THY'de 'retest' için kampanya başlattılar

    Çok beğenilenler

  • Kpt 31 Ekim 2019, Perşembe 09:35:30 Hiç bir şey olamadık, bari pilot olalım mantığı doğru bir düşünce tarzı değildir. Pilotluk, bir meslekten çok, bir yaşam tarzıdır. 32
    • Doktor 31 Ekim 2019, Perşembe 09:57:55 Yani nerden bilirsin insanlarin ne meslege sahip olduğunu da bu meslegi yapmak istediğini. Agzin var tabi konuş icindeki kotulugu dok nasilsa tanıyan yok 22
    • Kptt 31 Ekim 2019, Perşembe 10:02:30 Nerden çıkıyor bu hiçbirşey olamadık fikri? Aramızda akademisyende var pek ala pilottan fazla kazananda. Zaten bu istekten belli değilmi bu çabadan bizim havacılık sevdamız??? 36
    • Mühendis 31 Ekim 2019, Perşembe 10:26:42 Aselsan'da Mühendisim hocam, yeterli olur mu sizin için? 12
    • Plt. 31 Ekim 2019, Perşembe 10:27:35 30 yaşına kadar bir kazmaya sap olamamış adamlar pilot olma peşinde hadi ordan işinize bakın 44
    • ADAS & Connectivity Eng. 31 Ekim 2019, Perşembe 10:34:06 Birşey olamadılar derken. Bir gidin ezikler. Ben havacı olmak istiyorum. Pilotluk aşk işidir. Bu yorumu yapanda en ufak empati en ufak öngörü olamaz. FO maaşı kazanıyorum zaten. Bu başka birşey. Hayattaki tek olayınız para mı sizin? 6
    • Pltttt 31 Ekim 2019, Perşembe 11:18:57 Kendine kaptan deyip 30 yasin uzerindekilere birsey olamamis yazan insanin adamligindan suphe ederim , hicbir hayat tecrubesine is bilgisine disiplinine sahip olmadan kaptan olacagina 35 yasinde bilgili tecrubeli disiplinli F/O olsun, once insan olsun yeter , 5
    • Cevap KPTT 31 Ekim 2019, Perşembe 11:19:44 Havacılık sevdanı bilmiyorum ama türkçe sevdan biraz zayıf. Aranızdaki akademisyen sen değilsin diye umuyorum. 6
    • Kazma Sapı 31 Ekim 2019, Perşembe 11:39:14 Nedir bu kazma sapı mevzusu? Bu sap kazma lafları yakışıyor mu sizlere? Sayın Kpt. Sayın Plt. Bu genç insanların tamamına yakını çok iyi kariyer sahibi saygın ve havacılık sevdalısı kişiler. Tanımadığınız kişilere hakaret etmek size nasıl bir ego tatmini veriyor anlamıyorum. Çok küçük çok dar bakış açısı bu. El insaf 5
    • KaPuT'a cevaben... 31 Ekim 2019, Perşembe 12:30:48 Kusura bakma ama hiçbirşey olamamışsın hâlâ. Şu sağda solda dolaşan beylik laflar vardır,".. küçük insanlar insanlarla uğraşır..." falan.. Kendi işine bak. 3
    • Gnc 31 Ekim 2019, Perşembe 12:31:32 Sevgili Plt sanırım siz oturduğunuz klavye başında 30 yaş altında atomu parçaladınız.Veya O sapa kazma oldunuz.Bu uslupsuz Egonuz, empati yoksunu anlayışsız tavrınız, emek vermeden size sunulan sonsuz kaynaklardan geliyor. 9
    • Kpt 31 Ekim 2019, Perşembe 16:16:45 İşin içinde olan biri olarak, araba kullanma becerisi bile olmayanların, sırf içindeki havacılık aşkı (!) için ticari pilot olma çabalarını hayretle gözlüyorum. Bu arkadaşlara tavsiyem, içinizdeki futbol aşkını körükleyin, gidin 3 büyüklerden birinde santrafor olarak işe başlayın; hem daha çok para var o işte. Havacılık aşkı sadece THY da FO olmak ile tatmin edilemez. Söylediğimiz budur. Kimseyi kırmak gibi bir niyetimiz olamaz. İyi havacı önce iyi insan olmalıdır. Ama dostlarına da doğruyu acı da olsa söylemelidir. Budur. 2
    • Xxx 31 Ekim 2019, Perşembe 18:59:53 Evet ben de mesela aylık 150 bin tl kazanıyorum ama pilot olmak istiyorum çok aşığım bu aşk beni bitiriyor 2
    • Plt. 01 Kasım 2019, Cuma 00:17:33 Madem ki güzel meslekleriniz var o zaman senin ne işin var pilotlukta tabi maaşları gördünüz gözün fal taşı gibi açıldı kimse bana yok benim havacılık aşkım var pilotluk hayalim falan demesin hepiniz parası için bu mesleği istiyorsunuz Bu Meslekte Maaş 5 bin lira olsa kaç kişi başvuru yapardı allah bilir onun için kimseyi kandırmaya çalışmayın 4
  • Kpt. 31 Ekim 2019, Perşembe 13:35:03 30 yaşından sonra mı aklınız başınıza geldi. Bu zamana kadar bir yere gelemeyip bu yaştan sonra pilot olalım diyorsunuz. Siz boş boş takılmaya alışmışsınızdır bundan sonrada böyle devam edin pilot olup napacaksınız 76
