THY’DE HANGİ YÖNETİCİ GÖREVİNDEN ALINDI?

    Çok beğenilenler

  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 16:32:45 Dünkü yalakalar bugün arkadan söylemediğini bırakmıyor.Unutma,yarın senin arkandan da böyle yaparlar.O makamda hizmet edip saygıyla alınan sadece bir kişi var. O da Affan Sedef kaptandır.Temsil ettiği grubun hakkını hakkıyla korumuş olduğu ve aksi yapılmak istediğinde istifa ettiği bir efsane gibi anlatılır. Yaşıyorsa selametle kalsın. 1
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 14:37:32 Bence Alpa Kaptan mükemmel bir secim. Kisa Bir sure sonra ise Gn. Md. Yardımcılığı içinse TEK ve SON aday. Bu konuda ona rakip olabilecek kalitede kimseyi göremiyorum. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 09 Ekim 2011, Pazar 20:38:45 burdan yazmak kolay,bir de isminizi verin altına.kendiniz üst kademlere çıkamadığınız için şikayet etmek basit.eğer sizde alpa kaptan kadar başarılı olsaydınız sizde onun yerine gelirdiniz şuan hak eden orda. 0
  • Misafir 21 Eylül 2011, Çarşamba 01:35:15 Pilotlara idari bir pozisyon verilmesi yerine sadece uçuş görevlerine gönderilmeleri gerekir. Böylece masa başında pilot kalmaz. Uçuş işletme başkanı dahil diğer yönetici pozisyonlarına sadece profesyonel yöneticiler getirilmelidir. 0
  • Misafir 17 Eylül 2011, Cumartesi 16:29:42 Aykut ALPA üç senedir o sistemin içinde şirket yönetiminde bütün yöneticileri hatalı yönlendirip onların kuyusunu kazmamışmıdır.Bir başarısızlık varsa Bülent MANAVDAN daha suçludur. Peki bu taltif neden? 0
  • Misafir 12 Eylül 2011, Pazartesi 16:27:11 postallar yavaş yavaş gidiyor hamdolsun...yaşasın sivilleşme 1
  • Misafir 12 Eylül 2011, Pazartesi 16:16:40 yorumlarimiz yine bizden daha basarili ve sevilen birisini neymis kilik kiyafete biraz daha ozen gosterilmesini istiyormus diye bir takim sifatlar koyarak kendimizi tatmin etme noktasina geldi. Birgun yolcularin oturdugu yerden gelip gecen yabanci ekipleri seyredin ,birde donup kendinize bakin lutfen... o zaman sizin ayrinti dediginiz seyin sayginliginiz acisindan ne kadar gerekli oldugunu gorursunuz.Herseyi ile sevilen ,durust ,kibar ama bol bol palavra atmayan birisi sizin gibi ona isimsiz saldirmayi ancak becerenlere bir gomlek fazla geldi.Herkese iyi ucuslar.Alpa kaptana da hayirli olsun 1
  • Misafir 12 Eylül 2011, Pazartesi 14:18:11 Ucus isletmede gorev almayi daha once yillarca ek gorev yapmis sempati toplamis biri olarak Manav kaptan haketmisti. Ama damdan duser gibi, hayatinda ek gorev , idarecilik ogretmenlik bile yapmadan bulduklari torpillerle o makama gelen yardimcilari aynen devam edecekler. Cunku THY ucus isletmeyi yoneten, onlarin torpilleri olan hayatinda havayolu ile ilgili kelime bilmeyen tuccarlar. Thy ucus isletmenin basina gelenlerde bu sebepten. 0
  • Misafir 12 Eylül 2011, Pazartesi 13:16:19 CRM diye yakınan arkadaşlar... Aylık uçuş planlarınıza dökülen her planlamada siz değilmiydiniz homurdanan... Kedi uzanamadığı ciğere bilmem ne der hikayesi sizinkisi. Haa bide şu var ya yine siz değilmisiniz günümüz siyasetinde askeriyeye yapılan müdahalede muhalefet olan. Şimdi bu asker düşmanlığı neden? Onu bunu bilmem Bülent MANAV Kaptan Uçuş İşletme Başkanlığı görevini bence en iyi şekilde yerine getiren yöneticilerden biri olmuştur. Kendisine izin verildiği doğrultuda her görevinin üstesinden başarıyla gelmiştir. Ayrıca bir dip not, Alpa Kaptan Manav Kaptanımızın yetiştirdiği yöneticilerden ve uçuculardan biri... Herkes için hayrlı olsun... 