 3 günlük mazeret hakkınız dışında ne hakknız var bir sıkıntımız olsa yönetime dile getirecek kim var ne bayram paramız var ne ikramiyemiz, önümüze bizim hakkımızı savunmak için bir hak geşmiş neden değerlendirmiyoruz , havaiş konusuna gelince bu zamana kadar ne yaptılarda şimdi ortaya çıkıyorlar thy teknik çalışanlarının bile havaişe hiç güveni yok şuan çelik iş sendiksıda belirli sayıya ulaşınca bizim oluşturacağımız sendika kitapçığı sayesinde üst yönetime haklarımızı ve isteklerimizi dile getircek bunu en iyi şekilde değerlendirelim arkadaşlar yoksa şuan ki sanayi şartları altında çalışan insanlarla hiç farkımız olmayacak 1
  • Hava-İş'e 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:31:16 Şu kadar zamandır buradayım. Şimdiye kadar Hava-İş'ten kaç kişi gelmişte ne haldesiniz, siz ne istiyorsunuz diye sormuş. Son 6 ayda sadece geçen gün sendikanın HABOM adına bir faaliyetini gördüm. O da Çelik-İş'e üye olmayın diye broşür dağıtmalarıydı. Bıraksınlar bu işleri. Zorla filan değil burada herkes gitti kendi isteğiyle üye Çelik-İş sendikasına. Habom personeli arkadaşlarım çoğunuzda şöyle bir düşünce var. Sarı sendika hakkımızı nasıl savunucaz diye. Şuna inanın ki Hava-İş'e üye olmak gibi bir hayaliniz varsa onu unutun. Bu sendika bu uç zihniyetteki kafasıyla bizi bu şekilde çalışmaya en az 5 yıl daha mahkum ederdi. Şu an Çelik-İş hiç olmasa bile HABOM personelinin tek bir ağız şeklinde konuşabilmesi için çok önemli bir fırsat. Hiç yoksa artık şunu şunu istiyoruz diyebileceğimiz bir olgu var ortada. Sendika ile derdimizi daha rahat anlatabiliriz. Tek ses olabilmek için bu gerekli. Tek temennim bir an önce gerekli çoğunluğu sağlayıp TİS görüşmelerinin başlaması. 1
    • haydi 19 Temmuz 2013, Cuma 10:25:24 her habom çalışanı kendi kararını verir.sonuçta aklı başında insanlarız.neyin bizim için doğru olduğunu biz biliriz.hayırlı olsun 0
  • Tüm yorumlar

  • sadık 16 Mayıs 2014, Cuma 12:33:05 Çelik işin daha hakkaniyetli çalışmasını temenni ederim. 0
  • sadık 16 Mayıs 2014, Cuma 12:33:02 Çelik işin daha hakkaniyetli çalışmasını temenni ederim. 0
  • hbm ve çelik iş 23 Temmuz 2013, Salı 00:57:01 "öfke ile kalkan zarar ile oturur" muş. çelik işe üye olma nedeninizi hava işe ve teknik çalışanlarına duyduğunuz kin ile açıklıyorsanız istediğiniz şey daha insanca ücretlerle çalışmak değil diğer insanların kötü duruma düşmesini istemekdir. bu insanlığa sığmaz. bizler koyun değiliz eğitimli insanlarız diyip de hadi hep beraber çelik işe üye olalım demek zaten başlı başına sürü psikolojisini desteklemek içindir. madem metal iş koluna hevesli arkadaşlar var bırakın üye olsunlar. başka başka bölümlerdeki üye olmayan arkadaşlara üye olmadıkları için kendi arkadaşları baskı yapmaya başladılar ki benim başıma da geldi bu bir kaç kez. bu onursuzluktur. metal iş kolunda olmaya hevesli iseniz bundan sonra uçuş güvenliğinden, havacılık sektöründen felan bahsetmeyin o zaman. sektör ile ilgili en ufak bir bilgi birikimi olmayan bir sendikaya üye oluyorsunuz birlik olalım diye. birlikten kuvvet doğar evet ama bu kuvveti yönetenler bundan karlı çıkacak sadece. 0
  • ANGARALI 22 Temmuz 2013, Pazartesi 09:26:32 BAKIYORUMDA TUZU KURU DOSTLAR ÜSTLERİNE VAZİFE OLMADIĞI HALDE BİZİM ÖZGÜR İRADEMİZE ZIMMİ İPOTEK KOYMAYA ÇALIŞIYORLAR. BEKLEYİN, ACELE ETMEYİN, VS. VS. GEÇİN BU İŞLERİ BEYLER!!!!!!!! SİZ İŞİNİZE BAKIN BİZDE İŞİMİZE HERKES KENDİ YOLUNU ÇİZER KİMSE KİMSEYE AKIL ÖĞRETMEYE KALKMASIN HEP BİRLİKTE ÇELİK İŞ'İ YETKİLİ KILACAĞIZ BOŞUNA ÇIRPINMAYIN. 1
  • Sendikalaşıyoruz-3 20 Temmuz 2013, Cumartesi 18:10:48 Bazı arkadaşlarımın kafalarındaki soru işaretlerini gidermek adına üçüncü manifestomu yayınlıyorum. Ortaklığın avcunun içindeki bakım organizasyon şirketlerinden sadece teknik aş nin TİS hakkı var. Evvelden şirket bakanlığa iş kolunun tesbiti için başvurur bu iş kolunun metal iş koluna bağlanmasını ister, sonra iş mahkemesi kabül eder dava danıştaya taşınır yargıtay kararı bozar. bu karar bugünkü dava için emsal olabilir mi evet ta ki habom örgütlenip sendikaya üye olmaya hücum edene kadar. Muhtemelen dava masadayken habom toplu iş sözleşmesi yapmış olacak dolayısıyla mahkeme emsal karardan cayacak ve ebediyen taşımacılık kolu bakım organizasyonlarından ayrılacak Habom ilk ve tek çelik iş sendikalı havacılık çalışanları olacak Teknik aş nin havaişle nikahları sona erdiğinde abileriniz çelik iş'e üye olmaya zorlanacak yada hissedecek sonra dikensiz gül bahçesi misalini bilirsiniz. Oraya kadar kim öle kim kala bugünü düşünüp arkadaşlarımın ceplerinde kapital biriktirmesinden yanayım... 1
    • Kanuna bakalım 20 Temmuz 2013, Cumartesi 19:55:28 İşyerinin girdiği işkolunun belirlenmesi MADDE 4 – (1) Bir işyerinin hangi işkoluna girdiği konusunda anlaşmazlık çıkması halinde, ilgililerin başvurusu üzerine, işkolu, o işyerinde yürütülen işin niteliğine göre Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığınca belirlenir. Bakanlık tespit ile ilgili kararını Resmî Gazete’de yayımlar.(devamı var) (3) 10/11/1983 tarihli ve 83/7376 sayılı İşkolları Tüzüğüne göre belirlenmiş olan işyerlerinin işkolu, en son yetki belgesi alan sendikanın kurulu bulunduğu işkolundan sayılır. 0
  • bak bak bak 20 Temmuz 2013, Cumartesi 14:46:28 Uzun uzun yazmış usenmemis ... %10 zam 2 tam 2 yarım.ikramiye diye.... Yeni arkadaşlar bilmez ama ezelden beri bu biliniyor karşıya geçtiğimizde 2 tam 2 yarım ikramiye olucagini.... %10 zam =160 tl -65 sendika.. 100 tl kaldı diyelim.. ve.sen bunları.sendika.gelmeseydi alamazdik sanıyorsun.... Göz boyamasinlar ..... 0