    • 7three7 31 Ekim 2019, Perşembe 15:24:21 Yemeyip içmeyip bu insanlara laf yetiştirmekle uğraştığına göre bu insanlardan daha çok boş boş takılıyorsun. Nickini de kaptan yapmış :)) 1
    • Harbici KPT 31 Ekim 2019, Perşembe 17:06:23 Sen gercek bi kpt olsan boyle bir şey zaten yazmasın. Nick kpt yazmakla oyle olunmuyor bu1. Ikincisi thy son alimlarinda 36 yasindada aday aldı hatta dışarıdan lisansini 38 yasinda bitirip su an 40 yaşında fo olan insanlarda var. Malesef sizin gibi hasretinden catlayan insanlar kostek olmayi daha cok seviyor. Yaşamlarınız da ona gore şekilleniyor. Allah islah etsin ne diyelim. 1
    • Lol 31 Ekim 2019, Perşembe 17:19:22 Kışı kendi gii bilirmis herkesi. Daha söylenecek ne var :) 0
    • Cvp Kpt. Nickli yorumcuya 31 Ekim 2019, Perşembe 17:33:29 Sizin zannediyorum ki aklınız hala başınızda değil, lütfen gözünüzü açın Dünya’ya etraflıca bakın insanlar 60 yaşında kariyer planlaması yapabilecek kadar vizyoner ve çalışmaya devam ediyorlar. Oturduğu yerden havuzdan gelen kaynaklarla, bir şeyler uğruna çaba gösteren insanları yok yere yermiyorlar. Bu ülkede emeklilik yaşı 65 oldu farkında mısınız bilmem ama yani insanlar 30’dan sonra 35 yıl daha çalışması gerek! Siz otuzdan önceki aklınızla, bilime hangi katkıları sağladınız, kime ışık yaktınız aydınlatın da bizler de feyiz alalım. 1
    • Kpt. Başlığına cvp 31 Ekim 2019, Perşembe 20:40:43 Sizin aklımız başınızdaydı 30 dan önce, ülkeye ne değer kattınız?Sanırım şansa kapak attınız bir yere 65 ten önce emekli olacaksınız. Bu mücadele bir kararlılık örneği ve fırsat eşitliği talebi ki muhatap da siz değilsiniz. O halde, sizi bu kadar rahatsız eden şey ne? Atladığınız birşey var ki, 35 ve üstü olan bir grup insan zaten akademiye girdi. Herkesin hikayesi farklıdır. Tavsiyem, kendi hikayenizin baş rolünde aktif olmaz için 30 öncesi olgunlaşmış aklınızı kullanın! Başkalarının hikayesine çamur atarak mutluluk sizin gibi dehaya yakışmadı 1
    • Kptt 31 Ekim 2019, Perşembe 21:24:02 Senin gibiler pilot olmasın diye olacağız 0
    • Kaptan’a 31 Ekim 2019, Perşembe 23:23:47 Niye siz Hava kuvvetlerinde uçup sonra sivile geçiyorsunuz ama daha fazla para kazanayım diye? Zorunlu hizmet süresini bitirince mi aklınıza geliyor sivile geçmek? Sen sivile geçtiğinde kaç yaşındaydın? Şimdi diyeceksin ki ben geçtiğimde 2000 saatim vardı, olabilir, benim yok ama bu saatten sonra sağlığımda bir problem yoksa pilot olmamda da engel yok. Bir kapı açılmış, şansımızı deniyoruz, gerekli testleri geçemeyen olamıyor zaten sen merak etme.. 3
  • Tüm yorumlar

  • Etik 17 Ağustos 2021, Salı 09:54:29 Açıköğretimden önlisans bitiren adam maddi koşulları gereği örgün öğretime devam etmemiş olabilir. Belki yeteneği kabiliyeti ve zekası pilot olmaya uygundur. Lisansı bakkaldan almıyor bir kalifikasyondan geçiyor. Eğer bir kuruluş aöf mezununa pilotaj eğitimi ve lisansı sağlayabiliyorsa, onu bu haktan mahrum görmeniz en hafif tanımıyla etik dışıdır. 2
  • Kpt 06 Kasım 2019, Çarşamba 18:42:18 16 yaşından önce havacı oldum, 21 yaşında pilot, 24 yaşında öğretmen pilot, 27 yaşımda kontrol pilotu. Elektronik ve elektrik mühendisiyim, doktoram da var, akademisyenim de, daha saymayayım. Kendimi hala geliştirmeye çalışıyorum. Kanunlar ve sağlığım müsait olduğu sürece de uçacağım. Bu arkadaşlara sadece THY nda gelecek aradıkları için kızıyorum. Almıyorsa, başka olanakları da değerlendirin. Bitirdiğiniz okul ne ise, gurur duymanız normaldir, ama o okulu bitirdiğiniz için pilot olamazsınız. Pilot olmak için gereklilikleri yerine getirip bunun okuluna girmeniz ve başarılı olmanız lazım. Pilotum diye Tıp Fakültesine girmeye çalışmıyorum, siz aksini nasıl düşünebiliyorsunuz. 13