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 23:08:01 valla keşke hepsi ybancı olsa pilotların.. 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 20:38:21 THY KAYNIYORMUŞ MEĞER. BİR ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ GİZLİLİK PERDESİNİN ARKASINA SIĞINARAK ÇOK ŞEYLER YAZILMIŞ VE THY'NİN İÇİNDE NASIL HUZURSUZLUK OLDUĞU HAKKINDA FİKİR SAHİBİ OLDUK. BAYRAK TAŞIYICI ŞİRKETİN İÇİNDE BU TÜR OLAYLARIN OLMASI-ÇEKEMEMEZLİK- ADAM KAYIRMALAR-KAZALAR BİR VATANDAŞ OLARAK BENİ ÜZDÜ. UMARIM YENİ KİŞİLER BAŞARILI OLUR VE GÜZEL HABERLER ALIRIZ. EMNİYETLİ VE HUZURLU UÇUŞLAR DİLERİM 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 18:31:28 Bence kesinlikle en dogru karar,biz thy ye en iyisi olani almaliyiz ztn yabanci,turk ayrimi yapmadan cunku onemli olan sirketimize katkida bulunanlari almak,kesinlikle sirkette buyuk artislar olucak 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 15:49:25 tek istediğim bu kadar yabancı pilot neden calışıyor thyde türk ürke düşmanmı anlamış değilim.. 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 13:59:42 Kalbi sıcak, gülüşü sıcak bizi anlayan kapısı her zaman açık :) bizden yoneticiler istiyoruz. 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 13:42:07 En kısa zamanda KHB de Md' lerde değişmeli....Kabin kendilerini anlıyan,dinliyen ,samimi ,mutfaktan Bşk istiyor...Yönetim bu sesleri duymalı artık.... 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 12:46:59 Siz hiç sevilen ve arkasından saygı ve sevgiyle anılan bir yönetici gördünüz mü. Yöteticilik zor zanaat yapmayanlar boş konuşur öyle. Manav kaptanıma hayırlısı olsun diyorum 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 11:39:20 Evet büyük ölçüde katılıyorum ancak yıllardır ek görevli olan kisiler(özellikle öğretmen) hep aynı. Kontrol hostesleri arada bir yenileniyor.Bende öğretmen olmak istiyorum. 2 yıllık yaptıgı isi seven ve düzgün yapan bir Kabin Amiriyim ama hiç imkan yokmuş gibi.Ek gorev motivasyon demek. Biz yeni ve istekli amirlerlerede fırsat tanınmalı.Yıllardır uçmaya uçmaya uçmayı unutmuş olanlar da artık uçsunlar biraz.Bir devri daim olsun.Fena mı olur.Ek gorev uçuşdan kaçmak olarak algılanır oldu. 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 07:24:09 Ucus isletmedeki degisiklikler biraz da kabine yansisa! Yuzsuzce oturmaya devam edenlere sira ne zaman gelecek? Aykut kaptanin kalitesine esdeger khb istiyoruz 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 05:07:21 Kategorik in yorumuna aynen katılıyorum yoksa ucus ısletme baskanı olarak umarım alpa kaptan bu sorunlara degınır cozum uretır,cozum uretmıyım koltugumda cok oturıyım her gun bulten yayınlayayım de calısıyor sansınlar yapmaz sapka ceket gomlek harıcı kontrol selam usulleri ile fln ugrasmaz 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 02:12:20 Alpa kaptanin kuracagi yonetimde onu destekleyecek yardimcilarda onun kalitesinde yillarin ogretmeni ,examineri , crm sahibi , yeni jenerasyondan , ufku acik yabanci dile hakim insanlar olmali. Asker sivil davasi degil bu tabiiki. 78 sonrasi devreler harp okullari 4 yil olduktan sonra bariz farklilasti. Genc jenerasyondan cok kaliteli , yabanci dile hakim yurtdisi tecrubeli subay kokenli kaptanlarimiz gozardi edilmemeli. ucuculuk hayatimdan sahsi gozlemlerim... 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 01:42:16 Bence yonetici değil iyi bir teknik adam olur ondan, liderliği zayıf 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 01:27:33 Ben gidene, gelene ve THY ye hayırlı olsun diyorum.Ve şunu söylemeden geçemiyorum.Yorumlara bakarsak gizlilik duvarının arkasına sığınıp yorum yazan ne kadar çok cesur Mert medeni personel varmış THY de.düşünülmesi gereken husus bu olsa gerek. 0