  • yeni/eski 20 Temmuz 2013, Cumartesi 14:40:29 O değilde bu yeni hatta 2-3-8 aylık arkadaşlarin isyanı nedir? Bu şartlari bile bile isteye isteye geldiniz Simdi şu yok bu yok diye ağlamak.nedir ? Biliyordun böyle olduğunu Simdi bağırıyorlar şirket bize ne verdi? Bunu bile bile geldin ne kadar sesin çıkar senin.şirket karşısında.. bi de gençler çıkmış 3-5 aylık daha üye olmayan rus dışı kalsın vs diye bağırmaya. Daha geleli 2 gün olmuş hayırdır kafa koparmalar felan ? Azcik akıllı olun acele etmeyin bu çocukların gaza gelmeyin... 2 yılı geçti sendikasıziz 2-3-4 ay daha böyle kalsak bisi kaybetmeyiz.. 3
  • oyuna gelmeyin... 20 Temmuz 2013, Cumartesi 02:46:44 Yahu şirketin sendikası şirketten hak alacak güldürmeyin ya 4-5 tane adamı var su sayfaya yazı yazan kesin onlarda habom çalışanı değildir körü körüne inanıyorlar yazılanlara bak sanki devrimci gençlik selam olsun falan. Akılları sıra burdan habom çalışanlarıyla teknik çalışanlarını kışkırtıcak bi o ağızdan bi bu ağızdan yazıp duruyorlar biraz mantığı olan adamların sırf gündem olsun diye teknisyenler yazmış gibi konuşmalar paylaştığını anlar... 1
    • habommm 20 Temmuz 2013, Cumartesi 15:25:17 habom çalışanıyım çalışanlarının hiç hak almadan çalışmasını destekliyosun sanırım 1
  • oyuna gelmeyin... 20 Temmuz 2013, Cumartesi 01:37:19 Arkadaşlar bu kadar hızlı bir süreç işletiyorlar. Yangından mal kaçırıyorlar gibi otobüs kaldırmalar falan tam da havaiş yönetiminin değişmesi gündemdeyken. Yazık olacak mantıklı olun bu sayfaya kışkırtmak için yazı yazanlara aldanmayın. Gidin tecrübeli abilerinizle konuşun bu şirkette grev sendika eylem süreç tecrübesi olan ama havacılıkta, çelikten demirden bahsedenlerle değil. Unutmayın bu sektörü tanımayan adamlar sizi savunamaz hele ki şirketin desteklemesi size karşı nasıl bir oyun kurulduğunun göstergesidir. 4
  • habom 20 Temmuz 2013, Cumartesi 01:36:07 Arkadaşlar şu ana kadar hiçbir hakkınız yoktu, hiçbir hakkınız olmamasını da istiyorsanız hiç bir sendikaya imza atmazsınız.havaiş2in de ne olduğu belli oldu kendi çalışanları bile inanmıyor artık 1
  • teflilere 20 Temmuz 2013, Cumartesi 00:31:48 Gidin ogretmenlik yapin teknisyen olan.lise ve myo mezunlaridir siz bole bile ogretmenlik okudunuz atanamayacagimizi bile bile buna ne demeli ... hukumette size kapi acti aldi oturun oturdugunuz yerde nbu isi belirleyecek olan myo .... bizi esotlemedigin surece ne emek meclisi nede hak is yol alamaz 1
  • emeğe saygı 19 Temmuz 2013, Cuma 21:49:03 tefliler myolular sizin bu sivil havacılık mezunlarıyla alıp veremediğiniz ne.neden bizlerin maaşına göz dikiyorsunuz. aynı işi yapıyoruz ynı parayı alalım diyiyorsunuz. neden bizlerin emeğine saygı duymuyorsunuz. taş çtlasısn 100 150 sivil havacılık mezunu anca var sizin bizlerle alıp veremediğiniz ne. bizler yükek puanlar alarak bu bölümlere geldik. bizlerde istemezdik olayların böyle olmasını. bizim de ne hayallerimiz vardı. tefliler şu an hem öğretmenler hem teknisyen myo hakeza öyle. bizler sadece sivil havacılık okuyan okuduğumuz eğitimin işini yapan insanlarız. neden okulda harcadığımız emeklere saygı duymayıp her lafta sivil havacılık diyiyorsunuz. birisi yazmış sivil havacılık okuyanların burda işi ne asıl teknisyen bizleriz diye yazık bunu yazan myoluya. tef liler şimdi mühendislik sınavına girceksiniz rabbim yardımcınız olsun. alın size 3 tane meslek. madem derdiniz para myoiletef ve sevgili meslektaşlarım sivil havacılık lise mezunlarının maaşları eşit olsun. lütfen saygı 0
  • Sendikalaşıyoruz-2 19 Temmuz 2013, Cuma 20:34:53 Böylece habom çalışanları teknisyeniyle, uzmanıyla, mühendisiyle Hak-İş Konfederasyonuna bağlı 12 Numaralı Çelik-iş sendikasına yürü dedi. Gelelim propagandalara bazı atölyelerde teknik aş çalışanları adeta kendini bir akil insan addederek sendika öğütleri vermeye kalkıştı. İşte arkadaşlar mücadeleniz doğru ama mahkeme sürecini bekleyin, arkadaşlar sarı sendikayla masaya oturmayın, arkadaşlar bekleyin bekleyin bekleyin.... Gibi masallarla sendikalaşma sürecini baltalamaya kalkıştılar. Habom çalışanları içinde öyle bir yüzde varki bunların söylemleri adeta baş ağrıtacak cinsten bu arkadaşlarımın ailesiyle kalması sebebiyle zaten halihazırda gömmüş olduğu kapitale güvenerek teknik aş teknisyenin özlük haklarını koruma görevi üstlenircesine sendikaya üye olmuyor bunları hepimiz tespit edelim ve bu süre sonunda bunları bu onursuz davranışlarından dolayı kınayalım Hepinize selam olsun Yaşasın habomcu kardeşliği #direnhabom 1
    • Gaza gelenlere 20 Temmuz 2013, Cumartesi 02:35:49 Birileri hala 80 lerde kalmış selam olsun devrimci arkadaş :) 0
    • onursuz? 23 Temmuz 2013, Salı 01:10:50 "teknik aş teknisyenin özlük haklarını koruma görevi üstlenircesine sendikaya üye olmuyor bunları hepimiz tespit edelim ve bu süre sonunda bunları bu onursuz davranışlarından dolayı kınayalım" onursuz deme haddini nereden alıyorsun? ister gider üye olursun istemezsen olmazsın. gidip üye olmayan insanlar belki de işten atılmaya kadar ilerleyebilecek bir süreci göze almış durumda. onurlu olmak 2 ikramiyeye mi bakıyor yani? işveren ile kol kola girmiş bi sendika seni ne kadar kurtarabilir? tavuğun yumurtasını almak için önüne bir avuç yem atarlar. 0
    • devrimci? 23 Temmuz 2013, Salı 01:14:16 "@gaza gelenlere" devrimcilik gelen "kapital" e göre pozisyon almak ise yıllardır boşuna dirsek çürütmüşüm. 0