  • Kpt 06 Kasım 2019, Çarşamba 18:31:16 sevgili kardeşim, özel yaşamım tamamen göreve bağlı. Evime misafir davet edemiyorum. 15 yıldır İstanbul'da balık-rakı muhabbeti yapıyoruz, 5 kere içmişliğimiz yok, bayramlarda el öpmeye bile gidemiyoruz, uçakta dondurulmuş gıda yemekten içimiz dışımıza çıktı, çöpçülerle gidip - bekçilerle geliyoruz, millet işe giderken biz eve geliyoruz. Size parlak bölümü yansıyor belki ama, bu işin de bayağı bir çilesi var. Onun içindir ki, bir yaşam tarzı diyoruz. Askerlik gibi sevdiklerimizden sürekli uzağız. Arkadaşlarımızla bile görüşemiyoruz. Budur yani. 1
    • Cevap 20 Ocak 2020, Pazartesi 22:50:18 O zaman neden hala bu meslegi icra ediyorsunuz,sizi zorla ucuran yok,sonra isinizden memmun degilseniz tehlikelisiniz.gerci Turk pilotlarinin hepsi tehlIkeli. 20
  • fuad 04 Kasım 2019, Pazartesi 09:35:26 pilot olanlara ne hak tanınıyorsa herkes aynı haklardan yararlanmalı. 4
  • Kadın Pilot 02 Kasım 2019, Cumartesi 15:42:45 Herkes aynı sınavları geçerek akademiye girdiğine göre yüksek mühendis olmak, bilmem ne firmalarında çalışmak bir artı sağlamıyor olacak ki "ev hanımları" akademiye girebiliyor. Herkes aynı süreçten geçiyor. Ayrıca ülkemiz dışında neredeyse her ülkede lise mezunları pilot oluyor. 11
  • cevap kptt 01 Kasım 2019, Cuma 12:20:45 Haklısın, benimki de yanlış olmuş. inşallah yeniden sürece dahil olursunuz. bence pegasus ve sunexpress için de benzer bir kampanya başlatabilirsiniz. 1
  • Yuksek Muh 01 Kasım 2019, Cuma 11:18:08 Niye kontenjan harcadın diyenlere.. Okul biter bitmez pilot olayım demedim görüldüğü üzere yaş 35, 13 yıldır bu sektördeyim. Tecrübe ve geçen yıllarla birlikte daha mutlu olacağımı düşündüğüm bir mesleğe geçmeye karar verdim. Sakıncası yoksa:) 8
  • Neden uçuş okuluna gitmiyorsunuz?? 01 Kasım 2019, Cuma 10:30:32 Bedava pilot olmak işinize geliyor değil mi Mantığınız normalde asgari ücret alıyorum maaşımda eğitimi kessinler her türlü elime çok para geçer MAAŞ 5 BİN TL OLSA HİÇ BİRİNİZ İSTEMEZSİNİZ HAVACILIK SEVDAM DİYENLER BİZİ KANDIRMAYIN 20
  • Snn 01 Kasım 2019, Cuma 10:28:22 Pilot olmayi bu kadar cok isteyen herkese diyorum gidin bir ucus okuluna 500 bin verin olun cok istiyorsaniz ise basladiktan sonra 2-3 sene icinde amorti edersiniz bu parayi ama kendinize guveniniz yok is bulamam korkusu var cogunuzda garanti olsun thy alsin beslesin buyutsun bizi:) 19
    • Cok uzaksin 01 Kasım 2019, Cuma 15:44:15 Konuya çok uzaksın. Komplekslerinden kurtulman senin hayirina olur benden söylemesi 8
  • Adayadayadayadayı 01 Kasım 2019, Cuma 08:53:58 Yediğin değil paylaştığın senindir. Az yol yordam gösterin tecrübe paylaşın. Genç pilot olmanı ya da orta yaşta pilot olmanın artı eksilerini paylaşın. Pilot deyince “Zihinsel, fisiksel, duygusal becerileri olgunlaşmış insan” anlıyordum ben ama şu yorumları okuyunca “yiyimsel, egomsal, üfürümsel normal birey” anlaşılıyor. 1
  • Kpt’ye 01 Kasım 2019, Cuma 08:43:12 Doktor, avukat, mühendis ve diğer mesleklerin de yaşam tarzı var sevgili Kpt, işim gereği ayda 8-10 kez yeni havalimanından uçuyorum, emin ol benim baya renkli bir yaşam tarzım var, ha bu arada instagrama da değişik fotoğraflar koyuyorum, eğer yaşam tarzı dediğin şey o ise.. 8
  • Airbus Kaptan 01 Kasım 2019, Cuma 04:08:03 Kalite cok dustu. Sinavdan elenenler tekrar basvuramamali. Ucarken bunlari goruyoruz. 16
    • Kaptanım Haklı 01 Kasım 2019, Cuma 10:24:24 Aynen katılıyorum kaptanım bu kadar kalite düşemez açıköğretimden önlisans bitiren biri nasıl olurda pilot olur ben hala anlamıyorum normalde asgari ücret alan biri sırf maaşı yüksek diye pilot olmak istiyorlar thy acil olarak buna bir düzenleme getirmeli 12
  • Retest nedir? 01 Kasım 2019, Cuma 04:05:23 Sinavdan kaliis demektir, uygunluk gosterememis demektir. Sen dlr’dan crm’den kal retest iste. Olur sey degil. 10