  • Misafir 11 Eylül 2011, Pazar 01:01:45 Kabin ve kokpit otellerini yeni gelen yönetim umarım derhal ayırır. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 23:22:16 yaşasın sivil havacılık sivilleşiyor...asker pilotlar go home sonunda :)) 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 22:42:21 Manav Kaptan beyefendi ve profesyoneldir. Bu konuda hicbir suphe olamaz. Fakat suda bir gercektir ki AYKUT ALPA'nin THY Ucus Isletme Baskanligi na katacagi VIZYON ve herkese esit mesafede durusu ile THY UCUS ISLETME istenilen noktaya gelecektir. Gorevinde basarilar diliyorum. Sonuna kadar bu gorevi hak eden ve layikiyle yapacaktir. Ayrica THY'de Ucus Isletme Baskanligi gorevine getirilen ilk SIVIL Kaptan Pilot olarak yeni bir milat a tanik olacagiz... 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 22:05:50 Aykut kaptana hayırlı uğurlu olsun. Aykut kaptan, umarım harcirahlarin tekrar verilmesini saglar, Sabiha Gökçen servis sorununu çözer, dinlenme odaları , çay ocağı, kafeterya gibi problemlere eğilir, otellerin THY kalitesine yakışır olmasına ön ayak olur, Duşanbe ve islamabad uçuşlarının yatı olarak planlanmasını gerçekleştirir. En azından; Kaptan Raporlarının NE DEMEK istediğini anlar ve çözüm üretir. Kendi koltuğunu değil de personelin hak ve menfaatlerini korur. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 19:42:09 Bence kesinlikle en dogrusu oldu,bu sirkette alpa kaptan oldugundan beri cok buyuk bir yukselis var hemde en iyi egitimi almis insanlardan hem ingilizcesi ana dili gbi hemde bitirdigi universite en iyi universite zaten bize bunun gibiler lazim,tebrikler alpa kaptan hak ettigin yerlere dogru tirmaniyorsun... 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 19:16:30 Şapka gitti ... Yasasın takke:)) 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 18:46:20 Eğilip bukulemeyen dosdogru karekterler SIĞ karekterler tarafından zayıf halka sanılır. Yamuk, sekilsiz halkalar arasında sivrilirler. Daha üst konumdakiler "kukla" isterler alttakiler ise kaytariklarina göz yuman yonetici. Hal böyle olunca BAZI DOSDOGRULAR, yanlışlar tarafından götürülürler. Bu durum DOGRUYU yanlış yapmayacağı gibi, YANLISI asla doğru yapmaz...Ve bazen yanlışlar dogruları götürür. THY de bir süredir olan budur. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 18:33:34 Bırak allah askına ek görevli yonetici ve müdürlerin cogu koltuklarında biraz daha kalabilmek için her şeyi yaparlar. Ne sinei milleti.... Göre vden aldıklarında ise sinei millet sakızı ağızlarında. Uçmadan uçuş parası almak yolunda her şey mübah. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 17:32:20 Herkesin yorumlari assagi yukari ortak. Hemen herkes giden yonetimin en iyisinin Manav capt oldugu yonunde hemfikir. Yasananlar basite alinamaz. Tabiiki ivedi kan degisimi lazim. Ama giden en cok sevilen oldu maalesef. En az sevilenler tuzu kara sekilde koltuklarinin akibeti icin yogun kulis halinde. Eee kolay degil sinei millete donebilmek yurek ister. Hemde mangal gibi. Tabii o yuz kalmissa 1