  • Sendikalaşıyoruz-1 19 Temmuz 2013, Cuma 20:25:36 Arkadaşlar ilk başlarda bende sarı sendika olur mu hiç demiştim hatta üyeliğe sıcak bakmıyordum bile ama bir teknikten abi burda işler böyle olur dedi hava iş zamanında buraya noter getirmişti dedi Tabi ozamanlar thy teknik aş ortaklıktan kopup geldiği için sendikasız da olabilirdi bunu unutmamak lazım. Şimdi mahkeme bir karar verdi bakım organizasyonları taşımacılık kolundan çıkarıldı esasen bu karar bizi pek ilgilendirmiyor işin bizi ilgilendiren tarafı bu kolda yetkili sendikanın havaiş olması . Hava iş öteden beri uzlaşmaz ve dayatmacı politiklar izleyerek ilerliyor. şirketlerde kendi çıkarları için havaişle oturup anlaşmak istemiyor. Habom bugün itibariyle 519 çelik iş sendikası üyesiyle geleceğe umutla bakmak istiyor. Toplu iş sözleşmesi yapmak istiyor. Çelik iş söz verdiği gibi masadan ilk yıl için %10 artı enflasyon kadar zam, 2 tam 2 yarım ikramiye, çalışma saatlerinin aynı kalması, izinlerin düzenlenmesi gibi hakları elde etmeden masadan kalkmayacağına söz verdi... 1
    • habom mühendis 20 Temmuz 2013, Cumartesi 09:50:42 Arkadaşım çelik işin verdiği sözler ilk yıl için mi tis boyunca mı geçerli? Ben şu an sendikaya üye olmadım çekingelerimden dolayı, eğer verdiği sözler (sonra ki yıllar % 10 zam dışında) bu şekilde ise gider gözümü kapar üye olurum... 0
  • iş kolu 19 Temmuz 2013, Cuma 18:52:14 arkadaşlar burası bir havacılık şirketi diyorsunuz iyi hoşta resmi gazetede bir karar verilmiş. burasını havacılık değil çelik işçiliği olarak belirlemiş. ha mahkeme kaybedilirse sendikanın burada bir yetkisi olmaz doğru. e o zamanda bir çaresi bulunur. havacılık konusunda sadece hava-iş mi var? ha diyorsunuz ki bu sendika hakkımızı savunmaz. neye göre diyorsunuz onu da bilmiyorum ama o da çok zor değil arkadaşım. üye olursun baktın TİS işine gelmedi beğenmedin üyeliğini iptal edersin. Yok hava-iş yönetimi değişcekmişte habom için çalışmalar yapılcakmışta. bırakın bunları allah aşkına. şu an ki sendika yönetimi 25 yıldır sendikanın başında, şimdi mi değişecek? kaldı ki yeni yönetimin bizim sorunumuzu çözeceğini nerden biliyorsunuz. ihtimallere dayalı bir yaşam sürmek istemiyorum ben artık. isteyen imzalar istemeyen imzalamaz. ama korkupta şimdi imza atmayanlar yarın bazı haklar kazanıldığında hangi yüzle gidip Çelik-iş sendikasına üye olacak 0
  • Hbm 19 Temmuz 2013, Cuma 16:33:08 eğer iş kolu değişirse sendika uyeliği zatn düşer arkadaşlar.. bence şu anda sendikaya üye olmak gayet mantıklı.. hiç sendikasız olup sesini isteğini kimseye duyuramamaktansa en azından isteklerini yönetime bildirebileceğin bir temsilcin olacak.. korkacak çekinecek bişey olduğunu düşünmüyorum.. 0
    • Doğrubakış 20 Temmuz 2013, Cumartesi 13:46:47 23 yıllık hava iş sendikasına bağlıyım çok doğru söylüyorsunuz.Hava iş bu tehlikeyi görmeliydi,politikasını değiştirmeliydi sizlerin hakkında da anlaşma yolunu kapatmamalıydı inşallah zaman herşeyi lehinize çevirecektir.Şu an ki sizin için doğru politika budur. Fakat şunu da söylemeliyim ki havacılıktan anlamayan ,sıkıntılarını bilemeyen ,streslerini yaşamayan bir sendika çok faydalı olamayabilir,saygılar 0
  • shyo 19 Temmuz 2013, Cuma 16:24:19 Myo, liseliler ve tefliler biz bu şekilde tartıştıkça kaybeden kendimiz oluyoruz. Tk dan bir arkadaş shyo mezununun 2-3 katını alıyorken habomdan aynı gemide yol aldığınız arkadaşınız sizden biraz fazla alıyor diye konuşup duruyorsunuz. Habom personeli birlik olup beraber hareket etmedikçe hep ezilen biz oluruz. 1
  • habms 19 Temmuz 2013, Cuma 14:50:07 Bazi arkadaslar goz korkutmak icin bu isin donusu yok cok zor gibi telkinler vererek hak is i yipratmaya , uye olucaklarida korkutmaya calisiyor . Yok öyle yağma arkadaslar , hayatinizda birakin sendikal gecmisi , bi is tecrubeniz yokken buraya gelip calistiniz bilip bilmeden atip tutmayin . Hak isin icraatlerine bakin , sendika kanununu okuyun , 3 dk da nasil uye olunuyorsa yine 3 dk da sendikadan istifa edilebileceğini öğrenin . Hava is in yonetimi degisicekte , bize sahip cikacakta vs vs... 24 ay deil 48 ay daha beklersiniz .. 0
  • Beklemeli 19 Temmuz 2013, Cuma 13:19:02 Arkadaşlar şirket bu kadar acele ettiğine göre bu iş için illa ki birşey vardır altında.Sıkıntı Havaiş'te değil havaiş yönetiminde.Birkaç ay sonra değişecek o yönetimde.Şirket bu yüzden acele ediyor herkesi çelikiş üyesi yapmak için.ayrıca yargıtaydan geri dönecek muhtemelen metal iş kolu tespiti.Tekrar taşımacılık iş koluna girecek ucak bakım faaliyetleri.Ben derim ki gaza gelmeyelim.bin düşünüp bir hareket edelim.Kısa süreli fayda için geleceğimizi ateşe atmayalım.Mevcut havaiş yönetimi bizleri düşünmemiştir, ikinci plana atmıştır ama yeni yönetim daha farklı olacaktır.Çok büyük bir potansiyeliz artık ve bunun farkında şirket ve sendikalar.Bu işe girdikten sonra geri dönüşü de çok zor olacaktır.Oyle sıkıldım havaiş e gecerim olmazsa dediğiniz gibi kolay ve çabuk olmuyor bu resmi işler arkadaşlar.Gaza gelmeyelim, hava iş yönetimine olan öfkemizle ani kararlar vermeyelim.Adamlar daha resmi bir açıklama bir duyuru yapmadı.Kimse bilmiyor ne vaad ediliyor resmi olarak.Gelsinler anlatsılar 1
    • kim 19 Temmuz 2013, Cuma 21:56:57 iki dakikada üyelikten çıkabilirsin. insanları rahat bırakın kim neye üye olmak istiyorsa olsun.onlar çocuk değil çoğu 30'lu yaşlarına gelmiş fakulte mezunu insanlar.neyin doğru olduğunu bilirler 0
  • ILKBASLAYAN 19 Temmuz 2013, Cuma 12:58:35 Ben Teknik diye basvurup herseyi bitirip 7 ay bekletilip 1200 liraya baslatilanlardanim. Emin olun surada 3 kurus zam aldiysak o da bizim cabamizla oldu. Hava Is yonetimine bende karsiyim , ama ben HAVA ISe karsi degilim , hangi sirket gidip sendikaya uye olun der ki ? Oyuna geliyosunuz arkadaslar , geri donus olmayinca yanlis yaptiginizi farkediceksiniz. Ben HAVA IS yonetiminin degismesini bekleme taraftariyim , is koluna da ayrica itiraz edildi zaten. 3 kurus zam alicaksiniz diye gidiyosunuz ama sirketin ekmegine yag suruyosunuz . THY adam gibi sartlar sunsaydi hepimiz daha iyi sartlarda calisirdik , sirket tamamen tum sucun SENDIKADA oldugunu iddia edip bizi bolmeye calisiyor. Hakkimizi aricaksak bu bizimle alakali bir sendikayla olmali. 0