    • Re test 01 Kasım 2019, Cuma 10:48:41 Sayın adam Thy de şuan her aşamadan re test e girmiş ( dlr crm yada kurula 1 kere kalıp 2. Defa girip geçmiş) pilotlar hatta 3. Kere girmiş öğrenciler var. Komiksiniz vesselam. 5
  • Hakan 01 Kasım 2019, Cuma 04:04:35 Nerede issiz gucsuz var basvuruyor. 10
    • İşsizler kervanı 01 Kasım 2019, Cuma 10:34:01 Hakan çok haklısın 5
  • Bayram İ. 01 Kasım 2019, Cuma 02:50:34 Arff kardeş; senin olurun olmadan uzaya kozmonot gönderen Rusya’nın Soyuz’u, senden bihaber Mekik programlarını sona erdiren Nasa olmaz olsun. 0
  • İçeriden biri 01 Kasım 2019, Cuma 01:59:03 Sizin mezun olduğunuz okullardan birinden iyi bir dereceyle mezun oldum , savunma sanayinde 5 yıl kadar çalışıp pilot oldum.Bir kaç senedir kaptanım ve yaşım sizlerin yaşına yakın (35).Tavsiyem bunu bir hırs olmaktan çıkarın hayatınızın sosyal ve maddi fırsatı gibi düşünmeyin.Bende yanımda akıllı adamların oturmasını tercih ederim fakat olmuyorsa olmuyordur.Umarım şirket size bir hak verir fakat vermezse ki ihtimali yüksek mutsuz olursunuz.İçerden birisi olarak söylüyorum kaçırdığınız şey büyük değil 3
  • Updated 31 Ekim 2019, Perşembe 23:02:33 Up 0
  • Kardeşim işinize gücünüze bakın gelmişiniz 35 40 yaşına 31 Ekim 2019, Perşembe 23:00:43 Ekmeğimize taş koymayınn 12
  • Pilot 31 Ekim 2019, Perşembe 22:46:04 Mevcut pilotlar mı bu negatif konuşanlar , işinizi mı elinizden alacak yeniler 5
  • Malkaralı 31 Ekim 2019, Perşembe 21:28:01 Torpiliniz yoktur be ya uğraşmayın yoksa derim bu kurumun 12 sene tozunu yuttuk 2
  • Türk Pilotu 31 Ekim 2019, Perşembe 20:44:13 18 yaşında alınca 65 yaşına kadar kullanacağınızı mı düşünüyorsunuz. 30 yaş üzeri insanın en verimli çağıdır. Bırakın insanlar biraz kendi mesleklerinde kendilerini geliştirmeye çalışsın. Parası iyi diye pilot olmuş 4 pratisyen hekim THY de uçuyor. aynı zamanda lise mezunu kaptan da var.Saçmalıklar topluluğu.Mühendis doktor bankacı edebiyatçı öğretmen asker. 30 yaş üzeri insanın olgunlaştığı yaşlardır. Bu insanlara engel olmayın. 4
  • Tecrubesiz tip eğitimsiz, yeni mezun pilot ilani ne zaman ? 31 Ekim 2019, Perşembe 19:19:15 Bilen var mı ? 2
    • :( 01 Kasım 2019, Cuma 11:03:55 Modüler eğitim alanları kabul etmeyeceklermiş 1
  • Haranli 31 Ekim 2019, Perşembe 19:04:53 Kendi adamlari kalmadiki yassinirini geriye ceksinler,alinan alindi satilan satildi pilot ihtiyaclarida oldugunda Teroru destekleyen ulkelerden karsilarlar,bosuna cabalariniz. 0
  • Şaka mı? 31 Ekim 2019, Perşembe 17:01:20 "30 yaşına kadar bir baltaya sap olamamış, pilot olmak istiyor" ne demektir ya! Şahsım adına Askeri lise mezunu, Aselsan'da çalışan, iyi bir üniversiteyi bitirmiş, 3 üniversite okumuş bir mühendisim. Kariyerimin, ülkemizin ve birçok Avrupa ülkesinin ortalamasının üstünde olduğunu düşünüyorum. Sürecin içinde benden daha kariyerli, yönetici, akademisyen, asker, polis var. Lütfen yorum yapmadan önce bir düşünün... Biz sadece sürecin bir parçası olan Re-test hakkımızı kullanabilmek için fırsat eşitliği istiyoruz. Saygılar. 7
    • Kalmissin 26 Mayıs 2020, Salı 09:05:22 Kalmissin sinavlarda daha ne zaman vazgecen? 1
  • para için meslek 31 Ekim 2019, Perşembe 16:51:42 Korkma kardeş, senin maaşından kesip vermeyecekler gençlerin maaşını. 1
  • Cevap KPTT'ye 31 Ekim 2019, Perşembe 16:48:50 Arkadaşın Türkçe'sini eleştirip, Türkçe dersi vermeye çalışırken Türkçe kelimesini küçük harf ile türkçe şeklinde yazmak peki? Doğru tabii, her şeyi siz daha iyi bilirsiniz. En çok kitabı siz okursunuz, kafanız müthiş çalışır. İnsanları tanımadan "30 yaşına kadar bir işe yaramamış" diye aşağılama hakkınız vardır. Bunlar da CRM i geçip Kaptan olmuş. Keptıın senii..... 3
  • plt28 31 Ekim 2019, Perşembe 16:26:49 senin gibi beyinimizin boş olmasından boş takılmamız daha iyidir bence . 0
  • 7three7 31 Ekim 2019, Perşembe 15:22:26 Düşünün aynı ilana başvuran iki kişi var. Aynı sınavlara aynı sürece tabiler. Bir tanesi her süreçte 2. hakkında başarılı olmuş diğerinin 2. hakkı bile yok. Adaletsizlik. 1