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 16:31:58 Evet, anladigim kadariyla Manav Kaptan da elini tasin altina koymayan, gunu kurtarmaya calisan, "idare edelim, ne kadar bu koltukta kalsam kardir" diyen standart bir burokrat. Iyi de, butun bu anlatilan ucak olaylarinda onun kabahati ne? Eger birinden hesap sorulacaksa esas Egitim Departmanindan hesap sorulmali degil mi? 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 16:12:06 şapka gitti ha hah hahha 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 16:00:58 Bahsettigin bu olaylar gercek ise bunun tek sorumlusu olamaz ki??? Hataların arkasında birden fazla unsur vardır. Personel seçme ve egitim süreçleri de en az ilgili pilotlar kadar sorumludur. Siz zannediyor musunuz ki Manav capt. Gitti tüm yanlışlar düzelecek. Yada Alpa capt. Tum Kaza ve olaykar kendi, bizzat onleyebilecek. Kendi yanlışlarını örtbas eden baskasında yanlış arayan bulamayınca da iftira atan yönetim sistemi yani shiracinin şahidi bozaci uçuş yoneticileri durdukca bir şey değişmez:) 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 15:18:54 Yoruma gerek yok sadece bir dusunun Manav hoca ve sevgili yardimcilarinin yoneticiligi donrminde yasanan kaza kirim ayni surecte dunyada hangi sirketin basina geldi konya ya inis takimi unuttugu icen inen 319 undan tutup manchester a motor vuranimi havada perdovites olan 310 umu istanbulu kana boyamaya ramak kalan 330 larimi Fas ta kal olan 310 umu hangisinin esi benzeri yasandi baska rakiplerde. Allah yuzumuze guldude 2 en buyuk olay kargo ucaginda oldu ya bide yolcuda olsaydi??? O zaman ne olurdu birkac sn dusunuverirsek..... Ekibininde hic arkaya bakmadan tabanlari yaglamasi lazim degilmi tabiiki kizaracak yuz kalmissa 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 14:58:37 Hersey biyana THY son iki yilda yasadigi mizahi ama cok tehlikeli olaylarla daha ne kadar bu yonetimle gidebilirdi? Elinizi vicdaniniza koyum tek sebep stres altinda yonetim korkusu zirve yapmis aidiyatini kaybetmis kronik yorgunlukla pencelesen airbus filolari somut ornekler 1 320 filosu inis takimlarini toplamadan ucus yalnis piste inmeler , 310 filosu 4 ucagin 2 si yani yarisi agir kirim biri fasta oburu lubnan kalkisi 3 340 filosu iniste motor vurma istanbul uzerinde az kalsin kafa kafaya carpisma en sonda Bombay tuzu biberi olmadimi bunlarin hangisi baska bir sirkette yasandi en iyi bilineninden en kotusune yine delikanli motor vuran ucagin kaptani cikti kalkti itiraf etti, ama alt kadro aynen pis pis siritarak oturuyo,yas odun yandi 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 14:29:45 O makam bir üst makamın yap dediklerini yapmak için kurulmuştur. Bu sebeple onun icraatlarını begenmeyenler aslında bir Ustun icraatlarını begenmemektedir. Ama çamura bulasmamak için herkes bu makama saldırıyor. İddia ediyorum hiç kimse bu makamın gerekliliklerini Manav kaptan kadar zarif yapamaz. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 14:23:29 Ofis adapları yok. Uzaktaki gibi yönetiyorlar. Çay kahve dedikodu. Sahiplenmedikleri makamları somuruyorlar. Aykut kaptan bültenlerden hiç haz etmez. Yapacagı revizyonlar için kalite ekibini iyi kurmalı. Bir kaç ay içindede Genel Md. Yardımcısı olur bence. O makama da en yakışacak kisi odur bence 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 13:30:19 davul zurna ile uğurluyorum seni bülent manav..... 