    • ilginç 19 Temmuz 2013, Cuma 23:52:34 ilk defa kafası çalışan bir habom personeli yorumu okudum.şaşırdım. gerçi ilk girenlerin kaliteli olduklarını biliyordum ama insan gene de şaşırıyor. 0
    • edited 20 Temmuz 2013, Cumartesi 17:10:28 İlkbaşlayan kardeşim, aynen senin gibi düşünüyorum etrafımda da bu şekilde düşünen çok kardeşimiz var ancak HAVAİŞ yönetimi değişene kadar,iş koluyla ilgili itirazlar ve karşı itirazlar neticeleninceye kadar uzun seneler geçer,biz de ÇELİK-İŞ sendikasına oy çokluğu olarak girersek ya da oy çokluğu olmadan bugünkü imkanlarla devam edersek şirket yine bizi ezip geçerek, yazdığı senaryoyu gururla izleyecektir her iki şartta. İşte bu durumda bazı arkadaşlarımız zaruri olarak sendikaya gideceklermiş gibi bir his doğuyor içimde. Tıpkı Teknik Aş olacağız diye işimizi yurdumuzu bırakıp bilmediğimiz şehre geldikten sonra mecbur olarak düşük maaşları tercih ettiğimiz günlerdeki gibi o kadar emek hiçe sayılıp o kadar bekleme ziyan olmasın , vadedilen kısa sürede şartlarımızın düzeleceği yalanları söylendiğinde bizim karar verdiğimiz günler gibi. 0
  • komşular 19 Temmuz 2013, Cuma 12:14:24 Keşke %40 ı kabul edip bizi satsaydın hava-iş şimdi bu kadar ağlamak zorunda kalmazdın şimdi sıra bizde elimizden geleni ardımıza koymayacagız sen düşene kadar ;) . 3
  • ANGARALI 19 Temmuz 2013, Cuma 11:56:41 PİŞMİŞ AŞA SU KATMAK İSTEYEN DOSTLAR, BAZEN TREN İSTASYONDAN KALKTIMI GERİ GELMEZ, OYALAMAYA GEREK YOK. HAVA İŞ ZATEN BİZİ ÜYE YAPAMAZ ÇÜNKÜ İŞ KOLUMUZ METAL İŞ KOLU. NEYİ NEDEN BEKLİYECEĞİZ YASAL HAKKIMIZI KULLANIP ÖNCE BİE SENDİKAYI GETİRELİM, EĞER BAKTIK BEĞENMEDİK O ZAMAN YİNE GEREĞİNİ YAPARIZ YETERKİ BU BİRLİKTELİĞİMİZİ BOZMAYALIM 1
  • tk 19 Temmuz 2013, Cuma 11:46:36 Sizin bizi ezdiginiz yetr tk personeli .. bundan snra siz dusunun mesai saati icindw caliamyisunuz aksam hop mesaiye ... hak is gelecek tk bitecek 5
    • doğru 19 Temmuz 2013, Cuma 12:48:25 kesinlikle sonuna kadar doğru bir yorum. biz nelerini gördük burada. ne kadar iğrenç insanlar var aslında. 5
  • aceleye luzum yok.. 19 Temmuz 2013, Cuma 11:12:33 Bütün bu sendikal konularda haklısınız ama , şirket Mng ile veya HABOM ile karşı dükkanı acamadi .. mecbur TK ile acicak , ve bizi TK ya almak zorunda kalicak, Belkide bu yüzden yönetim bunu destekliyor ve bi an önce bitsin diyor.... Bence Aceleye lüzum ypk 2 yıldız sendikasız iz zaten ... 3-5 ay daha boyle kalalım görelim. Sonra gider HAK-IŞ e hepberaber üye oluruz .. 4
  • tk korkuyor 19 Temmuz 2013, Cuma 10:35:33 Oyuna gelmeyin diyen ark. Ne oldu korktunmu yoksa artik taylanda gidemiyecekmisin.. tek yol celik is ....... tk nin sonu geldi .... 2
    • haydi üye olmaya.. 19 Temmuz 2013, Cuma 11:12:30 herkes kendi kararını verir.okumuş adamlarız ,bizim için en doğru olanı sadece biz biliriz.haydi üye olmaya... 0
    • oyuna gelmeyin... 20 Temmuz 2013, Cumartesi 01:21:32 Bizim korkumuz yok ben bu işin okulundan geldim özelde 500 dolara da çalıştım thy ye de girdim. Ama şunuda unutma bu şirketin tamamınıda satsalar ast üst ilişkisinde yerin belli. Kimse çingeneye beylik vermicek. Şurda iki tane sendikacı yorum yazıyor milleti gaza getirmek için. söyleyeceğim şudur Ben havacıyım hava işe üyeyim sen neysen git oraya üye ol. 0
  • HACI 19 Temmuz 2013, Cuma 09:41:00 DOSTLAR DÜNKÜ YÜRÜYÜŞ HABOM ÇALIŞANLARINADA BİR GÖZDAĞI VERMEKTİ ASLINDA, AMA TAVŞAN YAMACA GEÇTİ, HADİ İŞİNİZE BAKIN HAVA İŞ YÖNETİMİ, BUGÜNE KADAR BİZE SELAM VERMEYENLER BUGÜN BİZİM HAKLARIMIZI DÜŞÜNMÜŞLER, BİZLERİN DURUMUNA ÇOK ÜZÜLÜP BİRŞEYLER YAPMA GEREĞİ DUYMUŞLAR?????????? ZAHMET ETMESİNLER BİZİM İÇİN HİÇTE ÜZÜLMESİNLER ZATEN YASAL OLARAK BİZ METAL İŞ KOLUNDAYIZ. 1
  • HARRANLI 19 Temmuz 2013, Cuma 09:31:26 HABOM'CU KARDEŞLERİM BU AYAĞIMIZA KADAR GELEN FIRSATTIR. EMEĞİNİN KARŞILIĞINI ALMAK İSTEYEN BİZLERİN KİMSEYLE BİR DERDİ YOK. KİMSE BİZLERİ İDEOLOJİK SAPLANTILARINA ALET ETMEYE KALKMASIN. BİZLER GÜDÜLECEK İNSANLAR DEĞİLİZ. HADİ HEP BERABER ÇELİK İŞ'E ÜYE OLMAYA YASAL HİÇ BİR ENGEL YOK, BİRİLERİNİN KAFA KARIŞTIMASIN ALDANMAYIN. 3
    • none 19 Temmuz 2013, Cuma 12:46:26 güdülemeye yönelik bir yazı daha. ah kardeşim ahh. içimizde ne düşmanlar var. 0
  • ANGARALI 19 Temmuz 2013, Cuma 09:15:13 RESMİ GAZETENİN HABOM METAL İŞ KOLUNDADIR YAZISINA RAĞMEN, BEYLER!!!! BU KARAR KANUNDUR.....HALA YÜRÜYÜŞLER, KAFA KARIŞTIRMALAR, İŞÇİ İRADESİNE İPOTEK KOYMALAR, EYYYYY HAVA İŞ BIRAK YAKAMIZI, BİZ YOLUMUZU SEÇTİK, BU YOL ÇELİK İŞ'TİR. ARKADAŞLAR BİLİK VE BERABARLİĞİMİZ KARŞISINDA KİMSE DURAMAYACAKTIR HAYDİ ÇELİK İŞ'E ÜYE OLMAYA 2
    • edited 19 Temmuz 2013, Cuma 12:45:28 angaralı,güzel kardeşim ne yazıyorsan bir okuyarak yaz Allah aşkına. Haydi çelik iş e üye olmaya , hava iş bırak yakamızı gibi slogan tarzı konuşmalar anti sempati oluşturuyor. Varsa derin bilgilerin paylaş güzel bir üslupla he bilgilerin çoğu gibi kulaktan dolmaysa bari sus da adam sansınlar. Hepimiz ekmek peşindeyiz kimse eğlence için gelmedi elbette. Ayrım yapılmamalı aynı işi yapanlar aynı parayı alsınlar kıdem farkları elbet olacak mezuniyet farklılıklarının da makul farklılıklarda olması da normaldir. İnsanca yaşamak için sendika da şart ama mantıksız bir durum var, eğitimle beraber 3 yıl olan THY temasımızda bizleri insan yerine koymadılar,şirket zam verirken söylediği rakamlar brüt üzerinden oldu,%3-%4 gibi rakamlar oldu bizim maaşlarımızda zaten 50-60 gibi bir fark oluşturdu neye faydası oldu daha da artırılabilir tabi ki bu örnekler ama bize bunları yapan firma,bize bir sendika buluyor gidin üye olun diyor. bu mantık dışı,kabul edemiyorum bir türlü. 0