  • Arff 31 Ekim 2019, Perşembe 15:15:43 Arkadaslar tekniker kadrosu ve maas adaletsizliyi sonrasi hersey guzel olacak. Pilotluk gelecegi olmayan bi meslek. Gelin sizleri teslikat olarak aramizda bekliyoruz. Kpss 65 puan yeter baska bisey lazim deyil. 1
    • Voleybol’da 01 Kasım 2019, Cuma 10:35:44 Smaç ve manşetlerim çok iyidir. Ben de katılabilir miyim?:) 1
  • Cadet 31 Ekim 2019, Perşembe 14:45:34 İnsanlar istediğini istediği yaşta olur ya da olmaz, bu anayasal haktır. Örneğin British Airways 18 yaşın üstündeki herkesten “cadet” başvurusu alır. 40 yaşında cadet olan da vardır. 9
    • Kimse 31 Ekim 2019, Perşembe 21:17:40 Olamazsın demiyor zaten. Parasını ver ol. Şirket ben 30 yaş üzerine 140.000 euro bağlamam diyor. Bu da anayasal bir hak 4
  • Asgari ücretten 25 bine 31 Ekim 2019, Perşembe 13:19:38 Bol şans 18
    • Asgari ücretten 25bine cevap! 31 Ekim 2019, Perşembe 20:44:24 Sizin durumunuz ne olacak ona kafa yorun. %25 enflasyonla maaş nsl eriyor. Görünen o ki, gelişim yok maaşta level atlama şansınız da yok! Bu ülkede bir kere de bir çaba neden takdir edilmiyor hep aşağıya çekme çabası! Psikologlar bunu bir açıklasın kendi komplekslerinizin dışa vurumu olabilir mi siz de bir düşünün bu gece! 1
  • Slmz 31 Ekim 2019, Perşembe 12:44:51 İşe alım süreci 1 yıl sürüyor, bu süreçte ihtiyaçlar değişiyor yeni kararlar uygulamaya alınıyor.Fakat, başta yazılı olarak bildirilen retest hakkı saklı tutmak yerine, burdaki kaynak yönetimi yanlış yapılarak ilan kriterlerini sağlayarak yeniden başvuru koşulu aranıyor.Verilen hak geri alınmamalı.Yeni başvurular için istediğiniz kriteri belirleyin.Fakat, zaten süreçte olanlar bu işe gönülden istekli gayet kariyerli, eğitimli, bu işe gönül vermiş insanları fırsat eşitliğinden mahrum etmeyin! Mesaj net.Lütfen anlamayanlar, anlamayanlara anlatsın! Lütfen anlamayanlar duyarsızca yorum yapmasın. 11
    • Hangi verilen hak? 31 Ekim 2019, Perşembe 14:41:39 Güzel kardeşim, özel şirkettir. Ne isterse onu yapar. Kamu yararına sizleri meslek sahibi yapma görevi mi var bu şirketin? İster fırsat verir, istemezse de vermez. Bu kadar basit. 32
    • Yani 31 Ekim 2019, Perşembe 15:56:23 Evet haklısın dostum. Bu olayda zaten bir istek talep. Kimse gidip bunu Thy yapmaya mecbur demiyor ya zaten 0
    • Allah korusun 31 Ekim 2019, Perşembe 17:07:54 Allah sizin gibilerin yönetiminde olmaktan korusun tüm sirketleri 2
  • B.Tnc 31 Ekim 2019, Perşembe 12:26:00 Subjektif değerlendirmelerle, bir çok kaliteli aday devre dışı bırakıldı.) Yüksek eğitimli, uçuş tecrübesi olanlar da dahil)Yerine 4-5 yıldır evde oturan ev hanımları, konuyla alakasız bazı kurum çalışanları alındı.Sırf 30 yaş altı diye AOF ve Onlisans mezunlarına defalarca şans verilerek sürece devam etmeleri sağlanırken, 1 yıl süren işe alım sürecine emek vermiş insanlar sırf 30+ niye neden devre dışı bırakılarak fırsat eşitliği sunulmadı? 9
    • Cadettt 31 Ekim 2019, Perşembe 17:49:34 Bademlerden tanidigi oldugu icin girmisler diyememissin, bunlari yazmissin. 0
    • eleştirmek 31 Ekim 2019, Perşembe 20:22:21 Ev hanımı derken, kadının fendi erkeği yendi diyorsun yani :). Hacım umudunu yitirme, başkasına da garez etme, belki olur ya da olmaz. 3
  • Plt. başlığa 31 Ekim 2019, Perşembe 12:09:43 Aramızda 2 üniversite bitiren de var, yüksek lisans mezunu olan da. Hem de öyle bilmem neredeki son 2-3 yılda ortaya çıkmış üniversitelerden falan değil. Kariyerinde yönetici olan da var, akademisyen olan da, PPL lisansı sahibi olan da. Bakınız, mühendis vs demiyorum. Ayrımcılık yapmıyorum, bölüm katmıyorum işin içine. Ama siz de haklısınız. Dediğiniz gibi Açıköğretim veya 2 yıllık okuyup, ya da hiç okumayıp daha güzel ballı kaymaklı baltalara sap olamadık. 5