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 13:26:28 oh beee kurtulduk asker hegomonyasından...birde tamamen sivilleşse ne sorun olur nede problem...bıktı millet bu asker pilot kaprislerinden...neyse az kaldı yavaş yavaş kapıya doğru gidiyorlar..hamdolsun 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 13:18:00 artık şapka çanta vs. gib kıl tüy işler yerine, crm emniyet ve uçuş-dinlenme saatleriyle ilgilenen bir kaptanımız gelir inş. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 13:02:30 Evet sapka tasıma usulu canta standardı volkanik havadurumlarını ve bılımum herseyı gun asırı bulten diye yayınlamak yerine ucuların haklarını korusaydı, Crm icin birsey yapabılseydi? max koltuk rejimi ile yerınde oturmasaydı keske manav kaptanım. neticede sapkayı kokartı karsıya bakcak sekılde tasıyınca,ceketle gezınce crm ı ılerletmıs ve ucus emnıyetını saglamıs olmuyoruz... Umarım yerıne gelecek kaptanımız ucus emnıyetını dırek etkıleyen CRM konusunda koklu kararlar alabılır 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 12:32:09 Sözleşmeli? Yada bir yabancı? neden olmasın... Standardizasyonun başına atamadılar mı? 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 11:45:42 Kim gelirse gelsin, mesleki, yasal, idari haklarınızdan ödün vermeyin. Başkanınıza destek olun ki O da kendisini güçlü hissetsin, dik dursun ve tarihe rezaletle değil, takdir ve övgüyle adını yazdırsın. Ezik insanlar makamlarını korumak uğruna herşeylerini kaybederler. Bu meslek ilelebet sürecektir. Makamlar baki, insanlar geçicidir. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 10:05:14 Yaprak dökümü Pilotlarda surecek kımlerın sozlesmelerı fesh edılecek gorecegız yakın zaman ıcerısınde ''demedi demeeyin''Avedis// 1
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 09:49:30 Deniz bitiyor. Son geliyor. Teslim oldunuz. Paraya temah edenler en kolay yönetilenlerdir. Layığınızı buldunuz. Yeni başkanınız "hayırlara vesile olsun". Liyakat değil, sadakat önemli olduğu sürece bu sürecek. Manav Hoca hakları korumak için uğraşmıştır. Yeni başkanınız uğraşacak mı bakalım, ondan sonra hakkınızı helal edip etmeme kararını verin bence. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 08:44:47 Nitelikleri , tecrubesi, tarafsiz adil durusuyla aslen bu gorevi haketmektedir. Manav a gecmis olsun,ordu mantiginin artik ucus isletmede de istenmedigini goruyoruz. Hayirli olsun Alpa kaptana, yolu acik olsun 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 07:47:22 milleti dövmek isteyen KİZİ.Yaptıgı kurullarla birçok kişinin yüreğini dağladızaten. Allaha havale ediyorum. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 07:37:31 davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş.Keşke kendi personeline de size davrandıgı gibi olaydı. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 01:24:56 Sistem yok uçucularda bir kere.Herkes kafasına göre kural koyuyor.Uçakta kaptan ne derse o olur mantığı eskide kaldı geçin bunları.Bülten yayınlanıyor uyan yok.Biri brifingi 20dk yapar boş boş hikaye anlatır.Uçuşla ilgili bişi anlatmaz.biri 5dk yapar tam yapar.Saçma sapan işler yapıyorlar.En basiti bülten var kokpit-kabin iletişiminde interphone kullanılacak diye.Uyan kaç kişi.. Profesyonel olun duygularınızdan kendinizi arındırın.Kural ve bültenleri okuyun. Öncelik uçuş emniyetidir.Hatanız var ise hatanızı kabul etmekten korkmayın kendinizi rapor etmeniz gerekiyorsa edin.Pistin sonunda dursan ne olacak,pas geçsen ne olacak..