    • etidete 19 Temmuz 2013, Cuma 13:58:28 Arkadaşım aslında yazdığınızın çok doğru ancak şimdi hava-işe üye olamayız nedeni senin belirtigin gibi işverenin bu yöntemi seçmesi zaten bu iş mahkemede biteceği kesin sonuca göre de hava-iş e geçmesi zor bir şey değil. 1
  • www 19 Temmuz 2013, Cuma 04:40:24 vvvvv 0
  • ekmek derdi 19 Temmuz 2013, Cuma 04:38:03 arkadaşlar aslında hepimiz yeni sendikanın işverenin desteğiyle geldiğini ve aradığımızı aslında bulamayacağımızı biliyoruz.diğer yandan 3 seneye yakındır bir süredir eğitimde dahil olmak bu şirketin içindeyim ve bugüne kadar hava iş yönetiminin bizim için birşey yapmayı bırakın ne haliniz varsa görün dediğini bizzat şahit olan biriyim.herkes ekmeğinin derdinde burada tk lı habomlu ,myo lu tef li yada uçakçı tartışmalarını lütfen bırakalım.herkes bir arada çalışıyor ve kimse bize uygulanan dışlanmışlık tavrından yana değil kaldıki burada bu işi bize öğreten abilerimizin kazandığı paralar alın terleridir helal olsun.bizim aldığımız ücretler çok az sadece ama bunlar onların suçu değil.lütfen herkes birbirine saygılı olmalı.ALLAH sonumuzu hayır etsin ben aslında hala pek umutlu değilim ve bana istanbulda insan gibi geçinebilecek ücretlerin derdindeyim kimin bagkoka gittiği yada gitmediği beni ilgilendirmiyor. 0
  • Oyuna gelmeyin... 19 Temmuz 2013, Cuma 01:48:41 Arkadaşlar bir thy teknik çalışanı olarak havacı olduğunuzu unutmayın. Havacılık sendikası dışındaki bir sendikanın vaat ettiklerine kanmayın.Hava iş; pilot hostes teknisyen lerin olduğu bir sendikadır.Bu diğer sendika; Bazılarının böl parçala yok et taktiğidir. Habomcu arkadaşlara şirketinin vermediği bir hakkı şirketin sana gönderdiği bir sendika veremez. Şunu unutmayın geçen yıl sırf sendika ile görüştü diye kovulan 4 habom çalışınını. Şimdi bir kaç tane habom çalışanı yanınıza gönderip biz üye olduk haklarımızı alıcaz diye adam toplamaya çalışıyor. Havacılıkta bir iki yılı geçen bu habom çalışanı sendika temsilciliğine soyulan arkadaşlar size gelecek vaat ediyor. Thy teknik-habom-mng artık bir şirketiz. Tabiki havacılık okuyanlar ve okumayanlar olarak taraflar olacak. ama dışarıya karşı bir olmak lazım. 1
  • myo 19 Temmuz 2013, Cuma 01:25:28 Celik is unutmaki 800 myo ve lisrli calisan var bizi editleyeceksin esit is esit maas .... 5
  • yanlış 19 Temmuz 2013, Cuma 01:06:55 yanlış yanlışla düelmez evet hava iş yanlış şeyler yaptı ve yapıyor olabilir ancak bu daha büyük bir yanlış yapılarak düzeltilemez, iktidar ve şirket yanlısı bir sendika tis görüşmesinde gider okey oynar sonra da gelip "çok ugraştım ama alamadım bu kadar oldu idare ediverin" der. sagda solda grev kararı alınan işyerlerini örnek gösterenler var, buralar iktidar ile düşünceleri uyuşmayan kişilerin şirketleridir. iktidara karşıt düşüncede olan bir şirket, grev olsa kim zarar eder tabiki şirket, peki bu sendikanın umrumdamı,hayır, sendika diretir de diretir elbet grev yapar. ha mevzu greve gitmesi değil elbet sendikadır yapar ve herzaman daha fazlasını isteyecektir ve istemelidir. bu durumda yaptıgı dogrudur. asıl sıkıntılı olan durum şudur peki şirket çelik iş in kankalarının şirketiyse ne olacak, olacağı söyleyeyim, ilk başta şunu alcaz bunu koparcaz biz şöyleyiz böyleyiz, sonrasında da kankaları ne derse o olacak yani kankası thy yönetimi ne derse o olacak. bu ileride bize zarar verir 0
  • shyo mezununa 19 Temmuz 2013, Cuma 01:01:51 Bilader sen düz lisede öss ye çalışırken 5 yıl ATL eğitimi alıp üzerine 2 yıl yüksekokul okumuş adamlar o küçümsediklerin. Sizin gibileride görüyoruz anahtar isteyince kapı anahtarı sanıyosunuz çünkü niye temel yok. Hadi başka kapıya. Aldığın eğitim 4 yıl. Adamların aldığı toplam teknik eğitim 7 yıl. Böyle konuşup güldürme kimseyi. Bir TEF mezunu olarak MYO mezunu arkadaşların maaşlarının yükseltilmesini savunuyorum... 4
    • çok güldüm 19 Temmuz 2013, Cuma 17:20:41 tamam yükseltilsin bizim ona bir lafımız yok hatta sizin maaşlarla eşit olsun bence çokta güzel olur olması gerekende bu zaten. ben çok gördüm hiç bir anahtarın hiç bir toolun adını bilmeyen tefli myo merak etme sen. madem çok zekisin sivil havacılık okuyaydın. 0
  • habomtkmng 19 Temmuz 2013, Cuma 00:50:00 arkadaşlar daha mesleğe başlamadan stajdayken beraber çalıştığım abilerim hep şunu söylerlerdi.teknisyen camiası ne yapıyorsa kendine yapıyor diye.hep kendi ayağımıza sıkıyoruz.mesleğe başladım 4 sene oldu.bu konuyu yaşayarak öğrendim.biz teknisyen camiası olarak isteklerimizi nasıl dile getireceğimizi bile bilmiyoruz.burada durum habomda işbaşı yapan arkadaşlarımızın çalışma ve maddi durumlarını düzeltmeye çabalamak yerine herkes birbirine laf atıyor.bazı habom personeli arkadaşlarımızın yazdığı yorumlarda şunu seziyorum.kendi maaşları artmasa diğer arkadaşların maaşları onun seviyesine düşse inanın zam almış gibi sevinecek ooh diyecek insanların olduğunu seziyorum ve üzülüyorum. arkadaşlar bir mesleğin değerini o meslekteki insanlar belirler.onların hal hareket ve davranışları belirler.burada yazan yorumları okuduğumda gerçekten sanayi sitesindeki insanların ağzı ile yazılmış yorumlar görüyorum.lütfen önce kendimize ve mesleğimize saygı duyalım ve sahip çıkalım. 0