  • Teşekkürler 31 Ekim 2019, Perşembe 11:28:48 Teşekkürler Kaptanım 5
  • Aday 31 Ekim 2019, Perşembe 11:27:38 32 yaşındayım ve tüm aşamaları tek seferde geçerek kurul mülakatına kadar geldim. Fakat kurulda resteste kaldım ve yaştan dolayı retest hakkımı kullanamıyorum. Zamanında 2 hatta 3 retest ile süreci tamamlayıp eğitime başlayan aday arkadaşlarımız varken, bizler 1 ila 5 yıl daha yaşlıyız diye 1 kez bile restest hakkımızı kullanamamamız, maddi ve manevi zorluklar ile 1 yıllık emeğimizin son aşamaya gelmişken bu şekilde harcanması gerçekten çok zor ve üzücü bir durum. İstediğimiz tek şey zaten süreç içerisinde olan bizlerin restest hakkımızı kullanabilmemizdir. 6
  • HDPE 31 Ekim 2019, Perşembe 11:15:09 Bir sene hem kendi işimi yapıp hem de bu sürece hazırlanıyorum. Kimse kusura bakmasın; hiç bir şey olamadık pilot olalım gibi bir ifadenin son derece sığ, diğer tüm parametreleri göz ardı ederek ve kasıtlı söylendiğini düşünüyorum. Tüm aşamaları (ingilizce, DLR, CRM) tek seferde geçmiş bir aday olarak kesinlikle katılmıyorum. Pilotluk için gerekli sınavları geçip firma mülakatında elendim ve ne yazık ki bu mülakat hem taşınma hem de 2 MAX kazasının ardından gerçekleşti. Dahası da var ki, benim sürece birlikte başladığım arkadaşım DLR'dan kalıyor yani pilotluk becerisini ölçer dediğimiz sınavdan ve ilana başvurabildiği için tekrar giriyor ve geçiyor. Yok mudur işinden memnun olmayıp parası için başvuran, tabi ki vardır ama benim tuzum kuru nasılsa deyip genellemeyle insanların emeğini hiçe saymak kadar da saçma bir şey duymadım. Adam 36 yaşında eğitime başlamış 38 de FO olacak dinamik yok akışkanlar mekaniği yok, sen bu adamı 3-4 tarzda fizik sorusu ezberledi diye eğitime alıyorsun... 8
    • eleştiri 31 Ekim 2019, Perşembe 20:16:04 Hem eleştiriye tepki vermişsin hem de; "..başkası fizik ezberleyip pilot oldu.." olmamış. 1
  • Açıklama 31 Ekim 2019, Perşembe 10:39:13 2018 yılında ilan kriterlerini sağlayıp eleme sürecine dahil olan +30 yaş adaylar sınav/mülakat aşamalarından birinde retest durumuna geldikten sonra 2019 haziran ayındaki ilanın yaş kriterinden dolayı sürecin bir parçası olan retest hakkını kullanamadı. Bu şansını pekçok aday kullanıp başarılı olmaları durumunda eğitimlerine başlıyorken +30 yaş adaylar bu şanstan mahrum bırakılmamayı diliyor. Değerli büyüklerimizden talebimiz; fırsat eşitliğini bizlere de sunmaları. Bazı yorumlardaki bu ülkenin azimli gençlerini “işi olmayan” ya da “bir işe yaramayan” bir kitle olarak genelleyen kırıcı tutumu teessüfle karşılıyoruz. Saygılarımla 1
  • pass 31 Ekim 2019, Perşembe 10:25:48 thy'nin adını böyle bir olayla twitter'da vs. kötü duyurdukları için yaşları tutsa bile bu insanların elemeye alınmaması gerekir. dünya markası şirketimizi kimsenin kendi durumları için böyle duyurmaya hakkı yoktur. 21
    • Vayyy 31 Ekim 2019, Perşembe 15:59:40 Hocam sen önce bi twitter i aç oku ondan sonra konuş. "Kötüleme" diye sallamışsında. Acaba nerde o kötüleme. Önce oku ondan sonra yorum yap 0
  • Teşekkürler 31 Ekim 2019, Perşembe 10:24:10 Teşekkürler kaptanım 0
  • Biraz Mantık'a 31 Ekim 2019, Perşembe 10:02:55 Meslek Bilgisayar Yuksek Muh, Hacettepe + ODTU, Yas 35, Savunma Sanayi 17
    • OOOOOO! 31 Ekim 2019, Perşembe 10:59:43 HELAL BE İŞTE İDEAL PİLOT ADAYI! YA BENCE SİZ UÇAK UÇURMAYIN, YAPIN ÜSTADIM! 8
    • Güzel 31 Ekim 2019, Perşembe 11:56:57 Kapak :) 6
    • Ne isin var 31 Ekim 2019, Perşembe 13:19:31 En guzel yerleri bitirmissin, yazik degilmi sana harcanan kaynaga, pilot olunca da bu kafayla baska bir yere basvurursun sen, ne istedigini bilmeyen senin gibiler oldukca harcanan diger genclere yazik!!! 20
    • Yüksek mühendis'e 31 Ekim 2019, Perşembe 14:36:35 Çalıştığın yerde kal da memlekete katkın olsun. Pilot olacaktın madem, o okullarda, o kontenjanları niye boşuna işgal ettin? 18