öncelik emniyet.Hatalı olduğunuz için kendinizi rapor edinki başkalarıda aynı hatayı yapmasın önlem alınabilsin. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 00:58:59 Yerine yeni badem yönetici getireceklerdir kesin. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 00:43:45 Yıllardır biz uçucular ek görevlerde başarılı olmaya çalışıyoruz. Bir kaç istisna haricinde görevde uzun süre kalan kalmadı. Orada kim görev aldıysa onu günah geçişi yaptık , hep onları suçladık. Şirketten atılanları savunmadılar, kazaları önleyemediler diye. Atılanlardan hangisi yalnıştı ? Hiçbiri. Ceza alanlara ceza bana göre az bile verildi. Şimdi tüm görev alan yöneticilerimize saldırıyoruz. Nedeni basit = Kıskanıyoruz, çekemiyoruz ve ön yargılıyız. O makamlara kendi devremiz bile girdi yine kısa süre sonra onu da tuka yapmadık mı? Bülent kaptan işini yapmaya çalıştı , diğerleride bizi iyi temsil etmeye çalışıyor. Ne istiyoruz? Uçağı kırsak bile af, hava açık olsa bile 3 ton ilave yakıt,imtihan ve simulatorde kalma olmasın, adamım ol 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 00:24:00 yorumları yayınlayın lutfen.HAKKIMIZI KORUYAMADIGI İÇİN MANAV KPT A HAKKIMI HELAL ETMIYORUMM 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 00:19:41 Hata yapan pilotları bilgisiz yapmışsınız. Esasen en iyiler hata yaptı. Bu arkadaşlarımızın eğitiminde kusur yoktu. Uçuş İşletmenin istediği ile tüm eğitimler yurt dışında veya yabancı öğretmenlerle yapılıyor. Siz Airbus ve Lufthansa daki eğitime gittiniz mı? Neresi bozuk. Bir taraftan kendi eğitimimize çamur atmışsınız. O kadar iyi seviye geldiğini görmediniz mı ? Eğitimimiz çok iyi, daha sana ne yapsınlar, derslere evden bile girip alabiliyoruz. Sınıfta hangi ders kaldı ki? Uçuşta hata yapan arkadaşlarımızın hataları yorgunluk ve stress ağırlıklı. Uzman sen biçim uzmansin ? İçindeki asker sivil savaşını bırak, bizim eğitimdeki sivil genç hocalarımıza çamur atma. Senin emekli olma zamanın gelmiş geçmiş. Gençlerden biraz ders alda tazelen. 0
  • Misafir 10 Eylül 2011, Cumartesi 00:01:41 Emeklerinizin karşılığını daha da iyi bir şekilde alıcaksınız. Gerek çalışmalarınızla , gerekse kişiliğiniz ve davranışlarınızla. Umarım hakkınızda en hayırlısı olur. Tebrikler Aykut Kaptan. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 23:02:01 Ne zamandir hazirlaniyordu. Bas pilot adina resmi yazilar yazmaya calisiyordu. Ben olacagim diyordu. Bir ara bir bakanla kufurlestiler diye duyuldu ama muhtemelen bakanin torpili Aykut'u kesmedi. Simdi gene baslamis kulise. Orada burada Ucus Isletme baskanligi icin ismini zikrediyorlar. Hayirli olsun. Eeee Etme bulma dunyasinin dedigi gibi yoneticilerin en azindan Ingilizceyi bilmesi lazim. Ucusu, empatiyi, liderligi, yoneticiligi falan bilmesine gerek yok. Bir Ingilizce yeter yahu, debelenmeyin. Teslim olun Aykut'a....hayirlisi olsun... 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 22:33:11 Sen bizim kutup yildizimizsin. Her zaman parlayan, bize en dogru yolu ogreten, gosteren. Eminim ki bir cok insan icin de hep oyleydin, bundan hic suphem yok. Seni cok kiskananip, dedikodunu yapanlari da hep dovmek istedim:) Bu kararin tum THY ekibi icin hayirli olmasini diliyorum. Sevgilerimle.Kizin... 