  • bostikçiye 19 Temmuz 2013, Cuma 00:04:49 sivil havacılık mezunu çalışanlarda myo mezunlarının ne işi var diyebilir bu durumda.bi tarafta havacılık okumuş insanlar var bu işin okulu yani diğer tarafta ise 2 yıllık herkesin okuyabileceği bölüm.havacılık mezunları demiyor ki ne işi var bunların diye tek dedikleri genel olarak herkes ekmeğinin peşinde..sen gelmişsin bu iş için onca senesini üni.de geçiren adamlarla aynı parayı alıyorum diye dert yanıyosun onlarla beraber mi sabahlara kadar ders çalışıp onca dersin altından kalktınız.zaten bu kafada olduğun için 2 yıllık mezunusun!!4 yıl boyunca gecesini gündüzüne katan insanlar mezun oldu ordan öss sınavında binlik dilimden giren insanlar onlar sen kimsin.?kusura kalma mevzu sendikaya katılım iken gelmiş burda hala laf ediyosun.Allah herkesin kalbine göre versin.Allah kazancını daha bol eylesin amaa gelipte burada havacılık okumuş insanlara laf atıpta sataşma.saygı duy.ben havacılık mezunu değilim bunu belirtim ama emeğede saygım var.onlar emek verdiler bu meslek için sen naptın. 2
    • bostikçiye diyene 19 Temmuz 2013, Cuma 01:54:12 bende demiyorum shm nın burda ne ısı var dıye emegınıze 4 yılınıza saygı duyuyorum kardesım.Ama sıstem sıze saygı duymuyor burda senınle tartısıcak polemıge gırecek degılım sadece benım anlatmak ıstedıgım su sende kapak sokuyorsun bende sokuyorum ?senın yaptıgın ısı bende yapıyorum ben neden senden az alıyorum?4 yıl okudun ettın ne ısıne yaradı ıstersen nasada oku pratıgın yoksa konusmayı bılmeen bas teknısyenden alırsın yaglama kartını umarım anlamıssındır benı. 2
    • bstk 19 Temmuz 2013, Cuma 11:11:08 polemiğe girmek istemiyosan polemik çıkaracak cümleler kullanma o zaman.bn onlardan çok şey öğrendm öğrenmk istediğim için öğrendim.sen hala onlarda kapak söküyo bnde deyp kendini ne kdar geliştirdiğini ispatladın zaten meslekte.yaptığı işin farkında olan hiçkkimse kapak sökmüyo bu şirkette ama sen daha çççookkkk sökersin :).ne halin varsa gör.konuşmayı bilmeyen basteknisyen dediğin adamlar tecrübesiyle seni 1milyonkere cebinden çıkarır bu ne yaa diye atar saygın olsun.daha öncede dediğim gibi herkesin kalbine göre versin Allah iyiliğide kötülüğüde.uzatmaya gerek yok.bişeyi anlamak istemeyene anlatamazsın zaten bu kalem desen kapak zanneder! 0
  • iron man 18 Temmuz 2013, Perşembe 23:58:06 bugüne kadar kararları ve tavırlarıyla habomcuyu hiçe sayan Hava İş yönetimi bir anda emekçi olması gerektiğini hatırladı.ama nafile akan su yolunu buldu 1
  • iPhone Uygulaması 18 Temmuz 2013, Perşembe 23:33:56 Kız istemeye gidiyorsun oğlan ne is yapar uçak bakımı (THY'de). Wouuuwww aman tanrım measallah süper oğlum bnm. Araban varmi evin varmi nerde kalıyorsun birikimin varmi :) sakaci seni !! 0
  • Sınav 18 Temmuz 2013, Perşembe 23:15:27 Pazar günü yapılacak olan sınavda bütün dostlara başarılar. 0
  • bence 18 Temmuz 2013, Perşembe 22:28:17 Kimse ayrim yapmasin.herkes kardes.thy teknik olsun habom olsun mng olsun herkes ayni gemide.gemi batarsa habomda bogulur thy teknikte.herkes icin hayirli olsun. Thy teknik icinde cok iyi insanlar da var hepsini genelleme yaparak dislamak kimseye yarar getirmez.habom icinde de ayni sekilde herkes pirlanta degil. 0
  • Habom Personeline 18 Temmuz 2013, Perşembe 22:27:48 Değerli arkadaşlar yaklaşık 20 gün evvel resmi gazetede iş kolumuz METAL iş kolu olarak yasalaşmıştır.Bundan dolayıdır ki hava iş sendikası hiç bir habom personelini hava iş sendikasına resmi olarak üye yapamaz.Bu kanunen veya yasal olarak mümkün değildir.Hava-İş sendikasının temsilcileri arkadaşlarımıza bu konuda yanlış beyanlar sunmaktadır,bu çarpıtıcı haberlerin hepsi Habom Aş Personeline uygulanan 2. bir oyundur.Bu oyunun maksadı işverenle-habom personelini karşı karşıya getirip kıydırmak kendisi için tehlike arz eden habom çalışanlarını lav edip yok olmasını sağlamaktır.Şu anda oynanan taktiksel savaş geldiğimiz bu noktada süreci yavaşlatarak zaman kazanmaktır.Çünkü önümüzde hali hazırda Teknik A.Ş nin TİS görüşmeleri bulunmaktadır.Bununla birlikte Hava İş in bu iş yerinde 2015 yılına kadar temsil hakk ı bulunmaktadır.Hava iş in bu oyununa gelmeyelim,kendimize ve mantığımıza söylediklerinin ne kadar gerçekçi olduğunu sorup,bir kez daha aldatılmayalım. 1
  • karalama yapma 18 Temmuz 2013, Perşembe 20:07:47 mesai saatleri içinde deniyor ama haber saati bile 13.08 ya arkadaşlar öğle arası nasıl mesai saati oluyor. habom bu kez fena geliyor gümbür gümbür geliyor. madem bizim bu kadar iyiliğimizi isteyen bi sendika bu hava iş madem kanatsız melek bizi rahat bırak engel olma bu kez bize sendikalaşmamıza izin ver , izin verki artık kurtulalım şu dertten. bizim birlik olmamızı istıyosun fakat biz bunu senle istemiyoruz düş artık yakamızdan..siz defilenize devam edin genel müdürlük önünde 2
  • Yrd. Teknisyen 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:59:46 Arkadaşlar bırakın artık kim ne mezunuysa olsun . Bir çatı altında çalışıyoruz ve ekmeğimiz için burdayız . İyi kötü ( ki çoğu zaman kötü ) iki yılımız geçti . Sarı sendika olarak adledilen sendikanın resmi internet sitesine girin bir bakın . Bütün sendikalar %3 - %5 zamlara anlaşırken tek grevde olan sendika çelik- iş tir . Örnek : isdemir tesisleri . Hem sarı sendika olsa devlete ait olan bir işletmede nasıl grev yapabilecek . Bu karalama kampanyalarına gelmeyin. Yaşasın Çelik - iş ve Habom İşçilerinin birliği 0
    • yrd.a 19 Temmuz 2013, Cuma 11:16:02 iyi diyosun hoş diyosunda zamanında tekel ve çaykur işçilerine yapılanlar konusunda ben hiç iyi şeyler hatırlamıyor ve okumuyorum.metal iş kolunda olupta sendikaların isimlerine bakıyorum hepsinin başında bir 'öz' var ne bu otobüs firması gibi.kim bunlar? bunlar kötüdür demiyorum ama iyiyi görüyoruz haydee deyp gitmeyelim bi soruşturmak gerekmez mi ? 0
  • habomS 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:54:58 24 aydır çalışıyorum . Bir gün olsun havaiş bir derdin var mı diye kapımızı çalmadı . Ama ne olduysa Çelik - iş sendikası ortaya çıktı hava işi görür tanır olduk . Dağıtılan bildiride utanmadan sıkılmadan ; habom çalışanlarının yanına 100 metre yaklaştığımızda kaçıyorlar deniliyo . Öte yandan %40 maaşa satmadık satmıcaz deniliyo , ama bize ; biz işverene %60 teklif ettik kabul etmedi demiştiniz ... Kısacası elle tutulur bi yanınız , tutarlı bi hareketiniz yok . Biz artık çelik-iş sendikasına üyeyiz . Bizi rahat bırakın . Hayallerinizi kendinize saklayın . 1