    • . 31 Ekim 2019, Perşembe 16:01:11 Güzel kardeşim haberin varmı bilmem ama Thy ÜNİVERSİTE MEZUNU alıyor zaten. Üniversiteye gönderip okutmuyor. 6
    • Kapak Sana.. 31 Ekim 2019, Perşembe 16:01:58 Anladın.. 2
    • Birdaha 31 Ekim 2019, Perşembe 16:03:17 Önce pilot nasıl olunur Thy nin alım şartları neler bi okuyun sen ve kapak arkadaş. Sonra bida konuşalım. Cahil cahil konuşmayın 7
    • Derler 31 Ekim 2019, Perşembe 17:13:02 Okusan niye orayi okudun madem pilot olacaktın derler. Okumazsın bi baltaya sap olamamissin ne isin olur pilotlukla derler. Demem o ki üstadım derler de derler o yüzden sığ insanlara cok takilmayin hayallerinizin peşinden tam gaz devam 1
  • Metin 31 Ekim 2019, Perşembe 09:24:56 Bu haber çok iyi olmuş. Geçen seneden beri sesimizi duyuramadık belki buradan dikkat çekeriz. 11
  • Arff 31 Ekim 2019, Perşembe 09:21:18 Pilotların seçilmesinde test edilmesinde eğitiminde ve elenmesinde arff nin büyük rolü ve gücü olmalıdır neticede mevzu yokken sıkıntı yok herşey güllük gülistanlık olur uçaklar iner kalkar ama sıkıntı anında bu işi kotarmak zor iştir bunuda en iyi bilen arff dir çünkü biz herkezin herşey bitti dediği anlarda devleşen kahramanlarız dolayısıyla arff pilot yetiştirilmeainde güç sahibi olmalıdır arff nin uygun görmediği aday elenmelidir 47
    • arff 31 Ekim 2019, Perşembe 09:46:04 bir dikkat çekme bir biz iyiyiz çabaları ama yok bu çıkış da olmadı arff daha iyisi yapmalısın.. 3
    • .. 31 Ekim 2019, Perşembe 10:04:58 sevmeye başladım artık seni :))) 2
    • Akademili fo 31 Ekim 2019, Perşembe 10:29:18 Arff karakterini artık ben de severek takip ediyorum :) 1
    • Herkez 31 Ekim 2019, Perşembe 11:36:47 Bir de herkes demeyi öğrenebilsen daha neler kotaracaksın da öğrenemedin gitti. 1
    • Akedemiliye ve ....ye 31 Ekim 2019, Perşembe 15:12:45 Seversiniz tabi sizden çok az para almamıza rağmen bi sıkıntı olduyunda sizinde yolcularında canını kurtaracak kahramanlar bizleriz 0
    • Arff 01 Kasım 2019, Cuma 09:54:48 Kardeşim seni mülakat komisyonluğunun keseceğini düşünmüyorum, sen bence NASA’nın komisyonuna adaylığını koy 1
  • 30+ 31 Ekim 2019, Perşembe 09:12:16 Eşitlik, rekabet, adalet ilkeleriyle hiçbir şekilde bağdaşmayan bir karardı. "30+ insanlar için ilan açılsın" demiyoruz. "Sürecin içinde yer alan ve hakları ellerinden alınmış adaylara adil davranılsın" diyoruz. Kasaplık, etlik bizlik şeyler değil. Sınavla,gökyüzüyle, havacılıkla ilgileniyoruz 5
    • km 31 Ekim 2019, Perşembe 10:20:54 30+ icinde ilan acilsin tabi, emeklilik yasi 60 60, 30 35 sene calistiracagim insanlar bunlar. yazik bu memlekete 2
  • Aday 31 Ekim 2019, Perşembe 09:09:57 Bayrak taşıyıcımızın, bize retest sürecinde fırsat eşitliği tanıyacağına inanıyoruz. 9
  • Acaba nezaman? 31 Ekim 2019, Perşembe 08:43:17 Süreçleri basarıyla geçip 1 seneye yakın sizi işe alcaz diye bekletilip sora bye bye denilen pilotların haberi yapılacak airport ?!! Arastır bıraz su konuyu sana iyi malzeme cıkacak... 4
  • Kasap et derdinde 31 Ekim 2019, Perşembe 08:19:26 Şirket zararda ne yapsamda adam çıkarmasan diye düşünüyor kasaplarda et derdinde.... 36
    • PilotGE 31 Ekim 2019, Perşembe 08:59:16 Maksat yorum yapmış ol sen!!! Tabi Thy nin düzenli olarak pilot eğitimine devam ettiğinden haberin yok.! Ağzın varya tabi konuşma hakkında var zır cahil olsanda 2
    • Yaşa Thy 31 Ekim 2019, Perşembe 09:00:53 Çok güzel bir kampanya olmuş. Thy gibi büyük ve adil bir değerin bu girişime kayıtsız kalmıyacağına adım kadar eminim BRAVO 2
    • Bu mantıkla 31 Ekim 2019, Perşembe 09:06:52 Bir daha kimse THY’ye başvurmasın. THY de bir daha kimseyi işe almasın mı? Bu gençler ile Türkiye kalkınacak. Örümcek beyinlerle değil. 2
    • Aday 31 Ekim 2019, Perşembe 09:12:50 Tam olarak ne konuda konuştuğunuzu bilmiyorsunuz sanırım. 2