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 22:26:49 Beyefendi, mütevazi kişiliğinizle, adaletinizle, insanlara verdiğiniz değerle sizi asla unutmayacağız. Kendi adıma sizin gibi iyi,kaliteli bir Kaptanımızla artık uçabileceğim için mutluyum. Herşey gönlünüzce olsun... Kabin Amiri... 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 22:07:59 KABİN HİZMETLERİ 3 BÖLÜME BÖLÜNÜYOR. KISACA 3 BAŞKANLA YÖNETİLECEK.. 5500 KİŞİYLE PROBLEMLERİN ÇÖZÜMÜ OLARAK KARAR VERİLDİ.. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 21:36:48 sapka,kıyafet,canta,gereksiz meteoroloji sms leri vs vs vs gereksiz seylerle ugrasacagına SIFIR olan CRM ile ugrassaydı belki daha hayırlı işler yapmıs olacaktı.su da bir gercekki gelen gideni aratır her zaman.hayırlısı bakalım 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 20:12:05 AZİZ im saolosun ,eline saglık :))) bulten manav koruma al yanına zira zor gunler senı beklıyor sırada celıktas var... 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 20:07:41 pilot dusmanı bır yonetıcıydı bence bu ulkeyı terk etsın. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 19:37:22 İbrahim BASAR ve Ali YAMAN Kaptanlarim ozlendiginizi bilin.. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 19:20:01 Düşünmeden imzaladıgı kararları düşünme fırsatı bulur 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 19:14:23 Ek görevli personelin hepsi bence büyük fedakarlık yapıyor ve buna rağmen devamlı eleştiriliyor. Eleştirenlere gel buyur deyince hep kaçıyorlar. Bir sürü problemle boğuş dur. Karşılığı ne ? Manav Kaptan'a bence ödül olmuş. Hatta huzur içinde uçusunu yapar. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 19:08:57 KAP. MENDRES YARDIMCI OLU YORMUŞ DOGRUMU. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 19:02:54 Manav kaptanim entrika dedikodu yapmayan diger yoneticiler gibi tabiri caizse KIL olmayan iyi bir baskandi.Yolunuz acik olsun... 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 18:54:37 Yorumlardanda belli. Ucus isletmenin tek sevilen kaliteli uyesi gitti. Lakin curuk elmalar aynen yerinde. Adabi muaseret olsa derhal istifa eder Alpa hoca ya kendi ekibini kurup isleri duzeltme yolu acarlar. Alpa nin gecmisi ve kalitesi cv sinden belli Havacilik universitesi mezunu hemde dunyanin sayili okullarindan ustune Ingilizce mufredat tan. Bu sirketede bu yakisir. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 18:37:43 çıkarılan kabin memurlarının yerine turbanlı memurlar alındı haberini yakında duyarız diye tahmin ediyoruz. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 18:37:40 Bulent Manav kaptan,ucus isletme sizi herzaman durust,kibar caliskan ve tarafsiz tutumunuzla ornek bir insan olarak anacaktir.Ne mutlu size,iyi ucuslar diliyorum hocam,sizi seviyoruz 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 18:05:37 Sizi seviyoruz. Altın yere düşmekle sakıt olmaz. Atilla. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 17:45:46 esas gorevinden alinmasi gereken yerinde oturuyor beyler...hemde beni kimse gorevden alamaz diye etrafina caka sata sata... cibanin buyugu orda... 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 17:44:47 manav kpt nin hatta isi zor.al birini vur otekine. manav gider alpa gelir,atı alan coktaan uskudari gecti 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 17:33:12 Yonetimdeyken iyiyse hatta döndüğünde alkış alır, yok ah aldıysa diyet öder okadar basit. Hakkında hayırlısı. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 17:29:29 Ekibininde gitmesi lazım etik olarak. Günah ortakları olarak durmaları abes olur. Alpa kaptana basarılar. Biran once kendi ekibini kurup, pilotlarin kaybettirilen aidiyeti ve THY lilik ruhunu geri getirmesi lazım.e Yoksa son zamanlarda ardı arkası kesilmeden kimi mizahi kimi kronik yorgunluk sebebli kaza kırıkların ardı arkası kesilmez. 500 kusur yabancı pilotun gorev yaptıgı THY de yoneticilerin en azından İngilizceye hakim olması gerekmezmi? Camiamiza hayırlı uğurlu olsun 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 17:20:12 Bulent Manav ucus isletmede herkez tarafindan sevgi ve saygiyla anilacak bir insandir.Kimseye kotuluk yapmadan dedikodu yapmadan isini yapan ornek insan.Tum tip mudurleri ve yoneticiler ornek alsin arkasindan giderken iyi anilmak nasil birsey diye.Giderken iyi anilmak yetki varken onunde egilenlerden daha onemlidir. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 16:53:14 durun bakalım bu daha işin bası daha ne depremler olacak tk da.bunlar iyi günler... 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 16:51:44 Bulent Manav niye gitti? Bu sorunun cevabı aslında basit. Kaptanlar dedikoduyu sever.Diğer kaptan başkanlar gibi dedikodu kumkumalarini odasında ağırlayip onlardan duydugu mesnetsiz haberler ile insanların gelecekleri ile oynamadığı için. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 16:44:03 Bulent Manav kaptanim sizi cok seviyoruz kalitenizden ve beyefendiliginizden odun vermeden yaptiginiz gorevinizde ornek oldunuz.Bundan sonrasi sizin icin daha hayirli olsun. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 16:41:35 THY strateji konusunda temel yönetsel hatalar üzerine bir uzman. Kazalar gerçekleşmiş olabilir, işler aksi gitmiş olabilir. Ancak bunların faturası o bölümün yöneticisine mi kesilmeli ? Yoksa kaynağa inilerek tüm bu olumsuzlukların nereden kaynaklandığına, eğitim sisteminin eksiklerine, ekip seçimlerinin yanlışlıklarına mı bakmak gerekir. Cpt. Bülent Manav'dan önce de aynı hadise yaşanmış ve atama aynı şekilde yapılmıştı. Bu durum sonsuza kadar böyle sürer gider. THY Yönetimi, sistem odaklı olmalıdır, kişi odaklı değil. Örneğin, - Eğitim sistemi neredeyse çökmüş ve eski bilgilere bağlı eksik şekilde hareket edilmektedir. - Kokpit veya Kabin Ekibi seçim ve yükselmelerinde yapılan uygulamalar havacılık anlayışından uzaktadır. İyi uçuş 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 16:34:35 İnsanoğlu hata yapar doğasında vardır. Pilotlarda elbette hata yapabilirler. sonuçta bizde insanız. Bazen özel hayat , bazen iş hayatındaki karşımıza çıkan sorunları ister istemez kafamıza takıp kokpit ortamında lövye başındada düşündüğümüz oluyor. Önemli olan telafisi olmayan hatalar yapmamak. Allah hepimize sadece telafisi mümkün hatalarla sınırlı kalmayı kısmet etsin. Tüm meslektaşlarımıza hayırlı uçuşlar. 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 16:30:34 Bulent Manav Kaptan son derece iyibir insan, beyfendi bir kişilik. İyi bir pilot olması gecmisinden, kuvvetli CRM becerilerine sahip olması ise THY deki sorunsuz uçuşlarından belli. Zaten var olan bu karanlık insanlara hiç yakışmıyordu.Yanlış anlaşılmasın " İsabet olmuş" demem bu yuzden. Hayırlı olsun. Sana en güzel uçuşlar.... 0
  • Misafir 09 Eylül 2011, Cuma 16:23:51 parka giderken pist disina cikan ,motor vuran ,kanat vuran pilotlarida isten men etsinler ne herzaman kabin memurlarina takiliyorlar birazda bizim pilotlara takilsinlar 0