  • myo zam 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:45:42 Myo olarak bozim meslegimiz teknisyenlik ..teflilere niye bu kadar para r2 vardiyasi olarak ya ucreti esitlerler yada myo hak iste yok 6
  • habom 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:44:47 400 üstünde kayıt olan habom personeli bulunmakta bi kaç güne bakanlığa başvurular yapılır.. 0
  • botanige cevap 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:25:56 Arkadasim ben bir myo mezunu olarak senin suanki maaasindan fazla maas aliyodum biraktik tk diye geldik bidi bidi yapma ayni hidroligi ayni yakiti ayni kimyasali koklucam yaz kis disarda calisicam myo diye senden azmi maas alicam onu gec sen fazla bidi bidi kafa agritir VARDIYAPRIMI+REVIZYONPRIMI+4IKRAMIYE+%20ZAM GELSIN HANGI SENDIKAYSA IMZA ATAR BUTUN HABOM 4
    • anca gidersin 19 Temmuz 2013, Cuma 17:31:56 madem öyle fazla para alıyordun git eski mesleğine. senin kapasiten ne ki benle aynı parayı lmayı istiyorsun. sen o 4 yılı benlemi okudun benle berabermi sınavlara girdin bana yardımcı oldun. çok merak ediyorum 4 yıllık mezun olsaydın hatta sivil havacılık mezunu olsaydın. bu dediklerini kendin kabul edermiydin. 0
  • Android Uygulaması 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:25:40 Habomcular sektore girdigine dua edecegine hep fazlasini.istiyotlar nasil is anlamiyorum 36
    • apachi 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:21:33 sen ne olarak girdin o mesleğe hep daha fazlası değil HAk sen nasıl hak ettiysen bu millette o hakların simdi hepsi olmasa bile bi kısmını almalı yaptıkları iş ortada. 0
    • xxxyyy 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:44:08 senin çapın nedir bunu söylüyorsun....... 0
    • HBM 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:49:12 Sürekli aşağılayıcı kırıcı yorumlar atıyorsunuz . Kimin adamısınız kimin çıkarına burda yorum yapıyorsunuz ? Belliki geçmişten gelen kuyruk acınız var . 0
    • habomcu kovalasın 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:58:12 habomcular deli gibi çalışırken senden 4 kat daha iyi ingilizce bilirken böyle konuşmuyosun ama sen habomcu gibi universitemı bitirip geldin oraya. senin mezun olduğun okula artık ehliyet bile vermiyolar 0
    • Android uygl cvp 18 Temmuz 2013, Perşembe 21:06:37 Sen önce git bi kendini güncelle ne demek yani sektöre girdigine dua edecekmiş.Uçak bakım sektöründe sadece uçak bakım mezunlarımı çalışır sizler eksik kalıyosunuzki diger myo dan takviye alıyorlar.Hala uçak profu olarak kendinizi görmeye devam edin bakalım. 2
  • hayırlı olsun 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:52:24 yok zorla götürüyormuş yok otobus tutuyormus bu kadar yalan gorulmedi arkadaş bu yorumlardan da anlaşıldığı gibi herkes kendi hür idaresi ile gidiyor ve havaişten bıktığı için .... hava iş artık yalan uydurmaktan başka çaresi kalmadı. Amaçları kendi koltukları bizi düşünmedikleri açık 23 yıldır bir sendika nasıl aynı yönetimle gidiyor. kusura bakmasın kimse daha fazla bekleyipte hava iş yalanlarına ve hayallerinde yüzemeyiz. önümüzde bu fırsat varken değerlendirmemiz lazım. sürekli diyorlar 10 sene sonra ne olacak ben daha bir sene sonra yı düşünemiyorum on sene sonrasını nasıl düşünecem. eğer adım atmazsak bu haklar bize kendisi gelmez. 0
  • :) 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:37:05 hava-işe opera 0
  • Android Uygulaması 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:21:45 Sendikaya üye olmamız için 10 gün izin verdiler. Otobüsler tuttular,iftarlara götürdüler,istanbul turu attırdılar,cebimize de yüklü miktarda para koydular biz de gittik üye olduk arkadaş var mı diyeceğiniz birşey . Herkes işine baksın habom şartları ancak sendikalaşarak düzelir. Bunun farkında olan tüm arkadaşlar bizi temsil edecek olan sendikaya üye olsun. Bakın millet nasıl tutuştu iftira atıyor. Artık mutlu bir şekilde eve gitme zamanımız geldi,karamsarlığı bırakıp gücümüzün farkına varalım. 2
  • Android Uygulaması 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:17:00 Hava is acaba neden sadece koltuk derdine düşünce aklın başına geliyor neden zamanında typ konusuna karşı çıkmadın neden bu havacilik okullarina sahip cikmadin ortada büyük bir yanlış var devrimleri gençler yapar ve hava is bu gençleri hiç takmadiniz 2
  • Atın İntikamı'na! 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:15:07 Sen at mısın ?! Şu kadar cesaretin varsa neden hangar içinde bu cümleleri kuramıyorsun :) Cahil adam ezilecek dediğin adamları tanıyalı 2 sene oldu uçaklara uzaktan bakarken gördüğünle tanışalı 2 sene oldu. Bre cahil bu şirket kurulalı 2 sene olmadı. Bre cahil oradaki MNG denen şirket kökleri neredeyse 20 senelik. Sence size kendilerini ezdirirler mi ? Bre kıskanç insan , ulaşamadığın yere mındar diyene kadar o seviyeye ulaşmak için uğraşsana. Bu kafayla olduğun olacağın bu kadar işte. Mutlaka bu yazılarıtakip ediyorsundur, şu kadar cesaretliysen yarın işe geldiğin zaman herkesin içinde bu cümleleri kur da görsün cümle alem . Orada çalışan iş öğreten abilerin senın maaşını düşürmedi, yada onlar seni o kadroya almadı . Biraz kafan çalışsa şu cümleyi kurduğun için ağlardın.. yazık senin kafadakiler yüzünden şu şirketteki arkadaşlara yazık oluyor. 2
    • Haklısınız 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:26:27 Hak veriyorum kesinlikle, Habom dakilerin tk dakilerle ne alıp veremediği olacak ki. tk olup da habom olanları ezen ben görmedim... 0