    • En mantıklısı 31 Ekim 2019, Perşembe 09:12:53 Akademi alımlarına 30 yaşında başvuru yapsa en erken 3 sene sonra sağ koltuğa oturacak yaş olacak 33 thy haklı 27
    • Emeklilik Yaşı 65 31 Ekim 2019, Perşembe 09:24:34 Emeklilik yaşının 65 olduğu yerde 35 40 yaş gençtir. 4
    • Mantık mı 31 Ekim 2019, Perşembe 09:58:50 Senin şuan Thy nin 36 yaşında adayları eğitime gönderdiğinden haberin yok tabi. 39 yaşında F/O olacaklar. Bu na ne dersin 2
    • 39 yasinda 31 Ekim 2019, Perşembe 13:21:42 Fo luga baslayacakmis, yuru git andropozunu baska yerde yasa 8
  • THY 31 Ekim 2019, Perşembe 08:08:31 Bayrak taşıyıcımızın bize retest sürecinde fırsat eşitliği sağlayacağına eminiz. Umuyoruz sesimizi duyacaklardır. 4
  • Ne değişir? 31 Ekim 2019, Perşembe 07:18:35 Tekrar çağırsa ne değişecek ki? Eğer 30 yaştan büyük pilot adayı almak istemiyorsa mülakatta çeşitli bahanelerle eleyecek bu sefer. 8
    • Alıyorlar 31 Ekim 2019, Perşembe 09:56:25 Alıyorlar hocam şuanda 30 yaş üstü birçok adayı kabul ediyor Thy 3
  • Biraz mantık 31 Ekim 2019, Perşembe 07:07:14 30 yaşına kadar meslek sahibi olamadıysan THY ne yapsın sana ey pilot adayı... 27
    • Ne kadar emin? 31 Ekim 2019, Perşembe 09:46:41 Şu an bir meslek sahibi olmadığımızı, veya şu an ne işle uğraştığımızı, mesleğimizin ne olduğunu, ne kadar para kazandığımızı nereden biliyorsunuz? Belki bir pilot kadar kazanıyoruzdur. Ama tabii, sizin zihniyetiniz bu olduğu için, iş güç sahibi olamayan kim varsa, araya da birkaç tanıdık sokup THY'ye yağlı kapı gözüyle bakıp kapak atmaya çalışıyor değil mi? Siz de haklısınız. 5
    • Zir cuhela 31 Ekim 2019, Perşembe 09:51:45 30 yasina kadar meslek sahibi olamadiklarini nereden biliyosun ne boş insan oldugun yorumunda bagriyor 8
    • Çok bilmiş 31 Ekim 2019, Perşembe 09:55:43 Bu sürecin ne olduğundan bi haberin varmı? 2
    • Plt. 31 Ekim 2019, Perşembe 10:11:06 Dayı torpiliyle pilot olmaya çalışıyorlar 15
  • Birde bize sorun 31 Ekim 2019, Perşembe 02:28:12 Bizler gorev yapan kaptanlar, yanimizdaki adamlarin vasiflari cok dustu, birsey soylersek nerdeyse bize saldiracaklar, bu konularda birde bizim fikrimizi alin, iki koyunu gutme becerisi olmayan adamlari yanimizda idare ediyoruz, nereye kadar? 6
    • retest aday 31 Ekim 2019, Perşembe 09:34:17 kaptanim zaten derdimiz de bu bizim. Bizler belli tecrube ve olgunluga sahip her birimiz zaten mesleginde belli yerlerde kendini bilen insanlariz. Iste bu yuzden thy mizin bizleri goz ardi etmemesini istiyoruz 6
    • İşte bu yüzden 31 Ekim 2019, Perşembe 09:51:39 İşte bu yüzden, belki de retest durumunda olan bizlerin arasında o koltuğu hem sosyal hem kişilik hem de yetenek olarak tam anlamıyla dolduracak kişiler vardır fakat, geçen yılki ilandan sonra yaşa takılarak ikinci hakkımızı kullanamıyoruz. Siz de biliyorsunuz bu süreç zor bir süreç. Biz bütün aşamalardan başarısız olmadık. CRM'de bir iki feedback aldık, DLR'da tüm yetenek modüllerinden geçip ya bir iki soruyla Fizik veya Matematik'ten kaldık, veya ikinci denemede halledilebilecek sınır puanda kaldık, veya Kurul mülakatında teşekkür ederiz denilerek süreç dışı kaldık. İkinci hak ya herkese vardır, ya da hiç yoktur. Bazı adaylar 3.ncü ye bu hakkı kullanabilmişken bizlere "tek merminiz var" denilmesi her adayın fırsat eşitliğine aykırı değil mi sizce de? 5
    • Bence de kaptanım 31 Ekim 2019, Perşembe 15:06:52 Bence de sağ koltuğunuzda güveneceğiniz aklı başında FO lar olmalı. Bu yüzden bu nitelikli kariyerli gençler pilot olmak istiyorlarsa imkan verilmeli. Kurul mülakatında kurul bir C1 kaptan bir insan kaynakları bir psikologdan oluşuyor. Tabi ki kaptanlarımız bizler için sizlerin değerlendirmeleri çok önemli 1
  • Bravo gencler 31 Ekim 2019, Perşembe 01:29:03 Azminize helal olsun 5
  • CPT737 31 Ekim 2019, Perşembe 00:59:55 Umarım hakettiğinizi alırsınız arkadaşlar. Zor bir döneme denk geldiniz ama yolunuza devam edin. 4