  • Habom Aş personeli 18 Temmuz 2013, Perşembe 15:48:43 ikramiye+zammın yanında vardiya primi ve pazar mesaisi de olması lazım arkadaşlar sendika gerçekten bunları sağlayabilecekse sendikadır. Hava-İş'in yapamadığını gözünün içine baka baka Metal İş yapıyor.. Allah' ım hayırlısı olsun tüm Habom A.Ş. personeli kardeşlerim için. 1
  • :) 18 Temmuz 2013, Perşembe 15:46:44 hiç bir sey degişmez 3
  • atın intikamı 18 Temmuz 2013, Perşembe 15:27:14 Bu zamana kadar habom ezildi tk baktı bundan sonra da tk ezilecek habom bakacak. 2 senedir bize ettiğiniz eziyet yeter artık. 7
    • Sakin olalım Habom 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:54:25 Arkadaşlar burada hayırlısyla sendkalı olmanın yoluna bakalım birlikte çalıştıgımız tk daki arkadaşları da kırmadan işimize devam edelim onlardan ögrenecgimiz çok şeyler olabilr. 1
    • Majezik 18 Temmuz 2013, Perşembe 22:06:12 Aramızda böyle gereksizler var tk'da da olduğu gibi, üzerimize oynamayan iş öğreten abilerimize selam olsun çok sağolun 0
    • sütçü beygiri 19 Temmuz 2013, Cuma 10:51:23 sütçü beygiri seninle tanışalım. 0
  • Atarlilardan... 18 Temmuz 2013, Perşembe 15:19:22 mesai saati içinde değil diyen Arkadas nasıl bir yalandır? Ben gittim k.içi cayocagina sonra bir toplantı için daha revizyon çay ocağına, kısaca söylenen şey bizim için iyi olicagi ancak , tk yı da kucağa oturyucaz deniyor ... Tk yı kucağa oturtursan 10 sene sonra onlar gibi maas alicagina 3.5milyar alırsın yetkili olarak.. Bugun 100 tl 200tl kazanicam diye ilerdeki yaşamınızın standartlarını dusurucez gibi. Karar verirken dikkatli düşünün. Gaza gelmeyin 8
  • derbeder habom 18 Temmuz 2013, Perşembe 15:16:01 Hayırlı olsun. Tek yol devrim.bu gune kadar birşey yapmayan havais e cevabımızi veriyoruz 1
  • bostikci 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:51:37 Arkadaslar myo mezunu bir habom calisani olarak uye olunan sendikanın yüzde 8 zam ve ikramiye onericekmis.insanca gecinebilmek için bu yüzde 8 kişisel düşüncem hiçbir myo mezunu arkadaşı kurtarmaz zaten 2 yıldır geberik fiyata calistik.tef ve sivil havacilik mezunlarına yarar.ayni isi yaptığımız halde. Bu adaletsizliğin giderilmesi ilk şartımız olmalıydı Ama herkes gitmis imza atmış.revizyon primi pazar çalışma parası vardiya pirimi olmicaksa sendikali olmanın ne anlamı var.? 12
    • Yeni 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:14:18 Bende MYO mezunuyum. Sendika ile yapılacak toplantılarda MYO mezunu olarak bu taleplerimizi iletmeliyiz. 2
    • botanik 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:37:19 arkadaş sen bir myo olarak dışarıda askeri ücrette fazla nerede çalışabilirsin. bu kuruma gelmişsin. paran güzel bunun üzerine ekstra primler ikramiyeler alıcaksın hala laf ediyorsun . gerçekleri biraz görün . 7
    • botanik 18 Temmuz 2013, Perşembe 22:10:30 TEF mezunuysan git öğretmen olsana bilader. dışarda sana kim verecek bu parayı üretime sanayiye dayalı bir eleman değilsin ben öğretmenim diye gezer durursun ortalıkta. 1450 tl den iş bıraktım geldim ben kiraların 250 300 tl olduğu yerden. sen aylak aylak gezerken kpss ye çalışırken geldin. 3
  • Ös 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:49:19 BU HÜKÜMETİN 2002'de bugüne kadar %99'nun KENDİ GÖRÜŞÜNDEN olarak aldiği persönellin hemen Çelik işe üye olmaları lazım. Böylece yıllarca uğraştiği ve sevmediği HAVAİŞ'de kurtulmuş olurlar. Çelik iş hükümet ile kordineli haklarınızı korur. 2
  • MÜKEMMEL 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:41:21 HAVA-İŞ DİYE SENDİKA YOK KISACA KAVBEDENLER KULUBÜ,SONUNA KADAR YENİ OLAN HANGİSİ OLURSA OLSUN DESTEK,HAVAİŞTEN KURTULMAK İÇİN SART,AYNI ZAMANDA YENI SENDİKA YENİ UMUTTUR. 1
  • HARRANLI 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:11:35 GELİYOR GELİYOR ÇELİK-İŞ GELİYOR YAŞASIN YENİ SENDİKAL YAŞAM 2
  • HACI 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:03:15 ÇEŞİTLİ BAHANELER GÖSTEREREK İŞÇİNİN ENDOĞAL HAKKI OLAN SENDİKALAŞMA HAKKINA ENGEL OLMAYA ÇALIŞMAYIN SİZ BECEREMEDİNİZ SİZ GİDİN GREVİNİZİ YÖNETİN???????? NASIL YÖNETTİĞİNİZ ORTADA. MİADINIZ DOLDU BEYLER ÇEKİLİN YOLUMUZDAN, YOKSA ÇİĞNER GEÇERİZ BU İŞ BİTTİ 1
  • HABOM 18 Temmuz 2013, Perşembe 13:46:07 Birileri sağlam tutuştu ama hala icraat yol sadece bildiri . 0
  • Yeni Sendikacı 18 Temmuz 2013, Perşembe 13:30:41 3 yıldır Habom adına sürekli köstek olan sürekli bizleri kaosa sürükleyen sendikacı arkadaşlar şimdi ne oldu da telaşa kapıldı atölye atölye dolaşıyorlar. Neden şimdi aklınıza geldik sayın Hava-iş yetkilileri? Arkadaşlar söyledikleri hiç bir yalana inanmayacağınızı biliyorum. Yeni sendikamıza üye olarak haklarımızı savunabilelim. Herkese şimdiden hayırlı olsun. 2
    • habomcu 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:12:42 madem sendikaya üye olcaktınız neden bugunu beklediniz, hava-iş sendikasıda haklarını savunurdu ve neden havacılıkla alakası olmayan bi sendika , hava iş dururken , neden çelik iş , teknik a.ş çalısanları buraya kadar geldilerse hava-iş sayesinde geldiler buda bi gerçek , çelik iş-in kucakta sendika oldugu besbelli 12
    • HABOOOM 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:32:35 zamanında hava-iş yüzde kırkla teknik olarak başlatsaydı kendisine bizi üye yaptırdıktan sonra bizim haklarımızı savunsaydı. hava iş bu zamana kadar neredeydi. 27 yıllık değişmeyen bir yönetim mi olur . 0
  • Hbmc 18 Temmuz 2013, Perşembe 13:29:57 Arkadaşlar aranızda zaten bu olayları bilenler var. İnanmayın mesai saatinde falan diyorlar. Öğle arasında bize verdikleri 1 saatte yapılıyor bu işler. Hava-İş olayları karıştırmaya çalışıyor #direnhabom 2